Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Mikor kér bocsánatot Orbán 2006. október 23-ért?

2016. október 23. - Európa Kávézó

A mai tüntetések lementek. Orbán kapott füttyöt, Vona előre menekül és előrehozott választást emleget, civilek és pártok végre és örömteli módon közösen demonstráltak - sok ezer ember előtt. Gyurcsány beszéde volt a legerőteljesebb, de jól szerepelt Molnár Gyula is. Karácsony Gergely úgy érezte, középre kell állnia 2006 ősze kapcsán - nála ez már komoly engedmény, korábban csak kormányfelelősséget látott, az ironikus Bokros pedig valami rejtélyes oknál fogva 500 nap után le akarja mondatni a szerinte a haza dolgait rendbe tevő új, demokratikus kormányt. A kérdés azonban megmaradt: mikor kér bocsánatot Orbán a tíz évvel ezelőtti hergelésére elkövetett bűncselekményekért?

mossuk_le.jpeg

Ne feledje az ország: tíz évvel ezelőtti feldúlása egy elbukott puccskísérlet volt. A rombolásra és a politikai hátszéllel felkészített csőcselék agresszivitására felszereltségében sem felkészült rendőrség tette a dolgát. Próbálta menteni saját életét, a köztársaság rendjét, a közvagyont amennyire bírta. Orbán összeterelte a felheccelt huligánokat a Fidesz-nagygyűlés békés tüntetőivel. Ebből lett a balhé. Most füttyben kapott ízelítőt, hogy milyen, amikor az ellentábor zajos és dühös. A veszély az, hogy az emberek többsége retteg az erőszaktól, és nem lenne szerencsés, ha az ellenzékről az a kép alakulna ki, hogy ha róla azt mondják, megverették a népet, akkor ők is megveretik magukat. Hivatalosan 2006-ban spontán volt a balhé, most lehet tudni, kik szervezték.

Van helye füttynek, a tiltakozás számos eszközének, de a végén kormányozni kell. Fütyülni könnyebb, mint megegyezni miniszterelnök-jelöltben, egyéni jelöltekben, listákban, politikai programban. Nem is helyettesítheti az országmentő munkát. Gyurcsány, Molnár, Bokros, Karácsony, a sikeres ellenzéki tüntetést szervező Vajda Zoltán és Székely Sándor is az értelmes, de elkerülhetetlen áldozatvállalás szükségességére hívta fel a figyelmet.

De a kérdés még mindig itt vibrál: amíg az ellenzék egy része még mindig azon rugózik, ki a felelős 2006 őszének ámokfutásáért, elég lenne átnézni a túloldalra. Éppen ő a miniszterelnök, Magyarország diktátora. Mikor fog bocsánatot kérni a hazájától, magyarok millióitól?

Most akkor kezdődjenek az ellenzéki tárgyalások. Csendben, érdemben, eredménnyel.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr2011832967

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: A tegnapi események 4 tanulsága 2016.10.24. 15:50:00

1. Rég nem gyalázta így meg 56 emlékét regnáló kormány Bár a tíz évvel ezelőtti zavargások szakszerűtlen és brutális kezelése eddig elsőséget élvezett ezen a téren, azt hiszem most sikerült überelni. Miután már uniós tagállamként önként és dalol...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pamut 2016.10.24. 15:01:08

@Ballib cenzúrázók réme 18:

Erre is hazudj valamit hazaáruló, dolgozz meg a piszkos pénzedért:

1. Orbán azzal kezdik 1956 ünnepét, és az egész magyarság megalázását, hogy az ünnep reggelén előléptetik a III/II-es spicli fideszest.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

2. Lábbal tiporjátok az emberek véleményszabadságát, demokrácia "felfüggesztve", Juhászt nem engeditek bemenni a térre.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

3. A fideszcsürhe, a gyűlölet-beteg fanatikus orbánzombi üti-vágja-rúgja-leteperi azokat akik fütyülni mernek a hazaáruló beszéde alatt. Mi ez basszátok meg? Mi ez az ősember-tempó bazdmeg?
Mi az hogy véresre veritek az ország egyik legnagyobb történészét és még van pofátok megszólalni??? Pofátok miért nem ég?

n3spr3ss0 2016.10.24. 15:04:07

@Ballib cenzúrázók réme 18:
A tegnapi sípolók nem loptak tankot,nem gyújtogattak,nem romboltak,nem szaggatták fel az utakat,nem építettek barikádot a híd elé,nem bográcsoztak a Parlament előtt.Csak fütyültek.

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:11:18

@pamut:

A 200 darab füttyögű csürhe közül bizony vagy 20 a hímnusz alatt is folyamatosan fütyült.

Hiába tagadjátok, a ahírhamisító 444-el !

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:14:48

@n3spr3ss0:

A füttyös ballib csürhét helyre tették a magyarok.
Megmutattuk nekik, hogy nem vehetik el az ünnepeinket tőlünk !

Ez a különbség.

A ballibeknél néhány száz fő próbálja több tízezer ember ünnepét tönkretenni, és a néptől kapnak pár pofont.

2006-ban pedig több tízezer embert verettek a ballibek beazonosíthatatlan karhatamistákkal.

2016.10.24. 15:16:12

@n3spr3ss0: és orbán se mondta hogy elcsalta a választást. Egyébként nehezen fogjátok fel , h nem az a baj hvutyát kiakartátok fütyülni , hanem az hogy a veteránokat is kifütyültétek , a lengyel vendéget is immel ámmal és a himnuszokat is.
Pamut : túl sok nálad a klub rádió , úgy érzem. Ungváry mint az egyik legnagyobb történész. Aki amúgy nem tud büszke magyar lenni. Ok.

konrada 2016.10.24. 15:24:56

@Hun Endorfin:
Igen, valahogy nem értik, miért nem azonos fajsúlyú ha egy agyvesztett rajongó ver orrba egy másik agyvesztett ellenzőt azzal

ha egy tucat rendőr kalapál véresre egy országgyűlési képviselőt...

Így meg azért nehéz...

rovid 2016.10.24. 15:32:09

@Ravasz Figyelmeztetés: nem békés emberek, és nem a nép volt ott!!

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 15:35:11

@konrada:

Hát igen.

Ez a felvetés, összehasonlítás felettébb röhejes annak fényében, hogy GYurcsány a lezárt Kossuth téren ünnepelt, mindenki kizárásával, majd beazonosíthatatlan karhatalmistákkal verette meg az ellene tüntetőket.

Ezzel szemben Orbánt meg a több tízezer jelenlevő ünneplő próbálta megvédeni a párszáz füttyös csürhétól, akiket a rendőrök mentettek ki a provokált tömeg kezéből.

BiG74 Bodri 2016.10.24. 15:39:45

@pamut:
Én nem értelek téged és a többi trolletetőt. Miért kérsz számon olyan dolgokat, melyeket nem is értenek a számonkértek? Miért kérsz dolgokat olyanoktól akik arrogáns csőlátású, bármit pofátlan hazug módon kimagyarázó alakilag emberformák? Teljesen felesleges energiapocsékolás!

Che21 2016.10.24. 15:54:30

"felszereltségében sem felkészült rendőrség"

Illegális viperára futotta, a törvény által előírt azonosítóra nem.
Ennyit a híres libsi "jogállamról".

A kép egyébként jó, főleg a sok nemzeti színű zászló tetszik.
Hiába, a "demokratikus" ellenzék tudja, hogy kell méltósággal ünnepelni.
Magyar zászló nélkül.

bandigyerek 2016.10.24. 15:56:30

Hmmm. emlékszem mikor akárhányban, október 23-án a hős goj motorosok szétberregték a gyurcsány beszédét a komcsi nyugdíjashordák hogy agyonverték már őket... némelyik fidesz-zombinak a memóriája olyan mint az aranyhalé, olyan 7 másodperces...

Tenyekeslogika23 2016.10.24. 16:06:16

Ideje lenni végre felébredni a baloldalon, hogy nem a nyertes lovon ülnek ezzel a mentalitással. Nem füttyögni kellene, hanem lemenni végre a nép közé, megérteni, meghallgatni őket. Mert most le lehet őket narancsbirkázni, proletározni, csürhézni és fasisztázni ( szigorúan az általánosítás nevében, pedig az ellen Hűűű de nagyon kellene küzdeniük…. ) , de megérteni a motivációjukat, hogy miért van fix 3 millió szavazója a Fidesznek, az már munkás…meg ahhoz ész is kell.
Példa: Látni, hogy a magyar átlag magasról szarik a baloldal által sújkolt úgynevezett európai értékekre, mert a maslovi piramis azon szintjén vegetál, ahol a szivárványos Pride-t még nem tudja értékelni.
Kovács Béla Győrben nem érti, hogy az európai szolidaritás nevében ő miért keres 800 eurót, miközben Hans Regenkurt, kint Ingolstadtban 3000-t, pedig ugyanazon a gépen, ugyanazon gombokat nyomogatja, ugyanannyiszor.
Megnézném az oly’ elfogadó, példáként sokszor említett német vagy svéd állampolgárokat mennyire lehetne motiválni mindenféle eszmékkel, ha ők is 600-900 eurót ( bruttó! ) keresnének egy hónapban és hó végére dilemmázni kellene, hogy vajon a gyereknek legyen cipő vagy az áramot fizessük be.
Ehelyett mit csinál a baloldal:
• beleszalad a menekültekkel kapcsolatos orbitális csapdába. „Nincs menekültválságVan menekültválság, de csak háborús menekültek jönnek  Jó, tényleg a fél világ jön, de mind nagy tudású orvosprofesszor és rakéta-technikus  Jó, a nagy része a saját nyelvén is analfabéta, de nincs közöttük terrorista  Jó, valóban bejutott néhány terrorista is, de akkor sem kell kerítés„ Facepalm!
• minden kisebbséget és az átlagtól eltérőt csontig támogat és azon morfondírozik, hogy vajon egy homoszexuális pasi és egy nőből átoperáltatott férfi közössége családnak minősül-e és igénybe veheti-e a Szocpolt. Komolyan, ez mennyi szavazatot hoz? 3-5000 ezret? 8-at? Kell ezzel is foglalkozni, de akkor, amikor az ország nagy része már rendben van.
• minden szar, amit Orbán csinál. Ez nettó baromság. Igenis történtek olyan intézkedések ezekben a ciklusokban, amivel szavazatot „vásárolt” a Fidesz. El lehetne lopni az ötletet és még jobbá tenni. Olyan „DE” hatások, amik megtörténtek ismerőseimmel ( egyik sem milliárdos vagy párt közeli, mind egyszerű honpolgárok ):
o Orbán diktátor! ( DE marha jó volt fix árfolyamon forintosítani a hitelt, mert már a küszöböt rágtuk )
o Ellopják az EU-s pénzeket ( DE baromira jól jött az egykulcsos adórendszer, a 3 gyerekes támogatással egyetemben. Most éppen kibővítik a házat! )
o Tetűláda narancsmaffia ( DE bazzeg a 2,5%-os Matolcsy hitelt felvette a vállalkozása fejlesztéséhez, ami most éppen rekordbevételeket ér el! )
o Ezzel szemben én nem emlékszek egyetlen DE hatásra Gyurcsány alatt! Lehet, mert régen volt, de valahogy nem nagyon találok az emlékeim között egyet sem.

Lehet a Fidesznél jobban csinálni, bőven ad erre lehetőséget! Csak jöjjön már valaki és bizonyítsa be! De 100%, hogy nem a Moma, DK, Együtt, Külön, PM, Liberálisok, MSZP jelenlegi arcaiból lesz ez a valaki…  Szomorú!

pamut 2016.10.24. 16:07:20

@Ballib cenzúrázók réme 18: aha :d
bizonyíték? vagy csak a jól ismert beteges fideszes mocskóldás? :D

és a hol a válasz a többi fideszes gaztettekre?
lapulsz te is te gyáva hazaáruló komcsi....

pamut 2016.10.24. 16:08:16

@BiG74 Bodri:
pontosan tudom hogy nem fognak érdemi választ adni, mert gyávák és kétszínűek. de megérdemlik hogy belenyomjam a fejüket a saját mocskukba. bőven megérdemlik....

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 16:12:33

@pamut: na mivan te tróger, tegnap kerestelek de sehol se voltál. büdöspofájú fostartály. barna cipő farmerral mi? ótvar fotelforradalmár

pamut 2016.10.24. 16:28:16

HAHAHA, ezt nézzétek, a TELJES orbáni-göbbelszi hazugságmédia szajkózza a gyűlöletkeltő-uszító aljas fideszes HAZUGSÁGOT! : DDD

Origo: A Himnuszt is kifütyülték a Kossuth téren
Lokál: Juhászék kifütyülték a himnuszt, a Jobbiknál zsidóztak
Ripost: Lökdösődés, ordibálás, a lengyel és a magyar himnuszt is kifütyülték
888.hu: Juhász Péter és a sleppje kifütyülte a magyar és a lengyel himnuszt is
Sima8: Verekedés, himnusz kifütyülés, kiakadt a 888 újságírója
Magyar Idők: Füttyszóval megzavart himnuszok és beszédek
Tények.hu: Kifütyülték a Himnuszt a tüntetők
hvg.hu/itthon/20161024_Megneztuk_kik_allitjak_hogy_vasarnap_kifutyultek_a_Himnuszt_Arulkodo_lista

Közben a VALÓSÁG: Itt a videófelvétel arról hogy nem volt semmiféle fütty a himnusz alatt (ellenben Orbánt fütyülték ki a beszédje alatt!):
coub.com/view/fpz2o

Göbbelsz se csinálná szebben az uszítást, a hazudozást, milyen érzés fideszesek hogy a SAJÁT ORBÁNI SZENNYLAPJAITOK HAZUDNAK NEKTEK?

Ugye inkább hisztek a propagandának mint a saját fületeknek? :D

pamut 2016.10.24. 16:31:40

@Scott Tenorman Must Die:
azt a büdös hazug komcsi tróger anyádat bazdmeg nem engedtetek oda a pódiumhoz és még neked áll feljebb miután a te csürhéd nem engedett oda? :DDD

amúgy ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy sikerült megvernetek Ungváry Krisztiánt, és még pár hős hazafit?

ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy előléptettétek a III/II-es spicli bolsi orbánistát, így MEGALÁZVA EGÉSZ MAGYARORSZÁGOT, te féreg?

jet set 2016.10.24. 16:36:20

Milyen beteg agyad lehet neked, poszter?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.24. 16:42:53

@pamut:

A 444-es és HVG-s hírhamisítók lekeverték a füttyögést.

Minden felvételen tisztán hallható a fütyülés a mocskos ballib csürhe részéről.

Igaz nem mind a 200 Juhász által kirendelt nemzeti ünnepet megzavaró huligán füttyögött, hanem csak 20.

De fütyültek.
Tisztán hallható volt.

pamut 2016.10.24. 16:48:56

@Ballib cenzúrázók réme 18:
HAZUDSZ büdös göbbelsz-csicska, NEM volt semmilyen füttyöggés! hatalmas nagy csönd volt! és ha lett volna se tudják lekeverni úgy hogy közben az alap háttérzaj ne tűnjön el, de eleve nem is volt! de tőled persze mit lehet várni bazdmeg, rákosit is ugyanilyen széles nyelvcsapásokkal nyaltad volna mint orbánt.

pamut 2016.10.24. 16:52:28

Aki szerint volt fütyülés, mutasson róla videót!!
ja hogy épp most keveritek rá, mi rákosista bolsi söpredék?

az meg milyen már hogy az MT, az MTVA, a TV2, Orbán Fb oldala, stb mins úgy adta le a közvetítést hogy egy kurva szót nem ejtette semmilyen fütyülésről, ami végig ment orbán beszéde alatt, de amikor meg csönd volt a himnusznál akkor meg azt hazudják hogy volt fütyülés :D

IDIÓTA BOLSIK, találjátok már ki bazdmeg hogy nem is orbánt akartuk kifütyülni hanem a himnuszt, féreg kis göbbelszek! :D

BiG74 Bodri 2016.10.24. 16:58:45

@pamut:
Már kitalálták, azért nyomják a véresszájú dumát.

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 17:05:51

@pamut: a kordonon kívül voltam te csöves. sehol nem voltál, vagy nem abban a ruhában amiben mondtad. bujkáltál.

hoplita 2016.10.24. 17:07:18

@Reszelő Aladár:
"...Volt egy internetadós dobásotok, ahol egy havi 700Ft-os tételt sikerült megpuccsolni, olyan sikeresen, hogy végül nem vezették be...."

Anyádat.
Gigánként akartak 150 forintot, te hazug köcsöggeci.

hoplita 2016.10.24. 17:09:34

@Muad\\\'Dib:
De, kár.
Mi többek vagyunk ezeknél a szarjancsiknál.

ursus artos 2016.10.24. 17:49:28

A poszt egy baromság.

blasiuss 2016.10.24. 18:56:52

Szeretném hinni, hogy ez vicc. Nem mégsem, mert annak szánalmas. Valószínűleg elmentek otthonról.

midnight coder 2016.10.24. 20:03:45

"Ne feledje az ország: tíz évvel ezelőtti feldúlása egy elbukott puccskísérlet volt."

Nem kedves vörösnáci postíró, a 10 évvel ezelőtti feldúlás valószínűleg egy jól szervezett komcsi provokáció volt. Azért kellett megszervezni, hogy 1956 ötvenedik évfordulóján ne arról cikkezzen a világsajtó, hogy lám, most annak a tömeggyilkos pártnak az utódpártja hullatja a krokodilkönnyeket, akik anno a szovjet hadsereg beavatkozását kérték. Ez az egész erre volt jó, és nem többre.

Puccs ? Eszednél vagy ? Magyarországon jobboldali párt nem tud puccsal hatalomra kerülni. Ez max. az ukránoknál megy, de az nagyon az USA érdekében kell hogy álljon, hogy az EU elnézzen egy ilyet. Másrészt támogatottsága sem lett volna, és ezt Orbán is pontosan tudta. Kis hazánkban záros határidőn belül nem lesz forradalom. Sem jobbról, sem balról. Ahhoz egyrészt messze nem annyira szar a helyzet - ehhez azért az 50-es évek vörösnáci terrorja kellett - másrészt az átlagpolgár már nem annyira fiatal, és főleg nem annyira naiv mint régen.

pamut 2016.10.24. 20:10:41

@Scott Tenorman Must Die: :DDDD idióta barom. ott se voltál, fogadok.

ja és miért vagy GYÁVA reagálni ezekre?:

"amúgy ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy sikerült megvernetek Ungváry Krisztiánt, és még pár hős hazafit?

ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy előléptettétek a III/II-es spicli bolsi orbánistát, így MEGALÁZVA EGÉSZ MAGYARORSZÁGOT, te féreg?"

pamut 2016.10.24. 20:12:30

@csentecsa: ennyit tudsz mókuska, gyurcsányozni? :DD Meg leadni a leprimitívebb orbánpropagandát? :D És ugye fogadok, te őszintén azt képzeled ezek vélaszok is ugye? :D

jól, most kigyurcsányoztad magad, megnyugodtál. akkor most szépen válaszolj a kérdésekre is:

"1. Orbán azzal kezdik 1956 ünnepét, és az egész magyarság megalázását, hogy az ünnep reggelén előléptetik a III/II-es spicli fideszest.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

2. Lábbal tiporjátok az emberek véleményszabadságát, demokrácia "felfüggesztve", Juhászt nem engeditek bemenni a térre.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

3. A fideszcsürhe, a gyűlölet-beteg fanatikus orbánzombi üti-vágja-rúgja-leteperi azokat akik fütyülni mernek a hazaáruló beszéde alatt. Mi ez basszátok meg? Mi ez az ősember-tempó bazdmeg?
Mi az hogy véresre veritek az ország egyik legnagyobb történészét és még van pofátok megszólalni??? Pofátok miért nem ég?"

pamut 2016.10.24. 20:14:13

Helló emberek!!!

Ezt olvassátok!!!

"Mennyibe került ez a magáncég, hogy ott ellátta a biztosítást? Vajon ennek az őrző-védő cégnek van arra jogosítványa, hogy embereket motozzanak és megmondják, hogy bemehetnek-e egy ünnepségre vagy nem? Ezért majd valaki felelősségre von közülük valakit? Fognak kártérítést fizetni a sérelmet elszenvedett embereknek? Nem. Nagyon jó lenne, ha már egy kicsit megpróbálnánk nem mindig különbséget tenni állampolgár és állampolgár között. Azt gondolom, hogy az emberi jogok mindenkit megilletnek attól függetlenül, hogy ellenzéki vagy kormánypárti." Ékes Ilona, Fidesz

"El nem tudom képzelni, hogy Franciaországban, Németországban előfordulhatna, hogy egy állami rendezvényen egy magán biztonsági cég motozza meg az embereket. Tudom, hogy ombudsmani döntés is született az ügyben, de szerintem ez egy olyan fokú jogsértés, amit duplán alá kell húzni, és a bizottsági jelentésben erre külön ki kell majd térni." Révész Máriusz, Fidesz

"Nem tartja alkotmányellenesnek, hogy egy idegen őrző-védő kft. végzi nemcsak a szűkebb biztosításokat, hanem például március 15-én vagy más ünnepségeken is? Ennek már csak a létezése is nemzetbiztonsági kérdést vet fel." Wittner Mária, Fidesz

Na most lehet pofázni orbánbolsik...

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 20:52:11

@pamut: mégis mire válaszoljak? belehazudtál a világba, h hol leszel és milyen ruhába, most meg itt terelsz. sunyi kis bujkálós nyomorult gyurcsánycsicska ballibsi

táltos 2016.10.24. 20:59:42

@elemes: Régi komcsi szokás, hogy elhintek valami információt és azt millió szálon terjesztem pl.suttogó propaganda. Az nem számít, hogy alig van igazságtartalma, a lényeg, hogy beleivódjon az emberek tudatába. Ezt csinálta anno az msz(m)p és most ez teszi a DK is. Ld. körúti robbantás.
Amúgy a hozzászólásokból úgy tűnik, nincs gyűlölködőbb népség a DK-snál.

Weißkopf 2016.10.24. 21:10:14

@pamut: Ezt nem 2010 előtt írták ezek a derék fideszesek?

pamut 2016.10.24. 21:12:05

@Scott Tenorman Must Die:

MIT ZAGYVÁLSZ IDIÓTA??? :D
Ha ott lettél volna láttad volna hogy több száz emberen volt farmer-kék kabát kombó, te vadbarom, hogy mondhatsz olyat hogy nem volt senkin? :DDD Te tényleg ennyire idióta vagy? :D Ott se voltál, mit szirénázol kretén? :D Itt van b+ ez a blog, az első képen már vagy 5 emberen van kék kabát:
kettosmerce.blog.hu/2016/10/24/csak_a_himnusz_volt_szep_a_kossuth_teren

Áruld már, el amikor így spriccolod magadból az ostoba értelmetlen stupid idiotizmust, akkor ugye kellemes bizsgerő érzés van enned? Ugye ilyenkor azt képzeled hogy nem is vagy akkora ostoba világító bohóc amint amekkora valójában vagy?

és komolyan azt képzeled hagyni fogom hogy gyáván menekülj a kérdéseim elől? :DD ha ezt képzeled még annál is nagyobb hülye vagy mint hittem! :D

NESZE:
"amúgy ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy sikerült megvernetek Ungváry Krisztiánt, és még pár hős hazafit?

ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy előléptettétek a III/II-es spicli bolsi orbánistát, így MEGALÁZVA EGÉSZ MAGYARORSZÁGOT, te féreg?"

pamut 2016.10.24. 21:12:54

@Weißkopf:

ráéreztél... :)

szokás szerint a fideszes segget csináltak a szájukból, de hát náluk ez mindennapi kötelező gyakorlat....

pamut 2016.10.24. 21:16:38

@a BircaHang Média szerk.:

hé, te szegény barom. ehhez mit szólsz, ugye egyetértesz a ruszkikkal?:

"PUTYIN ÁLLAMI TÉVÉJE: CIA-S NÁCIK SZERVEZTÉK AZ ’56-OS FORRADALMAT"
kettosmerce.blog.hu/2016/10/24/putyin_allami_teveje_cia-s_nacik_szerveztek_az_56-os_forradalmat

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 21:16:57

@pamut: ezt írtad te büdös szar: "barna cipő, farmer, sötétkék kabát, és próbálok minél közelebb menni a színpadhoz hogy minél jobban hallatszon a sípolás.". erre bevágsz egy tökmáshol készült képet. gyáva hulladék vagy. nem merted kidugni a mocskos pofás a szobádból.

Weißkopf 2016.10.24. 21:18:04

@csentecsa: "Érdekes, a D-209, vagy pufajkás Gyuszi esetében nem voltál ennyire finnyás, de Gyurcsótány főkiszes mivolta sem zavart különösebben.
Arról egyébként tudsz, hogy III/II egész más "cég" volt mint a III/III?"
1) Orbán sem egyszerű KISZ-tag volt, ha nem tudnád... Kövér et. -ról már ne is beszéljünk.
2) Medgyessy III/II-es múltja b@szta a fideszesek csőrét, Tasnádié nem? Hogy lehet ez? Ja, a szokásos fideszes kettős mércével. "A te kommunistád egy rohadt moszkovita hazaáruló, az enyém megtévedt szegény ember, aki csak a családja érdekében működött együtt a komcsikkal."

pamut 2016.10.24. 21:20:46

@Scott Tenorman Must Die: :DDD IDIÓTA nem engedtek a színpadhoz te nyomorult, a rohadt maffiád nem engedett, de ezt már írtam, miért tetted magad még annál is hülyébbnek mint amekkora vagy, és miért tetteted hogy ott voltál miközben nem voltál ott?

NESZE:
"amúgy ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy sikerült megvernetek Ungváry Krisztiánt, és még pár hős hazafit?

ugye büszke vagy a csürhéd teljesítményére hogy előléptettétek a III/II-es spicli bolsi orbánistát, így MEGALÁZVA EGÉSZ MAGYARORSZÁGOT, te féreg?"

pamut 2016.10.24. 21:21:32

@Scott Tenorman Must Die:

ehhez mit szólsz fideszkomcsi?:

"Mennyibe került ez a magáncég, hogy ott ellátta a biztosítást? Vajon ennek az őrző-védő cégnek van arra jogosítványa, hogy embereket motozzanak és megmondják, hogy bemehetnek-e egy ünnepségre vagy nem? Ezért majd valaki felelősségre von közülük valakit? Fognak kártérítést fizetni a sérelmet elszenvedett embereknek? Nem. Nagyon jó lenne, ha már egy kicsit megpróbálnánk nem mindig különbséget tenni állampolgár és állampolgár között. Azt gondolom, hogy az emberi jogok mindenkit megilletnek attól függetlenül, hogy ellenzéki vagy kormánypárti." Ékes Ilona, Fidesz

Scott Tenorman Must Die 2016.10.24. 21:26:21

@pamut: szabadon mászkáltam. ennyit rólad.

Nem leszünk gyarmat ! 2016.10.24. 21:29:50

2006-ban nem puccs történt, hanem a nép már nem tűrte tovább a népnyúzó hazaáruló korrupt diktátor uralmát, és forradalmi megmozdulások történtek.

nlgy.blog.hu/2014/02/25/oszodi_amnezia

A szabadságszerető magyar nép nem tűri a balliberális diktatúrát :)

pamut 2016.10.24. 21:31:49

Ha valakinek van gyomra közelről végignézni hogy támadtak rá a gyűlölettől eltorzult pofájú fidesz-zombik egy hős magyar tiltakozóra, aki vállalta hogy a fideszes megfélemlítés és fizikai erőszak ellenére is él a jogával, akit érdekel hogy ütötték-ráncigálták-lökdösték csapatosan mint a hiénák, akkor nézze meg ezt a videót, tanulségos:

index.indavideo.hu/video/Igy_latta_a_verekedest_Adam_akit_vertek

pamut 2016.10.24. 21:33:05

@Scott Tenorman Must Die: az biztos hogy szabadon mászkáltál, de jó mesze a belvárostól az biztos :D

ugye továbbra is gyáva nyúl vagy reagálni a többre? :D

pamut 2016.10.24. 21:33:46

@Scott Tenorman Must Die:

fogadok erre is gyáva leszel válaszolni ugye? :D

NESZE:
""El nem tudom képzelni, hogy Franciaországban, Németországban előfordulhatna, hogy egy állami rendezvényen egy magán biztonsági cég motozza meg az embereket. Tudom, hogy ombudsmani döntés is született az ügyben, de szerintem ez egy olyan fokú jogsértés, amit duplán alá kell húzni, és a bizottsági jelentésben erre külön ki kell majd térni." Révész Máriusz, Fidesz"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.24. 21:36:05

"Ne feledje az ország: tíz évvel ezelőtti feldúlása egy elbukott puccskísérlet volt. "

Neked nagyon elmentek otthonról.

Isten... 2016.10.24. 21:40:24

"rendőrség tette a dolgát. Próbálta menteni saját életét, a köztársaság rendjét, a közvagyont amennyire bírta. "

Persze es ezert talalomra 100-200 meterrol a hazafele vonulo tomegbe lovoldoztek.
NA ELMESZ TE A KURVAANYADBA. Az eg vilagon semmi nem volt addig, amig a libsi rendorok nem kezdtek el a tomegbe lovoldozni, es lovasrohamot inditani a tobbsegeben menekulo emberek koze.

pamut 2016.10.24. 21:43:01

""Nem tartja alkotmányellenesnek, hogy egy idegen őrző-védő kft. végzi nemcsak a szűkebb biztosításokat, hanem például március 15-én vagy más ünnepségeken is? Ennek már csak a létezése is nemzetbiztonsági kérdést vet fel." Wittner Mária, Fidesz"

Hajdú Peter 2016.10.24. 21:48:26

@pamut: Senkit nem támadtak meg. A hülye rendörök meg a biztoságiak annyirra védték ezeket drogos faszkalapokat, hogy egyszerűen nem lehetett hozzájuk férni.
Én magam kértem több rendört is, hogy csak fél percre engedjenek oda, hogy felpofozzak pár drogos libsit, de válasz helyett még szorosabbra zárták a sorfalat.

pamut 2016.10.24. 21:57:47

@Hajdú Peter:
"Senkit nem támadtak meg"

:DDDDDDDDDDDDDDDD

tele a net meg a tv-k a megtámadós videókkal-képekkel, erre idetolod a hazug pofádat és közlöd hogy nem volt támadás :DDD

fideszes vagy ugye, ti hazudtok úgy mint a komcsik.

Bogyó 2 2016.10.24. 22:14:39

@pamut: Nem fog rá válaszolni. Abba a képbe nem illik a valóság. Pl. azt se értik, hogy hol az ellentmondás, hogy ők bezzeg mekkora nagy demokraták, de amúgy rohadtul azon örömködnek és szívből kívánják, hogy a másik oldalt lőjék a Dunába. Semmi bajuk azzal, hogy egyarcú lesz a média, egyarcú a parlament, a hivatalok, megszűnik a politikai váltógazdálkodás. csak ők uralkodjanak, az számít. Elhiszik, hogy ez csak egyszerűen azért van, mert az emberek ennyire jónak tartják pártunkat és kormányunkat. Nem látják mi folyik azért, hogy itt a hatalomváltás esélye megszűnjön, de ha látják se tesznek ellene, sőt jónak tartják. Nem értik, mi a különbség a többség uralma és a többség diktatúrája között, nem értik, hogy attól még nincs tök jó demokrácia, mert az interneten lehet szidni orbánt. Azt hiszik, ha a cellában magadban beszélhetsz, már akkor is demokrácia van. Nem látnak árnyalatokat. Nekik ez túl bonyolult, ezért sem értik mi folyik itt. Valahogy úgy, ahogy azok sem, akik megfeszítettek valakit egykor. Pedig a nevében cselekszenek, amíg az érdek mást nem mond, mert akkor akár a pápa is a hülyék listájára kerül Sorossal, az USA-val, Nyugat-Európával. Azokhoz húzunk, akik lenácizzák '56-ot, majd eljön az idő lassan, amikor Orbán bocsánatot kér az oroszoktól '56 miatt. A mosdatás megkezdődött, ma már a rádióban szükséges volt hangsúlyozni az orosz nép és a szovjet rendszer közötti különbséget. Bezzeg migráns ügyben mindenki aki Bulgária és India között lakik, terrorista. De a kedves barátaink ilyeneket nem vesznek észre, és ez lesz a mi vesztünk, ezért leszünk egy oligarchikus, önelégült, a társadalmi mobilizációban nem jeleskedő, bebetonozott uralkodói osztállyal bíró posztszovjet félázsiai gyarmat, amelyik szánakozó pillantásokat vált ki a nagy mellveregetés közepette. Persze, mindig találnak pár ottani politikai kalandort, szélsőségest, aki beáll a kórusba, de sose azok, akik tényleg számítanak.

pamut 2016.10.24. 22:21:15

@Bogyó 2: Szomorúan, de egyet kell értsek minden szavaddal.

pamut 2016.10.24. 22:25:33

Ezt nézzétek!!!!

50-es éve újra ott van!!!

A fideszbolsik lebuktatták magukat!!!: ELŐBB ÍRTÁK meg hogy balhé van, még MIELŐTT a fizetett provokátoraikkal egyáltalán megcsinálták volna a balhét!!!!!!

OLVASSÁTOK!:
comment.blog.hu/2016/10/24/elore_megirta_az_origo_hogy_balhe_lesz_a_jobbik_megemlekezesen

"Előre megírta az Origo, hogy balhé lesz a Jobbik megemlékezésén"

De nem csak az origó, orbán összes hazugságújságja így tett...

Az orrba-szájba hazudozást már korábban elkezdték, amikor a fideszbolsi szennymédia egybehangzóan azt hazudta hogy kifütyülték a himnuszt (Orbán kifütyülését meg kicenzúrázták), erre most ráadásnak ELŐBB írnak valamiről mint ahogy az megtörtént volna!!!!! :

Ezt akartátok ugye fideszesek, Rákosista-Sztálinista sötétséget, ugye most örültök?

Philip F. Queeg 2016.10.24. 23:00:19

@pamut:

Te kint voltál a téren a sípolók között?
Láttad amint verik társaidat? Láttad amint megütik Ungváryt?
És egy rátok törő gazembert sem csaptatok meg?
Miért nem?

pamut 2016.10.24. 23:12:20

@Philip F. Queeg:

Ha megtettük volna, a TEK civilruhás emberei abban a pillanatban ránk ugranak, összevernek, visznek a börtönbe, onnan a bíróságra, onnan meg a dutyiba.

Ráadásnak az összes fideszbolsi tv-újság évekig ismételte volna megállás nélkül a felvételt amin "Juhász terroristái meg akarták ölni a békés 8 gyermekes fideszes apácákat" címmel.

alfacharlybravo 2016.10.24. 23:14:47

Nahát azt hittem eldobom az agyam, egy USÁK krimi sorozatban a nyomozó elmagyarázza, hogy miért nem szabad megbuknia az imperialista neokon USÁK világcsendőr szerepében tetszelgő birodalomnak. Hát mert akkor kitörne a világháború a nemzetállamok között, viszont ezért kell kiszipolyozni a világot az imperialistáknak, mert sok pénzbe kerül. Orbán bűne, hogy a pénzszivattyút akadályozza.

Zakari az ás 2016.10.24. 23:16:50

En azt kerdeznem a cikkirotol, hogy az anyja minor ker bocsantot a vilagtol hogy anno inkabb nem nyelte le es kopte ki? Egy barommal kevesebb lenne?

Kelly és a szexi dög 2016.10.25. 00:00:23

Az ilyen gyalázatos posztok adják a mostani kormány ideológiai alapját. Amíg nincs egyetértés Fletó elítélésében, addig csak az Orbán kormány győzhet!

pamut 2016.10.25. 00:01:45

@csentecsa: ez komoly, ugyanazt a félrebeszélsét szajkózod? :DD
bírsz olvasni?:
"jól, most kigyurcsányoztad magad, megnyugodtál. akkor most szépen válaszolj a kérdésekre is"
és még te gyurcsányozol bazdmeg a legbolsibb párt híve? :D

megtennéd végre hogy ÉRDEMBEN válaszolsz a hugyagyú gyurcsányozás helyett? vagy másra képtelen vagy? beteges félrebeszélő vagy, így védekezel az igazság ellen? ennyire rettegsz az igazságtól? ennyire képtelen vagy szembenézni az igazsággal?

pamut 2016.10.25. 00:03:36

@csentecsa:
" Senki nem nyúlt volna hozzátok,"

:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

nézd már meg csak pl. ezt az egy videót ahogy az eltorzult arcú ás eltorzult agyú orbán-zombik csapatostul vetik rá magukat egy fütyülőre, te idióta barom :DDD

index.indavideo.hu/video/Igy_latta_a_verekedest_Adam_akit_vertek

pamut 2016.10.25. 00:04:40

@csentecsa:

ehhez mit szólsz fideszzombi?:

A fideszbolsik lebuktatták magukat!!!: ELŐBB ÍRTÁK meg hogy balhé van, még MIELŐTT a fizetett provokátoraikkal egyáltalán megcsinálták volna a balhét!!!!!!

comment.blog.hu/2016/10/24/elore_megirta_az_origo_hogy_balhe_lesz_a_jobbik_megemlekezesen

"Előre megírta az Origo, hogy balhé lesz a Jobbik megemlékezésén"

De nem csak az origó, orbán összes hazugságújságja így tett...

Az orrba-szájba hazudozást már korábban elkezdték, amikor a fideszbolsi szennymédia egybehangzóan azt hazudta hogy kifütyülték a himnuszt (Orbán kifütyülését meg kicenzúrázták), erre most ráadásnak ELŐBB írnak valamiről mint ahogy az megtörtént volna!!!!!

AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR 2016.10.25. 00:14:56

@pamut: Azon a videón pont nem látszik SEMMI, csak annyi, hogy valaki lobálja a kamerát felvétel közben. Ne hogy már azt gondold, ez most akárcsak a legkisebb mértékben is hasonlít arra amikor Gyurcsányista rendörök lövöldöztek az emberekre.

pamut 2016.10.25. 00:22:45

@AZ ARABVERŐ ORBÁN VIKTOR: Már hogyne látszódna :DD Amúgy vannak egyéb videók és fényképek is bőven, ha beszarsz az erőlkodéstől se tudod letagadni amit a zombi kretének műveltek :D
2006-ban a belváros letaroló-felgyújtó, a közbiztonságot szétbaszó csürhét kellett megállítani higy megvédjék az ország, a magyarok biztonságát a fideszes vandáloktól. szeretnéd te most azt hazudni hogy azok is csak fütyültek, nem pedig rágyújtották az MTV-t a benn dolgozókra, hátha elevenen megég mind, de hát kár erőlködnöd, nem csak fütyültek.

mondjuk neked, mindegy, a fideszzombi ott kezdődik hogy mindenről gyurcány jut eszébe és ezzel legitimálja az orbánbolsi hazaáruló maffiakormány gaztetteit, láthatóan te is közülük vagy...

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 05:00:45

@pamut:

Ez nem a "ruszkik" véleménye, hanme egy vélemény a sok közül. Azaz eleve csúsztatsz.

midnight coder 2016.10.25. 06:52:12

@pamut: "nézd már meg csak pl. ezt az egy videót ahogy az eltorzult arcú ás eltorzult agyú orbán-zombik csapatostul vetik rá magukat egy fütyülőre"

Nézd, aki kimegy Orbán beszédét meghallgatni 56 kapcsán, az bizony Orbán híve. Na most, ha egy ilyen csapat közepére bemész fütyörészni akkor benne van a pakliban, hogy valaki pofán csap. Ahogy az MSZP gyűlésein is az volt a menetrend, hogy az egyik oldalon a balfékek, a másik oldalon a tüntetők, köztük pedig kordon.

Ez viszont azért nem jó forgatókönyv a balfékeknek, mert akkor nem lehet pár száz fütyülővel óriási tömeget szimulálni. Ezért kellett bemenni a hallgatóság közé, ez viszont veszélyes üzem.

midnight coder 2016.10.25. 06:54:40

@midnight coder: Ps. Amúgy ha egy fütyülővel elkezdesz fütyörészni valaki füle mellett, akkor a pakliban az is benne van, hogy akkor is pofán csap, ha épp nem az adott politikus híve. Mert hogy azt elég kevesen szeretik, ha a fülük mellett sípol egy idióta.

Behajtó70 2016.10.25. 07:35:43

Milyen sötét, korlátolt, aljas senkik vagytok! Bocsánatot gyurcsánynak kéne kérni, a 2006-os elcsalt, végighazudott választásokért, a trükkök százaiért, a majdnem bebuktatott országért, és persze az azonosító nélküli akárkik bevetéséért!

(csakhogy a fentiekért SOHA nem lesz bocsánat! ti itt már SOHA nem fogtok uralkodni!)

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 08:30:49

Eddig a tüntetés és ellentüntetés párhuzamosan egymás mellett zajlott minden országban.

A Fedor és Juhász féle ballib gyűlöletkeltők új dimmenzióba emelték a frusztráált gyűlölködést.

A gusztustalan plakáttépkedés után, most szintet léptek, és nyílt provokációra buzdítottak nemzeti ünnepen.
És elvegyülve az ünneplő tömeget hergelték alig 200-an. Aztán csodálkozva nézik hogy pofán basszák őket !
Mikor idősek anyák, gyermekek közötzt hergelik az ünneplő tömeget !

Ahol kifütyültek mindent és mindenkit. Díszvendégeket, 56-osokat, hímnuszt.
Ballib patkányoknak semmi nem szent.

Soha többet Fedor és Juhász féle liberálnácikat !

Csokis2 2016.10.25. 09:03:39

Nem vagyok egy Orbán fan, de amikor minimum arról van szó (és ez a legenyhébb narratíva), hogy az azonosító, helyismeret és normális irányítás nélkül Budapest utcáira vezényelt rendőrök ráterelték a balhézókat a Fidesz gyűlésről távozó tömegre, majd válogatás nélkül (sem eszközben, sem emberben nem válogattak) elkezdtek őket ütni-verni. Utána az állam és a főváros ezeket a balfasz (és akkor még nem konteóztam) rendőri vezetőket a hősies helytállásért még ki is tüntette. Ki kérjen bocsánatot kitől?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.25. 09:05:44

@Tenyekeslogika23:

"beleszalad a menekültekkel kapcsolatos orbitális csapdába."

Nincs ott semmi csapda - vagy ha igen, saját maguknak állították.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.25. 09:07:22

@Scott Tenorman Must Die:

"@pamut: a kordonon kívül voltam te csöves. sehol nem voltál, vagy nem abban a ruhában amiben mondtad. bujkáltál."

Nem is láthattad, mert a Kék Osztriga bárban töltötte a napot.

pamut 2016.10.25. 09:10:28

@a BircaHang Média szerk.:
putyin állami tv-jének a véleménye, szokásod szerint tehát e hazudsz.

pamut 2016.10.25. 09:12:31

@midnight coder: az hogy valaki fanatikus orbánzombi nem jogosítja fel a verekedésre, ha beszarsz az erőlködéstől, akkor se. de azon nem csodálkozom hogy a fidesz-erőszak pátján állsz.

a többi GYALÁZATOS szégyenhez, a magyarság megalázáshoz, a göbbelszi hazudozáshoz meg a többihez, csak amit az elmúlt 2 napban összehoztatok, mit szólsz?

pamut 2016.10.25. 09:14:01

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
azóta már kiderült hogy ő nem volt ott, szerencsétlen szarrá égette magát, az viszont hogy ilyen primitív szinte buzizol, az meg téged éget szarrá, te szerencsétlen orbánzombi.

pamut 2016.10.25. 09:17:01

@Hun Endorfin:
szia fikanikk, szemben veletek orbánzombikkal, engem minden erőszak zavar, pártfüggetlenül, legyen az MTV-székház rágyújtása a benn lévőkre és ezzel tömeggyilkossági kísérlet elkövetése az állat fideszesek részéről, legyen az fütyülőkre támadás fideszes gyűlölet-zombik rézéről, vagy legyen az DK-s nyugdíjasok vérfürdője. Bár ilyen utóbbit még nem láttam, megtennéd hogy belinkelsz egy ilyen videót?

sterimar 2016.10.25. 09:32:03

Fletó hál' Istennek oda került, ahová való. A politikai szemétdombra.

blasiuss 2016.10.25. 09:46:03

@Csokis2: Apró javítás: lehet, hogy 2006-ban voltak a rendőrök között helyismerettel nem rendelkezők, de az egész műveletsor nagyon is tudatos volt. A célja az akkor már radikális tüntetők összekeverése a békés ünneplőkkel. Emiatt ordas nagy hazugság a cikk.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 09:46:12

@pamut:

Egy tévének nincs véleménye, mert az nem diktatúra, ahol egyetlen vélemény van. Az illető csatornát gyakran nézem, sokféle vélemény elhangzik.

énisfélek 2016.10.25. 09:56:52

A 2006 őszi eseményekről készült összes kamerafelvétel "véletlenül" nyomtalanul eltűnt. Ha meglenne, talán azt láthatnánk rajta, hogy az összes igazán kemény balhét ugyanaz a 40-60 ember követte el, akik. közül furcsamód egyet sem kapott el a rendőrség, pedig kizárólag őket kellett volna elfogni és abban a pillanatban vége az egész balhénak. .
Az Orbán kormány egész másban ludas, ők a hatalomra kerülés után bebizonyították, hogy ők sem igazán keresik a bűnösöket. Talán azért, mert nekik is bármikor szükségük lehet rájuk.

pamut 2016.10.25. 10:13:40

@a BircaHang Média szerk.: :DD
akkor lassan mondom hogy felfogd (persze nem AKAROD felfogni, tudom én): putyin állami tv-je.

"Az illető csatornát gyakran nézem"
:DDDDDDDDD
Szóval nézed totál telibe a putyinista propagandát és még nem is szégyelled :DDDD

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 10:16:20

A füttyögő ballib csürhe, ismét maradandót alkotott.

Egyre kevesebb ember kér az elkúróból és Soros által fizetett provokátoraiból !

SOHA TÖBBET MSZP-GYURCSÁNY DIKTATÚRÁT !

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 10:16:35

@pamut:

Az állami tévé demokratikus, nem feltétlenül Putyin álláspontját mondja. Ezen a csatornán számtalan vitaműsor is van.

Miért kéne szégyellni egy média nézését?

Ballib cenzúrázók réme 18 2016.10.25. 10:24:52

A ballib picsogás felettébb röhejes, az után a vérengzés után, amit kedvenc Gyurcsány nevű diktátorotok művelt a tüntetőkkel 2006-10-23-án.
De ez már történelem, és a ballibek örök szégyene.

MA már demokrácia van, és szólásszabadság, és a párszáz füttyögő csürhét és provokátorokat védik a rendőrök a több tízezres ünneplőkkel szemben, akiknek az ünneplését el akarták lehetetleníteni.

Hímnusz alatt füttyögött a ballib csürhe, és 56-osokat más államok államfőit füttyügték a provokátorok.

Ennyit tudtok meg a neveteket szerencsétlen Soros bérencek..

pamut 2016.10.25. 10:31:05

@a BircaHang Média szerk.: ó, te a pravdát is szívesen olvastad és azt se szégyellted :D

pamut 2016.10.25. 10:32:33

@Ballib cenzúrázók réme 18:

vergődj habony, vergődj!!! :DD

és légy BÜSZKE arra hogy orbán III/II-es spiclijét előléptettétek, ezzel MEGALÁZVA 1956- hőseit, és az egész magyarságot, te kollaboráns fasz! :D

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.10.25. 10:43:28

@pamut:

Nem, mert unalmas volt marhára.

De miért kellett volna szégyellni?

Andy73 2016.10.25. 10:50:23

Mikor kér bocsánatot az index, hogy ilyen förmedvényeket feltesz a nyitólapjára, és aztán napikig rajta hagyja?

pamut 2016.10.25. 11:03:21

@a BircaHang Média szerk.: IDIÓTA!!!!!!! Kész, ennyire nem lehetsz hülye még te sem birka bazdmeg!!!

konrada 2016.10.25. 11:06:22

@pamut:
Ebben teljesen egyetértünk. Remélendő, hogy a magukból kivetkőző pofánverőket a megfelelő súllyal eítélik (legalább annyira, mint amikor a másik oldal hasonló agresszívjeit tették).
Az szerencse, hogy most felismerhetőek, mert bár nem látszott nekik sem az azonosítójuk, de sem egy(en)forma ruha, se sísapka nem volt rajtuk, és reméljük nem is fog kiállni mellettük se a belügyminiszter kitüntetést osztogatva, se a miniszterelnök azzal a nyílt, sajtóban igazolható kijelentéssel, hogy az ő utasítására csinálták...

B. Péter 2016.10.25. 13:10:45

Orbán és a Fidesz 2006.-os felelősségében abszolút egyetértek a szerzővel. A fütyülést viszont nem helyeslem, mert nagyon zavaró annak, aki hallgatja a műsort. Javaslom legközelebb a táblákat :-)

Ktinka 35 2016.10.25. 13:28:28

Az ellenzéki pártok megegyeztek egy mindenki számára elfogadható minimumban, ami Orbán leváltása a jogállam helyreállítása, majd új választások kiírása a jogállam keretei között.
Erről beszéltek a szónokok a Blahán.
Ha az ellenzék minden választókerületbe közös jelöltet tudjon állítani, matematikailag van esély.

www.youtube.com/watch?v=vtLjrexv5eo

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.25. 15:56:41

@Ktinka 35:

"ami Orbán leváltása a jogállam helyreállítása, majd új választások kiírása a jogállam keretei között. "

Mindezek után kormányozni sem ártana. Arra meg nem lesznek képesek, mert egyfolytában marakodnak. Éppen ezért Isten óvjon attól, hogy valaha is kormányra kerüljenek, mert egy belső marakodásokkal elfoglalt kormányloalíció lenne az eredmény. Szerencsére semmi esélyük összefogni és győzni.

Luxusbuszslusszkulcs 2016.10.25. 17:32:30

maximális fokozaton pörögnek a ballib hírcsárdák :D

pamut 2016.10.25. 23:31:21

@csentecsa:

ez komoly? :DDDDD

ennyire gyáva vagy két kérdéstől ennyire kétségbeesel hogy ennyit terelsz? :DDDD

wooow!

ez ám a jeges félelem! :DD

látom rettegsz 3 egyszerű felvetéstől :D
csak nem ellentmond a valóság az önmagadnak jól összehazudott önámításaidnak? :D

iderakom ISMÉT, fogadok továbbra is csak hisztérikus félrebeszélésre fog telni tőled :DDD

"1. Orbán azzal kezdik 1956 ünnepét, és az egész magyarság megalázását, hogy az ünnep reggelén előléptetik a III/II-es spicli fideszest.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

2. Lábbal tiporjátok az emberek véleményszabadságát, demokrácia "felfüggesztve", Juhászt nem engeditek bemenni a térre.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?

3. A fideszcsürhe, a gyűlölet-beteg fanatikus orbánzombi üti-vágja-rúgja-leteperi azokat akik fütyülni mernek a hazaáruló beszéde alatt. Mi ez basszátok meg? Mi ez az ősember-tempó bazdmeg?
Mi az hogy véresre veritek az ország egyik legnagyobb történészét és még van pofátok megszólalni??? Pofátok miért nem ég?"

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.10.26. 01:17:22

@csentecsa:

A kormány okosan cselekedett, nem engedte, hogy a sípoló idióták mártírt csináltassanak magukból. Bár egyes blogok próbálkoztak ezzel, nem nagyon ment.

Luxusbuszslusszkulcs 2016.10.26. 15:31:12

@pamut:
Mi ebben a kérédés? 3x megkérdezed hogy nem ég-e a pofája. Ha azt írná a jeges félelmet okozó -amúgy rettentő ostoba- kérdéseidre hogy "nem" akkor elégedett lennél? :)

Nem baj ha én válaszolok, illetve visszakérdezek?

"1. Orbán azzal kezdik 1956 ünnepét, és az egész magyarság megalázását, hogy az ünnep reggelén előléptetik a III/II-es spicli fideszest.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?"
Nem. De a tiétek éghetne rendesen ávós fogrugdosós HGyuszi miatt. Majd ha a III/II-es fideszember is beszédeket mond október 23-án mint miniszterelnök, aztán halála után még szobrot is emelnek neki és könnyezve emlegetik a nevét, majd akkor lesz egálban a két oldal és utána rugaszkodj neki az ilyen erkölcsi magasságoknak. Szóval ballibsikomcsinácik: Pofátok nem ég?

"2. Lábbal tiporjátok az emberek véleményszabadságát, demokrácia "felfüggesztve", Juhászt nem engeditek bemenni a térre.
Fideszkomcsik: Pofátok miért nem ég, he?"
Nem. de Miért is égne? Bemehettek? Be. Ki nem mehetett be? Aki nyíltan bevallotta hogy provokálni akar és tönkre akar tenni egy rendezvényt, az emberek rendezvényét, egy utált ember miatt. Nem, dehogy önző. Csak liberális. Neki ugye mindenhez joga van, csak másoknak nincs joga semmihez. Pl a nyugodt ünnepléshez. Amúgy leírhatod a véleményed (akármekkora ostobaság is)? Le. De pl a Goj motorosokat hány rendezvényre nem engedtétek be? Segítsek guglizni ha már az aranyhalnál is rosszabb memóriád még szelektív is? Nem egy, nem kettő. De akkor természetesen nem bántott a véleményszabadság és a demokrácia hiánya ugye? Ballibsikomcsinácik: Pofátok nem ég ilyeneket bekérdezni úgy hogy sokkal nagyobb szar alakok vagytok, he?

"3. A fideszcsürhe, a gyűlölet-beteg fanatikus orbánzombi üti-vágja-rúgja-leteperi azokat akik fütyülni mernek a hazaáruló beszéde alatt. Mi ez basszátok meg? Mi ez az ősember-tempó bazdmeg?
Mi az hogy véresre veritek az ország egyik legnagyobb történészét és még van pofátok megszólalni??? Pofátok miért nem ég?" "
Ungváry az ország legnagyobb libsije maximum. A ballib csürhe szétver egy pártszékházat, de azért nem ég a pofád? Vagy azért hogy rendőrök (nem sima átlagpolgárok) verik szét a békés idős embereket (mert ugye az igazi hangadók a főnök fizetett emberei, azokat nem lehet viperával ütni meg bezárni napokra) akik egy pártgyűlésre mentek, nem sípoltak, nem süketítettek meg másokat. Akkor hol volt a kurva nagy igazságérzet? Akkor miért nem hiányzott egy balos szarcsimbóknak se a demokrácia? Akkor miért nem diktátoroztatok? Akkor amikor a közmédia (ami mindig is a hatalmon levő párt szócsöve volt, akár tetszik akár nem) mellett a hírtv-t kivéve az összes országos és legnépszerűbb média a baloldal nótáját fütyülte (rtl, tv2, origo, index), akkor miért nem vonyítottatok a sajtószabadság miatt? Pofád nem ég hogy ilyenek fel mersz hozni a baloldal tetteinek ismeretében?

És tudom hogy unalmas az elmúlt8évezés, de sokkal unalmasabb hogy mindig az az oldal ugat aki nincs hatalmon és olyanokért ugat aminek ők 10x-esét is tapsikolva nézték amikor az ő uruk volt hatalmon. Ez az igazán vérlázító pofátlanság.

Mellesleg én személy szerint mindkettőt utálom, a ballib pont akkora ordas szarkupac mint a másik. És bocs de ha a történész úr csak úgy tudja kultúráltan kifejezni a váleményét hogy ősember módra ordít vagy fütyül a fülembe akkor én meg úgy fejezném ki a véleményem hogy pofánverem (hiszen a kedves szót úgysem hallja a saját fütyüléstől). Lehet basztatni másokat szándékosan, primitív módon, de aztán azon hőzöngeni hogy hasonlóan primitív válasz érkezik a nyílt provokációra, az akkora böszmeség amekkorát még Őszödi Szent Ferenc se tudott produkálni.

Remélem akinek maradt még némi agya az véletlenül se fog se a fideszre se erre a detto ugyanolyan -vagy kicsivel még rosszabb- balos hiénacsürhére szavazni. Kár hogy úgy tűnik egyre kevesebb értelmes ember van, vagy elvakult (fizetett) ballibsi szavazó, vagy a nagyvezír alattvalója. Szánalmas idióta mindkettő. Szépnapot.
süti beállítások módosítása