Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Még mindig gyurcsányozol? 

2018. május 13. - Európa Kávézó

Azt hihetné az ember, hogy ha egy párt, amely 63 !) helyen visszalép, és így is képes frakciót alakítani, annak elnöke besöpörheti az elismeréseket. De néhányan még besétálnak tévékbe, ostoba cikkeket írnak, hogy "na de Gyurcsány." Akkor nézzük a tényeket!

leg_gyf.jpg

 

Az EBESZ megállapította, hogy a választás nem volt tisztességes. Ilyenre nem volt példa az Európai Unió történetében. A Kúria néhány helyen csalást állapított meg. Ilyen sem volt az Európai Unió történetében. Mi lett volna, ha valóban minden körzetet megvizsgáltak volna? Ne csináljunk már úgy, kedves megmondó emberek, mintha egy sima választás zajlott volna, normális médiaviszonyok között! Győzött a Fidesz, tessék hazamenni? Nincs itt semmi látnivaló?
És akkor amit látunk az újra feltörő, de egyre szánalmasabb gyurcsányozás mögött:
gyf_listavezeto.jpeg
1. Gyurcsány a hibás, mert az agyon ajnározott, mindenféle szavazási útmutatókban kedvezményezett Jobbik egyetlen egyéni körzetet nyert és megbukott a párt elnöke és miniszterelnök-jelöltje?
2. Gyurcsány a hibás, mert az LMP kevesebb szavazatot kapott, mint 2010-ben, amikor először jutottak az országgyűlésbe, pedig 101 helyen indultak? 
3. Gyurcsány a hibás, hogy az LMP nem viszonozta a DK visszalépését az LMP javára, és Szél Bernadett a teljes ellenzék által támogatva sem tudott nyerni?
4. Gyurcsány a hibás, mert a 2010-es LMP-frakcióból ma már senki sem ül az új frakcióban?
5. Gyurcsány a hibás, mert az MSZP minden idők leggyengébb eredményét produkálta?
6. Gyurcsány a hibás, mert az MSZP 2014-es 29 képviselőjéből 20 maradt egy immár közös listáról, importált miniszterelnök-jelölttel, és a 20-ból 5 azonnal új frakciót alapított? Tehát 29 helyett maradt 15... A fele a 2014-es eredménynek...
7. Gyurcsány a hibás, hogy az MSZP Gyurcsány távozása óta most készül ötödik elnököt választani, és közben volt három miniszterelnök-jelöltjük, akik közül senki sem nyert, sőt az egyik a választásig sem jutott el?
8. Gyurcsány a hibás, hogy az Együtt, amelynek elnökét két éve még az ellenzék vezérének kiáltották ki, az 1 százalékot sem érte el?
9. Gyurcsány a hibás, hogy a Momentum, amelynek ugyanúgy két éve volt generációs alapon szervezett pártként bejutnia a Parlamentbe, mint anno a Fidesznek, de nekik ez nem sikerült?
A DK nyilván nem elégedett a választási eredményével, az önvizsgálatot ők sem úszhatják meg. De jelezzük: 63 helyen visszalépve, és vállalva, hogy 63 körzetben a két szavazólap egyikén a DK egyáltalán nem szerepel, szinte csoda, hogy bejutottak. Eddig 4 képviselőjük volt frakció nélkül. Most 9 van, frakcióval. Ez lenne a bukás?
Ha szabad kicsit cinikusnak lenni: Gyurcsánynál csak Karácsony Gergely volt ügyesebb, aki egy nulla százalékos pártból frakciót tudott csinálni az MSZP hátán. Igaz, a zuglói polgármesterre is szükség volt, hogy az MSZP egyáltalán így szerepeljen a Botka után itt hagyott romokon.
Summa summarum: a gyurcsányozás nem vezet sehova. A korlátoltak, és saját politikai bukásaikat elfedni akarók ócska játszótere. Akik ezt folytatják, mind Orbánt szolgálják akkor is, ha nem ez a céljuk.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr5413914704

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

2018.05.13. 07:09:14

Gyurcsány csak annyiban különbözik orbántól, hogy nem fideSSes. De ugyanolyan tisztességtelen, hazug gazember, mint dicső miniszterelnökünk. Szóval nem kéne szentté avatni.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.05.13. 07:29:22

Gyurcsány Ferenc és a DK kampányhirdetése minden áldott nap, minden órában szembe jött velem, hogy tudom-e mit fognak csinálni a kormányváltás napján éppen ebben az időben. Megtudtam, hánykor fogják letartóztatni a bűnösöket, mikor fogják felmenteni Polt 'Független' Pétert, és így tovább.
Ezután lett a DK frakciója 9 fő.

Gyurcsány Ferencnek illett volna lemondania a választás éjszakáján, majd a tisztújítást simán nyerve, egy erős és legitim pártelnökké válhatott volna.

De ő nem így tett. A 9 fős frakciót óriási sikerként állítja be. Teszem hozzá: Ekkora ellenSzélben ez siker is. De elegánsabb lett volna a lemondós kört megfutni.

patyuka 2018.05.13. 08:07:28

Igen, úgy látszik, hogy a politikai és szellemi impotenciával küszködők meg a feltűnési viszketegségben szenvedők exhibicionizmusuk kiéléséhez újra menedékre/eszközre leltek a gyurcsányozásban. Mondom: leltek, mert a média kevéske ellenzéki platformjain majd olyan gyakran találkozhatunk vele, mint 8-10 éve vagy úgy általában korábban... Mostanában ezért már azokat is alig nézem, mert nem elég, hogy a sok ilyen-olyan okostojás szakértő ugyanazt csinálja, mint a választás előtt: az ellenzék szinte minden megnyilvánulását - lehet, hogy nem ok nélkül, de röhejes egysíkúsággal - egyre csak fikázza, de az ellenzék némely "prominense" is prolongálja a gyurcsányozást. A minap pl., szinte véletlenül belehallgatva az ATV - azt hiszem a Nap híre - műsorába, szintén Gy. F. volt az egyik téma a kettős állampolgárok szavazati joga kapcsán. Éppen Papp Réka Kinga Gyurcsány-fóbiája szimptómáinak lehettem fül- és szemtanúja, majd Lendvai Ildikó (?!) is csatlakozott a fröcsögéshez, valami olyasmivel, hogy 'nemisazabaj' ennek kapcsán Gy. F.-cel, hogy..., hanem az, hogy "ukránozott". Szerintem se füle, se farka nem volt a vélekedésének, de valahogy ő is úgy hitte, hogy társulnia illik a Gyurcsány-szapulókhoz. Hiába szeretnék, de különösen akkor nem tudok higgadt maradni, amikor olyanok művelik ezt az esztelen és nemtelen bűnbakgyártást, akik párt-, ill. munkatársai voltak Gy. F.-nek, sőt éppen az Ő miniszterelnökségének ideje alatt jutottak/futottak fel politika karrierjük zenitjére! Mi a nyavalya ez: ultima ráció vagy teljesen meghülyültek? A jövőnkre, a kilátásainkra nézvést: katasztrófa! És - merem remélni - nem vagyok egyedül ezzel az érzülettel és véleménnyel... Hát adjunk neki hangot, és küldjük már el a francba az efféle együgyű korlátoltságot, mert a mi bőrünkre megy ez a szájtépő idiotizmus!

chrisred 2018.05.13. 08:47:36

Mi köze a 63 visszalépésnek ahhoz, hogy a DK országos listán elegendő szavazatot szerzett? Az országos lista állításához elég 27 jelöltet állítani, tehát akár79 helyen is visszaléphetett volna. A Gyurcsány-fóbia alapja: jelenléte a politikában önmagában elegendő ok arra, hogy semleges szavazók tömegeit tolja a Fidesz felé.

ulpius66 2018.05.13. 09:07:03

Hajrá Gyurcsány!

Ne törőggyetek a sok ellenségeskedővel.....

Folytassátok!

Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 09:11:59

hajjaj :))) a fideszesek biztos nem gyúrcsányoznak, hisz neki köszönhető már harmadjára a kétharmad

patyuka 2018.05.13. 09:12:38

@chrisred: Ezzel semmit nem cáfolt, sőt... Ugyanis a visszalépések, azaz az egyéni indulás hiánya igenis befolyásolták a listás eredményeket! Másrészt pedig a fóbia betegség, tehát így, valamiféle érvként használni nem lehet, merthogy eleve maga irracionális gyökerű. Arról már nem is szólva, hogy van még ott 9 pont, amikhez cáfolatkísérleteket sem tett, azokkal mi a helyzet? Egyébként pedig: ez a hozzászólás is - az előző kettőre hajazóan nem több egyszerű véleménynél, ami ugyebár szabad, de - csupán a cikk valóságtartalmát, indokoltságát erősíti, merthogy a benne foglat állításokat lényegében meg sem próbálják cáfolni, tehát csak - kvázi tanúsítványkénti hagyományápolásból - "gyurcsányoztak" egyet...

chrisred 2018.05.13. 09:22:17

@patyuka: Egy létező jelenségről van szó, lényegtelen, hogy a gyökere irracionális vagy nem az. Az országos választásoknál, aminek a lényege, hogy megelőlegezett kell adni egyes személyeknek, fontos szerepe van.

A felsorolt költői kérdéseket egy válasszal el lehet intézni. Az ellenzék megbukott a választásokon, így a DK és Gyurcsány is. A DK mandátumaival most azt nyerte, hogy beül a Fidesz kétharmad mellé a Parlamentbe közpénzből négy évig semmit se csinálni.

patyuka 2018.05.13. 09:42:51

@Scott Tenorman Must Die: Nem sül el az agya ettől az oltári nagy baromságtól? Vagy írja már le, hogyan csinálta azt Gy. F. amikor mindenkinek egyformán csak két-két szavazata volt! Pl.: a Jobbikot favorizálták; nem koordinált, tehát a DK-hoz való kötődés okán sem lehetett elutasított, akkor miért csak egyetlen egyéni jelöltje lett? De szinte ugyanez igaz az LMP-re meg a Momentumra is! A cikk is erről szól, és az efféle bődületes zagyvaságok csak azt bizonyítják, hogy nem alaptalanok a benne foglaltak, azaz nem Gy. F. miatt, hanem a könnyen befolyásolható, hiszékeny... meg a tartás nélküli megvásárolható emberek miatt tarunk itt! Csak károgni, fröcsögni tudnak, de a DK egyetlen célkitűzésének ésszerűtlenségét és indokolatlanságát sem képesek ésszerűen ésszerű és egzakt érvekkel bebizonyítani, miként Gy. F. egyetlen állítólagos "bűnét" sem! Na látja, ez a Gyurcsány-fóbia! Az meg köztudottan betegség, ami gyógyításra szorul...

Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 09:49:49

@patyuka: hát igen. téged semmire sem tanított 2010, 2014, 2018. engem nem zavar, biztos boldog az életed, az együgyűek általában boldogok mert nem nyomja a vállukat a gondolkodás terhe

miszlik 2018.05.13. 10:49:28

DK- agyhalottak társasága+elmeháborodott,pojáca pártvezető

Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 11:04:24

@Pjotr Pavlovics: boldog, de nem emiatt. aki a politikától teszi függővé a boldogságát az hülye.

Bence László 2018.05.13. 11:36:04

Patyukának teljesen igaza van, a cikkben felsoroltakhoz sincs mit hozzátenni. Akiknek semmi értelmes nem juteszükbe, de minden áron pofázni akrnak amédiában, vagy a választások folytán elkövetett hülyeségüket, hibáikat nem képesek felfogni, vagy elismerni, azok jobb híján gyurcsányoznak. A legnagyobb pofátlansága a "megmondó" embereknek, hogy közben ellenzékinek vallják magukat. Pedig nem azok. Ha azok lennének, orbánoznának.

werecke 2018.05.13. 12:18:42

Az EBESZ nem állapított meg semmit. A gyurcsányfőnököd meg hibbant, fejére esett a terépcsecső.

Pjotr Pavlovics · http://blog.hu/user/1250387/tab/settings/ 2018.05.13. 12:40:56

@Scott Tenorman Must Die: Aki a politikától függetlenül boldog, az mért politizál?

bekerült 2018.05.13. 12:49:34

@hullajelölt88:
Talán valami konkrétumot is tudnál felhozni, mert egyébként mindezt rólad is el lehet mondani ! Egy szar senkiházi vagy, aki hazudik lop, csal és nyalja Orbán seggét ! Na, mit szólsz ?

Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 12:51:01

@Pjotr Pavlovics: nem ismerek olyan szabályt, h ne lehetne.

@bekerült: konkrétum? 2010, 2014, 2018. ez nem elég konkrétum?

belevauvau 2018.05.13. 13:00:22

Mint már százszor leírtam, az ég világon semmi nem akadályozta a "tiszta kezű" ellenzéki pártokat abban, hogy legalább technikai koalíciót kössenek egymással, kizárva ebből a MSZP-t, és aDK-t. Megtették? Nem! Akkor mivégre a vádaskodás?
Ha megtették volna, akkor most pontosan láthatnánk, voksokban mit hozott volna a Gyurcsánytól való távolság tartás. Ehelyett azt látjuk, hogy megy a savazás ezerrel, már megint megy a bűnbak keresés. Ennyi.

Peter Götz 2018.05.13. 13:15:27

@werecke: Viktor meg Bűnöző,az jobb?

belevauvau 2018.05.13. 13:18:07

@belevauvau: Amúgy mikor Gyurcsány beleállt a határon túliak választójogának megvonásába, akkor az összes ellenzéki párt nekiment Gyurcsánynak, hogy hülyeséget beszél (SZVSZ 5 százalékot bukhatott a DK az ellenzék fröcsögése miatt). Ez sajnos sok, a DK felé hajló szavazót ebizonytalanított. Pedig a magyar választó polgárok legalább 60%-a helyesli a határon túliak, elsődlegesen nem magyar állampolgárok kizárását a választásból. Talán jobb lett volna, ha ebben a kérdésben az összes ellenzéki párt beállt volna Gyurcsány mögé, ez szerintem sokkal többet hozhatott volna a "konyhára", mint az össze-vissza beszéd, a bocsánat kérés, meg minden féle pótcselekvés.

Zoltan Hazafi 2018.05.13. 13:29:01

@patyuka: Van egy bűvös szó: migráns.
Ezzel még 20 év múlva is nyerni fog a Fidesz.
- Miért?
- Mert sikerült annyira pejoratívvá - gyűlölhetővé - alakítania ezt a szót(!), hogy a primitív magyar emberben már az első szótag - a MIG - elindítja a gyűlölködés nyálelválasztását. Pedig éppen a híres orosz repülőről lenne szó a következőkben.
Hasonló lett a helyzet Gyurcsány Ferenccel is...
Ezt a furcsa helyzetet neki fel kellett volna ismernie, és nem erőlködni torkaszakadtából.
Az egész ellenzék javára vált volna.

Zsuzsanna Heltai 2018.05.13. 13:37:08

@belevauvau: pontosan így van, így lett volna helyes, célratörő és korrekt.

2018.05.13. 14:32:53

@bekerült: ebből kb. annyi kiderült, hogy tévedtem, nem csak a fideSSben vannak agymosott seggnyalók.

makokriz 2018.05.13. 17:23:08

Csak azért sem érdemes gyurcsányozni, mert Gyurcsánynak, a DK-nak van pártagsága-, szimpatizánsai, akik tagdíjat fizetnek és a demokrácia szabályai szerint döntenek - nem egyedül Gyurcsány dönt, és amikor gyurcsányoznak akkor a tagság-, a tagok ellen is vannak.
S ha valakinek ingerenciája van gyurcsányozni az tegye szemtől szembe és ne legyen gyáva.

Margit Némedi 2018.05.13. 18:55:14

@patyuka: Az az érzésem,már a háromnegyed ország meghibbant,mindenki migránsoz,meg Gyurcsányoz,ez az esztelen gyűlölködő Gyurcsányozás dönti romba az országot,ezzel menlevelet adnak a kizsákmányoló hatalomnak,az meg röhög a sok hülyén,addig legalább a maradék értékeket is meg kaparintsák,közben nem kell semmivel foglalkozni,csak migráns,meg Gyurcsány,a sok gondolkodni képtelen,primitívnek ez elég.Hiába sorolják a tényeket,hogy mindezekért nem Gyurcsány hibás,hibbantakkal nem lehet megértetni.Az MSZP 2006 óta aljas párt,azt hiszem mostantól jól halad a megsemmisülés útján,amit szívből kívánok,Szégyen pártja lett.

bekerült 2018.05.13. 18:55:28

@Scott Tenorman Must Die:

Sajnos nem ! Az évszámok ugyanis semmit nem mondanak !

bekerült 2018.05.13. 19:05:32

@hullajelölt88:
Valóban tévedtél !
Besározás helyett lennél szíves tényeket felsorakoztatni ? Ez olyan nehezedre esik ? Lejáratni, aljas módon mindenkit lehet, de minek ? Értem én, hogy nem szereted Gyurcsányt, de nagyon sok politikus van, akit egész biztos, hogy sokan nem szeretnek..
Ez azonban nem jelentheti azt, hogy pocskondiázzuk. Nem kell rászavazni és a pártját támogatni és kész..
Ha alakinek Németh Szilárd, Harrach Péter, Kósa Lajos, meg a többi a szimpatizáns, azokkkal kell menni. Madarat tolláról, embert a barátjáról lehet megismerni.

Scott Tenorman Must Die 2018.05.13. 20:22:52

@bekerült: értem. te a gyász tagadás fázisában vagy most. ez még csak az első állomás, lesz rosszabb is.

2018.05.13. 20:33:48

@bekerült: tehát megerősíted, te egy nemfideSSes seggnyaló vagy.
Tényeket? A szarházi gyurcsány, pár nappal az utolsó, még megnyert választás előtt nyilatkozta, hogy nem lesz gázáremelés, majd a választások után talán két héttel, durván emelték.
Emlékeim szerint nekik köszönhető, hogy rengeteg rokkantnyugdíjast megfosztottak a nyugdíjtól, mert "még alkalmas munkára, takarodjon dolgozni!". Szóval ha csak ezt a két apróságot nézem, már akkor is csak alig kisebb gazember, mint orbán keresztapa.

Karl Friedrich Drais der Freiherr von Sauerbronn · http://darazskarcsi.blog.hu 2018.05.13. 22:19:47

@belevauvau:

Szerintem ez hozott mint vitt, de nem értem, miért ejtették a témát.

dogbakszi 2018.05.13. 23:08:33

@hullajelölt88:
"A szarházi gyurcsány, pár nappal az utolsó, még megnyert választás előtt nyilatkozta, hogy nem lesz gázáremelés"
- A "nem lesz gázáremelés" Lendvai Ildikó szájából hangzott el 2002-ben.
"Emlékeim szerint nekik köszönhető, hogy rengeteg rokkantnyugdíjast megfosztottak a nyugdíjtól,"
- A rokkantnyugdíjak felülvizsgálatát, Orbánék csinálták 2012 körül
(hvg.hu/gazdasag/20121018_Alig_sikerult_sporolnia_a_kormanynak_a_ro)
(hvg.hu/itthon/20111130_rokkantnyugdij_vitaja_parlament)
Vagyis ennyit az emlékezőtehetségéről! Egy orvos ilyenkor Cavinton Forte-t írna Önnek. De legalább megtehette volna, hogy előtte használja a Google-t, mielőtt ezt a pár hazugságot ide rittyenti!

a nagy hohoohooo 2018.05.14. 00:10:22

@hullajelölt88: Mé'mindig a leghülyébbeket vezénylik ki trollkodni?......Szerencsétlen szellemi korlátolt csak röhögni lehet rajtad hehee..
Ha gondot okoz az olvasás a kurucon tudod gyakorolni. Ott pont a dedósoknak jó szofisztikált minden szöveg, így akár te is érteni fogod - szuper érzés ám, ki ne hagyd!
Élvezem ahogy egy segghülye orbánseggszolgálatos újra és újra feldobja a saját szarát,oszt a vezérimádattól bambán tátott szájjal alááll..hehee..Mondottam :"hülyéket és takonynácikat nem tanítok ,de veled kivételt teszek mert 2 in 1-ben...hehee..
Biztosan sokan emlékeznek a szocialista Lendvai Ildikó 2002-es mondataira. "Lassan mondom, hogy mindenki megértse. Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse. Nem lesz gázáremelés." Lendvai (és az MSZP) akkor csak ezzel a kontrademagógiával tudott kikecmeregni a csapdából, amit a Fidesz ásott neki. Kijelentésének ugyanis voltak előzményei. A Fidesz választási megfontolásokból akkoriban is mesterségesen alacsonyan tartotta a gáz árát, és a gáz lakossági és világpiaci ára közötti különbséget a Mollal fizettette volna meg. A Mol ezt nem bírta, így, mivel a pénz hiányzott, az államnak a zsebébe kellett nyúlnia. Nem volt mit tenni, az akkori Matolcsy-minisztérium terveket dolgozott ki az áremelésre, ami egyrészt nyilvánosságra került, másrészt Horn Gyula egy reggeli tévéműsorban azt találta mondani, hogy a jelentős gázáremelés - éppen a Fidesz rossz politikája következtében - elkerülhetetlen. Ekkor szabadult el a pokol: a Fidesz közleményekkel kezdte bombázni a választókat az eljövendő szocialista népnyúzásról. (Játszott még a diákhitel és a lakáskölcsön szocialista megszüntetése, de még az olimpiarendezés is. Na, melyikőtök mer nem akarni budapesti olimpiát, vörös gecik?) Az MSZP persze mondhatta volna azt: igen, szükség van árkorrekcióra. Ehelyett - ugyancsak szavazatmaximáló megfontolásból - a Fidesz útját választotta, és nagyotmondásra nagyotmondással felelt, de ami még rémisztőbb, képtelen ígéreteit be is váltotta (száznapos programok). A Bokros-csomag fideszes ekézésével kezdődött - és mára mindent fölemésztő - politikai-gazdasági populizmus ekkor vált parttalanná. S folytatódott aztán 2006-ban is (és Gyurcsány, ha önpusztító és ostoba, kontraproduktív módon is, de ebből próbált kiszállni 'szödön), és a Fidesz gőzerővel ezt nyomatta 2010-ig ellenzékben. A csúcspont a 2008-as "szociális népszavazás" volt; és a mai katasztrófahelyzetet látva csekély vigasz, hogy akkori ordas hazugsága (Magyarországon soha nem lesz tandíj!) mára Orbán fejére hullt.

Orbán most újra bevált fegyveréhez, a felelőtlen gazdasági demagógiához nyúl. (És immár a társadalmihoz is, lásd a Bayer-ügy kezelését, erről szól következő írásunk.) Nem kizárt, hogy ezúttal is bejön neki. De valószínűbb, hogy nem. 2002-ben Orbán nem a romok alól és nem végső kétségbeesésében kezdte országpusztító játszmáját. Most igen - és ez éppúgy nyilvánvaló, mint 2010 óta tartó ámokfutásának a következményei. Ha van kitüntetett pillanat, amikor az egyik politikai térfél végre kiszállhat a populizmus spiráljából, az most eljött. Bűn lenne e lehetőséget elszalasztani, és az értelmes beszéd vállalása helyett Orbán hazugságaira licitálni.

m.magyarnarancs.hu/aszerk/regi-nota-83228

Csaxólok derág szellemi korlátolt ,hogy a link ott fent azért van mert abban vannak az információk,mint a tojásban az élet,s nem mint a fejedben lévő takonynáci sötétség,ha nem mennek a betűk,a szavak,a mondatok az értő olvasás nem biztos,hogy az ABC a hibás....talán ki kéne húzni a fejed abból a seggből...heheee...

Eva Gyulai 2018.05.14. 00:19:57

@patyuka: Köszönöm! Nagyon jól összefoglaltad és igazad van!

István Kaszanyi 2018.05.14. 06:18:15

Már megint gyártódnak az üres agyalások. az igásság az hogy a DK nem is baloldali párt miről beszélünk ki is mondta már többször már eleve itt is megvannak tévesztve a választó polgárok és itt is finoman emlegetve volt "Majd mi le ártjuk a leplet.... mi lett belőle. Itt most megint szenved az öntudatos állampolgár+ 4 évet !! én fizetést sem adnák nekik igy a Fidesznek sem. Egyedüli baloldali még pártszerűen felépülő párt az MSZP bármilyen színházat játszanak , direkt azért ment a téboly ,hogy szét cincálják a pártot hát ez lett. Mikót a kopaszok a választási irodán trónoltak, melyik párt ment titkozni szorosan odaállni a baloldali párt mellé, pedig Ö bírt igazán nagyobb állampolgári támogatottsággal.
, nem mert nekik igazi még ennél is erősebb baloldali szocialista párt nem kell. Könnyebb az elnyomást egy fasisztoid párt után fenntartani a lebontását is lassabban lehet végre hajtani..... Pedig egy igazi baloldali pátra szükség van és menjenek az országból a kétes jobb oldali ÚJSÁGÍRÓK ÉS POLITIKUSOK . Ja de ez Horthy ország olyanná is kell tenni no ezért a felelősséget nekik kell majd vállalni. Magyarország ugyan úgy lehetett volna egy Finnország vagy Norvégia és semleges mint Svájc. Most egy béna nem hazafi gárda ül nyakunkon és jobbról balra becsapja a magyar népet 23 év alatt és mellébeszél. Nem is érdemli a bizalmat , el is fordult tőle a képzett állampolgár . amíg itt nem lesz igazi / ha Kapitalizmus van /az osztály társadalomnak megfeslő öntudatos baloldali párt nem is lesz új köztársaság ,de öldöklés az lehet mert növekszik a kény uralom, és az hogy középre állok az már rég nem elég.

2018.05.14. 08:32:52

@dogbakszi:
mno.hu/migr/gyurcsany-lassan-mondta-kokanak-nem-lesz-gazaremeles-515944

Furcsa, ők is gyurcsányra emlékeznek.

A rokkantnyugdíjas témának meg nézzetek utána alaposabban, mert azt bizony gyurcsányék kezdték. Hogy a hóhérmunka esetleg mengeléékre maradt, az más téma. De a "nem azt nézzük, hogy mi veszett el, hanem azt, hogy mi maradt", az bizony még bőven a ti saratok.

2018.05.14. 08:34:26

@a nagy hohoohooo: no igen. Ezen is az látszik, hogy tévedtem, gyurcsány ebben is hasonlít a csúti ducéra: ugyanolyan agyatlan barom seggnyalói vannak, mint a maffiózónak.

Endre Haász 2018.05.14. 08:40:53

@hullajelölt88: Szó sincs szentté avatásról...

2018.05.14. 08:46:15

@Endre Haász: pedig néha nagyon úgy tűnik... a gengszterváltás óta kb Bajnai volt az egyetlen olyan miniszterelnök, akit a müködése alapján emberszámba lehetett venni... a többinél a gazemberség foka az egyetlen viszonyítási alap. :(
(Talán még Horn Gyula volt szalonképes, bár már ő is necces)

dogbakszi 2018.05.14. 12:11:35

@hullajelölt88:
Hogy a nagy hohoohooo 2018.05.14. 00:10:22 hozzászólását, s benne a "„Lassan mondom, hogy mindenki megértse. Lassan mondom, hogy Orbán Viktor is megértse. Nem lesz gázáremelés.” (2002) Elkövető: Lendvai Ildikó" (tizdolog.hu/2012/09/27/10-epic-mondat-politikusainktol/) után még itt próbálkozik azzal, hogy más szájába adjon olyan szöveget, amit nem is mondott, igazán poifátlan egy húzás.
- A Magyar Nemzet cikkében elég nyilvánvaló a "Gyurcsány Ferenc miniszterelnök Kóka János gazdasági miniszternek szóló utasítása értelmében nem kerülhet olyan – a gázár-kompenzációs rendszer átalakítására vonatkozó – javaslat az asztalra, amely a lakossági fogyasztók bármely csoportja számára áremelést eredményezne – közölte Batiz András kormányszóvivő. " szöveg.
- Nem érti? Na ez a baja Önnek. Ja! Hogy Batiz András kormányszóvivő nyilatkozatából idézett az mno? Önt ez nem érdekli ugye?
- Hogy Gy.F. nem is állt elő úgy, ahogy ön leírta, az ugyancsak nem érdekli önt?
- És az, hogy az akkori Orbánt támogató Magyar Nemzet anno a címben csak paródizált, az már tényleg amúgy sem érdekli Önt kis "hazug hitlerjugendes" (Utalva a HH-ra a nickjében szereplő 88-ra) ugye?
Na tünjön el innen hazudozni másfelé takonynáci!

dogbakszi 2018.05.14. 12:20:04

@hullajelölt88:
"A rokkantnyugdíjas témának meg nézzetek utána alaposabban, mert azt bizony gyurcsányék kezdték. Hogy a hóhérmunka esetleg mengeléékre maradt, az más téma. "
Ja a tények már nem is zavarják a tisztánlátásában?
Pedig belinkeltem épp a törvényhozás előtti pillanatokban született híreket, csak olvasni kellene tudni, nem? Ja! Hogy az nem meg? Sajnálom Takonynáci úr!
"http://hvg.hu/itthon/20111130_rokkantnyugdij_vitaja_parlament'
2011-ben ki volt a kormányfő? Né

2018.05.14. 17:43:38

@dogbakszi: egyre inkább érzem, hogy a náciknak van igazuk... (nem, de ettől még ti pont ugyanaz a söpredék vagytok)
Erre mondom, hogy a hóhérmunka már a fideSSre maradt. De maga az ötlet, az a maszopos bandáé volt. Nem véletlenül akadtam ki rájuk épp az akkori választás előtt...

bekerült 2018.05.14. 18:18:07

@hullajelölt88:

Nahát ! Nem tévedtem !
Te is azok közé tartozol, aki össze vissza hablatyol és még annak is lusta, hogy utána járjon, hogy ki mit mond !
A gázáremelésről Lendvai Ildikó volt olyan szerencsés, aki ugyan lassan mondta, de mégis lett áremelés. Tévedtek !
Bár Orbán tévedne ennyit !
csak ők szemtelenül rezsit csökkentenek, miközben a világpiacon olcsóbb a gáz, mint a rezsicsökkentett !
A rokkantnyugdíjakról már ne is szóljunk, de tegyük hozzá még a szolgálati nyugdíjakat is, mert azt is lecsökkentették. illetve elvették !
Ezt bizony az Orbánék bűne és még ezt is a Gyurcsány nyakába szeretnéd varrni
Elmész te a sunyiba !
Hazudni azt tudsz és pocskondiázni, de a tényekkel hadilábon állsz !
Még jó, hogy van aki emlékszik, hogy ki mit csinált és még mit fog !
az a baj. hogy az ilyen elvakult hülyék próbálnak beleszólni mindenbe, miközben halvány fingjuk sincs semmiről !

bekerült 2018.05.14. 18:26:30

@Scott Tenorman Must Die:

Én nem számoltam nagy sikerre és nincs okom gyászolni se.
Szarból nem lehet várat építeni.
Botka megjelenésével az ellenzék esélye minimálisra csökkent véleményem szerint és ez be is jött !
A többi már csak vészmentés volt és az is el lett sunnyogva !
A DK akarta menteni a menthetőt, de majdnem rá is ment.
Gyurcsány nagy tévedése volt az MSZP megmentése és ezt nem köszönték meg neki.
Most kellett volna nekimenni az MSZP-nek és akkor be se jutnak a parlamentbe.
Botka ugyanis elintézte a baloldalt, hála az Orbánnal kötött megállapodásának, amit Szegeden hoztak össze.
A baj nem múlt el, mert az MSZP bajaira nincs megoldás.
.

LKerekes 2018.09.11. 06:44:09

Tényleg az a trendi, hogy egy képzelt világban éltek? Hazudtok magatoknak , nem vagytok képesek a valóság meglátására, hogy miért nyert a Fidesz. És nyerni is fog, mert a vakságotok, hazugságaitok nem szereznek több szavazót.

Szilágyi Imre 2018.09.11. 11:17:53

Cicaharc.
De olyan jó olvasni!
:)
Azért - kívülállóként - vannak ebben az írásban vaskos hazugságok, de ezt beszéljétek meg elvtársaitokkal, elvtársak!
:)

patyuka 2018.09.12. 12:32:28

@Szilágyi Imre (LKerekes)!
"Kivülállóként" sem hiheti, hogy azért, mert maga azt írja ide, hogy "vannak ebben az írásban vaskos hazugságok", meg "nyomatékként" "elvtársozik" kettőt, akkor az attól már igazsággá is lényegül! Ha tényleg vannak, hol vannak; csak nem az "elvtársozás" az? Ember, elfelejtkezett az érvekről, az állítását bizonyító tényekről?
Ugyanis: míg a bugyuta címkézgetés - ti.: =csúfolódás - kisgyermekkorban életkoei sajátosságként a nyelvnyújtogatással meg a szamárfül-mutogatással... egyetembenadekvát reakciónak, még akár érvnek is tekinthető, de felnőttnél már az az infantilizmus árulkod jele!
De sorrolja már azokat a "vaskos hazugságokat", de hitelesen, azaz forrásmegjelöléssel adatolva, mert azok híján vagy az előbbi igaz, vagy nem több egy piti hazudozónál!
süti beállítások módosítása