Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Brexit avagy Orbán alkonya

2016. június 25. - Európa Kávézó

Valamit valamiért. Ha az angolok így döntöttek, akkor menniük kell. Ami történt legyen figyelmeztetés Európa hazardőreinek, populistáinak és nemzetvesztőinek. Elsősorban Orbán Viktornak. Idevezet a hitványságuk: erősödő orosz befolyás, területi igények, zuhanő tőzsdei és valutaárfolyamok. Nem a migrácsok csinálták itt a bajt, hanem az Orbán és Cameron-féle gazemberek.

cameron.jpg

Amikor az az ember hirdet a brit bentmaradás mellett, aki ellopja az angolok pénzét és odaadja a strómanjainak, akkor az eredmény borítékolható. Aki Orbánnal barátkozik, az megbukik: Kadhafitól, Szaakasvilin át, Janukovicstól Ficóig és Berlusconiig hosszú a névsor. Orbán elintézte Cameront is, aki aljasságban csak vele tudott vetekedni. Cameron, ahogy Orbán is, a tűzzel játszott. Brüsszelezett, hogy hazai pozícióit erősítse, persze, nem gondolta komolyan. Csak a vidéki angol nyugdíjasok bedőltek neki. Egy nap alatt tették tönkre az Egyesült Királyságot és az Európai Uniót.

Cameron, miután beírta nevét a brit történelem fekete oldalaira, angolosan távozott. Orbán azonban még itt van. A brexit hozhatja el az ő bukását is. Milliók vártak idehaza arra, hogy történjen már valami, ami megmozdítja a körülményeket Orbán monolitnak látszó hatalma körül. Most megtörtént. Nem Harangozó Tamás otrombaságai és ostobasága, nem Schiffer András brexites nácibeszéde, nem a belső válságtól küszködő Jobbik,de még csak nem is az óvatosan erősödő Gyurcsány Ferenc tudott most új forgatókönyvet írni.

Orbán Cameron útját járja. Úgy tesz, mint aki nem látja, mekkora bajt csinált a brexit több százezer magyarral, aki kimenekült előle, és a kint megkeresett pénz hazaküldött részében reménykedő itthoni hozzátartozókkal. Azt mondja, a migráncsok a hibásak, közben a brexit-párti angol pártok éppen ugyanezzel érveltek, csak nekik a bevándorló magyarok voltak a migráncsok, akik elveszik a munkahelyeiket és veszélyt jelentenek a kultúrájukra.

Orbán hiteltelen. Ne érveljen mások uniós tagsága mellett, aki nem teszi ki a Parlamentre az uniós zászlót, aki lopja az angol munkás, a francia borász és a dán mérnök pénzét, aki szerint Brüsszel árt, és aki olyan embert nevez ki miniszternek, aki a brit népszavazás napján nehezen tudna érvelni az uniós tagság mellett.

Orbán tervezett, és a gyalázatos Alkotmánybíróság által jóváhagyott népszavazása előkészíti azt, amit Cameron művelt. Orbán tudja, hogy nem jön többet uniós pénz. A lopott zseton százmilliárdokban áll, tehát már Ráchel unokája is megél majd. Viszont meg kéne szabadulni az uniós ellenőrzésektől, demokratikus szabályoktól. Ehhez kell a népszavazás, távolodni az Uniótól. Hogy övé legyen ez az ország, elszegényedő nyomorultakkal, a Várból lenézett alattvalókkal, megfélemlített tömegekkel, efféle ügyészséggel soha meg nem valósuló felelősségre vonással.

Nagy hülyék vagyunk, ha ezt hagyjuk. A brexit új helyzetet teremt. Ha ügyes a demokratikus ellenzék és az Európa-párti tömegek, Orbán, mint hazájára leselkedő veszélyforrás, megdönthető lenne. Magyarország érdeke a még több Európa. Az az érdekünk, hogy a krakéler tolvajokat móresre tanítsák, hogy veszélybe kerüljünk akár az államcsődöt ígérő kizárással. Hátha akkor felébred az ország és elkergeti, majd számon kéri ezt a fideszes bűnbandát.

Sokszor, sokan leírták már, meglehet, pokolra kell mennünk, hogy megszabaduljunk Orbántól. Lehet, hogy az út már elindult alattunk. Rajtunk is múlik, meddig megyünk rajta. Volt már olyan uniós vezető, aki az eredmény hatására megköszönte az Európai Parlamentben dolgozó, döbbent brit alkalmazottaknak a munkát. Ne várjuk meg, amíg nekünk is megköszönik.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr438838434

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Félrelőtt szabadságharc 2016.06.26. 12:06:45

Ha egy szabadságharc győzedelmeskedik, a brit unió is szétesik tőle. Adott egy angol – ezért stílusában talán kevésbé irritáló, a diplomáciai asztalra ritkábban szellentő – Orbanolini, aki úgy akarja megszilárdítani a miniszterelnöki pozícióját, hogy ...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.06.25. 07:29:26

Ellenkezőleg. A brit kilépés pofon a brüsszelitáknak, s egyben Orbán és a többi kelet-európai antibrüsszelita hatalmas győzelme.

1ghost 2016.06.25. 08:20:44

Remek cikk! Minden gondolatával egyetértek!

Lázár megnyilvánulása pedig csupán azt jelzi, hogy gazdasági kérdésékben ő egy műveletlen, ostoba barom. Fogalma sincs, hogy mi lenne az integráció nélkül.

A brexitre - mint azt olvastam - főképp az idősek és az iskolázatlanok szavaztak. Ez van ha a hülyeség kerül többségbe, mi már csak tudjuk.

Kalap úrfi 2016.06.25. 08:48:41

@1ghost: és még ez az ostoba barom is szarrá ver titeket minden választáson. na akkor mi a ti szintetek?

Lilla50 2016.06.25. 08:50:17

Miután Spanyolország máris kéri Gibraltárt, jön a többi is. Nem elkerülhető , mert minden csak manipuláció kérdése!
Kinek van arra pénze!

Belátható közelségbe került sok területszerző igény. Magyarország kétszer már vesztett azon!

2016.06.25. 09:46:07

Birca megint nyert!

Birca hatalmas pofont oszt ki!
Birca megint nyert!

Ő az aki mindig nyer!

Nyerjen Ön is bircával!

2016.06.25. 09:46:54

Brüsszelita :D

Birca meg a moszkovita :D

De nem baj!

Putyin is nyer = birca nyer!

Ő mindig nyer :D

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.06.25. 10:05:04

@Lilla50: Skócia is népszavazást akar a kiválásról, met ők Európához akarnak tartozni, Észak Írország pedig csatlakozni akar Írországhoz. Nem csodálkoznék, azon sem ha Wales is búcsút intene. És akmkor az angolok nézhetnének ki a fejükből bután.
Melleleg a londoniak is ki akarnak lépni Angliából-

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.06.25. 10:07:57

@BircaHang Média: Csak arra válaszolj, te fasz, hogy miért is antibrüsszelita a Geci? A magyar gazdaság azonnal leáll, ha az EU pénzcsapok leállnak. A Geci tisztában van azzal, hogy csak addig tud hatalmon maradni, míg az EU finanszírozza kisded játékait.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 10:18:59

@The Ghost Wolf:

Az EU-"finanszírozás" lényege: minden kisíbolt forintból visszaadnak 20 fillért. Nem lenne jobb, ha nem "finanszíroznának", de nem is síbolnának ki semmit?

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 10:19:39

@The Ghost Wolf:

"Észak Írország pedig csatlakozni akar Írországhoz"

Igen, de csak a ballib nedves álmokban. A valóságan nem.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 10:20:35

@Lilla50:

Spanyolország 300 éve kéri Gibraltárt, semmi új. Gibraltár viszont nem akar spanyol lenni.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.06.25. 10:28:57

@BircaHang Média szerkesztősége: Akkor miért van az, hogy a Geci és tettestársai azonnal visítanak, mint a szúrt malac, ha megállnak az EU-s pénzek, és a GDP növekedése is azonnal negatívba fordul? Biztos az az általad említett "visszaadott "20 fillér" hiányzik a gazdaság dübörgéséhez. Te olyan fasz vagy, hogy téged tenyészteni kellene. Nézzél meg statisztikákat, hogy melyik ország mennyit fizet be közösbe, és vennyit kap onnan. Sajnos Magyarország az egyik legnagyobb kedvezményezett.
Vagy szerinted mi a faszomból épül Felcsút és környéke? A Geci és strómanjai adójából

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 10:37:20

@The Ghost Wolf:

Ha ellopnak tőled 1 forintot, s visszadnak belőle 20 fillért, de csendben maradnál, ha mér azt a 20 fillért sem kaood vissza?

Hatalmas pénzeket visz ki a nyugat a magyar nép megtermélte profitból, ez a tény, buta kis ballibám. A te világodnak vége van hamarosan, ezt elkúrtátok, túlságosan tapostátok a népet, s az meg fellázadt szemét uralmotok ellen. Ébresztő, ballibám, ébresztő, a nép nem tűri tovább kizsákmányolásotokat.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 10:38:23

@The Ghost Wolf:

Jobban ismerem a témát nálad, édes ballibám. Észak-Írország zöme nem akar Írországhoz csatlakozni. Minden közvéleménykutatás ezt jelzi.

Robur 2016.06.25. 11:04:20

@BircaHang Média: Már megint te vagy az első narancsbirka? De ha ekkora győzelem akkor mond már meg, hogy minek kampányolt Orbán a Brexit ellen?

Ferencné Erzsébet Korcsok 2016.06.25. 11:06:47

Ezt sajnos nem értem butaságot meg nem szeretnék írni !

Robur 2016.06.25. 11:32:32

@BircaHang Média szerkesztősége: Mi köze ennek a diplomáciához?
Egyébként most mondta épp Kövér, hogy mekkora bukta nekik a Brexit:
mandiner.hu/cikk/20160625_kover_magyarorszag_marad_az_eu_ban
De nem baj csak told tovább a hülyeséget.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 11:54:08

@Robur:

Vezető politikus sosem lehet őszinte, ugye tudod?

Robur 2016.06.25. 12:01:50

@BircaHang Média szerkesztősége: Azért kampányolt a Brexit ellen Orbán mert most elvesztette legfőbb szövetségesét az EU-n belül. Ezt leírta Kövér László is. Nagy szopás ez nekik. Ez nyilvánvaló. De te csak told tovább a hülyeséget.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 12:12:51

@Robur:

Mo-anak a nemek győzelme jó, de az igenek győzelme is jó lett volna. Azaz szinte mindegy.

Robur 2016.06.25. 12:15:44

@BircaHang Média szerkesztősége: Itt most arról van szó, hogy Orbánék jól beszopták.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.25. 12:34:30

@Robur:

Mo-anak a nemek győzelme jó, de az igenek győzelme is jó lett volna. Azaz Orbánnak mindegy volt.

bögöbö 2016.06.25. 13:01:36

@The Ghost Wolf: Bircának hiába linkelsz angol nyelvű cuccot, saját bevallása szerint nem beszél angolul. Anno a "kognitív disszonancia"-kifejezést sem értette, így egyéb idegen nyelvű szöveggel sem éri meg bombázni. (Talán oroszul?)

Robur 2016.06.25. 13:05:20

@BircaHang Média szerkesztősége: Ja, persze. Azért vinnyog Kövér, hogy jól beszopták.

A.A. Cooper 2016.06.25. 13:51:40

Ti biztosan vagytok benne, hogy ezzel az aluliskolázott, félművel tapló birkával szeretnétek vitatkozni? Ne szóljatok már hozzá, könyörgöm, az sokkal rosszabbul esik neki. :D

1ghost 2016.06.25. 14:27:35

@Kalap úrfi:

Figyu, orbán bércselédje! Nem minket ver szarrá, hanem Magyarországot! Érted-e te narancsökör?

István Tamasi 2016.06.25. 16:08:43

Régóta tudjuk, hopgy a csúti surmó hitvány gazember, hazaáruló /a haza érdekei ellen kormányoz/, de barokkos túlzás, hogy az otromba külpolitikai baklövései miatt fog megbukni.

István Tamasi 2016.06.25. 16:11:28

@bögöbö:
Nem orosz hanem bolgár linkeket lehet megadni a birkaszarnak ugyanis ő egy bulesz hegyibirka.

István Tamasi 2016.06.25. 16:18:34

Felhívom a berxitnek tapsikolók figyelmét, hogy a brexit Magyarországnak IS nagy bukta, ugyanis egy komoly befizető ország esik ki, azaz Mo-nak kevesebb pénz fog jutni.

werecke 2016.06.25. 19:50:40

Az EU hál istennek valószínűleg elindult a megdöglés felé. És van élet rajta kívül is. Ja ezt már mondta valaki előttem Tippeljetek ballibberek hogy ki !

inebhedj - szerintem 2016.06.25. 19:51:08

No úgy látom, nem sok különbség van az EU-n kívül és belül, ugyanolyan a társaság. Mondjuk ebben emlékeztet a hazai kormány és ellenzéki pártokra, médiumokra. Egyik tizenklienc, a másik egy híján húsz. Ugyanaz a gondolkodás, ugyanaz a gondolatmenet, ugyanazok a célok, ugyanaz a hozzáállás, ugyanaz a retorika.

Nem hinném, hogy valaha is "megszabadultok" Orbántól. Ti magatok vagytok Orbán.

Alick 2016.06.25. 20:02:27

Indulatok és az entellektüelek száján kieső kapanyél... majd ha Junckers kialussza a másnaposságát, rájön hogy megfelelő diplomáciával mindkét oldalon sok minden menthető. De ehhez ehhez most elsősorban az eurokráciának kell önvizsgálatat tartania. Nem az 52 % a gáz, hanem hogy sok helyen egyáltalán 30 % körül van az EU elutasítottsága.

new_boy_on_the_block 2016.06.25. 20:04:27

Beszarok, hogy mar ez is Orban hibaja. Retardaltak gyulekezete vagytok.

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.06.25. 20:32:10

Putyin legaktívabb EU bomlasztójának, Lopbánnak valójában ÜNNEPNAP a brexit döntés.

Lopbán nagyon sok évet dolgozott azon, hogy Magyarországnak ott ártson az EU-ban ahol csak tud, a végcélja pedig hogy a összegyüjtse és behiszterizálja magának pont azokat a tanulatlan prolikat és teljesen elhülyült nyuggereket, akik a UK-ben is a biztos bázisa voltak a kilépésre szavazásnak.

Birka Magyarszág felkészül, 2019-ben már szavaztok is arról, hogy ti si kilépjetek!

Legalább egy beteg nemzettel kevesebb lesz az EU-ban, ti meg mehettek vissza Putyinhoz tövig ....., úgyis ez minden vágyatok már 2010 óta.

Tisztességes Természettudomány 2016.06.25. 20:35:06

Keltsétek még egy kicsit Orbán halálhírét, és akkor 2030-ig miniszterelnök marad.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.25. 20:36:13

A Brexit nem Orbán, hanem Merkel és Junckers alkonya, de erre rövid időn belül magad is kénytelen leszel rájönni..

nemecsekerno_007 2016.06.25. 20:39:46

@Kalap úrfi: Jogos a kérdés. :) Ott a pont.

Halálbüntetést a korrupt politikusokra! 2016.06.25. 20:40:14

@werecke: "Az EU hál istennek valószínűleg elindult a megdöglés felé. És van élet rajta kívül is. Ja ezt már mondta valaki előttem Tippeljetek ballibberek hogy ki !"

Hát nem vagyok egy ballibber, de tippelhetek? A ruszkiu bérenc, EU bomlasztó Lopbán gazdid mondta. Jó régenj foglalkozik már Magyarországnak az európai útról való letérítével, most már lassan 20 éve.

A célcsoportja meg a síkhülye magyar proli réteg. Még aktív éds már nyugger (kádári) Tippelhetek? Te is a célcsoport vagy.

Ja és az EU-n kívül is van élet kétségtelen. A bugris, birka eszü magyar társadalmnak azonban ez az élet nem a svájci-norvég jóléti szinten van, hanem Albánia-Macedónia-Szerbia nacionalista éhező társadalom szintjén.

Csak hogy tudjad, mielő tt mersz megint nagyot álmodni.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.25. 20:42:53

" A brexit hozhatja el az ő bukását is. Milliók vártak idehaza arra, hogy történjen már valami, ami megmozdítja a körülményeket Orbán monolitnak látszó hatalma körül. "

Ezt részleteznéd? Propagandaszövegnek a pár ezer libsi idióta számára megteszi, de értelme nem sok van. Hogyan, milyen módon hozná el a Brexit Orbán bukását??
Amíg ezen a szellemi színvonalon mozog a hazai baloldal, addig a kormányzó erők nyugodtan hátradőlhetnek..

nemecsekerno_007 2016.06.25. 20:43:01

@The Ghost Wolf: Nem lehetsz annyira idióta, hogy tapsolnál annak ha kilépnénk az EU-ból, mer' akkor Orbán megbukna?!!! :) Hurrá, Orbán megbukott!!! Utána meg jönne szopóroller, mer' pénz nélkül az "aktivisták" nem sokra jók. :) Hú de jó lenne. Biztos az összes szociológus, meg filozófus hirtelen átképezné magát villamosmérnöknek. :)

nemecsekerno_007 2016.06.25. 20:46:44

@István Tamasi: Nosza rajta, kezgyéé azon gondolkozni hogy kereshetnél sok dollárt, meg eurót. Szexmentesen. Mert ha nem tudsz, hamar elmúlik a patás Orbán bukása felett érzett eufóriád ha nem lesz mit enni.

pánpéter 2016.06.25. 20:50:59

A leírtaknak pont az ellenkezője történt! A britek kimondták, amit az átlag európai polgárok gondolnak: ezt igy ebben a formában nem! Az európai "elit" élükön Junkerrel elvesztette a realitás érzékét, az európai emberek ellen fordultak, a kihívásokra képtelenek megfelelő válaszokat adni, aminek egyenes következménye, hogy ez az Európai Unió ebben a formában pusztulásra van ítélve! Nincs erős Európa erős nemzetállamok nélkül! Aki ezt képtelen felfogni, és tovább nyomja a "Több Európa, kevesebb nemzetállam" mantrát, az ugyan úgy Cameron sorsára fog jutni! A politika szemétdombjára! Európa polgárai ébrednek! Nem az európai emberekkel van baj, csak a vezetőikkel! Ez az üzenete a brit népszavazásnak!

villamos alóli kacaj nem mindig őszinte 2016.06.25. 20:58:07

@ Európa Kávézó :
Jó a kép!
Gondolom a lemondás után készült, ahol a Nagyformátumú gondolatai kiültek az arcára:
- Úr Isten! Én is így fogok sírni a bukta után!!??

jjoey 2016.06.25. 20:59:05

@baromarc, mert a birka már kicsi,
gondolom de leütesénként kapot a zsetont a propagandafőnökségtől, ifjú göbbelstől, akire épp most vall egy általa feldobott maffiózó, csak így tovább, mert látod ám, maradt még liberó az országban és irdogálhatsz, de ha a hozzád hasonló egyedül megmondom az ultima ratio-t végső megoldás lesztek, akkor nem lesz kinek válaszolnod, de gondolom neked az lenne a menyország...bár lehet, olvassgass csak tovább ilyen bejegyzéseket, hátha a 36fokban, melyért nyilván gyurcsány és brüsszel a hibás, úgy felmegy a pumpa, hogy pumpa...

Mercel 2016.06.25. 21:26:17

Sajnos alapvetően hibás(nak gondolom) a poszt gondolatmenetét..

A Brexit elsőre és direktben még véletlenül sem rak be szeretett vezérünknek.
Sőt még rá is játszhat majd a nagy EU ellenes játékában, hogy lám a Britek is..

Mercel 2016.06.25. 21:31:23

@The Ghost Wolf:

birca nem fasz hanem egy bérenc.

Évek óta hergel és nagyon is szervezetten működik. Kap érte pénzt is.
Kábé a holdig rugdosnám de sajnos a szó tiszta értelmében nem hülye.
Szarházi és gerinctelen de nem hülye.

Szerinted, hogyan képes naponta ennyi hozzászólást megírni, gyakorlatilag az összes olyan felületen amelyik érinti a magyar politikát vagy társadalmi állapotot / eseményt?
Ez a munkája, ezért fizetik.

Az egy másik kérdés, hogy teljesen érthetetlen, hogy azok a blogok amelyek minimum rendszerellenesek a franckarikáért nem tiltják le végleg.
Néha felmerül bennem ,hogy kattintásvadászat miatt hagyják..

Jolka40 2016.06.25. 21:36:13

"A leírtaknak pont az ellenkezője történt! A britek kimondták, amit az átlag európai polgárok gondolnak: ezt igy ebben a formában nem!"
Nem a britek mondták ki, hanem a britek 52%-a. Vagyis alig többen, mint a brit szavazók fele. Nagy részük már most megbánta a "kuruckodást". Hát még ha benyelik a sok hátrányt, ami éri majd őket!
Magyarok! Legyetek észnél!

wallenberg880702 2016.06.25. 22:04:07

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

A bejegyzés szerzője totálisan téved vagy gátlástalanul hazudik.
A brit népet nem az Orbán idegenítette el az EU-tól, hanem az EU népétől eltávolodó EU-elit, élén Junckerrel, akik olyan rosszul vezették a rájuk bízott közösséget, hogy miattuk a brit nép távozni akar.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

wallenberg880702 2016.06.25. 22:05:10

@Jolka40:

Mivel tudod bizonyítani, hogy a kilépésre szavazók bánták meg a szavazatukat és nem a maradásra szavazók, egyáltalán mivel tudod bizonyítani hogy egy titkos szavazáson ki mire szavazott?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.25. 22:15:07

@Jolka40: Persze, ha az bentmaradás pártiak győztek volna 52%-kal, nem ezt mondanád. Akkor bizony azt mondanád, hogy "a brit nép Európa mellett szavazott", meg hasonlókat.

" Nagy részük már most megbánta a "kuruckodást"."

Ezt a velős következtetést miből vontad le??

Jolka40 2016.06.25. 22:18:06

@A megvalósult amerikai ólom..: Van egy olyan érzésem, hogy Nagy-Britanniának hamarosan vége lesz. Szétesik 3-4 részre.

Barbaarb 2016.06.25. 22:19:08

@The Ghost Wolf:

Úgy tudom Walesben többségében voltak a kilépés pártiak.
London kiválása pedig nevetséges, mert nyilván elválaszthatatlan gazdaságilag Anglia többi részétől. A termelő munka nem London szinonimája, így nem meglep a jelentős eltérés a vidék és a főváros között. Szerintem.

wallenberg880702 2016.06.25. 22:24:07

A demokraták nem bírják elviselni ha a nép velük szemben dönt, tehát a demokraták nem demokraták.

BiG74 Bodri 2016.06.25. 22:35:40

Poszter, vagy poszttoló, ez így csak egy érzelemdús kiálltvány, nem jött át.
Szar, mert vektor nem tolja a kilépők szekerét, míg dől az ellopható lé az unijóból, ha nem fog jönni a mani, akkor majd lehet kilép, az iqharcosok segítségével, de az sem fogja egyértelműen a bukást jelenteni, sőt akkor kukorékolhat a kiskakas igazán a helyi szemétdombon.
Most komolyan ha hülyének, és prosztónak nézzük a hunducét akkor abból bármi jó is kisülhet?

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.25. 22:40:54

@Jolka40: Úgy legyen. Én ennek örülnék. (Bár sztem a fontról való átállást erősen meggondolják majd..)

BéLóg 2016.06.25. 22:42:37

Ennek a kis Magyarországnak, amelynek liberálisai MERNEK kicsik lenni, olyan hihetetlenül zseniális és hatalmas miniszterelnöke van, hogy a fentiek után kérem még az amerikai választást is el fogja dönteni.

Már azután, hogy tegnap megbukik.

Hari Seldon 2 2016.06.25. 23:10:00

@BircaHang Média:

Birka hülyeséget beszélsz.
Színfalak mögött sajnálkoznak, de Párizsban pezsgőt bontottak, Berlinben sörös hordót.
Ezután ez a két ország gyorsan dönt. Nem kell a kekeckedő Britekkel egyezkedni. Lesz itt gyorsaság, csak kapkodd a fejed. HSBC Párizsba Morgan Stanley Frankfurtba el. City megcsappan. Humánerőforrás elszívása az UK-ból megkezdődik. ÉS csak saját maguknak köszönhetik.

index.hu/kulfold/2016/06/25/kemenykednek_az_eu_vezetoi_a_britekkel/

index.hu/kulfold/2016/06/25/unios_kulugyminiszterek_a_britek_huzzanak_el_minel_elobb/

Skótok kiválnak, és be az EU-ba.
tudom azzal jönnek sokan, hogy nem valószínű, mert Spanyolország megvétózza. Egyrészt, majd most látható lesz, hogy megy majd a Párizs Berlin vonal, másrészt az EU beáll Spanyolország mögé Gibraltár ügyében mögé, és szemet hunynak a Skótok belépésén.

És hab a tortán, hogy a keleti kiskirályok (étsd: Kacsinszki félék Ficó félék, Orbán félék) mostantól pofa súlyba, szőnyeg szélére állás. Igazodj lesz.
A legfontosabb "különutas" szövetségesük lépett le.
(Persze én könnyen beszélek innen, engem nem érint)

Hari Seldon 2 2016.06.25. 23:18:34

@Hari Seldon 2:
Pontosítom: A médiában sajnálkoznak, valóságban pezsgőt bontottak, hogy az egyik kerékkötő kilépett. Önként. Legalábbis itt a közhangulat ilyen. Itt már arról is volt pár gondolat, hogy milyen haszon lehet a kilépésből. Biztos vagyok benne, hogy a Rajna keleti partján is így van.

lehet más a handa-banda 2016.06.25. 23:24:15

Ez így totál hülyeség, több szót kár is vesztegetni rá. Nagyjából arról szól, hogy ami rossz az mind Orbán miatt van, Camerontól Putyinig

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.25. 23:37:54

@Hari Seldon 2: Egy dühös, csalódott ballib vágyálmai. Ezzel szemben a valóság az, hogy a szétesés megkezdődött. Pár év múlva nem fogsz ráismerni erre a földrészre..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 00:01:10

@1ghost: Tehát megkérdőjelezed a demokratikus választás intézményét..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 00:03:41

@Kalap úrfi: És a mai napon Molnár Gyuszit, és Hiller Pistát választották meg a maszop vezetőinek . Velük akarnak nyerni ezek az idióták..:))))))))))))))))))))

Balt 2016.06.26. 00:37:22

@Mercel: Birca pont egy kiábrándult gyurcsányista. Kérdezd meg tőle, elmondja őszintén.

Balt 2016.06.26. 00:44:11

@Hari Seldon 2: Szép elképzelés, de a helyzet az, hogy pont a német külügy számol a franciák, hollandok, svédek, finnek kilépésével (többek között, de a sajátjukra is fogadhatnak lassan). Elég megnézni az EU csökkenő népszerűségét: @Balt:

Andras J Fazekas 2016.06.26. 00:51:18

Pont fordítva van, tökfej!

grafoguru 2016.06.26. 01:11:21

Érdekes hasonlóság van a kilépésre szavazók iskozlázottsága, és az Orbánra szavazók iskolázottsága között.
Sajnos ők vannak többen, és a Vezír az iskolarendszer átalakításával törekszik is arra, hogy ez így is maradjon.

Nevoeiro66 2016.06.26. 01:11:58

micsoda faszság... Orbán monnyon le! :D

grafoguru 2016.06.26. 01:14:36

@Balt:
"@wallenberg880702: Pontosan:
http://www.korkep.sk/cikkek/kulugyek/2016/06/09/felmeres-mindenhol-csokkent-az-eu-nepszerusege"
Annak idején a NEM náci pártok népszerűsége is rohamosan csökkent. Ettől még nem az volt a jó út. Legalábbis szerintem.

grafoguru 2016.06.26. 01:20:56

@Balt:
Mekkorára tátjátok majd a szátokat, amikor hirtelen összekalapálnak egy kis EU-t, amelyik termelékenységet, sokkal dinamikusabban növekvő GDP-ket és jólétet fog produkálni - nekik -, minket meg jól kihagynak belőle.
Akkor kezdődik megint a "bárcsak mi is köztük lehetnénk"...
Mert ilyen már volt, csak ti még fiatalok vagytok, és nem emlékeztek rá. Beleszülettetek a jóba, és azt hiszitek, az magától van, akkor is ha fikázzátok.
Nem baj, rátok is fér egy kis long life learning.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 01:36:54

@grafoguru: No és kinek fogják eladni a baromi fejlett gazdaságuk által előállított temékeket? A dél-európai tartós válság egyik fő oka a hatalmas német, és általánosságban vett észak-európai külkereskedelmi töblet egy határok nélküli, egységes valutájú övezetben.

Szúrófény 2016.06.26. 03:23:01

@BircaHang Média: .” A legártalmasabb buta ember, aki okosnak hiszi magát!” Lásd, MSZMP Párttitkár efftárs!

vNHM 2016.06.26. 04:37:37

Annyira nalmas ez az orbanozas, nem erzed? Izzadsagszagu, budos. Uncsi, hogy minden heten megbukik, minden szaros blog megjosolja, mikor jon el a veg, kozben ugyanakkora a tamogatottsaga, mint mikor megvalasztottak. Ertem en, hogy az almaidat vetited ki, de rohejesse valsz!

Arthur Bloch 2016.06.26. 05:46:16

@BircaHang Média: Egy ekkora blődlire csak azt lehet mondani: birca=bozo!!!!

Conchobar 2016.06.26. 06:45:15

"Magyarország érdeke a még több Európa" - Legfőbb érdekünk, hogy Berlinből (pontosabban a kreatúrákon át Brüsszelből) dirigáljonak nekünk. A migránskvóták ötlete megmutatja, hogy hogyan is működik a demokrácia csúcsa a több és egységes Európa a valóságban. Orbánékat (és előtte Gyurcsányékat) is csak nehezen lehet arra rávenni, hogy a választók kívánsága szerint cselekedjenek (pl.vasárnapi boltzár), pedig ők itt élnek köztünk. Hogyan reméljük akkor Brüsszeltől (Berlintől), hogy a magyar választók/magyar nép érdekeit, kívánságait is figyelembe fogják venni?

jandera 2016.06.26. 07:02:10

@BircaHang Média: Ugye, hogy tudsz egész jó dolgokat is írni!
Írtad:
"A legártalmasabb buta ember, aki okosnak hiszi magát!” --> PL. TE. ( Az még rosszabb, ha szorgalmas is...)

"A brit kilépés pofon a brüsszelitáknak, s egyben Orbán és a többi kelet-európai antibrüsszelita hatalmas győzelme" --> A brit kilépés pofon a briteknek! Már visszakoznának, és lehet meg is teszik. Ha Nyomorbán "antibrüsszelita", miért költött( költöttem az adómból) 20 millát a reklámra a bennmaradás mellett?
Saját maga ellen hírdetett az én pénzemen?
Hazudik?

Conchobar 2016.06.26. 07:06:34

"A brexit új helyzetet teremt. Ha ügyes a demokratikus ellenzék és az Európa-párti tömegek, Orbán, mint hazájára leselkedő veszélyforrás, megdönthető lenne" - Így, ilyen direkt Orbán-ellenességgel a büdös életben sem lesz Orbán elzavarva. Avval a hozzáállással nem szavazókat megnyerni, hogy bármi is történjék, abból csak annyi érdekel bennünket, hogy hogyan lehetne azt Orbán ellen fordítani. A mostanihoz hasonló beszűkült, végletesen elfogult és egyoldalú posztokkal ugyan tovább lehet hergelni az elvakult Orbán-elleneseket, de igazából csak árt mindazoknak, akik hatalmon kívül szeretné tudni a csúti focistát és csapatát

Conchobar 2016.06.26. 07:07:05

@Conchobar: jav: Avval a hozzáállással nem lehet szavazókat megnyerni

Nzoltan 2016.06.26. 07:12:24

Orbán egyáltalán nem kilépés párti. Azt csak a magukat baloldalinak nevező politikusok és véleményformálók terjesztik. A menekültügyi népszavazás nem EU ellenes.

Conchobar 2016.06.26. 07:19:04

" Ami történt legyen figyelmeztetés Európa hazardőreinek, populistáinak és nemzetvesztőinek" - Mert miért? Netán Nagy-Britanniát elmosta egy szökőár a kilépés miatt? Talán meg kéne várni azt az időt, amikor már látni lehet a kilépés következményeit ('Nyugtával dicsérd a napot'). Több értelme lett volna azt írni, hogy 'Ami történt legyen figyelmeztetés az EU-tagság az EU hívei számára. Megtörténhet máshol is, hogy az EU-ellenzői kerülnek többségbe'

Hari Seldon 2 2016.06.26. 07:19:14

@Balt:
Dehogy lépünk ki. Itt valami 30-35 % a kilépést támogatók aránya. Majd hülye lenne Franciaország kilépni. Ezt csak a magyar média pumpálja fel. (Nálunk a tv-ben azonnal lehozták ezt az adat, hogy ellenpontozzák a Marine arcoskodását)
Most hogy relatív súlya megnőtt. felhívnám a figyelmed arra, hogy most az Unioban a LATIN országok kerülnek túlsúlyba,
Az Unión belül meg ott tesznek alá az angoloknak ahol akarnak. Mondom, hogy pezsgőbontás van.

Hari Seldon 2 2016.06.26. 07:24:41

@Conchobar:
El fogja mosni. Olyan humánerőforrás kiszívás lesz, mint 45-ben Németországból (amikor vitték a tudósokat)
Csak két példa: Royal Duch Shell: angol holland központtal. Szerinted ,most hova kerül az irányítás? Ugyanez Unilever. Egyik 400 milliárdos cég, a másik "csak" 60. (bevétel)
London egy humánerőforrás vámpír volt. Nem hiába van a sürgetés, hogy most ne húzzák őszig. Mindenki részesedni akar a koncból.

Flúgatlan 2016.06.26. 07:37:55

@A megvalósult amerikai ólom..: "A Brexit nem Orbán, hanem Merkel és Junckers alkonya, de erre rövid időn belül magad is kénytelen leszel rájönni.. "

Bizony! Hiába erőlteti a cikk, ennek Orbánhoz alig van köze. És az ilyen baromságok, hogy "Magyarország érdeke a több Európa" csak végleg elássa a baloldalt a szavazók előtt. Ebből az EU-ból nem kell több. Országméretű adócsalás-szervező, részeg, buta Junckerből, a bevándorlás-kérdést teljesen elszúró Merkelből, a minket lefasisztázó, aztán suttyomban később kerítés-építő osztrákokból: ebből nem kell több. Normális EU-ból kellene.

Hari Seldon 2 2016.06.26. 07:58:46

@földalatti:
Igen, ezt szépen kimutatták, hogy a korábbi exit polok szerint ők szavaztak.
De a szavazás titkos. Tehát a valós szavazásról nem tudunk - elvileg - nyilatkozni.
Sőt, ha azt vesszük, a valós szavazás előtti utolsó felmérésekben pont a bennmaradáspártiak vezettek. - Tehát annak nincs relevanciája.
Másrészt, idős ember elment szavazni. A fiatalok nem mentek el akkora arányban. tessék elmenni szavazni, ne csak a like gombot nyomogatni valami klipre, hanem rászánni pár percet. Ki tiltotta meg nekik, hogy ők is ugyanolyan arányba menjenek el?
Jellemző, így utólag petícióznak. Hogy legyen 60% az egyik eredmény. ÉS? ha 61%-al nyert volna a kilépés, akkor olyat fogalmaznak, hogy legyen 62% az érvényességi küszöb? - Ja. és ezt is interneten. Csak ne kelljen elmenni a szavazófülkéig.
Szóval ne az időseket szapuljuk, hanem pont az apolitikus fiatalokat.

Conchobar 2016.06.26. 08:10:10

@Hari Seldon 2: "London egy humánerőforrás vámpír volt" - És még marad is jó ideig. Majd ha Nagy-Britanniából a nyugat Koszovója lesz, ha olyan szegénnyé válik, mint Koszovó, majd akkor lesz változás

midnight coder 2016.06.26. 08:15:28

@jandera: A briteknél van egy rakás hülye aki nem fogadja el a népszavazás eredményét. Ahogy nálunk is szokott ilyen lenni, minden választás után. Csak nálunk nem akar Budapest kilépni az országból, ha nem az MSZP nyer.

Conchobar 2016.06.26. 08:17:46

@Hari Seldon 2: "Majd hülye lenne Franciaország kilépni. Ezt csak a magyar média pumpálja fel" - Aligha. Alapvetően az a helyzet, hogy a francia választóknak még kevesebb haszna van az EU-ból, mint a magyarnak. A francia adófizető pénzét pumpálja az EU hozzánk. Az az EU igazából olyan dolog, mint a rendszerváltásunk volt: belelkesítenek tömegeket, de a dologgal igazából csak kisebbség jár jól. A többségnek bukó

ami szabad 2016.06.26. 08:29:15

Remélem, lesz hozzá elég eszünk és elhajtjuk az EU ellen áskálódókat. Ehhez persze, kéne a szabad sajtó, ahol végre néhány értelmes ember összeszedné az EU melletti érveket is, ami sokkal több, mint az onnan kapott források! Az EU reformra szorul, ez nem kérdés. Döntési mechanizmusa nehézkes, bürokratikus, és néha olyan döbbenetes baromságokra mennek el évek, hogy szaladgál a szemöldököm... Mindemellett, az Európai Unió MELLEET ezerszer több érv van mint ellene, csak a nemzeti kormányoknak nem áll érdekükben, hogy ezt tudják a népek. Had csókolgassák az ő kezüket a pozitívumért, ha meg szarok, had lehessen szídni az EU-t helyettük... Az EU számára nagy tanulság kell legyen, és nem ártana kommunikálni mit is csinálnak, milyen eredményekkel. Akkor talán a brit szavazópolgár sem a szavazás UTÁN nézné meg, hogy mi is az az EU, és Magyarországon sem csak arrl lehetne olvasni, hogy sokszoros lét kapunk, mint amit befizetünk, ,ert ez így csak lélegeztető gép. Nem mellesleg minden évben több lé jön. mint az adott évi költségvetési hiány, de ezt- főleg, hogy a gazdasági szakemberek nem számítanak, csak Unorthodox Gyuri- már nem olyan sokan értik. A biztonság és a szabadság amit az EU- hoz tartozás jelent, tízezerszer akkora hozadék mégis, mint a pénz. És igen, Putyin valszeg. napok óta örömódát énekelve ünnepli, hogy ezen Cameronok hathatós segítségével rést tudott ütni... Ha valaki olvata az ezzel kapcsolatos cikkeket, tudhatná, hogy a saját hálózata 20 éve ezen dolgozik, dezinformációs cikkecskékkel. Az elbizonytalanítás neki elég is. A többit elvégzik az ilyen cameron- meg orbán fajzatok.

Conchobar 2016.06.26. 08:35:05

@ami szabad: "Ehhez persze, kéne a szabad sajtó, ahol végre néhány értelmes ember összeszedné az EU melletti érveket is, ami sokkal több, mint az onnan kapott források!" - Eddig még hatott ópium, az 'egységes Európa', légiesedő határok. De most valahogy leült dolog. Szükség lenne "néhány értelmes ember"-re, akik kitalálnák, hogy még mivel lehetne mosni az emberek agyát. Megette a fene azt a rendszert, ahol nem érezzük a saját bőrünkön a változást, a fellendülést (2004 előtthöz képest)

Conchobar 2016.06.26. 08:39:22

@ami szabad: "Mindemellett, az Európai Unió MELLEET ezerszer több érv van mint ellene, csak a nemzeti kormányoknak nem áll érdekükben, hogy ezt tudják a népek." - Nem érezzük a bőrünkön az EU előnyeit, mert az EU a tudtunkon kívül, álmunkban tesz jót velünk. Az EU mellett MILLIÓ érv szól, csak egy se ugrik be. Egyetlen-egy se. Még egy kósza érv se

Hari Seldon 2 2016.06.26. 08:43:53

@Conchobar:
Te biztos jobban tudod mi a francia választó hangulata, mint én aki itt élek.
Lehet, hogy nem látszik onnan, de itt pezsgőbontás van. Nem hiába sürgetik a hivatalos bejelentést. Kijelölték a tárgyaló biztost.
Biztos véletlen.
Előbb írtam: Royal Duch Shell, Unilever, a kissebb is is "csak" 5-ször nagyobb mint a MOL. Gondolod, hogy a Hollandok nem nyúlnak utána? Dehogynem. Két kézzel.
Persze London nem fog teljesen "kiszáradni", de hogy csökken a jelentősége biztos.

Conchobar 2016.06.26. 08:46:36

@ami szabad: "És igen, Putyin valszeg. napok óta örömódát énekelve ünnepli, hogy ezen Cameronok hathatós segítségével rést tudott ütni..." - Kibaszott Putyin mumus már nemcsak Ukrajnában csatolgat meg ármánykodik, hanem még Angliában is. Nem elég, hogy Európára zúdította a sok migráns, és megverette angol focidrukkereket, ráadásként nem átallott összefogni Cameronnal, hogy együtt rombadöntsék boldogságunk forrását, az EU-t

Conchobar 2016.06.26. 08:50:49

@Hari Seldon 2: "Te biztos jobban tudod mi a francia választó hangulata, mint én aki itt élek. Lehet, hogy nem látszik onnan, de itt pezsgőbontás van." - És nagy üvegben volt pezsgőtök, ugye? Olyan nagyban, hogy nem látjátok tőle Le Pen-t. Pedig ő is ott él Franciaországban

ami szabad 2016.06.26. 08:54:29

@Conchobar: Részben igazad van, de nézd meg, hogy a velünk egyszerre indult országoknak mire volt elég a tagság! A kormányaink lopási rátája magasabb, a populizmus meg szintén. Természetesen, kpormány bűne2002 óta tart már a szopatásunk, de ez nem az EU bűne, a mi tragédiánk, hogy ebből a silány választékból, immáron 4. alkalommal választunk rosszul. Ha 2002- marad a fidesz, és AZT a politikát viszik tovább, mára ezerszer jobb helyzetben vagyunk. Mert az ő konklúziójuk a 2 maszop győzelemből az volt, hogy sokkal többet kell ígérgetni, és gyorsabban lopni, és a hatalomtechnikai eszközökbe a lövetésen kívül bármi belefér, magas lett az undor- küszöb. De tény, hogy a maszop bűne sem kicsi! Viszont azt meg tudnod kéne, hogy a teljes magyar államadósságnak becslések szerint 2,5 szörösét lopta már ki az "elit " az országból, még annyit sem téve az országért ha már ellopta a pénzünket, hogy itthon fektesse be!!!! Ebből a pénzből- ha a kamatkifizetéseket is veszed 25 évre- akkor ebből a durván 75.000. milliárd forintból egy adósság nélküli, rendben működő nagyságrendileg 60%-kal magasabb bér mellett dolgozó ország lehetnénk. Oktatásra költve nem bérmunkás, hanem magasabb hozzáadott értéket előállító orszég, minimum 20%-kal magsabb egy főre jutó GDP mellett, és a versenyképességi eredményeink normál jogszabályokkal ötözve mondjuk 20-30 helyezettel lennénk előbbre. Nem tudom, boldogabb országlennénk-e mert van hajlamunk a depire meg az önsajnálatra - a szegény én-re még rá is játszik a politika zömmel- de hogy gazdasági értelemben mindeki jobban érezné magát kb 40-50%-kal az tutti. Ez tehá, nem az EU bűne, hanem a saját élősködő politikusainké, akiket a hatalom megtartásán kívül meg a sat család gazdagodásán kívül semmi nem érdekel...

István Tamasi 2016.06.26. 08:55:21

@nemecsekerno_007: Nosza kezdggyé gondolkodni azon, hogy a 2008-as világválságot követő nemzetközi gazdasági helyzetben miért is- kinek a garázdálkodása miatt - húznak el mellettünk a környező K. európau országok és miért negatív a termelő beruházási inmdex az utóbbi években?

István Tamasi 2016.06.26. 08:57:14

@werecke:
Igen, tudjuk, hogy van élet az ERU-n kívül is - csak kisebb /életszinvonalban/ és savanyúbb.

István Tamasi 2016.06.26. 09:01:57

@Conchobar:
A kötelező betelepítési kvóta ránkerőltetése egy ordas nagy hazugság.
Először,is nincs kötelező migráncsbetelepítési kvóta, amiről szó van - de elfogadott döntés nincs - az, hogy menekültstástusz kapottakat /tehát nem válogatás nélküieket/ osztanának szét.
Másodszor ha lesz ilyen egáltaálán akkor az csak úgy lesz érvényes döntés ha valamennyi ország elfogadja.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 09:02:34

@Hari Seldon 2:

Skócia mindenképpen kivált volna 10 éven belül. Gibraltár viszont brit marad, és Észak-Írország is.

Igen, elmegy pár cég, majd jönnek újabbak. London nem fog megszűnni kereskedelmi-pénzügyi központ lenne.

Azaz ezek a rémisztések a hisztiző, csatát vesztett liberálisok alaptalan fenyegetései. Ne vedd ezeket komolyan. A brit kilépés hatalmas győzelem Európa népei számára a háttérhatalom, az antihumanizmus és a liberalizmus ellenében.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 09:03:07

@Hari Seldon 2:

@Hari Seldon 2:

Skócia mindenképpen kivált volna 10 éven belül. Gibraltár viszont brit marad, és Észak-Írország is.

Igen, elmegy pár cég, majd jönnek újabbak. London nem fog megszűnni kereskedelmi-pénzügyi központ lenne.

Azaz ezek a rémisztések a hisztiző, csatát vesztett liberálisok alaptalan fenyegetései. Ne vedd ezeket komolyan. A brit kilépés hatalmas győzelem Európa népei számára a háttérhatalom, az antihumanizmus és a liberalizmus ellenében.

ami szabad 2016.06.26. 09:04:10

@Conchobar: HA olvasgattál erről, elég sok cikk jelent meg a témában. Német, és egyéb hírszerzők elég konkrét ügyeket szedtek össze. A SZU összeomlása óta, óvatosan zajlik. Ha termékeny a talaj, persze látványosabb. Anniy volt csak kaidva: elbizonytalanítani a népeket... Igen. Kell hozzá az EU hülyesége is. De ha azt meglovagolják, és negatív kampány megy, hidd el, sikeresebb, mint a pozitív. Kérdezz meg erről marketinges ismerőst, kifejti majd. Az ok főként az emberi tulajdonságokban keresendő. Lsd. Pl az itthon zajló manipulációkat. Műxik.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.06.26. 09:05:24

@jandera:

Orbánnak és Mo-nak jó lett volna a brit IGEN is, s most a NEM is jó. Orbán meg taktikázik, hiszen ő államférfi, amihez ez szükséges elem.

Hari Seldon 2 2016.06.26. 09:09:40

@Conchobar:
Igen. Látjuk. Közelről. Mind a 25%-át. És? A magyar sajtó szereti kicsit a saját világa szerint tálalni a dogokat.
Itt nem az EU-val van a probléma, legalábbis Marine-t nem az EU ellenes vonal tolja (elsősorban), hanem az arab ellenes téma amit felkapott.
A népek itt azt látják, hogy a szervezeten belülről lehet csuklóztatni az angolokat. Szerinted melyik francia hagyná ezt ki? Megmondom ha nem találod ki: egyik sem.
Skócia történelmileg Franciaország szövetségese volt, amíg bele nem kényszerítették Nagy Britanniába. Itt a lehetőség, hogy a szigeten politikai szövetségest újra helyzetbe hozzák.
Itt nem csak belpolitikai köldöknézés megy.
Itt hosszú távú politikai stratégiák vannak hagyományosan. Nem véletlenül volt párszor elég nagy terület francia kézbe.
Gibraltár pár éven belül kettős felügyelet lesz a spanyolokkal. (aztán szépen átcsúszik teljesen spanyol kézbe egy két évtized múlva)

Németek gazdaságilag erősek JELENLEG, de demográfiailag sehol nincsenek.a TFR 1,4 körül van, nálunk 2,1 közelében (ÉS NEM, nem a bevándorlók miatt. Ugyanis jó szociálpolitikával és családtámogatással ellehet téríteni a családtervezésnél a pénzt az őslakosok felé, és valóban alig van különbség a TFR-ben) 20-30 év múlva az erőviszonyok az Unio-n belül is átrajzolódnak.

Visceroid 2016.06.26. 09:25:49

@BircaHang Média: "Ellenkezőleg. A brit kilépés pofon a brüsszelitáknak, s egyben Orbán és a többi kelet-európai antibrüsszelita hatalmas győzelme. "

Így igaz. Az, hogy ez jó vagy rossz, azt mindenkit döntse el maga.

Miegér 2016.06.26. 09:38:51

@A megvalósult amerikai ólom..:

A valóság az lesz, hogy fel fog gyorsulni az Európai Egyesült Államok kialakítása, hála annak hogy a kötekedő angolok távoznak. Az is biztos amúgy, hogy nagyon szigorúak lesznek velük a kilépési tárgyalásokon, hogy példát statuáljanak, másoknak esze ágába ne jusson kilépni. Amúgy ez rendben is van így, ha végre megértenék az európaiak hogy együtt mehetünk csak előre, akkor talán azt is elérjük, hogy amerikai mintára szervezzük újra Európát. Azzal mi csak nyernénk.

Afrika steht an der Elbe 2016.06.26. 09:39:00

Jót röhögtem London kiválásán. Majd a Luftwaffe légihídja visz nekik kaját, ugye? Úgy látszik, a brit társadalom annyiban legalábbis hasonlít a magyarra, hogy ott is a belvárosi "fiatal tanult értelmiségiek" a legnagyobb totálseggfejek.

Conchobar 2016.06.26. 09:52:53

@Hari Seldon 2: "Skócia történelmileg Franciaország szövetségese volt, amíg bele nem kényszerítették Nagy Britanniába" - És? Hollandia (és később Belgium) viszont Anglia szövetségét kereste a francia (és később a porosz, majd német) expanzióval szemben. Úgy látom, nem érzékeled azt, hogy mifelénk (és más kisebb országban) nem hangzik az túl jól, hogy a franciák azon örömködnek, hogy az angolok távozása (és a németek gyengülése) után már egyedül ők dirigálnak Európában

Conchobar 2016.06.26. 09:56:23

@Hari Seldon 2: "Gibraltár pár éven belül kettős felügyelet lesz a spanyolokkal. (aztán szépen átcsúszik teljesen spanyol kézbe egy két évtized múlva)" - Feltéve, hogy ezt akarják a giblaltáriak

Conchobar 2016.06.26. 10:00:37

@Miegér: "A valóság az lesz, hogy fel fog gyorsulni az Európai Egyesült Államok kialakítása" - Én nem örülnék ennek annyira. Orbánékkal (és Gyurcsányékkal) is nehéz elfogadtatni a választói akaratot (pl. vasánapi boltzár), pedig ők itt élnek köztünk. Még nehezebb lesz egy Brüsszelből (vagy inkább Berlinből és Párizsból) idegenek által irányitott birodalomban

Conchobar 2016.06.26. 10:06:06

@Hari Seldon 2: "Németek gazdaságilag erősek JELENLEG, de demográfiailag sehol nincsenek.a TFR 1,4 körül van, nálunk 2,1 közelében" - Én a helyedben nem számolnám az arabok (és négerek) szaporulatát a franciák szaporulata közé

midnight coder 2016.06.26. 10:07:52

@Afrika steht an der Elbe: Tudod, a világon számos más helyen is termelnek kaját. Számos más piac is létezik, mint a haldokló EU. Egy ilyen kis provinciális országocskából nézve, aki jó ha az EU piacaira kijut persze ez sci-fi, de a britek már 300 éve is az egész világgal kereskedtek.

Conchobar 2016.06.26. 10:11:45

@ami szabad: " HA olvasgattál erről, elég sok cikk jelent meg a témában. Német, és egyéb hírszerzők elég konkrét ügyeket szedtek össze." - Hát én szívesen hinnék nekik (Szaddám tömegpusztító fegyverei ellenére). Feltéve, hogy őszintén elmondják, hogy melyik ügy volt, amit csak megfigyeltek és melyik ügy volt az, amiben vastagabban voltak benne, amit ők maguk kreáltak

midnight coder 2016.06.26. 10:18:19

@Miegér: Ehhez az EU-nak előbb szét kell esnie, és a jelenlegi liberális-bolsevik gyökerű politikai elitnek el kell tűnnie. Igen, az Európai Egyesült Államok létrejötte hosszú távon létérdek - de csak akkor, ha ez az állam az európai polgárok érdekeit képviseli, és nem Afrikáét, a Közel-Keletét, és nem általában az emberiségét, hanem csak és kizárólak az európaiakét.

Conchobar 2016.06.26. 10:20:25

@ami szabad: "HA olvasgattál erről, elég sok cikk jelent meg a témában. Német, és egyéb hírszerzők elég konkrét ügyeket szedtek össze...De ha azt meglovagolják, és negatív kampány megy, hidd el, sikeresebb, mint a pozitív" - Tulajdonképpen mit akartál demonstrálni a kommenteddel? Azt talán, hogy azok a bizonyos hírszerzői jelentések esetleg a közvélemény befolyásolása céljából készültek, és nem biztos, hogysok közük van a valósághoz? Vagy azt akarod demonstrálni, hogy te még hiszel a mesékben: egyik oldalon van a vasorrú oroszok, a másik oldalon meg a jóságos nyugatiak?

Conchobar 2016.06.26. 10:22:41

@midnight coder: "az Európai Egyesült Államok létrejötte hosszú távon létérdek" - Miért lenne létérdek? Egyáltalán ki számára létérdek?

Nagy Zoltáán 2016.06.26. 10:23:53

Nagyon gáz ez az ostoba Orbánfóbiás cikk. Balliberósok nem volt még elég az agyatlan fikázásból? Húúúúúzatok innen már el!

Conchobar 2016.06.26. 10:29:37

@midnight coder: " de csak akkor, ha ez az állam az európai polgárok érdekeit képviseli" - Hát ez az! Ami közös érdeke akadhat minden európai polgárnak, azért nem érdemes Egyesült Államokat létrehozni. Teljesen mindegy, hogy egy államon belül lobbiznak egyik nép fiai a másik nép fiai rovására, vagy külön állam polgáraiként rivalizálnak

lako84 2016.06.26. 10:29:38

Hát erre az epére, amit blog címen idehánytàl, csak ennyit lehet mondani:

Conchobar 2016.06.26. 10:31:09

@midnight coder: " de csak akkor, ha ez az állam az európai polgárok érdekeit képviseli" - Hát ez az! Ami közös érdeke akadhat minden európai polgárnak, azért nem érdemes Egyesült Államokat létrehozni. Teljesen mindegy, hogy egy államon belül lobbiznak egyik nép fiai a másik nép fiai rovására, vagy külön állam polgáraiként rivalizálnak

sunblind 2016.06.26. 11:06:03

Itt nem 52, hanem 70 százalékkal nyerne egy kilépést ajánló referendum. Itt ugyanis még sokkal több idióta van, csak nagyobb a pénzéhség is, ami meg elég erős érv a maradás mellett. De a kritikus tömegnyi hülye itt bármikor rendelkezésre áll. Persze ezzel együtt sem nevezném ezt kormányzati érdeknek, mivel az ide ömlő uniós források felét simán lenyelik. Szerencsére nyugatabbra fogalmuk sincs, hogy fillérekből foltozódik az egészségügy és az oktatási szektor, a közlekedési infrastruktúra, meg a piacfejlesztés, a többi meg kompletten le van nyúlva, mert ha ez odaát világos lenne, akkor nem a fele, hanem az összes angol ugrott volna inkább a szakadékba önként a piócák etetése helyett.

kvadrillio 2016.06.26. 11:15:37

ORBÁN ÁLTAL ÉPÍTETT ÚJ TÁRSADALMI STRUKTÚRHA !+!!
Nemzedékek hullhatnak semmibe a házidrogok miatt, de eddig csak a rizsa ment

Mint azt a 444.hu is kiszúrta: miközben a szociális Trianon küszöbén álló Magyarország hátrányos helyzetű térségeiben házilag előállított designerdrogok hódítanak, a szociális ügyekért felelős államtitkár a kormányzat drogellenes stratégiáját méltatta.

Az ominózus ünnepi beszéd pénteken hangzott el egy díjátadó ünnepségen, amit a kábítószer-ellenes világnapon tartottak meg. Nem meglepő azonban, hogy az előadás több mondata is további magyarázatra szorul. Czibere Károly azt mondta, hogy a legújabb jelentések szerint a középiskolások vonatkozásában 30 százalékkal csökkent a szerhasználat, ami kézzelfogható eredmény és igazolja a kormány drogstratégiáját. Mielőtt tapsolni kezdünk érdemes azonban rögzíteni, hogy a 30 százalék ugyan nagyon szép eredménynek tűnik, de a mutató a tények ismeretében inkább csak egy egyszerű optikai tuning. Egyrészt, ugyan a középiskolások körében a droghasználat szintje a 2011-es 19,9 százalékról 2015-re – tehát harminc százalékkal – 14,1 százalékra csökkent, de a gyakorlatban ez azt jelenti, hogy csupán 5,8 százalékkal kevesebb a kábszeres diák. Másrészt, a tankötelezettség korhatárát 2012-ben leszállította a kormány 18 évről 16 évre ezért sokan értelemszerűen kiestek az a 2015-ös Európai iskolavizsgálat látóköréből, tetejébe alighanem elsősorban éppen a hátrányos helyzetű térségekben.

Mint azt az Esély című szociálpolitikai folyóirat kutatása alapján megírtuk, egyes szegregátumokban a fiatalok több mint fele érintett, már 12-13 éves kortól, a napi droghasználat sem ritka és erről a pedagógusok és intézetigazgatók is tudnak. A szerhasználat ezenfelül kifejezetten „menőnek” számít a megkérdezettek között, akik sokszor amúgy is azt a kínos kérdést teszik fel, hogy „Mit lehet itt csinálni, egyébként?!”. A mentőn kívül nem is tudnak a droghasználattal kapcsolatos segítő helyeket említeni.

Nem biztos az sem, hogy az önbevalláson alapuló – elvileg anonim – kérdőívet a megkérdezettek az igazság legrészletesebb kibontásával töltik ki, az egyre szigorúbb drogpolitika miatt pláne nem az. Már a „fű” – szó használata sem egyértelmű, sokan ezalatt a „biofűnek” nevezett szintetikus anyagokat értik. A tájékozatlanabb fiatalok azt hihetik, hogy ezek a szerek egészségesebbek, „legálisabbak”, tehát tulajdonképpen a fogyasztásuk szóra sem érdemes.

Biztató jel, hogy Czibere Károly az MTI szerint kitért ezekre a telepeken, szegregátumokban „iszonyatos ütemben terjedő” új pszichoaktív szerekre is. Hozzátette azt is, hogy ki kell dolgozni a megfelelő stratégiát az eredményes beavatkozásra, különben

„nemzedékek fognak a semmibe hullani”

– fogalmazott. Ugyanakkor a kábítószer-probléma kezelésére, a kormány által biztosított 351,5 millió + 390 millió forint messze elmarad a 2009-es összegtől. Dávid Ferenc, a Kék Pont alapítvány szakértője és kollégái azt mondták, hogy az állam az elmúlt években kivonult a drogmegelőzésből, illetve a drogügy minden fontos területéről, az erre fordított pénz 90 százalékát elvették.

kvadrillio 2016.06.26. 11:16:15

...

Eisenberger Benjámin • 18 órája

Azért mutathatnának egy térképet, pontosan hol is vannak ezek a hátrányos helyzetű térségek. Van egy sejtésem: Budapest (nyócker, VII., XIII. ker.,Újpest, Pesterzsébet, Csepel), Borsod, Szabolcs, Szolnok, Hajdú-Bihar, Heves nagyon, Fejér, Somogy, Tolna, dél-Baranya, Zala foltokban. A "nem hiába születettek" purdéi csinálják ezt javarészt. A következtetés: amennyiben ezek a "fiatalok" használják a szert, nem lesznek képesek 5-10 gyereket csinálni. Ha innen nézzük, nem is olyan rossz. ui: Elnézést Vona úr, ha ártottam volna néppártosodási törekvéseinek.
1

Reply

Share ›
Avatar
Hernáczki Ibolya Eisenberger Benjámin • 3 órája

Ennyit tudsz mondani te jó helyre született?
Ennyi minden?
Gratulálok!
Hagyd ezt a dolgot másokra,
eredj vissza a kis íróasztalodhoz.

Egy Szabolcsi - nem purdé - aki nem szereti a drogokat
Hernáczki Ibolya
Nyíregyháza

Reply

Share ›
Avatar
theman Hernáczki Ibolya • egy órája

miért ne lehetne véleménye? ki vagy te, h megszabod hova menjen, mit csináljon?
az én véleményem (megoldásom) sokkal drasztikusabb. akkor nekem mit javasolnál drága liberális honfitársam. onnan tudom, h az vagy, mert addig lehet szted véleményt nyilvánítani, amíg az tetszik a fajtádnak. kösz, de kösz nem.
én kötelezővé és ingyenessé tenném a cigányoknak. na, lehet rassistázni...

Reply

Share ›
Avatar
László Hentes • 19 órája

Egy ismerősömnek a házassága ment rá,mert anyuci védte kicsi fiát -- aki gyártotta és használta.Gyártotta a környékbeli maffia parancsára,bukott másfél évet ült előzetesben,egyetemnek lőttek.Megkörnyékezte a környék éjszakai ura és nem lehetett nemet mondani. A végén már ő is szedte félelmében,végül a faterja dobta fel,mert már nem bírta nézni a fia leépülését.

Reply

Share ›
Avatar
László Hentes • 19 órája

Először a kendermagos bandát állítanám falhoz,pár éve egy csőcselék tüntetett a kábulathoz való jogért másodjára őket,harmadjára a kereskedőket,dílereket,a többinek gyártók,fogyasztók meg 20 év kényszermunka.

Reply

Share ›

Avatar
Gyula Rostos • 21 órája

„nemzedékek fognak a semmibe hullani”

Már nemzedékek hullottak a semmibe. Reményt, programot, egzisztenciát, életpályát ez a rendszer nem tud és erősen sanszos, hogy nem is akar nekik nyújtani, már lemondott róluk. Akkor ők miért ne mondhatnának le saját magukról?
1

Reply

Share ›

kvadrillio 2016.06.26. 11:19:00

MIÉRT, KIKÉRT (MELY DROGMAFFIA KEDVÉÉRT) KELLETT EBBEN AZ UN. ÚJKAPITALIZMUSBAN ELTERJESZTENI A KÁBÍTÓ-TUDATMÓDOSÍTÓ SZEREKET A GYERMEKEINK KÖZÖTT ????? A SZOCIALIZMUS HOGYAN TUDTA EZT MEGAKADÁLYOZNI ?????.....MA DOMINÁL A KAPITALISTA DROG-PROFIT-ÉRDEK ??? MINDENÁRON ???!!!

2016.06.26. 11:28:57

Én azt a következtetést vontam le ebből, hogy ahová a liberális zsidók beteszik a lábukat, ott káosz és összeomlás következeik.
Orbánt Camaronnal együtt emlegentni, hát ehhez kell egy kis elfogultság.

nemecsekerno_007 2016.06.26. 11:34:38

@István Tamasi: Nosza kezdggyé gondolkodni azon, hogy a 2008-as..."

Gondolkozzá el azon, hogy miért tetézte még jobban a bajt a válság mert úgy ért bennünket, hogy fossá voltunk adósodva. A polgár is meg az állam is.

Scagnetti 2016.06.26. 11:46:44

A Brexit valóban megmutatta, milyen veszélyes az ócska populizmus. De megmutatta azt is, hogy működik, mert a választók nagy része információk hiányában megy szavazni.

Az apokalipszis lovasa 2016.06.26. 12:37:35

Ha GB benn maradt volna, most ez a cikk azt írná, hogy azért bukott meg Orbán, mert az emberek leszavazták a populizmust.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 12:40:23

@Miegér: Igen az a maradék 3 állam fog egyesülni, aki nem lépett ki..:)))))))) Mert ha nem változtatnak sürgősen a politikájukon Brüsszelben és Berlinben, és nem építik le a túlfejlett eurobürokráciát, akkor bizony a brit példa ragadós lesz..:)

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 12:43:57

@Flúgatlan: Csütörtök óta a képlet adott. Ha Brüsszelben nem változtatnak gyökeresen a viselkedésükön , egyre többen fognak kilépni.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 12:47:52

@Az apokalipszis lovasa: No igen, ez nekem is eszembe jutott. Valamint nem forszíroznák annyira, hogy pár százalék volt csak a különbség, hanem ilyesmi címek lennének a libsi sajtóban : "A brit nép Európa mellett szavazott"
Hát nem kedves liberók, a valóság ismét rátok vigyorgott végül..:))))))

Hari Seldon 2 2016.06.26. 13:25:05

@Conchobar:
Mondtam, hogy nem ismered a helyi adatokat. Nagyon kicsi a különbség. Nem fogok neked itt esszét írni, hogy mekkora a különbség, (egy két tized a TFR-ben, és van asszimiláció is, nagyjából pont a különbséget be is asszimiláljuk)
Sok demográfus fogalakozik ezzel itt.

Bona Fides 2016.06.26. 13:29:12

@A megvalósult amerikai ólom..: Pontosan. Ami történt legyen figyelmeztetés az EU vezetőinek. Persze tudják ők ezt...

Bona Fides 2016.06.26. 13:32:42

@Scagnetti: Akkor minek van a kampány drága pénzért, ha az sem ad információt?

Miegér 2016.06.26. 13:58:11

@Conchobar:

Igen. bár nem birodalomként kell rá tekinteni, mint ahogy egy texasi vagy kaliforniai lakos sem birodalomként tekint Washingtonra. Pont ez a lényeg. Vajon ha Észak-Amerikában Kanada mellett nem egy, hanem 45-52 vagy ki tudja mennyi másik ország működne, akkor is ilyen gazdasági potenciáljuk lenne?

Miegér 2016.06.26. 14:00:07

@midnight coder:

Egyetértek, a bevándorláspolitikában mindenképpen más utat kell választani. Európa határait nagyon szigorúan le kell zárni és az amerikai vízum rendszerhez hasonló módon lehet csak beengedni valakit, vagy akár még szigorúbban. Akkor lenne ennek értelme.

Miegér 2016.06.26. 14:02:02

@A megvalósult amerikai ólom..:

A bürokráciát valóban le kell építeni, de nem is lenne ekkora ha megszűnnének a nemzetállamok, és az amerikaiakhoz hasonló módon működnénk.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.26. 16:00:28

@Miegér: Az eurobürökráciának nemcsak a méreteit, hanem a hatásköreit is alaposan meg kell nyirbálni. Amennyiben pedig továbbra is az "Európai Egyesült Államok" létrehozásán fáradoznak, akkor bizony egyre több kilépéssel kell majd számolniuk. Ezt üzeni a brit népszavazás..

Avocado Diaboli 2016.06.27. 05:48:47

A tanulsag az hogy nepszavazast csak svajci mentalitasu, racionalis emberekre lehet bizni. Az osszes tobbi nep inkabb maradjon a kepviseleti demokracianal.

István Tamasi 2016.06.27. 10:00:36

@nemecsekerno_007: Gondolkoggyá azon, hogy a sok hazudozuáson meg a keményen dolgozó kisemberek 3000 milliárdjánbak elrablásán kívül ugyan mit tett a narancsmaffia elqrmánya az adósság csökkentéséért. Formálisan ugyan pár százalékkal ma alacsonyabb mint 6 éve, de ha hozzávesszük, hogy időközben módosult a számítási metódus / formálisan kb 3-4%-al alacsonyabbra jön ki mint a régi módszertannal/ és a 3000 milliárd ha formálisan nem is, de logikailag ugyancsak államadósságot jelent, akkor ma jócskán fölötte van a megörökölt adósságszintnek.

nemecsekerno_007 2016.06.27. 10:24:46

@István Tamasi: A Moody's meg S&P is másként számol? Nem hiszem.

"3000 milliárdjánbak elrablásán" Azért kellett hiteleket felvenni mert a MANYUP ütötte lyukat kellett betömködni. Akkor a parasztvakítás volt, hogy az hihetetlen. De nyílván a narancsmaffia baszott el mindent.

István Tamasi 2016.06.27. 10:42:41

@nemecsekerno_007:
Na elmagyarázom neked mint apa a hülye gyerekének: A magánnyugdíj pénzek a tulajdonosaik nyugjdíjjárulákának 25%-ából képződtek és ezért ők a későbbi nyugdíjuk 75%-át /a befizetett 75%-os nyugdíjjárulékuk után/ az állami nyugdíjintézettől kapták volna és a többit a magánny.pénztártól. 2010-ben a narancsmaffia elqrmánya rögtön egy jókora inflációval akart kezdeni amit az EU nem engedett neg és ekkor rabolták el a 3000 milliárdot, mert szükségük volt a pénzre, hogy azonnal kifizethessék a hűbéreseiket. Ennek fejében amagánny.pénbztári tagok nem csak 75%-os hanem 100%-os állami nyugdíjra lettek jogosultak. Tehát az történt, hogy a narancsmaffia elqrmánya felvett/elrabolt egy jó nagy összeget amit később részletekben /a 25%-os nyugdíjrész formájában/ fizet vissza. Mi ez ha nem hitelfelvétel?

Balt 2016.06.27. 10:59:45

@grafoguru: "mert ti még fiatalok vagytok"

Ahogy vesszük. Kb. Orbán és Gyurcsány generációja. (Felkèszül: Vonáé. :) Nem mintha örülnék neki, csak pont a fiatalok között a legnépszerűbb.)

Balt 2016.06.27. 11:27:34

@ami szabad: Ezek sz adatok honnan kapottak? Egy ilyen sor van egy amúgy elég maliciózus pár hetes Tölgyessy interjúban:
"A rendszernek a végső célja az volna, hogy végre célba érjen a magyar felzárkózás. Ez nagyon nem sikerült a 2000 utáni években. A legegyszerűbb összehasonlító számok a hasonló sorsú országokkal tehetők meg. A hasonló sorsú országok 2004 és 2008 között - mármint a térség unióba belépő új tagállamai - 26%-kal növekedtek összesen. Magyarország 9,9%-kal. Legjobban Szlovákia nőtt, 36%-kal, és a nagyon fejlett Szlovénia is 22-vel nőtt. Tehát a térségben súlyos lemaradásunk volt.
Most az utolsó öt évre is összegyűjtöttem egy adatsort. A magyar növekedés 2010 és 2015 között 8,8 %-os volt, Lengyelországé 15%-os, Szlovákiáé 12,5, és Romániáé is 12,5. Ez az Orbán-rendszer mostanáig tartó ideje. Ha összehasonlítjuk a korábbiakkal, akkor a korábbiak rettenetes lemaradást hoztak. Ez most csekély lemaradást mutat."

Balt 2016.06.27. 11:33:09

@István Tamasi: Na, pont most hoztam: @Balt:

A másik meg a szokásos komcsi (gyurcsányista?) hazugság, mert pont sz ellenkező értelemben mondta:

– Riporter: „Van-e forgatókönyvük arra az esetre, ha 2002-2003-ban sem sikerül Magyarországnak csatlakozni az Európai Unióhoz?”
– Orbán: „Nem történik tragédia, ha nem valósul meg 2003-ban a csatlakozás. Most sem vagyunk az Unió tagjai, s mint látjuk, van élet az EU-n kívül is. De nem erre készülünk. Azért sürgetjük az integrációt, mert az újabb lökést adna a gazdasági fejlődésnek.” (Világgazdaság, 1999. december 17.)

Balt 2016.06.27. 11:49:59

@A megvalósult amerikai ólom..: Én is így látom, de egyelőre az ellenkező irányban rohamoznak az euroktarák.

nemecsekerno_007 2016.06.27. 12:12:12

@István Tamasi: Tolhatod itt a százalékokat, de a gond a felosztó-kiróvó rendszerrel van. A mostani járulékok kb. 60-70%-ából a mostani nyugdíjakat fizetik és egyre kevesebb a befizető. Ezért kell magasan tartani a járulékokat, ÁFÁt-t, az meg rontja a versenyképességünket. Persze a manyup bevezetése és lenyúlása csak ideig-óráig fedi el a valódi problémát, nem véletlen, hogy se a kormány, se az ellenzék nem nagyon piszkálja komolyabban ezt a témát. (meg az eü-t se) Néha felvetődnek komolyabb kérdések blogokban, úgy mint a külföldön dolgozó gyerek szüleinek ki fizeti a nyugdíját? Hát nyílván az itthon dolgozók. A lényegesebb kérdés, hogy miért?! De mindegy, nagyon nehéz bármiről is tárgyalni, túl mély nyomott hagyott itt a Kádár-rendszer.

István Tamasi 2016.06.28. 10:07:34

@nemecsekerno_007:
Elkezdesz a nyugdíjrnedszer egy másik témájáról beszélni azaz csúsztatsz!
Befejezve az elkezdett témát nyilvánvaló, hogy igazam van és ezért kezdesz másik témába.
A generációs probléma nyilvánvaló és nem magyar sajátosság és többféle válasz adható rá. Véleményem szerint elengedhetetlen a nyugdíjkorhatár emelése és a nyugdíjszámítás változtatása azaz a keresethez képest alacsonyabbak lesznek a megállapított nyugdíjak.
A narancsmaffia elqrmányának elhibázott-elqrt gazd.politikájának következtében gyorsult fel, ugrott meg a magyar gazdasági migánsok száma.
Az ÁFA-t azért járatja csúcsra az elqrmány, hogy azzal pótolja a szintén elqrt egykulcsos SZJA miatti kiesést.

nemecsekerno_007 2016.06.28. 11:12:06

@István Tamasi: "Elkezdesz a nyugdíjrnedszer egy másik témájáról beszélni azaz csúsztatsz!"

Elkezdtem a valós problémáról beszélni, persze lehet ragozni a végtelenségig a problémákat ahogy az MSZP-SZDSZ kormány csinálta. De nekem már elegem van az ilyen ál-értelmiségi töketlenkedésből. A manyup egy alibi megoldás volt, olyan mint amikor az üszkösödő lábat begipszelik, hogy szegény beteg legalább ne lássa. Ez a fajta idióta problémakezelés a Kádár-rendszerből maradt ránk és átjárja az egész társadalmat. Szerencsére már kezd kikopni, de azt nem gondoltam volna, hogy 20-25 évig mainstream lesz. A gazdasági migránsok a magas járulékok, a mások nyugdíjának megtermelése és az ilyen hétköznapi idiotizmus miatt lépnek le. (ahogy olvasgatom a neten a beszámolókat)
De látom hiába írok bármit, a végén csak bejön a régi lemez. Mindenért a patás Orbán a hibás, meg a rendszere. Ha így gondolkodik az ellenzéki választók többsége, akkor még 2030-ig marad a patás mert nincs jobb.

István Tamasi 2016.06.28. 13:23:07

@nemecsekerno_007:
A 3000 milliárd magánpénz elrablását tegnap 10:24-kor te értelmezted félre én csak helyretettem.
Ha valamihez az égvilágon semmi köze sem volt a manyup rendszernek akkor az a Kádár rendszer - ezt megint félreértelmezed.
Véleményem szerint a manyup rendszer egy korrekt megoldás lehetett volna a kirovó-felosztó típusú állami nyugdíjrendszernek a generációs helyzetből fakadó problémájának megoldására. Csak tovább kellett volna vinni a 25% manyup- 75% állami arányból FOKOZATOSAN a minél nagyobb arányú manyupig. Igaz, hogy a folyamat vége felé az állami rendszerbe többletpénzt kellett volna tenni, de a többletpénz betolását így sem nagyon ússza meg a költségvetés.
A narancsmaffia elqrmánya persze szokása szerint csak rontott a helyzeten azzal, hogy a 3000 milliárd nagyobbik részét elköltötte másra, felélte. De ez jellemzője ennek az elqrmánynak mert mindig és mindenben csak az orruk hegyéig látnak és nem tudnak vagy nem akarnak egy kicsit sem előre gondolkodni az intézkedéseik következményeiről - na ezért ostorozom a csúti surmót és bandáját.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.28. 13:52:04

@Balt: Megpróbálnak előre menekülni, de nem fog menni..

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.06.28. 13:55:36

@István Tamasi: Igen csakhogy közben brutális mértékben elszállt a GDP arányos hiány (30 százalékponttal), ami vastagon benne volt abban, hogy megnőtt az országkockázat, és emiatt az állampapír kamatok. Bajnai alatt már majd 10 %-on álltak.

"A narancsmaffia elqrmánya persze szokása szerint csak rontott a helyzeten azzal, hogy a 3000 milliárd nagyobbik részét elköltötte másra, felélte"

14 milliárd eurónyi EU-IMF hitelt fizettek vissza, amit a szocik vettek fel..

nemecsekerno_007 2016.06.28. 14:49:33

@István Tamasi: "Ha valamihez az égvilágon semmi köze sem volt a manyup rendszernek akkor az a Kádár rendszer - ezt megint félreértelmezed...."

Pontosan a Kádár-rendszer félmegoldásaihoz van köze. Ami még mind a mai napig eléggé mélyen gyökerezik a magyar néplélekben.

"Véleményem szerint a manyup rendszer egy korrekt megoldás lehetett volna..."

De nem volt az. Mert már kezdetekkor ki kellett pótolni az államnak a hiányt, amit hitelekből oldottunk meg. Az meg rontotta az államháztartási hiányt. És mivel egyre csökken az aktívak száma (több a nyugdíjas, sokan kimentek külföldre) ezért egyre kevesebb az akinek elé kéne állítani a nyugdíjakat. Mert ugyen a mostani aktívak fizetik a mostani nyugdíjak 60-70%-át. De már ezt is írtam.

"A narancsmaffia elqrmánya persze szokása szerint csak rontott a helyzeten..."

Ezzel csak beismerték a nyílvánvalót. Ez félmegoldás. Én nem értem, hogy nem lehet megérteni azt, hogy az adók, járulékok azért magasak mert fenntartunk egy nehezen finanszírozható egészségügyet, nyugdíjrendszert, oktatást... És itt lehet jönni a szokásos "lenne pénz ha a Fidesz nem lopná el" dumával de ez sehová se vezet. Az előző garnitúra is lopott, de nem az vitte el a pénz tetemes részét. Hanem a 13. havi nyugdíj, meg a hasonlók. De ha érdekel akkor itt van a költségvetés. Csak a nagyságrendek miatt:

www.amipenzunk.hu/#/~/koltsegvetesi-kiadasok

Amit stadionokra költöttek 3 év alatt, abból kb. 2 hónapig lehetne finanszírozni az egészségügyet.

nemecsekerno_007 2016.06.28. 14:53:28

@A megvalósult amerikai ólom..: Időnként próbálom elhinteni a józanság magvát, elég kevés sikerrel :)

Egyszerűen nem értik meg, hogy alapvető nagyságrendbeli problémák vannak. Mindenki csak a szokásos "de ha nem lopná el a fidesz akkor lenne elég pénz" mantrát nyomja.

István Tamasi 2016.06.30. 18:01:24

@A megvalósult amerikai ólom..:
Az IMF hitelt újabb és kétszer drágább hitelek ből fizették vissza! Erről persze "megfeledkezik a habonytakony propaganda!

István Tamasi 2016.06.30. 18:03:27

@nemecsekerno_007:
A kádár rendszer "félmegoldása" működik minden nemilliberális és nem unortodox gazdaságú országban! Dehát mindenki hülye csak eltolcsi és gazdája a villamos, ugye?

István Tamasi 2016.06.30. 18:05:12

@A megvalósult amerikai ólom..:
Az országkockázat - magyarul a tripla bóvli - a csúti surmó és bandájánbak hatalomra kerülése után szállt el.

Ilona Balog 2016.07.02. 07:37:27

Mindent megtehet velünk amit csak akar.Tartotta a markåt az uniòs pėnzekre most, hogy elfogyott mår nincs miėrt bentmaradni håtràlna kifelė.2 arcù gåtlåstalan politizålås.Mo.a vesztėbe sodorja.Nincsen mår1 baràti orszåggal sem kapcs9

nemecsekerno_007 2016.07.04. 11:12:04

@István Tamasi: "A kádár rendszer "félmegoldása" működik minden nemilliberális és nem unortodox gazdaságú országban!..."

Az USA illiberális és unortodox? Egyébként meg az általad leírt országoknak elég nagy terhet jelent a felosztó-kiróvó rendszer. Azért akarnak olcsó munkaerőt beengedni, hogy azok majd megtermelik a nyugdíjakat. Persze ezt leöntik a humanizmus mázával.

István Tamasi 2016.07.05. 12:28:58

@nemecsekerno_007:
Kevered a kecsesn ringó fecskét a recsegve fingó kecskével.
- Az USA adó-nyugdíj-eü.biztosítás rendszereit az európaiakkal összevetni vagy ostobaség vagy sunyiság - te melyik vagy?
- Az elosztó-kirovó nyugdíjrendszer demográfiai okok miatt recseg-ropog - erre én is utaltam- és éppen ezen probléma megoldásának irányába tett lépés volt a magánnyugdíj rendszer amit a csúti g..i felszámolt.
- A külföldi /olcsó/ munkaerőt elsősorban /de nem kizárólagosan/ azért engedik be a fejlettebb országok, mert vannak olyan munkák amiket a saját polgáraik egyszerűen nem hajlandók elvállalni. Aki ezt nem akarja elismerni azért teszi hogy migráncsozhasson egy jót.

nemecsekerno_007 2016.07.06. 20:08:19

@István Tamasi:

" - Az USA adó-nyugdíj-eü.biztosítás rendszereit az európaiakkal.."
Ne beszélj mellé hanem próbáld összehasonlítani. Ha fenntartható rendszert akarunk, akkor abba az irányba kell mozdulni. Nem csak nekünk hanem Európának is.

"- Az elosztó-kirovó nyugdíjrendszer demográfiai okok miatt recseg-ropog...'

Ámen. És?! Ezzel nem vagyunk beljebb.

"- erre én is utaltam- és éppen ezen probléma megoldásának irányába tett lépés..."

A probléma megoldása felé tett lépés :) Ha te ezt elhiszed, az a te bajod. Szerintem félmegoldás. De ne keseregjünk a múlton, nézzünk a jövőbe. A probléma ugyanis még adott.

"- A külföldi /olcsó/ munkaerőt elsősorban /de nem kizárólagosan/ azért..."

:) Nem hajlandók elvállalni. Ezért engedik be őket. :) Akkor ide beiktattál még egy lépcsőfokot. Nem közvetlenül azért engedik be őket, hogy megtermeljék az itteniek nyugdíját, hanem azért, hogy az aktívak tudjanak olyan munkát végezni amiből fizetni lehet a nyugdíjrendszert. (Ami ugye felosztó-kiróvó) És lehetőleg közben ne lepje el a szemét európát, meg ne rohadjon meg az alma a fán. Ragozhatjuk ezt még évekig, a végeredmény lényegében ugyanaz. Egy bőkezű, szociális Európa aminek a működtetéséhez újabb és újabb források kellenek. Ez viszont a versenyképességet rontja.

István Tamasi 2016.07.07. 09:19:48

@nemecsekerno_007:
- Akkor hasonlítgasd össze a körtét a szilvával és ha jutsz valami eredményre gyere vissza.
- Csak ismételni lehet a tényt, hogy az elosztó-kirovó rendszer problémái generációs problémákból /1. hosszabbodó átlagéletkor 2. kevesebb gyerekszületés / adódik. Véleményem szerint nem fog megállni /nem lehet megállítani/ a nyugdíjkorhatár emelése és a nyugdíjkiszámítás /csökkenő nyugdíj/ változtatása. Ezt csak a tisztán magánnyugdíjrendszer állíthatja meg. /ilyen magánnyugdíj rendszer működik az USA-ban és azt csak úgy lehetr összehasonlítani az elosztó-kirovó rendszerrel ha a szilvát hasonlítod a körtéhez./
- A bőkezű /Nyugat/Európának még arra is van pénze hogy fizesse a narancsmaffia mérhetetlenül mohó lopásait is és nem csak a saját polgárainak nyújtott szociális juttatásokra.

nemecsekerno_007 2016.07.08. 11:03:12

@István Tamasi: Ismételgesd csak tovább a hülyeségeket. Körtét, az almával. Vazz!!!

Én nem tudom mikor szabadulunk meg az ilyen deficites gondolkodástól. Ahogy mondják:

"Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy." Normális cégnél akinek ilyen a problémakezelő képessége az úgy rúgják ki, hogy a lába nem éri a földet. De ez csak egy blog, így maximum időpocsékolás.

István Tamasi 2016.07.08. 11:16:20

@nemecsekerno_007:
Látom a szűk fideszbirka agyaddal még az olvasott szöveget serm vagy képes ferlfogni. Én szilvát a körtével írtam, de ez nerked már túl magas az intelligenciádhoz képest, nem is beszélve a szöveg tartalmi részéről ami persze el sem jutott az egybites agyadig. Nem tudom mikor szabadulunk meg az ilyen deficites gondolkodású ostobáktól mint te. Ahogy mondják:Ha nem a megoldás, akkor a probléma része vagy. Normális cégnél akinek ilyen alacsony a felfogóképessége és az intelligenciájamint neked, azt úgy rúgják ki, hogy a lába sem éri a földet.

nemecsekerno_007 2016.07.08. 11:20:37

@István Tamasi: Gratulálok. Szilvát, körtével írtál. Nem k***ra mindegy?! Nevezhetjük Bélának is. Nem összehasonlítani akarom, hanem azt, hogy tudnánk átállni az amerikai rendszerre. Még egyszer gratulálok, holnap már be se kell jönnöd. A papírokat majd elküldjük postán.

István Tamasi 2016.07.08. 11:25:51

@nemecsekerno_007:
Gratula! Leragadtál egy valóban kevésbé lényeges résznél - persze jellemző, hogy nem fogtad fel az olvasott szöveget - és a tartalom, a lényeg már el se jutott az egybites fitymaszbirka agyadig. Az átállás a magánnyugdíj rendszerrel - azzal a bizonyos 25% magán 75% állami - kezdődött, de a csúti surmó - mivel kinézte magának azt a 3000 milliárdot- felszámolta. Kérd számon az amerikai rendszerre átállást a csúti surmótól!

nemecsekerno_007 2016.07.08. 11:30:06

@István Tamasi: Nem kezdődött azzal semmi, ugyanis semmi garancia nem volt rá, hogy az állam nem teszi rá a kezét később ha be kell tömködni a költségvetési lyukakat. A magánt nem tudja elszedni az állam, de már ezt is írtam. Félmegoldás, ezt úgy hívják, de úgyse fogod megérteni ha nem akarod.

István Tamasi 2016.07.08. 11:56:08

@nemecsekerno_007:
Na persze, illiberális állam - értsd diktatúra - bármikor bármire ráteszi a kezét.
Itt a példa, hogy a narancsmaffia állama bármikor bármilyen magántulajdont el tud szedni: 3000 milliárd magánpénz, trafikok, magánautók regisztációja egy későbbi elvétel céljára, hogy hirtelenjében csak hármat soroljak fel.
Persze hogy ezek félmegoldások egy előrelátó, korrketkt gazdaságpolitika helyett, de úgyse fogod megérteni az egybites fitymaszbirka agyaddal - még ha akarnád se.

Baksai 2016.07.19. 14:13:18

A millios muszlim aradatok elott Europa egy bekes multikulturalis kozosseg volt !
süti beállítások módosítása