Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Orbán az unióból kilépésről népszavaztat

2016. február 24. - Európa Kávézó

Ha lesz népszavazás a kvótarendszer ellen és az sikeres lesz, akkor Magyarország kilépett az Európai Unióból. Ez az igazság, minden más maszlag.

bojkott.png

Az az ország, amelyik nem vállal semmilyen kockázatközösséget azokkal, akikkel egy családba tartozik, pláne, ha az ő pénzükből él, az vagy megy magától, vagy kirúgják. Erre tesz most elvileg jogállami kísérletet a diktátor. Kvótaügyben már csak a magyargyűlölő Fico Szlovákiája tart vele, de neki elege van az uniós vegzálásból, talán Putyinnál is van róla néhány régi dosszié. Ha ránk csaphatja a vasajtót, utána már azt tesz velünk, amit akar.

Orbán népszavazása ellen csak a bojkott segít, de így sem kizárt, hogy a Fidesz és a Jobbik közös kisérletet tesz a négymilliós részvételi küszöb elérésére. Orbánt nem érdeklik a következmények. A hatalom bármi áron.

Az is nyilvánvaló, hogy ha elindul a kvótaellenes kampány, lesz itt olyan migránsozás, hazaárulózás, hogy ihaj. Fuldokolni fogunk a gyűlöletben, az óriásplakátok hánytató üzeneteiben. Mindegy lesz, hogy ki van kockás ingben, hány gyógyítható beteg pusztul el a kórházakban. 

Orbán logikája egyszerű. Vagy mindent visz a migránsozással, vagy a nép előbb-utóbb fellázad és elkergeti.

A DK jó felé keresgél a bojkottal - a parlamentivel is -, de ott meglepne minket, ha az MSZP, az LMP velük tartana. Gyurcsány a népszavazás ügyében is bojkottra hív fel, ez talán az első lépés a nemzeti ellenállás felé a pártok részéről, amely találkozhat az esernyős tüntetőkkel.

De jöhet a pedagógussztrájk, az orvosok lázadása, a közlekedés bénulása is. A krumpli forrósodik. Orbántól ma már megkérdezték, lemond-e, ha elbukja a népszavazást.

Eddig ilyenre még nem volt példa. Orbán és a lemondás? Most már ezen is érdemes gondolkodni.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr678416474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Scagnetti 2016.02.25. 14:17:13

@konrada: De ez nem így működik, hogy egyiket kihagyod, a másikat nem. Ha lépünk az Únióból, innen is lép egy csomó cég, ilyen is, olyan is. Mi lesz azokkal, akik ott dolgoznak, erre válaszolj már egyszer végre!? És mi lesz ezeknek a beszállítóival, ill egyéb kisebb (főleg magyar) cégekkel, akikkel kapcsolatban állnak?

".a magyar multik miatt meg sírjanak a románok, szlovákok, horvátok"

Ez sima kettős mérce. Amit utána írsz, az egy az egyben érvényes Magyarországra is. Mi is a saját hülyeségünk foglyai vagyunk. Nem kell minket elnyomnia, kizsákmányolnia az Úniónak, megtesszük mi magunkkal. Ma pl. nem az Únió meg a multik rabolnak itt, hanem a saját kormányunk és gazdasági köre. Az állítólagos hazafi, nemzeti kormány.

lifecracker 2016.02.25. 14:17:30

@csak egy néző: Nem, rohadtul nincs rendben. De hol mondtam, hogy rendben lenne, hogy a zsideszmaffia a csokosainak oszt ki barmit is? Ti ott a bal(fasz) szelen alapbol feltetelezitek, hogy aki nem fuj veletek egy kovet, az a fideszmaffia tamogatoja lenne.

csak egy néző 2016.02.25. 14:20:59

@lifecracker:

Aki nem fúj veletek egy követ az csak zsidó lehet, vagy, hogy van ez?
Megvagyok zavarodva.

a nagy hohoohooo 2016.02.25. 14:21:21

Elszállt Orbánnal a szekér egyelőre a migrációs válság tarja fenn...Már most nagyon nehéz levegőt venni..rosszabb lesz ami jön,itt a lényeg az uszítás, a végleges egymásnak ugrasztás, sokszor emlegettem Orbán akár polgárháborút is képes kirobbantani a hatalmáért,gyakorlat most volt az NVI-nél a kopaszokkal,aztán a népszavazás ,vagyis a mozgósítás.
Viktor, ez az egész egy kolosszális hazugság, mindenki tudja, te magad is, és erre a hazugságra alapozzátok mindazt, amit műveltek. Hazugság a kétharmadotok is, tudjuk ezt is, meg azt is, hogy hogyan értétek el a kétharmadnak mondható egyharmados választási győzelmet.
"a kvóta újrarajzolná Magyarország és Európa etnikai, kulturális és vallási arculatát is" Kétezer fős vállalásról van szó. Kicsivel több, mint Felcsút lakosainak száma. Habár ha jobban belegondolunk, ez utóbbi újrarajzolta Magyarország arculatát.
Az indiánok, ha meg akarták állítani a tüzet, ellentüzet gyújtottak. Ezt teszi a dakota is.
Egy szót mondok: populizmus. Mindig nyerő.
Hipp és hopp!máris nem a közoktatásról van szó! Két hétig tartanak az alkotmányossági viták - alkotmányos-e vagy sem, esetleg alkotmánymódosítás a Jobbikkal - aztán jön majd a "kampány" óriásplakátokkal és a szokásos idegenellenes dumával, majd népszavazás májusban. A szavazás vagy érvényes lesz, vagy nem (szerintem igen) de lehet az is, hogy nem - utóbbi esetben értelmezési viták nyárig (ugyan nem érvényes, de az emberek...) és máris NEM a lényegi ügyekről van szó hosszú hónapokig, máris NEM a közoktatásról, NEM a felsőoktatásról, NEM a szegénységről, NEM a társadalomról van szó. Ez a lényege ez az értelme - talán még attól is függetlenül, hogy érvényes- lesz vagy sem.
A népszavazás, mint olyan arra való, hogy egy adott terület (állam) lakossága kinyilváníthassa véleményét olyankor, ha az adott közösség politikai vezetése (parlamentje) nem tud vagy nem akar olyan döntést hozni, amely az adott terület lakosságának többségének tetszik. Magyarország lakossága (ha megkérdezik) kinyilváníthatja, hogy milyen jellegű döntésre kötelezi a Magyar Parlamentet.
Mily véletlen hohoohoooó!
Orbán náciribancjobbika éppen most nyújtott be alaptörvénymódosítási javaslatot arról, hogy nemzetközi szerződés esetén is lehessen népszavazást tartani, ha bevándorláspolitikáról van szó....biztos a kopaszok akarták akadályozni a FideSSt...heheee..mily udvariasság hehee..előreengedték a stricit!
Az Orbán-felé mai kampánytrükk tehát azt jelenti, hogy a népszavazás létrejötte esetén annak kimenetelének függvényében a Magyar Parlament vagy köteles azt folytatni, amit jelenleg csinál (üzenget az Európai Uniónak a nélkül, hogy bármiféle kihatása lenne annak működésére, határozataira), vagy köteles ezt a tevékenységét abbahagyni: többé nem üzengethet. Mindez pont annyira érinti az EU kvótás határozatait, mint az, hogy én reggel kakaós tejet-e vagy tejes kakaót.
Háát biztosan én vagyok lassú felfogású, de képtelen vagyok értelmezni, hogy konkrétan mi következne a kormány kérdésére adott igenből vagy nemből?Pontosan az a lényeg, hogy semmi nem következik belőle. Teljesen kockázatmentes játék. A birkák egy pillanat alatt elfelejtik, hogy mi történt tegnap az NVI irodában, a pedagógusok demonstrációját, az eü-t az összeomlás szélén, Sándor Máriát, az esernyőket, a diákokat, a KLIK-et, stb... Újra nem lesz semmi más, csak migránsozás. Az egyetlen, ami Orbánnak bejött. És egy népszavazás, aminek semmi következménye. És a sok hülye menni fog kolomppal a nyakában megszavazni, mert ő ugyan nem orbánista, de ebben egyetért. KO.
Kiegészítő kérdés: Akarja-e ön, hogy az EU országokban megtermelt jövedelemből származó adók egy részét Magyarországnak juttassák/rákényszerítsék a szuverén Magyarországra?
Mindenesetre nagyszerű és ékes bizonyítéka lenne intézményeink függetlenségének,ha a kérdés nem megy át az NVI-n se, de a Kúrián hogy még ebben is milyen tökösek ..nane ezt ki is vertem a fejemből...vagy már tényleg teljesen hatalombolondok lettek, vagy már teljesen realitásérzék vesztettek, ha ez a stratégia: megmutatni, hogy bizony ezek működnek!
Nem tudom... mindenesetre hátborzongatóan abszurd ez az egész.
A'a Sztálin:-Nem az a lényeg,hogy hányan szavaznak rád-hanem,ki számolja a voksokat!

a nagy hohoohooo 2016.02.25. 14:21:23

Elszállt Orbánnal a szekér egyelőre a migrációs válság tarja fenn...Már most nagyon nehéz levegőt venni..rosszabb lesz ami jön,itt a lényeg az uszítás, a végleges egymásnak ugrasztás, sokszor emlegettem Orbán akár polgárháborút is képes kirobbantani a hatalmáért,gyakorlat most volt az NVI-nél a kopaszokkal,aztán a népszavazás ,vagyis a mozgósítás.
Viktor, ez az egész egy kolosszális hazugság, mindenki tudja, te magad is, és erre a hazugságra alapozzátok mindazt, amit műveltek. Hazugság a kétharmadotok is, tudjuk ezt is, meg azt is, hogy hogyan értétek el a kétharmadnak mondható egyharmados választási győzelmet.
"a kvóta újrarajzolná Magyarország és Európa etnikai, kulturális és vallási arculatát is" Kétezer fős vállalásról van szó. Kicsivel több, mint Felcsút lakosainak száma. Habár ha jobban belegondolunk, ez utóbbi újrarajzolta Magyarország arculatát.
Az indiánok, ha meg akarták állítani a tüzet, ellentüzet gyújtottak. Ezt teszi a dakota is.
Egy szót mondok: populizmus. Mindig nyerő.
Hipp és hopp!máris nem a közoktatásról van szó! Két hétig tartanak az alkotmányossági viták - alkotmányos-e vagy sem, esetleg alkotmánymódosítás a Jobbikkal - aztán jön majd a "kampány" óriásplakátokkal és a szokásos idegenellenes dumával, majd népszavazás májusban. A szavazás vagy érvényes lesz, vagy nem (szerintem igen) de lehet az is, hogy nem - utóbbi esetben értelmezési viták nyárig (ugyan nem érvényes, de az emberek...) és máris NEM a lényegi ügyekről van szó hosszú hónapokig, máris NEM a közoktatásról, NEM a felsőoktatásról, NEM a szegénységről, NEM a társadalomról van szó. Ez a lényege ez az értelme - talán még attól is függetlenül, hogy érvényes- lesz vagy sem.
A népszavazás, mint olyan arra való, hogy egy adott terület (állam) lakossága kinyilváníthassa véleményét olyankor, ha az adott közösség politikai vezetése (parlamentje) nem tud vagy nem akar olyan döntést hozni, amely az adott terület lakosságának többségének tetszik. Magyarország lakossága (ha megkérdezik) kinyilváníthatja, hogy milyen jellegű döntésre kötelezi a Magyar Parlamentet.
Mily véletlen hohoohoooó!
Orbán náciribancjobbika éppen most nyújtott be alaptörvénymódosítási javaslatot arról, hogy nemzetközi szerződés esetén is lehessen népszavazást tartani, ha bevándorláspolitikáról van szó....biztos a kopaszok akarták akadályozni a FideSSt...heheee..mily udvariasság hehee..előreengedték a stricit!
Az Orbán-felé mai kampánytrükk tehát azt jelenti, hogy a népszavazás létrejötte esetén annak kimenetelének függvényében a Magyar Parlament vagy köteles azt folytatni, amit jelenleg csinál (üzenget az Európai Uniónak a nélkül, hogy bármiféle kihatása lenne annak működésére, határozataira), vagy köteles ezt a tevékenységét abbahagyni: többé nem üzengethet. Mindez pont annyira érinti az EU kvótás határozatait, mint az, hogy én reggel kakaós tejet-e vagy tejes kakaót.
Háát biztosan én vagyok lassú felfogású, de képtelen vagyok értelmezni, hogy konkrétan mi következne a kormány kérdésére adott igenből vagy nemből?Pontosan az a lényeg, hogy semmi nem következik belőle. Teljesen kockázatmentes játék. A birkák egy pillanat alatt elfelejtik, hogy mi történt tegnap az NVI irodában, a pedagógusok demonstrációját, az eü-t az összeomlás szélén, Sándor Máriát, az esernyőket, a diákokat, a KLIK-et, stb... Újra nem lesz semmi más, csak migránsozás. Az egyetlen, ami Orbánnak bejött. És egy népszavazás, aminek semmi következménye. És a sok hülye menni fog kolomppal a nyakában megszavazni, mert ő ugyan nem orbánista, de ebben egyetért. KO.
Kiegészítő kérdés: Akarja-e ön, hogy az EU országokban megtermelt jövedelemből származó adók egy részét Magyarországnak juttassák/rákényszerítsék a szuverén Magyarországra?
Mindenesetre nagyszerű és ékes bizonyítéka lenne intézményeink függetlenségének,ha a kérdés nem megy át az NVI-n se, de a Kúrián hogy még ebben is milyen tökösek ..nane ezt ki is vertem a fejemből...vagy már tényleg teljesen hatalombolondok lettek, vagy már teljesen realitásérzék vesztettek, ha ez a stratégia: megmutatni, hogy bizony ezek működnek!
Nem tudom... mindenesetre hátborzongatóan abszurd ez az egész.
A'a Sztálin:-Nem az a lényeg,hogy hányan szavaznak rád-hanem,ki számolja a voksokat!

high up! 2016.02.25. 14:21:39

@lifecracker:

az ám te birkásított hüylegyerek, keresd ki te magadnak a forrásokat amikről beszélni akarsz, oszt mondd el a saját szavaiddal, majd gondolod, hogy majd más fog helyetted dolgozni te lumpen fideszes naplopó!!

Pontosan le van írva, hogy a cigány bünözés mely területeken erős és mely (kemény) bünözési típusok mennek a fajtiszta magyarok számlájára. A legutóbbi megfélemlítési bünözés a népszavazási kérdés leadákor is a fajtiszta magyar paraszt gyerekek bünözése vótt, egy darab cigány nem volt ott. Hacsak apád arra nem járt.

Azt meg ne erőltesd túl, hogy az olajszőkítést, drog kereskedelmet, és minden bünözést zsidók csinálják, a fajtiszta magyar semimt nem bünözik. Ez már akkora elmebetegség, hogy ezzel nem is vitatkozni kell, hanem kiadni neked

A NAP HÜLYÉJE !

címet. Megérdemelted, ma nagyon megdolgoztál érte. Valaha volt erre egy súlyos elmebeteg batyu nevü fidesz kretén, amint látom, te lassan letaszítod a trónjáról.

FOLYTASSUK!

lifecracker 2016.02.25. 14:27:09

@csak egy néző: Vagy a lokalitas partjan allsz, vagy a globalitasen. Ez az egyetlen valos gazdasagpolitikai toresvonal ma globalis szinten. A globalitas partjan a zsidosag all. Ha te veluk fujsz egy kovet, akkor az vagy. Ugyanugy, mint Orban. Mert a latszatpolitikan tul o is a globalitas hasznat nezi.

high up! 2016.02.25. 14:28:19

@lifecracker: "Cologne ota mar csak a leg elborultabb faszkalapok(pl te) hisznek meg a szabad nemet sajtoban."

minden te fajtabeli fidióta vagy fosabbikos hülyének :

a német sajtó azért nem írt hetekig a kölni dóm előtt történt eseményekről, mert a kölni rendőrség nem adta ki a hírt. Teccik érteni?

A rendőrség el akarta kerülni, hogy tömeg hisztéria alakuljon ki, valójában a törvényi előírások ellen vétett, mert közérdekü adatokat titkolt el. A rendőrfőnök utána vehette is a kalapját.

majd szólj fideszkomcsikám, ha Birkanisztánban is így megy majd az adatok eltitkolásának a következménye.

FOLYTASSUK!

Kivlov 2016.02.25. 14:28:22

@high up!:
anyádat is megerőszakolná mind, akkor mondhatnád, hogy "FOLYTASSUK!" :D
oszt jónapot...

lifecracker 2016.02.25. 14:35:32

@high up!: A forrast azoknak ajanlottam, akiket erdekel az igazsag a te hazugsagaiddal szemben. Az, hogy te nem fogod megnezni, az termeszetes. Te a hazugsag partjan allsz, ez teljesen nyilvanvalo.

"Pontosan le van írva, hogy a cigány bünözés mely területeken erős és mely (kemény) bünözési típusok mennek a fajtiszta magyarok számlájára. "

Ennek pontosan az ellenkezoje van leirva az altalam emlitett tanulmanyban. A magyarok altal elkovetett aggressziv bunozes teljesen jelentektelen a ciganyok altal elkovetetthez kepest.

"Azt meg ne erőltesd túl, hogy az olajszőkítést, drog kereskedelmet, és minden bünözést zsidók csinálják, a fajtiszta magyar semimt nem bünözik. "

Ilyet sohasem mondtam. A magyarok is kovetnek el buncselekmenyeket. Jelentos pl a korrupcio, adocsalas.

high up! 2016.02.25. 14:35:59

@lifecracker: "Vagy a lokalitas partjan allsz, vagy a globalitasen. Ez az egyetlen valos gazdasagpolitikai toresvonal ma globalis szinten."

Ércsük. Vagy Nyóccosztály hiányos, PISA leszerepelt magyar birka (tudományos nevén: NER-kompatibilis Átlaghü´lyemagyar) vagy, vagy pedig önálló gondolkodású, a világra nyitott és a világgal haladni akaró polgár.

Hát barátom ént ezt már rég eldöntöttem, nyilván sose fogunk egy könyvtárban vagy egy hangversenyen vagy akár egy tengerparti kiránduláson találkozni, de majd ha lesz egy újabb birkamenet vagy EU zászló égetés, vagy közmunkás válogató Mészáros Lörinc földjeire, akkor majd arra megyek, hogy közel legyek hozzád.

FOLYTASSUK!

lifecracker 2016.02.25. 14:37:41

@Kivlov: O azt akarja, hogy megeroszakoljak a sajat anyjat is. Ezek a lenyek a satant szolgaljak, es azert dolgoznak, hogy elhozzak a poklot a feher ember szamara. O majd utana lekoccol Izraelbe, ahol 20 meter magas betonfal vedi oket azoktol, akiket a nyakunkra akarnak hozni.

Hany libsifereg zsidot lattal mar az izraeli fal ellen agaskodni? En meg egyet sem. Csak a magyar falat nem szeretik.

high up! 2016.02.25. 14:39:02

@Kivlov:

a te anyádat viszont egy szellemi kretén tényleg megerőszakolta, ennyit legalább lehet bizonyítani általad.

FOLYTASSUK!

Kivlov 2016.02.25. 14:42:23

@high up!:
muhahahaha, hiszti az megy, mi? csak a cápa hiányzott a

magzatvizedből. :D@lifecracker:
A gond ott van, hogy a legtöbb ökör nem azért mondja, hogy fogadjuk be őket, mert így gondolja. Hanem azért, mert ha orbánt A-t mond, akkor neki B-t kell bégetnie. Amúgy meg finanszírozza is az, aki támogatja a csürhe áramlását.

high up! 2016.02.25. 14:42:54

@high up!:

Ne erőlködj, A NAP HÜYLÉJE ! címet egy napon csak egyszer lehet megkapni, ez ma már neked megvan, hosszabbítás nincs. Inkább tartalékold a genetikai szennyesesedet holnapra, nehogy az a másik kretén tesód holnap elvigye előled a pálmát. Oszt akkor CÖF - kurucinfo 1:1 lesz, egyikötök sem nyert.

FOLYTASSUK!

high up! 2016.02.25. 14:43:30

@lifecracker:

jaj ez nekd ment:

Ne erőlködj, A NAP HÜYLÉJE ! címet egy napon csak egyszer lehet megkapni, ez ma már neked megvan, hosszabbítás nincs. Inkább tartalékold a genetikai szennyesesedet holnapra, nehogy az a másik kretén tesód holnap elvigye előled a pálmát. Oszt akkor CÖF - kurucinfo 1:1 lesz, egyikötök sem nyert.

FOLYTASSUK!

lifecracker 2016.02.25. 14:48:06

@high up!: Ha onallo a gondolkozasod, hogy lehet, hogy ugyanazt bofogod vissza, amit a nemzetkozi zsidosag legszelsosegesebb lapjaiban lehet olvasni?

"nyilván sose fogunk egy könyvtárban vagy egy hangversenyen vagy akár egy tengerparti kiránduláson találkozni"

LOL, te igazan hulye vagy.
neked a konyvtar, amikor a wc-n szarva olvasod a nepszabadsagot
neked a hangverseny, amikor a dk-s nyuggerekkel uvoltesz orrhangon
neked a tengerparti kirandulas, amikor kiruccansz Afrikaba, hogy lefizess par vastag feketet akik jol seggberaknak

"a világra nyitott és a világgal haladni akaró polgár"

Te nem a vilagra, hanem a satani szuggeszciokra vagy nyitott. Nyitott vagy az onpusztitasra, nyitott az anuszod a homokosok brenerere. Halado vagy abban az ertelemben, hogy a szakadek fele haladsz, es eleg hulye vagy ahhoz, hogy erre meg buszke is legyel.

En azt nem ertem amugy, hogy miert nem takarodsz el nyugat-europaba ha ennyire utalod MO-t? Nem kellene foglalkoznod azzal ami itthon van. Ott megkapnad a napi niggerfasz-adagodat. Anyadat is megrakhatnak.

Geza16V 2016.02.25. 14:51:22

"high up!, 2016.02.25. 14:42:54
@high up!:

Ne erőlködj, A NAP HÜYLÉJE ! címet egy napon csak egyszer lehet megkapni, ez ma már neked megvan, hosszabbítás nincs. Inkább tartalékold a genetikai szennyesesedet holnapra, nehogy az a másik kretén tesód holnap elvigye előled a pálmát. Oszt akkor CÖF - kurucinfo 1:1 lesz, egyikötök sem nyert.

FOLYTASSUK! "

Freud erősen dolgozik a háttérben. :D

lifecracker 2016.02.25. 14:52:34

@Kivlov: Igen, ez az o onallo gondolkozasuk :D

Be vannak drotozva arra, hogy mi a rossz a magyar embernek. A poklot akarjak elhozni nekunk. De ez a sok szarhazi meg mindig itt van, holott szerintuk itt nagyon rossz minden.

Akkor hogy is van ez? Mehetnenek migrancsot simogatni, szopogatni Haji faszat, az anyjukat bedobni a kozosbe. De ok megis itt rohadnak a diktatura elnyomasa alatt. Lehet, hogy nem vettek eszre, hogy mar szabad az ut nyugat-europaba?

Kivlov 2016.02.25. 14:57:44

@lifecracker:
És hogy képzelik a kvótát? Ha az arab nem akar pl magyarországon maradni, akkor mivan? Nem engedhetjük ki az országból???

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.25. 15:00:55

Ez az gyerekek, jól kitaláltátok ezt.

A görögök évekig hazudtak a költségvetésükről és utána köptek a megszorító csomagokra, de minket majd kiraknak az EU kellős közepéről, fehér foltot vágva a térképen, csak azért mert nem ittunk a Kool-Aid-ből.

Az eurokrata patkányok nem fognak tudni kirakni senkit az EU-ból, mert az EU-t egyedül a stabilitás tartja még pályán. Ha itt is beindulna egy olyan scare, mint ami most megy Kínában, akkor földbe állna az egész hajó az egész díszes legénységével együtt.

Az egész kutyakomédiát azért rendezik, hogy megmutassák ők mekkora nagy álszentek és mennyire imádják a szegény kis nemeurópaiakat és az egész világ előtt belengethessék, hogy ők mekkora nagy Humanisták. Miután mindenki elénekelte az öngyűlölet vallásának gyönyörű kis zsoltárait, gyorsan kiderül, hogy bizony-bizony még az elit is nagy ívben tesz a migráncsokra.

Svédországból is most deportálnak párat. Orbán pedig a föderáció díszfasisztája, nagyon szép kis kontrasztot ad Nagy Szent Merkelnek. Mindenki szépen leosztotta magának, hogy milyen kottából fog énekelni, nincs is itt semmi hiba.

lifecracker 2016.02.25. 15:03:54

@Kivlov: Ugy, hogy Soros Gyorgy letrehoz egy alapot, amibol kompenzaljak a betolakodokat az itteni alacsonyabb szocialis juttatasokert. Igy nyugat-europai juttatasokat kaphatnanak itt is. Igy mar megindithato lesz a betelpites. Amint a szamuk megut egy szintet, elkezdodik itt is a terror, mint nyugat-europaban. A szuletesi szamok tovabb csokkennek a terror legkoreben. A zsidok ilyenkor mar reg le lesznek koccolva Izraelbe, vagy geppisztolyos maganhadseregek fogjak vedeni oket.
Par generacion belul a szinesek tobbsegbe kerulnek, demokratikus uton is atveszik a hatalmat. Megkezdodik a del-afrikai rendszer kiepitese. Szepen csendben kiirtanak minket.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.25. 15:11:27

@lifecracker: a cionisták tényleg két legyet ütöttek egy csapással. Sőt talán hármat is.

Megszabadultak az egyik szomszédos, ellenállásra képes hadsereggel rendelkező országtól, káoszba és válságba taszítva őket; jól beijesztették az európai zsidóságot, akik most vadul alijáznak Franciaországból, Malmöből és mindenhonnan, és tényleg nem is tehetnek mást, mert különben a muszlimok nemes egyszerűséggel megölik szerencsétleneket.

Plusz Európában is elérték, hogy a jobboldal, főleg a szélsőjobb most már nagy Izrael-barát lett, mert az elsődleges szempont a muzulmánellenesség lett, erre állt rá a teljes narratíva. Nagyon szép Groot Desseyn, igazán lehet értékelni a terv nemes egyszerűségét és hatékonyságát.

lifecracker 2016.02.25. 15:14:36

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Az igazi szelsojobb sosem lesz zsidobarat. Ugyanis tudjuk, hogy a menekultvalsag hattereben a zsidok allnak.

www.youtube.com/watch?v=MFE0qAiofMQ

konrada 2016.02.25. 15:15:48

@Scagnetti:

...persze hogy van kettős mércém, még pedig jó nagy. Attól, hogy ha a másikat csicskáztatják, én pollkorrektség okán még nem fogom magam hagyni. Ha nekik jó az, hogy magyar multik kivigyék a pénzt, és abból nálunk építenek ki kapacitást, magyar munkával, az legyen az ő bajuk.
...de ezzel az egyébként nálunk sokkal polkorrektebb németek, franciák is így vannak: ők is a máshonnan érkező árukat borogatják ki, a magukét nem.

Egyébként meg tényleg qrva nehéz olyannak válaszolni, akinek az olvasási készsége szavak kiragadásánál megszakad. mert így folyamatosan ismételnem kell magam:

"Én nem vitatkozni akartam ezzel, csak felvilágosítani azokat, akik még hisznek a mesében, és úgy gondolják, hogy pusztán keresztényi szeretetből vették fel a Közép-Európai országokat, kifejezetten azért, hogy ne kelljen a határon megállni a segélyszállítmányoknak...
Nekik írtam meg, hogy ez kölcsönös.
...az más kérdés, hogy én mit gondolok arról, hogy ki jár jobban, ki diktálhat egy olyan kölcsönös kapcsolatban, ahol az egyik erősebb, fejlettebb. (Én azt hogy el kell fogadni, próbálkozni azon, hogy minél inkább partnerek legyünk, de azt semmiképpen, hogy minden maszlagot el kell fogadnunk, szó nélkül mindent eltűrnünk..."

...nem lehetne a vicc kedvéért egyszer elolvasni az előzményt rendesen, hogy ne mindig copypastoznom kelljen??

Kivlov 2016.02.25. 15:20:31

@lifecracker:
soros is a föld alá bújhatna már...

Ballib cenzúrázók réme 4 2016.02.25. 15:27:36

A poszt egy marhaság.

Miért ne lehetne véleménye minden országnak a migránsokról ?

Ha a többség úgy gondolja, hogy nem kérünk migránst, akkor ez van oszt kalap !

Ja hogy a GYurcsnyistáknak nem tetszik a demokrácia ???
Tudjuk.

Ki nem szarja le őket !?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 15:45:27

"Ha lesz népszavazás a kvótarendszer ellen és az sikeres lesz, akkor Magyarország kilépett az Európai Unióból. Ez az igazság, minden más maszlag."

Ez hazugság. Maszlag.

"Az az ország, amelyik nem vállal semmilyen kockázatközösséget azokkal, akikkel egy családba tartozik, pláne, ha az ő pénzükből él"

Húha, egy mondatban több hazugság is.

1) Nem más pénzéből élünk. Megnyitottuk a piacunkat, bagóért eladtuk a nemzeti iparunkat (növényolajgyárak, cukorgyárak, hogy csak kettőt említsek), ezért kapunk kompenzációt. Ez akkor is így van, ha papíron nem ezért kapjuk.

2) A migráncsok behívása Merkel egyoldalú döntése volt. Így a mondat értelmezése meg is fordítható: Merkel nem vállalt velünk kelet-európai államokkal kockázatközösséget, nem segített távol tartani hazánktól a migráncsáradatot. Pont fordítva, a katasztrofális döntésének káros következményeit most ránk próbálja sózni. Egy dolog a szolidaritás vállalása, más dolog baleknak lenni. Magyarország szolidaritást vállal, pl. segítséget ajánlott fel Görögországnak, amelyet az visszautasított. Saját pénzünkön megépítettük a Nyugat-Európát is védő kerítést. Ha más EU-tagország is így tett volna, most nem lenne migráncsválság. De balekok nem akarunk lenni, Merkel ne a mi faßunkkal verje a csalánt.

s 2016.02.25. 15:57:41

"Orbán és a lemondás?"

Gyerek vagy. Nem mond le. Nem is ez a kérdés. A kérdés az, hogy fut -e elég gyorsan ahhoz, hogy elmeneküljön, vagy pedig felkötik.

Egyébként ez az a népszavazás, amelyiknek bármely kimenetele jó nekem. Ezért például nem is megyek el szavazni. Nem vagyok benne érdekelve. Nézzük csak:
1. Nem mennek el elegen. Ez azt jelenti, hogy orbán le van szarva.
2. Sokan elmennek és arra szavaznak, hogy hülyeség, amit orbán mond. Ez azt jelenti, hogy orbán még az előző esetnél is sokkal jobban le van szarva.
3. Sokan elmennek és arra szavaznak, hogy orbán ne csinálja azt, amit az eu mond. Erre ők kibasznak minket a retkes gecibe és egy kurva centet sem kapunk a továbbiakban. A népek ennek hatására felkötik orbánt.

A megvalósult amerikai ólom.. 2016.02.25. 16:00:10

"Ha lesz népszavazás a kvótarendszer ellen és az sikeres lesz, akkor Magyarország kilépett az Európai Unióból. Ez az igazság, minden más maszlag."

Épphogy az európai demokratikus alapértékeket védi ezzel.

Egyébként a kvóta erőltetésével Merkelék csak erősítik Orbánt. Hajrá!

s 2016.02.25. 16:00:40

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Te majom. Tudod mekkora a különbség Görögország és Magyarország gazdasági súlya között?

BiG74 Bodri 2016.02.25. 16:02:55

Nem hiszem, hogy ezért kiraknak minket az Eu-ból.
De azt sem, hogy ha kiraknának, akkor ezért leváltanánk orbanszkut.

s 2016.02.25. 16:16:04

@Vajk a Vitéz Várjobbágy: Azon kívül, te tudatlan barom, Magyarország a maga szar forintjával nagyfaszkodik, a görögök viszont az eurót basznák szanaszét. Kicsi, de lényeges különbség.

Tehát úgy kúrnak ki a gecibe, hogy öröm lesz nézni.

s 2016.02.25. 16:16:51

@BiG74: Ő is ezt hiszi. Akkor már mindjárt ketten vagytok.

Scagnetti 2016.02.25. 16:17:12

@konrada: Nem kell másolgatnod. Ha nem akarsz válaszolni a kérdésre, ne tedd!

BiG74 Bodri 2016.02.25. 16:25:44

@s:
De most tényleg, komolyabban történt már valami, mikor feszegettük a határokat?

s 2016.02.25. 16:35:40

@BiG74: Ameddig feszegetjük, addig nem. Amikor átlépjük, akkor majd fog. Aztán nem lehet azt mondani, hogy jájjjjájjájájáájáj nem íígy áákááártámm.
Az a fasz orbán még most is olyan, mint hülyegyerek korában, csak most már öregebb és kövérebb. Gondolom a faterja sem véletlenül baszott le neki pár maflást. Feszegette az a barom a határokat, aztán meg is kapta néha a magáét. A különbség az, hogy itt már közel 10 millió ember faszával kaszálja a csalánost, ezek meg túl hülyék ahhoz, hogy leállítsák a mutatványt. Egyébként orbánnak semmi baja nem lesz, ha kibasznak a gecibe minket, mert a magánvagyonával (leánykori nevén közpénz) kimenekül Bogotába és jól el lesz kicsinyke családjával. Már ha el nem kapják és fel nem kötik. Vagy rá nem eresztenek egy bérgyilkost, mint trockij mesterre.

fidesz maszop dk egykutya 2016.02.25. 16:38:00

@A megvalósult amerikai ólom..: igen? ahhoz képest nyár óta megint csökken a fütyisz népszerűsége.

konrada 2016.02.25. 16:41:00

@Scagnetti:
De akarokm másért nem is másoltam volna le neked ismételten a kérdésedre a választ.

...inkább csak azt szeretném hogy ne kelljen mindig ugyanazon válaszokat megadnom, hátha végre megérted elsőre is...

BiG74 Bodri 2016.02.25. 16:41:45

@s:
Azért egy ilyen súllyal bíró lehetőséget illene az EU illetékes szervezetének egyértelműen megfogalmazni a magyarok felé. De mondjuk ők is csak szemlélik az eseményeket.

Scagnetti 2016.02.25. 16:45:07

@konrada: Nem válaszoltál. Oldalakat írtál minden másról, de sem te, sem más hozzád hasonló nem tudott még érdemben válaszolni arra, mi lesz azokkal, akik a multik kizavarása után munka nélkül maradnak.

Nagyorrú Barbi 2016.02.25. 16:47:59

Megint megy egy nyafi Orbán ellen. Szidjátok, ócsároljátok, mert ez a ballibák mai feladata (ismét). Hát ragadjatok össze (a szösszenet szerzőjével együtt) az analfabéta, középkorban élő lefejezést, robbantást istenítő arab hordával.De nem itt, hanem valahol Arabisztánban... A kapu nyitva. Ez Árpád Magyarországa, ebből nem lesz multikulti a ti örömötökre. Szerencsére a degenerált koalíció hangadó metélt vezérén gyurcsótányon kívül élnek még magyarul érző,gondolkodó, s hazánkért felelősséggel bíró honfiak. Kotródjatok el innen idegenszívűek!

s 2016.02.25. 16:48:20

@Scagnetti: "sem más hozzád hasonló nem tudott még érdemben válaszolni arra, mi lesz azokkal, akik a multik kizavarása után munka nélkül maradnak"

Közmunkás hóhérokká fogják kiképezni őket és karóba húzzák ezt a fasz orbánt.
De nem biztos. Sajnos.

s 2016.02.25. 16:50:38

@BiG74: "Azért egy ilyen súllyal bíró lehetőséget illene az EU illetékes szervezetének egyértelműen megfogalmazni a magyarok felé."
Benne van a vállalásainkban. Persze mi ahhoz vagyunk szoktatva, hogy ha aláírunk egy hitelszerződést, akkor elvárjuk, hogy minden hónapban figyelmeztessenek, hogy fizetni kell. Máshol nem ez a szokás.

s 2016.02.25. 16:52:48

@Nagyorrú Barbi: Te, és a keleti nyitással mi a beteg fasz van? Most nyitottak, ez meg nem jó? Rosseb sem érti már ezt.

megtorolom 2016.02.25. 16:53:53

Egy nemzetközi ügyekkel foglalkozó jogász azt mondta, nincs semmilyen tilalom az ilyen jellegű népszavazásra. Amúgy kérdem én mennyire hiányzik nekünk olyan ember csport, akik egyenesen a kiirtásunkat szorgalmazzák. Számtalan arab világban élő vezető emberek elmondják, hogy öngyilkosság ezeket befogadni. Amúgy több ország is zárja kapuit. Nem értem az itt erőlködő kommentelőket milyen alapon akartok ránk erőltetni ilyen népséget? Akiknél teljesen természetes dolog gyerekeket erőszakolni, és téged lefejezni, ha nem vagy hajlandó áttérni a muszlim hitre. És miből akarod őket etetni, házat adni nekik és havi ezer euróval ellátni? És nem m i hívtuk őket ide.

Scagnetti 2016.02.25. 16:56:17

@s: Addig, hogy közmunkás, még igaz is lehet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 16:58:06

Az Európai Bizottságnak igencsak fura elképzelése van a demokráciáról:

"Európai Bizottság: nem értjük, hogyan illik bele a népszavazás az EU-s döntéshozatalba"

index.hu/kulfold/eurologus/2016/02/25/europai_bizottsag_legalis-e_a_nepszavazas/

Szóval most már nem is titkolják, hogy saját népük akarata ellenére döntenek. Nem is tudom, ez engem valahogy nem a demokráciára, hanem inkább a diktatúrára emlékeztet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 17:00:30

@megtorolom:

Most lényegében az történik, hogy az EU demokratikusan megválasztott kormányai törvényi úton, egy demokratikus döntéshozatal során megszüntetik a demokráciát.

inebhedj - szerintem 2016.02.25. 17:03:25

@high up!:

Nem hinném, hogy ennek valóban van fontossága akár a poszt, akár a nemzetiségek, és társadalmi rétegek helyzetének megállapítása terén, de a nemi és/vagy családi erőszakkal összefüggésben felhozott adataid helytelenek, éppen fordítva van. (Persze lehet, hogy mégis Neked van igazad, és a szociológusok, szociális munkások, pedagógusok, gyámügyesek, orvosok, védőnők, stb-k tudják rosszul, a tanulmányok, kutatások készítői, a továbbképzések, stb. előadói tévednek, szóval a korrektség kedvéért maradjunk abban, hogy számomra az ő állításuk pillanatnyinak erősebbnek tűnik.)

Más kérdés, hogy mi minősül erőszaknak és mi nem, azt mindig a "fogyasztó" határozza meg. Van kultúrkör, ahol a rokonok között (testvér, gyermek) folytatott nemi élet nem kelt megütközést, a jogharmonizálás pedig úgy történik, hogy apát keresnek a gyermeknek és férjet az állapotos lánynak; a testi fenyítés, illetve a viták "fizikai rendezése" adott mértékig teljesen elfogadott, nota bene elvárt. Maga az erőszak mindig értelmezés kérdése, az pedig részben jogi környezet, részben társadalmi viselkedési szabályok, valamint tradíciók elegye, általában véve a nyugati kultúrában például a férfiak által nők rovására elkövetett erőszak mindig sokkal súlyosabb megítélés alá esik, mint a nők által férfiak rovására elkövetett azonos súlyú. Svédországban teszem azt a nők zaklatásának értelmezése sokkal szélesebb körű, tehát "érzékenyebbek" erre, mint mondjuk a németek vagy az olaszok.

Bár mondható, hogy minden mindennel összefügg, de a Fidesz bevándorlással kapcsolatos álláspontját, illetve a posztoló az EU-ból való kilépésre vonatkozó tervét ennél talán szorosabban kapcsolódó területeken is meg lehet vizsgálni.

Amúgy egészen egyszerűen nem látom, mi értelme lenne az EU-ból kilépni. Nyilvánvalóan rengeteg probléma, hiba, megoldandó ügy, disszonancia van az EU-ban, akár közvetlenül Magyarországgal is összefüggésben, de ezekre a megoldást a belső rendszerben kell elsődlegesen keresni, illetve ezek ellenére sincsen semmiféle reális és pragmatikus alternatívája pillanatnyilag a tagságnak, nem is igazán értem, hogy miért merül fel ilyen gyakran ez a különböző blogok szerzőiben.

konrada 2016.02.25. 17:06:06

@Scagnetti:
Hú de nehéz eset vagy, de jöjjön a szokásos copypast:
"A kereskedelemben munkarő hiány van. Az embereknek meg szükségleteik.
Komolyan azt hiszed, ha bezárna a soroksári tesco, úgy az emberek éhen halnának, mert inkább nem vásárolnak???
Itt láncok tucatjai: Jéé-k, Profi-k, Plus-ok vonultak ki, aztán mégis eszik-iszik a magyar. Ennek a kiszolgálásához meg munkaerő kell, akármilyen fura lehet onnan nézve, ahol te élsz."

...tudom, megint jön az - mivel az már kiesett - hiába no az már előbbi copy volt - hogy ha én kiléptetni akarok az EU-ból...
...egyből másoljam, vagy vetted végre, hogy én nem veszem egy kalap alá azt, aki munkát is ad, és vásárol is magyar piacon, így magyar hozzáadott értéket visz ki, meg azokat, akik csak eladnak itt, de vissza nem forgatnak...

...bár sejtem, mire ezt olvasod, az elejét már elfelejtetted, így jön megint újra és újra a kérdés, mi lesz a kieső munkaerővel, mert mérnök, meg a bolti eladó az ugyanazon szakma...;))

s 2016.02.25. 17:08:23

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez nekünk ismerős itthonról, nem? A függöny mögé került szardarab is pont ezt csinálja.

Afrika steht an der Elbe 2016.02.25. 17:20:37

Semmi vész. A németek hamarosan mindenkivel összerúgják a port. Mutti szultána egyetlen barátja Erdogan lesz, aki majd úgy bassza át a palánkon, mint macskát szarni, már elnézést a kifejezését.

Nemsokára bréking nyúzban nézhetjük, amint felszáll a helikoptere a kancellári hivatal tetejéről és Chile felé fordul.

Már Ausztriát és Svájcot baszogatják a friccek, kész kabaré.

www.focus.de/politik/ausland/oesterreich-gegen-deutschland-griechenland-gegen-balkanstaaten-offener-streit-in-der-fluechtlingskrise-jetzt-beginnt-europas-selbstzerfleischung_id_5314341.html

www.spiegel.de/politik/ausland/schweiz-entscheidet-ueber-rigoroses-auslaenderrecht-die-qual-der-wahl-a-1079118.html

Szeretettel ajánlom minden libsi figyelmébe a Focus cikk alatti olvasói hozzászólásokat.

Scagnetti 2016.02.25. 17:21:15

@konrada: Ez mellébeszélés volt az előbb is. Több százezren dolgoznak multiknál, a kereskedelem csak az egyik területe ennek, és ennyi embert nem tud felszívni.

"egyből másoljam, vagy vetted végre, hogy én nem veszem egy kalap alá azt, aki munkát is ad, és vásárol is magyar piacon, így magyar hozzáadott értéket visz ki, meg azokat, akik csak eladnak itt, de vissza nem forgatnak"

Ez nyilván komoly vígasz lesz annak, akinek a munkáját egy hozzád hasonló éleslátó haszontalannak minősíti és felszámolja. De a végeredmény az lesz, hogy csak újabb munkanélküliek kerülnek a rendszerbe, és nagyon úgy tűnik, halvány gőzötök sincs, mit fognak ezek csinálni, miután jól kibasztatok velük.

Vajk a Vitéz Várjobbágy 2016.02.25. 17:23:13

@s: :D

Csak a hozzád hasonló provinciális ostoba parasztok hiszik azt, hogy Orbán "fasiszmusa" körül forog a világ, vagy hogy Magyarország valamiféle Mordor és az európai közösség majd jól összefog ellenünk, mint a Felsőbbrendű Faj Ligája.

Az Európai Unió egy haldokló beteg és minden szájhős kirohanás csak pont annyi. Lip service. Ha kiraknák csak úgy Magyarországot az olyan törést eredményezne a lengyelekkel, csehekkel, ami katasztrófához vezetne és ezt nagyon jól tudják azok a bürokraták is akik az EU-ból élnek és nagyon jól tudják az európai politikusok is.

Magyarországnál sokkal rosszabb helyzetben vannak az eurozóna déli államai, az EU szétbontásának még csak a lehetősége is valósabbá tenne minden visszatáncolást, minden kilépést, többek között a nálunk sokkal fenyegetőbb Brexitet, a skandináv leválást, stb.

A kétsebességes Európa pedig nem is olyan rossz ötlet és lehet megoldás sok problémára. De addig még mélyebben bele kell másznia az egész közösségnek a gödörbe.

@inebhedj - szerintem: mert jó téma a handabandázásra mindkét oldalról. Az európai országok a túlhaladott társadalmi struktúrájuk és értékrendjük, valamint és elsősorban az ostoba, önző és gyenge jellemű népességük miatt egyre inkább eljelentéktelenednek, egyre többet veszítenek a gazdasági, tudományos, technikai nagyságukból és globális relevanciájukból.

Ezért mindenki csak azzal fenygetődzhet, hogy ő majd kilép/kirak másokat, mert ez egy remek pótcselekvés. Ezzel lehet feledtetni, hogy a könnyű, kényelmes életen és pár kis csinos látszatberuházáson kívül az Európai Unió egy hatalmas és mély kudarc minden téren és nagy lisszaboni és többi programokból semmi nem valósult meg.

Nem lett Európa versenyképes, sőt a globális kudarcok, a kínai hibák, a rendszerű brazil, afrikai ősszeomlások ellenére egyre jobban veszít gazdasági jelentőségéből.

Nem lett egy technikai, tudományos szuperrégió, a nagy föderációs és kormányintézkedések szépen elfolynak ahogy eddig is tették, semmi nem változott és javult a '90-es évek trendjeihez képest.

Amit nem tudtak elrontatni, megmaradt, ami haldoklott, előrehaladt a folyamatban és közben folyt el a pénz, az idő a nagy semmibe.

És most lehet görcsölni és szenvedni, hogy reformok kellenek. Mindig a hanyatló birodalmakban jár az emberek agya akörül, hogy milyen Reformok kellenek. Életerős társadalmakban a fejlődés evidens.

program készítő 2016.02.25. 17:23:21

Miért nem lehetett előtte megcsinálni a MEGERŐSÍTŐ ingyenes népszavazást?Most az NVI lopja a terveinket(ügyfélkapun keresztüli népszavazás).innen már csak egy lépés az L.C.M országgyűlési választások ügyfélkapus szavazása..

midnight coder 2016.02.25. 17:23:43

@fidesz maszop dk egykutya: Kamu. A kivándrlók döntő többsége gazdagabb országba megy. Aki meg nem, az valami egzotikusba. És 2008 óta durvult el a kivándorlás.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 17:25:36

@inebhedj - szerintem:

"... sincsen semmiféle reális és pragmatikus alternatívája pillanatnyilag a tagságnak, nem is igazán értem, hogy miért merül fel ilyen gyakran ez a különböző blogok szerzőiben."

Azért, mert egy alhanyagolható kisebbség kivételével mindenki elfogadja, hogy az EU-ból való kilépés káros lenne az ország számára. Ezért tehát ha Orbánt bármi kapcsán megvádolják ilyen szándékkal, akkor ettől Orbán népszerűségének csökkenését remélik.

Szerencsére max. a 70-es IQ alattiakat tudják ezzel megetetni, így aztán hiába is próbálkoznak. Lásd a Bild és a Business Insider legfrissebb interjúját Orbánnal. Orbán a legalattomosabb kérdésekre is frappánsan válaszolt.

lifecracker 2016.02.25. 17:33:21

@s: Nem fognak kibaszni minket, mert belolunk elnek. Az egesz unio errol szol. A masodik vilaghaboru utan elvesztettek a gyarmataikat a nyugati hatalmak. Viszont a parazita letformarol nem akarnak lemondani. Ezert gazdasagilag gyarmatositottak kelet-europat. A nyugati munkavallalas is a gyarmatositas egy formaja. Gyakorlatilag nem csak mint munkaero-allat, hanem mint fogyasztoero-allat is kellunk nekik. A kivandoroltak igy hianyoznak a magyar gazdasagbol, holott ennek a gazdasagnak a togyein szoptak tele magukat, kepessegeik megis naluk kamatoznak.

Igy nyugat europa mindent visz. Hulyek lennenek kiraugni minket. Es nem is fognak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 17:40:56

@Afrika steht an der Elbe:

"Am Sonntag entscheidet die Schweiz über eine verschärfte Anti-Ausländer-Initiative, die selbst Bagatellvergehen mit Sofortausweisung ahndet. Beim Kampf um die letzten Stimmen kennen vor allem die Rechtspopulisten kein Pardon."

Ezzel szemben a németek az elítélt kölni támadókat sem utasították ki, ahogy általában sem utasítják ki a bűnöző migráncsokat, mert odahaza állítólag veszély fenyegi őket. Az meg nem számít, hogy Németországban ők jelentenek veszélyt a társadalomra. Mit lehet erre mondani?

lifecracker 2016.02.25. 17:45:47

@s: Nem vallaltunk olyat, hogy idegen gyilkos kulturakbol veszunk at ellenorizetlen tomegeket. Ezt te csak szeretned maximum. Hogy miert? Azt csak te tudod...de en sejtem...te is azok koze tartozol, akik a feher faj kiirtasara tornek.

lifecracker 2016.02.25. 17:47:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szabo Dezso ezt mondana ra:

Ha az idegen hódít, kitaszít, megrabol, megsemmisít: az 'Szeretet', az copyright és pátentos keresztyénség. De ha én az ezer halál felé taszított, meglopott, megcsalt, a nyomorúság ezer szorításában vergődő magyarság védelmére mozdulok: az 'Gyűlölet

Afrika steht an der Elbe 2016.02.25. 17:48:56

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Azon sír a fricc kormány, hogy Afganisztán és Pakisztán nem fogadja vissza a visszautasított bevándorlókat. Hát nem azért, de milyen népség lehet az, amelyik még Afganisztánnak sem kell? Bravó Mutti! Reméljük, majd talán ki tud eszközölni Erdogánnál a ruméliai beglerbég közbenjárását kérve valami menedék-félét Konstantinápolyban, mert különben Berlinben agyoncsapják, az biztos.

s 2016.02.25. 17:52:45

@megtorolom: "Egy nemzetközi ügyekkel foglalkozó jogász azt mondta, nincs semmilyen tilalom az ilyen jellegű népszavazásra."

Persze, hogy nincs. A népszavazásnak meg semmi hatása nincs az ország korábban vállalt kötelezettségeire. Tehát elbaszunk egy csomó pénzt és utána
1. azt csináljuk, amiben megegyeztünk az eu-val
2. nem azt csináljuk, onnantól viszont mégis is mi a meggebedt kurva rohadt anyátokért adnának ide egy kibaszott centet is. Mert hogy megegyeztünk? Az viszont szart sem ér, mert ha mi megszegtük, akkor ők miért ne?

Innentől egy lépés csak kikúródni az egész eu-ból, mert a bent létünk okafogyottá válik, egy tartalom nélküli faszság csupán. A kérdés az, hogy eu-val, vagy anélkül jutunk e többre. Nekem erről határozottan az a véleményem, hogy egy szövetségi rendszerhez tartozni kis országként sokkal előnyösebb, mint egyedül lóbálni a vértelen faszunkat a kósza szélben. Lehet erről mást gondolni, de a függöny mögé került szardarabként (Magyarország jelenlegi miniszterelnöke) az embernek van egy bizonyos felelőssége közel 10 millió honfitársával szemben. Ez a Bogota felé tartó repülőn, vagy az akasztófa árnyékában sokkal egyértelműbb lesz, bár magam már most is elég világosan látom.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 17:54:02

@lifecracker:

Na de hát Szabó Dezső fasiszta vót, esztet mindeki tuggya. :D

s 2016.02.25. 17:56:14

@Afrika steht an der Elbe: Nézd, ezek a keletiek udvarias és rendkívül hálás népek. Adsz nekik egy baltás gyilkost és számolatlanul küldik neked a terroristákat. Ez a keleti nyitás lényege. A szijjártópetike, a WC kefe kejű futsal bajnok szerint is jobban jártunk nettó értelemben.

lifecracker 2016.02.25. 18:01:52

@s: Mutasd mar meg kerlek te retardalt, hogy hol es mikor egyeztunk meg az EU-val, hogy Merkelkurva parancsara idegenkultura emberek tomegeivel basszuk tonkre a sajat tarsadalmunkat? Hol olvastad ezt? Nepszabadsagban volt ilyen cikk?

s 2016.02.25. 18:27:58

@lifecracker: "te is azok koze tartozol, akik a feher faj kiirtasara tornek"
Ha így lenne, akkor te már nem élnél, baszod.

Egyébként a vállalásokat a jogászok átnézik. Előre szólok, ez nem olyan, mint a devizahitel. Ott lehetett azzal jönni, hogy na de kérem, én nyerni akartam. Mi az hogy nem nyerek? Itt más a szituáció. Csinálod, amit vállaltál, vagy mész a gecibe. Azon is érdemes egyébként eltöprengeni, hogy mi a faszt kezd majd orbán a menekült áradattal az eu NÉLKÜL. Egy szál kibaszott országként ránk rontanak és senki nem fogja úgy gondolni, hogy tennie kellene valamit. Miért is? Nem vagyunk a szövetségi rendszer részei, oldjuk meg magunk. Lehet, hogy a kvótával olcsóbban megúsznánk.

s 2016.02.25. 18:29:22

@lifecracker: Jogászok megmutatják neked. Meg a kurva anyádnak kis, ha kíváncsi rá.

megtorolom 2016.02.25. 18:33:42

@s:
Bármi áron? Még akkor is ha egy rakás társadalomra veszélyes embereket kell eltartanod? Mert ezek dolgozni nem akarnak! Merkel azt mondta, Németország várja a migránsokat. Akkor most ne kenje ránk a szart! Mi nem vártuk őket! Amúgy nem mi tehetünk arról, hogy a hülye amcsik szétverték az országukat. Miért nem Amerika várja a menekülteket, akiket ők tettek földönfutóvá? Reklamálj náluk!

lifecracker 2016.02.25. 18:39:02

@s: Ez aztan a duplagondol, retardalt zsidokam. Az EU nelkul nem tudjuk megallitani a menekultaradatot, ezert csinaljuk amit az EU mond, es fogadjuk be a menekulteket.

Rossz gojt nezel hulyenek, zsidokam. Engem nem etetsz meg az ilyen duplagondol dumaval.

De amugy megmondom, mit csinalunk az EU nelkul. Ujra bevezetjuk a hatarzarat, amit az EU elvett tolunk. Tuzparancs lesz ervenyben, mint ahogy a vilag orszagainak 95% ban. Es aki nem all meg felszolitasra, azt agyonlojuk a gecibe. Ez lesz az EU nelkul.

Es hidd el miutan kilyukasztottunk 10-15 ot a szarhaziak kozul, a tobbi majd ketszer meggondolja, hogy itt akarjon -e atjonni.

megtorolom 2016.02.25. 18:40:51

@s:
Konkrétan ilyen jellegű vállalásunk nincs! Nézz már körül! Hány országnak van elege a migránsokból! Mind hülyék mi?

lifecracker 2016.02.25. 18:41:56

@s: Az anyad picsajat, azt mutatjak meg. Semmi ilyen megallapodasunk nincs az EU-val. Ha lett volna, mar reg elovettek volna es ezt tolnak az arcunkba ejjel nappalHagyd abba a hazudozast, maceszgomboc. Vagy keresd elo es linkeld be azt a megallapodast, vagy fejezd be a hasbarazast.

lifecracker 2016.02.25. 18:47:10

@megtorolom: Jelenleg 20 allam jelentette be, hogy nem kernek Merkelkurva politikajabol, az elukon franciaorszaggal. Nem tudom mire verik itt a nyalukat a majmok, majd 20 orszagot kiraknak az EU-bol nem? :D

A kozos politika ott kezdodhet, hogy az orszagok lezarjak a hataraikat az illegalis betolakodok elott. Akik idejottek azokat ki kell utasitani haladektalanul. A magyar kormany kesz lesz anyagi segitseget nyujtani azoknak a retardalt orszagoknak, akik nem vedtek meg a sajat hataraikat. Ez azt fogja jelenteni, hogy zart befogado koncentracios taborok lesznek letesitve a betolakadoknak amig ervenyt nem szerzunk a kiutasitasi hatarozatoknak. Ez az egyetlen jarhato ut.

s 2016.02.25. 18:47:14

@lifecracker: "belolunk elnek" Fordítva. Mi élünk belőlük.

"A kivandoroltak igy hianyoznak a magyar gazdasagbol, holott ennek a gazdasagnak a togyein szoptak tele magukat, kepessegeik megis naluk kamatoznak."
Így van. Erről egyedül a függöny mögé szorult szardarab (Magyarország jelenlegi miniszterelnöke) tehet. Ha csinált volna itt működő, versenyképes gazdaságot, akkor basznának kimenni idegenbe dolgozni, mert itt is boldogulnának. Vagy te megtiltanád a fiatal édesapának, hogy a családjával oda menjen dolgozni, ahol a tudását megbecsülik és jobb életet tud biztosítani magának, feleségének és gyermekeinek. Mekkora fasz vagy te úgy mégis, de csak nagyságrendileg. Nem kell a pontos adat, a víz már így is lever tőled, baszod.
Az egyetlen megoldás a felzárkózásra (tehát hogy ne külföldön dolgozzon a munkavállaló és ne összeszerelő üzem legyünk) a felzárkózás. Nincs jobb. Az oktatást kellene fejleszteni, nem pedig kibaszott stadionokat építeni, mert ez a focibuzi fasz focizni szeret. Focizzon szabadidejében, bazdmeg. Az oktatás szétbaszása folyamatban van, a lopás plutónium reaktorral hajtott közpénzelnyelő automatákkal szintén folyamatban van. Szerinted mi a pestises gecifasztól lenne itt versenyképes gazdaság? Hülyegyerek!

lifecracker 2016.02.25. 18:57:44

@s: "Az oktatást kellene fejleszteni, nem pedig kibaszott stadionokat építeni, mert ez a focibuzi fasz focizni szeret. Focizzon szabadidejében, bazdmeg"

Ebben egyetertunk.

Ettol meg igaz, hogy ok elnek belolunk. A felzarkozas ott kezdodne, hogy termelekenyseg-aranyos bereket fizetnenek a multik. Amitol kicsit fellendulhetne a belso kereslet. Meg ott, hogy a magyar gazdakat azonos mertekben szubvencionalnak a nyugati gazdakkal, igy nem fordulhatna elo, hogy az 1000km rol ideszallitott paradicsom olcsobb, mint ami a szomszed kertjeben termett.

Es hogy mekkora hazugsag az, hogy beloluk elunk? Hat hiszen Orbangeci es a bandaja pont az EU-s penzek ellopasaban tundoklik. Arra epitettek ki a ceghalozatukat, hogy a kulonbozo EU-s palyazatokat letarolva tomjek a sajat zsebuket. Gyakorlatilag azt a penzt lopjak el, amit felzarkozasra tudnank kolteni.

s 2016.02.25. 18:59:54

@lifecracker: "Engem nem etetsz meg az ilyen duplagondol dumaval."
Sejtettem egyébként. Nálad már a szimpla gondol is a megugorhatatlan intellektuális kalandozás sosem próbált formája. Te fasz.

"Tuzparancs lesz ervenyben, mint ahogy a vilag orszagainak 95% ban. Es aki nem all meg felszolitasra, azt agyonlojuk a gecibe. Ez lesz az EU nelkul."
Egy nanosecundum alatt kerülsz fel az ISIS céltáblájára és senki nem fog érted egy kibaszott pisztoly sem eldurrantani. Magad kerested a bajt - oldjad meg magad. Ez lesz a szöveg, majd a következő kedden hozzácsatolnak az arab világhoz, mondván, hogy Magyarország már lényegében az. Hoppá.
Te összetéveszted Magyarországot a haderővel, logisztikával és gazdasággal rendelkező országokkal. Ez súlyos hiba. Magyarország orbán szemétdombja, ahonnan ő lelép, ha zűrössé válik a helyzet, te meg itt maradsz és kiszopod a következő nagyokos faszát, akinek mindent elhiszel. Mi mást tehetnél, önálló gondolatod nincs.

Willkommenskultur 2016.02.25. 19:02:58

Orbán megint hülyére nyeri magát a népszavazással. Aztán jönnek majd ugyanezek a népszavazások nyugaton is.

Azt fogják mondani: ha a kelet európaiak nem veszik ki a részüket a szolidaritásból, akkor nekünk miért kéne? Itt Bajorországban már készülődnek erre a népszavazásra.

Nem éppen az agysebészekért marakodnak az európai jóemberek. És ha junckerék kitartanak a hülyeségük mellett, úgy járnak majd mint Merkel. Meg az Únió is szépen fog kinézni, az őszi népszavazásig Cameron pluszban kiléptetheti a briteket.

s 2016.02.25. 19:07:04

@lifecracker: "Gyakorlatilag azt a penzt lopjak el, amit felzarkozasra tudnank kolteni. "
Nagyjából igen. A lényeg, hogy ha szorul a hurok, akkor ebből orbán vissza tud adni, mert nem akarja elengedni a hatalmat. Ha viszont nincs ez a pénz, akkor az első megrendülésre - tehát azonnal - megy a gecibe. Nincs esély, nincs választás, nincs mit tenni, mert nincs pénz. Ezt jelenti a eu tagság. Lefordítom: eu = orbán. Csak remélni merem, hogy kilép és elküldik a gecibe végre.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 19:08:52

@s:

"Egy nanosecundum alatt kerülsz fel az ISIS céltáblájára és senki nem fog érted egy kibaszott pisztoly sem eldurrantani."

Aha, tehát engedsz a terroristáknak a tőlük való félelem miatt - ahelyett, hogy küzdenél ellenük. Grat! Szerintem vágd le a fejed és küldd el nekik ezüsttálcán, ne kelljen már a lefejezéseddel is bajlódniuk, tedd meg nekik ezt a szívességet.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 19:11:22

@s:

"Az egyetlen megoldás a felzárkózásra (tehát hogy ne külföldön dolgozzon a munkavállaló és ne összeszerelő üzem legyünk) a felzárkózás. Nincs jobb. Az oktatást kellene fejleszteni, nem pedig kibaszott stadionokat építeni, mert ez a focibuzi fasz focizni szeret. "

Tökéletesen igazad van. Persze az oktatás fejlesztése önmagában nem elég, mert ha csak ennyit teszünk, akkor saját pénzünkön képzünk szakembereket Nyugat-Európa számára, ezzel is támogatva az agyelszívást. Talán van ötleted arra, mikékppen tudnánk a képzett szakembereket itthon tartani.

s 2016.02.25. 19:22:47

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Józsinéni! Ott lesz az a kurva gyógyszer a szekrényke alatt. Ott már tetszett nézni?
Reálisan kellene felmérni az erőviszonyokat. Ez fontos. Olyan problémát kellene megoldani, amire senki nem számított, nincsenek rá kidolgozott eljárások, sem precedens. Ez külön még egy erős országnak sem fog sikerülni. Mi a kutya ferde faszát akarunk itt mi? Az nem működik, hogy mindenki nemet mond, de a menekültek csak jönnek folyamatosan. Háború lesz és még örülhetsz bazdmeg, ha csak az európaiak meg az arabok közt. A nagyobb megbaszódás az lesz, ha az európai államok közt is, mert nem bírnak megoldani egy általuk nem várt helyzetet, Ezt akarod, te szerencsétlen? Ebből mi mindig a szopott fasz rossz végére kerültünk, gondolom az idegsebész - részecskefizikus vezetésünknek köszönhetően majd most is. Ezzel a szellemi potenciállal, édes Istenem . . .

s 2016.02.25. 19:25:06

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Talán van ötleted arra, mikékppen tudnánk a képzett szakembereket itthon tartani."
Nekem ne volna? Elég lenne fele ennyi korrupció. Az még mindig elbaszottul kurva magas érték, de máris jobb, mint ami ma van. Tovább átlátható gazdasági irányítás.

Willkommenskultur 2016.02.25. 19:26:08

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A stadiontéma a ktgvetés 10000ed része, az oktatási büdzsé töredéke.

Önmagában az oktatás fejlesztése vagy a több ráköltött pénz semmit sem jelent, hiszen most is nyugat európának termelünk ingyen munkaerőt az egyetemeken.

Amivel nagy baj nincs, hiszen pl. Románia az egyik leggyorsabban fejlődő EU tagállam (igaz leghátrább is vannak) a hazaküldött pénzek miatt.

Lehet nagyokat ondani de az összeszerelő üzem a legjobb alternatíva, Kína is a világ összeszerelő üzeme 10 éven belül a világ legnagyobb gazdasága lesz, aki először küld embert a marsra.

Nincs igazi alternatíva, a béreink csigalassan, de közelednek a nyugati szinthez. A cseheké már elérte a görög-portugál szintet.

lifecracker 2016.02.25. 19:29:50

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Az a baj, hogy mindenfele lozung ellenere nem erdeke az EU-nak, hogy itthon legyenek tartva. Nekik az a jo, ha a mi penzunkon kikepzett ertelmiseg naluk talalja meg a szamitasat nyugaton. Raadasul amig a berek itt nem magasak, extra profitra is szert tehetnek azzal, hogy nalunk dolgoztatnak. Ami most egyre fontosabb kezd lenni, mert a delkelet azsiai belso kereslet nagyon durvan novekszik, ami egyre inkabb felveri a gyartasi koltsegeket. Arrol nem is beszelve, hogy Kina lenyeli a terseget par even belul.

lifecracker 2016.02.25. 19:32:19

@Willkommenskultur: Az atlagfizetesbol nalunk is el lehet evickelni. A problema ott van, hogy, hogy egyre nagyobb lesz a roncstarsadalmi reteg, akiknek mar eselyuk sem lesz arra, hogy valamit is kezdjenek a szaros eletukkel.

lifecracker 2016.02.25. 19:36:56

@s: Az a baj ezzel, hogy a magyar tarsadalom korrupcio alapu tarsadalom. Ez nem vicc. Nalunk minden erre epul. Ha most hirtelen kihuznad a korrupciot a rendszerbol, osszeomlana minden. Minden ugy van bearazva, hogy a kenopenz bele van kalkulalva,

Az emberek azt hiszik, hogy ha lenne egy jo kormany, akkor hirtelen minden megoldodna. Ez tevedes. Az egesz gazdasag korrupt, az egeszsegugytol kezdve a szallitmanyozasig, az allami vezetestol a kozrendorig mindenki korrupciobol el, reflex szeruen. Ezt hogy akarod megszuntetni?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2016.02.25. 19:38:29

@s:

"Józsinéni! Ott lesz az a kurva gyógyszer a szekrényke alatt. Ott már tetszett nézni?"

Aha, elég sok nicket használsz, de lebuktat a Józsinéni szóhasználat. Mindegy, innentől nem olvaslak, ezt a kommentedet sem olévasom már tovább, és a következőt sem. Én normális hangnemben szóltam hozzád, te ellenben slrtegetsz és személyeskedsz. Téged minősít.

Willkommenskultur 2016.02.25. 20:23:13

@lifecracker: Probléma a középosztály süllyedése nyugaton mindenhol (nálunk is). A középosztály a világon az elmúlt 10 évben Kínában, Oroszországban, Brazíliában és Törökországban gyarapodott. A nyugati multik leszarják a nyugati középosztályt, profitot maximalizálnak az olcsó országokban, ott építgetve a középosztályt.

De tőlünk nem csak a csórók mennek nyugatra dolgozni, hanem azok is akik az átlag többszörösét keresik (informatikusok, mérnökök, orvosok). Szerintem ezzel semmmit nem lehet kezdeni.

Legalábbis gyors és könnyü megoldás nincs. Azért lehet tenni, hogy MO. ezeknek az embereknek legalább inaktív korukra legyen célország, hiszen a nyugdíjuk sokat ér majd itt.

Willkommenskultur 2016.02.25. 21:56:34

@lifecracker: 'Az emberek azt hiszik, hogy ha lenne egy jo kormany, akkor hirtelen minden megoldodna. Ez tevedes. Az egesz gazdasag korrupt, az egeszsegugytol kezdve a szallitmanyozasig, az allami vezetestol a kozrendorig mindenki korrupciobol el, reflex szeruen. Ezt hogy akarod megszuntetni?'

Lárifári. Túlértékeled a korrupciót. Pont annyira vagyunk korruptak mint a többi visegrádi ország. Korruptabbak vagyunk a nyugatnál, különösen a német nyelvterületnél, de kevésbé vagyunk korruptak mint az olaszok v. görögök. Azaz ez nincs egyenes összefüggésben az életszínvonallal.

És a korrupciót zsigerből utáló németek közül a keletnémetek mégis lecsúsztak a komcsi rendszer alatt a nyugatiak életszínvonalának a harmadára. Pedig ugyan azok az emberek voltak, és amikor rájuk öntöttek egy valag pénzt a 90es években akkor meggazdagodtak, egyszeriben.

Megint ugyanazok az emberek. Mi sem vagyunk rosszabbak, csak nincs gazdag nagybácsi, aki ideöntené a pénzét, mint az NDKba. Nekünk össze kell hozni magunknak.

s 2016.02.25. 22:55:42

@lifecracker: "Ezt hogy akarod megszuntetni?"
Ennél könnyebb kérdés nincsen. Tarkólövéssel. És tudod mit mondok? Nem is érek végig a soron, a korrupció hipp-hopp eltűnik. Gondoltad volna?
Vannak törvényeink. Még. Az más ha már az sem lenne. Még vannak. Már csak be kell tartani őket. BÁRMI ÁRON. Ez nagyon fontos. BÁRMI ÁRON.

s 2016.02.25. 23:07:26

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Baszod, engemet itt lezsidóztak és egy kurva hangot nem szóltam. Ha csúnya szavakat használok, a bloggazda kérdés nélkül kibasz a faszba. Szerinted ez mi a gecifasz, ha nem részrehajlás. Majomarc.
Egyébként nem használok másik nicket. Az egész telibebaszott kommentelés nem ér meg ennyit. Ha kibasznak, onnantól ne olvasom azt a fostalicska blogot. Van pár ilyen, azért megy a teszt. Mostanában már nem írják ki azt az elbaszott rablómesét, hogy

"Ebben a blogban jelenleg nem kommentezhetsz."

Érted, bazdmeg? Jelenleg. Soha többé a faszba. Mindegy. Tehát intelligensen a komment nem jelenik meg. Akkor is húzok a tripperes faszba. Ez az S egy elég erős brand, semmi okom, hogy valami elmebeteg blogger miatt változtassak rajta. Nézd már meg seggarc, hogy mikor regisztráltam. Te akkor még csattogó szárnyú falepkével játszottál a parkban, hülyegyerek. Ekkora egy faszt, bazdmeg.

radnaughty 2016.02.26. 07:12:31

@high up!:
értem. ettől még a kvóta egy erős faszság.
a másik, hogy 2020-tól már pont nem fogunk kapni különösebben semmit (más kérdés, hogy az eddigieket is csak betömték a saját zsebükbe a fazékhoz közel ülők).
az ikszeket pedig szép lassan, sorban be fogja húzni mindenki (most pl. angolok, csehek lebegtetik).
süti beállítások módosítása