Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Rehabilitálni Gyurcsány Ferencet

2016. július 19. - Európa Kávézó

Érdekes, még manapság is bátor mondatra vállalkozott egy Valkó Gábor nevű blogger a Klubrádióban. Azt bírta mondani, hogy az Orbán feletti győzelem érdekében a balliberális oldalnak rehabilitálni kell Gyurcsány Ferencet. Nem kell hozzá nagy töprengés, hogy igazat az adjunk az úrnak. Legalább "tiszta vizet önthetnénk a nyílt kártyák közé", és megbeszélhetnénk, mik az ő, mármint Gyurcsány "hatalmas bűnei", illetve azt is, kik jöhetnek szóba, mint az Orbán elleni csata vezéregyéniségei?

gyf_sokak.jpg

Az ominózus blogger arra hivatkozva mondta ezt, hogy Orbán legyőzése mindennél fontosabb, a korábbi miniszterelnök, jelenlegi DK elnök pedig megkerülhetetlen a baloldalon. Ha tehát aki ezen az oldalon elfogadja a fideszes mantrát a gonosz nyolc évről és a Gyurcsány a hibás típusú ostobaságot, az tulajdonképpen Orbánt és a Fideszt támogatja. Egyik oldalon a drágajóbolgárúr féle szövegek léteznek, hogy annyi sebet kapott a karaktere, lehet, hogy nagyrészt igazságtalanul, de ez már így marad, lépjen hátra. A másik oldalon a hontandrások, akik úgy reagálnak, hogy ha Gyurcsány megígéri, hogy Orbán bukása után, ha ők jönnek, újra lesz uber, vagyis olcsóbb taxi, akkor inkább ne legyen. A butaság és korlátoltság két alaptípusa ez.

Pedig olyan jó lenne valamilyen nyílt vitában megbeszélni, hogy mik voltak Gyurcsány Ferenc személyes és kormányzati bűnei. Főleg azt látva, amit Orbán művelt ebben az országban. Ellopta a közpénzeket? Feldúlta nemzetközi kapcsolatainkat? A haverjainak osztott földet, trafikot, uniós forrásokat? Agyonverte a parlamentarizmust, pártkatonákat ültetett független hivatalokba? Akkor, vagy most éltek jobban az emberek? Stadion épült, vagy kórház és egyetem? A reformjai nem segítettek volna az egészségügyön, az oktatáson? Akkor volt bóvli a magyar kötvény, vagy most? Akkor volt erősebb a forint és kisebb az államadósság, vagy most? Előre szólunk, hogy azokat a válaszokat, hogy nem, nem lopta el, de a túloldal démonizálta, karaktergyilkolta, most már mit tehetnénk, nem fogadjuk el. Ugyanis nem a túloldalt kell meggyőzni. Őket nem is kell, és nem is lehet. Azt kell látni, hogy a baloldali és liberális szavazó (vannak annyian, mint a jobboldalon) képes-e Gyurcsányt elismerve, elfogadva, tűrve új lapot nyitni a 2018-as ütközet sikere érdekében? 

És még mindig nem arról beszélünk, hogy Gyurcsány bármiféle közös ellenzéki vezető legyen. Az ennél bonyolultabb kérdés. Csupán azt mondjuk, nem lehet úgy legyőzni Orbánt, hogy van egy ember ezen az oldalon, akit megpróbálnak az oldalvonalon túlra tolni, akinek teljesítményét még mindig nem illik a helyén kezelni, aki pedig máig az utolsó választási sikerélményt adta a demokratáknak. Hogy van valaki ezen az oldalon, aki sokaknak nagyobb ellenség, mint Orbán, akinek tevékenysége nagyjából a hazaárulás kifejezéssel írható le.

Beszéljük meg végre azt a nyolc évet, dobjuk le a gátlásokat, előítéleteket! Próbájuk már meg a fideszes médiaáradattól függetleníteni magunkat, és ne higgyünk olyan kérilászlóknak, akik azt mondták, milyen jó lesz itt, ha jön az orbáni kétharmad...

Ennyi lenne a feladat. Nem kevés, de nem megsprórolható, és már a ciklus második felében járunk.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr548899910

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: ROMANI ITE DOMUM! 2016.07.20. 08:18:46

A ruszkik már hazamentek! Itt az ideje leírni a judeo-kereszténység ideiglenesen hazánkban állomásozó alakulatainak, hogy: ROMANI ITE DOMUM! 

Trackback: Nyugati Fény - keleti módszerekkel 2016.07.19. 23:14:05

Ma reggel megjelent egy interjú a hvg.hu-n Szigetvári Viktorral, az Együtt elnökével. Szerintem sok fontos dolog elhangzik benne, érdemes elolvasni, de nem ezért kap külön posztot, hanem azért, mert ennek az interjúnak gyorsan utóélete lett. Szóba ker...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

sunt 2016.07.19. 10:19:53

Ostobaság Gyurcsány megítélésében azt előhozni, hogy mennyiben jobb Orbánnál. Orbánnál Mari néni is jobb. És miféle vita és megbeszélés, amelyik eleve a rehabilitációt célozza? Csak az vita, megbeszélés, ami kétesélyes.

1vidéki 2016.07.19. 11:11:58

1 .Gyurcsány kormányzásáról azt írta az Economist, hogy a gazdaság legdrámaibb félremenedzselését végezte a kelet-közép-európai országok valamennyi kormánya közül a rendszerváltás óta..(éllovásból sereghajtó) Fiskális alkoholizmus!
2. Amikor pedig 2006 és 2008 között nekifogott a "megszorításoknak", és 10%-os GDP arányos államháztartási hiányt 4%-ra faragta iszonyú szociális rombolást végzett. Ferge Zsuzsa 2009-ben írt a perverz újraelosztásról, a szociális jkiadások nagy részét a gazdagok kapják..Bevezették például, hogy egy háztartásban csak egy segélyezett lehet,, tehát ha egyszerre lett munkanélküli férj és feleség, csak az egyikük kapott segélyt (a mai napig lakcímbejelentési trükköznek a szegények..Szűcs Erika minisztersége idejétől)
3. A tömeges vagyonosodási vizsgálatokkal a középosztály, és lecsúszástól fenyegetett alsóközéposztálytól kikerült vállalkozói-kényszervállalkozói-réteg elleni háborút indított..(nem felejti el a megurcolt kisember, fodrász, vizvezetlk-szerelő, stb) ezek ráadásul olyan sok bevétel nem is származott az APEH terrorból..A TB reformja miatt százezreknek rendezetlen ma az eü.ellátásuk, jogviszonyuk.
4. A korrupció mértéke Gyurcsány idejében is nagy volt.."Magyarország továbbra is a korrupció foglya, az európai uniós forrásokat például egy "meghitt kartell" osztja fel- írta az Economist akkoriban...www.origo.hu/itthon/20090327-economist-gyurcsany-ravasz-jatekos.html
Még sorolni lehetne tovább, de a legfontosabb, hogy Gyurcsány-éra rossz-emlékű korszak volt, később egybeesett a gazdasági válsággal és a devizahitel-csapdával, a társadalom többsége nem kedveli, nem felejti...népszerütlen politikus.
Ennek ellenére demokrata, a köztársaság híve, nem baloldali, hanem inkább neoliberális...kár volt elolvasnia és magáévé tenni a Giddens könyvet..24.hu/belfold/2011/06/16/baloldali_e_gyurcsany_ferenc/

1vidéki 2016.07.19. 11:18:27

"Az eszmei zűrzavar egyik főkolomposa Anthony Giddens, Tony Blair egykori brit munkáspárti miniszterelnök tanácsadója. Giddens oly módon újította meg a szociáldemokrata gondolkodást, hogy immár az is baloldali lehet, aki keményen kiáll a tőke érdekei mellett. Ez a harmadik út politikája, amely a szociáldemokraták eredeti célját, a nagyobb gazdasági egyenlőség felé mutató politizálást lecserélte az esélyegyenlőségért való küzdelemre. A filozófiája olyan népszerű lett, mint egy, a mértéktelen falás mellett is gyors fogyást ígérő táplálékkiegészítő. ---Gyurcsány Ferenc ezt iskolát próbálta követni....nem olvastam, hogy megbánta volna, vagy megtért volna ebből..

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.19. 11:34:02

Gyurcsány kiváló ballib jelképnek. Amíg ő fontos ember a ballibeknél, addig a ballibek esélye a hatalomra nulla. Szóval remélem még 2050-ig Gyurcsány meghatározó ballib személyiség lesz.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.19. 11:35:27

@1vidéki:

Így igaz. Az egyébként is liberálissá züllütt szocdemeket Giddens sikeresen még jobbra vitte. Oké, ezzel önmagában semmi gond, de miért nevezik ez "baloldalnak"?

Péter Julia 2016.07.19. 12:45:16

Beszéljük meg ! De Bolgár nélkül...
Remélem, az Orbánt leváltani akarókban megvan az akarat. Bennünk, DK-okban: igen.

siriq111 2016.07.19. 12:59:50

@Péter Julia: En sem ertem mit keres itt egy bolgar eszetlen birka.

Imre Csizma 2016.07.19. 13:25:58

Amit vidéki ír tipikus példája a butaságnak!A magyar költségvetés 2000-ig volt egyensúlyban (3% hiány)Ezután következet Orbán 100%-os minimálbéremelése,majd erre logikusan Medgyessy 50%-os béremelése a közszférában.Ezek révén 2000 és 2003 között összesen 32%-al emelkedtek a reálbérek,miközben az ország GDP-je csak 12%-al emelkedett,tehát ahhoz ,hogy az adósság a 2000 évi 55%-os szinten maradjon,ahhoz a reálbéreknek is csak 12%-al szabadott volna emelkedni.Viszont ennek csaknem háromszorosával emelkedett.Egyszer már végre számba kéne venni a 2000 és 2003 közötti Orbán és Medgyessy kormányok intézkedéseinek 8 éves hatását!Orbán,aki 2000-ig nem törödött a minimálbéresekkel 2000 és 2002 között 100%-al emelte a minimálbért és nagyon pazarló lakástámogatást vezetett be.Medgyessy meg erre még egyéb intézkedésekkel ráfejelt.Félreértés ne essék a minimálbéresek jövedelme így sem lett hatalmas.A nagy teher az országnak abból jött,hogy a minimálbér feletti kategóriákban is 30-70%-os béremeléseket kellett végrehajtani,ahhoz,hogy a bérarányokat megőrizzék.A kiinduló pontja tehát az elkqrásnak mindenképpen az Orbán kormány dilettáns, hozzá nem értő politikája volt,mert alapvető,hogy nem emelünk egyik napról a másikra 100%-al béreket. Bármennyire örömteli is az embereknek egy ilyen hirtelen emelés,logikus,hogy rosszul járnak, mert egyszer majd vissza kell venni belőle,és a végén rosszabbul jönnek ki mintha a béreket fokozatosan,de mindig emelték volna.A másik káros hatása az 50-100%-os béremeléseknek az volt,hogy az emberekben azt az illuziót keltette,hogy csak akarat kérdése a bérek nagy arányú emelése és hogy ez a továbbiakban is folytatódni fog.Ezért vették aztán fel a sok hitelt.A 2003 és 2006 közötti ídőszakban durván 15%-al emelkedett a GDP viszont a reálbérek csak kb.10%-al emelkedtek.Tehát ebben az időszakban lassabban emelkedtek a reálbérek ,mint a GDP,csak az volt a baj,hogy ez a 10% még rárakódott a 2000 és 2003 közötti 32%-ra.Igy már durván 42%-al voltak magasabbak,mint 2000-ben.A 15%-os 2003 -2006 közötti GDP emelkedés pedig csak arra volt elég ,hogy a GDP szintjét 2000-hez képest 27%-ra hozza fel.Ezekből az adatokból látszik,hogy a fő elkqró nem Gyurcsány,hanem Orbán és Medgyessy voltak!!!Gyurcsánynak csak a kellemetlen feladat maradt,a visszafogás.2002 és 2006 között nem sikerült a 2002-ben létrejött 9%-os hiányt érdemben csökkenteni.2006-tól viszont a 2. Gyurcsány kormány nekiállt a hiánycsökkentésnek és rekordidő alatt 2008-ra lecsökkentette 3,8%-ra!Ez nem valami neoliberális megfontolásból következett,hanem ellenreakciója volt a 2000 és 2003 közötti osztogatásnak.Ostobaság neoliberálisnak nevezni azt a politikát ,amelyik az utolsó percig fenntartotta a 13.havi nyugdíjat és a gazdagokat jobban terhelő többkulcsos adót!Az igazán neóliberális húzás éppen a Fidesz egykulcsos adója!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.19. 15:28:23

Beszéljük meg.

Beszéljük meg, hogy Gyurcsányt az MSZMP KB telefonjai segítették eygetemista korában is a jobb jegyekhez, cserébe a spicliskedéseiért a Pécsi Dialógus Csoportról.
Link: www.youtube.com/watch?v=Fe_6EavXIwA

Beszéljük, meg hogy Gyurcsány egy mocskos adócsaló (Fittelina), és Közokirathamisító (Nomentana), és a pert melyet indított a Magyar Nemzet ellen, mert az leírta az igazat, csúfosan elbukta.

Beszéljük meg, hogy elkúrta, és beazonosíthatatlan karhatalmistákkal veretett rommá ellenzékieket.

Beszéljük meg, hogy Erdélyben nyomtatott szórólapok segedelmével uszított magyarokat, határontúli honfitársaink ellenébe !

Beszéljük meg.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.19. 15:31:47

@Imre Csizma:

Marhaság..
GYurcsány az egész EU legszarabb gazdasági mutatóit produkálta Eu szerte.
Minden országhoz képest.
Bármilyen gazdasági adatot nézhetsz, összehasonlíthastz más országokéval itt:

Íme a hiány ahogyan elkúrták:
https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+gdp

Íme a munkanélküliség alakulása ahogy elkúrták:
https://www.google.com/publicdata/directory#!q=eu+unemployment
(Megduplázták a munkanélküliségi rátát)

MIndenben a legszarabbak voltunk.
Így kerültünk 2010-re az EU utolsó helyére, úgy hogy 2002-ben még minden gazdasági mutató szerint a szlovákok elött voltunk.

bandiras2 2016.07.19. 15:37:28

Olvastam a hozzászólásokat Gyurcsány és társai politikai ámokfutásait illetőleg. Viszont van valami egyszer és mindenkorra eldöntötte a kérdést:
Gyurcsány hozzáállása a bevándorlókhoz Vs Első Orbán hozzáállása a bevándorlókhoz:
Qrcsány-
www.origo.hu/itthon/20151015-menekultek-gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-mszp.html
www.origo.hu/itthon/20150902-gyurcsany-ferenc-menekultek-szirek-afganok.html
nepszava.hu/cikk/1069891-tuntettek-horgosnal-a-menekultek-gyurcsany-is-megjelent
Qrbán-
index.hu/belfold/2016/07/13/olyan_durvan_banunk_a_menekultekkel_hogy_inkabb_visszafordulnak_a_hatarrol/

Amiről mindegyik vadliberális sötét idióta szándékosan tudomást sem vesz, az az Iszlám valódi lényege. Soha egyik idióta jogvédő nem vette a fáradtságot, hogy tájékozódjon arról, hogy miféle emberek ezek, milyen értékrend szerint élnek, és halnak. Igen, HALNAK! A próféta parancsa egyértelmű: terjeszteni kell az Iszlámot bármely eszközzel, bevándorlással, gyerekszüléssel, majd ha megerősödtek, akkor erőszakkal, terrorral, amíg az összes alsóbbrendű féreg(beleértve a haladószellemű liberális hősöket) napi 5x mekka felé imádkozik, és szemeteszsákban járatja családja nőtagjait. És aki ennek nem tesz eleget, arra halál.

Korán 9.29 szerint a hívőknek (a muszlimoknak) harcolniuk kell azok ellen, akik nem hisznek Allahban, vagy a Végítélet Napjában; vagy akik nem tiltják azt, amit Allah vagy Mohamed próféta megtiltott; vagy akik nem hisznek az igaz vallásban (az iszlámban), még a Könyv népei (azaz a zsidók és a keresztények) ellen is, egészen addig, amíg azok alávetettségbe nem esnek, alázatosan nem fizetik a dzsizját (a hűségadót a muszlimok részére), és át nem érzik alávetett helyzetüket. A muszlimok szerint, egy zsidó vagy egy keresztény az alábbi három lehetőség közül választhat: 1. áttér az iszlámra 2. fizeti a dzsizját, és alávetett, másodrendű állampolgárként él 3. meghal Ha valaki azonban nem a Könyv népei közül való (azaz nem zsidó és nem keresztény), akkor csak két választása van: 1. felveszi az iszlám vallást 2. meghal Ha a muszlimok erősek, akkor a dzsihádot erővel, nyílt módon kell végrehajtaniuk. Ha a muszlimok gyengék, akkor megtévesztéssel, szaporodással, és egyéb fedett módon kell küzdeniük addig, amíg eléggé meg nem erősödnek ahhoz, hogy nyílt harcban győzzenek. Éppen ezért értelmezhetetlen az a nyugatiak körében elterjedt, hímező-hámozó kifejezés, hogy van „szélsőséges” muszlim, meg van „mérsékelt” muszlim. Szó sincs erről. Mindkettő ugyanazt a cél akarja elérni, csak más eszközökkel: az egyik ordítva és fegyvert rázva, a másik mosolyogva és alattomosan.
Forrás: kuruc.info/r/9/144681/
Persze vannak olyan békeszerető moszlim emberek is, akik nem akarnak mást csak nyugton élni, és elferdítik a korán sorait, eltérítve a vallást az alapokban lefektetett kötelező háborútól. Ezek a radikális moszlimok nem szeretnének háborúba menni, és gyilkolni. Aki kíváncsi hogy milyen a valódi iszlám, nézze meg az IS-t, vagy a tálibokat. Az a szó szerint vett valódi iszlám.

2016.07.19. 15:40:08

gyurcsánnyal már nem lehet nyerni választást, ezt el kell fogadni a bal oldalnak...nem lehet rehabilitálni semmilyen módon sem.

2016.07.19. 15:42:19

@KUNTYI:

de ezt a hülye liberálltak nem értik. annyira szánalmasan hülyék, talán aljasak is hogy már szinte fáj.
hányszor kell még pofánverni őket hogy észhez térjenek???

Chiccbp 2016.07.19. 15:52:24

"Azt kell látni, hogy a baloldali és liberális szavazó (vannak annyian, mint a jobboldalon)..." Nem, nincsenek. Sem itthon, sem Európa legtöbb országában. A baloldal mellett elment az élet, és nem vették észre.

nu pagagyí 2016.07.19. 15:58:14

@1vidéki: A "meghurcolt" kisvállalkozók megkapták Gyurcsányéktól a becsületes egérutat: méltányosan le lehetett rendezni a pénztárhiányt és bevezették az EVÁ-t (akkor még, ha jól emlékeszem 15%-os adóval (most 37)). Valamit tenni kellett a rendszerszerű adócsalással, megtették. Aki továbbra is csalni akart volna, az megérdemelte, hogy "zaklassa" az APEH. Vagyonosodási vizsgálat most sem ártana, de már a tolvajok vannak hatalmon, úgyhogy egyelőre nem időszerű. Ja, és akkor még voltak szociális segélyek, nem úgy mint manapság.

De nagyon alulnézetből vizsgálod a dolgokat. A magyar gazdaság rákfenéje az egyszerre pazarló és állandó hiányt generáló társadalombiztosítás rendszer volt (a költségvetés harmada), ezért kellett reform. Gyurcsány azt feltételezte, hogy az emberek a járulékaikért nem óhajtanak szarabbat, vagy semmit sem kapni. A megszorítások a reform átmeneti költségeinek fedezetére kellettek.

A Fidesz is megoldotta a problémát a maga módján. Épp most vezeti ki a társadalombiztosítási nyugdíjakat (miután ellopta a magánpénztári vagyont is), segély helyett kényszermunkát kínál (aki bekerül, a büdös életben nem vergődik ki belőle), egészségügyi ellátás helyett meg szükség kórházakat a szegényeknek. A gazdagok természetesen a pénzükből majd gondoskodnak magukról elit színvonalon az igényeikre épülgető magánintézményekben, a többiek le vannak szarva. Az oktatást még nem is mondta, nagyon úgy tűnik, hogy az állami oktatásból egyenes út vezet a bokor alá.

dadddd 2016.07.19. 15:59:36

Gyurcsány a fő recept a fideszes győzelemhez. (akár 2/3-hoz...)

Kivlov 2016.07.19. 16:00:02

@sunt:
:D
jobb?
mégse tudtok felmutatni 6-8 éve egy olyan arcot se, aki jobb lenne nála. Legalábbis szavazatok szintjén nem az jön le a népnek, hogy jobb.
előre gyurcsánnyal és garantál újra a sz*póka. :D

Galebeb 2016.07.19. 16:16:26

A téma aktuális és a tartalma helyes. Ezt alátá,sztja az kommenthalmaz, mely a 2006-óta hallgatott nótát fújja. Gyurcsányt nem azért kell rehabilitálni mert nem hibázott hanem azért, mert az ellenzéki oldal e témának fogja és kivállóan lehet őket partvonalra tólni sok hazugsággal. (Többet itt is olvastam) Az alábbi kommentelők nem értették meg, hogy Gyurcsány "rengeteg hibáival" nem lehet eltakarni a jelenlegi hatalom nemzetromboló rabló-politikáját. Azt, ahol az emberek többsége szegénységben. a másik fele meg Horvátországi villákban él. És ezek nem Gyurcsány hibái, csak itt a jelenlegi hatalom hatalma Szerecsenmosdadás történi annak céjából, hogy a vakok továbbra is azok maradjanak.

DarthVader 2016.07.19. 16:21:06

Olyan édes amikor széljobberek - mind a 10 alaposan ismert bérkommenter - méltatják Gyurcsányt. A blogposzt nem nekik szól, bele is van írva. Beleugathatnak, de véleményük abszolút érdektelen.

dukeekud 2016.07.19. 16:22:06

A Gyurcsányék szétverték, szétloptak, szétzülesztettek, és CSŐDBE vittek az országot.
De mindez jelentéktelen semmiség a valódi büneikhez képest.
Ahhoz, hogy a kettős állampolgárság népszavazásán, magyarországon magyarok ellen szitottak GYŰLŐLETET. (akkor 23 millió románoztak, most meg számolatlanul telepítenék be a terroristákat)
A másik SOHA ELNEM ÉVŰLŐ, ÖRÖKKÉ MEGBOCSÁJTHATATLAN BŰNŰK, hogy fegyverrel támadtak a saját nemzetükre, a forradalom 50. évfordulóján, mert nem bírták elviselni, hogy az emberek, még 50 év múlva is emlékeztetik a baloldalt a büneikre.
SENKI NEM FELEJTI EL, AZT AZ ESZELŐS, SZADISTA BRUTALITÁST, AHOGY AZ EMBEREKET GYILKOLTÁK AZ UTCÁKON A LIBERÁLISOK.

MACISAJT 2016.07.19. 16:22:21

Az apró-klános elmebeteg tényleg egy "lottó ötös", olyan mint egy lebutított vírus, az ország immunrendszere erősödik akárhányszor csak megjelenik/megszólal, százeztrek ugranak azonnal talpra hogy ne ezt már mégse kellene...

Köszönet jár neki. De tényleg.
Nélküle soha nem lett volna kétszer is kétharmad.

Szétverte az SZDSZ-t. Pártszakadást okozott az MSZP-ben, sameszaivel mérhetetlen törpepártokat létesítve.
És még nincs vége...

Nyihihi:O

MACISAJT 2016.07.19. 16:28:17

Az öszödi beszédben, ami valójában nem volt más mint egy főmaffiózó, zárt körben , párttársai előtt tett vallomása, amivel aztán pancser módon lebukott...
még ott is hazudott az apró-klános,. Idézem:

"Soha egy darab interjút nem fogok adni akkor, amikor be fogom fejezni, hogyha vitával fogunk elválni egymástól. Soha. Soha nem fogom a magyar baloldalt bántani. Soha."

Csak azt tudom mondani, hogy nem fogok játszani semmilyen játszmát sem így, sem így. Tesszük a dolgunkat. Amíg nagy tempóval lehet menni előre, addig megyünk. Ha nem lehet menni, és elmagyarázzátok, hogy igen, de… Ahhoz énszerintem én nem köllök. Ahhoz más kell. És írok majd kibaszott jó könyveket a modern magyar baloldalról."

Ehhez képest eddig a pokol fenekére vitte az SZDSZ-t és pártszakadást csinált az MSZP-ben.
A kibaszottul jó könyvei pedig....muhaha.
Valamikor 2004-ben, kevéssel azután hogy mint kirúgott sportminiszter megpuccsolta kunczemaci és h. kovács lászló közreműködésével a D209 fedőnevű főnökét hogy beülhessen annak a székébe, egy indexes firkász(spirk?) kitalált egy képzeletbeli/névtelen fideszest, aki állítólag azt mondta volna hogy "gyurcsány egy lottó ötös a Fidesznek".
Ez akkor jól hangzott, rötyögtek is rajta a ballibák.

Aztán bebizonyosodott hogy ez a jól hangzó kitaláció önbeteljesítő jóslattá vált.
Őszintén köszönhetjük az apró-klános böszmének hogy úgy viselkedik mint egy lebutított vírus: kiválóan alkalmas az ország egészséges többségének immunrendszerének aktiválására. Mikor már egy kicsit lankadna a közfigyelem,ez az elmebeteg mindig gondoskodik hogy valamivel talpra ugrassza a népeket.

És valljuk be, érdemei elévülhetetlenek. Szétverte az SZDSZ-t, szétverte az MSZP-t, mérhetetlen törpepártokat hozott létre sameszaival.
Nélküle a kétszer kétharmad soha nem jöhetett volna létre.
A határon túli magyarságban egy életre elvágta a ballibákat a 2004-es hazaárulásával.
Bebizonyította, mégpedig fényesen hogy mindazt amit a ballibákról hagyományosan állítanak az ellenfeleik a hazaárulásaikról, a gazdaságfi impotenciáikról az mind igaz.
Ezért részemről őszinte köszönet jár neki.

nick papagiorgo 2016.07.19. 16:28:18

Nem kell a balliberális oldalnak rehabilitálnia Gyurcsány Ferencet.
A balliberális oldalnak úgy többé-kevésbé nincs sok baja GY.F-el.
Vele az ország kb 70%-ának van baja, de ők meg nem balliberálisok. És ose fogják rehabilitálni.
Ez az egyik.
A másik meg az, hogy GYF nem tudja elviselni, hogy hosszú távon ne az övé legyen a vezető szerep. Ez alatt azt kell érteni, hogy lehet, hogy az összefogás érdekében meghúzódik a háttérben egy ideig, de utána óhatatlanul leszalámizza a saját szövetségeseit, mint ahogy annakidején Medgyessyvel is tette. A baloldal többi politikusa meg tökéletesen tisztában van ezzel, ezért nem akar vele összefogni.

Egy szó mint száz, GYF önmaga biztosítja Orbán hatalmon maradását. Magától eltűnni nem hajlandó (nem képes), megkerülni meg nem lehet.
Jó lenne megbarátkozni ezzel a gondolattal.

bandiras2 2016.07.19. 16:28:57

@dukeekud: "fegyverrel támadtak a saját nemzetükre"
Helyreigazítanálak: Nem a saját nemzetükre támadtak. Ezek nem magyarok, illetve van köztük néhány hazaáruló, nemzetáruló. De hatalmi pozícióba született magyar nem kerül közöttük az hótziher.

nu pagagyí 2016.07.19. 16:31:04

@dukeekud: Ha szétlopták volna, ez a kormány nem tudott volna mit ellopni. Például azt az ominózus 3 ezer milliárdot. Hülye vagy öregem. Mellesleg volt lopás akkor is, de az is a Fidesz számlájára írható, akkor éppen a 2006-ban elnyert önkormányzatokat rabolták ki és adósították el, visszaélve az autonómiával.

Komodoi 2016.07.19. 16:41:52

A Gyurcsány erkölcsileg, szakmailag alkalmatlan, emberileg hitvány, nemzethűsége nincs, egy kártevő. Tehát jó lenne ha az egyesült balliberális erők vezére és miniszterelnökjelöltje lenne, akkor távol tartaná az oldalát a hatalomtól.

dadddd 2016.07.19. 16:45:44

@nu pagagyí: "2006-ban elnyert önkormányzatokat rabolták ki és adósították el, visszaélve az autonómiával"

Meg egészen véletlenül kaptak a nyakukba egy pedagógus béremelést, amihez elfelejtettek forrást rendelni. Gyakorlatilag minden önk. forrást felemésztett.

2016.07.19. 16:46:19

Gyurcsány rehabilitálása az Orbán kormánynak is érdeke, mint ahogyan minden hazaáruló és magyargyűlölő csoportnak. Orbán és Gyurcsány közösen tudják előadni legjobban a magyar nép megosztását generáló színjátékot. Aki elősegíti ezeknek az oldalaknak és a szembenállásnak a létjogosultságát, nácizik vagy ballibezik, és valós problémának állítja be ezeknek a kvázi oldalaknak a létezését, az Magyarország sírját ássa. Mint ahogyan a jelen blogposzt is ezt teszi. Arról kell beszélni, hogyan bontsuk le a rendszert, amit Orbán, Gyurcsány, Vona, Horn, Antal... stb összetákolt.

Csuti Ördögüző 2016.07.19. 16:47:15

2018 szempontjabol tokmind1 hogy mit csinalnak. Az allami tamogatas tobb ha 2 kulon partkent kerul be a ballibsi maradek.

Valszeg utoljara a valasztasok torteneteben.

dadddd 2016.07.19. 16:47:53

@je suis chauve: " amit Orbán, Gyurcsány, Vona, Horn, Antal... stb összetákolt."

Vona hogy is jön ebbe sorba?

Csuti Ördögüző 2016.07.19. 16:50:17

@nick papagiorgo: gyurcsany nelkul se lesznek a ballibsik masodikok se, merfoldekre vannak orban levaltasatol de meg a 2012es fostos onmaguktol is.

táltos 2016.07.19. 16:52:47

A Lotyaszájú, ahogy magát nevezte egyszer, híven ehhez a "névhez" 2003 óta beszél össsze-vissza hetet-havat. 100 napos program, 100 lépés programja, 2006-os választási hazugságai, az Öszi, az Mszp lezüllesztése stb. Egyenes út volt a 2010-es Fidesz 2!3-ig.
Innen nézve Ferenc testvér Magyarország megmentője:)

morpho 2016.07.19. 16:54:34

Itt komoly szövegértési gondok vannak! Ez a poszt a baloldali, illetve liberális szavazóknak szól. Erre idejön egy csomó buta jobber elmagyarázni, hogy Gyurcsány mekkora gazember. Nektek mindenki gazember és nemzetáruló, akit nem Orbán Viktornak, vagy Vona Gábornak hívnak. Titeket erre a posztra nem hívtak meg gyerekek! Csak szólok.
Egyébként, csak hogy a témához is valamit. Ha Fletó 2006-ban nem kezd neki a konvergenciaprogramnak és nem próbálja rendbe rakni az egészségügyet, a felsőoktatást és a TB-t, akkor még mindig hatalmon lenne. Orbán ugyanis ezekkel nem csinált semmit. Népszavaztatott a reformok ellen, aztán hagyta az egészet szétrohadni. Ez most tényleg egy működőképes egészségügy Magyarországon?

2016.07.19. 17:02:24

@dadddd: Aki ma olyan tevékenyen részt vesz a politikai életben mint Vona, kénytelen betagozódni a rendszerbe. Nem is kérdés ez, tekintve a Simicskához közeledést. A múlttal kapcsolatban pedig, Vona tulajdonképpen úgy került a Jobbik élére, hogy megpuccsolta a vezetést, melynek Kovács Dávid volt az elnöke. Vona korábban Orbán kifutó fiúja volt, első polgári körös volt. A Jobbik sokat tesz a magyar nép megosztottságának fenntartásáért.

Komodoi 2016.07.19. 17:04:21

@je suis chauve:

"Vona tulajdonképpen úgy került a Jobbik élére, hogy megpuccsolta a vezetést"

Vona elindult egy demokratikus elnökválasztáson és legyőzte a korábbi elnököt. Ezt nem nevezik puccsnak.

ka_TARZI_s 2016.07.19. 17:05:02

Attól, hogy fideszes tolvajok és gazemberek már 6 éve lopják az országot Gyurcsány nem lett kevésbé gazember.

@morpho:

Milyen TB reformokról beszélsz? Arról, hogy a járulékfizetőkkel + vizitdíjat fizettettek volna, miközben a potyautasoknak maradt volna ingyenes az eü?

n3spr3ss0 2016.07.19. 17:05:35

@dukeekud: te csak egy hülye habzó szájú román lehetsz.

2016.07.19. 17:06:53

@Komodoi: Az egész vezetőséget lecserélték, és nemcsak a párt éléről, de a pártból is kénytelenek voltak távozni. Dokumentumok sem maradtak a Jobbik azon időszakának tevékenységéről amikor Kovács Dávid volt az elnök, szinte mindent megsemmisítettek.

Komodoi 2016.07.19. 17:07:08

@morpho:

Én bizonyítani tudom hogy a Gyurcsány nemzetáruló. Kormányzása idején hagyta jóvá Magyarország Románia EU-tagságát, aminek nem szabta feltételéül a székelyföldi autonómiát.
Ez nyilvánvalóan nemzetárulás, ha lehetősége van kikényszeríteni az elszakított nemzettestvéreink jogait, de nem teszi meg.

n3spr3ss0 2016.07.19. 17:07:29

@Komodoi: Ja,azért tudta Orbánnal felmosni a padlót,mert annyira alkalmatlan.

ka_TARZI_s 2016.07.19. 17:07:53

@je suis chauve: Vona elmondása szerin, . összesen 2 polgári körös összejövetelen vett részt az "alakulóülésen" meg ami után kilépett.

Vona a 2006-os MIÉP-Jobbik összefogás számára kudarcos választások után lett ismét a Jobbik elnöke.

Komodoi 2016.07.19. 17:08:25

@je suis chauve:

Kovács Dávidék önként távoztak a Jobbikból, nem voltak kénytelenek távozni, az egész vezetőséget meg a párt kongresszusa cserélte le többségi szavazás útján, ami szinbtén nem nevezhető puccsnak.

Komodoi 2016.07.19. 17:09:40

@n3spr3ss0:

"azért tudta Orbánnal felmosni a padlót"

Mint később az őszödi beszédből kiderült, hazugsággal. Hazugsággal padlót felmosni az nem teljesítmény.

2016.07.19. 17:11:13

@Komodoi: Persze, a Fideszből jön egy ejtőernyős, majd hirtelen pártvezér lesz, teljesen életszerű :)

nu pagagyí 2016.07.19. 17:11:23

@dadddd: Nem a pedagógusok fizetésére vették fel a devizahiteleket, hanem szökőkutakra, ugyanannak a térnek háromszori leburkolására a haver céggel és nem utolsó sorban a pártnak fontos személyeknek történő, kreált jogcímeken folyósított kifizetésére. Így kötötték össze a személyes gazdagodást a pártkassza felhizlalásával, hogy fedezni tudják az általuk szervezett tömeghőzöngéseket és az állami hivatalnokok lekorrumpálását.

Egyébként meg az önkormányzati adókat nem szedték be. Elnézték az adócsalást, mert mindenkit meg akartak nyerni, hogy a győzelem után már ne szólhass hozzá semmihez és onnantól kényük-kedvük szerint fosztogathassanak. A terv bevált, az országnak van még tíz éve, mire minden lerohad és minden megtakarítás eltűnik.

morpho 2016.07.19. 17:12:22

@ka_TARZI_s:
A Társadalombiztosítási reformkísérletről beszélek, a többiztosítós egészségügyről, amit egy Albert házaspár fedőnevű fideszes népszavaztatni akart, így visszavonták.
Viszont a kérdésre nem válaszoltál. Ez most tényleg egy működőképes egészségügy Magyarországon?

@Komodoi:
igen, ez nyilvánvaló nemzetárulás.

Komodoi 2016.07.19. 17:12:31

@je suis chauve:

Vona nem a Fideszből jött, hanem a Jobbikból. A Fideszen csak átment, de előtte már a Jobbikban volt alapító.

morpho 2016.07.19. 17:15:19

@Komodoi:
Az megvan, hogy ez a poszt nem Vonáról, hanem Gyurcsányról szól? Ráadásul nem a jobbikosoknak, hanem a baloldaliaknak? Csak kérdezem...

2016.07.19. 17:16:35

a liberális értelmiség az aljas segghülyeség mintapéldányai.
ütni mindet amíg mozog.

2016.07.19. 17:18:10

@Komodoi: Aha, Horn Gyula meg csak felpróbálta a puffajkát és néhány évtized múlva úgy döntött, hogy nem is állt jól. A sablon duma a formaságokról nem tudja elbújtatni a hatalmi harcokat, amik rombolják ezt az országot.

Rwindx 2016.07.19. 17:18:20

muhahaha rehabilitáljátok :D :D

Komodoi 2016.07.19. 17:18:23

@morpho:

Ismered azt a jelenséget, hogy valaki reagál valamire? Tehát ne nekem mondjad hogy nem a Vonáról szól a cikk, hanem annak, akinek a hozzászólására én csak reagáltam.

Göntér László 2016.07.19. 17:18:55

A pártot nem választók tábora azért nem csökken, mert a pártokkal szemben fenntartásaik vannak. Hogy mi lesz helyette? Most még kiforratlan, de majd ki fog alakulni. Akik sietnek, azok olyan parton állnak, amelyiket a lassú víz mosogat.
ktkj.blog.hu/2015/02/22/a_partok_alkonya

2016.07.19. 17:19:03

@morpho:

figyelj, te nagyonhülye:

1. a baloldalnak semmi köze gyurcsányhoz az akkor baloldali mikor én a római pápa
2. a liberálisok egy része most is nyal gyurcsánynak
3. az értelmesebbje, lásd a fővárosi barmokat leszaró botkát, meg tudja, hogy gyurcsánnyal sem nyerni, sem egy esetleges de gyakorlatilag persze lehetetlen nyerés esetén együttműködni nem lehet.
akkor miről beszélünk majomparádék?

egy elutasított, bukott tehetségtelen politikusnak kell nyalni, mert nem hajlandó eltakarodni?
ennyit tudnak a liberálisok?

Komodoi 2016.07.19. 17:20:51

@je suis chauve:

Vona először a Jobbiknak volt az alapítója, aztán belépett a Fideszbe, aztán kilépett a Fideszből, és továbbra is a Jobbik tagja mostanáig.
Ezt nem lehet úgy értelmezni, hogy a Fideszből jött, mert a Fidesz előtt már a Jobbik alapítója volt, tehát a Jobbikból jött, nem a Fideszből.

2016.07.19. 17:21:01

@morpho: Az megvan, hogy ez a poszt jobban fertőzi a közéletet mint egy csordányi lépfenés marhatetem? Amúgy meg ki a rosseb vagy te, hogy egy szabad országban megmond, hogy milyen tárgyi kapcsolatokban váltsunk szót, pubi?

bandiras2 2016.07.19. 17:21:13

@Komodoi: Így igaz. Orbán alatt pedig idejött Clinton, és hozzájárulást kért arra, hogy felsorakoztathassa a tankjait az alföldön egy Szerbia elleni invázió esetére. Orbán hatalmas nyelvcsapásokkal feltétel nélkül aláírta, pedig kérhette volna, hogy ha már demokráciát terjesztünk, akkor a Vajdaságban ugyan már legyen falvanként szavazás, hogy hova is akarnak tartozni.
2: A PG (Dunai Repülőgépgyár->Pestvidéki gépgyár) módszeres tönkretétele.
Ez a kettő szintén kimeríti a hazaárulás fogalmát.
De Qrbán nem akar milliószám moszlimniggereket betelepíteni. Ez az egyetlen különbség ami valójában számít.
Ellenben viszont:
www.origo.hu/itthon/20151015-menekultek-gyurcsany-ferenc-demokratikus-koalicio-mszp.html

morpho 2016.07.19. 17:21:23

@WiteNoir:
Ezt a posztot nem neked írták, hanem a liberálisoknak, akik ennyit tudnak. Megnyugodtál?

Komodoi 2016.07.19. 17:24:00

@bandiras2:

A Délvidéket vissza tudtuk volna foglalni, mert a jugoszláv nehézfegyverzet nem tudott mozdulni, mert ha megmozdul, a NATO légierő azonnal megsemmisíti, azt a lehetőséget az Orbán nemzetárulása szalasztotta el.

morpho 2016.07.19. 17:24:27

@je suis chauve:
Nem én mondtam, hanem a poszt. Ha egy női blogban menstruációs zavarokról írnak, akkor is hozzá szoktál szólni? Végül is szabad az ország, szabad a poszt.

2016.07.19. 17:24:55

@morpho:

nem, mert az állampolgárokkal basztok ki, lévén a ti kibaszott hülyeségetek miatt nem lehet leváltani a férgeket.
a kurva rohadta anyátok, döglenétek meg, nem pesterházynak kellett volna meghalni, hanem a gyurcsánytámogatóknak.
ALJAS HÜLYÉK VAGYTOK

morpho 2016.07.19. 17:25:48

@Komodoi:
Egy ilyen visszafoglalás a gyakorlatban hogy nézne ki? A magyar hadsereg bevonul és ipi-apacs? Vagy hogy?

Komodoi 2016.07.19. 17:27:38

@morpho:

A magyar hadsereg elfoglalja a stratégiai objektumokat és átveszi a fennhatóságot a terület fölött. Ez katonai szakmai dolog, szakirodalma van annak hogy mit jelent az hogy visszafoglalni és az hogyan történik.

nu pagagyí 2016.07.19. 17:28:45

@WiteNoir: Nem a jobb és baloldal között, hanem a liberális demokraták és a kleptokraták között húzódik a legmélyebb törésvonal Magyarországon.

morpho 2016.07.19. 17:28:53

@WiteNoir:
Kicsit végletesen tolod, de Orbánt nem Gyurcsány miatt nem lehet leváltani. Orbánt semmilyen demokratikus eszközzel nem lehet leváltani. Ezt még nem rakta össze a magyar társadalom. Te sem. Viszont az jó, ha megmarad az indulatod, csak ne a blogtérben, hanem az Orbán ellenes tüntetésen tessék előjönni vele!

ka_TARZI_s 2016.07.19. 17:29:04

@morpho: A magyar egészségügy legnagyobb gondját a magyar emberek jelentik, akik élen járnak kb. minden olyan tevékenységben, ami szembemegy az egészséges életmóddal.

Alkoholizmus, elhízás, dohányzás, mozgáshiány, újabban könnyű drogok.

@Komodoi:

Amikor Vona belépett a Fideszre, a Jobbik még nem volt párt, csak egy ifjúsági ernyőszervezet.

morpho 2016.07.19. 17:29:36

@Komodoi:
Ok, a hadsereg elvégzi a dolgát és másnap mi lesz?

Komodoi 2016.07.19. 17:32:04

@morpho:

Másnap az lesz, hogy működik a közigazgatás, hivatalos nyelv a magyar is, a helyi nemzetiségek maguk intézik az ügyeiket, az oktatásuk tananyagát, anyanyelvüket és jelképeiket szabaon, korlátozás nélkül használhatják.

Komodoi 2016.07.19. 17:33:13

@ka_TARZI_s:

A Jobbik akkor még nem volt párt, de az teljesen indiferens hogy formálisan mi volt, mert ugyanúgy Jobbik volt az a Jobbik is.é

Janossz 2016.07.19. 17:34:08

Gyurcsányt nem kell rehabilitálni. Már megtörtént.
Meg kell nézni a közvélemény-kutatásokat.
Ettől persze előtérbe helyezni egy választások alkalmával nem lehet/szabad.
A tíz éves lejáratás nem múlik el nyomtalan.

2016.07.19. 17:37:27

@nu pagagyí:

az elitista liberalizmus éppúgy halálos ellenség

@morpho:

végeztem velem, bubbancslib

gizmo26666 2016.07.19. 17:39:22

Ha azt akarod, hgy a nemzetközi nagytőke uralkodjon feletted a magyar oligarchiák helyett, akkor nosza, válaszd elkúrcsány ferencet. De kb. ennyit választhatsz. megsúgom, a te életedre kurvára semmilyen hatással nem lesz ez az egész

Netuddki. 2016.07.19. 17:40:37

Jó trollmágnes poszt. Nyehehe!

Nagyorrú Barbi 2016.07.19. 17:41:35

@sunt: Gyurcsótányodnál pedig mindenki jobb.

Nagyorrú Barbi 2016.07.19. 17:44:40

@Péter Julia: A degenerált koalicióban mindenre megvan az akarat. Remélem még a Tajgetoszról való fejes ugrásra is...

morpho 2016.07.19. 17:52:50

@ka_TARZI_s:
Ha a magyar emberek jelentik a magyar egészségügy gondját, akkor tökmindegy, hogy ki van kormányon nem?

@Komodoi:
Ha ez ilyen egyszerű, akkor csináljuk.

@WiteNoir:
Csak óvatosan azzal az öngyilkossággal. Nem vagyok a híve.

Csabi90 2016.07.19. 17:53:08

Aha persze, rehabilitálni ezt a mocsokládát... Na hogyne! Minek? Hogy megint ész nélkül vegye fel a hiteleket, amiből le tudja kenyerezni a nyuggereket 13. havi nyugdíj, meg minden szar formájában? Közben meg duplázódjon megint az államadósság? Köszi, de nem!

morpho 2016.07.19. 18:03:44

@Csabi90:
Te baloldali, vagy liberális szavazó vagy amúgy?

Zoltán Lukács 2016.07.19. 18:05:01

Jó lenne, ha az ájult Gyurcsány-hívek végre abbahagynák a hisztit. Csináljon Gyurcsány a DK-ból egy demokratikus, jól működő, vonzó pártot, és akkor majd nem kell sírni, hogy rehabilitálni kell a Gyurcsányt, brühühühűűűű.

morpho 2016.07.19. 18:12:33

@Zoltán Lukács:
A Gyurcsány-hívek nem akarják Gyurcsányt rehabilitálni. Ez hülyeség!

2016.07.19. 18:19:08

: @Ballib cenzúrázók réme 15: Azt viszont nem kell megbeszélni, hogy mekkora egy görény vagy? Ott voltál? Talán te segítetted? Mire alapozod ezeket a légből kapott vádakat?

Komodoi 2016.07.19. 18:27:12

@morpho:

Ezt akkor kellett volna, mert Jugoszlávia agresszor volt, a NATO légierő ellenőrizte a jugoszláv nehézfegyverzet mozdulatait, tehát akkor lett volna lehetőség az akkori magyar hadsereggel felszabadítani a Délvidéket.

vNHM 2016.07.19. 18:30:27

GYerekek, ennyire szar a helyzet, hogy Ferit, a Nemzet tancoslabu Fred Asteret kell elovenni? Megidezni az aranyajku kurvazot, a tolvajt, aki zsidovagyon folott uldogel, az Altus vezert, aki eu-s penzket pumpal at a cegebol a partjaba, hogy kesobb forditva tegye ugyanezt? Ilyen nagy a baj? Nincs mas? Kovacs Virslis Laszlo? Lendvai Botox Ildiko? Es a tobbi elohalott?

cipraszon 2016.07.19. 18:36:12

Gyurcsány Magyarország messiása. Nem rehabilitálni kell, hanem hódolni neki. Ő, egyedül ő mentheti meg az országot és vezetheti a nemzetközi globális internacionalizmusba.

Komodoi 2016.07.19. 19:04:58

@Ilona Toldi:

Számomra az derült ki az őszödi beszédből, ami annak szövegének a jelentése. Miért, annak az ellenkezője az igaz? A "hazudtunk" az azt jelenti hogy igazat mondtunk?

morpho 2016.07.19. 19:24:55

@Komodoi:
Olvasd tovább!
"Ehelyett hazudtunk reggel, éjjel, meg este. Nem akarom tovább csinálni! Vagy megcsináljuk és van hozzá egy emberetek, vagy mással kell csinálni."

Komodoi 2016.07.19. 19:29:09

@morpho:

Ott van az őszödi beszédben, hogy a Gyurcsányék (tehát az MSZP-SZDSZ koalíció) hazudtak reggel éjjel meg este. Még éjjel is, tehát még álmukban is hazudtak, azért hogy mindenáron megtartsák a hatalmat.

Kelly és a szexi dög 2016.07.19. 19:48:41

Amíg Fletó politizál, addig csak a Fidesz nyerhet! - szerencsénkre, emlékezzünk 2006-ra!

ulpius66 2016.07.19. 19:58:49

Gyurcsány for prezident!

Komodoi 2016.07.19. 20:01:15

@Kelly és a szexi dög:

Nem biztos. A Gyurcsány-ellenesség nem a Fidesz kizárólagos tulajdona, az a Jobbiké is.

Csumpitáz Béla 2016.07.19. 20:03:17

A Fideszt és OV-t utálom mint a szart, legszívesebben lámpavason látnám őket.
De. Nálam GyF a baloldal Orbánja. Ő is mindent megtett a hatalomba maradásért /lásd ÁFA le, majd választások utáni vissza/, csak neki nem volt 2/3-a! Miután kikerült az öszödi beszéd, képes volt NEM lemondani, hanem hagyta, hogy a fideszbérenc kubatov csürhe 2x is szétverje a fővárost.
Én soha nem fogok olyan pártra, listára vagy jelöltre szavazni, amelyiknek bármilyen köze van Gyurcsányhoz. Akkor inkább nem szavazok.

Hajdú Peter 2016.07.19. 20:06:42

Hajra jojjon a Gyurcsany, a ketharmad mar most is biztos, de a Gyurcsannyal a kilenctized is meglesz.

Anselmo 2016.07.19. 20:24:31

Gyurcsánynak köszönhetjük, hogy a magyaroszági baloldal végre azon a helyen van, ami jogosan megilleti. Kitüntetést érdemelne érte. Egy köztársasági érdemrendes kényszerzubbony?

HaCS 2016.07.19. 20:29:17

" Azt kell látni, hogy a baloldali és liberális szavazó (vannak annyian, mint a jobboldalon) képes-e Gyurcsányt elismerve, elfogadva, tűrve új lapot nyitni a 2018-as ütközet sikere érdekében? "

Rövid válasz: NEM.

Továbbmegyek. Valódi baloldali érzelmű ember, aki az egyszerű embereket, a munkásokat és az esélyegyenlőséget tartja szem előtt soha többé nem fogja semmiféle liberális maszlaghoz a szavazatát adni, valami "kisebbik rosszat"(?) szem előtt tartva.
Bár Valkó Gábor már-már Fideszes tempóval emlegeti a balliberális(?) kifejezést, ettől még tény, hogy a baloldali, és a liberális irányzatok egymástól távolabb nehezen állhatnának. Így van ez a fejlett világ majd összes országában, és így is van ez rendjén.

inebhedj - szerintem 2016.07.19. 20:32:13

Én tudom, hogy a legtöbb ember a túléléshez természeteséggel szelektív módon emlékezik a múltra (lásd Kádár nosztalgia, amit minden kormány meglovagol komcsizás ide vagy oda), de ha egyfelől nem felejtjük el, hogy a rendszerváltás óta eltelt 26 évben semmire nem jutottunk (vessük össze az NSZK gazdaságának 1945-től 1971-ig terjedő időszakával), tehát az összes regnáló kormány és gazdaság(politikus) jó esetben kivétel nélkül kutyaütő, rossz esetben maffiózó, másrészt megpróbálunk mégiscsak visszaemlékezni a megelőző kormányok tevékenységére, akkor a harmadik bekezdésben felsorolt kérdésözönre a következőek a helyes és tényszerű válaszok:

Igen. Igen. Igen. Igen. Most. Stadion (metafórikus kérdés). Nem. Is. Egyik akkor, másik most.

Azt azonban ne felejtsük el, hogy a kérdésekre az itt felsorolt helyes és tényszerű válaszok természetesen nem relativizálják a regnáló kormány... khm... nevetségességét, ahogy fordítva sincs erről szó.

inebhedj - szerintem 2016.07.19. 20:37:00

@HaCS:

Ebben lehet valami.

Ráadásul ugyanez a helyzet fordítva is, az elmúlt 26 évben nem indult olyan párt (és program) a parlamenti vagy önkormányzati választásokon, amelyre jobboldali ember a szavazatát adhatná, amely mögött felsorakozhatna (kisebbik rossz elvén pedig ugye végképp nem).

ulpius66 2016.07.19. 20:38:12

Szerintem a Gyurcsány tök jó!!!!

Az Európai Kávézó olvasói is imádják!

Sőt!

Én is imádom!

Szerintem is őt kéne indítani 2018-ban a baloldal közös miniszterelnök-jelöltjeként....

Reszelő Aladár 2016.07.19. 20:44:26

Bárkit megbuktatni csak azért, hogy ne ő legyen, valós alternatíva nélkül. Na ez a nettó hataloméhség.
Feri "végighazudtuk az elmúlt két évet", hagyott egy kevés deficitet csipetnyi devizahitelt, és bezárt kb 300 iskolát. Jelenleg muszlim illegális bevándorlókat kíván ide, bár még egyik társa sem nyilatkozta, hogy szívesebben utazik együtt egy csapat fiatal migránssal mint egy 4 tagú polgári családdal. Persze ez utóbbi nettó rasszizmus lenne.

is 2016.07.19. 20:46:35

@Ballib cenzúrázók réme 15: mit akarsz ezeken megbeszelni?

Szabo Istvan filmrendezo is besugo volt. A FIDESZ szorosan a keblere olelte. Nehezen fogsz tudni olyan erkolcsi mercet allitani 30 evvel ezelotti helyzetre, amin ma barki is csont nelkul atmenne. Aztan figyelmedbe ajanlom a Bibliat, azon belul is Saul tortenetet, aki gonosz adoszedo volt. Eleinte. Kereszteny ember tud am megbocsatani is. Te nem tudsz, lathatoan, nem is tunsz keresztenynek.

Optimalizalta az adojat a Fittelinaban (nem volt adocsalas, csak nem szep dolog)? Irjunk be neki egy fekete pontot. Hany fekete pontot irjunk be Orbannak, aki sokmilliardos vagyont haracsolt ossze? Szazat? Ezret? Elkuldjuk tehat Orbant vagy ne?

Nem az ellenzeket vertek a rohamrendorok, hanem ezeket itt a filmen: www.youtube.com/watch?v=ohz9NzpkrQ8 . Hogy a FIDESZesek miert mentek oda a veres kozepebe, azt toluk kell megkerdezni. Egyszeruen hazudtal, na.

Latjuk, hogy mire kell Orbannak az erdelyi magyarsag: hogy Magyarorszagon ne lehessen levaltani. Aljas, mocskos indok. En nem tudok rendes, becsuletes, erdelyi embert elkepzelni, akinek ez bejonne. Neked bejon?

Beszeljuk meg. Nem vagy kereszteny, bolhabol elefantot fujtal, hazudtal, az aljassagot tamogatod. Beszeljuk meg.

Komodoi 2016.07.19. 20:47:06

@csentecsa:

A Gyurcsány már nem a Fidesznek hoz szavazatot hanem a Jobbiknak, mert a fideszes szavazókat meg lehet kérdezni hogy a Fidesz-kétharmad miért nem számoltatta el a Gyurcsányt, ha annyira ellensége.

is 2016.07.19. 20:47:51

@Reszelő Aladár: Biztos elolvastad a posztot, csak direkt ki akarod nevettetni magad, hogy siman elhallgatod az ott leirt 2000-2003-as periodust az ervelesedbol. Ki is nevetunk.

szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja 2016.07.19. 20:48:03

@Komodoi: Gyurcsány hazug!!! Akkor mért hiszed el neki, hogy hazudtak?

Komodoi 2016.07.19. 20:51:08

@Ilona Toldi:

Hogy lehet értelmezni azt hogy végig hazudtak és nem csináltak semmit? Talán úgy hogy végig igazat mondtak és sokmindent csináltak? A szöveg nem azt jelenti amit jelent, hanem az ellenkezőjét?

Anselmo 2016.07.19. 20:51:33

@HaCS: balliberálisnak ők nevezték el saját magukat, mikor az MSZP (bal) és az SZDSZ (liberális) összeállt, hogy meglegyen a kétharmad. A két ideológiának valóban semmi köze egymáshoz, hogy akkor mégis miért álltak össze, arról elméletem van, de csúnya.

Komodoi 2016.07.19. 20:52:54

@szamtanmertanfizikapeterbacsitanitja:

Nem csak onnan lehet tudni hogy hazudtak hogy a Gyurcsány elárulta a titkos beszédében, hanem onnan is hogy a nyilvánosság előtt elmondott beszédei is ellentétben állnak a valósággal.

Bii­visz 2016.07.19. 21:02:10

Nem lehet, hogy igazából GyF Orbán (titkos) embere? Ha megnézitek azelmulttízévet, Orbán mindent, M I N D E N T neki köszönhet. Szerintem GyF valamilyen titkos nagy falatért cserébe bevállalta a gonosz kis (böszme) manó szerepét. HM??? ;-)

Censored Trompf 2016.07.19. 21:02:39

Szinte hihetetlen...

Szerintem ekkora marhaságot posztként éppeszű ember nem írhat, leszámítva ha nem DK-s az illető.

HaCS 2016.07.19. 21:06:39

@Anselmo:

A balliberális kifejezést gyűjtőfogalomként a Fideszes bértollnok csürhe vezette be a közéletbe bizonyára Finkelsteinnek, a világ legnagyobb köpködőjének tanácsára.
És nem az MSZP-SZDSZ politikusaira használják, hanem mindenkire, aki bólogatás helyett vitát próbál kezdeményezni, vagy kérdéseket tesz fel.

Jelentése egyszerűen: mindenki, aki nekünk ellenszenves.

Anselmo 2016.07.19. 21:09:17

@HaCS: nézz vissza hírműsorokat még az "aranykorból".

Scagnetti 2016.07.19. 21:20:49

Gyurcsány mitől lenne megkerülhetetlen? 5 éves már a pártja, és most is a parlamenti küszöb környékén áll. Az LMP ezt fél év alatt a semmiből megcsinálta, pedig nekik nem volt "karizmatikus vezetőjük" sem. Feri erőlködik, de még a szoci szavazókat sem tudja magához édesgetni, a többiekről meg nem is álmodhat. A választók már rehabilitálták volna, ha megérdemelné, de mégsem tették. Van kb. 200000 szavazója, ami nem kevés, de nem is annyi, hogy megkerülhetetlen legyen.

Mindig jókat nevetek azon, mikor egy törpepárt azt várja el, hogy választók milliói alkalmazkodjanak hozzá. Ezt az SZDSZ is megpróbálta többször, de sosem sikerült nekik. A valóság az, hogy vagy ti alkalmazkodtok a szavazókhoz, és elzavarjátok az olyan rossz hírű figurákat, mint a Feri, vagy jön az újabb választási vereség.

elvhű társ 2016.07.19. 21:22:54

Aki nincsen Gyurcsány Ferencel az orbánal van! és az a fidessel van!! (sicc!) mer csakis GYURCSÁNY fogja leverni ezeket a hatalobol!!!

Balt 2016.07.19. 21:22:55

Szerintem is ráférne valami bentlakásos elvonókúra. Bár, fene se bánja: ő a személyi garancia arra, hogy többet nem jön vissza az utódpárt és csatolt részei. :)))

Tisztességes Természettudomány 2016.07.19. 21:40:14

"Rehabilitálni" - micsoda fellengzős kifejezés. Van erre magyar szó is: rabosítani!

Balt 2016.07.19. 21:42:09

"a baloldali és liberális szavazó (vannak annyian, mint a jobboldalon)"

Nyihihi, ha egy cikkben három ballib véleményvezérbe rúgtok bele, még a maccsotok sem lesz meg megint. Ezt most úgy játsszátok, mint a franciasakkot? :))

DarthVader 2016.07.19. 21:48:25

@Csumpitáz Béla:

Ezt az egész fostengert, ami itt van, leszarom, de erre válaszolok, mert kedvenc toposza a gondolkodásra képtelen orbánszar-evőknek:

"/lásd ÁFA le, majd választások utáni vissza"

A választások ugyi 2006-ban voltak. 2004-ben (!) a kormány kijelentette,(megjelent sajtóban) hogy az ÁFA kulcsokat csökkenteni akarja. (Addig volt 5, 15 és 25%-os.) Azt is előrevetitették, hogy lesz egy 5 %-os és egy 20 %-os kulcs. 2006 jan--ban a 25 %-os felső kulcsot ( ja, most mennyi is?) levitték 20 %-ra. A választások után szeptembertől (hát igen, kurva nagy bűnük volt, hogy utána és nem előtte) a 15%-os kulcsú termékeket átsorolták a 20 %-osba. Meg lehet tekinteni az ÁFA-kulcsokat az APEH/NAV honlapon visszamenőleg. Tehát nem levitték és felvitték, hanem 2 kulcs helyett lett egy közbülső, és nem titokban csinálták, mert 2 éve ismert volt.

A többi toposznak is hasonlóan izmos alapja van (ld. "el lehet menni".)

Hát valóban, gondolkodáshoz kell némi képesség, amire nem mindenki tud szert tenni. Van ilyen. Vannak ilyen fogyatékosok meg olyan fogyatékosok, és mint látjuk, rengeteg idióta is.

kvadrillio 2016.07.19. 22:07:57

most végre egy helyes csaj mondja a híreket az m1-en !!! :)

AK76 2016.07.19. 22:23:18

Muszáj térdcsapkodva röhögni az ilyen fogyatékos kuplerájokon mint ez az ájrópakávéház', vagy mi a tököm, ahol egy olyan, amúgy közútálatnak örvendő politikus visszatérésében reménykednek, aki nélkül soha a büdös életben sem jött volna össze a fidesz kétharmada, az első sem, nemhogy a második...vastaps, és gratula!...Amúgy nem csoda hogy 2016 -ban itt tart az ellenzék, koncepciótlan, karakter, és valós tartalom nélküli fantaszták, lúzerek, álmodozó ötletelők értelmetlen katyvasza, akik valós alternatívaként tekintenek egy olyan politikusra, amelyik konkrétan a komplett baloldal bukásának két lábon járó szimbóluma...Még egyszer, vastaps, nem lehet nektek eléggé hálás az Orbán kartell.

laci_52 2016.07.19. 22:36:37

@AK76: "aki nélkül soha a büdös életben sem jött volna össze a fidesz kétharmada"

Ott a pont!

Az öszödi beszédből mindenki számára világosnak kell lennie, hogy Gyurcsány egy politikai kalandor, akiről már akkor is tudhatjuk, hogy hazudik, amikor még meg sem szólalt. Ha egy ilyen ember mögé akar felsorakozni a baloldal, ám tegye! De akkor ne siránkozzanak '18-ban amiatt, hogy már megint nem sikerült leváltani a Fidesz-kormányt.

Frank Waldner 2016.07.19. 22:42:30

Szerintem Gyurcsan nem balos nem jobbos hanem KOZEP UTAS ! Jobb OLDALON is Es a nal OLDALON is van egy ket jo
HAJRA GYURCSANY!

Balt 2016.07.19. 22:58:22

@MACISAJT: @nick papagiorgo: Kb. ez a helyzet. Azt nem értem a dologban, hogy 2013 októberéig még elég jól kezelte a Mesterházy csapat - ki nem néztem volna belőlük - a Gyurcsány-jelenséget, de utána pár hónap alatt teljesen badőltek neki, ill. az ötödik hadoszlopnak, a saját holdudvaruknak. Konspirációs Bitó-lakás, ahol a polgárháborúba taszított Szíriából ide delegált amcsi "karrierdiplomata" saját bevallása szerint együtt énekli Gyurcsánnyal a mozgalmi dalokat. Lol.

Willkommenskultur 2016.07.19. 23:23:29

@inebhedj - szerintem: Hát te igazán értelmes gyerek vagy..:)

Vesd össze németországgal....:) A németek elárasztották a keletnémet zónát állami támogatásokkal meg vállalati hitelekkel, a nyugati részben volt a lakosság 80%-a. Kb tíz év alatt jöttek fel a keletnémet bérek a nyugatiak 80%ára. Nem évi 3%okkal mint az EU amiből 6%ot visszaszed.

new_boy_on_the_block 2016.07.19. 23:35:10

Vicces latni, Gyurcsanyt a bortontol a Fidesz gyozelme valasztja csak el. Mert ha a Fidesz veszit akkor a Jobbik nyer es a Jobbik nem lesz olyan toketlen, hogy nem vagja bortonbe ezt a szemkiloveto majmot.

Bambano 2016.07.19. 23:37:28

bocsánat, ha kicsit offtopic leszek.
oké, rehabilitáljuk fletót. és akkor mi van? a másik nagy "erő", az mszp meg HILLERREL megy neki a választásoknak.
akkor már nem teljesen tökmindegy, hogy mit gondolunk fletóról?
mikor arra gondolok, hogy mire lehetne szükség, valahogy mindig Karthago jut eszembe.

a magam részéről egyébként azon nagyon kevesek közé sorolom magam, akik tudták helyesen értelmezni az őszödi beszédet. de utána is voltak történések, amiket nemigen bocsát meg olyan ember, aki normális és az aranyhalnál jobb memóriája van.

summa summárum: a magam részéről lehúztam a 18-as választásokat a budin. lehet, életemben először, el se megyek szavazni.

Balt 2016.07.19. 23:43:59

@HaCS: Akkor nézzük a balliberális morfémát (szintagmát?) a nevezettől: Nincsen sok választás, azért nincsen, mert elkúrtuk. Nem kicsit, nagyon. Európában ilyen böszmeséget még ország nem csinált, mint amit mi csináltunk. Meg lehet magyarázni (...) Nyilvánvalóan végig hazudtuk az utolsó másfél, két évet. Teljesen világos volt, hogy amit mondunk, az nem igaz. Annyival vagyunk túl az ország lehetőségein, hogy azt nem tudtuk korábban elképzelni, hogy azt a _Magyar_Szocialista_Párt_és _a_ liberálisok_kormányzása azt valaha is megteszi. És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk, azon túl, hogy a szarból visszahoztuk a kormányzást a végére. Semmit. Ha el kell számolnunk az országnak, hogy mit csináltunk négy év alatt, akkor mit mondunk?"

eßemfaßom meg áll 2016.07.19. 23:58:28

@DarthVader: vagyis a választások előtt áfát csökkentet és 5éves adócsökkentö programot hirdetett meg majd a választások után áfát emelt és 2007-ben már bejelentették a 2009-es 20-ról 25%-ra emelést is.

Jamie72 2016.07.20. 00:13:06

A huszas afa kulcsot emeltek vissza 25-re ha jol emlekszem.

Bambano 2016.07.20. 01:27:36

@csentecsa: hiller megválasztása számomra az önkritika totális hiányát jelenti. mint ahogy fletó erőlködése is, csak tőle ezt megszoktuk.

inebhedj - szerintem 2016.07.20. 05:46:09

@Willkommenskultur:

Khm.

Szerintem olvasd újra iziben szépöcsém, mielőtt az értelmet és a kelet-németeket szóba hozod ugyanabban az elhamarkodott, felületes, jellegzetesen balos reakcióban. (Picit segítek: 1945-1971, főldig terrorbombázott, rombolt, kirabolt, megerőszakolt Németország kontra NSZK 1971.)

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 06:07:50

@HaCS:

Ballib van, Természetesen ez egy jobboldali irányzat, csak Mo-on "a baloldal" névre keresztelték magukat. Ennyi az egész.

A Fidesz jóval baloldalibb a valóságban a ballibeknél.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 06:11:06

@Komodoi:

Jugoszlávia agresszor vplt saját maga ellen? Ne viccelj!

nu pagagyí 2016.07.20. 06:30:09

Gyurcsány nem volt egy jó politikus, de akkor olyan rendszer volt, amikor nemcsak tőle függtek a dolgok, így sokkal kevesebb tényleges baromságot tudott elkövetni, mint utódja.

Mellesleg a válság előtt 67%-on állt a GDP-hez mért államadósság. Kétségtelenül növekvő volt a tendencia, ezért kellettek a reformok, amihez sajnos nem volt meg saját pártjában sem a támogatás, szét is szedték használhatatlanra.

A bruttó államadósság két tényező miatt szaladt fel: a pénzügyi világválság miatt a tőlünk vásárló országok gazdasága leállt, így a külföldre szállító magyar cégek is visszafogták a termelésüket. A magyar GDP visszaesése nem volt kirívó az EU-n belül, a középmezőnyben voltunk a német, cseh, szlovén és osztrákkal egy szinten, de például az íreknél és a balti államokban nálunk durvább visszaesés volt. A másik államadósságot növelő tényező a bűnbaknak kikiáltott IMF/EU hitel volt. Azt kell róla tudni, hogy felvették, de nem költötték el. A forint elleni támadások miatt volt rá szükség, hogy biztonságos és a spekulánsokat elriasztó szintre emeljék a jegybanki devizatartalékot. Azért a nemzetközi intézményektől vettek fel hitelt, mert a világban leállt a kereskedelmi hitelezés, pont ez volt a válság lényege. Az intézkedésnek megvolt az eredménye, a forint az euro árfolyama 320 forintról visszatért a 270 forintos sávba.

A Fidesz tehát csak papíron örökölt magas államadósságot, de a helyzet egyáltalán nem volt súlyos. Az apokalipszist hazudó Fidesznek viszont hét év alatt sikerült ténylegesen rosszabb helyzetbe juttatnia az országot, mint a kormányváltáskor volt. Miért is?

A jelenlegi államadósság 76%, tehát kb. 10%-kal több, mint a válság előtt. Állítólag visszafizették az EU/IMF hitelt (a 6000 milliárdból 4000 milliárdot hívott le az előző kormány). További állítólagos államadósság-csökkentő lépésnek reklámozott tevékenység voltt a magánynyugdíj magtakarítások elvétele. Utóbbi formálisan, részben igaz, mert az állomány fele ( 1700 milliárd) állampapír, azaz államadósság volt, így elvételével rögtön megszűnt az állam kötelezettsége (a maradék az állami vagyont növelte részvények, piaci kötvények). A GDP talán mostanára szintén visszatért a válság előtti szintre (a rezsim jellemzője, hogy megbízható adatot semmiről sem tudunk). Ha mindez igaz, akkor az államadósságnak is vissza kellett volna térnie a 67%-ra, mégsem ez történt. Szerintem csak egy magyarázat van, a Fidesz kormány több hitelt vett fel, mint amennyi adósságcsökkenést az előbbiek jelentettek. A számokból az látszik, hogy az ország nemhogy jobb helyzetbe került, de sikerült békeidőben még jobban eladósítani, a hét év "sikerkormányzás" mérlege, hogy mintegy 10%-kal áll szarabbul az államadósság, mintha egy normális országban élnénk .

Nem is lenne baj a Fidesz eladósító tevékenységével, ha a felvett pénzek jó célra fordulnának, megalapoznák a jövőbeni magasabb gazdasági hatékonyságot. Úgy látom, nem ez történik, a többletpénz mindenféle társadalmi haszon nélkül, magánhobbikra és költségnövelő luxus beruházásokra folyik el, vagy szimplán magánzsebekben köt ki. A gazdasági infrastruktúra egyáltalán nem fejlődött, versenyképes ágazat nem bukkant fel, nincsenek nemzetközi piacokra berobbanó cégeink. A tartalékok felélése folyik. A laikusnak is feltűnő nyilvánvaló bűncselekményekről pedig majd kormányváltás után fogunk megtudni részleteket.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.07.20. 07:33:27

@HaCS:

A balliberális kifejezést előszeretettel használták magukra az MSZP-SZDSZ koalíció 1994-es megköttetése után a hazai baloldaliak és liberálisok.
Számtalan helyen így aposztrofálták magukat (google a barátod).

Az más kérdés hogy amióta elhasználták és lejáratták magukat a szóösszetételt rövidített formában inkább a jobboldaliak használják, hogy emlékeztessenek arra mit tettek az országgal a baloldaliak és liberálisok.

Jelenleg a ballibek lecserélték a saját megszólításukat "demokraták"-ra. Persze tartalmilag ez sem kevésbé röhejes, viszont cserébe ezt a szót is igen hamar errodálni fogják majd.

Trompf · http://trompf.blog.hu 2016.07.20. 07:36:23

@nu pagagyí:

Folyamatosan az egész EU legszarabb gazdasági mutatóit produkálta az MSZP-SZDSZ kormány 2002-2010 között.
Válság elött és válság után is.
Az internet nem felejt:

Pl GDP arányos hiány, de nézhetsz akármit. Mindenben a legszarabbak voltqk Gyurcsányék.

https://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&ctype=l&met_y=gd_pc_gdp#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en_US&ind=false

Barbaarb 2016.07.20. 07:45:11

Támogatom, így ugyanis esélye sem lesz a magát demokratikus baloldalnak nevező csoportosulásnak.

háromszék 2016.07.20. 07:49:07

Nincs mit rehabilitálni!!! Aki még mindig nem érti az Öszödön történteket, és az azt követő gátlástalan és aljas munkát, annak /de másnak is/ki kell adni az űlés teljes jegyzőkönyvét - a bevezetőtől a végéig ! ki fog derülni az MSZP mamelukjainak a súlyos felelősége!! Persze az orbanizmus ezzel sem menthető....

vénkujon 2016.07.20. 07:58:31

tökmindegy, hogy lesz-e kísérlet a rehabilitálásra vagy nem. aki nem fideszes az ellenség. egy naposcsibét is karaktergyilkolnának

DocBulywood 2016.07.20. 08:10:14

@Komodoi:

Tetszene elmenni és verni a tamtamot pl Jaltában. Beolvasni a ruszkiknak, az amerikaiaknak, stb.

Fogd már fel, megegyeztek a nagyhatalmak, mi húztuk a rövidebbet. F.szt pattogsz ezen. Az életben nem lesz határrevízió. Egyébként is, minek? Szabadon járhatsz-kelhetsz az EU-ban. (Végre!)

Egyallampolgar 2016.07.20. 08:42:33

Két hiba.
1. Orbánt legyőzni úgy kell, hogy meg kell nézni, hogy lehetne leginkább legyőzni. Ráadásul Gyurcsány már megtette (kétszer először 2002-ben tanácsadóként).
-Hát "lófaszt mama!" Évek óta hallgatom ezt a baromságot. Ez az ország nem Orbáné. Nem kell mindig minent Orbánból levezetni. Az orbán féle csürhét nem orbánellenes csapattal kell elűzni, hanem olyan erőket kell támogatni amely mentes az Orbán (és anti-orbán) beütésektől. Nem mellesleg a Jobbik is ezért sikeres (még). Mert van víziója (bármilyen is) Orbánon túl.
2. Gyurcsányt rehabilitálni!
- Igen lopott. Igen a Csillebérci tábort, a könyvkiadót például rablóprivatizálta saját haszonra. Lehet, hogy ez semmi Orbánékhoz képest de ez nem dicsőség. Gyurcsány jellemtelen: Horn éltetés-átlépés-éltetés.
Gyurcsány totál alkalmatlan vezető. Ezt nem kell bizonyítani. Alatta szétesett a koalíció, aztán a párt is. Belátta, lelépett. Béke poraira.

ulpius66 2016.07.20. 08:48:46

Ki verte meg 2006-ban az országgyűlési választásokon Orbánt?

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 08:52:30

@Egyallampolgar:

Gyurcsány szerepe ma már kifejezetten hasznos.
Mindent tönkretesz és szétver, és megpróbál irányítnai amihez hozzáér.

Óriási hiba volt az ország élére engedni ezt a pszichopatát, mert az országgal is ezt tette.
Viszont manapság, csak magát és a ballib elkúrókat errodálja már. Hasznos bolond.

1ghost 2016.07.20. 09:03:24

Hát igen, Nertársak! A fideszes rablóbanda, nem csak szétlopja az országot, hanem olyan dilettáns módon kormányoz, hogy az elmúlt hat évben évi átlagban 1,3% gazdasági növekedést tudtak csak produkálni.

De ezt is csak a horribilis EU-s pénzeknek köszönhetően. Magyarország a fidesz alatt egy lerabolt, kifosztott ország lett, ahol csak és kizárólag a fideszes slepp gyarapszik mérhetetlenül.
A helyzet mára olyan súlyossá vált, hogy a fidesznél bárki jobb. Bárki.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 09:08:40

@1ghost:

Fentebb már írták is, linkeltek is gazdasági adatokat, de ez olyan az egyszeri Gyurcsnyistának mint halottnak a csók.

A valóság az, hogy az MSZP-SZDSZ kormánytól nem volt szarabb és dilettánsabb az egész EU-ban.
Bármely gazdaásgi grafikont nézhetjük tetszés szerint.
Megduplázták a munkanélküliségi rátát, végletegik eladósították az országot, s embereket. A Szlovákok elötti pozícióból 2010-re az EU utolsó helyére juttaták az országot.

Ugyanezen gazdasági mutatók szerint a Fidesz az EU él avagy közép mezőnyébe tartozik.
Hiánycsökkentés, munkahelyteremtés, GDP növekedés, ...

Persze igaz, hogy van a Fidesztől jobb kormány.
De az elkúró MSZP-SZDSZ-től, és utódjaitól szarabb nincs.

high up! 2016.07.20. 09:23:33

GYÚRTCSÁNYT - ORBANESZKUT A BÖRTÖNBE, A SZAVAZÓIT MEG AZ ELMEGYÓGYINTÉZETBE!

Amíg ez nem történik meg, addig az Átlaghülyemagyar sorsa az örökös szopás. Pár év múlva Orbanszku kilép az EU-ból, onnatól kezdve nem lesz már menekülési lehetőség sem.

FOLYTASSUK!

1ghost 2016.07.20. 09:28:13

@Ballib cenzúrázók réme 15:

2008-ban az évszázad válsága köszöntött be. A következmények az egész világon súlyosak.

Ezt a szocik nyakában varrni, csak a hozzád hasonló narancsos bérszaralakok képesek. A magyar államadósság/GDP 2010-ben EU átlag körüli volt.

Ezek tények, csak közlöm, és nyilván nem akarom veled, mint orbán bércselédjével megvitatni, hiszen hazudsz, mint a vízfolyás, hazudsz mint a tolvaj, velejéig korrupt gazdád.

Egy nyomorult rezsimnek egy ócska bérkommentelője vagy, nickek tucatjain terjesztve az orbáni hazugságokat.

De már mindenki kiismert titeket, senki nem hisz nektek, napjaitok meg vannak számlálva.

A cikk szerzőjének pedig grat, Remek az írás, Isten áldja meg valamennyi magyar "walesi bárdot"

high up! 2016.07.20. 09:30:02

@Ballib cenzúrázók réme 15: "Ugyanezen gazdasági mutatók szerint a Fidesz az EU él avagy közép mezőnyébe tartozik."

segghüylécske, a fideszt mérik a gazdasági adatoknál? Nem az országot? Bruhahaha!

A tények kedvéért egy adat te fideszes Bóvlisztánról: 2010-ben még 9 ország volt Magyarország mögött az EU 28-ak között GDP/fő alapon,
2015-re meg már csak 4. Orbaneszku gazdid tehát megismételte Kádár eftársod mutatványát, nem bírta a lépést a világgal, Magyarországot Kádár után Orbanszku is Európa legfosabb gazdaságú országává züllesztette le.

Igaz, a hozzád hasonló segghülye idióták számát a 2 millió fölé emelte.
Ez viszont szintén csak csökkenti a GDP-t

FOLYTASSUK!

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 09:31:40

@1ghost:

Röhejes vagy. Mint ahogyan említettem már belinkelték neked a grafikont.
Google data explorer, Eurostat adatok:

Láthatod a tényeket.
AZ MSZP-SZDSZ-től nem volt szarabb válság elött, alatt, és után sem. (Bajnai a kivétel). Se GDP arányos hiányt, se munkanélküliségi rátát tekintve.
Úgyhogy vedd fel a hazudozásidért cserébe Gyucrsánytól a lóvét, mert itt beégtél.

https://www.google.com/publicdata/explore?ds=ds22a34krhq5p_&ctype=l&met_y=gd_pc_gdp#!ctype=l&strail=false&bcs=d&nselm=h&met_y=gd_pc_gdp&scale_y=lin&ind_y=false&rdim=country_group&idim=country_group:eu:non-eu&idim=country:hu&ifdim=country_group&hl=en_US&dl=en_US&ind=false

ob.szerver 2016.07.20. 09:36:31

Jó poszt. Sok ellenzéki a mai napig nem veszi észre, hogy amikor gyurcsányozik, vagy egyenlőségjelet tesz Gyurcsány és Orbán közé, Finkelstein szándékai szerint, a fidesz fedőnevű bűnszervezet érdekében cselekszik, amire az sem mentség, hogy 10 éve nyomják folyamatosan és milliárdokat költöttek rá közpénzből.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.07.20. 09:47:35

Az kétségtelen, hogy egy esetleges miniszterelnöki tévévitában Gyurcsány simán lemosná a vitától már rég elszokott Orbánt. Ugyanakkor lehet, hogy a nagy többség e két név hallatán meg sem nézné ezt a vitát.
Kérdés, hogy megint egy ilyen vezér alapú társadalmat szeretnénk-e? Én jobban örülnék, ha inkább egy azonosulható nem mindentudásával Medgyessyre hajazó "civil" tudná megszólítani azt a rengeteg passzív szavazót és mosná le a sok orbánista szennyet az országról. :)

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 10:09:24

@Frady Endre:

Feltétel a III/II-es ügynöki múlt is ?
Bár tekintve az eddigieket mindenképpen előny az állampárti múlt.

Horn Gyuszi mint 56-ban lövető pufajkás, Medgyessy D-209 KGB ellen dolgoztam Péter, És Gyurcsány Dialógus Csoportról jelentek, és az MSZMP KB leszól a vizsgáimra Ferenc után.

$pi$ 2016.07.20. 10:22:47

@Frady Endre: "tévévitában Gyurcsány simán lemosná a vitától már rég elszokott Orbánt."

Ja, mint legutóbb. Hazugságokkal. Úgy könnyű nagyobbakat mondani, ha lehet gátlástalanul hazudozni.

$pi$ 2016.07.20. 10:25:21

@1ghost: "2008-ban az évszázad válsága köszöntött be. A következmények az egész világon súlyosak."

Nos igen, kár, hogy az mszp vezetés alatt már 2006-ban majdnem megborult az ország.

Psyman 2016.07.20. 10:42:53

NEM! Teljeaen hibás elképzelés, és tökéletesen summázza miért alkalmatlan a baloldal a kormányzásra és a kormányváltásra. Még mindig abban a tévedésben élnek hogy a cél a kormányzás. A cél pedig szentesíti az eszközt.
Ez totális tévedés! Aki így gondolja az egyetlen dolgot akar: a fideszesek helyébe ülni és tovább lopni. Ehhez az emberek nem asszisztálnak!
A baloldalnak egészen addig van terve hogy leváltani a gonoszorbánt minden áron. De aztán mi lesz? Van terv azon kívül, higy szétverjük az orbáni rezsimet? Mi lesz helyette? Pl. egy vagy többkulcsos szja lesz? Az "azután" kérdésre nem ér rá akkor kitalálni a választ amikor már kormányozni kellene!!!
A cél szentesítené az eszközt, ha a cél megfelelő lenne, azaz ha lenne egy politikai program amit csak Gyurcsánnyal lehet végrehajtani. De csak leváltani Orbánt, ez nem lehet elég arra, hogy Gyurcsányt rehabilitáljuk. Bőven vannak neki bűnei amik miatt vállalhatatlan. Ha más nem akkor az, hogy ő bizonyította ve, hogy a magyarokkal meg lehet tenni, hogy szétlopjuk az országot és a képükbe röhögünk. Az a tény, hogy ezt Orbánék pofátlanabbul csinálják, rohadtul nem menti fel Ferit! Ha Ferinek lett volna kétharmada valószínűleg ugyanezt tette volna. Tök mindegy higy hárommilliárd, vagy háromezermilliárd forintot lop el, ettől Feri nem lesz kisebb patkány Viktornál. És csak azért, hogy a Feri ülhessen be 4 évre lopni, nem szabad rehabilitálni.

1ghost 2016.07.20. 10:42:57

@$pi$:

Na mi van hülye orbán cseléd? Ha jól számolom ez már a 8. nicked csak ezen a blogon!

Szar dolog, hogy az internet nem köztévé, mi? Itt beleverik az orrodat a narancsos mocsokba, oszt kiabálsz, hogy büdös.

Ami pedig azt illeti, 2006-ban fiskális kiigazítás történt, amivel minden közgazdász egyetértett. A kiigazítás következménye pedig a növekedés átmeneti megtorpanása. Ez starndard makroökonómia és minden hozzáértő tudja.

Persze, mindezt nem egy hozzád hasonló, ócska, hazudozó bérfideszessel kell megvitatni.

Így hát te, miután itt jó néhány nickeden körbenyaltad a gazdád seggét, hazudtál mint a vízfolyás, elmehetsz a stadionépítő, kisvasutas, tiborczos, felcsúti gázszerelős, tolvaj, fideszes kurva anyádba.

1ghost 2016.07.20. 10:43:31

@$pi$:

Na mi van hülye orbán cseléd? Ha jól számolom ez már a 8. nicked csak ezen a blogon!

Szar dolog, hogy az internet nem köztévé, mi? Itt beleverik az orrodat a narancsos mocsokba, oszt kiabálsz, hogy büdös.

Ami pedig azt illeti, 2006-ban fiskális kiigazítás történt, amivel minden közgazdász egyetértett. A kiigazítás következménye pedig a növekedés átmeneti megtorpanása. Ez starndard makroökonómia és minden hozzáértő tudja.

Persze, mindezt nem egy hozzád hasonló, ócska, hazudozó bérfideszessel kell megvitatni.

Így hát te, miután itt jó néhány nickeden körbenyaltad a gazdád seggét, hazudtál mint a vízfolyás, elmehetsz a stadionépítő, kisvasutas, tiborczos, felcsúti gázszerelős, tolvaj, fideszes kurva anyádba.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 10:45:43

@1ghost:

Íme..
Ilyen mikor egy Gyurcsány csicska belebolondul, gazdája szarházi hazaárulásának, ország rombolásának, szembesítésébe.. :DDD

Komodoi 2016.07.20. 10:55:31

@ulpius66:

Mint utóbb az őszödi beszédből kiderült, hazugsággal.

Komodoi 2016.07.20. 10:58:24

@DocBulywood:

Nem érted. 1999-ben Jugoszlávia volt az agresszor, Magyarország volt NATO-tag, Jugoszlávia és Magyarország között háború volt, a jugoszláv hadsereg nehézfegyverzete nem tudott mozogni, mert abban a pillanatban a NATO-légierő kilőtte, tehát lehetőség lett volna fölszabadítani a Délvidéket. Ezt a nemzetáruló Orbán szándékosan nem tette meg.

Komodoi 2016.07.20. 10:59:17

Javítás: Jugoszlávia és a NATO között háború volt.

high up! 2016.07.20. 11:01:30

@$pi$: "Hazugságokkal. Úgy könnyű nagyobbakat mondani, ha lehet gátlástalanul hazudozni."

Hábammeg képzeld el, hogy abban a TV vitában Orbaneszku ott állt (magasított zsámoylon) gyúrtcsánynal szemben. Oszt ha Orbeanszkunak már Nyócccéve nem az járt volna a fejében, hogy ha hatalomra kerül akkor hány 1000 milliárd forintot lopjon, hanem az ország helyzete, akkor a Zsámolyszónoka képben lett volna hogy mi a hazugság meg mi nem. Oszt akkor el tudta volna mondani a választóknak, hogy gyúrtcsány hazudik ebben meg abban.

Csak hát Orbanszku a lopásrsa készült Nyóccévig, nem arra, hogy az Átlaghülyemagyar híveinek legyne jobb élete. Lövése sincs manapság sem, hogy mi az ország valós helyzete. Igaz, a sok milliárd forint mellett, amit a gázszerelője, a Garancsi meg a Tiborc által kilopatott, le se kell neki szarnia, hogy miylen a ti életetek.
Csak kommunistázni (jaj nem, halad a világ: csak liberálisozni) kell neki hetente 1-2-szer, oszt a birka IQ-jú másélmillió már meg is van rájszoltatva.

FOLYTASSUK!

Komodoi 2016.07.20. 11:02:31

@a BircaHang Média szerk.:

Mentegeted Jugoszláviát? Jugoszláv-bérenc vagy?

ulpius66 2016.07.20. 11:13:25

Végre a balliberális oldali döntéshozóknak, pártvezéreknek, háttérembereknek (Bitó, Heller, Konrád, Dallos, stb.) rá kellene jönniük, hogy a baloldali-liberális összefogást újra Gyurcsánynak kell vezetnie!!!!!!

Ő nyerte meg a baloldali-liberális oldalnak a 2002-es választást, mint kampányfőnök, és a 2006-os választást, mint miniszterelnök-jelölt és kampány vezér......

Neki a kisujjában is több a rutin, mint a mostani új "titánoknak"......

Imre Csizma 2016.07.20. 11:14:48

@a BircaHang Média szerk.: Mi a probléma abban,hogy a baloldal megértette,hogy magas szintű szociális juttatásokat nem lehet a jól működő tőke nélkül adni?Mennyivel baloldalibb az a Fideszes politika,ami lózungokban szidja a tőkét,nem jönnek a befektetők,nincs munka,a szociális juttatások meg a béka feneke alatt vannak?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 11:33:49

@Komodoi:

"1999-ben Jugoszlávia volt az agresszor"

Melyik országot támadta meg 1999-ben Jugoszlávia?

nu pagagyí 2016.07.20. 11:34:00

@Trompf: Ahhoz képest akkor most mi van? Már azok az országok is beelőztek, akik előtt a kormányváltáskor még fényévekkel előbb voltunk.

De a statisztika nem ad pontos választ a valós folyamatokra, hülyítésre viszont kétségtelenül alkalmas. A gazdaság visszafogása, ahogy most is történik, nem feltétlenül rossz. A különbség a korábbi kormányok és mostani között az, hogy a korábbiak a szükséges reformok költségei miatt fogták vissza a gazdaságot (adóemelés formájában), a mostani maffiakormány viszont egyszerűen ellopja a beruházásokra fordítható pénzek nagy részét és/vagy jövőbeni extra költségeket generál, például a nyugdíjak fedezetének eltapsolásával, vagy hozamot nem ígérő luxusberuházásokra (vár, múzeumi negyed, focipályák) szórja el.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 11:37:53

@Imre Csizma:

Ezzel semmi gond, azonban a tőke és a munka érdekellentétében az oldalválasztást egyben értékrendválasztás is.

Aki "megérti", hogy a tőke érdekei a fontosabbak, az jobbodali. S aki jobboldali, de közben baloldaliank nevezi magát, az hazudik.

A Fidesz természetesen nem baloldali, hiszen a Fidesz is tőkepárti, csak a Fidesz nem a nemzetközi oligarchákat támogatja, hanem nemzeti magyar tőkét akar. Viszont a Fidesz baloldalibb, mivel érzékenyebb a munka szempontjaira, lásd bankadó, rezsicsökkenrés, stb.

HaCS 2016.07.20. 11:42:39

@Trompf:

A balliberális (ill. szociálliberális) kifejezéssel 94 után a FIDESZ próbálta meg elhatárolni magát az SZDSZ-től a Liberális Internacionálé keretein belül.

Napi szinten pedig a korábban bevált hazaáruló kifejezéssel társítva (és később azt leváltva) került be a köztudatba modern nyelvújítók segítségével, mintegy ad nauseam.

advocate1 2016.07.20. 12:14:49

Rehabilitálni Gyurcsány Ferencet! Ez mekkora! Hogy ez eddig nem jutott eszembe, de tényleg! .-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-) ez nagyon jÓ!-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)-) :-) :-) :-) :-) :-)

eßemfaßom meg áll 2016.07.20. 12:36:58

@nu pagagyí: "Már azok az országok is beelőztek, akik előtt a kormányváltáskor még fényévekkel előbb voltunk."

nem kellett volna a szakértőferniek szétkurni a motort a kocsiban oszt akkor nem kellene azon elmélkedned miért előzik meg sorba az ut szélén füstölgő kocsit a korábbi üldözők.

eßemfaßom meg áll 2016.07.20. 12:43:33

@high up!: "Oszt akkor el tudta volna mondani a választóknak, hogy gyúrtcsány hazudik ebben meg abban."

elmonta, gyurcsány meg a szemébe hazudott az országnak:

"ezt a nagyon buta és igaztalan kampányt, hogy itt valaki gyógyszerfelírási díjat akar bevezetni, legyen olyan kedves, vonja vissza. Ön úriember. Ilyet senki nem mondott. Erre most kampányt építenek. Nem akarhat igaztalan módon nyerni. Nem igaz vádakkal választást nyerni, az nem igaz országhoz vezet."

Croma Soma 2016.07.20. 13:00:10

Ha a Gyurcsánynál többet jobbat nem tud az ország kiállítani magából, akkor bár szörnyű fájdalmas, de megérdemeljük, hogy eltűnjünk a világtörténelemből.

Csakhogy tisztázzuk Orbán rosszabb, mint Gyurcsány... :(

Alick 2016.07.20. 13:01:34

Nocsak, Fletó-csontváz megint ki akar esni a szekrényből? :)
Akkor már inkább indítsuk Nigel Farage-t Orbán ellen, ő már képes volt sikeresen megvalósítani a programját! :)

Croma Soma 2016.07.20. 13:04:28

Orbán mai napig a Gyurcsán hibáiból él...
Van köztük olyan, ami emberileg megbocsátható, de egy nemzet soha nem felejtheti el.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 13:16:27

@HaCS:

Nem. a szociálliberális szót az SZDSZ hozta be, az SZDSZ petőiváni fordulata után, 1992-ben, amikor az SZDSZ-ből ki lettek űzve a máskéntgondolkodók, s a párt elnyerte későbbi, a párt haláláig tartó eszmeiségét. Ekkor döntötte el a párt, hogy antinacionalista, nyugatpárti alapon magához fogja asszimilálni a posztkommunistákat, miután azok szakítottak saját népi szárnyukkal.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.07.20. 13:19:13

@$pi$: :DDDDD
Gyurcsány a hazugság fegyverével verte Orbánt, aki szegény, mint tudjuk, képtelen hazudni. Ő egy szent ember! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 13:20:23

@Psyman:

"A baloldalnak egészen addig van terve hogy leváltani a gonoszorbánt minden áron. De aztán mi lesz?"

A terv kész:
- csökkenteni a béreket, hogy az ország versenyképesebb legyen,
- elprivtaizálni azt, amit maradt,
- bevezetni az egyneműek házasságát.
- befogadni 2 milió iszlamistát,
- betelepíteni 100 ezer NATO-harcost.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.07.20. 13:21:54

@Ballib cenzúrázók réme 15: No, körülbelül az ilyen beteges sztereotípiák miatt nem lehet lefolytatni a cikkíró által javasolt építő vitát. Fikázod az MSZP miniszterelnökeit, de arról megfeledkezel, micsoda komcsi múltú figurák gyűltek össze a Fideszben.
Ja, és Gyurcsány kommunista múltja számodra igazolja a jelenlegi maffiakormány totális ország lerablását? :)))

$pi$ 2016.07.20. 13:29:24

@Frady Endre: "Orbánt, aki szegény, mint tudjuk, képtelen hazudni. Ő egy szent ember! "

Akárhogy is próbálsz csúsztatgatni meg gúnyolódni a helyzet a következő: Gyurcsány a tévévitában hazudott, Orbán igazat mondott. Gyurcsány a tévévitában hazugsággal vádolta Orbánt, aki igazat mondott, miközben Gyurcsány pontosan tudta, hogy igazat mondott és ő hazudott.

Később Gyurcsány azt állította, hogy hazudtak, ez volt élete legszebb időszaka.

Gúnyolódhatsz, terelhetsz, vádaskodhatsz, de ezek a tények.

$pi$ 2016.07.20. 13:36:02

@eßemfaßom meg áll: "elmonta, gyurcsány meg a szemébe hazudott az országnak:"

Pontosan. A magyar történelem ezen apró epizódja valamiért eléggé agyonhallgatott, pedig megmutatja mekkorát bír bukni a demokrácia. Az embereknek Orbán elmondta, hogy mi van, Gyurcsány azt hazudta, hogy nem ez van, az emberek meg Gyurcsánynak hittek, mert az, amit ő mondott jobban tetszett nekik.

A TV vita után 100%-ig meg voltam győződve, hogy az mszp-t elsöpri a fidesz a választásokon. Csak néztem ki a fejemből, amikor közölték az eredményt, azóta nem hiszek a demokráciában. :(

nu pagagyí 2016.07.20. 13:49:58

@eßemfaßom meg áll: Gyurcsány rövidebb ideig volt kormányon, mint a jelenlegi inkompetens gazember. Orbán nemzetközi válság nélkül, önerőből tette tönkre az országot. Csak addig tart ki, amíg el nem fogy az ország vagyona, akkor te is felébredsz majd, de nem lesz örömteli. Addig is szép álmokat!

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.20. 13:58:43

Anyádat kéne rehabilitálni... Gyurcsány épp olyan kártékony gané, mint a rablóvezér, elmebeteg miniszterelnökünk és csatlósai. Véletlenül, Őszödön igazat mondott. Se előtte, se utána nem volt egy őszinte szava sem.

Hóhér az utolsó barátod · http://internetszemete.blog.hu 2016.07.20. 13:59:16

@nu pagagyí: inkompetens? Szerintem gazembernek nagyonis kompetens...

Vágó.János 2016.07.20. 14:12:30

Nagyon szánalmas,hogy még mindig az ezerszer lejáratódott Gyurcsányt erőltetik, és hisznek benne sokan a baloldalon...Orbánék valóban az ő garázdálkodásának köszönhetik a 2/3-ot, nála nagyobb ajándékot nem kaphattak volna. Én korábban Fidesz-szavazó voltam, de mára már belőlük is kiábrándultam. Nem azért hittem bennük,hogy ugyanolyan gátlástalanul lopjanak, mint az MSZP-SZDSZ bandája tette. Így sajnos már nem tudok kire szavazni, nem tudnék tükörbe nézni. És egyre jobban szánakozok, nevetek azokon, akik még mindig fanatikusan, szemellenzővel imádják Orbánt, vagy Gyurcsányt.
A két vezetőt összevetve annyi különbséget látok, hogy mindketten egyformán saját családjuknak, haveroknak, klientúrának lopnak,loptak milliárdokat(Gyurcsány fillérekért kapott a rablóprivatizációban nagy gyárakat, lásd Fabulon, stb, Orbán meg Felcsútnak rabolt milliárdokat), de Orbánék legalább valamennyire védik a magyar érdekeket, és nem hagyják,hogy az EU-ban bármit megtegyenek velünk. De ők meg sajnos Putyinnak feküdtek le...Ha Gyurcsányék volnának most hatalmon, ráadásul itt lenne már legalább több tízezer, esetleg százezer migráns, németországihoz hasonló káoszt, bűnözést okozva. Még azt is el tudom képzelni,hogy lakást, segélyt adnának tömegével olyanoknak, akik Röszkénél dobálták a rendőröket.Akkor stadionok helyett erre menne el a közpénz...Igaz, MSZP vagy DK kormány esetén nem lett volna ilyen balhé, mert nem volna határzár, szabadon vonulhatnának be százezrek....Ebbe is belegondolnak a Fletó-hívők?!Talán ennyi még Orbánék pozitívuma,hogy ezt nem engedik.
Azzal a naiv álommal is le kell számolnunk, hogy bármelyik oldal is lesz hatalmon, nem fog gátlástalanul lopni! Ez mindig is így volt, így is lesz. Úgy vagyok már a magyar politikával, a választással,mintha zenében Győzike, és Kis Grófó közül kéne választanom...

Csumpitáz Béla 2016.07.20. 14:26:53

@DarthVader: A jó kurva anyád a fogyatékos és az orbánszarevő, te köcsög!
Ha te akkora jellemtelen fasz vagy, hogy képes vagy a Gyurcsány faszát szopni, akkor semmivel sem vagy különb az orbánfasz szopóktól. Ha nem látod, hogy amíg Gyurcsány van, addig összezár a jobboldal, akkor nem csak buta vagy, hanem arra is alkalmatlan, hogy elmenj szavazni.

nu pagagyí 2016.07.20. 14:34:46

@Vágó.János: Te totálisan eltévedtél. Gyurcsány nem politikusként, hanem vállalkozóként gazdagodott meg. Nem, nem az úgynevezett spontán privatizáció idején, hanem már a demokratikus érában. Akár te is utána csinálhattad volna, hiszen akkoriban nyílt privatizációs pályázatok voltak. Az állami hatalmat pedig nem használta saját maga és haverjai gazdagítására. Nem is akarta, sőt az őszödi beszédben a jelenlegi tolvajokhoz megdöbbentően hasonlító párttársait is megpróbálta lebeszélni róla (ki is húzta a gyufát mindkét oldal korrupcióban érdekelt erőcsoportjaitól).

Ehhez képest Orbán és hasonszőrű fideszes haverjai... Na ők hivatalos nemzeti politikává emelték a közpénzek zsebre tételét (Századvég után szabadon). A "nemzet" néhány család és papíron, hogy többnek tűnjön, még a strómanjaik.

Persze tudod te ezt, de azért hazudozol nekünk.

Ettől függetlenül én sem örülnék Gyurcsánynak, de nem azért, amiért te. Annyi méltányosságot azért megérdemel, hogy a rákent szart visszapostázzuk azoknak, akik rákenték.

nu pagagyí 2016.07.20. 14:48:05

@$pi$: Hát igen! Orbán tényleg nem hazudik, csak változtatja a véleményét, azt viszont naponta háromszor. Volt ő már liberális, az autonómiák híve, polgár, európai, most éppen illiberális, központosításban hívő feudális földesúr, ázsiai beütésekkel. Egy dologban viszont nem változott. Már az első ciklusában is családi alapon lopott, most viszont már a nagy családnál jár, mert felnőttek a gyerekek.

ben2 2016.07.20. 14:57:50

Gyurcsány a baloldal Donald Trumpja vagy - hazai példával élve - Torgyán Józsefje.
Mivel a baloldali szavazók nagy többsége meglehetősen fogékony a primitív demagógiára (a demagógiát olyan nagyon elutasító értelmiség pedig - oldaltól függetlenül - csak a számára politikai hasznot nem hozó demagógiára érzékeny ugyebár) egy primitív demagógiával operáló, pszichopata bohóc, egy garantáltan eldurvuló kampányban akár jól is jöhet. Ezért elsőre logikus megoldásnak tűnik Gyurcsány rehabilitálása.
Csakhogy van egy alapvető probléma a primitív demagógiával operáló, pszichopata bohócokkal:
Csak addig sikeresek, amíg nem kell a gyakorlatban is bizonyítaniuk. Utána rendszerint fejjel előre landolnak a betonba és a nagy népszerűségből csak a pár százaléknyi, fanatizált keménymag marad.
Torgyán '98 előtt sokáig a legnépszerűbb jobboldali politikus volt. Két év kormányon elég volt hozzá, hogy lenullázza magát.
És hát Gyurcsány is megmutatta már, hogy mire képes a gyakorlatban: Fidesz kétharmad lett a vége. Kétszer.
Aki tehát azt számolgatja, hogy mekkora politikai előnyt hozna a baloldalnak Gyurcsány rehabilitálása, az gondolkozzon el egy pillanatig, hogy mennyi előnye származna a jobboldalnak, ha visszahozná Torgyánt. Na pontosan ugyanannyi.

Ettől függetlenül Gyurcsány volt, van és marad a maga kis szektájával és jól láthatóan sikeresen lopja el a showt minden baloldali megmozdulás elől. Ezzel szépen bebiztosítja a maga kispárti pozícióját, jobb esetben még le is csíp egy keveset a mérsékelt baloldali szavazóbázisból.
Közben persze magasról tesz arra, hogy az ő plusz 5-7%-a 15-20% százaléknyi mínuszt jelent az össz-baloldali szavazatokból. Ha tehát baloldali vagy liberális lennék (ami nem vagyok), akkor most nem azon agyalnék, hogy hogyan hozzam vissza Gyurcsányt, hanem hogy hogyan szabaduljak meg tőle egyszer és mindenkorra.
Persze a Gyurcsány szekta ilyenkor szokta mantrázni, hogy a jobbosok azért érvelnek Gyurcsány ellen, mert "félnek" tőle, úgyhogy ha eljutunk idáig, akkor inkább hagyjuk. Részemről nyugodtan rehabilitálják csak a balosok Gyurcsányt, ha szerintük az a jó nekik. Úgy legalább a 2018-as választások tétje is leredukálódik a "lesz-e a Fidesznek kétharmada" kérdésre.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:09:29

@nu pagagyí:

Persze-persze..

Bárkinek segített volna az anyósa, hogy 3 millió törzstőkével MOTIM Rt-t vegyen.
Vagy ingatlanokat, amiket az állam visszabérel, felújjít.

Gyurcsány a privatizációs szabadrablásban szerezte minden vagyonát, amiben anyósa segítette.
Ezek a tények.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:11:06

@Frady Endre:

Az MSZP az MSZMP utódpártja.
Amíg Orbánék lakására lehallgató berendezést telepítettek, mint minden jobboldali pártvezetőnek, addig Gyurcsány a Dialógus csoportról jelentgetett, és az MSZMP KB intézte a vizsgáit.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.20. 15:12:01

@ben2:

Szerintem 2022-ben újra megpróbálják majd rehabilitálni a Ferit.. ;)

nu pagagyí 2016.07.20. 15:39:10

@Ballib cenzúrázók réme 15: Megalapozottan pályázott, hiszen mint kiderült eredményesen vezette a cégeit. Egy normális országban nem kellett ahhoz protekció, hogy az alkalmas személy hitelt nyerjen el. Te valószínűleg nem kaptál volna, tekintettel arra, hogy valószínűleg semmihez sem értesz. .Mellesleg, nem közpénzből: állami megrendelésekből, állami reklámokból, hanem tényleges termelésből és főleg exportból volt eredménye a cégének. Úgy tűnik az akkori "rabló privatizáció" (a 90-es évek közepéről beszélünk), nemcsak spekulánsokat hozott helyzetbe, hanem olyan magyar vállalkozókat is, akik élni tudtak a lehetőséggel és nemcsak a megszerzett vagyont élték fel.

Kíváncsi vagyok a mostani "üstökösök" meddig bírnák állami megrendelés nélkül? Mészáros? Simicska sorsára jutna fél év alatt, mehetne vissza adócsaló, számlát nem ismerő egyéni vállalkozónak.

Pop40 2016.07.20. 15:49:08

Alapjáraton igaz a poszt, ugyanakkor szinte hihetetlen, hogy ebben az országban a rendszerváltás után negyed évszázaddal (!) még mindig a Fletó-Vitya az egyetlen választási lehetőség.

Persze míg olyan a pártkínálat, amilyen, nem csoda, hogy messziről elkerüli őket minden normális ember, akiből jó vezető lehetne.

Pop40 2016.07.20. 15:54:05

@ben2:

"Mivel a baloldali szavazók nagy többsége meglehetősen fogékony a primitív demagógiára"

Ez igaz. Le is szavaz a rezsicsökkentő kommandó a kedvenc Viktorkájára.
Aztán meg néz ki bambán az okos fejéből, mikor még a szemétszállítás is akadozik, mert a kommunista ármeghatározás nem működik a gyakorlatban. A szétrohadó oktatásról, egészségügyről meg szót se ejtsünk.

UNIOHID · www.uniohid.hu 2016.07.20. 16:27:34

"Ennyi lenne a feladat. Nem kevés, de nem megsprórolható, és már a ciklus második felében járunk."

Komodoi 2016.07.20. 16:38:01

@a BircaHang Média szerk.:

Horvátországot, a koszovói lakosságot.

$pi$ 2016.07.20. 16:46:35

@nu pagagyí: "Hát igen! Orbán tényleg nem hazudik, csak változtatja a véleményét, azt viszont naponta háromszor."

Hazudsz.

"Volt ő már liberális,"

Én is voltam, amikor fiatal voltam. Megváltozott a véleményem. Neked mondjuk nem fog, képtelen vagy arra, hogy belásd ha tévedsz.

"az autonómiák híve, polgár, európai,"

Orbán most is európai. Naponta hatszor elmondja, de páran képtelenek felfogni. Innentől mondjuk tök irreleváns mit mondasz orbánról. :(

"most éppen illiberális, központosításban hívő feudális földesúr,"

Az. Földesúr! Te nagyeszű, te.

"Egy dologban viszont nem változott. Már az első ciklusában is családi alapon lopott, most viszont már a nagy családnál jár, mert felnőttek a gyerekek. "

Megmondtam: a tévévitában orbán elmondta gyurcsány mire készül, igazat mondott. gyurcsány hazudott miközben hazugsággal vádolta orbánt. Ez tény.

Jössz a mantrával: lop, lop, lop, lop, nem kell bizonyítanom, lop, lop, lop, mindenki tudja bizonyíték nélkül is, lop, lop, lop.

Skandáld nyugodtan, a világért se a tényekkel foglalkozz, az megárt neked.

Spiritmonger 2016.07.20. 17:37:28

nagyon nagy lehet a baj libbantkommer oldalon, ha ez a poszt így megjelenhetett...
nade nem baj, 2018-ban szoptok sok narancsfaszt dk-stul, mszp-stül, gyurcsányostul, mint az idomított pávián...
a z egyszeri, istenadta nép nem felejt...

Feketecsuklya 2016.07.20. 17:42:44

@nu pagagyí: erre röviden csak annyit tudok én is mondani: anyád! vállakozóként, saját erejéből...na menj te a picsába!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 18:28:31

@Komodoi:

1999-ben jugoszlávia nem támadta meg Horvátországot, azaz butaságokat beszélsz.

Koszovó pedig Jugoszlávia része volt,, nem lehetséges saját terület ellen agressziót elkövetni.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 18:30:17

@nu pagagyí:

Orbán és Gyurcsány UGYANÚGY gazdagpdtak meg: politikai kapcsolati tőkéjük kihasználásával. Egyébként mindketten törvényesen tették ezt.

Gyurcsánnyal nem is erkölcstelen meggazdagodása a gond, hanem politikai céljai.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.20. 18:31:59

@Pop40:

Két út van:
- a nyugatpárti liberális út,
- ennek valamilyen ellenverziója.

Mindgey ki a politikus, a lényeg a követett út.

ben2 2016.07.20. 19:20:12

@Pop40:

Az oktatásügynek és az egészségügynek mégis mi köze van a rezsicsökkentéshez?
Hogy nem tették fizetőssé?
Amúgy a rezsi árképzésnek melyik része nem működik a gyakorlatban?

ben2 2016.07.20. 19:25:51

@a BircaHang Média szerk.:

Azért a nagyságrendet ne hagyjuk figyelmen kívül. Orbán kb. 4 év alatt lett gazdagabb annyival, amennyit Gyurcsány a cégeitől osztalékban(!) kap évente.

ulpius66 2016.07.20. 20:31:49

Gyurcsány for President!
(vagy valami ilyesmi....)

ulpius66 2016.07.20. 20:33:22

Tegnap óta gondolkodom.

Vajon ez a cikk a Gyurcsány, vagy a Botka megrendelésére született?

DarthVader 2016.07.20. 22:51:20

@Csumpitáz Béla: kitört belőled a "konzervativ jobboldali", mi? Hát, nem minden fogyatékos orbánszarevő, de minden orbánszarevő fogyatékos. Igy már jobb.

Pop40 2016.07.20. 23:54:26

@ben2:

Kérdezd meg a becsődölő szemétszállítókat, melyik része nem működik.
Gyanítom, az a része nem működik, amelyik olyat árat szab rá, amiből még a munkabér se jön ki.

Az eü meg az oktatás nem a rizsacsökkentéshez kapcsolódott, csak írtam még 2 példát, amit Vitya elbaszott.
De írhatnék 1002-t is, mert a lopáson kívül semmihez nem ért.

Vágó.János 2016.07.22. 00:49:49

Nu Pagagyi!
Csak annyit mondok:Apró Piroska...
Szerintem ezt a gyenge mellédumát,amit írtál,hogy Fletót senki nem segítette a rablóprivatizációs meggazdagodásában, te sem hiszed el. Persze, bárki indulhatott volna a fillérekért odaadott gyárakért... A kedvencem: "az állami hatalmat nem használta saját maga és a haverjai gazdagítására". :-))))) Á, dehogy is.... Magadat minősíted ilyen butaságokkal. Persze, már nem politikusként gazdagodott meg, addigra megszedte már magát, így bőven elég volt a cégeiből felvett osztalék is...
Mint mondtam, a Orbán-féle rablás is hasonlóan undorító, és kiábrándító egy volt Fidesz-szavazónak, de könyörgöm, ne istenítsük, éltessük már a Gyurcsány-féle elmebeteg tolvajokat sem!
Sajnos az a rossz hírem van számodra,hogy amíg a hiperaktív, szereplésmániás Gyurcsány a hülyeségeivel porondon lesz, garantált Orbánék hatalma.. Hatalmas öngól ő a baloldalnak.Ahogy odaáll bármilyen ellenzéki, vagy civil akcióhoz, rögtön hitelteleníti is őket.. Továbbra sem látom, kire lehetne még szavazni, melyik párt nem járatódott még le...

Eldoron 2016.07.22. 10:11:59

Látva hogy a legutóbbi választmány után mit csináltak megint az MSZP-ből, mostantól inkább a DKra fogok szavazni

Lilla50 2016.07.22. 23:13:16

Az eszem megáll! Még mindig a személy az ellenfél! Pedig rég azt kéne vitatni, amit képvisel! Én magam a legprimitívebb dolognak tartom személyekben gondolkodni! A dk és Gyurcsány koherensen 2005-től egy modern szociáldemokrata pártot akar teremteni! Olyat, amely nem küzd a kapitalista termelési móddal, hasonlatosakat a ynugat-európai szociáldemokrata pártokhoz. Mivel a baloldal azt tartja, hogy az árulás, mert a tőkét beemelte a szociáldemokráciába, (még tegnap is ezt vitattuk!) , ezért balról áruló és kész! (nem a dk megalakításáért áruló!) Jobbról pedig nem kell vitatni. amit pedig gazdasági hibák és egyebek még felsorolhatók azt azok nem igen szokták tudni átlátni, akik mantrázzák. Ezért Hont Andrásnak is meg minden Írástudónak el kéne már lépni az "arc"tól és a kínált programot kéne elővezetnie . A dk megtette. Bokros is! Hol a többié? Hogy egy párt elnöke pedig ki--az annyira indiferens ebben a felállásban!
süti beállítások módosítása