Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Az LMP Orbán csicskája

2018. szeptember 12. - Európa Kávézó

A szög újra kibújt a zsákból. Az LMP Orbán seggéből lesi a világot. Nem szavaznak a Sargentini-jelentésről, ezzel az uniós pénzeket és az adóforintjainkat ellopó, az emberi jogokat lábbal tipró Fidesz mellé álltak. Tanulságos látni, hogy epp ezen a napon boltol Ungár Péter és Mészáros Lőrinc, és válik még undorítóbbá Schiffer András.

 lmp_uj.jpg

Ha van párt, amelyre semmi szükség, az az LMP. Nem zöld ez a brigád, hanem a zöld és a narancssárga keveréke: nagyjából barna. Sikerült olyan frakcióvezetőt választaniuk Keresztes László Lóránt személyében, aki inkább fideszesnek látszik, mint bármi másnak. Ott ül a frakcióban a Schmidt Máriával egyeztető volt KISZ-titkár Schmuck Erzsébet, a Mészáros Lőrinc mutyizó Ungár Péter.

Aztán ott van Demeter Márta, aki azért hagyta el az MSZP-t, mert szerinte ott sok a kollaboráns, hogy gyakorlatilag átüljön a Fidesz segédcsapatához. És persze, ott ül Szabó Szabolcs, aki most okoz mély sebeket mindazoknak, akik más pártoktól őt támogatták, azokban, akik visszaléptek a javára. Jogos a kérdés, hogy meddig ül még a hazai jogsértéseket mentegető LMP frakciójában valaki, aki önmagát tisztességes demokratának, a rendszer ellenfelének tekinti?

És ott van még a szégyentelen gazember, Schiffer András, aki még most is Orbánt védi.

Érdekes, hogy az áprilisi fideszes kétharmadért súlyos felelősséget viselő Hadházy Ákos és Szél Bernadett, a két társelnök, azóta megtérni látszik. Most már nagy a szájuk, hogy csalódtak az LMP-ben, meg hogy meg kellene szavazni a Sargentini-jelentést.

Az ország nekik sem fogja megbocsátani, hogy kétharmadhoz segítették Orbánt, elősegítve ezzel a diktatúra kiépítését.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr9614236095

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Csepp a tengeriben · http://www.vasalobolt.hu 2018.09.12. 19:10:24

Nagy kár hogy az LMP ilyen módon cselekszik

Stenonis 2018.09.12. 19:12:20

Ezzel a lépéssel gyakorlatilag végleg szétverte magát az lmp.
A városi értelmiségi szavazóbázisának sokkal hosszabb az emlékezete, mint a fidesz nem túl pallérozott rajongótáboráé.

Kedves LMP!
Mentek a kukába.

Boar. 2018.09.12. 19:12:36

Bárki számára kétséges volt?

Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta 2018.09.12. 19:14:46

Az LMP nem fog kibújni a bőréből, de legalább hazafiként viselkedtek ma.
Gyurcsány, az MSZP és a többi véresszájú kommunista liberális féreg meg rádöbben hamarosan az EU itt nem diktál :)

nemecsekerno_007 2018.09.12. 19:25:19

Igazuk van, kezdenek józanul gondolkozni :) Az ellenzéki pátok közül egyedül :)

Boar. 2018.09.12. 19:26:03

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta: Majd rájössz...
De akkor már késő lesz.

Jakab.gipsz 2018.09.12. 19:29:10

Ott a bűnös feszítsd meg skandálja a két bites tömeg.

Ellenzéki Tüntető 2018.09.12. 19:30:07

Az LMP jól csinálta, semmi értelme összemosni magát a hazaáruló komcsikkal. Aki külföldre rohan panaszkodni és annak az erejét felhasználni, ha belföldön jól elverik, az ugyanolyan mint aki behívta a szovjet tankokat. Azok is azzal jöttek, hogy "a nép érdeke, hogy ennek a fasiszta felkelésnek vége legyen".

2018.09.12. 19:33:52

@Illiberális ahogy Kossuth Lajos mondta:

Király a nicked!
De azért azt tudod ugye, hogy egy tolvaj és adócsaló volt a Lajos?
Mint a jelenlegi gazdád!

Etniez 2018.09.12. 19:37:49

@Stenonis: Pontosan. Fidesz fiókpárt.

Etniez 2018.09.12. 19:38:19

@Jakab.gipsz: Ez nem Bayer Zsóti írás haver :D

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 19:42:40

Na most döntse már el az ellenzék, hogy Orbán idézi a legsötétebb kommunista, hagyományokat, vagy ők. Mert ez az írás kb arról szól, hogy "aki nincs velünk, az ellenünk van". Erről meg én mindig a kopasz Matyira asszocialok :) Felháborító, hogy egy párt szabadon formálja meg a véleményét egy ügyben. Micsoda demokrácia ellenes tett!

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.12. 19:43:25

Ugyan már.
Lehetetlen Más Politika lenne a helyes név.

Ezek tényleg viccpártok.

pragmatika2 2018.09.12. 19:44:11

Az LMP-ben éppen ez a szimpi.
Ami szar, az mellé nem áll oda csak azért, mert a Fidesz kaphat egy pofont.

A Szar Gentini jelentés egy fos. Össze van ollózgatva benne egy csomó dolog, ami már rég aktualitását veszítette. Holott funkciója épp az lenne, hogy a jelenlegi állapotokat tükrözze.

Az a kisérő szöveg, hogy a magyar emberek érdekében lép fel.
Hát az én nevemben ne lépjen fel, főleg ne ilyen összeollózott szarral.

Etniez 2018.09.12. 19:46:28

@dorian gray: Ez nem arról szól. Ez arról szól, hogy az LMP hajlandó-e európai értékek mentén politizálni vagy nem.
Ők tartózkodtak.

morph on deer 2018.09.12. 19:46:52

@Ellenzéki Tüntető:
“Az LMP jól csinálta,”

Jól?
Ha egy csepp gerinc szorult volna ott valakibe, akkor legalább nemmel szavaz, orbán mellett!
Így ez csak egy kis sunyi “ide is, oda is” mutatvány volt, semmi több!

Igen, ez a “hazafias” takonygerincű párt, akik sem igent, sem nemet nem mernek mondani!

De nyugodtan tapsoljatok, van miért!
A negyedik kétharmad azért nem semmi..:))

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 19:48:03

@Etniez: igen..akik meg nemmel szavaztak kb 190-en, azok egyenesen nacifasisztakok az EP-ben nem?

nemecsekerno_007 2018.09.12. 19:50:10

Az LMP-nek ezt a választási kampányban meg kellett volna lépnie, sokkal több mandátumot kaptak volna. A poszt-MSZMP pártok meg szót se érdemelnek, tőröl metszett idióták és vérbeli kollaboránsok. Ezt már többször bizonyították :)

morph on deer 2018.09.12. 19:52:34

@dorian gray:
“egy párt szabadon formálja meg a véleményét egy ügyben”

És mi volt az a vélemény szerinted?

Se igen, se nem?
Hűha, ez aztán a vélemény! És teljesen szabadon, azt mondod?
Hát ja, végül is Schmidt Máriánál ma nem láttam a céllövő pisztolyát, lehet, hogy tényleg “önként” választották azt, hogy nem választanak semmit...
Csak így lehet, persze!

Fánkevő Fáncsi 2018.09.12. 19:52:37

Az lehet, hogy az LMP egy szar hitszegő párt, de az meg biztos hogy ez a blogos egy idióta fasz, száz helyen le volt már írva, hogy a hiányzó szavazatok, vagy a tartózkodások mind az a 2/3-os elfogadást segítik, nem pedig Orbánt. Nem semleges a hatásuk egyáltalán.
Minél kevesebb az össz. szavazatok száma annál biztosabb a kétharmad. Majd 70% lett.

Etniez 2018.09.12. 19:53:02

@dorian gray: Árulkodó, hogy a Fidesz fanok értenek egyet az LMP takonygerincű tartózkodásával.

A válasz a posztodra: a.te.ervelesi.hibad.hu/szalmabab

Kiscsillag, korábban kell felkelned, hogy karcolj.

Etniez 2018.09.12. 19:53:52

@nemecsekerno_007: LMP többet nem kerül be a magyar parlamentbe.

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 19:53:53

@morph on deer: a demokráciában az is egy opció, hogy nem szavazok, igen..a tartózkodás is. Lehet hihetetlen.

megamedve 2018.09.12. 20:01:26

Gyurcsányt többé soha, de az LMP is tényleg elásta magát.

morph on deer 2018.09.12. 20:04:01

@Fánkevő Fáncsi:
“Az lehet, hogy az LMP egy szar hitszegő párt”

Nem hitszegésről van szó, hanem simán jellemtelenségről.
Hitszegéshez legalább eredetileg hitnek kellett volna lenni, amitől el leget fordulni, de te mikor emlékszel arra, hogy az LMP nem köztes helyzetben sunnyogott, hanem egyértelműen állást foglalt valamelyik oldal mellett is?

Ez most - szerintük nyilván - a mesebeli “okos lány” lépés volt, szerintem meg egy gerinctelen csúszómászó lépés.

Még az sem lett volna ennyire undorító, ha nemmel szavaznak orbán mellett, mert az legalább egy vélemény, egy karakán kiállás, még akkor is értelékelendő, ha valakinek más a véleménye!

Ez meg... Ahogy a múltkor olvastam valahol: Lehet Menni a P... oda, igen.
Jó utat!

nick papagiorgo 2018.09.12. 20:07:40

@morph on deer:
ezt a táncikálást egyébként elkövette Manfred Weber is, a Néppárt vezetője. Mert hogyaszondja ő néppárti, de azért igennel szavaz, mert a demokrácia blabla, blabla, stb.

Igazából azt kell látni, hogy minden (profi) politkus egy rohadék és a saját pecsenyéjét sütögeti, és alátáasztja ilyen "demokrácia" meg hasonló dolgokkal. A nem profik meg amatőrök, azok azt követik, amit a profik mondanak.

Mert egyéként egy túró az egész. Olyan, mintha én megbíználak Téged, hogy tegyél jelentést pl. Litvánia (mert azt szúrtam ki magamnak) állapottyáról, Te odamennél, beszélnél az ellenzékkel, az tollbamondaná a jelentést, aztán én, meg sokan mások (akik sose voltak Litvániában, a legtöbbje még a térképen se tudja elhelyezni) szavaznánk róla. Lehet, hogy vannak gondok Magyarországon a demokráciával, de ezeket ez a bohócjáték amit ma elkövettek, sose fogja orvosolni, meg se próbálja, nem is ez a cél - hanem az, hogy minden "főszereplő" eljáttsza a szerepét a jövő évi választások előtt. Ennél fogva a "mekkora győzelem született ma"stb. stb. is hülyeségek. Ki győzött? A magyarok? Na azok biztosan nem.

Néha azért hányni tudnék az ún "demokráciától", meg a politikusoktól meg mindentől.

morph on deer 2018.09.12. 20:11:17

@dorian gray:
“a demokráciában az is egy opció, hogy nem szavazok”

Ez nem a demokráciáról szól, és nem arról, hogy lehet-e tartózkodni, vagy nem.

Ez arról szól, hogy egy az ország számára jelentőséggel bíró szavazás alkalmával egy politikai entitás nem akar, vagy nem mer véleményt nyilvánítani!
Holott fontos lett volna, vagy így, vagy úgy!

Ezek után joggal merül fel a kérdés, hogy ilyen azervezet egyáltalán mit keres a politikában?

Csak nem arról van szó, hogy négy évig el lehet kóklerkedni az időt, és még fizetnek is érte..? Mert jrlenleg ez nagyon így fest!

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 20:17:10

@morph on deer: az ország számára igen fontos entitas a 35-40% sosem szavazó ember. Nekik is felteszed ezt a kérdést?
Egyébként valahol azt olvastam, hogy, ugyanazért nem szavaztak meg, amiért a brit konzervatívok is azt mondták, hogy nem fogják. Miszerint ténylegesen egy országot büntetnek a kormány helyett.

Indriq 2018.09.12. 20:24:33

tudjuk kedves debilek, egész Európa téved, csak a fityisz nem.... ugye? :)

Alick 2018.09.12. 20:24:52

Schiffer legalább elolvasta és elmagyarázza, hogy miért lekvárból készült az európai gumibot:
azonnali.hu/cikk/20180802_-a-7-es-cikkes-jelentes-ajandek-a-kormanyzati-propagandanak

Helga Beauty Salon. 2018.09.12. 20:27:16

AKI NINCS VELETEK, AZ ELLENETEK VAN? :D
Az a jó, hogy ez egy önbeteljesítő állítás és egyre többen, egyre többször fognak tényleg ellenetek fordulni. El jön hamarosan az idő amikor örülnétek az esetleges semlegeseknek, csak már nem lesznek, aztán egyszer csak ti sem lesztek! :D

Indriq 2018.09.12. 20:29:49

@nick papagiorgo: te úgy gondolod, hogy ovinak kéne jelentést tennie a saját ténykedéséről? viccelsz?
nézz utána mi az a szó, hogy objektív

morph on deer 2018.09.12. 20:35:35

@nick papagiorgo:
“Néha azért hányni tudnék”

Én gyakran.
Engem a Néppárt nem különösebben érdekel, viszont az LMP-től kissé felfordul a gyomrom.
Tudom, régimódi dolog, de én a gerinces ellenfelet is többre becsülöm, mint az ilyen érdekből “semleges” hajlékony népséget.

Remélem, ez a szerencsétlen történet kissé felrázza a fejeket mindkét oldalon, és akár még valami eredménye is lehet.

Azt azért nem értem, hogy miért nem történ semmi érdemi azóta, mióta a kormány kézhez kapta a jelentést, ami áprilisban volt. Az, hogy a vita előtt kiosztanak 108 oldalt mindenkinek, még mindig csak a magyarázkodáshoz elég, azt viszont semmiképp sem bizonyítja, hogy a magyar kormány akár el is gondolkodott volna bármilyen gyakorlati lépésen.

Azon túl, persze, hogy orbán elkezdett lövészárkokat ásni és “fegyvertársakat” keresni a “küzdelemhez”, a tárgyalások helyett.

Ha engem elküldenébek megnézni, hogy a litván demokrácia piros, kék, vagy sárga színezetű, ezt igen nagy valószínűséggel meg tudnám állapítani, még én is.

Vannak olyan markerek, amiknek megléte vagy éppen hiánya egészen pontos képet ad a viszonyokról, ráadásul az “igen, de...” ketdetű mellébeszélés nélkül.
Tegnap orbán egyetlen konkrét állítást sem cáfolt, hanem csak támadott és általánosságokat hozott fel.
Pedig sokkal hatásosabb lett volna, ha úgy kezdi, hogy ebben és ebben a pontban a jelentés ezt állítja, ezzel szemben a helyzet amaz, mégpedig ezért meg ezért.

Ha legalább egy ilyen példát levezet, akkor többen elgondolkodtak volna az egészen, és esetleg másképp szavaznak. Az arrogáns duma ilyen esetben csak árt, és ez elemi ismeret.

Mindenesetre ez van, és ennek senki sem örül, még én sem, pedig enyhén szólva sem vagyok orbán fan.
Talán ideje lenne komolyan venni a dolgokat, a szokásos hőbörgés helyett, és elgondolkodni kissé.
Szükség lenne rá.

nemecsekerno_007 2018.09.12. 20:38:13

@Etniez: azt majd meglátjuk :) Inkább az MSZP, DK, Jobbik nem fog :) De nem is baj

morph on deer 2018.09.12. 20:40:53

@dorian gray:
“Miszerint ténylegesen egy országot büntetnek a kormány helyett.”

De hát erre találták ki a NEM gombot, azaz “nem, nem támogatom a jelentés elfogadását, stb”!

Ehelyett megkaptuk az elempétől, hogy “én nem is vagyok itt, csak úgy néz ki, mintha itt lennék, de nem is!”

Ami nem igazán “honvédő” hozzáállás, akárhonnan is nézem!

Ilyes Balazs 2018.09.12. 20:41:18

Sok seggnyalo demokrata,Orban a hidas,hogy nem kunkorodik a nadragban.Jobban kunkorodik ha junker segget nyaljatok? Sok seggnyalo hazaarulo!!

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 20:49:24

@morph on deer: ezzel csak az a baj, hogy valószínűleg akkor még inkább kopkodnetek az lmp-re. Feltetelezesem szerint :) vagy akkor nem lenne baj, hiszen állásfoglalt, ami a kötelessége a cikkíró szerint? Cinizmus nélkül kérdezem :)

BiG74 Bodri 2018.09.12. 20:53:34

@Ilyes Balazs:
Köcsög jankó hol történt hazaárulás? Te mocsok, szerinted aki nem ért egyet a vityával az hazaáruló, aki nem szavaz a vityára az hazaáruló? Több millió embert hazaárulózol le te tetű, miközben a nagyok játszák a politikát. Gyűjtsd csak az ellenséget, jó lesz az!

Indriq 2018.09.12. 21:00:48

@Ilyes Balazs: gondolom amikor ovi ment ki panaszkodni az MSZP kormányra akkor nem volt hazaáruló..... vicces vagy :)

Etniez 2018.09.12. 21:09:48

@nemecsekerno_007: Se DK, sem LMP. Jobbik és MSZP bekerül majd.

Fánkevő Fáncsi 2018.09.12. 21:15:06

@morph on deer: "...egy politikai entitás nem akar, vagy nem mer véleményt..."
Ez ócska moralizálás, szimpla majomkodás, mint ez az egész cikk fent. Az LMP véleményt nyilvánított el is mondták, hogy ők nemmel fognak szavazni, és nem Orbán kedvéért, hanem mert szerintük Magyarország szívja meg. Ami nem igaz. Meg az se hogy nemmel szavaztak, mindenesetre Orbán számára a szarabbik utat választották, a tartózkodók és nem szavazók miatt lett 70% egyébként csak kb. 60% lett volna, ami ugyan erős többség de nem kétharmad.
Magyarországon pedig sokkal nagyobb morális és politikai problémák vannak annál, hogy az LMP hogyan szavazott, akár az LMP-n belül is találhatsz tucatnyit, de az egész ellenzék működése létezése botrányos és szánalmas, ők adják a díszletet Orbánnak cserébe hogy meleg helyük legyen télen a parlamentben jó fizetésért. Elvannak ezzel ők még vagy húsz évig. Te meg azon lamentálsz itt, hogy az az egy szem LMP-s Meszerics Tamás be sem ment szavazni. Nem oszt nem szoroz ugyan, de inkább Orbán ellen való lépés mint mellette.

morph on deer 2018.09.12. 21:24:37

@dorian gray:
“Cinizmus nélkül kérdezem :)”

Azon túl, hogy én kizárólag a saját véleményemet mondom és csak magamat képviselem, nálam ez a “kibújt a szög a zsákból” - lásd fent - vagy a “naugye”, netán “na végre” megjegyzés megtétele után nem érdemelne többet.
A legközelebbi “érdekes” tettig, gondolom.

Egy biztos, hogy engem ez a langyos sunyiság jobban zavar, mert ez jellemprobléma a szememben és nem politikai állásfoglalás.
Valahol kár, mert talán lehetett volna más is, csak az érdekek meg a helyezkedés lekoptatta a ‘friss’ feliratot a pártról, aztán már csak a ‘futottak még’ kategória maradt, mint a többieknek.

Egyébként várható az Ungár féle zseb-párt mint “nemzeti liberális” előbukkanása abból a bizonyos kredencből, és a coming out után deklaráltan “nemzeti” kérdésekben a fidesz támogatása, - erre nagyobb tételben mernék fogadni - de ezzel csak tisztul a kép és a helyükre kerülnek a dolgok.
Én (mind az egy szál magam) így látom.

6.Lenin 2018.09.12. 21:29:07

@morph on deer:

"Tegnap orbán egyetlen konkrét állítást sem cáfolt, hanem csak támadott és általánosságokat hozott fel. "

5 percet kapott. A cáfolatot minden képviselő nyomtatott formában megkapta (nyilván nem olvasták el, hiszen nem az volt a feladatuk)

Mo ellen felszólalók se mondtak egyetlen konkrét esetet sem, csak nagy általánosságokat.

jó nagyot csúsztattál most.

Indriq 2018.09.12. 21:32:05

@6.Lenin: csak megemlítették, hogy a veje milyen szépen gazdagodik :)

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2018.09.12. 21:34:24

@morph on deer: na hát ez tök korrekt válasz. Ritkaság az ilyen megmondooldalakon :)
Van ám még egy érdekes dolog, mert kb minden párt most elkezdett magyarazni, hogy megbukott a kormány a lopas-csalas-hazudozas miatt és mondjon le. Nem akarok Gyurcsányozni, nem is fogok, csak annyit mondanèk, hogy egy MSZP politikus szájábol ez ugye minimum erdekes, az öszödi dolgok után. (Ugyebár a lopas-csalas-hazudozas esetében a mérték irreleváns, a tény a lényeg. Szerintem)
No de a lényeg.

Nemrég neztem meg Viktor beszédet. Ő is beszél arról, hogy olyan állítás van benne ami nem igaz, meg konkrétan hivatalos delegáció sem jött soha, szóval az az adatfelvétel sem éppen úgy működött, ahogy, kellett volna.
De!
Éppen ezért sem értem ezt a fene nagy megbukott meg mondjon le fröcsögèst.

1: Kb az történt, hogy a Parlament kiadta a Tanácsnak, mint illetékes szervnek, hogy, vizsgálja meg ezt a témát, amiről ez a jelentés szól. Ilyen otthon is van. Vannak parlamenti bizottságok, ahol a Parlament szavaz arról, hogy egy bizottság másszon bele mélyebben a témába, vagy ne. Pont, mint most.

2: Aki szerint le kell mondani, az megfigyelte, hogy jelenleg a kormánynak nem volt lehetősége érdemben védekezni? De ez nem is baj, hiszen a Tanács feladata a kivizsgálás, magyarán most, hogy oda kerül az ILLETEKES szervhez a dolog, nyilvan lesznek iratbekeresek, meghallgatások, és érdemben az erintett az álláspontját is meghallgatjak.Ott nyilván részletesebben kifejtheti, hogy miért erzi a jelentés egyes pontjait falsnak, ahogy ugye Viktor is mondta, hogy több pontja csúsztatás. Illetve mivel védi a problémás részeket.

3: Ezek után nyilván, ha még mindig fennáll a probléma, magyarán megalapozott volt a vád, akkor meg kell oldani, visszacsinálassal, vagy ha nem akarja az érintett, akkor jön bunti..

És ennyi. Direkt irtam általaban! Mert egyszerűen ez az ügymenet és kész. Az első lépésben amikor úgymond bepanaszolnak, meghallgatás nélkül, érdemi védelmi lehetőség nélkül, akkor szerintem igencsak elrugaszkodott dolog arról beszélni, hogy megbukott/mondjon le / stbstb. Ez tök független a Fidesztől. Most majd nyilván reszletesen elmondjak, hogy, szerintük mi a hiba a jelentésben, és tessenek reagálni rá tisztelt magyar kormány. Aztan beszélnek róla jó sokat, majd valahova kilyukad az ügy. Mint BÁRMILYEN vitás ügynèl.
Számomra az a félelmetes, hogy emberek fröcsögnek összevissza, anèlkül hogy ezt azt egyszerű láncot vegiggondolnák.
Még egyszer, direkt nem írtam bele a Fideszt, mert ezt MINDEN esetben így megy.

6.Lenin 2018.09.12. 21:39:11

@Indriq:

És miért ne tehetné? Orbán rokonságát ki kellene irtani arra az időtartamra, míg valaki valamilyen hivatalt tölt be?
ez így sima rágalmazás. törvényes, vagy törvénytelen + bizonyítás a helyes sorren bárki esetében.

bzsoa 2018.09.12. 21:51:37

A Jobbik is tartózkodott ezek szerint ők is Orbán csicskái? Vagy nekik szabad tartózkodni mint egykor fasiszta szélsőjobboldali ma már mértéktartó és hiteles ezért akár együtt is működünk vele pártnak? Egyébként a sajátságos szavazatszámlálásnak köszönhetően ezzel a tartózkodással inkább támogatták semmint gátolták a jelentés elfogadását szóval nem értem én se miért már megint az LMP a fő ellenség. Egyébként meg tudomásul vehetné már mindenki az ellenzéki oldalon hogy Orbánt nem az EU-ban kell legyőzni ez csak erősíti itthon, hanem Magyarországon ehhez meg egységes ellenzéki összefogásra lenne szükség és nem egymás szapulására mert ez megint csak a jól ismert oszd meg és uralkodj elve alapján a FIDESZ-t segíti!!

Indriq 2018.09.12. 21:53:17

@6.Lenin: ovit kéne kiírtani :) de ha olyan korlátolt vagy, hogy neked semmi gondod a veje meggazdagodásával, akkor felveheted a pénzed a pártkasszánál

6.Lenin 2018.09.12. 21:56:39

@Indriq:

Ha törvénytelen, akkor igen, ha nem, nem vagyok irigy.
Felőlem Gyurcsány is gazdagodhat, a gyerekei is, sőt a felesége is, ha az törvényes.

nemecsekerno_007 2018.09.12. 22:31:24

@Etniez: jajj dehogy nem. Ha így folyatják akkor jó esélyük lesz :)

dare 2018.09.12. 23:22:14

Nem unalmas még ez?
Van ennek a pártnak pont elég baja most, attól mert nem asszisztált ehhez a látványcirkuszhoz, még az én szememben nem lettek se többek se kevesebbek a mostani lépésükkel.
Nem szavaztak meg egy hazánkat megbélyegző elfogult jelentést, amit sajnos a többi ellenzéki képviselő megtett.
SAJÁT HAZÁJUKAT MEGBÉLYEGZŐ ELFOGULT JELENTÉS MELLETT IGENNEL SZAVAZNAK!!!
A tartózkodás elfogadható ilyen esetben, a távolmaradás a lehető legjobb megoldás, a nem szavazat az Orbán csicskája.
Ez a lényeg, az igen szavazatot inkább hagyjuk, maradjunk annyiban nem a legjobb döntés.

Mit gondolnak, hogy érdekel bárkit is az Unió fejesei közül a nálunk levő demokráciadeficit?
Ha tényleg ezt gondolják, akkor nagyobb sötétség van egy pár képviselő fejében, mint ahogy hittem azt korábban.

Ez nem rólunk szól, nem az Lmp-ről, nem a Dk-ról, de még csak nem is a Fideszről.
Ez csak a nyitófelvonása volt a jövő évi EP választásnak.
Felmérték az erőviszonyokat, ki van kivel, ki hogyan gondolkodik, ki taktikázik, ki mondja ki nyíltan amit gondol, ki az aki lapít....stb.

Na erre a látványpékségre mondja azt az Lmp, hogy köszönjük az aggódást a hazánkért, de nem most jöttünk le a falvédőről.
És ez a cirkuszi hangulat pont a jelentés szövege miatt alakult ki bennem is.
Ha nem így van megfogalmazva, kevesebb benne a csúsztatás, akkor hihető lehet akár az is, hogy a mi érdekünkben történik az egész, vagy inkább az Unió "alapértékeinek" védelmében.
Viszont a jelentés szövege hol áll összhangban az Unió értékeivel?
Vagy ez már a jövő?

kolomparlole1114 2018.09.13. 05:36:34

LMP = LEMP, azaz Lengyel Egyesült MunkásPárt.

Bkkzol 2018.09.13. 05:52:47

Bár mennyire is megy a nyervogás szabad, demokratikus választásokkal kormányoznak Magyarországon. (Nem választások előtt 2 nappal határozták meg a szavazás mentetét , mint Brüsszelben).
Minden pát próbál a szavazókhoz közel kerülni, szavazatokat szerezni. Ezt tesz az LMP is nem elítélhető módon.
Tudomásul kell venni, hogy a nem elvakultak táborát( legyen az jobb vagy baloldal) leszámítva nem népszerű, támogatandó cselekedet a haza feljelentés, lejáratása, elárulása.
Van némi igazság tartalma a Szar-genti jelentésnek, de kb. ilyen alapon minden európai ország ellen lehetne írni egyet. Pl. A média kormány által való befolyásoltsága Németország, Svédország.
Kissebségek jogainak védelme... menekülnek a zsidók Francia és Svédországból.
Korrupció, pénzmosás Luxemburgban (Juncker a köztörvényes pénzmosó)....

Csató 2018.09.13. 07:22:31

Azért az MSZP és Gyurcsány jelenléte még mindig hasznosabb a fidesz számára:
-tökéletesen prezentálják a töketlen dilettáns balliberális oldalt
-foglalják a helyet egy normális, esélyesebb ellenzék elől

Emmett Brown 2018.09.13. 08:25:17

Hány embernek adott Orbán magyar útlevelet és állampolgárságot? Ja, hogy több mint 100000 EU-n kívüli arcnak, többek között maffiózóknak, kurváknak és valószínűleg pár KGB ügynöknek? És ő tetszeleg Európa védelmezőjének szerepében?

Csató 2018.09.13. 08:28:49

@Emmett Brown: Ha innen nézzük igen szomorú és kétségbeejtő, hogy egy ilyen ember áll ki a egyedül a keresztény, európai kultúráért. Ez valóban gáz. Más szemszögből meg kicsit jobb, mint egy rakás libsi, akik 10X ennyi muszlim hordát engedtek be válogatás nélkül.

TanNé · http://erkolcstan.blog.hu/ 2018.09.13. 08:29:10

Soros, Simicska és sokan mások régi barátai és segítői voltak a Bonsai Ducsénak.
A régi barátai fogják okozni a végleges bukását is.
Illetve a mostaniak, akiket még annak gondol, de már nem azok.

Nagy Zoltán 989 2018.09.13. 08:37:26

@Brix: Milyen bevándorlás? Gondolom te a Soros-tervben is hiszel, hogy létezik. Mi a véleményed a lapos földről? Az is igaz?

Te tényleg azt hiszed, hogy muszlim milliók akarnak Magyarországra bevándorolni??

Helga Beauty Salon. 2018.09.13. 08:44:57

@morph on deer: “nemzeti liberális” előbukkanása abból a bizonyos kredencből, és a coming out után deklaráltan “nemzeti” kérdésekben a fidesz támogatása, "

Nemzeti, vagy bármely kérdésben, legyen már egy logikus, az elveidnek megfelelő álláspontod! Egy álláspont lehessen már saját, ne húzd rá hogy a Fideszt támogatja, csak azért mert egybecseng valamelyest az ő nézeteikkel.
Nálad is csak ez az egy szempont érvényesül, leszarod te a kérdést önmagában is és összefüggéseiben is, egy a lényeg, hogy ellenkezője legyen a Fideszének, mert eszerint élsz meg mindent!

Bazmeg te még a Balatonba is belefulladnál inkább, ha a mentőövet a Fiidesz dobná!

Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!Fidesz!
Gondolom már ráz a hideg.

Emmett Brown 2018.09.13. 08:46:40

@Csató: jaja. Csakhogy Orbán már beengedte őket. Amit tesz, nem amit mond.

ben2 2018.09.13. 08:53:59

"Az ország nekik sem fogja megbocsátani, hogy kétharmadhoz segítették Orbánt"

Az ország?
Az ország szavazta meg a kétharmadot, úgyhogy maximum a jelentéktelenségüktől frusztrált balliberális ultrák nem fogják megbocsátani, már ha ez bármit is számítana.

ben2 2018.09.13. 09:00:07

@Nagy Zoltán 989:

A muszlim milliók Európába akarnak bevándorolni, többek között rajtunk keresztül. A "wilkommenskulturt" nagyban kampányoló nyugati országok pedig a hatályos schengeni szerződésre hivatkozva nálunk parkoltatnák őket (meg az olaszoknál, bolgároknál, görögöknél, spanyoloknál), mert jogilag a mi dolgunk lenne eltartani őket.
Amikor az arabok nálunk döngették a kapukat, Orbán konkrétan rákérdezett Merkelnél, hogy akkor most mi legyen: akarják a migriket, vagy sem, mert ha igen, akkor szépen felpakoljuk őket a szerb határnál egy vonatra és irány München. A válasz határozott NEM volt, elvárták Magyarországtól, hogy a hatályos jogszabályoknak megfelelően járjok el.
Nos Magyarország így is tett: lezárta a schengeni határt és rajtunk keresztül csak olyan léphet az EU-ba akinek a menekült státusza tisztázott és együttműködik a hatóságokkal.

ben2 2018.09.13. 09:05:23

@dare:

Pontosan erről van szó. A nyugati balliberális-anarchista szélsőség a média és az USA-ból, Kínából és Oroszországból pénzelt NGO-k segítségével éppen most veri szét az EU-t.
Ez a jelentés persze még nem az EU vége, csak a vég kezdete.

metal · http://electric.blog.hu 2018.09.13. 09:07:10

A nagyon okos baloldal megint nem jött rá, hogy tálcán kínálja Orbánnak a kampány témát, ha NEM-el szavaznak! Ezek maguktól ilyen hülyék, vagy fizetik őket?

chrisred 2018.09.13. 09:15:27

@6.Lenin: Valami elfogadható átmenet nem lehetséges a kiirtás és a közpénzből milliárdokkal kitömés között? Magyarország lakosságának 99,99%-ával egyik sem történik meg egész életében.

Nagy Zoltán 989 2018.09.13. 09:41:26

@ben2: hülyeséget beszélsz. 1247 főről volt szó addig amíg a magyar kormány elbírálja a státuszukat.

Szóval szerinted:
1. van Soros-terv? (ami szerint egy zsidó öregember akar muszlim milliókat Európába telepíteni - van benne pár logikai csavar, de majd erre visszatérünk az igen válaszod esetén)
2. lapos a Föld vagy gömbölyű?
Válaszolj légy szíves!

Helga Beauty Salon. 2018.09.13. 09:54:11

@Nagy Zoltán 989:
2. lapos a Föld vagy gömbölyű?
Válaszolj légy szíves!

Ez a kérdés szép példája a balos szellemi "felsőbbrendűségnek" ! :D

CleanYourRoom 2018.09.13. 11:20:35

"Az LMP-nek önálló, libsiktől eltérő véleménye van? Kiátkozni őket, mocskos nácik!"

BéLóg 2018.09.13. 12:29:47

Az LMP ezrével fogja a Fidesz utáló hazafiak szavazatait elszipkázni EZEK után, aki ezt nem látja, az vak.
Még a Mi Hazánk mozgalom is megértette ezt, hála Istennek a balliberálisok meg nem.

Amikor Haider nácit el akarták itélni Brüsszelben NULLA osztrák szavazott igennel, de még csak nem is tartózkodtak, mert bennük volt annyi becsület, a szart OTTHON szokás eltakarítani és nem a nyilvánosság előtt.

Valami hihetetlenül boldog voltam, mikor megszavazták Szargentínit (nomen est omen), a Fidesz még kb. ötszáz évig lesz így kormányon, miközben Eurábiában a közterületi sörfogyasztást tiltják be meg a nőknek hogy kimenjenek az utcára, és a többi.

Minden épelméjű embernek mondom INGATLANT kell venni, mert rövidesen még az ablaktalan pincékben is albérlők fognak lakni az egész keleteurópai térségben. Mikor rájönnek a szerencsétlenek, ha MINDENKI ingatlant ad el (odahaza) akkor annak értéke nulla lesz, ha pedig MINDENKI ingatlant keres majd a békés országokban, azok értéke az egekbe szök9k.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2018.09.13. 12:36:51

"Az ország nekik sem fogja megbocsátani, hogy kétharmadhoz segítették Orbánt, elősegítve ezzel a diktatúra kiépítését."

Egy az 5%-ot alig meghaladó támogatottságú pártocska ne nagyon beszéljen az ország nevében.

hidroponi 2018.09.13. 12:58:02

Hadhazy vegig a kontrollalt indulas mellett volt.
A Blogger igaztalan az o szapulasa miatt!
Ezert is alazta meg az LMP es ezert ment neki a kisbuzi sallai is.

chrisred 2018.09.13. 13:14:28

@BéLóg: Most már bevallhatod, hogy ingatlanügynök vagy. :)

pioneer2016 2018.09.13. 14:11:25

Az LMP egy szarházi párt. De miért is lenne ellenzéki, ha a fia ebben az anyja meg a Fideszben van. Az biztos, hogy a Fidesz pénzeli a pártot, ezért nem is mondható ellenzékinek. El is fognak tűnni a süllyesztőben, vagy beolvadnak a Fiszbe.

nu pagagyí 2018.09.13. 14:28:52

Nem bántanám se Szél Bernadettet és pláne nem Hadházyt. Ők becsületesen tették, amit tudtak, de csak a végén tudatosult bennük, hogy egy olyan pártban akarják megváltani a világot, amit szerintem a Fidesz hozott létre. Nem számoltak vele, hogy pártjuk tele van álcázott Fidesz-ügynökkel. Elbuktak.

Schmittmariska pártja végül is végrehajtotta azt, amit a Fidesz kívánt, így most már nyugodtan betagozódhat az állampártba, ahol vezetői munka nélkül is megfelelő ellátmányt kaphatnak a gazditól. Egy zavaró tényezővel kevesebb.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.13. 14:29:13

Még hogy az LMP, az egész EP Orbánnak dolgozott tegnap:

Ennek a szavazásnak az a legeslegfontosabb következménye, hogy egy 2/3-os szavazás az össz létszám 50%-a+1 fő esetén érvényes, azaz az EP legitimálta azt hogy a fidesz bármikor tényleges 2/3-os jelenlét nélkül is dönthet alkotmányos kérdésekben.

Elegendő ha a parlament létszámának a fele+1 fő jelen van, és annak a 2/3-a igennel szavaz.
Ez számokban így néz ki: a 199 főből 100 fő jelenléte esetén 67 igen szavazattal megtörténik és érvényes a módosítás!

B@szki ez kb. 1/3-a az országgyűlésnek!!!!!!

6.Lenin 2018.09.13. 14:43:41

@Magánvéleményem:

És előfordulhat, hogy Orbán pont ezt akarta kiprovokálni?
Most már tényleg azt csinálhat bárki, bárhol, amit csak akar?

Akkor ez az EP tényleg a hülyék gyülekezete.

Kéretik állva tapsolni!
Orbán a Cár!
Beszopták megint a demokraták.
Beszarás.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.13. 14:50:29

@6.Lenin: " ... És előfordulhat, hogy Orbán pont ezt akarta kiprovokálni? ... "

Sajnos, igen, előfordulhat. Nagyon sokan az EP-ben nem valók politikusnak, mert nem gondolják végig a tetteik következményét.
Ha a Patásék most gondolnak egyet, és JOGHARMONIZÁCIÓT kiáltanak, és egyszerűen a mostani 2/3-jukkal megváltoztatják a magyar szabályozást olyanra, mint amit az EP most legitimált, annak nagyon súlyos következményei lesznek, és persze lehet utána picsogni, de az EP adta az útmutatást, azaz ez teljesen törvényes és liberális módszer... :-(

chrisred 2018.09.13. 14:51:39

@Magánvéleményem: Bármennyire is meglepő, a jelenlegi házszabály szerint is vannak döntések, amikhez a jelenlévő képviselők 2/3-ának szavazata kell, például a sarkalatos törvények elfogadásához.

6.Lenin 2018.09.13. 15:04:26

@Magánvéleményem:

Na igen. Papírt állítottak ki a liberális diktatúráról.
Amikor az érdekeik megkívánják, átléphető bármilyen határ is.
Szerintem ezt Orbánon kívül senki nem gondolta át.

A diktátor, diktátorozott.
Talán ezt később többen is átgondolják.

Néhány politikus azért azt már meglengette, hogy ezután semmi értelme nem lesz bármilyen megállapodásnak sem, hiszen lezárt ügyeket is felrúgtak egy kicsinyes siker érdekében.

Nagy marhaságot csinált az EP ballib része, sőt legfőképp azok, akik őket erre felhasználták.
Kiváló érvet szolgáltattak maguk ellen az EP választásra.
A bosszú mindig rossz tanácsadó volt, van, lesz.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.13. 15:04:55

@chrisred: " ... a jelenlévő képviselők 2/3-ának szavazata kell ... "

Hát, a jelenlegi rendszer ez:
Beszélhetünk úgynevezett erős és gyenge kétharmados törvényekről. Az erős kétharmados törvény azt jelenti, hogy az összes országgyűlési képviselő 2/3-ának érvényes igen szavazata szükséges elfogadásához. Az Alkotmány tartalmazza ezek pontos felsorolását: a 2/A. § (2) bekezdése szerint a szuverenitást átruházó nemzetközi szerződéseket kihirdető; illetve a Magyar Köztársaság címerének és zászlajának használatáról szóló törvények esetében kell erős 2/3-os szavazás. A gyenge kétharmados törvény elfogadásához viszont elegendő a határozatképes Országgyűlés jelen lévő képviselői 2/3-ának igen szavazata.

A gyenge 2/3-os törvényekhez elég amit mondasz... De hát az EP megmutatta, hogy csak egyféle 2/3-os döntés van. A gyenge.... ennyi. Ezt a Csuti Rabló Bandája bármikor átvezetheti az alkotmányon, jogharmonizációra hivatkozva, aztán lehet menni az EP-be panaszkodni....

Valahogy ez nekem nem igazán tetszik...

6.Lenin 2018.09.13. 15:13:27

@Magánvéleményem:

Ja, és nemsokára jön a következő trükközés a ET-ban. hiszen így nem sok értelme van az egész cirkusznak. Orbántól mindenképpen meg kéne szabadulniuk. Haider a 3. lépés?

chrisred 2018.09.13. 15:17:28

@Magánvéleményem: Dehát itt még csak nem is ügydöntő szavazásról volt szó, csak egy jelentés elfogadásáról. A magyar házszabály szerint erre egyszerű többség is elegendő

6.Lenin 2018.09.13. 15:23:59

@chrisred:

Ennyi mindent felvállalt az EP, egy semmi ügyért?
Ennyire naiv lennél?
Vagy másokról feltételezed?

chrisred 2018.09.13. 15:24:06

@Magánvéleményem: Amúgy meg tetszik vagy nem tetszik, most már kár ezen morfondírozni, az alkotmányos jogrend átalakítása április óta Orbán pillanatnyi kedvén múlik.

chrisred 2018.09.13. 15:25:22

@6.Lenin: Mit vállalt fel az EP? Az égvilágon semmit.

6.Lenin 2018.09.13. 15:27:52

@chrisred:

És most ezt az EP jóváhagyta. Papírt adott a kezébe. Lesz mire hivatkozni.
Vagy az EP elismerné, hogy...?

chrisred 2018.09.13. 15:35:38

@6.Lenin: Mire? Hogy ne vegye figyelembe a tartózkodásokat egy parlamenti jelentés elfogadásánál? Elárulom, nem is szokták.

(Amúgy vizuálisan megjelent előttem a kép, ahogy a Fidesz frakció Kötcsén éppen egy alaptörvény kerékcserén agyal. Orbán hirtelen homlokráncolva rázni kezdi a fejét: "Álljunk meg, gyerekek, nem lesz ez így jó! Az Európai Parlamentben nem így szokták csinálni.")

Urancityhero 2018.09.13. 15:37:05

Aham, hogyne. Gyurcsány mossa kezeit, az MSZP mossa kezeit. Akik tényleg mélyen Orbán zsebében vannak, lényegében OV tartja őket életben. Az LMP nem állt be a sorba, most ki kell nyírni. A kétharmad legalább annyira köszönhető az MSZP-nek, mint a Jobbiknak. Az MSZP 9, a Jobbik 14 kerületben léphetett volna vissza a mandátumért, az LMP 3-ban. 3-ban. Értem, hogy kell ez a szöveg, csak hát, nem igaz.

6.Lenin 2018.09.13. 15:37:36

@chrisred:

Ezért csinálnak ekkora cirkuszt? Mert az egész egy semmi ügy?
Már belengették, hogy a következő Románia, aztán Szlovákia jön. Őket kellett beszaratni előre. Nyilván az ő esetükben nem fognak elmenni eddig.
Fogadhatunk is.

Magánvéleményem · http://maganvelemenyem.blog.hu/ 2018.09.13. 15:43:11

@chrisred: Ez tény, de ezzel be tudják betonozni az alkotmányozó képességüket olyan időkre is, amikor a 2/3-nak meszelnek... pl, mikor az előző ciklusban vesztettek 1 fő szavazót, aki elvitte a 2/3-jukat...

Most valszleg futnak egy kört az Ájrópai Bíróságon, hogy töervényes-e az ilyen határozat?
-- HA nem megy át, akkor Ő győzött, ezzel lesz tele minden, és a liberófasiszták ajvékolnak
-- HA átmegy akkor csatát vesztett, de a háborút megnyerte, és amikor bevezeti itt is a liberálfasiszták ajvékolásával lesz tele minden... és ekkor egyet fogok velük érteni, hogy ez bizony gáz.

Szóval, szerintem ez utóbbi lehetőség a durvább, mert ennek hosszútávú, Ájrópai szintű következménye van. Ezt bármelyik állam bevezetheti, hiszen teljesen elfogadott és törvényes eljárás....

chrisred 2018.09.13. 15:45:03

@6.Lenin: A cirkusz a jövő évi választások miatt van.

chrisred 2018.09.13. 15:47:08

@Magánvéleményem: A bebetonozás már 2011-ben megtörtént, 2015 és 2018 között nem is volt kétharmad. Meg szükség sem volt rá. Igazából most sem lett volna szükség rá, de az ellenzék így is összehozta nekik.

Gyorgy Nagy 2018.09.13. 15:59:45

Az LMP egy SZAR párt.Bohoc megélhetésiek !Ungár gyerek egy spion ( Mariska a mama ) csak egy ember ér tiszteletet ö Hadházy !

szepipiktor 2018.09.13. 17:16:04

Hát kellett pár év, míg valaki ezt nyiltan leírta...
Már az alakulása sem volt egyszerű ezeknek!
Az szdsz-maradványain taposva egy "értelmiségi" szabadcsapat, olyan hazaárúlókkal az élükön, mint ez a siffer, lenyúlták a tisztességes Humanista mozgalmat, azok tömegbázisán létrehoztak egy kamupártot. (Hol vannak ma már a Humanisták..?)
Aztán pontosan úgy, ahogy a többi politikus, beültek semmittenni a parlamentbe (naná, hogy MÁS a politikájuk), értékelhető bázis nélkül ostoba lufireregetés, idióta flashmobok volt a tevékenységük (ciklusonkánt közel nettó 5 0 millióért...). A parlamentben meg kamuztak, erre jó példa az "éjjel nem süt a nap" szintű primitív vitájuk a hájfejűvel...
Az lmp ma már azt sem tudja eldönteni, hogy zöldek vagy genderek... De a #metoo-t azért jól meglovagolták, meg a melegdolgokat.
Évek óta írom, hazánk két legkártékonyabb, nemzetáruló gyülekezete a megélhetési keresztény kdnp és az ökoterrorista lmp.
Szerintem hamarosan mennek a füttyös juhászék után. Sajnos kicsit lassú a magyar...

szepipiktor 2018.09.13. 17:18:31

@chrisred: Igazad van, de az ellenzék annyira sem volt képes, hogy összehozza a 2/3-ot... Azt a fideszesek csinálták okosan, amikor délelőtt leállították a számítógépes rendszert, megnézték az állást és még aktíváltak szavazókat - rántotthúsért a korábban gyalázott borsodi cigányokat!!! -, és csak túlnyerték magukat.
Mert a passzív 1/3 már nem mozdult meg az ellenzék mellett, amitől a csútiék féltek.

tegnaptuska 2018.09.16. 10:46:58

Beszélgettem a hét elején egy régi fideszes ismerősömmel, elég régi motoros, nem valami újfajta ner-lovag, tényleg nagyon régen ott focizik, semmi ideológia, csak a puszta lopás. Azon kesergett, hogy volt Budapesten olyan választókerület, ahol nem kellett volna indulni hagyni az LMP-t és ma Jobbikot, mert akkor győzött volna a fideszes jelölt. Tehát ideje lenne leszámolni azzal a legendával, miszerint ha az előbb említett pártok visszalépnek, illetve tárgyalnak, akkor megakadályozható lett volna a 2/3. Van egy másik ismerősöm, inkább haveromnak mondanám, azért jutott eszembe, mert itt hirdet az oldalon. Ő konkrétan a felcsúti díszpáholy oszlopos tagja. Ezt csak azok kedvéért, akik még mindig azt gondolják, hogy az LMP és a Jobbik ellenzéki párt, illetve nem a Fidesz maga.

BéLóg 2018.09.16. 12:22:56

@chrisred: Nem vagyok ingatlanügynök csak vannak dolgok amik egyértelműek.

Szerinted az emberek 1939 szeptember 20-án mit csináltak? Kb. semmit.. Aztán másnap megváltozott a világ.
Előbb vagy utóbb valaki ELŐVESZ egy kalasnyikovot, ez nagyjából evidencia.

chrisred 2018.09.17. 05:38:49

@tegnaptuska: Lehet, hogy a pártok funkcionáriusai közelebb állnak a Fideszhez, mint amit a választások előtt a közvélemény gondolt, de attól még a választók nem. Az eredmények alapján így is jelentős átszavazás volt azokban a körzetekben, mivel többen szavaztak az LMP listájára, mint az egyéni jelöltre (a Jobbik ilyen szempontból Budapesten nem tényező), visszalépés esetén csak annyi lett volna a különbség, hogy az átszavazás 100%-os lett volna.

chrisred 2018.09.17. 05:40:02

@BéLóg: Nem világos a hasonlat.
süti beállítások módosítása