Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Szárszói zárszó - pártoszlató értelmiséggel

2015. június 14. - Európa Kávézó

Heller Ágnes szerint nem kell vezér, vagy vezető az ellenzéknek, elég, ha feláldozzák magukat és pártjaikat a hazáért. Ha ennyit ért a ballib értelmiség mindabból, ami ma Magyarországon zajlik, akkor annál is nagyobb a baj, mint gondolnánk.

Valamikor jelentős esemény volt a Szárszói Találkozó. Ott volt mindenki, aki számít Farkasházy Tivadar kertjében. Most egy töredezett, rosszkedvű, enervált társaság gyülekezett. Szinte ugyanazok, akik közel húsz éven át, csak azóta elfáradtak, a hajuk is fehér lett, ötleteikből is kifogytak.

Heller szavai szinte szimptomatikusak. Egy tisztességben megőszült filozófusnő még mindig nem érti, hogy választáson pártokra lehet szavazni, és ma az önfeláldozó hazaszeretet nem azt jelenti, hogy feloszlatják a demokratikus pártokat. Illetve, lehet azt is, de akkor csak a Fidesz és a Jobbik marad, mi pedig itt lennénk egy rakás hazaszeretővel, akiknek a neve nem szerepel a választási listákon, tehát át sem vehetik az ország irányítását.

Igen, ez az a kör, amelynek némely tagja alig várta, hogy jöjjön az orbáni kétharmad, mert akkor majd lesz rend és felelős, nyugodt kormányzás. Igen, ez az a kör, amelyik két éve betolt két biciklit a színpadra, mondván, hogy most majd Mesterházy és Bajnai lesz a két főnök. Csak tudnánk, hova lettek azóta? Nem a biciklik...

Igen, ez az a kör, amelyik magabiztosan vonultat vissza politikusokat, amely ítél, anélkül, hogy ítéltetne, Ötlet, innvováció már sehol. Ülnek szalonokban, szerkesztőségekben és búsonganak, hogy akiket támogatniuk kellene, azok milyen bénék,szerencsétlenek, lejáratottak, miközben saját, folyton nyilvánosságra hozott búsongásaik is a Fideszt és a Jobbikot segítik. Előbbit a maradásban, utóbbit az előretörésben.

Igen, ez az a kör, amelyik fitymál, amikor ránéz egy közvéleménykutatásra, de ha valaki jelzi nekik, hogy talán lehetne segíteni is írástudói felelősségből, akkor számon kérik a függetlenség el nem ismerését. Nem véletlen, hogy a pártok képviselői egyre kevésbé vesznek részt ezen, vagy bármely más hasonló szeánszon. Most a DK volt ott leginkább, pedig Gyurcsány Ferenc sokat "köszönhet" a találkozó résztvevőinek - tisztelet a kivételeknek. Akadt néhány szocialista, Együtt és MLP-s politikus, meg Kónya Péter a Szolidaritásból, de semmi jelentős felvonulás.

A fő téma a Jobbik volt, illetve a szélsőjobb előretörése. Pedig úgy kell őket megállítani, hogy egyszerre nevezed annak, ami, náci szellemiségű képződménynek és egyszerre próbálod megérteni a szavazóit. Ahogy azonban nem elég egy ilyen nyári rendezvény, ahhoz sokat kell menni faluba, városba.

Igaz, ehhez pártok kellenek. Még mielőtt néhány bölcs feloszlatja őket.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr817542706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

varisztor 2015.06.14. 14:52:37

"Szálszó"?, száll a szó.

Lilla50 2015.06.14. 15:01:33

Jó Írás!
SZERINTEM is ez a helyzet! Még ma is Pásztor Albert ügye kering, mármint hogy támogatva volt, mint esélyes jelölt--és az minő baj volt--de a sok bocsánatkérés semmit sem ért, mert ha elfogadták volna, akkor most mi a francon lehetne busongni?!
Szóval azok, akik dolga lenne a jobbik ellnében a szellemi hinterlandot adni, azok hallgatnak--a pártok pedig nem elméletalkotók , csak elmélet alkalmazók. Megölték a komenistákat és idehozták a jobbikot! Lehet kimászni belőle :(

Andráska8 2015.06.14. 15:42:04

Az hogy ki lett mondva: nem vezér kell, egyet jelent azzal, hogy Gyurcsányt ne!
Ennyi

Barragon 2015.06.14. 16:01:11

Félreértés ne legyen! VEZÉR valóban nem kell! De kellene egy olyan személyiség, aki képes a demokratikus erőket KÖZÖS nevezőre hozni, és egyesíteni! Illetve, akit a demokratikus erők mindegyike elfogad! Lehet, akár párt elkötelezett, vagy totálisan civil, de valamennyire ismeri a politikai vezetés "művészetét"! Azt gondolom, hogy pártokra egy demokráciában mindenképpen szükség van, de egy átmeneti kormányzásnak, nem feltétlenül párt centrikusnak kell lennie! De egy ilyen kormánynak is bírni kell a pártok bizalmát is! Amikor viszont helyreállítottuk a demokratikus viszonyokat, és az alkotmányos jogállamiságot, akkor mindenképpen a pártok versenyezzenek a választók bizalmáért, az ország felemelésére ki kínál jobb megoldásokat!?

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.14. 16:41:07

Ez egy balliba ünnep. Évente egyszer együtt gágognak a Balatonnál.

Tiszteljük a kisegyházak ünnepeit!

Gabriela Gerendásy 2015.06.14. 17:05:10

Gyurcsányt már egyszer felküldtétek a keresztre. többször nem megy.a pártja megvédi saját magától. és lehet , hogy van akinek nem kell, de van akinek igen.például nekem.és összefoghatnak vezérek is. többen.nem kiszorítva egymást.

Vidéki 2015.06.14. 17:23:39

A szép kép a 2013-as találkozóról készült, ahol a szárszói gerontokrácia ereje teljében volt.

A szárszói gerontokrácia is úgy bánt Mesterházyval, mint jó apa a hülye fiával.

A szárszói gerontokrácia 2013-ban is így képzelte el az MSZP szerepét a "csapatjátékban":

3013 Június 23-án többek között Méray Tibor, Paul Lendvai, Heller Ágnes és Konrád György fogalmazta meg, hogy mit kellene tenni:

Konrád szerint hiába jószándékú Mesterházy Attila, azért miniszterelnöknek inkább Bajnai Gordont tudja elképzelni.

Úgy fogalmazott most, hogy a két politikus egy tandem biciklin ülve el kell, hogy döntse,

ki fog kormányozni és ki az, aki csak tapos.

És szegény Mesterházy Attilának csak a taposás marad ebben a leosztásban, legalábbis Konrád szereposztásában.

Noha „érdemes tudni, hogy a miniszterelnököt általában a legnagyobb nyertes párt szokta adni.” (Index)

Vidéki 2015.06.14. 17:26:42

"Elkúrtuk, elkúrjuk, el fogjuk kúrni
2014. január 09., csütörtök, (HVG)
Szerző: Hont András

Gyurcsány Ferenc újratöltve. Ezt a produktumot volt képes a haladó értelmiség három és fél év alatt előállítani, ami nem csoda, ha azt vesszük, hogy az ország egyáltalán nem érdekli őket.

Falhoz csapott, sárba tiport, agyagba döngölt, tönkretett, széjjelszedett, atomjaira bontott, hazavágott, elpáholt, összevert, fölaprított, ledarált, széttrancsírozott, kiröhögött, megszégyenített, agyonalázott csapaton

ne változtass.

Most már biztos, hogy ez a mottó vezette a baloldali szellemi elitet, amikor hosszas zsarolások, hisztik, intrikák és petíciózások után elérte, hogy a Lehető Legszélesebb Ellenzéki Összefogás jegyében újra összeálljon a 2009-es MSZP.

Jelenleg ugyanis az van, hogy az MSZP megegyezett egy volt MSZP-miniszterelnök vezette formációval, hogy tárgyalásokba kezdenek egy másik volt MSZP-miniszterelnök pártjával.

Konrád György meg nagybőgőzik a háttérben.

Itt csak és kizárólag egy értelmiségi-érzelmi körnek nyújtott elégtételről van szó, arról hogy

a baloldali pártok úgy döntöttek: az ő kedvükben óhajtanak járni, mint ahogy ebben az országban 1991 óta ez rendre történik.

Három és fél év alatt odáig jutottak, hogy jöjjön újra Feri.

Ha már egyszer a magyar nép kihajította a kukába az MSZP-t Gyurcsányostul, akkor az a megoldás, hogy az MSZP próbálkozzon ismét Gyurcsányostul.

Vannak, akiknek ezek szerint nem elég egyszer megbukni.

Ez a garnitúra, amelyik nemhogy az elbitangolt jobboldaliakat nem képes megérteni és megnyerni, de azokat sem, akiknek soha semmi közük nem volt a jobboldalhoz, ám a kiszuperált reformértelmiség ámokfutását is dermedten nézik.

Fölháborodottan reagálnak, ha valaki kritizálni merészeli a szárszói gerntokráciát. Senkit nem tolerálnak, aki nem pontosan olyan, mint ők."

Kikkel muszáj itten az MSZP-nek összefogni?

Szigetvári Viktorral (aki most az Együtt-PM-etreprezentálja) 2001-ben kezdte pályáját az MSZP-ben, az akkori (és a mostani) kampányt irányító Ron Werber munkatársaként."

Gyurcsány Ferencccel, az öszödi böszmével (aki most a szuper-demokrata DK-élén áll) és sokáig szintén az MSZP-ben rontotta a levegőt.

"Gyurcsány Ferenc újratöltve. Ezt a produktumot volt képes a haladó értelmiség három és fél év alatt előállítani.

Falhoz csapott, sárba tiport, agyagba döngölt, tönkretett, széjjelszedett, atomjaira bontott, hazavágott, elpáholt, összevert, fölaprított, ledarált, széttrancsírozott, kiröhögött, megszégyenített, agyonalázott csapaton

ne változtass.

Most már biztos, hogy ez a mottó vezette a baloldali szellemi elitet, amikor hosszas zsarolások, hisztik, intrikák és petíciózások után elérte, hogy a Lehető Legszélesebb Ellenzéki Összefogás jegyében újra összeálljon a 2009-es MSZP-vel.

werecke 2015.06.14. 18:28:34

A patriotizmus nem nácizmus

Toportyán Zsóti 2015.06.14. 20:20:09

@maxval bircaman szerkesztő: Menstruálj hangosan inkább a blogodon,ott legalább senkit nem zavarsz putinorálcseléd.

Toportyán Zsóti 2015.06.14. 20:23:31

@Vidéki: Saját portán kéne örömködnöd a rekord narancsbirca letiplizésen,már bircaintellektus alatt kommunikál a finkenstenbirnbaumhabony éceszgéber csapat milliárdokért égetitek a főnit szerte a világban.

Éhes ló 2015.06.14. 21:53:31

@Toportyán Zsóti: el kellene olvasnod, mert a patás nem teszi a dolgát rosszul, de te nem tudsz magyarul és olvasni se tudsz szerencsétlen hülye toportyán.

kozvelemenykutatok.hu/
kozvelemenykutatok.hu/partpreferenciak-2015-majus-junius-stabil-fidesz-vezetest-mutatnak-a-kozvelemeny-kutatok/

"A Medián és a Nézőpont Intézet statisztikai értelemben azonosan 27, illetve 28 százalékra méri a Fidesz-KDNP népszerűségét. Ettől eltérően az Ipsos csak 20 százalékos támogatottságot mér a kormánypártoknak a teljes népességen belül. A többi párt esetében a közvélemény-kutatók mérése megegyezik, mindössze 1-2 százalékponttal tér el. A második legerősebb párt a Jobbik, 15-16 százalékos táborral, őket követi a támogatottságából veszítő MSZP, mely jelenleg egy 7-9 százalékos szimpatizánsi körrel rendelkezik. A DK és az LMP továbbra is fej-fej mellett, 4-6 százalék közti sávban mozognak, míg tőlük egy nagyságrenddel lemarad az Együtt, és a csak néhol mérhető támogatottságú PM."

A valóságérzékelésed ilyetén hiánya, te szerencsétlen hülye toportyán, már életveszélyes lehet.

Ennyire nem lehetsz hülye!
De igen.

hanta boy 2015.06.14. 22:22:26

Igen, ez az a kör, amelyik fitymál, amikor ránéz egy közvéleménykutatásra, de ha valaki jelzi nekik, hogy talán lehetne segíteni is írástudói felelősségből, akkor számon kérik a függetlenség el nem ismerését.

Hát igen....talán rájuk illik legjobban Lev Tolsztoj meglátása:

"Mindegyik arra gondol, hogy megváltoztatja a világot, de arra egyik sem, hogy magát változtassa meg."

program készítő 2015.06.15. 00:18:02

Közvélemény butítók_ha hív telefonon egy kutató--tedd az okos telefont -beszélgetés felvétele módba--amikor megkérdi melyik pártra szavaznál--ne a jelenlegi APU pártokra hanem valamely más párt nevét mond--le fogja tenni a telefont ezzel a mondattal--Ja,csak most látom az Ön körzetében már volt felmérés.APU-Adófizetők Pénzére Utazók

Galsai D. 2015.06.15. 00:35:43

Rettenetes állapotban van a magát baloldalinak valló értelmiség! Ők azok, akik semmit nem tanulnak, de minden fontosat elfelejtenek....
Szigorúan konzervatív értelmiségiként akár örülhetnék is ennek, de nem teszem. Sokkal jobb lenne leülni egy kávéházi asztal mellé, és legalább valamiféle elvi-politikai vitát folytatni egy pohár sör mellett, amit a 90-es évek elején még lehetett..
De - visszakozom - már akkor is csak egyes kivételesekkel lehetett... A többség akkoriban is végtelenül intoleráns és és sértődékeny volt. Azzal lehetett viccelni, amit ők toleráltak, de azon aztán kötelező volt hahotázni.. Kereszténység, nemzet, haza, 56'- mind-mind a hivatalos, de a társaságban is lecsapódó gúny tárgya volt.
És fordítva is: "szent" témákról, "szent" emberekről egy rossz szót se, semmilyen összefüggésben! Már az idő tájt is dívott a módszer. ha egy önmaga zsidó származását büszkén vállaló emberre bármi kritikai megjegyzést tett valaki, pillanatok alatt megkapta a stigmát: náci, antiszemita!
A kommunizmussal (ill. létező szocializmussal) ugyanez a helyzet, ugyanez a vérforraló kettős mérce: 56 halottai, a Kádár-korszak megnyomorítottjai, a párttitkárok, káderek, besúgók: " ugyan hagyd már ezeket a régi dolgokat!" . A Szálasi korszak (egyébként igazán tragikus és fájó!) áldozatai: azok voltak az igazi áldozatok, vezekelni értük örökre, azoknak is akiknek még a tág családjában sem volt nyilas!!!
És akkor még, ráadásul, ez a mostani "szárszói kör", bicskanyitogatóan pökhendi és magabiztos is volt! Mögöttük volt az SZDSZ, és láthatóan biztosak voltak benne, hogy örökké tart a majális! Két igen jellemtő idézet azokból az időkből, kollégák, médiában élők szájából, akikkel ráadásul szívélyes viszonyban (!!!!) voltam:
" Jegyezd meg D. a művelt világban csak az számít értelmiséginek, aki baloldali!"
" D., mi liberálisok mindenki véleményét, nézetet toleráljuk, aki azt mondja, amit mi!"
Ez utóbbi persze némileg ön ironikus megjegyzés volt (amikor egy vitában már nem volt érve az embernek), de mégis hiszem, hogy több mint jellemző...
Ami most zajlik Szárszón, és az egyéb balliberális értelmiségi körökben, az ennek az alaphelyzetnek a szomorú, szánalmas, olykor felháborító végkifejlete! A kontrollálatlan belterjesség végeredménye: Heller meg akarja szüntetni a pártokat, Krausz Tamás pedig "menekülésre" szólítja föl az egybe gyűlteket! Tudom, hogy ezért sokan megköveznének, de kérem mindenki gondolkozzon el rajta: Farkasházy, Heller, Gyurcsány, Vágó Pista és a többiek, akkor lettek volna boldogok, ha megáll két rendőrautó a szárszói Teddy-lak kapujánál...
De nem jött oda a kutya se... Maradt a szomorú, nyugdíjas találkozó, szelektált résztvevőkkel, szelektált gondolatokkal, állandó lózungokkal, állandó, biztos, belterjes tapsokkal...
Egy másik - szintén nyilván sokak számára eretneknek számító - megjegyzés: a nemes buli után Farkasházy ősszel visszamegy bohóckodni sok százezerért a Heti Hetesbe, Havas az ATV-be, Vágó a DK-ba, Lengyel a különféle kutatóintézeteibe... Egyszóval jó fizetett bölcselők, "osztják az észt", lökdösik a baloldali sakkbábukat, minden kockázat és erkölcsi alap nélkül...
Ez az egyre szánalmasabb évenkénti találkozó nyilván a meggyőződéses és gondolkodni képes baloldaliaknak (köztük a néhány tisztességes, valóban baloldali politikusnak!) fájhat a legjobban... Nekik lehet szörnyű szembenézni azzal, hogy milyen bűn volt odadobni Kéthly Anna szellemiségét, néhány önjelölt, egymást reklámozó, támogató, egymás vállát lapogató, cinikus értelmiségi érdekében, és intenciói szerint... Mostanra, hogy már nincs a kezükben tényleges hatalom, egyre inkább kiderül, hogy "meztelen a király"! Marad a röhejes, semmiről sem szóló "jobbikozás", a "meneküljetek", a belvárosi kávéházak asztalánál gyártott, kispályás politikai szerep osztás, a fasírtos nyafogás Farkasházy birtokán...
Mindenkitől elnézést kérek, azért, mert ilyen hosszú voltam! De higgyétek el, az általam már sokszor leírtak igazolódásának örömét felülmúlja az keserűség és sajnálat, amit a TISZTES baloldali felebarátaim sorsa iránt érzek! Vigyázzatok magatokra, hátha még nem késő...!

gmihaly 2015.06.15. 08:33:03

"Ez már az ősz"...bocsánat, tél...És ki a hiteles hazaszeretet letéteményese ? A ballibákon rajta van a 139 éves internacionálés hagyományok stigmája, minden fogadkozás, esküdözés ellenére. Jól bekajálták anno az ellenbirodalmi eszméket leplező nacionalizmusellenes maszlagokat. És be kell látni, hogy a mai 80-asok nemzedéke is elfáradt, kiégett, csak másképp, mint a fiatalabbak, a fiatalok.

István Tamasi 2015.06.15. 10:11:52

Közismertek Gyurcsán kisebb és súlyosabb hibái. DE! Szíveskedjen bárki is egy másik személyt megnevezni az úgynevezett ballib oldalon aki nála karizmatikusabb, politikához jobban értő, jobb szervező, noch dacu népszerűbb!

István Tamasi 2015.06.15. 10:12:53

hantaboy
Ha már a fitymálásnál tartasz térj csak vissza mutyivezérkéd fitymájának nyalogatásához!

István Tamasi 2015.06.15. 10:14:54

maxval birca
Te ocsmány bulesz birkaszar /leánykori néven ivanov/!
Te járogass csak zsivkov és castro szülinapi ünnepségeire bégetni!

István Tamasi 2015.06.15. 10:19:07

Ezeknek a szárszói kriptaszökevényeknek nagy szerepük volt/van abban hogy ide jutott a baloldal.

marinar 2015.06.15. 11:22:41

A szárszói bölcsek tanácsa, és még sokan mások még mindig azt hiszik,
elég ha magabiztosan ráfogják valakire hogy:
náci, fasiszta, mi egyéb........a választások máris meg vannak nyerve, és a félelemtől rettegő jónép újra keblére öleli ezeket a krampuszokat.

Galsai D. 2015.06.15. 13:32:36

@István Tamasi:
Istvan! No, itten van az eb elhantolva... A "fitymázásnál" meg a "mutyivezérnél"....
Most elkezdhetnék érvelni, Gyurcsány ingyen megszerzett (10 évre bérbe adott, s az évi bérleti díj IPPEG annyi, amennyi a vételi ár...) balatonaligai üdülőjéről, a zsidó gyárosoktól a kommunista após (a véres kezű Apró Antalról van szó...) által elrabolt Dobrev villáról, és a 2006 októberi eseményekről, amihez hasonló tényleg csak egykoron Kínában, a Tienannen téren volt...
De nem teszem... Egyrészt azért nem, mert, ahogy olvaslak, valószínűleg reménytelen lenne. Másrészt, mert néhány üzenettel feljebb már megírtam a lényeget...
Ami talán új: no éppen emiatt a hangvétel miatt tartják most már minden évben Szárszón a baloldal! Ami Nálad "fityma", az Hellernél a pártok nélküli lét, a nagy történész szerint a "meneküljetek"!
A stílus nyilván más, de a szellemi tartalom ugyanaz...
Zsigeri gyűlölet, a tények teljes figyelmen kívül hagyása, őrjöngés...
Igazából persze nem neked szól, de talán mégis...
Akkor lehet(ne) Magyarországon még egyszer (talán) demokratikus, nemzeti érzelmű, vállalható baloldali értelmiség, ha egyszer valaki Szárszón felállna, és valami hasonlót szólna :
"Ági néni, a korodra való tekintettel maradj, gyere jövőre is, de kérlek ne szólalj fel, mert ez az öncélú, állandó gyűlölködés, "kereszténykurzusozás" nekünk többet árt, mint a Jobbiknak! És Havas Henrik, te is maradj, de kérlek, este ne gyere azzal az ATV-s műsorodban , hogy mit mondtak neked, persze, név nélkül itt a háttérben, és ne hazudd azt, hogy Orbán azért nem beszél veled a tévében! És Kovács Laci bácsi, te már akkor lejárattad magad, amikor EP biztosként hazazavartak, mert azt se tudtad, mi az energetika...
És Feri, a Gyurcsányéktól, te, ha lehet ne is gyere, és ne hozd magaddal a jó Vágó Pistát, aki katolikus temetőt akart beszántani a választási kampányban... Ti egyáltalán ne gyertek, mert maga a jelenlétetek tök ciki, erre csak az a 4-5 százaléknyi munkásőr özvegy kíváncsi, az a 5-á00 ember, aki egy tüntetésetekre kimegy! Ugyanis veletek nincs baloldali megújulás, csak néhány megszállott gyűlölködő önálló estje!"
Hát, valahogy így....
A baj csak az, hogy a szárszói bulin, (és a balliberális értelmiség jelentős részében) éppen ez az egyszerű megoldás gyakorlatilag kivitelezhetetlen!
Ugyanis -aki egy kicsit is élt közöttük, mellettük, az tudja! - éppen az a baj, hogy ebben a körben olyan erős a szervilizmus és a tekintélyelvűség, mint egy szélsőséges szektában! Mondhat bármilyen gyűlölködő, ostoba marhaságot Heller, gyalázkodhat felszínesen Hava és Vágó, fasiztázhat Lendvai, bukhat meg ezredszer Kovács - ők örökkön itt maradnak ebben a posványban! A kicsinyesség, kommunikáció képtelenség, intolerancia képviselői ők, immáron hatalom és befolyás nélkül gyalázkodnak, sajnálják magukat, és verik szét a baloldal utolsó reményeit...
Valahol olyanok ők, mint a sztoriban az egyszeri japán katona, aki 40 évvel az elveszett háború után is várta a gonosz amerikaiakat, gyűlölködve, és csőre töltött fegyverrel....
De a szamurájoknál legalább volt hősiesség, férfiasság és némi becsület - ezek csak megélhetési csirkefogók!
Egy jobboldali (mint én!) örülhetne ennek, de tisztességes értelmiségi nem örülhet annak, hogy néhány kontroll nélküli hitvány figura végleg eltakarítsa a magyar közéletből a tradicionális baloldalt!
István! Ostoba gyűlölködéseddel te is mindig beversz egy szöget a koporsóba! De tudd, Farkasházy, Heller, Havas, Kovács, Gyurcsány, Vágó, Lendvai és a többiek legalább (?!?!) nem ingyen hülyék és szélsőségesek, nem ingyen szent hitből verik szét a baloldal utolsó reményeit! Önértékelési zavarosak, semmilyen bukásból nem tanulnak, egymás hülye, szélsőséges rögeszméit tapsolják - de nem olcsójánosok!!!
És Te?!

István Tamasi 2015.06.15. 13:45:00

Galsai D
A beírásom kifejezetten és célzottan hantaboynak szólt.
A "szárszóiakról" megírtam a véleményem, nem sokban különbözik az önétől.
Részemről nem gyűlölködésről van szó /ez totális félreértés/, én útálom a hantaboyféléket, a mutyivezért és vazalluasait.

Killary Fucking Clingon 2015.06.15. 17:47:33

Egy meteoritra várok..ha nem most jó lesz jövő évre is.. Baszódjon be Fajkasházy kertjébe és pusztítson el mindent a baktériumok szintjéig..

nemecsekerno_007 2015.06.15. 17:51:42

@Galsai D.: ez az értelmiség a Kádár-rendszer értelmisége v. annak "utódai".
Kádár megvette az értelmiséget (is) és meg is van a következménye. Ebben a témában van egy jó dokumentumfilm (logikus, érthető és félelmetesen igaz):

www.youtube.com/watch?v=9fLbxIhIbvQ

tralalala 2015.06.15. 17:52:01

@István Tamasi: "Részemről nem gyűlölködésről van szó /ez totális félreértés/, én útálom a hantaboyféléket,"

:D

hanta boy 2015.06.15. 17:54:44

@Istváni Tamás

"Igen, ez az a kör, amelyik fitymál, amikor ránéz egy közvéleménykutatásra, de ha valaki jelzi nekik, hogy talán lehetne segíteni is írástudói felelősségből, akkor számon kérik a függetlenség el nem ismerését.

Hát igen....talán rájuk illik legjobban Lev Tolsztoj meglátása:

"Mindegyik arra gondol, hogy megváltoztatja a világot, de arra egyik sem, hogy magát változtassa meg."

---- írtam én.

"Ha már a fitymálásnál tartasz térj csak vissza mutyivezérkéd fitymájának nyalogatásához!"

---- írtad te.

Kérdés.

Mi a tökömért nekem címzed a fitymálást, amikor mindezt a cikkből szószerint idéztem..(az egész bekezdést)

Ha valami bajod van a fitymálással akkor baszogasd a cikk szerzőjét!

te olvasni is képtelen vadbarom!!!!!!!!!!!!!

hanta boy 2015.06.15. 17:56:11

@tralalala: jó meglátás!!!

Istváni Tamás nem gyűlölködő, csak kifejezetten engem gyűlöl!

Egészségére!!

Ad Dio 2015.06.15. 18:11:58

@Vidéki:

"Senkit nem tolerálnak, aki nem pontosan olyan, mint ők."

Ez a kulcsmondat. Nem tudom ilyen ember leszek 70 felett, de az biztos hogy nem fogok törekedni arra, hogy megmondóember legyek. Mert egy 70 éves vénség nem TUD az lenni. Akkor sem ha fiatalabb korában ment ez neki. De szárszóiak közül ez fiatalon sem ment igazán szerintem senkinek...

Toportyán Zsóti 2015.06.15. 18:33:38

@Éhes ló: Szórakoztató vagy patás papagáj,az mondjuk a lótéri veszett kutyát sem érdekli hogy hülye vagy.

Jolka40 2015.06.15. 18:35:47

Hol vagytok, fiatalok? Meritek-e vállalni egy sikeres párt alapítását? Van-e elég tehetség, bátorság hozzá? Szabad a pálya, tessék!

Zár Balta 2015.06.15. 18:41:18

@maxval bircaman szerkesztő: Nekem mindenről csak egy dolog jut az eszembe: Takarodj a picsába te rohadt ruszkibérenc bolgár hazaáruló geci !

Blogger Géza 2015.06.15. 18:41:56

@hanta boy: Ők a nagy gyűlölködésben már észre sem veszik, hogy gyűlölködnek.

El ne feledjük felidézni a nagy klasszikust:

" Mi, liberálisok pedig képtelenek vagyunk kimondani, amit szerintem valójában érzünk, hogy ti. mi még sokkal jobban gyűlölünk titeket mint ti minket. "

arokaso.blog.hu/2008/07/12/kornis_mihaly

maxval bircaman felelős szerkesztő · http://bircahang.org 2015.06.15. 18:42:30

@Zár Balta:

Hiába toporzékolsz, a ballibák ideje lejárt - Európa ébred!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.06.15. 18:44:45

Részben ennek a szárszói bagázsnak köszönhettyük, h Orbán és bandája lerabol6tya az országot.

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.06.15. 18:45:55

@maxval bircaman szerkesztő: Ugyan te idióta! Ezek nem ballibák, ezek kiüresedett arcok, elkopott politikusok. Viszont te továbbra is egy hazátlan senki vagy.

illaim 2015.06.15. 18:51:34

@Galsai D.: Mi van te fröcsögő majom? Szóltak, hogy trollkodni kellene? Azért mert a baromságaiddal telehánysz egy fél oldalt, még nem lesz igazad óvodás!
A nagy szardomálás közeben meg nem veszed észre, hogy saját magad dobálod?
Gyűlölködő álkeresztény,megélhetési provokátor vagy, egy bolsevik-náci identitászavaros seggluk!

Kurt úrfi [teuto-nordikus parasztlegény] 2015.06.15. 19:05:22

@maxval bircaman szerkesztő: Megint vadkendert legeltél? Az ott Bulgáriában szabadon terem?

turista a saját országában 2015.06.15. 19:09:26

@Galsai D.: Ha létezne olyan állatfajta, hogy magyar konzervatív értelmiség, és még befolyásssal is bírna, Orbán már nem lenne hatalmon. Te inkább ezzel foglalkozz, momentán az lenne a te dolgod.

Brumm Brumi 2015.06.15. 19:12:50

"Heller...(..). Egy tisztességben megőszült filozófusnő "

Pardon. Valójában egy tisztességtelenségben megkopaszodott szipirtyó.
Pozitívum viszont hogy a mostani szárszói gerontokrata dzsemborira nem pucér köldökével és NDK szandállal vonult fel.

libsi nóta bárki unja 2015.06.15. 19:23:29

A hatalom olyan mint a dopping, és ezeknek most megvonási tünetei vannak. Nem csoda ha az ember félrebeszél egy elvonókúrán

Brumm Brumi 2015.06.15. 19:33:28

@csak egy néző:

Hívták őt számtalanszor, de 1993 óta -teljes joggal-egyikre sem ment el.
Akkor ugyanis Orbán úgy érezte, előre megszervezett csapdába csalták, bizonyos György Péter "esztéta" egyéni akciójával

Hogy az akkori szárszói eset hozzájárult-e Orbán és a balliberális véleményformálók viszonyának megromlásához? Valószínűleg igen, de még inkább hozzájárulhatott az az általános viszonyulás, amit az akkor "liberális" Magyar Hírlapban fogalmazott meg egy másik phereg, bizonyos Gádor Iván, amikor azt írta a Fideszről, hogy „a szemétkosárból szedtünk ki titeket, és ugyanoda dobunk vissza.” Innentől kezdve vált gyanakvóvá a sajtóval kapcsolatban Orbán, mert Szárszón azt élte meg, amiről Gádor írt”, a nagypofájú mindenről mindent mindig zsidó megmondóemberek támadásait.

ob.szerver 2015.06.15. 19:38:51

@Brumm Brumi:

"Orbán úgy érezte, előre megszervezett csapdába csalták, bizonyos György Péter "esztéta" egyéni akciójával"

Szemét egy húzás volt. Orvul megkérdezték tőle, hogy miért tette zsebre a székház eladásából származó 150 milliót. Ez az álnokság vezetett azután ahhoz, hogy anarcho-liberálisból nemzeti-keresztény-konzervatívvá vedlett.

Alick 2015.06.15. 19:42:26

@ob.szerver: "Orvul megkérdezték tőle, hogy miért tette zsebre a székház eladásából származó 150 milliót."

Érdekes, Fletónak nem tettek fel hasonló kérdést ilyen felvezetéssel...

lékek és ellensúlyok 2015.06.15. 20:10:37

@Galsai D.:

"Ami most zajlik Szárszón, és az egyéb balliberális értelmiségi körökben, az ennek az alaphelyzetnek a szomorú, szánalmas, olykor felháborító végkifejlete! A kontrollálatlan belterjesség végeredménye"

Pontosan. Belterjesek, és egymásnak politizálnak, miközben a Parnasszusról nem látnak le az emberekig.

2015.06.15. 20:12:11

@Gabriela Gerendásy: kiválóan megtestesíted az ultrafapados "demokrata" szavazót. Arra sem vagy képes, hogy szóközöket rakj az írásjelek után. Amíg ilyen kaliberű figurákból áll a szavazótáborotok, nem kell a ballib restaurációtól tartania az országnak. Előre Heller Ágnes hátán, a tanácsköztársaság népbiztosának legjobb tanítványa száz évvel később is világító fáklyaként mutatja nektek az utat.

Egyallampolgar 2015.06.15. 20:17:46

Elég béna írás. "Igen, ez az a kör, amelyik magabiztosan vonultat vissza politikusokat, amely ítél, anélkül, hogy ítéltetne, "
A mondat első fele igaz. Itt állt be Bajnai az MSZ(M)P mögé (ismét). Anélkül hogy ítéltetne??? Mi??? A szerző átaludta a 2014-es választásokat? Bizony hogy volt ítélet. A néhai szavazók azóta FIDESZre, Jobbikra, LMPre, sehovase szavaznak. Az MSZ(M)P és variációi pedig pont oda kerülnek ahova mi választók küldjük őket.

Az van eltévedve akik bármit remél még a Farkasházy baráti körből. Pont akkor baromság mint a Orbán esedékes megújulása. A szocik lassan végre kikopnak. Nagyon nem ők a baloldal, nagyon nem ők a jövő.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.15. 20:17:53

"elég, ha feláldozzák magukat és pártjaikat a hazáért."

Alig várom, hogy feláldozzák magukat, s ezzel végleg eltűnjenek a színről.

feketeesfeher 2015.06.15. 20:18:45

@Galsai D.:

Még csak nyomokban sem érted szárszót, fogalmad sincs róla, és nem is akarsz róla bármit megtudni.

Szépen leírtad az előítéleteidet, és annyi.

Csak ugye ezek meg orbitálisan unalmas közhelyek, mondhatni klasszikus széljobbos beütésű toposzok.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.15. 20:30:57

@István Tamasi:

"Közismertek Gyurcsán kisebb és súlyosabb hibái. DE! Szíveskedjen bárki is egy másik személyt megnevezni az úgynevezett ballib oldalon aki nála karizmatikusabb, politikához jobban értő, jobb szervező, noch dacu népszerűbb!"

Régen rossz a baloldalnak, ha Gyurcsánynál nincs népszerűbb baloldali. Mondjuk én örülök neki, és kívánom a baloldalnak, hogy 2018-ban is Gyurcsánnyal induljon a választáson. Garantált bukás lesz. :D

Nicktolvaj 2015.06.15. 20:36:28

"Heller Ágnes szerint nem kell vezér, vagy vezető az ellenzéknek, elég, ha feláldozzák magukat és pártjaikat a hazáért. "

A zsidóknál még mindig divat az égőáldozat?

bekerült 2015.06.15. 20:40:36

@Galsai D.:

Igazad van !
Mindazt amit megírtál, Orbán már megcsinálta !

Többször megbukott, összeharácsolt mindent amit elért, sárba tiporta az egyszerű embereket, rokkantakat, elvette a nyugdíjukat, stb.

Mégis ott van nálad a toppon, pedig a jobboldalt is egy karámba terelte, miközben szétverte a többi jobboldali pártot.

Lám mi lehet egy emberből a többszöri bukás után ?
És mi lesz még belőle ?

mooftas echoed 2015.06.15. 20:41:11

zsidók, libsik mindenhol, hogy nem szakadt rájuk az ég, azt nem értem.

Nicktolvaj 2015.06.15. 20:51:02

"Egy tisztességben megőszült filozófusnő"

- 1957-ben kelt írásában erős, tudományon kívüli bírálatokkal illette Kosztolányi Dezső életművét, az 1936-ban elhunyt neves irodalmárt etikátlan, nihilista, szélsőjobboldali személyként ábrázolva.

- Eltekintve Heller Ágnes (koronként változó) ideológiájától és politikai állásfoglalásaitól, szakmai szempontból is bírálták. Közhelyszerűnek számít, hogy úgy foglalkozott Arisztotelésszel és klasszika-filológia kérdésekkel, hogy nem tudott ógörögül.

- 2011 elején a Magyar Nemzet cikksorozatban foglalkozott egy korábbi, Heller témavezetésével az NKTH-hoz 57 millió forint értékben beadott pályázattal, Heller Ágnes azonban visszautasította a szerinte politikai vádakat. A Magyar Filozófiai Társaság elnöksége állásfoglalásban tiltakozott a filozófusok meghurcolása ellen, és több konzervatív tudós is megszólalt a szóban forgó filozófusok védelmében. Az ügyben Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos feljelentése alapján nyomozás zajlott. A nyomozást bűncselekmény hiányában 2012 májusában megszüntették.

- 2011 márciusában rövid előadást tartott a brüsszeli parlamentben. Az előadás egy momentuma (Heller Morvai Krisztina jobbikos EP-képviselő felvetésére kijelentette, hogy 2006 októberében „no one was shot, no one was tortured” – „senkit sem lőttek le, senkit sem kínoztak meg” vagy „senkit sem lőttek meg, senkit sem kínoztak meg”) a kétértelműsége miatt újabb felháborodást keltett a magyarországi közvéleményben.

- A Hankiss Ágnes által a Magyar Országos Levéltárban felfedezett és közzétett levélben, amit Heller a Magyar Szocialista Munkáspártnak írt 1959-ben, elítélte az 1956-os „ellenforradalmat”, és helyeselte annak leverését.Heller nem tagadta, hogy sor került a levél megírására, azonban kijelentette, hogy legnagyobb részét az azóta már elhunyt első férje, Hermann István hamisította meg.

http://hu.wikipedia.org/wiki/Heller_Ágnes

Big Blaster 2015.06.15. 20:54:53

Akik most annyira istenítik a levitézlett baloldalt, esetleg meg tudják magyarázni azt, hogy amikor először a magyar demokráciában egy pártnak megadatott, hogy két egymás követő ciklusban is kormányozzon, így esélyt kapva, hogy felvirágoztassa az országot a polgárai legnagyobb megelégedésre, annak miért az lett az eredménye, hogy majdnem csődbe vitték az országot és az általános elégedetlenség miatt a jobboldali eszmék soha korábban nem látott mértékben erősödtek meg?
Azért, hogy a jobboldal ennyire meg tudott erősödni, leginkább a inkompetens baloldal a felelős. Ezt nem én találtam ki, de érdemes időnként az érintettek eszébe juttatni.

Tisztességes Természettudomány 2015.06.15. 20:57:29

Az önfeláldozó hazaszeretet ma azt jelenti, hogy nem hiszünk Heller Ágnesnek. Életében nem csinált semmi hasznosat, vagy jelentőset, csak jártatta a száját.

Nem azért kell elutasítani, mert zsidó. Az ember zsidóként is lehet kiváló hazafi. Sokkal inkább azért kell elutasítani, mert Lukács György, a kommunista tömeggyilkos utódja, és nagy rajongója, aki még mindig a világforradalmat és a jogegyenlőséget hirdeti színleg, de amikor kimutatja a foga fehérét, akkor gyilkosok mellett foglal állást.

Nicktolvaj 2015.06.15. 21:09:42

@lékek és ellensúlyok:

"miközben a Parnasszusról nem látnak le"

A Parnasszus Görögországban van.

Amire te gondolsz, az a Har Meron lehet.

feketeesfeher 2015.06.15. 21:24:19

@Big Blaster:

Olyanra keresel magyarázatot, ami nem történt meg.
Olyanra hiába.

bölcsészmérnök · http://pillanatkep.blog.hu/ 2015.06.15. 21:27:38

A ballib értelmiség mindenkitől elhatárolódva egyszer csak azt vette észre, hogy körbe ér körülötte a kerítés.
Rendkívül magabiztosak, de semmit sem értenek a világból.

ob.szerver 2015.06.15. 21:43:12

@feketeesfeher:

Ha valaki a Marsról érkezik, és nem tesz semmi mást mint elolvassa ezeket a hsz-okat, megérti, hogy miért ilyen nyomorult, kilátástalan, leszakadó hely ez az ország, ahonnan minden épeszű úgy menekül, hogy vissza sem néz. Minden nép azt kapja, amit megérdemel.

raqua 2015.06.15. 21:51:03

Ennyi degenerált arcot egy helyen... Nem semmi.

feketeesfeher 2015.06.15. 22:03:23

@ob.szerver:

Ja. Közhelyek feszülnek közhelyeknek vagy még sematikusabb közhelyek támogatják az eleve hülye közhelyeket.
Megfellebbezhetetlen nyilatkozatot tesz az is, aki életében egyszer hallotta Heller nevét.
Meg a görög válság és a szárszói gerontokrácia.
Olyan üresek ezek a semmitmondó közhelyek mint a száradt kivágott mákgubó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.15. 22:17:06

@feketeesfeher:

"Olyan üresek ezek a semmitmondó közhelyek mint a száradt kivágott mákgubó."

Igazán ezek a szárszói emberek olyan üresek, mint egy luftballon a csillagközi térben.

Persze megértem, ha kínodban az őket bírálókat és a bírálatukat nevezed üresnek, hiszen a példaképeidet már csak nem bírálhatod.

feketeesfeher 2015.06.15. 22:30:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:

Józsinéni, magácska egy elárvult mondatot nem tudna idézni tőlük.
Mire föl veri itt magát?
Olvasott valamit a kurucon és szajkózza?

Ortodox 2015.06.15. 22:42:50

Pénzért kéne mutogtni ezt a panoptikumot a turistáknak.

3,60-as kenyér · http://pozitivvisszacsatolas.blogspot.com/#szavaz 2015.06.15. 23:03:50

Hellernek igaza van.
A mostani baloldalt alkotó arcok akkor tennék a legnagyobb szivességet a baloldalnak és az országnak, ha szépen csendben elvonulnának egy floridai öregek otthonába és ott felejtenék magukat.
Mert talán nélkülük kifejlődhet egy valódi balos értékek alapján működő baloldal, nem ez a KISZ titkárból mágnássá avanzsált társaság, akiknek semmi hitele nincs.

A Jobbik meg attól csak erősödik, ha EZEK az arcok nácizzák őket.
A Jobbikot csak úgy lehet megállítani, ha kihúzzák alóla a szőnyeget... kevesebb, vagy legalábbis kevésbé pofábamászó melegfelvonulást, őszintébb és lényegretörőbb tárgyalását a cigányproblémának, és egy nagyságrenddel kevesebb magyarfikázást Brüsszelben meg úgy általában... Ja igen... A magyar történelemszemléletet is valamivel hazafiasabbra kellene formálni, mert a gyarmatosítóink által összetákolt történelem egyre több sebből vérzik.

jajdehülyevagyok 2015.06.15. 23:05:06

még hogy tisztességben őszült meg - mármint Heller

Ortodox 2015.06.15. 23:08:17

@3,60-as kenyér: Ezzel kicsit elkéstek.

Orbán bármilyen hülyeséget csinálhat, tuti hogy ezek akkor is túltesznek rajta. Bedobja a vitatható szövegü de egyértelmüen fontos témájú niggerkonzultációt, erre ezekből az idiótákból niggerbarátot csinál.

Túl könnyü a patásnak így.

Le Orme 2 2015.06.15. 23:18:48

@Tisztességes Természettudomány: "Az önfeláldozó hazaszeretet ma azt jelenti, hogy nem hiszünk Heller Ágnesnek. Életében nem csinált semmi hasznosat, vagy jelentőset, csak jártatta a száját."
Heller írásai olvashatatlanok, értelmetlenek, tartalmatlanok. Megpróbáltam, olvastam tőle. Ingyenélő ostoba marxista volt világéletében, mint a legtöbb marxista.

Le Orme 2 2015.06.15. 23:21:57

@ob.szerver: Így lesz egyre lakhatóbb az ország, ahogyan ezek a férgek (Konrád, Heller, Farkasházy, Hann, Vágó, Magyar stb) eltűnnek a süllyesztőben.

mortullus 2015.06.15. 23:40:29

@Le Orme 2: De itt az utánpóóóótlás!!!

itt Braun Róbert okoskodik Trianonról:
dinamo.blog.hu/2015/06/09/a_magyar_progresszio_szuletese_es_halala

itt pedig Steiner "második választott hazám Izráel" Kristóf szólít fel, hogy szeressük mán a bevándorlókat:

divany.hu/eletmod/2015/06/11/10_ok_amiert_szeretettel_varjuk_a_bevandorlokat/

Brumm Brumi 2015.06.16. 04:55:39

@csak egy néző: ("Tudom, megint csak zsidózni fogtok. ")

Valljuk be, nehéz kikerülni, ha egy ilyen felvonuláson mint ez a szárszói a résztvevők 90%-a zsidó és a maradék 10% meg kriptozsidó...
Ráadásul abból is a legrosszabb, ballibsi fajtából...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2015.06.16. 06:18:02

@mortullus:

"itt pedig Steiner "második választott hazám Izráel" Kristóf szólít fel, hogy szeressük mán a bevándorlókat:"

Nem is tudtam, hogy Izrael szeretettel várja az arab és néger bevándorlókat. Avagy ez csak a gójoknak szól?

Steiner jobban tenné, ha befogná a mocskos pofáját, amikor egy olyan országból ír, amely aztán kimondottan bevándorlóellenes.

Én abszolút megértem, hogy Izraelnek nincs szüksége a nem zsidó bevándorlókra, na de talánakkor sem kellene épp onnan osztani az észt és toleranciáról, befogadásról stb. papolni. Mert így csak az ember bele fordul ki az undortól, amikor ezt a kétszínűséget olvassa.

csak egy néző 2015.06.16. 09:02:18

@Brumm Brumi:
Tudom mackóka, a jó zsidók a fideszben vannak a jó libsikkel együtt.

adam hyl 2015.06.16. 11:12:24

magyarországon nem a politikusokat kell lecserélni, hanem az értelmiséget, vagy az annak mondott valakiket. heller ágnes agyhalott. még rosszabb állapotban van, mint tamás gazsi, de folyton úgy van beállítva, mint megmondóember.

adam hyl 2015.06.16. 11:15:31

@Lilla50: Pásztor Albert statisztikát idézett, amit elfelejtett mondani. Tehát nem náci. Viszont plagizált, mert nem mondta, honnan idéz.

István Tamasi 2015.06.16. 14:18:41

maxwal birca
Te ocsmány bulesz birkaszar /leánykori néven ivanov/!
Hiába toporzékolsz a magadfajta, zsivkov és castro janicsárképzőjében elbutítottak ideje lejárt!

István Tamasi 2015.06.16. 14:21:26

hantaboy
te fitymaszos bérkommentelő!
Beképzeled magadnak, hogy téged kifejezetten útállak? Mint mindenben, ebben is tévedsz! Azt mondtam/mondom, hogy a hantaboyféléket, a mutyivezért és hűbérenceit útálom.

István Tamasi 2015.06.16. 14:23:34

Kovacs Nocraft Jozsefne
Valóban régen rossz az országnak, hogy a nemzetellenes tolvaj mutyivezérrel szemben Gyurcsány a legpotensebb kihívó/ellenfél.

adam hyl 2015.06.16. 16:06:58

@Andráska8: te honnan tudod, h a vezért ne azt jelenti, hogy gyurcsányt ne? le tudnád vezetni? csak úgy egész lazán. slágvortosan. kösz!

adam hyl 2015.06.16. 16:09:56

@csak egy néző: ki és mit? heller vagy hont? nézd, ági esetében az van, ha valaki demens, nem tudja magáról. legalábbis szerintem, de nem vagyok pszichológus. :))) hont andrás meg csak tudja, honnan kapja a flekk díjat. :)

adam hyl 2015.06.16. 16:15:17

@hanta boy: a közvélemény-kutatás rég marketing eszköz. bruce i. newman 14 éve megmondta.

adam hyl 2015.06.16. 16:33:30

@europa kavezo: a 30 alatti nem jobbos értelmiség nem liberális, hanem baloldali. elég sokat mozgok köztük, ezért tudom. az ifjú baloldal nem liberális. egyébként látjuk, hogy mi a nagy liberalizmus eredménye, hogy heller, meg szárszó szava még számít. dehogy számít! megmondom őszintén, én ugyan erről nem posztoltam volna. csupa sértett, nehéz anyagi körülmények közé sodródott, valaha jólétben élő, következésképpen frusztrált ember. akiknek az utóbbi években a legnagyobb hírverést az biztosította, hogy bekerült a wc-jük a médáiba. na, itt tart ez az értelmiség, vagy annak nevezett közeg. jelképük a fajansz.

Le Orme 2 2015.06.16. 20:46:50

@mortullus: Braun Róbertet és Steiner Kristófot nem hiszem, hogy bárki is komolyan veszi, nem tudják felépíteni magukat. Konrád Györgynek és néhány társának ezzel szemben a kilencvenes években még volt hatása a korábbi monopolista média miatt. Ma már egy plurálisabb médiánál egy tényleg nagyon szűk rétegen kívül senki nem ad hitelt hazugságaiknak, tévkövetkeztetéseiknek, nácizgatásaiknak.

Éhes ló 2015.06.16. 20:52:13

@Toportyán Zsóti: toportyán, kettünk közül te nem érted a leírt adatokat.
2006 ősze óta adod itt hülyét - hitelesen - ezzel a valóságot totálisan figyelmen kívül hagyó buta, primitív stílusoddal.
Tedd ezt, jogod van rá.
De a rebédtől kérdezd meg ez miről szól:
kozvelemenykutatok.hu/
kozvelemenykutatok.hu/partpreferenciak-2015-majus-junius-stabil-fidesz-vezetest-mutatnak-a-kozvelemeny-kutatok/

"A Medián és a Nézőpont Intézet statisztikai értelemben azonosan 27, illetve 28 százalékra méri a Fidesz-KDNP népszerűségét. Ettől eltérően az Ipsos csak 20 százalékos támogatottságot mér a kormánypártoknak a teljes népességen belül. A többi párt esetében a közvélemény-kutatók mérése megegyezik, mindössze 1-2 százalékponttal tér el. A második legerősebb párt a Jobbik, 15-16 százalékos táborral, őket követi a támogatottságából veszítő MSZP, mely jelenleg egy 7-9 százalékos szimpatizánsi körrel rendelkezik. A DK és az LMP továbbra is fej-fej mellett, 4-6 százalék közti sávban mozognak, míg tőlük egy nagyságrenddel lemarad az Együtt, és a csak néhol mérhető támogatottságú PM."

Talán elmagyarázza majd neked és akkor nem égeted többé se magadat, se ballibantakat, se a hitközségedet, kibucodat:

Galsai D. 2015.06.16. 23:59:20

@"feketeésfehér"! (illaim)

Édes Istenem....! S még csak azt sem mondhatom, hogy meglepődtem! Amit leírtál, az a tökéletes, hibátlan kórképe annak, amiről én szóltam ! (Szerencsére még sokan!) Éppen erről van szó, kedves, kedvetlen "feketeésfehér"!
Erről a pökhendi, megfellebbezhetetlen, kinyilatkoztatós, elitista világképről! Amikor elhiszitek, hogy azzal, hogy " nyomokban sem érted Szárszó szellemét", azzal minden le van rendezve, érvekre már nincs is szükség, az eszme maga az ultima ratio!!! Így él, érvel, vagdalkozik Heller, "birkáz" le 2 millió szavazót Farkasházy, játssza az örök jól értesültet Havas, és meséli, hogy még Orbán is fél tőle... És így tovább, Szárszó alvégétől a felvégéig...
Nagyon ritkán írok kommentet, és igazából talán nem is túl elegáns leírni, de megjegyzésed után úgy érzem muszáj: a szárszói népek egy jó részét személyesen ismerem, kézen-közön találkoztunk, beszélgettünk, együtt dolgoztunk, stb, az elmúlt 25 évben... Csak egy példát mondok: Gréczy mesterrel egy munkahelyünk volt, néha írt abba a rovatba, amit én vezettem, meg is jelentek (nem politikai irományok voltak)... De ez amúgy nem fontos, nem akarok én is a "bennfentes szárszóiak" hibájába esni, nem is vagyok az, szerencsére!
Őszintén szólva nem az én bajom, de kívülről nézve is tragikomikus, ahogy te, és még néhány száz értelmiségi ezt a szellemi panoptikumot eszmei műhelynek tekintik! Ez valami olyan hitelvhez emlékeztet engem, mint azok a szekták, akik elvonulva a világtól öngyilkosok lesznek, mert a Marsról jön az Isteni Fény... Vicces belegondolni, vajon mit válaszolnál, ha megkérdezném: mi a búbánat az a csodás "szárszói szellem"?!
Egy rakás olyan emberpéldány hőbörög ott évről-évre, akik amúgy is állandóan szerepelnek, van hátterük, sajtójuk, szereplési lehetőségük, politikai kapcsolataik. Nincsenek betiltva, aktívan politizálhatnak, jól keresnek. Ehhez képest csak kárt okoztak - legfőképpen a baloldalnak!!!!! - ostoba, önhitt, teljesen a valóságtól elszakadt ötleteik csak a balliberális oldal végleges lejáratására voltak jók! És mindezt milyen pofátlan magabiztossággal! Emlékeztetlek az ominózus "baráti beszélgetésre", ahol tavaly kiosztották a szerepeket, hogy ki legyen MSZP miniszterelnök jelölt, ki ne, ki, kivel álljon össze! Idán meg Heller anyó az ostoba "hagyjuk a pártokat" dumával, meg Krausz a "meneküljetek"-kel... Elmebaj! Ez "szárszó szelleme"?!
Tényleg röhejes, hogy én, akinek aztán tényleg nem érdeke a nagy baloldali feltámadás, jobban aggódon a szociáldemokrata értelmiség jövőjéért, mint te!
Amúgy - tudtommal - ez egy inkább ellenzéki blog! Javaslom olvasd el AZ EREDETI cikket, hidd el, nem Orbán vagy Vona írta.... ! Még nem adom fel: hátha te még az a fanatikus vagy, aki egyszer észhez tér, és hajlandó gondolkozni....
És ha már benne vagy az olvasásban: keresd meg "illaim" nick nevű, jóindulattal főemlős, bejegyzését! Sajnos az a helyzet, hogy Szárszó szelleme nagyjából ezen az íven húzódik: a Te nagyképű etatizmusodtól" illaim" elhanyagolt falusi budi szintjéig... Remélem legalább az utóbbi elgondolkodtat, és egy kicsi szégyelled magad! Továbbra is bízom benne, hogy felnő még egy balliberális értelmiség, akikkel lehet értelmesen beszélni, népről, hazáról elmélkedni, de ha nektek ez jó, így akkor hajrá,! Irány a 2018-as választás, Gyurcsányal, Hellerrel, beszédképtelen anarchista "civilekkel"! Cél a 10 százalék!!!!
süti beállítások módosítása