Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Vona lába az ajtórésben?

2015. március 30. - Európa Kávézó
Simicska Lajos megkezdte Vona Gábor pozicionálását. A Magyar Nemzetnek adott interjút a Jobbik elnöke, amelyben szinte könnyek között ismerte be, hogy ha a zsidókat bántják, akkor ő zsidó, és nem szeretne kilépni az Európai Unióból. Legalább is, egyelőre, mert nem állunk rá készen.
Hogy miért éppen a Magyar Nemzet adott helyet ennek a coming out-nak, az is tanulságos elemzés tárgya lehetne, de a tartalom ennél sokkal izgalmasabb. Vona valószínűleg megérezte, hogy a néppárttá váláshoz a tartalmi váltás, vagy az eddigi üzenetek kiegészítése elengedhetetlenül szükséges lesz, a hatalom megszerzéséhez pedig különösen.
A cél érdekében a "lelkes, de borzalmas tagság", a zsidókat szappanként ábrázoló, a rakparti cipőkbe beleköpő, a stadionokban náci karlendítássel köszönő csürhe majd vagy követi a főnököt, vagy lekopva eltűnnek a semmibe - gondolhatja a kormányfői álmokat dédelgető pártvezér. A váltás igénye érthető, de vakmerő képés. Már megjelentek olyan hangok a Jobbikban, hogy a "zsidók megvették Vonát", tehát a kijelölt út, ha valóban ez az irány, felettébb kockázatos. Nehéz lesz a Betyársereg, vagy a betiltott Gárda egyenruhájában bokázó, politikából nem túl pallérozott elméknek elmagyarázni, hogy a főnök mit miért tesz. A cigányozós, zsidózós löttyös indulat Vona ellen is megindulhat, elvégre egy Zázrivecz ne diktáljon.
A Jobbik elnöke, persze feladatot is teljesíthet. A kétharmadát vesztő, a támogatottságában zuhanó veterán Orbánnak szüksége lehet egy konszolidáltabb Jobbikra, akár a kretének gyülekezeteként funkcionáló, közröhej tárgyává vált KDNP lecserélésével.
Ha így lenne, Vona hibázna. Új manővere mögött inkább az lehet a szándék, hogy Orbán helyére lépne. Ha egykori polgári körös mentora megbukik, a Fidesz esetleges szétesésével megnyílhat az út az új, a "tiszta" jobboldal számára, amelyet egy, a kormányzás gyötrelmeiben meg nem fáradt erő képviselhet. És mint tudjuk, a hála nem politikai kategória. Orbán fején taposva is fel lehet jutni a csúcsra.
Az új Vona - bár nyilván az marad, ami, egy náci szellemiségű, vállalhatatlan formáció vezére - a baloldal számára is feladatot ad. Fel kell tudni mutatni, hogy a Fidesz és a Jobbik ugyanaz, csak pepitában, másrészt nem szabad kiengedni a pártot a rasszizmus és az antiszemitizmus bűzös világából.
Ennél is fontosabb azonban, hogy lehessen előzni. Ehhez szociális és munkaügyi program kell, meg sok országjárás. Sok egykori szocialista szavazó ma a Jobbikra voksolna, de ha oda vezetett út, akkor vezet visszafelé is.
Ehhez azonban néhány témában unortodox gondolkodásra lesz szükség, amitől a liberális értelmiség hörög majd. 
Az igazi fordulatot az a pillanat hozza majd el a magyar politikában és a pártstruktúrában, amikor a vizslasimiző Vona utoléri Orbánt és kizár néhány korábbi uniós zászlóégetőt.
Na akkor lesz nagy ribillió!

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr467319708

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Doresssz 2015.03.30. 12:51:28

"Az új Vona - bár nyilván az marad, ami, egy náci szellemiségű, vállalhatatlan formáció vezére" - az "új" Vona a régi Vona...

terlasz 2015.03.30. 14:31:28

Az új Vonával nem is lenne semmi baj, ha a nép nem lenne a régi, a továbbra is tájékozatlan, mindent beszopó, de határozott véleménnyel rendelkező szavazóeszköz.

adamhungary (törölt) 2015.03.30. 20:20:01

kapalozzatok csak kilincsorrok, ezzel is ujabb szavazatokat szereztek a Jobbiknak

Bármire Megoldás 2015.03.30. 20:38:32

Mire ez az őrült rettegés? Kiesik a fityisz meg a maszop a kegyelti állapotból? Az már megtörtént, és ezért ilyen "cikkekkel" próbálja a minden oldali politika ellehetetleníteni a Jobbikot,ráadásul ugyanolyan mézesmázba csomagolva, mint ami neki tulajdonítanak.

borzimorzi 2015.03.30. 21:06:46

@Bármire Megoldás: Az nem baj, ha a fityisz meg a maszop kiesik, de nem kéne utánuk még rosszabbnak jönnie, nem gondolod? Vonának ép ésszel senki sem fogja elhinni sem azt, hogy européer, se azt, hogy nem náci.

szolotosoholyo 2015.03.30. 21:30:25

Már majdnem egyetértettem, de inkább csak annyit tudok mondani:
Csürhe az a jó kurva anyád az. A zsidó nagyapám is náci, aki 80 évesen emeli a kajrát? meg a 4 éves fiam is?
Innentől a többi lényegtelen. Ugyanolyan gyökér vagy te is, mert egy kalap alá veszel mindenkit.

ostvan2 2015.03.30. 21:59:04

Igen. Már nem először mondom én is, hogy Vona miután elérhető közelségben érzi a miniszterelnöki széket, rájött, hogy a Jobbik nem szalonképes. Az ő győzelmének az útjában a tagság (egy része) áll. Szájkosarat kellene rakni rájuk, úgy, hogy közben megmaradjanak hűséges szavazónak.
Nehéz feladat.
Nem biztos, hogy ez a tagság olyan birka, mint az orbán-hívők.

♔bаtyu♔ 2015.03.30. 22:18:26

@borzimorzi: Itt egyenlőre azoknak nem hisznek, akik azt mondják magukról, hogy euroéper és nem náci. Rá kellene nézned a közv.kutatásokra.

♔bаtyu♔ 2015.03.30. 22:22:13

@ostvan2: Pedig éppen az a tagság a birka, akik bármi történik, mégis megmaradnak.

Megnézheted te az orbánhívőket 2018-ban, ha Orbánék elkúrják.

Blogger Géza 2015.03.30. 22:45:50

" Fel kell tudni mutatni, hogy a Fidesz és a Jobbik ugyanaz, csak pepitában, " Nos, ha ez sikerül, akkor a Jobbik előtt tényleg megnyílik az út, mert a csalódott Fidesz-szavazók a Jobbikhoz fognak pártolni. Remek haditerv!

lehet más a handa-banda 2015.03.30. 23:00:39

A sok hülye szájtépés után jön majd a sok hülye szájtépés a változatosság kedvéért. Mert újat mondani a libsi tábor nem tud, csak egyre beljebb dolgozza magát a posványba

Annyi lesz újdonság, hogy kicserélik a Fidesz nevet a Jobbikra, aztán friss újdonságként feltálalják nekünk

wolves84lb 2015.03.30. 23:30:28

@♔bаtyu♔: jééé, manapság már számítanak a közv.kutatások?

Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül 2015.03.30. 23:45:42

Csürhe szavazóknak csürhe vezér kell.

A sok fideszbarma mára már felfogja lassan azzal a batyufasznyi eszével, hogy Orbán vezérének öt évig szopta a farkát, aztán csak az orrba-szajba szopatást kapta nemzeti fasz alapon.

Errefel ugyanez a suttyó csürhéje azt hiszi, hogy ha majd a cukináci Vonó Gabi farkát fogja szopni, akkor abból majd több haszna lesz.

Nem szabad ezt a tudatlan csürhét engedni, hogy rárontson az országra, ezeknek Moszkvában a helyül, a Putyin gazdijuknál.

kayaibrahim 2015.03.31. 00:12:38

@Blogger Géza: +1 :)
Ennyire hülyék. Nem látják, hogy a baloldal mennyire elásta magát, örülhetnének a Fidesznek, de azt inkább addig fikázzák míg Jobbik lesz a győztes. Törvényszerű volt, hogy a Jobbik középre húz, nincs min csodálkozni.

eloi 2015.03.31. 00:32:13

"másrészt nem szabad kiengedni a pártot a rasszizmus és az antiszemitizmus bűzös világából"
És ezt miért is?
Csak nem azért, mert valakiknek SZÜKSÉGE VAN egy "rasszista", "antiszemita" pártra??? Mert ha nincsen, nincs kivel riogatni, meg nincs kitől "megvédeni" a behülyített zsidókat?!
Emlékszünk azért még néhányan, hogy a rendszerváltáskor az embereknek kisebb gondja is nagyobb volt, hogy ki zsidó, ki nem! De volt egy SZDSZ, amely ugrott minden noname, senkiházi, vidéki kocsmában elböffentett "zsidózására", zsidó viccére és az Országgyűlésben állandóan napirenden tartották, ha volt alapja ha nem. Így persze állandó téma is lett, állandóan tematizálták vele a közbeszédet. És az antiszemiták állandó falra festése ki is termelt egy maroknyi marhát, akik aztán adták a muníciót a politikusoknak. Hogy itt micsoda antiszemitizmus meg zsidóüldözés van... Ez egy jól eladható politikai termék csak. Amiért az említett politikai tényező (SZDSZ és csatolt részei, meg utódai) nyilván kapták is a "védelmi pénzt" a szerencsétlenektől, akik elhitték, hogy üldözik őket és kell egy párt, amely megvédi őket. Holott éppen e pártocska nem hagyta egy pillanatra sem, hogy a téma végre a süllyesztőbe kerüljön, a hülyékkel együtt. Az antiszemitizmusra szükségük van, mert abból van pénz, és azzal lehet, mint egy bunkóval állandóan csapkodni az ellenfeleket.
Vona is kérte már, hogy igazolják már, hogy a Jobbik antiszemita meg náci! Már, hogy a párt. Mert persze az előbb említett hülyékből van pár a környékükön ez igaz. Talán éppen most igyekszenek megszabadulni tőlük.
Amire meg az itt a reakció, hogy ne hagyjuk őket ebből kilépni!!! ??? Miért ne? Hát nem az a közérdek, hogy egy erősödő politikai párt kisöpörje magából a szélsőségeket? A közérdek nyilván ez. Akiknek nem érdekük, nos, az nem a köz!

Blogger Géza 2015.03.31. 01:24:06

@eloi: Hát igen, nyomni kell a mantrát, még mindig nem jöttek rá, hogy ez mennyire kontraproduktív. Amikor az SZDSZ telenyomta az országot a "Ki lesz a 3. erő? Az SZDSZ vagy az árpádsávosok?" plakátjaival, na akkor kezdett el igazán feljönni a Jobbik, (és elpárologni az SZDSZ).

Capra 2015.03.31. 02:25:56

@borzimorzi: náci, nacionalista, nemzeti. .. mint az összes angol, francia vagy amerikai politikus. ezzel speciel nem értem mi a gond, addig míg nem "fasiszta" az illető. Máskor meg az a baj, hogy izreali "szimpatia" kitűzővel mennek a parlamentbe egyesek. ..

Egyébiránt kiszerint jobb egy izraeli-magyar (felelősség elhárítást és a lelépés elősegítő) kettős állampolgárság mint egy fokozottan hazaszerető, ahhoz lojális egészséges "nacionalista" hozzáállás egy a társadalom széles rétegeit képviselő politikustól????

Orbán Viktor meg a slepje, Gyurcsány, Horn, Medgyessi... nem vicces e, hogy Magyarországon Kádár és Antal óta izrzelita származású emberek irányítanak? Mintha USA-ben mexikoi elnök lenne. Vagy Németországban egy török. De nem is egyszer buliból, demokráciából, hanem 20 éven keresztül Zsinórban!!!

Az SZDSZ-esek kifosztották az országot a komcsi haverjaikkal, aztán jöttek a fideszes izraeliták és folyatták ugyanazt, de nemzeti kőntősben. Ennél bármi csak jobb lehet.

Közbiztonság Szilárd 2015.03.31. 02:49:46

@kayaibrahim:
Ennél a Fidesznél még a Jobbik is jobb.

Rudi Kató 2015.03.31. 05:32:54

A vonából most lett náci, zsidó fasiszta! Lehet, hogy rövid ideig nyer pár százalékot, de már középtávon is kiesik a mostani helyzetéből és olyan marginális szerepre fog jútni mint a libajnai, gyúrcsótány féle söpredék!

Chayenne 2015.03.31. 05:43:43

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Nyilván egy "okos" kommunista lehetsz, vagy egy élelmes liberális. Szóval egy köcsög proli vagy, ha már le kell ereszkednem a stílusodhoz hogy megértsd!

nu pagagyí 2015.03.31. 06:23:19

A magyar jobboldal elárulta a demokráciát, elárulta a köztársaságot, szétverte a nemzetet. Nem ezt akarta természetesen, de ez lett belőle. A silány felhozatal miatt, tagjai csak a nép elnyomásával (kifosztásával) biztosíthatják kivételességüket. Képtelenek eljátszani a gazdasági, szellemi elit szerepét. Minden "sikeres" magát nemzetinek tartó vállalkozó egy perc alatt bedől, ha nem matathat könyékig a közpénzben (lásd. Simicska, Nyerges, Vitézy, de a "hallatlanul" sikeres Garancsi és Mészáros sem áll szilárdabb lábakon), szellemi teljesítményüket az ostoba tankönyvek, giccsszobrok, cifrastadion, hazug közmédia és a művészeti élet legalját tömörítő MMA jelképezik.

Az egyre nyilvánvalóbb a sikertelenségre a magyar jobboldal csak egy receptet ismer: átjátssza a hatalmat egy még agresszívebb csoportnak, amely továbbra is biztosíthatja a nép elnyomását. A zökkenőmentes hatalomátadást már előkészítette:, elhintette a gyűlölködés magvait, koncentrálta a hatalmat.

klacus 2015.03.31. 06:40:08

Abban bízom, hogyha nyer a Jobbik, akkor a Duna vonaláig osztrák fennhatóság lesz, és nem Szerb vagy Szlovák... :-) Sopronba kell költözöm biztos ami biztos, valami kis faluba mert azt nem fogják bombázni.

Még ha a Jobbik tényleg jobb is lenne, még ha tündérek, és angyalok gyülekezete is lenne, ezt kintről tényleg nem fogják hagyni. Van aki zsidó összeesküvésnek, van aki liberalizmusnak hívja, nekem tök mindegy, szerintem a fél világgal nem lehet szembe menni. Itthonról lesz elég szép számmal aki muníciót, okot, bármi egyebet ad, egy intervencióra, amely lehet gazdasági és/vagy katonai. Ha ez lesz, akkor a legjobb megtakarítás a konzerv, és a víztisztító, plusz minden amit el lehet cserélni, amikor összeomlik a gazdaságunk.

Capra 2015.03.31. 07:44:35

@nu pagagyí: teljesen eletszeru amit mondasz. Egyebkent valoban siralmas, hogy senki nem kepes lopas nelkul boldogulni, senki nem kepes becsuletbeli ugynek tekinteni a nep felhaltalmazasat es a legjobbakat felkeresni a munkakra es valos prosperitast hozniu. Csupa tehetsegtelen, tolvaj, hazaarulo.

Bafana 2015.03.31. 08:11:20

@Ez a nap se múlt el Rogán botrány nélkül: Ki kellene mosni a szádat egy szappannal. Nem veszed észre, hogy ilyen szöveggel nem vagy nőies és csak taszítod el a zembereket magadtól és a balliba oldaltól??
Persze a Jobbik erősödésére nehéz rájönni :))

Tudományos libsizmus 2015.03.31. 08:20:56

A végén még Vona lesz a "demokratikus ellenzék" miniszterelnök jelöltje. A nyitás a Jobbik felé már folyamatban van tavaly április óta. Kíváncsi vagyok, hagyja-e a Jobbik, hogy mostantól rajtuk élősködjenek a "liberálisok". Az MSZP-t már kicsinálták. A Jobbik a következő?

Prognozuoti Blasio 2015.03.31. 08:32:07

Ismét fogom a fejem.
"A jobbik náci antiszemita párt"

Amíg a sok blogíró a mai napig nem képes felismerni a Jobbik valódi oldalát, addig nem is fogják megérteni a jelenleg lezajló folyamatokat.
De nem is értem igazából. Mindenkinek joga van az öndefinícióhoz, még ha az indentitászavart sugall, akkor is. Lehetett Szocialista pártunk, aki szociálisan tökéletesen érzéketlen bankárkormányt üzemeltetett! Lehet Liberális pártunk, miközben egy judeofasiszta csaló áll az élén. Lehetnek jogvédőink, akiknek a ténykedése egyszerűen a többség jogainak sárba tiprásán alapul.
És akkor itt a Jobbik, aki soha nem definiálta magát rasszistának, zsidóellenesnek. Soha nem is ígérte a választóinak, még zárt keretek között sem, hogy ha hatalomra kerülnek, akkor elbánnak más népcsoportokkal. Soha!
Vannak a Jobbikosok között rasszisták!?? Biztosan. De ettől az egész párt az lenne? Én nem hiszem. És soha nem is hittem. Minden pártban ott a söpredék, a primitív, agresszív és erőszakos oldal. Szanyi, L. Simon... Stb... És valóban, a Jobbiknak is van Novák Elődje.
Ettől függetlenül Vona tökéletesen következetes politikát folytat! Ami változás talán látható, az egyszerűen a szakmai fejlődés következménye, és a primitív hangulatpolitika elhagyása. Ezen a szinten nincs már helye populizmusnak, és demagógiának. Ész érveknek van.

Úgyhogy kedves blogíró, és hasonló szellemiségű társai! Kedves Index! Értekezhettek róla rendszeresen, megmagyarázhatjátok a "Jobbik jelenséget", de ezzel ma már senkit nem tudtok elijeszteni tőlük. Pestiesen szólva, "ezt már nem szopja be a nép!!"
Talán próbáljátok a valóságot felismerni a Jobbik esetében, ne pedig Draskovics Tibor és Horn Gábor 2009-es lemezeit ismételgessétek újra és újra!
Csak próbáljátok meg!

Netuddki. 2015.03.31. 08:46:36

A lobbik ostoba, rasszista emberek gyülekezete. Csak a hasonlóan ostoba, rasszista embereknek tudnak bármit is nyújtani...

Capra 2015.03.31. 08:49:24

"Lehetett Szocialista pártunk, aki szociálisan tökéletesen érzéketlen bankárkormányt üzemeltetett! Lehet Liberális pártunk, miközben egy judeofasiszta csaló áll az élén. Lehetnek jogvédőink, akiknek a ténykedése egyszerűen a többség jogainak sárba tiprásán alapul." haha nagyon igaz. Kihagytad a Fideszt, akik mar reg nem fiatalok es sosem voltak demokratak, (leginkabb korrupt fasisztak, ahogy a tobbi elozoleg)

Prognozuoti Blasio 2015.03.31. 09:12:34

@Capra: Sok rosszat el lehet mondani a Fideszről, de miért ne lennének demokraták?
Korruptnak nyilvánvalóan korrupt, fasisztának meg pont annyira fasiszta, mint az összes többi párt.

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 09:15:52

@Blogger Géza: Azzal együtt nagy szerencsénk van, hogy Orbánéknak nem valami libsi, hanem Vonáék az alternatívája. Orbánék remélhetően megértik, hogy a nemzet nem akarja azt, hogy a liberálisok követelte irányba menjenek.

Talán a külföldi mecenatúra (Sorosék) is megértik, hogy váltani kell, a kommunista gyökerű szélsőséges libsiket érdemes most mártényleg dobni, ezek lecsengtek.

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 09:19:31

@Prognozuoti Blasio: Ezek a ballibsik azért nácizzák Orbánékat, mert nincs más indokuk..

Azt ugye mégsem mondhatják, hogy magas az államháztartási hiányuk és a CDS-ük, nagy a munkanélküliség és alacsony a GDP, mert körberöhögik őket.

Marad a náci, a diktatúra és efféle baromságok. Erre legalább az egyszerűbbje vevő.

William Kidd 2015.03.31. 09:41:14

A Vona nagyon is okosan csinalja, jok a tanacsadoi. Elkezdte kozepre pozicionalni a partjat, veszit 2 "nacit" kap helyette 10 csalodott fideszes szavazot. Simicska Lajos rendelkezesere bocsatja a mediabirodalmat es gazdasagi hatteret, amiert majd termeszetesen benyujtja majd egyszer a szamlat (KOZGEP), nem mellesleg belerughat volt fonokebe, akit most ugy utalhat mint a szart (Viktor). Ez az egesz a jobboldal ujrapozicionalsa, a nagy jobboldali szavazo bazisban (az osszes szavazo 75%-a), hogyan csoportosulnak at a fideszesek a Jobbik moge.

Ha a Fidesz igy folytatja (broker ugy, gatkastalan lopas, gog, arrogancia) sikerul majd neki is az, mint az MSZP-nek, 8 ev alat leharcoljak magukat 15-20%-ra es jon a Jobbik.

Mivel jobbrol balra nem igazan van atjaras a ballipesek tovabbra is csak szivhatjak a fogukat es nezhetik a lelatorol a focimeccset, hatalomra itt mar nem fognak jutni. Maximum egymas kozott marakodnak nehany barsonyszeken a ballibes kutyak.

gigabursch 2015.03.31. 09:43:51

Hogy itt mennyi "értelmes" párneszéd van...
Büszkék lehettek magatokra.

colonel Tigh 2015.03.31. 09:46:41

@♔bаtyu♔: bagoly mondja. Élből lelibsizel mindenkit aki kritizálni merte a fidesz valamelyik ordítóan gusztustalan- az mszphez mérten is szakmaiatlan megnyilvánulását, és te nyafogsz csőlátásról? Ok. Csak szólok, ugyanaz vagy csak pepitában...

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 09:50:03

@colonel Tigh: Ne kínlódjál már, pártokról beszélek, olyanokról, akik magukat vallják libsinek.

Az, hogy te mit gondolsz, mondasz, leszarom, egyrészt nem vagy párt, másrészt én sem vagyok ballibsi, hogy zavarna az, hogy az illetőnek mi a politikai véleménye, vagy minek gondolja magát.

Ne dimenzionáld túl magad és akkor helyesen olvasod azt, amit beírok.

high up! 2015.03.31. 09:52:02

Az Átlaghülyemagyar megválasztotta itt már összes szemetet, Horntól Orbaneszkuig. Mára még az eddig legelvakultabb fidióta is birkák kezdik felfogni, hogy Orbaneszku farkát hiába szopták, az nem tejelt nekik.

Na errefel vált az Átlaghülyemagyarja erre a ruszki bérenc-náci genetikájú megélhetési Vonára meg a Fosabbikjára. Mert azt hiszi az Átlaghülyemagyarja, hogy ez a szopás aztán most tényleg tejelni fog neki.
Ennyire setét agyú ez a nép.

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 09:54:30

@William Kidd: Szerintem ez azért nem fog működni Vonánál, mert nem a politikailag tudatosak döntik el a szavazást.

Azaz elég Orbánéknál ha 2017-ben öntenek egy kis plusz pénzt a gazdaságba, végrehajtanak pár jobbikos felvetést, néhány ütős kedvezmény és 2018-ra újra nyerők.

A ballibsik tényleg csak nézhetik ezt, azok valóban zsákutca, nekik becsengettek 2018-ra is.

high up! 2015.03.31. 09:59:33

Márpedig jöjjön a Jobbik! Hiszen Magyarországon Kádár és Antal óta izrzelita származású emberek irányítanak! Már 20 év óta zsinórban!!!
Ide csak egy fajtiszta megoldás kell! Mint pl a fajtsizta Szálasi. Vagy a fajtiszta Kádár.
Csak ezek alatt a fajtiszta magyarok alatt ment Magyarország a történelemben lőre a magyar úton, magyar léptekkel,. A fél világ akart minket akkor is másolni. Meg majd ha jön a Jobbik, akkor is. Mindenki mindket fog irigyelni, hogy nekünk van egy Vonánk. Nekik meg nincs még ilyen. Ezért hanyatlanak.
A történelmi sikerünk megvan írva a Jobbik vezérek genetikájában. Csak a Jobbik!

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 10:02:24

@high up!: Vándorolj ki izraelbe és akkor jót röhöghetsz az átlagmagyaron.

2015.03.31. 10:33:06

Vona pozicionálása a báránybőrbe bújt pöcs. Ennyi.

William Kidd 2015.03.31. 10:34:44

@♔bаtyu♔: Pontosan, nem az elvhu, fanatikus, bakkancsos gardistak dontik el a szavazasokat, hanem a mob. Az elozo csoport zarta be a jobbikot a 20%-os ketrecbe, na de majd most.... Nyugatias, nemzeti, jobboldali, polkorrekt politikaval (mintha Gyurcsanyt hallanam :D) szepen be kell nyomulni korrumpalodott Fidesz helyere, a szavazoik elszippantasaval. Ehhez Simicska adja a penzt, paripat s mediat, a csalodott fideszesek meg a szavazatokat.

Vona nem naci es antiszemita (szerintem eleve zsido a pali) hanem egy pragmatikus, hatalomehes pali, Orban Viktor polgai korebol. A Jobbik es a Fidesz kettose ranezesre evtizedekig garantalja, hogy balliberalis politikai erok Magyarorszagon meg jo par evig ne keruljenek hatalomra. (a ket part eggyuttesen nem fog 50% ala esni, lehet ez volt Orban eredeti otlete meg 2002-ben).

Prognozuoti Blasio 2015.03.31. 10:38:55

@♔bаtyu♔: Igazad van!

Lehet kritizálni Orbánékat, de messze nem mindenért! Az álladó fikázás/szorzás oda vezet, hogy emberek 300ezer forintos Iphone-okkal világítanak az égbe, és még maguk is elhiszik, hogy egy élhetetlen nyomor-rendszer ellen tüntetnek, és nekik rossz!
Félreértés ne legyen, a netadó szerintem is baromság volt! Ahogyan sok más dolog.
De ez a következetlen "minden szar" politika nagyon hiteltelen lett mára.

2015.03.31. 10:41:02

@Prognozuoti Blasio: "És akkor itt a Jobbik, aki soha nem definiálta magát rasszistának, zsidóellenesnek. "

Te sem definiálod magad hülyének, oszt mégis az vagy. Nem öndefiníción múlik ez.

high up! 2015.03.31. 10:47:45

@♔bаtyu♔:

te setét agyú, vándorolj te ki, lehetőleg a Putyin gazdid Oroszországába, hadd tanulja meg a hozzád hasonló ruszki imádó hülyéje, hogy milyen is az illibeális demokrácia végállomása.

Amúgy meg mit akarsz a zsidókkal? Orbaneszku főnököd is kiadta a parancsot, hogy szopni kell a farkukat, most a legújabb gazdid Vona Sturmbahnfüherer is, hát akkor kövesd a vezérek parancsát batyu komornyik. Ez a te feladatod ebben az országban, a vezéreid parancsát teljesíteni.

FOLYTASSUK!

♔bаtyu♔ 2015.03.31. 10:50:18

Akkor vándorolj ki pld. Irakba.

Prognozuoti Blasio 2015.03.31. 10:52:35

@trev:

Nem haver, tévedsz! SZERINTED vagyok hülye! Kérlek a továbbiakban ne állíts be ténynek olyan dolgot, ami csupán a Te szubjektív véleményed!!
Ha odaírod, hogy "szerintem", akkor legalább mindenki tudja, hogy mennyire kell azt komolyan venni!

Alick 2015.03.31. 11:12:23

"Ehhez szociális és munkaügyi program kell, meg sok országjárás."

Kétségkívül, de a "baloldali Soros-fiókák" nem ezt képviselik... gondoljunk csak a nemrég megválasztott neolib Kész Zoltánra.

2015.03.31. 11:57:18

Oligarcha támogat egy neonácit. A lehető legrosszabb kombi-náci-ó. Szegény náció! Viccesen írtam, de komony.

N. Barbie 2015.03.31. 12:20:52

Csak a szokasos Jobbik fikazo ballib hiszti-cikk.
Annak is a legalja, mar csak a nagyon ostoba ballib zugfirkaszok operalnak a nacizos, a Jobbik szavazokat komplett hulyenek nezo, lesajnalo vonalon. Azok, akiknek ertelmes, tenyszeru elemzeshez nincs eleg eszuk. Az okosabbak mar reg rajottek, hogy ezzel a nacizos-roigatos hulyesegekkel semmit nem ernek el.
Ideznek egy friss, Jobbik elfogultsaggal igazan nem vadolhato Index cikkbol:
"Vona és Dúró Dóra színes ruhákba öltöztetett huszonévesek között mosolyognak, azt sugallva, hogy jobbikos fiatalnak lenni trendi. Ezzel nem is állnak messze a valóságtól: a fiatal értelmiségiek, egyetemisták, főiskolások között stabilan a Jobbik a legnépszerűbb párt."

Vagy
" a kormánypárt könnyen bélyegezhetné rasszista, neofasiszta pártnak a Jobbikot, mégsem teszik. Több forrásunk említette, hogy ezzel nem tudnának célt érni, egy ilyen kampányra már régen nem rendülne meg a Jobbik-tábor."

Latjatok, meg a szellib Index is rajott, hogy az agyatlan nacizasra manapsag mar senki nem vevo, olyan sokszor naciztak mar ok nelkul a ballib idiotak, hogy manapsag mar semmi ereje nincs.

75. Vladys 2015.03.31. 12:25:45

Alig várom, hogy fapofával kezdjék el magyarázni miért is van szükség a FIDESZ-MSZP koalícióra.
Addig is mehet a félelemkeltés, hogy ha a Jobbik nyer akkor az USA Oroszországgal karöltve fog atomot dobálni MO-ra.

75. Vladys 2015.03.31. 12:28:00

"a Fidesz és a Jobbik ugyanaz, csak pepitában" Ez a mondat szerintem így nem igazán fedi a valóságot.
A Fidesz és a MSZP ugyanaz, csak pepitában. Így helyes. :)

Bafana 2015.03.31. 12:43:48

@75. Vladys:
Van már erre egy kifejezés:
Quaestor koalíció.

N. Barbie 2015.03.31. 12:58:17

@Bafana: Van arra mar nagyon sok kifejezes :)
Posta Bank koalicio, Ugynoklista koalicio, Komcsi Luxusnyugdij koalicio, Nem bantjuk egymas tolvajait koalicio stb. stb. :)

dr. mesterséges színezék 2015.03.31. 13:15:11

Ha Simics nem csak faltörőnek szánja Vonát, hanem új cimbinek, nem lesz egyszerű elmagyaráznia, hogyan jön az össze, hogy Vikivel azért van örihari, mert moszkvakompatibilis lett, Vonával meg nincs, pedig moszkvakompatibilis.

Muad\\\'Dib 2015.03.31. 13:21:32

"...másrészt nem szabad kiengedni a pártot a rasszizmus és az antiszemitizmus bűzös világából..."
Hát ez sokatmondó kijelentés. Meg önleleplezés is egyben a magát "haladónak" nevező némelyek szájából. Mert ugye nem az a lényeg, hogy valaki, vagy valakik megváltozzanak, és ne legyenek antiszemiták, rasszisták. Neeem, hanem az, hogy ebbe a skatulyába mindenki vissza legyen rugdosva, akire egyszer ráillesztettük a dolgot. Na nem mintha a lobbik bármit is elvből csinálna.
Business as usual. Undorító balkáni gondolkodásmód pro és kontra.

William Kidd 2015.03.31. 13:21:56

Az utolso harom hozzaszolas fedi az emberek velemenyet, nem a blogiroe. Fidesz = MSZP, Jobbik = szuzlany (latens kurva)

Bafana 2015.03.31. 13:23:25

@N. Barbie: A zembereket pedig még lehet hülyíteni ezzel a jobb-bal oldalasdival. Pedig az igazi törésvonal itt van. A "Nagykoalíción" belüli és kívüli erők.

Jolka40 2015.03.31. 13:25:32

A fiatalokat gyerekjáték megvezetni. Ez minden korban így volt. Emlékezzünk csak a Hitler-Jugendre, vagy a fényes szelek nemzedékére. Ha majd ők is megöregszenek, lesz miről kussolniuk.

Andriska07 2015.03.31. 13:26:15

Ennyit hisztizni egy párt miatt, ami nem rabolta el a nemzeti vagyont, nem adósította és rabolta ki az országot és az embereket....stb. Tulajdonképpen kit tudtok a maiak közül felhozni, ha a már többszörösen visszaeső pártok helyére mást keresnétek a nagy hőzöngések közepette? Ja, hogy a Jobbik nem libsi-párt? Akkor pusztulnia kell!

Elárulok egy titkot: vidéken már a cigányok érdeklődnek arról, hogyan léphetnének be a Jobbikba. Nem vicc, hanem tény még akkor is, ha nem hiszed el. Ennyire náci az a párt. Az is tény, hogy ott is vannak hülyék, idióták és bűnözők. (a nagy számok törvénye szerint sajnos szükségszerű)

Viszont ha a Jobbik véletlenül hatalomra kerül (bár ettől nem félek), ti magatok fogjátok felkötni a saját prófétáitokat, amikor feloldják a titkosított dossziék nagy részét...

N. Barbie 2015.03.31. 13:38:16

@Jolka40: Jo duma, csak nehezen hiheto, hogy legyenek akar fiatalok, ertelmisegieket, egyetemistakat, foiskolasokat olyan konnyu lenne "megvezetni". Ez a beteges Hitler-Jugendezes meg teged minosit...

N. Barbie 2015.03.31. 13:40:32

@oszt jónapot: Csak szeretne a fidesz, aztan majd szepen rajon, hogy ugyanugy, ahogy a ballibek nacizasaval, a legbol kapott, bizonyitatlan oroszozassal se ernek el semmit.

Alick 2015.03.31. 13:49:35

@oszt jónapot: rengeteg jobbik szavazó naponta csókolgatná Putyin seggét, ha a magyar haverja megvédi őt a dzsipóktól, a fidesznek padig lassan azt sem hiszik el, amit kérdeznek.

oszt jónapot 2015.03.31. 13:55:24

@N. Barbie: Azért erre ne vegyél mérget. :) A fidesznek ott van a titkosszolgálat, ők elő tudnak kapni egy-két kényelmetlen dolgot. Esetleg kiderül, hogy nem alaptalan az oroszozás. :) Már ha ez valaki számára nem lenne egyértelmű most is.

Andriska07 2015.03.31. 13:55:25

A Jobbikot rommá fogják lőni, minden oldalról. Olyan példátlan összefogás lesz ellenük, amivel még az iszlám államot is le lehetne darálni, nemhogy ezeket a politikában még rutintalannak számító gárdát. A tettestársak összefognak a nagy cél érdekében, a gazdasági holdudvar és a feltőkésített szuperman-ok a Jobbik emlékét is eltörlik örökre, az ország pedig megmenekül és éli tovább a megszokott "életét". A biztos szart feladni a bizonytalanért? Ne má...

Vonáéknak halvány esélyük sincs.

oszt jónapot 2015.03.31. 13:57:56

@Puk Lee: Erről van szó. Jobbik megy a kukába, a nácik vissza a sarokba, aztán remélhetőleg jön valami normális jobboldali párt.

N. Barbie 2015.03.31. 14:27:13

@oszt jónapot: Aztan te is felebredsz es bilibe log a kezed :) Lehet, hogy az oroszozassal majd par szavazot meg lehet vezetni, de igazabol ertuk nem is kar. Es pl. szamomra, es ugy altalaban az ertelmes emberek szamara nem egyertelmu, ugyanis attol hogy egyre hangosabban kiabalja ezt a ballib media meg nem valik tennye, ragalmazni a legegyszerubb, nem sok esz kell hozza. Majd ha felmutatnak ra kezzelfoghato bizonyitekot, esetleg.

Alick 2015.03.31. 14:44:48

@Puk Lee: adminisztratív eszközökkel vagy éppen "hosszú kések éjszakájával" le lehet nyomni a jobbikot, de az elittel dacosan szembehelyezkedő szavazókat az ilyen fejlemények csak meg fogják erősíteni.

Alick 2015.03.31. 14:56:46

@oszt jónapot: "Esetleg kiderül, hogy nem alaptalan az oroszozás."

Persze, de a Paks 2 aláírása után ez "bagoly mondja verébnek" kategória...
:)

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.31. 14:58:47

aranyos, mikor a jobbik szimpatizánsokat/szavazókat rasszistázza mindenki mintha az ő táborukban ne lenne ugyan annyi belőlük...

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.31. 15:05:06

A Jobbik domesztikálódik, és koalícióra kényszeríti a Fideszt, vagy ez utóbbi kisebbségben fog kormányozni ' 18 után. Ez esetben érdekes időszaknak nézünk elébe..

Andriska07 2015.03.31. 15:17:33

@oszt jónapot:
Félek, hogy arra már nem marad(t) elég idő. Mire ideérne egy új, hiteles és kormányzóképes jobb oldali párt, nem nagyon lesz már mit kormányozni. Ha pedig Vonáéknak van egy kis eszük, akkor már rég felkészülten várják az ezirányú támadást.

rfbzs 2015.03.31. 15:33:02

Az ajtót rá kell vágni, majd kihúzza a lábát.
Mégegy politikai kalandor, aki kormányzati szerepre készül, s már zsidó akar lenni, ahol zsidók vannak? Soha nem szabad, s még ennyire sem szabadott volna a hatalom közelébe kerülnie.
Ám a magyar nép soha nem lesz elég bölcs, csak tönkretevője saját sorsának.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.31. 15:35:18

"szinte könnyek között ismerte be, hogy ha a zsidókat bántják, akkor ő zsidó"

Biztos, hogy csak akkor? Elég furán viselkedik mostanában :)

A megvalósult amerikai ólom.. 2015.03.31. 15:36:44

@Puk Lee: @oszt jónapot: Álmodoztok! Már csak azért is mert , mert a jobbik elérte azt a méretet, hogy nehéz lenullázni. A "minden oldalról való támadásnak" pedig meg van az a veszélye, hogy épp ez vált ki további szimpátiát a párt iránt (ostromlott vár effektus). Ráadásul ez esetben a Jobbik csúcsra járathatja a Fidesz-Maszop brókermaffia kommunikációt, hisz mindkettő őt támadja a nagy brókercsődök után. Mostantól pedig már médiájuk is lesz.
Persze megértem, hogy a baloldal számára elég kedvezőtlen jövőkép, hogy a Fidesz-Jobbik konfliktus uralta közbeszédben ők csak a futottak még kategóriát képviselik majd, és üzeneteik eljelentéktelenednek a médiában..

nu pagagyí 2015.03.31. 15:36:52

@doggfather: Én még nem találkoztam olyan jobbikossal, amelyik ne lenne rasszista. Eleve a cigányozás és a zsidózás hozta őket össze. A párt alig leplezett szövetségese volt betiltásáig, a személyi átfedésekkel teli Magyar Gárda, amely a cigánysoron tett megfélemlítő túráiról híresült el. A Jobbik soha sem határolódott el a különböző erőszakos cselekményeket elkövető szélsőségesen radikális csoportosulásoktól. A párt tulajdonképpen a szélsőjobb alvilág szalonképessé fazonírozott, politikai szárnya. Bár eredetileg a Fidesz hozhatta létre, mára önjáróvá lett.

beszélő majom · http://beszelomajom.blog.hu 2015.03.31. 15:41:07

@nu pagagyí:

"Én még nem találkoztam olyan jobbikossal, amelyik ne lenne rasszista. "

Nálatok nagyobb rasszista nincs az országban. Tiszta szívből gyűlölitek és megvetitek a magyarokat.

doggfather · http://dogg-n-roll.blog.hu/ 2015.03.31. 15:41:44

@nu pagagyí: én fideszessel se.
sőt a baloldaliak jó része is az.
Mintha vmi divat lenne...

Alick 2015.03.31. 15:46:44

@rfbzs: Vona kijelentette hogy a jobbikra csak azért van szükség (a társadalom egészével együttműködő hatalom esetén nem lenne), mert bizonyos társadalmi rétegekről és problémákról a többi párt megfeledkezett és ez a hiány hívta őket életre.
Vagyis a jobbik létrejötte és megerősödése az eddig hatalomra jutott pártok sara...

N. Barbie 2015.03.31. 16:08:34

@nu pagagyí: akarod mondani nem talalkoztal olyan jobbikossal aki ne lenne utoiteletes? Merthogy a ballibek frocsogo rasszistazasa az a normalis emberek szemeben utoitelet...
Mar sok ballibtol kerdeztem, szerintem toled is, de egy se valaszolt:
mi a fa**om az a zsidozas meg ciganyozas? Ha barki nem pozitiv, seggnyalo stilusban mer roluk valamit mondani, de adj` Isten negativ (de valos) dolgot az mar kimeriti ezt az egbekialto bunt? Vagy hogy megy ez? Mik ezek a ballib muszavak. De ha mar vannak, erdekes modon a magyarozas soha nem szurta a szemeteket, azt szabad...
"Magyar Gárda, amely a cigánysoron tett megfélemlítő túráiról híresült el."
HA-HA-HA, a magyargyilkolaszo, magyart rettegesbe tarto ciganysorokra elment a Garda (merthogy a rendorsegre hiaba vartak az erintettek), aztan mar se volt akkora pofaja a sok ingyenelonek.
Persze a magyargyulolo megelhetesi rettegoknek ugy kellettek ezek, mint egy falat kenyer. Maris lehetett obegatni honapokig a szegeny artatlan, megfelemlitett ciganyokrol, a csunya nacirasszistak miatt agyba vizelo ciganypurdekrol stb.
Fel kene mar fogni, hogy mindig az ok van elobb, csak aztan az okozat, vagy valasz.
"A Jobbik soha sem határolódott el a különböző erőszakos cselekményeket elkövető szélsőségesen radikális csoportosulásoktól"
Egyreszt jol neznenk ki ha a ballib elhatarolodasversenybe beleallna a Jobbik, mast se csinalnanak egesz nap csak ballib parancsra hatarolodgathatnanak el, vicces vagy. Masreszt irnal kerlek par konkret peldat azokra az eroszakos cselekmenyekre?

Andriska07 2015.03.31. 17:17:24

"Én még nem találkoztam olyan jobbikossal, amelyik ne lenne rasszista. " - érdekes, én elég sok olyannal találkoztam. A rasszizmus minden emberben benne van valamennyire, egyébként a másik el nem fogadásában a ballib is ugyanúgy jeleskedik...

Az "előítélet" és a "tapasztalat" pedig nem összekeverendő fogalom.
süti beállítások módosítása