Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Hadházy visszatért a Fideszbe

2017. június 09. - Európa Kávézó

Csak a vak nem látja, mi folyik itt. Tíz hónappal a választás előtt egy nyolc évvel ezelőtt indított történetben olyan ítéletet hoztak, amelyben nem számított, hogy korábban a vádlottakat jogerősen - bűncselekmény hiányában - felmentették. Hogy a Fidesz hörögve ujjong, azt értjük, de hogy az LMP is itt próbáljon hullarablóként lakmározni, az mindennek az alja.

hadhazy_uj.jpg

Ma még nem tudható, hogyan hat majd az emberek jogbiztonságára, hogy ha fideszest jelentenek fel, akkor nyomozás sincs, nem hogy gyanú, vagy vád, pláne, ítélet. Polt Péter, korábbi fideszes képviselőjelölt védőszárnyai alatt még egy ideig könnyű a fideszesnek viháncolni. Tőlük nem is vár semmi jót a civilizált, tisztességes ember.

Azonban Hadházy Ákosból is kibuggyant a feljelentő schiffer. Üdvözölte, sőt kevesellte, hogy ártatlan embereket börtönre ítéltek. Nincsenek csodák: Hadházy még vígan Fidesz-tag volt, amikor Orbánék 2010 után lebontották a jogállamot, ellopták a magánnyugdíjat és megkezdték az uniós pénzek lenyúlását. Aztán átment az LMP-be, előszedett több fideszes korrupciós ügyet. némelyeket meggyőzőtt átállása hitelességéről. 

Most azonban kibújt a szög a zsákból: Hadházy felmondta a Fidesz szövegét. Nem számít, hogy felháborodott a szocialista Gőgös Zoltán, vagy a szabadelvű Wittinghoff Tamás. Az LMP-s Hadházy Ákos a Fideszből indult és most visszatért a Fideszbe.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr1012581251

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

József Szóráth 2017.06.09. 13:34:19

Bizony doktor úr, ha eddig nem is jött rá, de most rá kell, hogy jöjjön, hogy egy seggel két lovat nem lehet megülni! Ahogy öreganyám mondta volt, " Fiacskám ! Baszni is meg szűzen maradni egyszerre nem lehet!"!

Pattaya 2017.06.09. 15:12:51

Ha ezt a Schifferbe szerelmes Béla meglátja... :D

kiskutyauto 2017.06.09. 18:10:16

Hadházy nem is tagadta soha hogy konzervatív liberális ember, és a baloldalt ellenfélnek tekinti. Láthattuk akkor is amikor az Alkotmánybíróság totális kiherélésénél segédkezett az állammaffiának... Zsigeri antibalosként, természetes, hogy hová húz a szíve, ahogy Schiffernek is.... és nem mellesleg elkeseredett Gyurcsány gyűlölet jellemezte az LMP-t mindig is... aminek egyébként van is alapja, hiszen túl azon hogy beismerte hogy éveken át a pofánkba hazudott (tehát ezt ténynek is vehetjük, túl sokat nem enyhít rajta, hogy belekényszerült nyilván, és pont ez ellen próbált lázadni az Öszödi beszéddel), de azért neki is voltak igencsak mutyi gyanús ügyei, ahogy Bajnai haverjának is, Veress János haverjának is és hosszú a sor, föleg ha a szadeszeseket is idevesszük... Gyurcsány nyilván bolti csokitolvaj Orbánhoz képest, aki az egész országot elrabolja, lerabolja, letarolja, kivérezteti, lezülleszti és abszolút bolsevik-náci és feudális inkvizíciós jellegű (tehát minden korábbi diktatúrából tapasztalható utóérzésű) keverék zsarnoksággá és élhetetlen pokollá teszi... Azonban a tolvaj tolvaj akkor is, ha egy csokit lopott és akkor is ha egy egész országot... Ez az igazság bajnokainak elve (és van is benne amúgy valami... hiszen a gyilkos is gyilkos ha egyet ölt, meg akkor is ha tömeggyilkos... egyik sem jó ember, mindkettőt el kell zárni jó sokáig ugyebár)... aki csokit lop a boltból is tolvaj és nem tudhatjuk hogy legközelebb mit akar ellopni, mennyit fog még lopni és meddig... Ez Gyurcsányban a veszély és ezt látják helyesen, bár túlhisztériázva (hiszen ez a veszély ugyebár szinte minden politikusban jelen van minden oldalon). S mivel ez a bizonyos ügy igencsak Gyurcsány féle ügy.. hát nem csoda hogy az LMP-sek így nyilatkoznak, ettől még egyáltalán nem fizeSS bérencek... amit tesznek és jó a hazaáruló szarházi szarbánnak, azt csakis a jobbkonzervlib hitviláguk és nem a titkos szarbán szövetségük vagy beépített ügynökségük miatt teszik... Ezer másik ügyben igen keményen támadják, mind sajtón keresztül, mind bíróságon is, százával sőt tán ezrével tett az utóbbi közel 10 évben az LMP (különféle poltikusai, nyilván élén Széllel és Schiferrel korábban, amióta leköszönt pedig Hadházy... perek ezreiről beszélünk, ha fizess maffia ügynökei lennének, ilyen extrém vehemenciával csak nem támadnák saját gazdájukat, továbbá a fizeSS is visszatámadott ugyebár és egy időszakban igen kemény karaktergyilkossági kísérletbe fogtak Ákos ellen... Nincs tehát itt semmi látnivaló, tessék megnyugodni Hadházy nem fideszes... jófej ő, csak túlzottan ráragadt a kötelező tradícionális elempés gyurcsofóbia.... ;) :D

wabama 2017.06.09. 18:53:48

@Pattaya:
Mindjárt megnézem a propin, megütötte-e már a guta!?
Hol lehet olvasni, mit mondott hadházy?

Benkő Marika Anikó 2017.06.10. 01:12:56

Kiskutyaütő
Tetszett a véleményed, és ahogy azt megindokoltad. Hol lehet Hadházy beszédét elolvasni? Egyetértek, nem lett ő fideszes. Az nagy kár, hogy nem tud elszakadni a gyurcsányozástól. Ha félre tudta volna tenni, akkor reálisabban látta volna ennek a büntetésnek a veszélyes voltát. Akár az ellenzéki oldalon álló összes, - nem csupán politikusra, - hanem a későbbiekben bármely ellenzéki oldalon álló állampolgárra nézve is.

osszian 2017.06.10. 10:35:53

"A Sukoró-ügy a kezdetektől egyértelmű volt: egy rossz földet cseréltek egy drága, velencei földre – jelentette ki Hadházy Ákos az Egyenes Beszédben. Az LPM társelnöke szerint józan paraszti ésszel is belátható, hogy a magyar államot komoly kár érte. Azt ugyanakkor hozzátette: az eltűnt pénzösszegek nagyságához képest nem születtek súlyos ítéletek."

Hadházi hülye.
Nem tűnt el semmilyen pénz. Szándékért ítélték el a két embert.
És hiába magyarázza Egon az ATV-ben csak fújja ez a Hadházy, hogy óriási kár érte az államot és ehhez képest kicsi az ítélet.
Az államot nem érte kár, mert nem valósult meg a földcsere.
Ha valaki ennyire értetlen, mint ez a volt fideszes, akkor menjen is csak vissza az LMP-vel együtt - akik minden választáskor a fidesz hátán csusszannak be valami csoda folytán a parlamentbe.

NemodaBuda 2017.06.10. 11:49:36

@kiskutyauto: Mágsincs igazad ! Itt ugyanis nem történt bűncselekmény, jogerősen nem történt ! Mind a két fazon a saját jogkörében, azt túl nem lépve intézkedett, egy maximális output, nemzetgazdasági eredmény elérése érdekében ! Sem a szándék, sem az eszköz nem volt vitatható, nem volt titkos és illegális ! Egyébként meg igazad van, a mi a dolog elvi alapjait illeti, csak hát ugye, a gyakorlat !

kiskutyauto 2017.06.10. 14:25:53

A Sukoró ügy nyilvánvalóan mutyi ügy. Hogy esetleg nem megragadható jogilag, az sok esetben akár igazolja is a mutyit, mert a nagyhalak ugyebár igyekeznek úgy lopni, hogy jogilag bevédik magukat. Tehát ha valami nyilvánvalóan mutyi gyanús, de mégis kínosan minden rendben van jogilag, már sejthető és vélelmezhető, hogy hatalommal visszaélve lett bebiztosítva, hogy ne legyen bukás. Orbán és rablóbandája gátlástalanul fosztogattak 7+4 éven át, kirabolták az országot. Hány jogilag megfogott bűncselekményükről tudunk? Nyilván ez Polt "érdeme" is, de egy sor (és nem kis sor) kidőlt ügy van, aminél nyilvánvaló, hogy mutyi, mégis megúszták, hiszen a profi korrupció egyik alappillére, hogy legelőbb megtervezik és kidolgozzák, hogy dőlésnél hogyan lesz kimosva a történet. Ezt a ballibek is nagyon jól csinálták a 8 évük alatt, hiszen tudjuk, hogy akkor is tombolt a korrupció (és legmagasabb szintű állami mutyizásra gondolok ugyebár nyilván és nem arra, hogy nagybácsi benyomta a műhelybe kelekótya Pistikét.). A Sukoró ügyben úgy emlékszem, hogy amikor kirobbant, abszolút nyilvánvaló és egyértelmű volt hogy mutyi ügy, ezért is lett nagy sajtóbotrány ugyebár. Ha megvalósult a földcsere, ha nem, akkor is, hiszen MEG AKARTÁK CSINÁLNI, a szándék megvolt, a kísérlet megvolt méghozzá előrehaladottan, az egész el volt kezdve, meg volt indítva a procedúra, a stróman megvolt; és az egyik leggyanúsabb ugyebár az illető kiléte volt, aki nevén futott a sztori, valami véletlen pont feltűnően "magyar" Joav Blum úr ugyebár... Ez a kedves Blum úr ugyebár az állammal bizniszelt, méghozzá egy igen gyanús földcseréről van szó ugyebár, már maga ez a tény önmagában mutyi gyanús, mégha csak egy szatyor csiperke is lett volna a biznisz tárgya... De itt jelentős értékkülönbség van ugyebár az elcserélendő ingatlanok közt. Ez igencsak Joszip Tot jellegű, sőt mondhatnám akár, hogy Pharaon jellegű (aki ugyebár Orbánnal ingatlan mutyizó nemzetközi maffiózó volt, már ha valóban meghalt és nem inkább fals a halála is, amiről én speciel meg vagyok győződve) pali nyilvánvalóan. Mellesleg ugyebár ez a kedves Blum úr eme ügy egyik származékos pere során VESZTETT... kiderült, hogy ott valami nem stimmelt és nem került a nevére végülis a telek (vagy törölték a nevéről, most pontosan nem tudom), de pert bukott Joav barátunk, mert nem volt tiszta ott valami, méghozzá nagyon nem, hiszen nem kispályás az ügylet ugyebár... Ez a kedves Blum úr eleve szabályt sértett, hiszen kiderült, hogy jó stróman módjára, fals bejelentett lakcíme volt (amin futott volna e nagy ingatlanbiznisz ugyebár), mert sosem tartózkodott ott, tehát nem valós állandó lakcím volt... Tehát aki azt mondja, hogy ez a Blum úr nem stróman volt, az már bocs de vagy hülye, vagy hazudik, már bocsánat...
Márpedig strómanos ügy az már bármitól függetlenül is, mégha jogilag minden más tisztára mosott: AKKOR IS MUTYI...!!! Már eleve csak a stróman megléte miatt ténynek vehető, hogy korrupció, hiszen stróman csak mutyihoz kell, valaki(k) a háttérben akar(nak) maradni, akik(k) a valós működtető(k), befektető(k) és kiötlő(k)!!! Túl azon, hogy a nevét nem akarja adni a háttérben álló szürke eminenciás (aki eme ügyben szerintem nyilván Gyurcsány illetve egy fő embere), valós üzletműködtető, még fontosabb, hogy A FELELŐSSÉGET NEM AKARJA VÁLLALNI!!! Csak ugyebár tiszta, egyértelmű, kidolgozott stróman törvény nincs nálunk, ezért ez a része nem megragadható igazán törvényileg a történetnek; és még jó hogy semmelyik oldalnak túl sok kedve nincs ezt letisztázni és egyértelmű stróman törvényt létrehozni, hiszen akkor nehezebb lenne mutyizniuk, mert a mutyik egyik fő kelléke ugyebár, a stróman. Egy jó strómantörvény egyik fő pontja pedig az kellene legyen, mint ahogy nincs, hogy deklarálja egyfelől, hogy ki is számít strómannak. (ez a Blum abszolút kimeríti ezt), és ilyen ember nevén fut valami állami nagy kaliberű üzleti művelet (de nagy volumenű vállalati szintúgy), akkor máris tény, hogy az ügy mutyi... és máris csak emiatt hogy stróman nevére van írva, minden felelős és érintett (állami ügyben ugyebár a mutyizás hazaárulás, tehát életfogytig börtön, teljes vagyonelkobzás, teljes átvilágítás, teljes elszámoltatás, a teljes felderített holdudvartól, átjátszott, eltüntetni próbált vagyont is mind, fillérre!!!), jó hosszú időre élvezhesse a BV vendégszeretetét... Egy szó mint száz, a Sukoró ügy, nyilvánvalóan mutyi ügy; ha történt kár, ha nem, ha meg lehetett benne jogilag fogni valamit, ha nem. Csak maga az abszolút nyilvánvaló stróman jelenléte miatt máris biztosan tudható, hogy korrupt ügy, és eléggé valószínű, hogy csak amiatt nincs kár, mert túl korán bukott be, még menet közben, és lefújták, ezért nem történt meg a konkrét káresemény... Nekem ez a véleményem. S nem utolsósorban az is érdekes, hogy a Sukoró ügy ugyebár még 2010 előtt robbant ki, tehát nem az orbáni teljhatalom és diktatúra alatt!!! Ez kulcskérdés! Így azért elég nehéz komolyan vehetően rámondani, hogy fideszes koncepciós per. Nemde? ;)

zsobal 2017.06.10. 15:37:54

Szerintem Hadházy szimplán tájékozatlan. Nem akar ő fideszesnek visszamenni, csupán gőze nem volt miről is van szó. De pancser politikus, mert ilyen esetben azt kellett volna mondania, hogy majd tájékozódik az ügyben és utána nyilatkozik.

morph on deer 2017.06.10. 19:16:03

@kiskutyauto:
"de azért neki is voltak igencsak mutyi gyanús ügyei"

Egyet legalább lehetne?
Nosztalgiázni szeretnék..!

morph on deer 2017.06.10. 19:30:47

@kiskutyauto:
"a Sukoró ügy ugyebár még 2010 előtt robbant ki, tehát nem az orbáni teljhatalom és diktatúra alatt!!! Ez kulcskérdés! Így azért elég nehéz komolyan vehetően rámondani, hogy fideszes koncepciós per. Nemde? ;)"

Hát nemde!
Ugyanis nem a per léte- vagy nem léte a problémás, azaz "koncepciós" ha úgy tetszik, hanem a módja, és az ítélet!

Egyébként a bejelentett 'állandó' lakcímmel az volt agond, hogy a bejelentett személy nem lakott ott "életvitel szerűen".

Valaki ismeri ennek a definicióját?
Csak kiváncsiságból kérdem.

Revolutionist 2017.06.10. 19:38:06

@morph on deer: Az állandó lakcím azt jelenti, hogy 3 nap alatt legalább fel kell ott bukkanj pár percre... ha 3 nap eltelik és az oda bejelentett illetőnek se híre se hamva, igazolni nem t udja, hogy mondjuk éppen nyaralt, vagy kórházban volt, hanem csak úgy nincs ott, akkor szabálysértést követ el, mivel BÁRHOL (kivéve nyaralás kórház ugyebár), ha 3 napnál többet töltünk egyhuzamban egy ingatlanban akkor BEJELENTKEZÉSI KÖTELEZETTSÉG VAN... ha anyukámhoz mentem egy hónapra, akkor is, de ezesetben ideiglenes lakcím bejelentés, és akkor megmarad az alap állandó lakcím is ugyebár... Ennek a pasasnak semmi ilyen nem volt, hanem csak úgy nem volt ott... kb pont úgy ahogy a strómanok szoktak...

morph on deer 2017.06.10. 19:55:06

@kiskutyauto:
Azért az valahol nagyon aranyos, hogy a saját feltételezéseidre és következtetéseidre már mint tényre hivatkozol alig néhány mondattal később :)

"Csak maga az abszolút nyilvánvaló stróman jelenléte miatt máris biztosan tudható, hogy korrupt ügy,"

:)))
Csak így tovább! Még a végén magad is elhiszed - és valljuk be, ez azért nem rossz eredmény: már egy meggyőzött személy van is!
Szép munka, gratulálok!

kiskutyauto 2017.06.10. 19:56:54

@morph on deer: Hiába gratulálgatsz... max a saját értetlenségednek gratulálhatsz... teljesen logikusan levezettem, miért tény hogy strómanról beszélünk és ebből miért következik tényszerűen hogy mutyi... ennyi

morph on deer 2017.06.10. 20:12:01

@Revolutionist:
"ha 3 napnál többet töltünk egyhuzamban egy ingatlanban akkor BEJELENTKEZÉSI KÖTELEZETTSÉG VAN... ha anyukámhoz mentem egy hónapra, akkor is,"

Tehát azt mondod, hogy ha elutaznék két hétre nyaralni, akkor elveszthetem az 'állandó' lakhatásomat, ha nem vagyok bejelentve ott, ahol tartózkodom?
Anyukánál is..!

De mi van akkor, ha 'anyukám' külföldön él? Egyből rácsesztem, mint stróman, mi?

Azt már meg sem merem kérdezni, hogy mi van, ha pár hónapra világjárni megyek, és huzamosabban sehol sem tartózkodom?
Átevezem az óceánt?

Nem bonyolítom, de ez a törvény ennyire nem lehet hülye..! Vagy mégis?

Akkor már csak az érdekelne, hogy honnan lehet tudni, hogy "Ennek a pasasnak semmi ilyen nem volt, hanem csak úgy nem volt ott... kb pont úgy ahogy a strómanok szoktak..."

Megfigyelték?

Mindenesetre azt most megtudtam, hogy Mészáros Lőrinc biztosan nem stróman!
100%!!!
Mert ott lakik, ahova be van jelentve!
És nyilván még a yachtján is van bejelentett ideiglenes lakcíme, mert nem stróman!
Biztosan azért nem is igen hajózik vele, hogy ne fordulhasson elő, hogy nem találják otthon...

morph on deer 2017.06.10. 20:24:38

@kiskutyauto:
Köszönöm a linkeket!
Sajnos nem mind működik, pedig pl.: "Nyomoznak a volt Gyurcsány-villa gázszámlája ügyében" című teljesen felzaklatott..!

Egyébként Gyurcsányról 967, míg orbánról csak 807 cikk van, ebből is látszik, hogy a Gyurcsány a jobb :)

morph on deer 2017.06.10. 20:27:41

@kiskutyauto:
"teljesen logikusan levezettem"

Ez igaz!
A levezetés rendben is lenne, csak éppen a kiindulási pont nincs alátámasztva semmivel. Kár, hogy az egész arra épül...

kiskutyauto 2017.06.10. 20:50:20

@morph on deer: Ez nem így működik. Hanem úgy, hogy első körben miután sehogy sem elérhető, kap az emberke leveleket a címére, amikre nem reagál; aztán kimegy oda nyomozó és nem találja otthon, egyszer, kétszer, háromszor... Nem egymás utáni napokon nyilván. Tehát ha elmentél két hétre nyaralni, utána HAZAMÉSZ! Előbb-utóbb csak otthon kell találjon a nyomozó bácsi HA TÉNYLEG OTT LAKSZ (márpedig a bejelentett lakcím ezt jelenti, bármily fura, hogy általában ott vagyunk, mert ugyebár ott lakunk).. Továbbá még kérdezgetik a szomszédokat a detektívek, hogy mikor tetszettek látni ezt a derék Joav fiút? Nem látták... Aztán már, amikor mondjuk már fél éve nem találnak meg, nyilván már odaáll egy nyomozó autó és elkezdik figyelni a lakást, kb 3-4 napig figyelik, és már tényszerűen látják, hogy oda nem dugtad az orrod, tehát fals a bejelentett lakcím. Ekkor már megalapozottan kijelenthetik, hogy ez fiktív cím, mert az biztos, hogy legalábbis nemhogy 3 napig, de három hónapja sem látott ott a kutya sem; pláne nemhogy életvitelszerűen ott laknál (amit jelent ugyebár az állandó lakcím). Mészáros Lőrinc más tészta, egész másféle stróman. Ő elit stróman. Tehát őt nem beáldozza a háttérben álló valós üzlet tulajdonos (azaz Orbán és üzleti körei), hanem kiemelte fő mutyi-strómannak és hatalommal visszaélve, mindent tisztára mos körülötte, teljesen legalizálja látszólag... Legalábbis addig, amíg ez a hatalmi status quo fennáll... Ergo Mészárosnak semmi szüksége hogy eltűnjön, ne legyen elérhető, hát eleve több magas pozíciója van, állami kartellcégek névleges vezetője, polgármester is... A strómanság teljesen más válfaja ez.
Az a fajta stróman, akit nem érnek el a bejelentett lakcímén sem máshogy, a nevére írt cég telephelyén sem székhelyén nincs egy lélek sem, még tábla sincs ott, vagyona nincs, tulajdona nincs, jövedelme nincs az ugyebár a bukócéges, bedöntős, vagy ha tetszik, cégtemető stróman, aki magára vállal céget lényegesen kevesebb haszonért, általában lényegében puszta megélhetésből. Egy Mészáros féle elit stróman, aki lényegében üzlettárs is, hiszen régi barát, egyébként nem is vagyok meggyőződve arról hogy egyáltalán a stróman, azaz a korrupt névleges tulajdonos kategória illik-e Mészárosra.... ő már inkább mutyi üzlettárs, bűntárs vagy valami hasonló, de maradjunk az elit strómannál végülis az se rossz... mindenféleképpen extrém korrupcióról az ország kirablásáról beszélünk)....
A törvény tényleg nem túl rugalmas a 3 napos bejelentkezési kötelezettséggel, bár enyhít az ideiglenes lakcím lehetőségével. Azonban, ha valaki nem stróman, hanem tudatos cégtulajdonos, vállalkozó illetve üzleti partner, az preventív lépéseket tesz ilyenkor és elejét veszi, nehogy egyáltalán csak a gyanú árnyéka rávetüljön hogy fiktív a lakcíme, amire bejelenti a vállalkozását (illetve amennyiben tulajdonosként szerepel egyéb nagyértékű vagyonban csak az adekvát lakcímét), ergo ha van egy bejelentett címe, arra irat egy céget pl, de tudja, hogy nem lesz ott hosszabb ideig, akkor intézkedik, legalábbis ERRŐL NYILATKOZIK!!! Jogilag kikezdhetetlenül védi be magát arra az esetre, ha esetleg 3 napon túl nem találják a bejelentett lakcímén... Ha nyaralni ment két hétre, akkor a szomszédok tudják, meg valaki a cégénél vagy valahol legalábbis tudja, és akár a nyomozók, ha nagyon forró az ügy, MEG IS TALÁLJÁK A HELYEN AHOL NYARAL! (hiszen a becsületes ember úgy nyaral hogy körülötte többen is tudják pontosan hogy hová ment, elérhető, nincs titkolnivalója, pl fel lehet hívni) legalábbis ideiglenessel vagy más egyéb hivatalos legális irattal! Ez nagyon fontos az üzleti világban, aki ennek nem tesz eleget, az nem komoly üzletember, nem komoly vállalkozó, vele szóba nem fognak állni ilyen kaliberű ügyletben, mint pl ez a Sukoró sztori. Eme Blum úr strómanságára azonban nem csak ez utal, hanem egyfelől hogy véletlen pont egy ilyen magas szintű állam-érintett ügyletben bármi előzmény nélkül ismeretlenül a semmiből felbukkanó külföldi személy (mint már írtam Joszip Tot jellegű), úgymond "üzletember" (hogy izraeli engem nem érdekel, felőlem lehet hottentotta is); ugyebár el tud tűnni széepn a nagyvilágban, a magyar bejelentett címén nincs ott, nem elérhető, nem reagál a megkeresésekre (hiszen ha elérték volna egy emilen vagy egy telefonon, akkor nem lett volna ez probléma hogy otthon sem találják) És akkor véletlen pont be is dől az ügy ugyebár, lesz belőle egy közel évtizedig tartó országos korrupciós botrány (gyanú szinten ugyebár mindenképp), szegény "ártatlan" Blum ugye csak áldozat és véletlen nyúlt bele a szószba...? (mellesleg általában a passzív stróman valóban ártatlan mert leginkább balek, de ebben az ügyben ez a Joav fiú nem tűnik annyira passzívnak és az pedig már ugyebár bűnsegédlet, már ha van bűncselekmény)... Aztán pont véletlenül egy olyan ügybe nyúlt szegény peches Joav, ami ÁLLAMI ÉRINTETTSÉGŰ, Gyurcsány és Bajnai neve is felmerülnek. Hát kérem szépen, itt a lóláb azért akárhogy is akarjuk visszatuszkolni, erőteljesen kibuggyan...

morph on deer 2017.06.10. 22:34:01

@kiskutyauto:
Már megint köszönöm az információkat!

Két dolog azért még nem egészen tűnik életszerűnek. Az egyik:
"Azonban, ha valaki nem stróman, hanem tudatos cégtulajdonos, vállalkozó illetve üzleti partner, az preventív lépéseket tesz ilyenkor és elejét veszi, nehogy egyáltalán csak a gyanú árnyéka rávetüljön hogy fiktív a lakcíme..."

Ha jól értem a célzást, akkor a Blum nevű személy - mint stróman - amnyira hülye volt, hogy nem volt képes egy ennyire triviális dolgot megoldani, holott ugyebár milliárdos mutyira készült az épp regnáló magyar kormánnyal?
A kormánnyal - tagjaival, stb, de ez most mindegy - azaz olyan "partnerekkel" akiknek ugye nem okozhatott volna nehézséget, hogy kezeljék ezt a kérdést, ha szükség lett volna rá, de ez nem történt meg!
Mi lehetett az ésszerű oka ennek, ha áll a feltevésed?

A másik kérdés az még egyszerűbb: már miért kéne "elővigyázatosságból" tudatni fűvel-fával, hogy épp hol vagyunk?
Mert mi köze van hozzá akárkinek is?
Vagy már itt tartanánk..?

"(hiszen a becsületes ember úgy nyaral hogy körülötte többen is tudják pontosan hogy hová ment, elérhető, nincs titkolnivalója, pl fel lehet hívni)"

Körülöttem mondjuk nem tudják többen, mert nincs közük hozzá. Ha ég a ház, vagy betörnek, akkor a biztonsági cég úgy is hív, ha pedig én akarok valakivel kapcsolatot teremteni, akkor megtalálom a módját a világ végéről is - egyébként meg hagyjanak békén, kösz!

Az egészről egyébként még mindig az a benyomásom, hogy a Gyurcsányon próbálnak fogást találni valahogy, de az istennek nem jön össze.
Így aztán "ráijesztenek" két emberre, akiket nyilvánvalóan érdemükön felül "jutalmaztak" - hátha az igazságtalannak érzett büntetéstől annyira megorrolnak, hogy valaki mérgében mégiscsak vall valami Gyurcsányra terhelőt, és bingó!

A terv elvben még működhetne is, de már megint nem fog..!
Semmi gond, a Schiffer esetleg majd ír pár másik feljelentést, aztán csak eltalálnak már végre valamit! :)

A szívem szakadna meg, ha végül mégsem sikerülne Gyurcsányt letartóztatni valamiért még a választások előtt!
Az még talán az andorrai ruhánál is rosszabbul esne a viktornak!
Aztán mit csinálna akkor szegény?
Most gondolj csak bele..!

kiskutyauto 2017.06.10. 23:10:26

1. a stróman általában "hülye" hiszen hagyja beáldozni a nevét és becsületét az adott ügylet teljes büdzséjéhez képest pitiáner összegért, általában mint már írtam, megélhetési célból... és nem haszonszerzésiből... Hogy Blum melyik fajta stróman, hát nyilván nem elit, mert akkor ilyen nevetséges momentumok nem lennének, hogy lebukott, mert nem lakott a bejelentett lakcímén... látod, te is leírtad, bezzeg Mészáros Lőrinc ott lakik (más kérdés hogy pl Matolcsy György sem lakik ott, ahová be van jelentve, de ő meg már akkora hal, hogy ki az a kormányapparátusból, aki oda merne menni nyomozni utána és lebuktatni, hogy valójában Budapesten egy bankszövetségi elnök által rendelkezésre bocsátott extrém luxusingatlanban dőzsöl és rendezi a biszexuális orgiáit.... node ez egy más téma.... na persze Matolcsy nevén sem fut semmi igazán, bőven elég jók neki a pozíciói, de az évi ezermilliárdok amiket ellop nyilván szintén ki vannak helyezve strómanokra, offshore holdingokba, alapítványokba)
Blum barátunk valahol a kettő között van nyilvánvalóan. Hogy miért nem foglalkoztak ezzel a részlettel sem ő sem az aktuális mutyizó hatalom elég egyszerű... Kb ugyanazért amiért most az orbánmaffia is a pofánkba röhögve nyíltan rabol... mert MEGTEHETI, mert úgy érzi sérthetetlen már, bármit megtehet, nem bukhat meg, nem lehet baja... így egyre lazábbak az óvintézkedések... Nyilván úgy voltak vele, hogy jóvanazúgy gyerekek, bukta úgysem lehet... és ha esetleg lesz is, majd mindent kimagyarázunk, kimosunk, jobbra-balra kenünk oszt jóvan... Ilyen piti dolgon már nehogy parázzunk hogy a stróman ott legyen folyton a fiktív címen (amit nyilván azért kellett egy külföldi számára létrehozni, mert ilyen üzletben és tulajdonlásban csak rezidensként vehet részt, kell a bejelentett lakcím, anélkül nem megy, a külföldi címét, esetleg az otthonát már meg nem annyira akarta ugyebár leinfózni... vajon miért... lehet hogy mert stróman? Hiszen ha fairplay lenne, ott lett volna lábjegyzetként az izraeli címe is hogy ha bármi van ott elérhető, minden további nélkül készséggel áll bárki rendelkezésre... kár hogy mégsem...), Egyébként ez azért nem volt olyan nagy kaliberű ügy állami szinten, néhány milliárdos történet, valószínűleg azért sem szőrözték ki annyira precízen... ezermillárdokról dönt egy kormány, mi nekik néhány milliárdos buli, inkább csak zsebpénzek hobbi biznisz... ha bejön jó, ha bukik zagsón, lesz másik... Schiffer szerintem eléggé ott van a topon, nem hülyegyerek, nem hadovázik, a tutit mondja általában, ha ő jelentett fel valakit, annak bizony volt alapja... Neki esze ágában sem volt konkrétan kicsinálni a Gyurcsányt, hanem bárkit aki korrupt és ez így van mai napig... bár ezt a stafétabotot átadta ugyebár Hadházynak, aki még nagyobb vehemenciával állt bele a történetbe.... Azt hogy a fizeSS maffia, illetve Orbán ki akarná Gyurcsányt csinálni és fogást találni rajta, már árnyaltabb dolognak látom. Szerintem a háttérben ezek összekacsintanak, mitöbb összeröhögnek RAJTUNK... Meggyőződésem hogy Orbán és GYurcsány és a többiek VÁLLVETVE MUTYIZNAK... egymást fedezik... Alig átlátszó hogy egymást váltják, 4 év Fidesz utána 8 év MSZP és SEMMI NEM BUKOTT KI érdemben, csak piti ügyek voltak, aztán itt van 7 éve orbánmaffia tombol, az ország több mint felét már bekebelezték, de azt nem bírták megoldani, hogy az előző éra korrupt embereit elkapják..? Volt persze pár ügy, de a legtöbb elsikkadt, eltussolva lett, felmentés, és lényegében itt 25 ÉVE MINDEN KORRUPT ÜGY KÖVETKEZMÉNYEK NÉLKÜLI..... miközben teljesen ki van rabolva az ország, a korrupció a szabadrablás és mutyi az orrunk előtt zajlik, a pofánkba röhögve lopják ki a szemünket, mégsem bukik senkit.... Ergo bizony igen sanszos hogy ez a Sukoró ügy is csak egy színjáték, nem koncepciós per, hanem kirakat per.... az igazi felelősök nem lettek megtalálva, igazi felelősségrevonás és büntetés nem történt... Ennek a néhány vélt vagy valós bűnbaknak, is piti 1-2 éveket kell leguggolnia... szánalmas és átlátszó az egész... AZ EGÉSZ MAGYAR TÁRSADALMI POLITIKAI KÖZÉLETI ELIT VÉRKORRUPT ÉS EGYÜTT FOSZTOGATNAK, a sok rabszolga csicskán röhögve... tehát Gyurcsány vagy Orbán mindketten ugyanúgy, sőt együtt fosztanak ki minket, napról-napra...

2017.06.16. 04:01:31

@József Szóráth: Az ódal választása a szerint történik, hogy melyik ódalba volt, vagy lehetne, a hatalom kedvezményezett állatja! Annak lesz feltétlen, elvakult híve, követelője! Az lesz a szent, a hibátlan, az istenített, a bírálhatatlan, elképzelhetetlen jók forrása! Maga a Tök Éj! De ez nem zavarja őt a fényes jövő látásában! Minden sötétséget a másik ódal ármánya okoz! Az takarja el előlők az az Ő napjukat vermesíti el, győzelmi útjukat! Kétségük egy percig nincs! Két seggük van! Egyik fejként funkcionál! Meggyőződésük van! Saját csalhatatlanságukba! Tudják: „Minden meggyőződés ostoba, minden ostoba meggyőződéses!” Bölcsességek könyve is megírja!

Machiavelli azt írja: "Olyan ostobák az emberek, s olyannyira csak a mának élnek, hogy aki be akarja csapni őket, mindig megtalálja a középutat. .
süti beállítások módosítása