Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Orbán és Vona hazaáruló

2016. augusztus 16. - Európa Kávézó

Akik ezt a "népszavazást" kitalálták, hazaárulók. Bűnrészesek egy gyűlöletkeltő színjátékban, és vállalniuk kell annak minden következményét. Orbán a főbűnös, hozzá csatlakozott Vona, és nem lesz sokkal kisebb azok felelőssége sem, akik részvételre, és igenló szavazatra buzdítanak (Fodor), meg azoké sem, akik a választókra bízzák a döntést (LMP). 

Nem lehet elégszer leírni, elmondani, hogy ez a "népszavazás" teljesen hazug. Nincs ugyanis kényszerbetelepítés, semmit nem erőltetett ránk Brüsszel, vagyis az Európai Unió, amely ugyan felelős az Orbán-kormány lopásaiban, de még így is egyetlen záloga szabadságunknak, az államcsőd elkerülésének. Nincs tehát olyan kényszer, amelyet Orbán hazug filmjei, plakátjai üzennek a mi milliárdjainkból. Vona Jobbikja, amely pontosan tudja, hogy miről van szó, mégis csatlakozott ehhez a förmedvényhez. Ezzel a Jobbik elnöke lenullázta pártja "önállósodási" szólamainak hitelességét. Nem lehet egyszerre bírálni a Fidesz korrupcióját, és besegíteni a korrupció lefedésére szolgáló gyalázatot. Ugye, értik, kedves Szél Bernadett és Hadházy Ákos? 

Rettenetesen ostobák azok is, akik szerint a távolmaradás egyenlő a nem cselekvéssel. Némelyeknek nyilván nem könnyű kimondani, de megint Gyurcsánynak van igaza. Ha bemész a szavazófülkébe, és azt hiszed, hogy az igeneddel jól odamondtál ezeknek, akkor tévedsz. Sőt, már azzal behúznak a résztvevők közé, ha odamész, és igazolod, hogy felvetted a szavazócédulát. Ezzel pedig abban segíted Orbánt (és Vonát), hogy emeled a résztvevők számát, hozzájárulsz ahhoz, hogy a szavazás érvényes és eredményes legyen. Ez is bűn. Bűn, mert elfogadtad a demokráciát, az egészségügyet, az oktatást stb. stb.tönkretevő hatalom játékszabályait, és bűn, mert Orbán hatalmát legitimálod.

Hogy a most orrba-szájba szereplő Fodor, és az undorítóan sunnyogó LMP hogyan számol majd el a lelkiismeretével - ha van ilyen - ma még nem tudni. Ők a diktatúra kollaboránsai. 

Te viszont, kedves demokrata, értsd meg, hogy nincs más út, mint otthon maradni. Menj ki a kertbe, olvass, sétálj egy nagyot, főzz valamit a párod, vagy a gyerekek kedvenceiből, keress valamit a moziban, vagy merő hazafiságból aludd ki Magad végre. Ha így teszel, és többen lesznek a távol maradók, mint akik részt vettek ebben az ócskaságban, sokat tettél Orbán bukásáért, hazád uniós tagságáért, Magyarországért, önmagadért, a családodért.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr8510414406

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

viragildi 2016.08.16. 08:35:47

...izé, szépen összerakott hazugság kampányt folytatsz, de legyen. Ha dokumentumokkal bizonyítod, hogy az EB állandó és automatikus elosztási mechanizmusát visszavonták már, akkor elfogadom, hogy a gyűlölködésedben van valami ráció.

Komodoi 2016.08.16. 08:41:31

"Orbán a főbűnös, hozzá csatlakozott Vona"

Ne hazudj, zsidó! Vona találta ki a népszavazást, már tavaly követelte a parlamentben, de az Orbán akkor még elutasította, mondván hogy erről nem lehet népszavazni!
Tehát nem Vona csatlakozott az Orbánhoz, hanem fordítva!

"Nincs ugyanis kényszerbetelepítés, semmit nem erőltetett ránk Brüsszel"

Most még nincs, csak arra készül, de ezt akadályozza meg a népszavazás.

stiga 2016.08.16. 09:25:11

@Komodoi

Ez a népszavazás semmit sem akadályoz meg, pláne olyat nem ami nem is létezik.

Nagyon jól kiugratta viszont a nyulat a bokorból, -habár ezt tudtuk- , hogy a Jobbik
csupán a fidesz leányvállalata.

Komodoi 2016.08.16. 09:53:37

@stiga:

A népszavazás az országgyűlésre kötelező, tehát ha a nemek győznek, akkor az országgyűlés engedélye nélkül ide nem lehet betelepíteni senkit. (Az más kérdés hogy az Orbán-rezsim országgyűlési többsége meg fogja adni az engedélyt, mert az csak pillanatnyi politikai haszonért ellenzi a bevándorlást, hogy a Jobbikot megfékezze.)

ulpius66 2016.08.16. 12:04:03

Hajrá Gyurcsány!

Csak így tovább!!!!

Ba BalKat 2016.08.16. 17:14:58

Sajnos, ha tetszik, ha nem, szavazni kell, nem OV és Vona miatt. Legyen mivel takaróznia a mai politikának, hogy a "Magyar emberek" akarták így. Viszont fájó, legalábbis nekem, hogy a "vonáékat" az OV-k hozták létre. Nincs váltásra alkalmas párt jelölt, jó lenne, ha alakulna, persze nem gyurcsányékkal.

Komodoi 2016.08.16. 17:36:52

@Ba BalKat:

A Jobbikot az alapító tagjai hozták létre, nem OV-ék.

Énmégújvagyok 2016.08.16. 17:58:36

@Komodoi: Ugyan már, a vasárnapi boltzárból is kifaroltak! Itt sem lesz másként, ha látják hogy bukták a bulit, lesz egy elegáns -neked és a hasonlóknak elegáns- hátraarc, a gondolkodók meg tudni fogják, hogy újból buktak valamit!
Azt meg tényleg nem tudom, honnan veszed, hogy a bejegyzés szerzője zsidó ("Ne hazudj, zsidó! ") Te írtad, de lehet hogy tévedsz!
Lehet, hogy cigány, arab, perzsa, néger esetleg migráns írta! Nem?

Zollerbá 2016.08.16. 18:32:53

"A Fidesz tulajdonképpen Aczél György javaslatára és ötletéből alakult meg, amikor is azt mondta a Kádár-rezsim fő „kultúrfelelőse”, hogy küldjünk ki Nyugatra kétszáz kommunista szülő gyerekét, tanítsuk meg őket jogra, idegen nyelvre, közgazdaságtanra, hozzuk őket vissza, aztán majd ők fejezik be azt, amit mi elkezdtünk. Így alakult meg a Fidesz és a Baloldali Ifjúsági Tömörülés, hiszen akkor még nem dőlt el, hogy a Fidesz lesz-e életképes vagy a másik. "Lakatos Pál: Országrontók
Lásd youtube A MISZOT első sajtótájékoztatója 1988
57. másodperc a szakállas "figura"!!!
A Jóbik vezetése döntő többsége szintén fogott, lásd Tutsek unoka!

Unalmas ez a blog 2016.08.16. 19:17:15

Tréfás, hogy miközben hazugsággal vádolod a politikai ellenfeleidet, ordasan hazudsz. Kényszerbetelepítés van, az EU migránselosztási kvótái azok. Ezt mindenki tudja. És azt is, hogy hazudsz.

Liberális fikakultúra 2016.08.16. 19:17:33

Tréfás, hogy miközben hazugsággal vádolod a politikai ellenfeleidet, ordasan hazudsz. Kényszerbetelepítés van, az EU migránselosztási kvótái azok. Ezt mindenki tudja. És azt is, hogy hazudsz.

Mérnork 2016.08.16. 19:37:20

"meg azoké sem, akik a választókra bízzák a döntést "
Hát ja, micsoda idiótaság mán a sok kis nyomorultat megkérdezni arról. hogy mit is szeretne!!! Micsoda ósdi elmaradott ostobaság ez a savazósdi itt mucsán!
Majd a fejlett europér demokraták szépen eldöntik Brüsszelben, hogy mi is a helyes irány, mi meg igazodunk hozzá, mint anno a moszkvai verdiktekhez. ;-)))

Kovi1970 2016.08.16. 19:40:29

A poszt alapjában véve telitalálat.

Ez a kampánynak nevezett hazugságáradat maga a színtiszta hazaárulás.

Populista hazugságokat (nettó hazugságokkal) sőt nyilvánvaló (nem csak nettó de teljes egészében) hazugságokat sulykol az emberkébe, mindezt állami (közvetve Uniós!!!) pénzen.

Ugyanolyan módon vágja haza a saját nemzetét, mint David Cameron, a jelenlegi kormánypolitika háromszorosan is tönkre teszi a nemzetet:
1. aláássa a magyarok megítélését Európában. Mi itt nem nyerhetünk, aki integrációpárti, annál mi leszünk az Európai É-Korea, aki meg nam az úgyis ki akar majd tenni minket, lásd Cameron és főleg Farage.
2. aláássa Magyarország megítélését a jövőbeli projekteknél (ha nem tesznek ki minket, akkor egyszerűen "otthagynak" a következő integrációs lépésnél)
3. hazavágják az EU megítélését ordas nagy ferdítésékkel és hazugságokkal.

Nincs mit szépíteni, ez a jobboldali holdudvar (nem méltók az értelmiségi jelzőre) teljes erkölcsi megsemmisülése.

Netuddki. 2016.08.16. 19:46:09

Milyen népszavazás? Volt aláírásgyűjtés? Nem? Akkor?

Mindegyik bűnrészes amelyik támogatja a tolvaj bűnöző orbán rezsimet. Az is aki mosdatja őket, az is aki legitimálja a hatalmukat, és az is aki félretájékoztatja a közvéleményt, falaz nekik...

Csabi90 2016.08.16. 19:59:24

Háphápháp. Napi liberális rizsa megvolt...

midnight coder 2016.08.16. 20:00:24

Leginkább azok a bűnösök, akik az európai kultúrába beilleszkedni képtelen iszlamisták tömeges betelepítésével 20 éven belül háborús övezetet akarnak csinálni Nyugat-Európából. Ide sorolható Merkel, de a hazai "'demokratikus" ellenzék is.

$pi$ 2016.08.16. 20:01:55

"Akik ezt a "népszavazást" kitalálták, hazaárulók. Bűnrészesek egy gyűlöletkeltő színjátékban, és vállalniuk kell annak minden következményét."

A népszavazást nem "kitalálni" szokták. A népszavazást a nép kezdeményezi úgy, hogy egy halom ember aláír egy papírt.

Döbbenetesnek tartom amit képesek vagytok elkövetni a népszavazás ellen. Örülök neki, mert így legalább megérti a leglassabb pógár is, hogy kik vagytok. :)

PSX 2016.08.16. 20:04:19

@midnight coder: Hosszú ápolásra szorulsz

val 2016.08.16. 20:12:20

"Akik ezt a "népszavazást" kitalálták, hazaárulók. Bűnrészesek egy gyűlöletkeltő színjátékban"

A 23 millió románozással nem volt semmi probléma.

$pi$ 2016.08.16. 20:17:38

Döbbenetes egyébként, hogy az ellenzék hiva bír süllyedni. Demokratának vallják magukat, követelik a népszavazás betiltását és ingyen is odaadnák az országukat bárkinek aki történetesen erre jár.

Ahogyan ebben a dokumentumfilmben éneklik a gyerekek, "az én országom a tied, örömmel adom":

www.youtube.com/watch?v=K0hD7IffTJs

István Magyari 2016.08.16. 20:19:21

Szerintem a kurva anyád és fattya hazaáruló.

BillEvans 2016.08.16. 20:25:11

Ha nagyon piszi vagyok, akkor megmosolyogni való (de ugyanakkor félelmetesen elkeserítő) amikor egy agyatlan hazaáruló hazaárulózik. De már több évtizedes munkálkodásuk tapasztalatai alapján megszokhattuk ettől a gyalázatos honfitárs humán halmaztól, hogy jellemzően amivel épp másokat vádolnak, abban a legsárosabbak.

porthosz 2016.08.16. 20:36:55

"nincs ugyanis kényszerbetelepítés, semmit nem erőltetett ránk Brüsszel,"

Tavaly még azon az állásponton voltatok hogy menekültek sincsenek, vagy ha vannak is nem erre jönnek, de ha erre jönnek is nem olyan sokan...
Csak úgy mondom, mert megint bele fogtok szaladni a tavalyihoz hasonló irtozatos pofonba.

Nem vagyok fideszes, de szerintem orbánék az un. liberális ellenzéket elnézve tuti arra gondolnak mint a medve az imsert viccben hogy vadász vadász...

anyád egy szőke nő 2016.08.16. 20:37:47

Bezzeg a 23 millió román nem kellett.

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 20:47:19

Haggyukmá'hihetetlen, hogy mekkora agyhalottá sikerült letornásznia magát az elhülyíthető mihígmélymagyaroknak....véleményt kikérni ki lehet filléres internetes felmérésen keresztül is, mivel ez a népszavazási kérdés úgy lett megfogalmazva, hogy (bármilyen eredmény mellett) pont annyi kötelezettséget rójon csak a parlamentre, kormányra, EU-ra, mint egy internetes felmérés....
Csakhogy egyáltalán nem ezen a népszavazáson fog múlni, hogy jöhetnek-e vagy sem... ez csak az EU és a kormány közötti csörte eredményén múlik, amibe a népszavazás nem szól bele. Ha pedig a kormány az EU ellenében hangulatfelméréssel (a betelepítés elutasítottsága) akarna érvelni, azt egy kamu népszavazásnál nagyságrendekkel olcsóbban, profi közvéleménykutató cégekkel is meg tudná csináltatni...
Az, mert ha nyernek a nemek, nem történik semmi: Orbán idáig is ellenállt, a hatalma mindenáton való megtartása érdekében utána is ellent fog, továbbá a népszavazás semmire nem kötelezi a parlamentet (nem ír elő törvénykezési kötelezettséget), ugyanakkor a parlament nem hozhat olyan törvényt, ami ellentmondana valamelyik közösségi törvénynek.
Ha érvénytelen lesz, nem történik semmi: Orbán idáig is ellenállt, utána is ellent fog,
továbbá az érvénytelen népszavazás semmire nem kötelezi a parlamentet (nem ír elő
törvénykezési kötelezettséget), ugyanakkor a parlament nem hozhat olyan
törvényt, ami ellentmondana valamelyik közösségi törvénynek.
Ha nyernek az igenek (nem fognak), nem történik semmi: Orbán idáig is ellenállt,
utána is ellent fog, továbbá a népszavazás semmire nem kötelezi a
parlamentet (nem ír elő törvénykezési kötelezettséget), ugyanakkor a
parlament nem hozhat olyan törvényt, ami ellentmondana valamelyik
közösségi törvénynek.
Tehát érvényes elutasító népszavazás mellett SEM hozhat a magyar parlament elutasító határozatot, ha az egy EU-s rendeletnek ellentmondana.
Ezért is mondják sokan, hogy ez a népszavazás lesz a magyar Brexit-szavazás, mert ha megnyerik, akkor ez alapján - ha a céljaihoz szükségessé válik - Orbán feljogosítva fogja magát érezni a magyar kilépés megszervezésére/előkészítésére, mivel csak abban az esetben mondhatna ellent EU-s rendeletnek magyar jogszabállyal, ha - EU tagság hiányában - az EU rendelet nem lenne kötelező..
Ez a szilárd valóság. Magyar törvény, rendelet, akármi nem mondhat ellen EU-rendeletnek.
Engem halálra nem érdekel az értelmetlen népszavazás, mert tök mindegy, mi a kimenetele (igen-nem-érvénytelen), Orbán úgyis tök ugyanazt fogja csinálni mindegyik esetben, mert ez a népszavazás az égvilágon senkit semmire nem kötelez és jogosít fel.
De Orbán simán válaszút elé állhat, ha nem fogadhatnak el olyan törvényt, ami ellentétes a népszavazás eredményével, és nem ratifikálhatnak olyan szerződést sem, ami ellentétes a népszavazás eredményével.
Kijön egy közös EU-s dokumentum, amit kötelező lenne ratifikálni; amire ugyan Orbánék nemmel szavaztak, de a nem szavazatuk pont annyit ért, mint ma egy MSZP-s parlamenti szavazat.
Innen két lehetősége marad,szembeköpi a "nem"-szavazókat, és mégis ratifikálja a közösen (de nem egyhangúan) elfogadott európai dokumentumot.
Kilép az EU-ból, hogy megússza a ratifikálási kényszert.
Középút nincs. A pávatánc ebben az esetben nem működik.

Pont.

Ja és tudatom a 20-as IQ alatti mihímélymagyar takonynácikkal mint a teljes csürhe igénye nélkül:midnight code,anyád egy szőke nő,$pi$,Csabi90,...stb..stb nem érdemes felsorolni az egész mihígmélymagyar takonynáci trágyahalmot,hogy a családom jól van,én magam ugyancsak,jójó egyre többször jön rám a csuklás amit a NER stabil alapjai, a kőbuta FideSSszavazó orbánribanc takonynácik hoznak rám a túlzott röhögés miatt..heheee.
Ha lehet magyar zenekarra mondani 2016-ban, hogy értékteremtő, az Ismerős Arcok az.Nekem egy daluk egyik sora dübörög folyamatosan a fülembe: "A hülyék mondják meg mi legyen". Sosem hittem volna korábban, hogy ez ilyen időkben is ennyire aktuális lesz.
Úgyhogy csak érvelni,tényekkel,észérvekkel.....tomtom ez náluk csak Illyés Gyula klasszikus mondásával igaz : "A szél kihívásaira, a fa gyökereivel válaszol."...brhühüüüü...

wartburg1963 2016.08.16. 20:52:17

Valóban nincsenek kvóta javaslatok mind Brüsszel, mind pedig Merkel részéről? Valóban nincsenek folyamatos, ostoba, egyébiránt betarthatatlan "ötletelések" az EB részéről a renitens országok kormányait büntetendő horribilis pénzügyi szankciókról?
Valóban kikerült volna a migránsok "méltányos" elosztásának terve Merkel mostani, tizenöt pontos "remek" programcsomagjából?
Vagy ez egy alternatív valóság?
Esetleg csak hazudsz/provokálsz?
Ezzel sajnos csak azt éritek el, hogy az egyébként finoman szólva sem FIDESZ-rajongó szavazók közül egyre többen mennek majd el szavazni októberben.

wartburg1963 2016.08.16. 20:56:27

Szél Bernadett és Fodor Gábor mint a "diktatúra kollaboránsai"? Jajj....

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 21:07:14

@val: Na ennek az "íkúvitéz "mihígmélymagyar takonynácinak válaszolok hamár feldobtad a saját szarod ,oszt hopp hehhee....tátott szájjal aláugrottál.....
Nem véletlenül találták ki annak idején a vagyoni és a műveltségi cenzust.
Műveltségi cenzust most is el tudnék képzelni és általános iskolai
végzettséghez kötném a szavazati jogot. A mai FideSS -mihígmélymagyar szavazók egy része kb. az éti csiga értelmi szintjén vannak,tudom a betűk,azok a fránya betűk,amik a szavakat alkotják,s a szavak a mondatokat és ezek összessége adják a tudást,az értelmet,az a teféléknek a nagymagyarhazzaffyaknak ősellenség.
Amiből szerencsére az evolúció -a tőle megszokott oly bölcs előrelátással-neked semmi nem adott,ellenben jobbikuSS ostobaságból a bőség kosarát kaptad

A 23 millió románra mint potenciális és teljes jogú munkavállalóra utaltak, akik az Orbán-Nastase paktum okán Magyarországon munkát vállalhattak volna, nem pedig a külhoni magyarokra. De ezt te is pontosan tudod.Csak hazudsz.

Mindenkinek jogában áll hülyének lenni, mondta a múlt század kilencvenes éveiben Simicska Lajos, és úgy fest, ez a jog a mai napig él.

Nem volt "23 millió románozás":

"Néhány napja már nem 25, hanem 27 tagállama van az uniónak, Bulgária és Románia az új ?lakó?. Nem állom meg, hogy ennek kapcsán szóba ne hozzam: jobboldaliak úgy vélik, azért is bukta el Orbán a
2002-es választást, mert Kovács László rútul becsapta a választókat. Emlékszünk, megállapodást írt alá Orbán és Năstase, miután ön - a legenda szerint - azt mondta, 23 millió román lepi majd el a magyar
munkaerőpiacot. Németh Zsolt, a Fidesz külpolitikusa állítja, előre tájékoztatta önt a ?paktum? tartalmáról, s megegyeztek, nem teszik kampánytémává a határon túliak ügyét.

Sose mondtam, hogy 23 millió román jön majd dolgozni Magyarországra, hiszen az ország lélekszáma nem azonos a munkaképes lakossággal. Annyit állítottam
csupán, hogy a miniszterelnöknek nem volt joga a parlament által elfogadott ?státustörvényt? kétoldalú megállapodással fölülírnia. Az eredeti törvényszöveg kizárólag a magyar nemzetiségűeknek biztosított
volna kedvezményes munkavállalást, amit az Orbán-Năstase-paktum 23
millió román állampolgárra terjesztett ki. Ezt bíráltam.

www.168ora.hu/cikk.php?...

Ami meg a kettős állampolgárságot illeti (mellesleg a Fidesz saját magával értékvitázva 2004-ig azt mondta, hogy nem akar kettős állampolgárságot), akkor erre nem 23 millió román beözönlése volt a
szocialista válasz. Nem is lehetett, hiszen a kettős állampolgárság csakis a magyar etnikumúakra terjedt volna ki. A 23 millió román még csak nem is akkor került elő, amikor az Orbán-kormány alatt elfogadták a
státustörvényt, hanem csak akkor, amikor Orbán kénytelen volt Năstase román miniszterelnök nyomására azonnal módosítani a törvényt, és
kiterjeszteni a munkavállalási kedvezményeket minden román állampolgárra.

Ha már Orbán sem emlékszik, mi történt a „duális
erőtérben”, lesz-e még valaki, aki emlékezni fog bármire is az egyetlen nagy kormányzó párt több évtizedes uralkodása alatt?

www.168ora.hu/velemeny/...

Azt röhögöm bennetek mihígmélymagyar birkalényekekben, hogy ti is tudjátok, hogy szellemi képességek terén a társadalom legalacsonyabb rétegéhez tartoztok. És iszonyatosan utáltok ezért mindenkit aki nálatok csak egy fél fokkal műveltebb, tanultabb.

A csőcselék dühöng a polgári osztály ellen, itt járunk orbán "polgári" pártjának a következményeként 2016-ban.

val 2016.08.16. 21:11:58

@a nagy hohoohooo: Nagyon jó. Ennek is elmentek otthonról.

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 21:13:30

@wartburg1963:Lehetsz ostoba meg paraszt is. De legalább egyetlen sorban ne akard mindkettőt abszolválni...heheee..

Dimitrisz Avramopulosz EU-biztos:
"nem szabad elfelejteni, hogy a menedékkérők elosztására vonatkozó kvótarendszer felállításáról korábban kötelező érvényű döntés született az Európai Unió Tanácsában".
A három csomagban hozott döntések, tehát azokra is vonatkoznak, akik nem írták alá. Az unióba lépésünk során feltétel nélkül elfogadtuk, ezt a szabályt is, ez alól nem lehet kibújni, még Orbánnak sem.

"A múlt heti EU-csúcson e döntések végrehajtását erősítették csupán meg egy nyilatkozatban."
Na ezt hagyta jóvá Orbán és nem vétózta meg, tehát elismerte annak jogosságát és egyben szembe is köpte önmagát és a híveit!
Most pedig egy álságos kvóta kérdéssel a népszavazás mögé akar bújni.
De nem az a pár száz menekült itt a tényleges ok, á dehogy.
Orbán tavaly kezdett a maffiájával együtt egyre inkább lecsúszni, ki kellett találni valamit, de sürgősen. Még meg se jelentek ez első menekültek a határon, amikor már ment a plakátkampány, a levelezés (menekültnek adjunk pénzt, vagy a magyar családoknak?), a gyűlöletkeltés, a rémísztgető propaganda.
A népszavazás is arra kell, nehogy elaludjon a dolog.
Uszítani kell az embereket, rémisztgetni, és a nagy megmentő szerepében tetszelegni.
Az egész tiszta propaganda, szavazatszerző belpolitikai mutatvány. A menekültek abszolút mellékesek, azokat csak felhasználja a maffiakormány.

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 21:15:29

@val: Amúgy pedig: ott, akkor és annyit irok, amennyit akarok.
Élvezem, hogy a 20-as IQ-d alatt szenvedsz..
Ezért teszem.
Amig gutaütést nem kapsz....heheeee..

val 2016.08.16. 21:20:30

@a nagy hohoohooo: A mentő úton van már hozzád? :D

wartburg1963 2016.08.16. 21:24:57

@a nagy hohoohooo:
"Lehetsz ostoba meg paraszt is. De legalább egyetlen sorban ne akard mindkettőt abszolválni...heheee.."
Ezzel az agyatlan vagdalkozással csak még mélyebbre ásod magad, liberális barom!

siriq111 2016.08.16. 21:28:21

@$pi$: Dobbenet szamomra , hogy ehhez a marhasaghoz meg aszisztalnak is az emberek.

$pi$ 2016.08.16. 21:43:30

@siriq111: A muszlimok maguk megmondják, hogy mit akarnak csinálni európával, de azt azért ne várd, hogy magyarul is megtanuljanak a kedvedért. Angolul viszont szívesen elmondják, hogy mi a tervük:

www.youtube.com/watch?v=44vzMNG2fZc

Muszlim európát akarnak, ahol lefejeznek mindenkit, aki nem ért egyet velük, ahol a sharia törvényei alapján ítélkeznek, ahol nem demokrácia van, hanem iszlám.

Sőt: vannak már európában olyan részek, ahol ma is a sharia tanács dönt jogi kérdésekben. Akik itt laknak azok már hiába várnak segítséget az európai jogtól: sharia van, egy férfi tanú három női tanúval egyenértékű. Ezekben a zónákban már nem választható, hogy aurópai vagy afrikai értékrend szerint élj.

Lehet megböbbenni, svédország már elbukott...

$pi$ 2016.08.16. 21:45:29

@wartburg1963: "Ezzel az agyatlan vagdalkozással"

A nagy hohó közismert troll. Pár hétig nem volt aktív, de pár napja megint megjelent. Valami rokkantnyugdíjas kőműves lehet aki egy éve felfedezte a cop&paste -et és asszem már a kocsmába sem emgedik be. :D

wartburg1963 2016.08.16. 21:53:35

@$pi$: Köszönöm!
Egyébként a hsz-ban "liberális barÁTom-at akartam írni neki, de elgépeltem. Végül is így se rossz-))

sírjatok 2016.08.16. 21:57:55

@a nagy hohoohooo: "Élvezem, hogy a 20-as IQ-d alatt szenvedsz..
Ezért teszem.
Amig gutaütést nem kapsz....heheeee.. "

Értem, tehát te nem azért vitázol, hogy más nézőpontokat is megismerj vagy érveket ütköztess, hanem azért, hogy "jól felbasszál másokat". Ez a helyes, ettől javul az ország, lesz élhető a társadalom meg temetődnek be az árkok.

Baszki, és még az ilyen szokott sírni, hogy bezzegajrópában más a mentalitás :D

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 22:33:24

@sírjatok: Derága "kúvitéz"takonynáci Baro,...engem kímélj meg a hirtelen feltörő 4 elemidtől.....fasse tudja ezek a mai bacik.....nem vagyok beoltva agyrágó bogár ellen..hehehehe...hátha így megérted...tom tom te immunis vagy,...nálad éhenhalna....
Komolyan, ne csak olvassatok, próbáljátok értelmezni is, amit olvastok, hátha sikerül.
Ez a szavazás nem is tudom miről szól, de az biztos, hogy nem a bevándorlásról. Az óriásplakátokon égbeszökő marhaságok, mindenki másról beszél. De az eredmény majd jól fogja mutatni, hogy melyik párt, főleg a FideSS, az ország mely területein kell erősítsenek kampányilag a választásokig.2020-tól elzárják az ide ömlő EU-s pénzcsapokat, amit ugye elvileg azért kaptunk, hogy felzárkózzunk... Onnantól kezdve már csak púp a kormány hátán a tagság, szerintem ennek a jól megtervezett előszele ez is.
Olvasd el a választási cédulán lévő mondatot, ha nem érted egyre, akkor többször, nem arról szavazol, hogy akarsz-e menekültet vagy nem, hanem arról, hogy a kormány döntése nélkül ne legyenek..és mindeközben olyan araboknak (migráns) adják el Budapest legszebb belvárosi épületeit, akik a módszerváltás idején a keletiben, meg a Váci utcában valutáztak. (Hmmm. Honnan az a jó nexus?)
Bárki jöhet , 300-ezerért... ugye.... Nem Ft, hanem kemény valutáért!
Már hányszor le irtam ezt!"....az országgyűlés hozzájárulása nélkül ..."!"Parlamentet kötelező"?
Hogyan? Mire?
HOL látsz ilyent ebben a "kérdésben"?
(értsd: ezt ők ELŐRE szépen kivédték ezzel a megfogalmazással!;
Azért így kérdezi,mert ha lesz pénzelvonás akkor befogadja,ha nem akkor az országgyűléssel meg tiltatja!Nem engedi a népet dönteni,mert pénztől nem akar el esni!
És azokat ki fogja megkérdezni, hogy akarják-e szomszédjuknak, a kínai, vagy mit tudom én, honnan....jött valakit aki drága pénzért vette meg Tónitól a betelepedési engedélyt ,amiből lettek aztán a milliárdjai....sokaknak....!
Rendeztek le ezek valaha is tisztességesen, csavar, sunyi hátsó szándék nélkül valamit is ebben az országban?!
Ez nem olyan bonyolult, hogy a tetteknek következménye van.
Van egy szerződés, ami jogokat biztosít meg kötelezettségeket ír elő.
Van egy tárgyalási metódus, amiben valamilyen módon eldőlnek a ez előírt kötelezettségek.
A kötelezettségeket viszont teljesíteni kell.
Vagy tenni róla, hogy ne legyenek teljesítendő kötelezettségek.
Vagy szerinted a törvények, szerződések opcionálisak?
Ha tetszik, betartjuk, ha meg nem, leszarjuk?
Arról szavaztatna Orbán, hogy megtegyünk-e egy olyan dolgot, amit, ha az EU tagjai vagyunk, meg kell tennünk.
Ha tagok vagyunk, meg kell tenni, ha nem tesszük meg, akkor viszont ki kell lépni, hogy törvényes legyen.
Vagy bűnözőország lesz Magyarország.
Merkel nem azt mondta, hogy az EU minden országába jöhetnek migránsok, hanem azt, hogy Németországba fogad x mennyiségűt. Tehát egy szóval sem beszélt Magyarország nevében. Merkel nem hívta őket, jöttek azok
maguktól is. Merkel mindössze annyit mondott, hogy akik jönnek, azokból
ennyit és ennyit befogadnak. Ráadásul Merkel a szír
menekülteket mondta, de ha jól tudom, akkor nem csak onnan érkeztek és
érkeznek menekültek.
Merkel pont a menekült áradatra és annak következményeire (kerítés
építések, tiltakozások) reagálva mondta, hogy befogadja a Szíriából
érkezőket, tehát semmilyen ráutaló magatartásról nem beszélhetünk.
Ez megint terelés, píár marhaság, hogy az emberek ne azzal foglalkozzanak, ami a valódi gondokat okozza. Egy szar gumicsont, amin lehet rágódni.
Már az orbáni Alaptörvény is alkotmányellenes volt, amelynek egyedüli
célja az orbáni rezsim évtizedekre való bebetonozása volt a hatalomba.
Hatályba lépése a jogállami, törvényes rend elleni merénylet volt.
Szóval ha jobban meggondoljuk, már az Alaptörvényre való hivatkozás is
egy vicc.Pénzért, sok sok pénzért, ami nagyrészt magán zsebekben kötött ki több ezer "bevándorlót" engedtünk be és "tervezünk" továbbra is beengedni. Ez a népszavazás azon túl, hogy demagóg és populista, aljas, gyűlölködő indulatok felkorbácsolására alkalmas csupán. Jogi relevenciája a nullával egyenlő.
Nem sokára mehetsz a Parlamentbe átvenni az elismerésedet. De ha mégsem,ne keseredj el! Magyar seggbe magyar lófaszt fogsz kapni.
A FideSS akkor lesz bajban, ha érvényes lesz a népszavazás, szerintem azzal számolnak és arra játszanak hogy érvénytelen lesz (igen, ez a cinikus logika érvényesül), mert ha a Parlamentet kötelező, érvényes lesz, akkor Viktornak már nem csak azt kell majd elmondania, mint 2004-ben, hogy "az igenek győztek" hanem bizony szembesülni kell majd az egész EU-jog ellenességével is (az égő lesz az Alkotmánybíróságnak is).
Teljesen mellékes, mit mérnek. A FideSS elviszi a szavazóit, egyenként. Nem kérdés.
Ez a népszavazás arról szól mennyi emberben szökkent szárba az orbáni idegengyűlölet. Meg arról mennyi befolyásolható buta ember él nálunk! Túl sok.
Ez a rendszer akkor is menthetetlen.

siriq111 2016.08.16. 22:39:54

@$pi$: Latom te is agyhalott vagy.

val 2016.08.16. 22:41:03

@a nagy hohoohooo: Azt hittem, hogy már megkaptad a szurit és mára csend lesz.

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 22:45:00

@val: Seggem vertem a röhögéstől amikor másodjára a kommentekkel összevetve átolvastam a cikket....nem kell itt semmi nemzetthy rizsa,ugyanaz vezetett Trianonhoz,a szerző pontosan megfogalmazta :

"Pökhendiség és önzés, kiskapuk keresése és előnyök kicsikarása és mindenekfelett a nemzeti ego lebegtetése. Kellő önismeret híján sokkal nagyobb részt akartak maguknak lekanyarintani az európai tortából, mint amilyen járt nekik. És ha valaki figyelmeztette őket a „turpisságra", akkor zavartan motyogtak vagy idiótán mosolyogtak."

Pont.....a többi megint és újra és újra a tett halála,az okoskodás,és ebből lesz új Trianon,jó pár évvel ezelőtt megírtam ,az európai népek megelégelik a kuncsorgó kódus hepciáskodását oszt kis hazánk télleg kis hazánk lesz ,akkora mint ma a legkisebb és legnyomorultabb megye ,ahol a már román határőr is rálő a menekülőkre ...

Minden adott hozzá,egy hatalommániás elmebeteg ,aki nemzetállamot hazudik a "Mimagyarjainak" ami úgy működik:))) ennyi erővel Uri Gellert is alkalmazhatnánk. Annyit ő is tud mondogatni, hogy "...mukodj, mukodj ..."és még szórakoztató is..akik a háromszínű butító ködben nem veszik észre,hogy csak egy kifosztószövetkezet..
És "Mimagyarok..",az Orbán hívők ,őket nem érdeklik a tények, ezért hívők. Ha holnap Orbán kiadná a jelszót az "élő isten Viktor!"békemenetes szektának,hogy apjuk hímringyó,az anyjuk az"élő isten Viktor!"ribanca még kezet is csókolnának neki,de ha az EU-USA-görbeorrú bankok-multik ügynöke,hazaáruló,NEMZETI érdek a haláluk akkor 1,7 millió ember menne másnap kötélért,baltáért fegyverbeszerzési körútra.
Itt igaz a mondás: az én hátamon szántani is lehet, csak nemzetiszínű legyen az eke.” És Orbán az élő isten képe legyen rajta.

Köszi jót mulattam,igazán jó volt látni ahogy még nagyobb hülyét csinálva magából kiröhögteti magát egy újabb jobber.
Vannak ám nagyon egyszerű, hétköznapi dolgok is, amiket még Pista bácsi a faluvégen is könnyedén el tud dönteni...például, ha valaki hülyének látszik, hülyeségeket beszél és hülyeségeket csinál, akkor nagyon nagyon nagy a valószínűsége, hogy az illető nem megjátssza magát.

a nagy hohoohooo 2016.08.16. 22:55:55

@val: Ezt szeretem bennetek "íkúvitéz"takonynácik!Azt olvastam, csak az horkan fel, ha az anyja erkölcseit pejoratív értelemben emlegetik, ha az illető nem biztos az anyja erkölcseiben....brhühüüüü.....
Höhöööö,.......így van ez tapasztalatom szerint a nagyonmélymagyarkodókkal is.
Ime a NER stabil alapja, a kőbuta FideSSszavazó orbánribanc takonynáci..heheee.

Totál hülyét csinált Orbán rajongóiból egy facebookozó
personPropeller access_timetegnap, 08:51 comment179 hozzászólás whatshot10,711 megosztás

Ágoston László érdekes kísérletbe fogott: kiposztolt egy iszlám világot méltató szöveget a közösségi oldalra, majd az írást meg is hirdette Orbán Viktor követői számára (azaz, hogy biztosan eljusson a poszt a rajongók falára).

A szöveg így szólt:

Azt gondolom, hogy minőségi, szeretetteljes és boldog életet csak olyan országban lehet élni, amely a tisztelet kultúráján alapszik, következésképpen a tisztelet hangján beszél. Magyarországnak annak a helynek kell lennie, ahol _mindenkit_ tisztelettel fogadnak, az iszlám világból érkezetteket is tisztelettel fogadják és az iszlámot, a muszlimok, arabok civilizációs gyökereit is rendkívül nagyra értékelik. Az iszlám egy nagy lelki és szellemi építmény, amely nélkül a világnak azon a részén sem béke, sem boldogság, sem kiegyensúlyozott emberi élet nem jöhetne létre. Ezért számunkra az iszlám világból érkezett emberek nem fenyegetést jelentenek, hanem egy magas civilizáció képviselőiként üdvözöljük őket. És nem szégyellünk időnként tanulni sem tőlük.

A szép szavak azonban nem valami ballib migránssimogató korteskedése, hanem Orbán Viktor 2015-ben, arab bankárok előtt elmondott beszédének részlete:

Ágoston szerint a "tréfát" követően néhány óra alatt gyakorlatilag elöntötte oldalát a gyűlölet, volt, aki elküldte a picsába és volt, aki azt kérdezte, ki ez a beteg elme? Pedig ő csak arra volt kíváncsi, mennyire fogják Orbán hívei meggyűlölni azért, "amit a miniszterelnöknek szó nélkül elfogadnak".

Totál hülyét csinált Orbán rajongóiból egy facebookozó

A poszthoz érkezett kommentek meg is hozták az eredményt, további tapasztalatait pedig itt írta meg arról, hogyan fogadták a gyalázkodók, amikor kiderült, kitől származik eredetileg a szöveg.

propeller.hu/itthon/3235962-total-hulyet-csinalt-orban-rajongokbol-egy-facebookozo?utm_source=hirkereso.hu&utm_medium=referral

BiG74 Bodri 2016.08.16. 22:59:38

Kezdjük ott, hogy a hazaárulózás szarházi fityisztalálmány. Ingerlő, de állandó használatával önmagát degradáló kifejezés. Ráadásul az értelmesebbje azonnal kiszúrja, hogy bármikor hazaárulózhat egy hazaáruló is, csak az egybiteseknek harci induló e szó. Ezért egy demokratának hagyni kellene a helyén ezt a kifejezést.
Másrészről, a meghülyítettek és egybiteseknek kár magyarázni a szavazásról, mert ők éppen keményen harcolnak, és nem gondolkodnak. Kár magyarázni az előbbi tág csoportból kiszorultaknak is, akár jobberek, akár liberálisok, akár balosok, mert már rég beárazták ezt a szavazást, jól tudják miről szól.
De nem csak az otthonmaradás az egyetlen értelmes opció! El lehet menni például sörözni is!

siriq111 2016.08.16. 23:02:50

@a nagy hohoohooo: tokeletesen latszodik a szinvonal amit sajnos rengeteg magyar kepvisel. Szanalom ez az orszag.

BiG74 Bodri 2016.08.16. 23:11:38

@a nagy hohoohooo:
Király ötlet, nagyszerű megvalósítás, gyönyörű találat, tiszteletreméltó háttér hitvallás, le a kalappal.

Pop40 2016.08.16. 23:18:41

Vitya valóban hazaáruló, de nem a népszavazás miatt, hanem azért, mert szétlopja az országot.
Migránsügyben igaza van, az az elmebeteg Merkel sara.

siriq111 2016.08.16. 23:20:16

@BiG74 Bodri: Sajos meg ott van a sok agymosott es gondolkodni nem akaro . Egysyeruen szanalmom ez az orszag.
Raadasul meg hazhoz is jon a fidesz agyat mosni. Tuti fel fogom jelenteni oket zaklatasert ha hivogatnak es hazhoz jonnek.

siriq111 2016.08.16. 23:24:15

@BiG74 Bodri: A fidesz meg hazhoz is megy agyat mosni. Siman feljelentem az aktivistait zaklataserha ha telefonalgatnak.

siriq111 2016.08.16. 23:24:44

@siriq111: Valamiert eltunt majd megjelent a comment :D

BiG74 Bodri 2016.08.16. 23:26:20

@siriq111:
Én állok elébük, " ha harc hát legyen harc, gyíkarc!".

Alick 2016.08.16. 23:40:41

A szavazás igazi célja talán nem is belpolitikai, hanem az európai népesség felpiszkálása a menekülteket befogadó kormányaik ellen... és ez nem is egészen esélytelen.

miller light 2016.08.16. 23:46:43

Már megint ez a KÁVÉZÓ. Meg Európa. Haver, vagy te fordíts magadon, vagy a lovadat fordítsd meg, merthogy rosszul ülsz rajta. Ti vagytok a hazaárulók, vastagon. Ahogy a bolsi/libsi eszmeiség mindig is hazaáruló volt. És Európa elárulói is, szóval inkább jobb lenne, ha ezeket a fogalmakat, neveket nem vennétek a szátokra. Milyen egyszerű a világképetek: nektek mindenki agymosott, aki mást gondol vagy mond, mint ti. Szerencsére ti nem lehettek agymosottak, pajtás, merthogy nincs is mit mosni.

miller light 2016.08.16. 23:47:53

@a nagy hohoohooo: Na, te vagy a funkcionális analfabéták mintapéldánya. Ha valamit nem értesz, legalább ne szólj hozzá.

Arthur Bloch 2016.08.17. 07:03:09

Az egész "népszavazás" egy űgyes húzás... Nincs kötelező kvóta csak hülyítés!!! Aki elmegy,majd utólag rájön: egy oltári blőd átverés részesévé vált...hajrá!!!

$pi$ 2016.08.17. 07:54:01

@Arthur Bloch: "Nincs kötelező kvóta csak hülyítés!!!"

Mármint úgy érted, hogy az EU hülyít minket a kötelező kvótával? :D

"egy oltári blőd átverés"

Egyetértek. Be akarnak telepíteni egy csomó külföldit, azt hazudják, hogy az jó lesz nekünk. Ennél nagyobb átverést nem láttunk amióta a ruszkik felszabadítottak minket. :D :D

$pi$ 2016.08.17. 08:05:25

"Több mint száz autót felgyújtottak az elmúlt hetekben Svédországban. Különösen az ország déli részén fekvő Malmöben garázdálkodnak a gyújtogatók: csak keddre virradó éjszaka a rendőrség fél órán belül kilenc bejelentést kapott autótüzekről."

bontottcsirke 2016.08.17. 08:08:22

Rastaszív dobog? Füvescigi ég? Jól van kisfiam.

sírjatok 2016.08.17. 19:51:01

@a nagy hohoohooo: "Derága "kúvitéz"takonynáci Baro,...engem kímélj meg a hirtelen feltörő 4 elemidtől.....fasse tudja ezek a mai bacik.....nem vagyok beoltva agyrágó bogár ellen..hehehehe...hátha így megérted...tom tom te immunis vagy,...nálad éhenhalna...."

Csövesek szoktak ilyen szánalmasan hadoválni :D Most cigit akarsz, vagy mi van?

Arthur Bloch 2016.08.18. 05:58:09

@$pi$: bozo!!! Olvasni és azt értelmezni az általánosban kellett volna megtanulni! A gondolat-ferdítés Kecóék találmánya! A leírt sorok ennek a tipikus példája! Hajrá !!!!
süti beállítások módosítása