Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Hadházy és Szél szemben egymással

2016. július 26. - Európa Kávézó

Az LMP-válság újabb fejezetéhez érkezett. Az alapító, Schiffer András bukása/buktatása után az orbáni népszavazás láttatja az LMP-n belüli konfliktusokat. Miközben Szél Bernadett - Orbán tusványosi árnyékában - bejelentette, hogy a párt a Fidesszel és a Jobbikkal tart a népszavazáson, addig Hadházy Ákos egy mai interjúban azt közölte, hogy távol marad a voksolástól. Szétesik az LMP?

Az ország sorsát jelentősen befolyásoló, amúgy mélyen hazug és gyűlöletkeltő népszavazás rendesen bevágott a Lehet Más a Politika soraiba. Szél társelnöknő azért ment Orbán erdélyi buzizós, nőket alázó, Európa-ellenes táborába, hogy támogatásáról biztosítsa a Fideszt. Hadházy Ákos ellenben a DK által javasolt távolmaradást választaná. Hadházy ma megjelent, a hvg.hu által közölt interjúja más szempontból is érdekes. 

Az LMP új társelnöke többször kérésre sem volt hajlandó elhatárolódni a Jobbiktól, ugyanakkor nyitottnak mutatkozott a demokratikus ellenzéki pártokkal való együttműködésre. A Gyurcsány Ferencre vonatkozó kérdésre úgy felelt, hogy nem minden párt érti, hogy "új műsorhoz új férfi kell." Ez a mondás több szempontból is különös. Gyurcsány a Demokratikus Koalíció legitimen megválasztott elnöke. Pártja ma minden adat szerint támogatottabb, népszerúbb az LMP-nél. Ha pedig új műsorhoz, új férfi kell, akkor Hadházy pedigréje nem igazán tökéletes. 2013-ig volt a Fidesz tagja, sőt, önkormányzati képviselője. Tehát támogatta például az Alkotmánybíróság szétverését, a magánnyugdíjak ellopását, és még sorolhatnánk. 

Képzeljük el azt a helyzetet, amikor a demokratikus pártokkal tárgyaló LMP személyi kifogásokat tesz, akár a le nem zárt ügyekkel rendelkező Molnár Gyulával szemben, miközben a társelnök alig pár éve még Orbán pártjának tagja volt, annak a pártnak, amelyik parancsára eljárás indult Molnár Gyula ellen. Ugye, hogy furcsa lenne? Hadházynak, aki tiszteletreméltó buzgalommal dolgozik fideszes korrupciós ügyeken, egyelőre a párton belül kell tisztáznia az LMP viszonyát a gyűlöletes népszavazásról. Hadházy Schifferrel is vitába szállt, aki azzal igazolta mindenről lemondását, hogy értelmiségi háttér kéne az LMP-nek, az új társelnök szerint pedig van ilyen. Most akkor ki mond igazat? És akkor miért lépett le Schiffer?

Szél Bernadett mintha korábbi fideszes támogatásokat köszönne meg, és tesz szívességet, a korábban Fidesz-tag Hadházy elrohadt pártnak nevezi korábbi társait és más utat javasol. Lassan dönteniük kellene, kivel mennek. Orbánnal és a Jobbikkal, vagy a többiekkel?

A kettő között nincs út, csak a megsemmisülés.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr638914736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 08:52:48

Ha a "többiekkel" - értsd: a ballibekkel - mennek, az az LMP halálos ítélete lenne. Azaz arra biztosan nem mennek.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 09:56:25

@a BircaHang Média szerk.: És szerinted egy 3%-os pártnek egyedül mi az esélye a Fidesszel szemben? Ha 2018-ban koalára kényszerülnek a Fidesszel az fogja a halálosítéletüket jelenteni. Lásd MDF, Kisgazdák....

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 10:09:19

@The Ghost Wolf:

Kispárt, az esély a bekerülés ismét.

Egy kispárt célja az önazonosság védelme.

Valószínűleg ellenzlkben maradnak, a Fidesz szinte biztos, hogy egyedül fog tudni kormányozni 2018 után is.

nolto 2016.07.26. 10:39:16

Mi az, hogy a kettő közt nincs út? Van az, és a teljes népességen belül arra lenne a legnagyobb igény, olyan 40-45%-nyi embernek nem kell sem a Fidesz-Jobbik, sem a "demokratikus ellenzék".

2016.07.26. 11:07:30

Az a 40-50 % választani nem tudó ember, akik önmagukban 2/3-ot adhatnának bárkinek, azok tudják, hogy mit szeretnének? Tudják, hogy milyen pártot támogatnának, vagy csak unják a politikát és senkire se szavaznának? Jó lenne tudni, érdekelne olyan ember véleménye, aki közéjük tartozik.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 11:39:26

@a BircaHang Média szerk.: Az nagy ellenzékiség, hogy egyedül vagyunk. Ennek mi az értelme? Hogy az ellenzéki összefogást gyengítsék? Bár sok szavazóljuk nem lehet. Mert most olyan 3%-on állnak. Az elmúlt választásokon is csak a Fidesz hathatós segítségével tudták összesedni az induláshoz szükséges kopogtató cédulákat.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 11:58:24

@The Ghost Wolf:

Az LMP ellenzi a ballib utat, miért fogja össze azokkal, akik ezt akarják?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 11:59:31

@The Ghost Wolf:

Bejutott az LMP a parlamentbe 2 éve is, 2 év múlva is be fog jutni, kivéve, ha beáll valami balliba összefogdosásba.

noviktorka 2016.07.26. 12:20:03

@a BircaHang Média szerk.: Fantasztikus siker lesz, ha az LMP önállóan bejut a parlamentbe és az orbáni rablás tovább folyik.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 12:21:40

@a BircaHang Média szerk.: Az LMP-nek az a baja, hogy ők minden utat elleneznek. A nevükben is ezt akarják megmutaatni (Lehet Más a Politika) csak arra nem tudnal semmiféle alternatívát felmutatni, hogy mit akarnak. Olyanok mint az egyszeri óvodások. Csak az egyszeri óvodás még me tudja, hogy a nem az nem alternatíva.
Az LMP-nél egyelőre csak az megy, hogy mindenre nemet mondanak.
Ebből nem lehet még politikai programot sem csinálni.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 12:22:15

@noviktorka:

Nincs ilyen rablás, ez csak ballib fantázia. De ha lenne is,. annál sokkal nagyobb tragédia lenne egy ballib kormányzás.

Az LMP a korrupciót is elítéli és a ballibaizmust is.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 12:25:06

@a BircaHang Média szerk.: 2014-ben jutottak úgy be a parlamentbe, hogy a kopogtatócédulák leadási határidejének lejárta előtt 24 órával még sehogy sem álltak a kopogtatócédulákkal. Aztán a határidőre valamiféle csoda (Fidesz) folytán mégiscsak összejött a szükséges mennyiségű ajánlás.
Eze után kurva nagy eredmény, hogy ismételten bejutottak a parlamentbe.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 12:35:22

@a BircaHang Média szerk.: Az a baj, hogy az LMP mindenre nemet mond. Erre nem lehet politikát és politikai programot építeni. A multiellenességet hogy a picsába akarják megvalósítani? Ha nincsenek multik, akkor iíPhone, autó, TV sincs ám.
És kommunikálhatnak fülstjelekkel, mint az indiánok.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 13:06:10

@The Ghost Wolf:

A parlamentbe jutáshpz szavazatok kellenek, nem kopogtatócédulák.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 13:07:25

@The Ghost Wolf:

Függetlenség kell és populizmus, a liberális módszerek és tervek sehová se vezetnek. Ezt az LMP is felismerte, nem csak a Fidesz és a Jobbik.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2016.07.26. 13:20:09

@a BircaHang Média szerk.: Azt áruld már el nekem, hogy egy globlizált világban egy ásványikincsekben szegény, nyersanyag hiányos ország, amelyik még az energiahordozókból is importra szorul, hogy a bámatos picsában lehet független?
Valymi értelme válszt akarok hallani, nem a szokványos hülyeségeket.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.26. 13:41:24

@The Ghost Wolf:

Abszolút független még egy nagyhatalom se lehet, nem is ez a cél. Viszont feladni a harcot és beletőrödni abba, hogy a magyar népet kizsigereli a nyugat, sőt - mint a ballibák - ezt jónak tartani abszurdum.

Mariann19 2016.07.26. 13:42:11

Bármilyen hihetetlen, az LMP önállóan kíván működni, autonóm elvekkel, és nem kíván hozzácsapódni egyik ellenzéki párthoz sem. Pont. Miért is tenné?
Pártjának építéséhez rontana bármely ellenzéki párttal összefogni, hiszen a választék mindegyikének van stigmája, amely riasztó a jövőbeni választók megnyeréséhez.
Az ellenzék összefogását sem preferálja szerintem, hiszen a 2014-es választások előtti összeborulási kísérlet kudarca figyelmeztető ómen a hasonló elképzelésekre.
Szél Bernadett tusványosi jelenlétét tévesen értelmezi az, aki ezt a Fidesszel való együttműködés jelének tekinti. Szél Bernadett eleget tett a meghívásnak - mint korábban Schiffer András is tette - és felvállalta a magyar valóság bemutatását a Fidesz áldásos tevékenységének bírálatával. El kell olvasni a beszédét, és a helyén kell értékelni, és nem ellenpropagandát kreálni!
Elég szomorú, hogy a többi ellenzéki párt nem vette a fáradtságot, hogy tiszteletét tegye Tusványoson, és mintegy ellensúlyként enyhítse Orbán ott elmondott agymenéseit.
Az a tény, hogy az LMP az októberi választással azonosulni tud, az csupán azt jelenti, hogy egyes kérdésekben az álláspontok találkoznak. Azonban semmiképpen nem reprezentálja a Fidesszel való együttműködési szándékot.
Be kell valljam, most kezdek a LMP-vel szimpatizálni, mert látom helyben az emberekkel való kapcsolat kiépítéséhez tett erőfeszítéseiket. Hiohetetlenül sokat dolgoznak, és úgy látom és érzem, értünk.

ulpius66 2016.07.26. 13:49:16

Akkor legyen Fidesz-KDNP-JOBBIK-LMP koalíció!!

Ez a koalíció minden egyéni választókerületben nyerne!

A listás szavazatok 70-75%-t is hoznák!

Ebben az esetben a 199 fős magyar Parlamentben lenne 170 képviselőjük....míg a ballibsiknek 30 fő!!!!

Az már csak megegyezés kérdése, hogy a bejutott képviselők hogyan oszlanak meg.

Lenne 130 fideszes, 30 JOBBIK, és 10 fő az LMP-ből......

Ennyike!

Kevercs 2016.07.26. 14:38:44

Szerintem valós magyarázat nem adható arra, hogy az LMP miért tesz eleget ezeknek a posványosi jelenlétre vonatkozó meglhívásoknak. Hacsak nem ők is az erdélyi magyarokat szeretnék meggyőzni arról, hogy érdemes erre a pártra szavazni. Ha ezt az egészet a háttérből a Siffer irányítja az kész politikai katasztrófa.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.26. 17:00:51

@a BircaHang Média szerk.: Ha a fidesszel mennek, az is. Borítékolhatjuk, hogy nemlehetmás.

Andráska8 2016.07.26. 19:03:52

Eddig is a Fidesz mögött voltak.

2016.07.26. 19:36:58

A pasi tekintetéből ítélve nagyon bírná ha Bernike előtte térdelne nyitott szájjal. Ha erre rájön Szél, akkor felhasználhatja bájait az ellenség meggyengítésére.DD

István Gere 2016.07.26. 21:42:51

A bibliában olvastam a tékozló fiuról, akit vétkei, eltévedése ellenére visszsfogadtak. Én rá is ezt a mércét alkalmaznám! Ismert kiállása, munkája, feltárt tényei sokszorosan felül mulják előző "bűneit"! Sok ilyen embert látnék szívesen a politikában. De ha nincs politika (mert ennek a paródiáját látom), akkor is szívesen megnézem, hallgatom. Még talán használt autót is bátran vennék tőle!

noviktorka 2016.07.26. 21:54:49

@a BircaHang Média szerk.: Aszondod, hogy nincsen is rablás? Méé, benne vagy a buliban vagy csak simán gyapjas vagy? Igaz, hogy a szocik elég bénák voltak, mert nem tudtak mit kezdeni a fidesz mindent letaroló mentalitásával, de kormányszintre nem emelték a korrupciót, mint ez a maffiabanda. Az a helyzet, hogy ez az ország nem csak abból az 1/3 megtévesztett vagy éppen szemforgató emberből áll, aki a fideszre szavazott.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.26. 22:12:21

@a BircaHang Média szerk.: Eddig a fidesz-protest szavazatok juttatták be őket, akik nem akartak a ballibekre szavazni. Miért szavazna bárki is az LMP-re, ha szavazhat a fideszre is? Miért szavazna bárki is az LMP-re, aki okádik a fidesztől?

Arthur Bloch 2016.07.27. 05:38:44

@a BircaHang Média szerk.: Számomra az kétségbeejtő,ha valaki ennyire "birca"! Mennyi észbeli készség kell az ilyen okossághoz???- M.o.-ot kizsigereli a Nyugat?! Bozo lll

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 05:47:02

@a keresztényeket bántani tilos:

S mégis bejutottak. Olyanok szavaztak rájuk, akik nem akarnak ballib kormányt, de Fidesz-egyeduralmat se. Én is az LMP-re szavaztam.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 05:47:52

@Arthur Bloch:

Az ország metermelte profit belföldön marad? Nem. Akkor miről beszélünk?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 05:49:00

@noviktorka:

Minden politikus a hatalomban korrupt, azaz nem ez a fő szempont egy kormányzat megítélésekor, hanem pozitív tettei.

Arthur Bloch 2016.07.27. 06:43:28

@a BircaHang Média szerk.: Fenomenális az ilyen közgazdasági hozzáértés... A gengszterváltáskor a nyugati tőke/cégek invesztáltak a magyar gazdaságba,hisz olyan, mint magyar tőkésosztály,magyar tőke nem volt! A befektetett tőke kamatai/a cégek haszna megoszlik - részben adóként marad itthon,részben kiviszik! Emellett eddig az Eu meglehetősen segítette az "elmaradottabb" országokat, 2020 után ez már nem lesz így...Néha ésszel is, nem csak indulatból kellene gondolkodni...Ez így van Bulgáriában is,vagy tévedek ?!

Arthur Bloch 2016.07.27. 06:52:04

@BircaHang Média.....: Egy kis segítség - A gengszterváltáskor ki invesztált a magyar gazdaságba? - A befektetett külföldi tőke alakította ki az új gazdasági szerkezetet, a cégek haszna/adó nagyrészt itthon marad, - emellett 2020-ig az EU-s pénzek adják a tényleges fejleszthetőség alapjait, - lásd manapság a csökkenés már látszik is a hazai gazdasági viszonyok alakulásában! - Más : Bulgáriában nem így van ???! A hozzáértés, vagy az előbbiek kritikája megmutatná,hogy nem fizetett troll a "birca"... ezért csak bozo...

gondora 2016.07.27. 07:15:04

@a BircaHang Média szerk.: És mi az eredmény? Maradt a FIDESZ egyeduralma.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 08:21:22

@Arthur Bloch:

A gond az, hogy ez az út sehovú se vezet. Sosem lesz az országban az életszínvonal nyugati, ha a haszon folyamatosan kivándorol.

BG-ban ugyanez van ott is kizsigereli az országot a nyugat.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 08:21:57

@gondora:

Maradjon, ha az alternatíva a ballib országrontás.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.27. 08:33:36

@a BircaHang Média szerk.: a.te.ervelesi.hibad.hu/anekdotikus-bizonyitas

A világon a tapasztalat azt mutatja, hogy az "egyiket sem" szavazás az urnához járulók 1%-át, extrém esetekben 2-3%-át szokta kitenni ott, ahol létezik ilyen intézmény. Azzal az LMP nem jut be.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 08:52:02

@a keresztényeket bántani tilos:

Hol itt az érvelési hiba???

Az LMP elutasítja aballib eszmeiséget, pont.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 09:17:59

@a keresztényeket bántani tilos:

Ha a ballibák kiszorítása a cél, akkor természetesen igen.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.27. 09:26:22

@a BircaHang Média szerk.: Akkor miért szavazna bárki is rá, ha szavazhat a fideszre is?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 09:37:22

@a keresztényeket bántani tilos:

Messze van még 2018. Ha addigra ballib lesz az LMP, természetesen nem fogok rájuk szavazni, de kétlem, hogy ez történne.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 10:07:56

@a keresztényeket bántani tilos:

Mindenkinek más.

Én a magam részéről a következőket nem szeretem a Fideszben:
- ballib korrupció helyett fideszes korrupció,
- túl sok a jelképes politika, a ballib buta jelképek lecserélése újakra,
- nacionalista alternatíva,
- értelmetlen, pillanatnyi érdekeket kiszolgáló törvényhozás (pl. budapesti választási törvény, egyházi törvény, új alkotmány),
- nemzetközi nagytőke helyett magyar nagytőkésosztály építése.

Amit viszont sikernek tartok:
- a ballib szellemi terror megtörése, szabadabb szellemi légkör teremtése,
- a bankoknak és multiknak egy-egy pofon lekeverése, a nyugdíjak visszavétele a hiénáktól, rezsicsökkentés,
- keleti nyitás, a nyugati integráció lazítása,
- elitizmus helyett populizmus: a kisemberek felé fordulás,
- bátor antibrüsszelita kiállás az ország érdekeiért, lásd pl. az iszlamisták leverése tavaly Röszkénél.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 10:09:15

@a keresztényeket bántani tilos:

Mindenkinek más.

Én a magam részéről a következőket nem szeretem a Fideszben:
- ballib korrupció helyett fideszes korrupció,
- túl sok a jelképes politika, a ballib buta jelképek lecserélése újakra,
- nacionalista alternatíva,
- értelmetlen, pillanatnyi érdekeket kiszolgáló törvényhozás (pl. budapesti választási törvény, egyházi törvény, új alkotmány),
- nemzetközi nagytőke helyett magyar nagytőkésosztály építése.

Amit viszont sikernek tartok:
- a ballib szellemi terror megtörése, szabadabb szellemi légkör teremtése,
- a bankoknak és multiknak egy-egy pofon lekeverése, a nyugdíjak visszavétele a hiénáktól, rezsicsökkentés,
- keleti nyitás, a nyugati integráció lazítása,
- elitizmus helyett populizmus: a kisemberek felé fordulás,
- bátor antibrüsszelita kiállás az ország érdekeiért, lásd pl. az iszlamisták leverése tavaly Röszkénél.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.27. 10:34:29

@a BircaHang Média szerk.: Tehát nem tetszik neked az, amit a "ballibák" kritizálnak, de tetszik neked a kommunista véleményterror, és az újbeszél, amit erőltetnek. Értem. Narancsköd.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.27. 10:44:32

@a keresztényeket bántani tilos:

Semmilyen véleményterror nem tetszik, de Mo-on a vélemények elnyomása és a cenzúra leginkább a liberálisokra jellemző.

Szalay Miklós 2016.07.27. 11:00:33

Akit kicsit közelebbről érdekelne a politikai (és gazdasági) bal- és jobboldal mibenléte, az ezt nézze meg:

egyvilag.hu/temak.shtml#temaid073

(A legfelső sor a kép tetején, "Bal oldal - Jobb oldal". Az írás doc és pdf formátumban tölthető le. Ez egyébként egy nagyobb mű egy darabja, mely megpróbálja módszeresen, de azért érthetően elmagyarázni, hogyan működik a világ.)

Érdekes lehetnek továbbá a csoportokról szóló részek is, különösen, hogy mik tartják össze őket.

kentersturz 2016.07.27. 11:21:32

Az LMP álláspontját Szél Bernadett társelnök igyekezett tisztázni Tusványoson, és a magyar sajtóban úgy terjedt el a dolog, hogy az LMP is nemre buzdít, "az LMP egy követ fúj Orbánnal", az LMP a "Fidesz csicskája lett".

Mivel az Index tudósítói is jelen voltak a frakcióvezetői vitán, biztosan tudjuk, hogy semmi ilyet nem jelentett ki Szél.

index.hu/belfold/2016/07/27/az_lmp_vezetoi_bojkottaljak_orban_kvotanepszavazasat/

Most akkor ki füllent?

laci_52 2016.07.27. 11:24:12

Kit érdekel már az SZDSZ-klón LMP? '18-ban kiesnek a parlamentből, utána végleg eltűnnek, használható embereiket pedig magába szippantja a Fidesz.

Ballib cenzúrázók réme 15 2016.07.27. 13:17:26

Egy újabb pofon a Gyurcsnyista bérbloggertől a semminek.
Nektek mind1 csak legyen kit gyűlölni.
Hogy éppen Quimby-t kell parancsra gyűlölni, vagy az LMP-t, esetleg Szél Bernadettet az nektek egyre megy.
MIndenkit aki nem bégeti a Gyurcsnyista bérrettegést parancsra.

index.hu/belfold/2016/07/27/az_lmp_vezetoi_bojkottaljak_orban_kvotanepszavazasat/

Szél Bernadett LMP-s társelnök tusványosi fellépése féloldalasan jutott el a magyar médiába, ezért elterjedt, hogy az ellenzéki párt is Orbán Viktor álláspontját osztja. Pedig Szél arról beszélt Tusványoson, hogy az LMP-sek különbözőképp dönthetnek a kérdésben. Szél az Indexnek most azt mondta: olyannyira nincs Orbán pártján, hogy ő maga nem megy el szavazni.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.27. 15:20:45

@a BircaHang Média szerk.: www.youtube.com/watch?v=VEyxtTF4wiU&feature=youtu.be

Persze, mert most azt a velemenyt cenzurazzak, ami neked nem tetszik. Boldog a let a kommunista posvanyban a magad fajta kommunistaknak.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 05:27:05

@a BircaHang Média szerk.: Nem, de nem is ezt mondtam.

Most azt cenzúrázzák, ami neked nem tetszik, amiről nem szeretsz tudomást venni a komcsi világképed miatt. Így könnyű örömködni, és betrollkodni mindenhova, hogy nem is van cenzúra, csak az a gáz, hogy van, és sokkal erősebb, mint a "ballibák" idejében.

Az más kérdés, hogy mivel fideszes komcsi vagy, neked tetszik, a propaganda által hangoztatott hazugság-háló, és nem zavar, hogy elnyomják (cenzúrázzák) a valóságot.

Meg egyébként is magad mondtad ki a kommunista lázálmaidat például a bankok extra adóiról, aminek eredménye képpen megszűnt az ingyenes bankolás, és a látra szóló kamatot biztosító bankszámla. Meg arról, hogy szeretnél a putyini új Szovjetúnió része lenni Európa helyett. Meg hogy a populizmus (tehát a dolgok leegyszerűsítése, és féligazságok alapján hazug propaganda nyomatása) is jó.

Ezeknek tapsikolsz, magad mondtad fentebb. Persze ez az ország gazdasági állapotának, és úgy általában a magyar embereknek ez végeredményben kurva szar, de ahogy érzed. Tapsikolj, kis komcsi.

Tapsikolj majd akkor is, amikor nem lesz, aki megtermelje a francos nyugdíjadat, és a gyerekeidnek sem lesz munkája, amivel el tudna tartani téged.

Tapsikolj!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 06:01:43

@a keresztényeket bántani tilos:

Senki nem cenzúráz semmit, azaz nem tudom miről beszélsz. Szerintem te se tudod...

Az ország gazdasági állapotának oka az, hogy a profit kimegy nyugatra. S ez ellen éppen Orbánék tettek meg egyes bátortalan, de mégis fontos lépéseket. Egyszerű közgazdaság: ha elveszik a hasznodat, más fog jóllalkni, nem te.

Putyin napjaink kiemelkedő politikusa, értékei az emberiség értékei. A vele való barátság alapvető minden tisztességes, populista ember számára.

A populizmus szó valódi jelentése: néppártiság, a kisember szolgálata.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 06:22:57

@a BircaHang Média szerk.: Például a KSH cenzúrázza a gazdasági mutatókat.

A profit azért megy ki nyugatra, mert a különadók miatt nem éri meg itt befektetni, és új munkahelyeket csinálni. De majd egy komcsi pont megérti a gazdaság működését....

Putyin napjaink Sztálinja, ha ismernél valódi orosz embereket, akik testközelből látják, te is tudnád, hogy mi a helyzet Oroszországban - de majd pont egy komcsi fog megrémülni Sztálin tetteitől.

A populizmus a kommunisták fegyvere. Nézd meg Lenin bármelyik beszédét, Rákosi akármelyik megszólalását. Amikor '49-ben lesöpörték nagyapám padlását, ugyanazokat a szavakat használták, mint te most, még a központozás is ugyanott volt, csak a nevek voltak mások, de az ideológia, és a végeredmény ugyanaz volt.

Messziről felismerem a kommenisták bűzét, és a tied facsarja az orrom.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 08:24:14

@a keresztényeket bántani tilos:

A statisztika nem cenzűra.

Különadók? Ne viccelj.

Putyin nem napjaink Sztálina, hanem demokratikusan megválasztott vezető.

Jól ismerem az orosz helyzetet.

A populizmust kevered a demagógiával.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 08:54:32

@a BircaHang Média szerk.: "Cenzúra: A cenzúra információk hozzáférhetőségének és terjesztésének a felügyelete, elsősorban politikai és morális alapokon. Szűkebb értelemben csak az államilag gyakorolt, külön erre a feladatra alakult szervek által végzett információszűrést nevezzük cenzúrának"

És akkor most mesélj szépen arról a sok ellenzéki szerveződésről, amiről a "közszolgálati" csatornák beszámolnak. Aztán mesélj a médiatanácsról, ami milliós nagyságrendű büntetésekkel, frekvenciák elvételével, és egyéb finomságokkal bünteti azokat, akik be mernek számolni olyan dolgokról, ami a Kedves Vezetőnek nem tetszik. Például üresen kongó stadionok, masszív munkaerő-hiány a képzések ellehetetlenítése, az iskolák szétverése miatt, romló hosszútávú államháztartási adatok a növekvő kivándorlás miatt (mert elmennek, akiknek elegük van a magadfajta komcsikból).

Persze kommunisták nem értik, hogy egy agyonadóztatott szektornál a különadók mit jelentenek, miért fojtják meg a szektort, és miért teszik lehetetlenné a rendes működést. Egyszerű logika: a banki különadók óta nincsenek ingyenes bankszámlák, és látra szóló kamat semmilyen szinten. Ha vállalkoztál volna, vagy simán csak nem lennél kommunista, hánynál a különadóktól, ahogy hánytunk mi akkor is tőle, amikor Gyurcsány Robin Hood adózott. De persze nyilván soha nem vállalkoztál, még egy adóbevallást sem értenél meg, ezért tapsikolsz ennek a komcsi borzadájnak.

Putyin ellenzéke vagy meghal, vagy külföldre menekül. Ezek letagadhatatlan tények, bár az állami média nem számol be róla (nyilván) és az állam csecsén élő, kizárólag a propaganda tompítása, és a műellenzék legitimálása miatt létező 444 sem nagyon. Utoljára Sztálin idejében volt ilyen. Orosz ismerősömnek feltették a kérdést: ki jobb elnök, Jelcin, vagy Putyin? A válasz: "Egyik sem nevezhető jó elnöknek, de Jelcinnel a nyugat, és a piacgazdaság felé haladtunk, míg Putyin visszavezet a pártállami szovjet időkbe."

A demokratikus berendezkedés folyamatosan változó politikai rendszert takar. Demokratikus berendezkedésben elképzelhetetlen, hogy magas vezető posztokat egy személy két ciklusnál tovább töltsön be. Demokratikus berendezkedésben mindig, bármelyik vezető leváltható.

Lófaszt ismered az orosz helyzetet, a demokráciáról sincs fogalmad, csak az állami szűrőn (cenzúrán) keresztül hozzád eljutó információk alapján döntesz. De ez neked kényelmes, mert az állami média vigyáz rá, hogy csak a neked tetsző információk jussanak el hozzád, és ami esetleg kognitív disszonanciát okozhatna, az nem. 1989 előtt Magyarország államformája Népköztársaság volt, volt szavazás, és lehetett szavazni az MSZP-re, és a Népfrontra, de mindkettő ugyanazt jelentette, viszont a nyugat felé lehetett mondani, hogy nézzétek, demokrácia van, van szavazás!

A populizmus pedig a demagógia egyik alfaja, úgymond szinoním fogalmak, csak a komcsik nem szeretik nevén nevezni a gyereket.

És még mindig nem tudod (mert nem lehet) cáfolni azt, hogy Rákosi ugyanezekkel a szavakkal söpörte ki nagyapám padlását, és az is "demokratikus" módon megválasztott kormány volt - a maga módján.

Egyébként meg:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyes-ketely

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:04:07

@a keresztényeket bántani tilos:

Téves. A cenzúra azt jelenti: az állam korlátozza a véleményszabadságot, s nem azt, hogy X nem mondhatja el a véleményét Y lapban.

Ha pl. a Népszabadságban nem jelenhet meg antiszemita cikk, az nem azt jelenti, hogy cenzúra van. Egyszerűen a NSZ szerkesztőségi politikája ilyen. Cenzúra akkor lenne, ha az állam korlátozná a lapok, a médiák tartalmát. Viszont az állam egyedül a SAJÁT médiáiban korlátoz, az állami médiákban, ami szimpla szerkesztési politika. Ha egy országban vannak független médiák és az állam nem alkalmaz semmilyen befolyást arra, hogy ezekben mi lehet, akkor abban az országban nincs cenzúra.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:05:29

@a keresztényeket bántani tilos:

A különadók értelme: valamit visszakapni a kisíbolt profitból. Ha nem lenne a magyar gazdaság 80 %-a idegen kézben, nem kellenének különadók.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 09:06:04

@a BircaHang Média szerk.: "Cenzúra akkor lenne, ha az állam korlátozná a lapok, a médiák tartalmát."
"Aztán mesélj a médiatanácsról, ami milliós nagyságrendű büntetésekkel, frekvenciák elvételével, és egyéb finomságokkal bünteti azokat, akik be mernek számolni olyan dolgokról, ami a Kedves Vezetőnek nem tetszik."

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:06:57

@a keresztényeket bántani tilos:

"Putyin ellenzéke vagy meghal, vagy külföldre menekül."

Mese. Nyugati propaganda. Semmi más.

"Orosz ismerősömnek feltették a kérdést: ki jobb elnök, Jelcin, vagy Putyin? A válasz: "Egyik sem nevezhető jó elnöknek, de Jelcinnel a nyugat, és a piacgazdaság felé haladtunk, míg Putyin visszavezet a pártállami szovjet időkbe.""

Orosz ismerősöddel az oroszok 90 %-a nem ért egyet.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:08:52

@a keresztényeket bántani tilos:

"A demokratikus berendezkedés folyamatosan változó politikai rendszert takar."

Így igaz. A liberális rend leváltása is e folyamat része.

"Demokratikus berendezkedésben elképzelhetetlen, hogy magas vezető posztokat egy személy két ciklusnál tovább töltsön be."

Ennek nézz utána. Ugyanis ezzel azt állítod, hogy fél Nyugat-Európa nem demokratikus.

"Demokratikus berendezkedésben mindig, bármelyik vezető leváltható."

Így igaz.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:11:23

@a keresztényeket bántani tilos:

"Lófaszt ismered az orosz helyzetet, a demokráciáról sincs fogalmad, csak az állami szűrőn (cenzúrán) keresztül hozzád eljutó információk alapján döntesz."

Magyar állami médiát utoljára áprilisban néztem/olvastam...

"1989 előtt Magyarország államformája Népköztársaság volt, volt szavazás, és lehetett szavazni az MSZP-re, és a Népfrontra"

Tévedsz. NEM lehetett. Csak a HNF-ra lehetett szavazni.

"a nyugat felé lehetett mondani, hogy nézzétek, demokrácia van, van szavazás"

Nem, nem ezt mondták. Kifejezetten NÉPI demokráciának hívták, s az alkotmányban is szerepelt a Párt vezető szerepe.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:12:01

@a keresztényeket bántani tilos:

"Egyébként meg:
a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyes-ketely"

Ezt meg mire írtad?

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:12:31

@a keresztényeket bántani tilos:

"Rákosi ugyanezekkel a szavakkal söpörte ki nagyapám padlását, és az is "demokratikus" módon megválasztott kormány volt"

Nem igaz, nem volt. Nézz utána!

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:13:53

@a keresztényeket bántani tilos:

Tudsz tv-csatornát, rádiót, lapot szabadon alapítani? Tudsz. Azaz nincs cenzúra. Az, hogy vannak szabályok tény. Nyugaton is vannak.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 09:15:49

@a BircaHang Média szerk.: A magyar gazdaság 80%-a azért van "idegen kézben" mert a nagyon magas adók miatt egyszerűen nem tud beindulni a vállalkozási kedv.

Szingapúri csajszi nem értette, itt a fiatalok miért nem vállalkoznak. Ott ugyanis az megy, hogy az iskolából kikerülő fiatalok azonnal kiváltják a vállalkozási kártyát. Meghatározott bevételig egyáltalán nem, vagy csak nagyon alacsony adót kell fizetniük, és lényegében kockázat nélkül vághatnak bele üzletekbe, ha nem sikerül, maximum a befektetett tőkéjüket bukják legrosszabb esetben, de általában nem jellemző.

Szingapúrban majdnem mindenki vállalkozó, a gazdság szárnyal, és minden világcég csak azért telepít oda valamilyen központot, mert muszáj jelen lenni.

Magyarországon ha elhatározom, hogy vállalkozást akarok indítani, akkor még az első kapavágás előtt nekem le kell adnom a NAV-hoz mindenféle dokumentációkat, amik alapján ők önkényesen megállapítják, hogy mekkora adóelőleget kell befizetnem ahhoz, hogy egyáltalán elindulhassak a próbálkozással. A következő év közepén a bevallási időszakban a tényleges forgalmam alapján kaphatok esetleg adóvisszatérítést, ha nagylelkűen úgy ítélik meg, hogy jó lett volna a dolog, csak nem jött be annyi pénz. De általában inkább az van, hogy még meg is büntetnek, mert biztos adócsaló vagyok.

Ilyen körülmények közt csak az igazán bátrak állnak vállalkozónak. A világcégek meg nem azért tesznek ide központokat, mert muszáj jelen lenni, hanem azért, mert szarér'-hugyér' lehet dolgoztatni.

Persze nem hinném, hogy komcsiként képes lennél látni a különbséget a szingapúri és magyar példa között.

Aztán az innovatív vállalkozásokat megfojtják. A magyar embereknek munkát adó, magyar államkasszába bevétel-arányosan több adót befizető Übert ellehetetlenítették, mert az adócsaló taxis-maffia hisztizett.

Végtelenül lehetne sorolni. De minek. Egy komcsi, az komcsi marad. Mert gyűlöli, ha létezik más vélemény is, mint az övé.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 09:16:51

@a BircaHang Média szerk.: Nem tudok. Egyrészt a vállalkozási feltételek fentebb leírt módja miatt sem, másrészt a médiatanács ma nem ad frekvenciát ideológiailag nem megfelelő embereknek. Ezzel most a pofátlan hazugság talajára tévedtél.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 09:20:05

@a BircaHang Média szerk.: Utánanéztem. Elolvastam a Kommunista kiálltványt, és az "Építjük a nép országát" is. Nem találtam különbségeket a mai kurzus kommunikációjához képest. De ha tudsz, hozz példát.

a.te.ervelesi.hibad.hu/bizonyitasi-kenyszer-atharitasa

Lassan minden érvelési hibát elkövetsz. :D
Én hozom a példákat, te meg nem, nem, nem, nem, nem. Az 5 éves unokahúgom intelligensebb, mint te. És igen, tudom, hogy most én voltam ez: a.te.ervelesi.hibad.hu/szemelyeskedes Mea culpa, de kicsúszott.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:43:56

@a keresztényeket bántani tilos:

"A magyar gazdaság 80%-a azért van "idegen kézben" mert a nagyon magas adók miatt egyszerűen nem tud beindulni a vállalkozási kedv."

Remélem, ez még te se hiszed el.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:45:42

@a keresztényeket bántani tilos:

A rádiófrekvcencia szűkös jószág. De tévét és lapot alapíthatsz simán. Sőt netes rádiót is, ahhoz nem kell frekvencia.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:46:45

@a keresztényeket bántani tilos:

Eddig egyetlen érvelési hibád se volt helyénvaló. A te érvelási hibád az árnyékbokszolás.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 09:47:39

@a keresztényeket bántani tilos:

Az országban kinek az érdeke érvényesüljön, a nyugati nagytőkéé vagy a népé? Ezt döntsd el.

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 11:44:29

@a BircaHang Média szerk.: Ha nem lennél elsötétítve a kommunista propaganda által, akkor tudnád, hogy ez a kettő többé-kevésbé egybevág. Ahol nem, ott simán lehet finomhangolni, szabályozni. Mert az alternatíva a "népi demokratikus" hatalom, mint Észak Korea, 1949-es Magyarország, Szovjetúnió, stb.

Szerinted ki érzi magát jobban? Egy Észak Koreai koncentrációs táborban született fiú, akinek a gyerekei is koncentrációs táborba fognak születni, vagy a berlini Starbucksban Macbookon emailt olvasgató lány? Nekem van tippem.

a BircaHang Média szerk. · http://www.bircahang.org 2016.07.28. 11:53:25

@a keresztényeket bántani tilos:

a.te.ervelesi.hibad.hu/hamis-dilemma

Azt próbálod sugallni, hogy csak a nyugati liberális elnyomás és az észak-koreai tábor lenne a 2 választás, s más nincs.

Hizdahr zo Loraq 2016.07.28. 18:27:48

@a BircaHang Média szerk.: Milyen liberális elnyomás? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Ezen kurvajót röhögtem, köszi! :DDDDDDDDDDDD

Hizdahr zo Loraq 2016.07.28. 18:32:29

@a BircaHang Média szerk.: A választás szabadságának elnyomása.
Az önálló gondolatok diktatúrája.
A szabadság rémálma.

Egyébként nem megy neked az érvelési hibák felismerése, mert nem érveltem, hanem egyszerűen feltettem egy szándékosan túlzó kérdést, amiről még a hülye is látja (csak te nem), hogy nyilván eltúlzott, és nyilván nem valós problémát próbál feldolgozni. Továbbra is úgy érzem, hogy az 5 éves unokahúgommal értelmesebb közéleti vitát tudnék folytatni? :DDDDDDDDDDDDDD

a keresztényeket bántani tilos 2016.07.28. 18:33:50

Upsz, beragadt a comment:com-os lúzernevem. :D
Na így már jó.

noviktorka 2016.07.28. 18:35:27

@a BircaHang Média szerk.: Nagyszerű, akkor éljen a korrupció! Elég ha idióta módon érzelmileg kötődünk egy pártformációhoz. Ebben az estben a tettek mindig megmagyarázhatóak és többnyire nagyszerűek, még ha a józan ész gyalázatosnak is tarja azokat.
süti beállítások módosítása