Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Elszámoltatható ez a bagázs?

2016. január 10. - Európa Kávézó

Valószínűleg ez az egyik legfontosabb kérdés. Mert az egészségügy és az oktatás helyzetén lehet javítani az nem vitás, és lopni sem kötelező, ha már egy új kormány teendőit soroljuk. Na, de mi lesz ezekkel, akik minden mozdíthatót hazavittek. Náluk is maradhat?

tiborcz.jpeg

Ha van baja a választóknak az ellenzékkel, az talán nem is az, hogy kormányzásra képtelennek látják őket. Annál, amit Orbán és csapata művel, nem kunszt jobban kormányozni, sőt ma kormányzásról nem is beszélhetünk. Egy nagyjából ötezres réteg foglyul ejtette Magyarországot. Ebben már benne vannak a Fidesz minden rendű és rangú képviselői, minisztériumi és helyi emberei, a hatalmi posztokra beültetett pártkatonák és családtagok, a lopásra létrehozott cégek, a hatalommal cinkosan együttműködő oligarchák, a Fideszre sosem nyomozó ügyészség, a köztévének hazudott párttévé utolsó hírolvasója is.

A kormányváltás utáni legfontosabb kérdés az lesz, hogy velük mi lesz. Maradhat a helyén az ügyész, aki mentességet ígér, ha bemártasz egy politikust? Megtarthatja a földet L. Simon felesége? Megmarad Rogán összes bizniszének gyümölcse? Mi lesz a trafikokkal? Lesz-e aki nyomoz az olyan vagyonok után, amelyekről ma még nem is tudunk, de ott lehetnek svájci bankokban, meg erdélyi kastélyokban, netán délkelet-ázsiai számlákon? 

Törődik-e majd bármi a becsapottakkal, a megalázottakkal, a kifosztottakkal, vagy csak simán azokkal, akik ma dühösek, és a tévéhez vágják a papucsukat, amikor Mészáros Lőrinc vagy Garancsi István, esetleg Tiborcz István nevét meghallják? Vagy azt mondja egy következő kormány, hogy ez volt a múlt, spongyát rá, odaveszett párezer milliárd, így jártunk, van ilyen? A fideszes mindent megúszhat, hiszen, úgymond, törvényes volt, amit csinált? 

Nem lehetséges, hogy az ellenzéki pártok össztámogatottsága azért nem nő, mert erre a kérdésre nincs válaszuk? Van-e alkotmányos kormányváltás, ha nincs alkotmány? És ha úgy döntenek, lesz elszámoltatás, lesz-e erő végigvinni? Lesz-e politikus, aki ezt elindítja, lesz-e ügyész és bíró aki vádol és ítél? 

Ha egy következő kormány nem zilálja szét ezt a rendszert, pár hónap után meg fog bukni. Márpedig ehhez szükség lesz az igazságérzet legalább valamilyen szintű kielégítésére. Magyarország ma így is történelme egyik legmélyebb válságát éli meg, illetve abba rohan. Hosszú időre tönkremehetünk, ha nem lesz vér a pucában. 

Mást kell tenni, mint ami eddig történt. Az ellenzék a jelenlegi módszereivel nemigen nyerhet. A nép rájuk vár, ők meg mintha a népre várnának. Mindig a politikusoké a nagyobb felelősség. Az uniós zászlót könnyű lesz kitenni újra a Parlamentre, na, de mi jön utána?

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr918256822

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

camilló 2016.01.10. 09:56:30

Valóban nem kunszt ezektől jobban kormányozni! A baj ott van, hogy a jelenlegi LÁTHATÓ ellenzék, még ennyire sem képes. Ha csak az elmúlt évben felmerült problémák egyik legsúlyosabbját nézem, a migráns áradatot már szembetűnő! A fidesz nem jó választ adott, de legalább adott valamit. Az ellenzéknek nevezett valami ötlete, kimerült a volt laktanyák megnyitása, (aki kicsit is tisztában van a helyzettel, az tudja, hogy rom az összes) a nyomkövető elhelyezése, és másra nem is emlékszem! Szóval, kunszt vagy sem a jelenlegi liberális ellenzéktől sajnos még a fidesz is jobb. Illetve dehogy sajnos! A két alakulat ugyan oda való!

NemodaBuda 2016.01.10. 10:02:09

Egy ilyen kihívó címre reagálni kell ! MIndenképpen ! Mármint, mindenképpen elszámoltatható ez a bagázs. De körültekintően, azzal megvásolva őket, amit tényleg elkövettek. ÉS nem a jelenlegi ügyészség, rendőrség és bírósági szervezet mellett ! A nyomozást mozgalomszerűen kell vinni,. minél szélesebb körben. És egyszerre mindenki ellen (ez az 5000-es számot alapup véve nem megoldhatatlan országos méretben). Senki, egy Budai sem úszhatja meg büntetés nélkül. És az egyes eseteket jól dokumentáltan, több szinten elmagyarázva közzé kell tenni mementóul. Hja, és nem csak büntetőügyekre értem mindezt !

anonymand 2016.01.10. 10:07:28

Hinni kell.
Hinni, de nem egy nem létező istenben, hanem a jogállamiságban.
Bízni kell.
Bízni kell abban, hogy visszaállítható az a jogrend, amit elloptak (mint annyi mást), hogy lesznek akik vissza is állítják.
Remélni kell.
Remélni, hogy a józan ész előbb vagy utóbb de felülkerekedik.
Tudni kell.
Tudni kell azt, hogy helyettünk, nélkülünk senki nem tehet ez ügyben semmit.

"Az uniós zászlót könnyű lesz kitenni újra a Parlamentre, na, de mi jön utána?" - ezer éves kultúránk része a szólás: "Jön még kutyára dér!"

felcsutisuttyo 2016.01.10. 10:17:27

Ezt a bandát csak véres, minden banditát elsöprő lázadással lehet "kiírtani",....a NÉP csak észbe kap!

Dinkainka 2016.01.10. 10:24:03

Tolvaj váltás nem megoldás!

Doberdo 2016.01.10. 10:27:12

A probléma a Fidesz- szel az árukapcsolás ! Sajnos el tudják hitetni, hogy az "arab
terrorista hordák ?" ellen csak ők képesek megvédeni az országot. Ergo : ebből az ő logikájuk szerint az következik, hogy el kell tűrnünk a " legális. - törvényes ?" lopásaikat
is...., mert különben nem lesz, aki megvédjen! Valójában a "felcsúti" persze nem az országot, hanem valószínűleg a saját összeszajrézott vagyonát védi-menti.....

noviktorka 2016.01.10. 10:37:41

@Dinkainka: Olyan mélyen be van ágyazódva a korrupció a társadalomban, hogy már csak arra a pártra szavazhatunk, akiről feltételezzük a kisebb lopási ambíciót.

ulpius66 2016.01.10. 11:29:41

Kedves ballibsik!

"Na, de mi lesz ezekkel, akik minden mozdíthatót hazavittek. Náluk is maradhat?"

Szerintem egyből kezdhetitek a gyurcsányi, a kommunista milliárdos, továbbá, Bajani, Kóka, Veres, stb, stb által ellopott százmilliárdok visszaszerzésével....

Jó munkát!

Ha sikerült visszaszereznetek tőlük egyetlen fillért is, szóljatok!!
(utána mán kezdhetitek is a fideszesek "elszámoltatását".....)

azigaziraptor 2016.01.10. 14:15:24

Bocsánat, de a cím után nem szoktunk írásjelet tenni!
És úgy már IGEN!

2016.01.10. 14:29:14

A "gerinces” Kárpátokon túli magyar pártját aszerint választja, melyikbe lesz, a hatalom támogatott állatja!" Szabó Dezső: Mit jelent ez a jobb és baloldaliság? Azt, hogy az illetők egy az országot érintő egyetemes, vagy részletkérdésekben nem fizikai és pszihikai adottságok összes ismeretéből s a szóban forgó probléma elképzelhető minden hatásából alkotják meg az ítéletüket: hanem egy híg tudományellenes, elemeiben ellentmondó piszkos frázeológia szerint mely őket jobb- vagy baloldaliakká kötelezi” — aszerint, hogy melytől reméli a maga boldogulását, zsákmányát, mondom hozzá én. 90 éve rágjátok a lóleányka ezen álmát! Mindkettő galíciai gyökerű!

toportyánzsóti 2016.01.10. 16:23:26

Csak ostoba mondja hogy az ellenzék gyenge,inkább meg kéne süvegelnie.Aki szót emel ezek ellen készülhet familiástul a teljes kifosztásra,csak az teheti meg a pofázás luxusát aki nem itthon szerzi a jövedelmét,azokat meg elnyeli a narancsgecik médiája,trollserege.

toportyánzsóti 2016.01.10. 16:25:05

@lényeglátó: Üdítő 1 kis szalonzsidrákozást olvasni.Leülhetsz 1-es.

program készítő 2016.01.10. 17:31:08

Addig jó,amíg a pártok elhiszik csak ők az ellenzék,valójában a szavazók azok akik tehetnek valamit.A megoldás ismert,de a jelenlegi pártoknak és velük együtt a fizetett médiájuk nem érdekük beismerni,

anonymand 2016.01.10. 18:09:05

@lényeglátó:

Igen, a gyökér a fontos!
Te hova jársz gyökérkezelésre (ami láthatóan nem használ)?

turbólyuk 2016.01.10. 19:29:21

A mutyi "rendes" magyar szokás volt sajnos évtizedekre visszamenően. Ez a rendszerváltással sem változott, csak a módszerek és a hangsúlyok. Az elmúlt pár év abban különbözik, hogy ez most LÁTVÁNYOSAN állami és parlamenti segítséggel működő, iparszerű rendszer, de a kérdés, hogy történt-e LÉNYEGES mértékű elszámoltatás bármilyen korrupció miatt 1990 óta az országban?
Nem történt. Még a 3/3 kérdésben sem sikerült egyértelműen tiszta vizet önteni a pohárba, pedig az egyszerűbb lett volna.
Azért az ugye tiszta, hogy az olajszőkítés mögött is ott kellett állni kormányzati szinten... érdemben azonban 0 azaz nulla elszámoltatás történt.
Egy kezünkön meg tudjuk számolni, hány politikust ért utol a törvény.
Ahhoz, hogy ez megváltozzon, égszakadás-földindulás szintű változások kellenének.
Nem is tudom, talán majd ha éhséglázadások mennek, de lehet, hogy az sem lesz elég.

Zollerbá 2016.01.10. 20:02:54

Nem kell félni, az örök életű római jog szerint is:
"A tolvaj a lopott jószágot nem tarthatja meg!"
A bűnszervezetben elkövetett bűnügyek nem évülnek el!!!
A fentiek különösen vonatkoznak a :
különösen nagy értékre,
folytatólagosan
nyereségvágyból,
külső hatalom megbízásából elkövetett bűnügyek. pl. a privatizációs ügyek!

ulpius66 2016.01.10. 20:06:21

". Magyarország ma így is történelme egyik legmélyebb válságát éli meg, illetve abba rohan."

Ezt az egyszerűség kedvéért tekintsük költői túlzásnak....

A mondat helyesen: "A magyarországi ballibsik ma így is történetük egyik legmélyebb válságát élik meg, illetve abba rohannak."

ulpius66 2016.01.10. 20:08:56

@Zoller bátyám!

Gratulálok!

Ennél pontosabban és szabatosabban még senki sem foglalta össze a ballibsik lopásait!

Még egyszer köszönet érte!

Pontosan ebből lett a gyurcsányitok milliárdos....

egysmás 2016.01.10. 20:10:49

Majd felelősségre Vona Gábor... lol

midnight coder 2016.01.10. 20:11:05

@turbólyuk: Pontosan. A gengszterváltás óta egyetlen elszámoltatás sem volt, pedig a gengszterváltás során egy ország komplett gazdaságát lopták szét két ciklus alatt. Orbánék ezekhez képest amatőrök - nem mintha a jószándék hiányozna, csak nincs akkora ellopható vagyon.

Ezen max. a Jobbik hatalomra kerülése változtathatna elméletben - persze csak akkor, ha nem kezdenek elszámoltatás helyett nagy tételben lopásba. A többieknek nem igazán van meg az erkölcsi alapjuk sem az elszámoltatáshoz - de gyanítom a hajlandóságuk sem. Holló hollónak nem vájja ki a szemét.

egysmás 2016.01.10. 20:12:08

@ulpius66: Egyszerűen nem értem, hogy Antall Józsefet miért tartjátok ballibnek, amikor az nemzeti konzervatív volt.

ulpius66 2016.01.10. 20:12:47

@turbólyuk:

"Nem is tudom, talán majd ha éhséglázadások mennek..."

Ja, a milliárdos Simon elvtárs, a volt MSZP alelnök vezetésével.....

Apropó, idén lesz éhségmenetelés?

Mán annyira várom!!
(naponta ezért ne felejtsetek el megállni az ötcsillagos hotelekben egy kis masszázsra...........mán csak a regeneráció miatt mondom...)

egysmás 2016.01.10. 20:14:35

@midnight coder: A jobbik először majd törleszt Putyinnak.
Aztán majd lesz kokárdával összekötött nemzeti szar a magyar szájakba, meg magyar lófasz azoknak a seggébe, akik még itthon maradtak.

turbólyuk 2016.01.10. 20:18:29

@ulpius66:
Hát igen. Nincs hiteles "politikai" oldal, aki bármi ilyen mellé állna.
Valójában "oldal" sincs. Mindenki, aki ezen vitatkozik, illúzió áldozata (vagy fizetik valahonnan)

@midnight coder:

Jobbik? Nem volt még disznó, amelyik elájult a vályú látványától...

ulpius66 2016.01.10. 20:18:53

@egysmás: Antall Jóska sajnos tehetetlen volt.....

Azonnal megtörték a gerincét a ballibek a taxis lázadással....

Meg hát a médiumok is 100 százalékban a ballibsik kezében voltak, a titkos szolgálatoknál is volt komcsik maradtak, a bírák, ügyészek, vállalatvezetők mind-mind komcsik voltak...sajna Antall kezében nem volt semmilyen hatalom....

Már most tudom, hogy jön majd az, hogy ekkor privatizált magának nyolc bányát az Orbán apja is, mint volt párttitkár..... ez is tény....de az igazit a ballibsik privatizálták ki maguknak....

nagybátyád 2016.01.10. 20:19:54

ki a fene ez az ulpius nevű pártkatona? nagyon primitív vagy, kispajtás :D

ulpius66 2016.01.10. 20:22:13

Egyébként meg, mire Antall hatalomra került 1990 május..addigra a volt MSZMP-sek a "vadprivatizáció" során már szinte minden privatizáltak.....más szavakkal elloptak....

ulpius66 2016.01.10. 20:24:10

@nagybátyád: "ki a fene ez az ulpius nevű pártkatona? nagyon primitív vagy..."

Nagybácsim!

Fején találtad a szöget, egy primitív pártkatona vagyok....
(ha okos lennék, akkor nem pártkatona, hanem pártfőnök volnék...)

nagybátyád 2016.01.10. 20:24:33

ki a fene ez az ulpius nevű pártkatona? nagyon primitív vagy, kispajtás :D
Véleményem szerint nem a baloldal és főleg nem a liberálisok fognak itt elszámoltatni. Hiszen minden magyar liberálisok legliberálisabbja ez az orbán nevű szutyokdarab. Na meg nem is a jobbantak. Jó az a disznó meg a vályú hasonlat, hahaha. Szerintem a rendes, derék, igazi magyar konzervatív centrum fogja eltávolítani ezt a köcsögöt és a bandáját.

kvadrillio 2016.01.10. 20:25:05

AMERIKA MINT A GONOSZ ARCA ????? NEMÉRTEM...MIT AKAR AMERIKA ???
hidfo.ru 2015.05.30. 14:51 Belföld
Magyarország a békés lopás lehetőségének földje?
Szijjártó Péter hidfo.ru

Panagiotisz Lafazanisz görög energiaügyi miniszter felhívta a figyelmet arra, hogy az Egyesült Államok nyomásgyakorlást kezdett a térségi országokra, Washington ugyanis el akarja érni, hogy a térségi országok ne tudjanak egy stabil energetikai együttműködést kialakítani a Török Áramlat tervezett nyomvonalán.

Lafazanisz elmondása szerint Görögország az utóbbi hónapok során fokozott nyomásnak volt kitéve az Egyesült Államok részéről. A miniszter ugyanakkor kijelentette, hogy a kormány elkötelezett a Török Áramlat megépítése mellett, és nem engednek az amerikai nyomásgyakorlásnak, mert a projekt jövedelmező nem csak Görögország, de a régió egésze számára. A miniszter elmondása szerint az Egyesült Államok illetékese egy személyes találkozó alkalmából kijelentette, hogy a projekt egészét ellenzik, így az amerikaiak állásfoglalása hivatalosnak tekinthető; meg akarják akadályozni, hogy a Török Áramlat megépüljön.

2014 október végén magas rangú orosz vezetőkből álló delegáció érkezett Törökországba. Ankarában egy új megállapodás született, miszerint

Oroszország sokszorosára fokozza a Kék Áramlaton keresztül Törökországnak eladott gáz mennyiségét,
Törökország lesz az eurázsiai régió legnagyobb energetikai elosztó-központja, a jövőben az Európai Unió kizárólag Törökországon keresztül juthat orosz földgázhoz,
a két ország a gázkereskedelemben elhagyja a dollár és az euró használatát, ehelyett saját nemzeti valutáikban intézik a kifizetéseket.

Az új együttműködés, amely végül “Török Áramlat” néven jelent meg a nyilvánosság számára, közvetlen visszavezethető az amerikai külügyi stratégia egy korábbi “lépésére”. 2013 augusztusában Szergej Razumovszkij, az ukrán hírszerzés egykori tisztje kiszivárogtatta az információt, miszerint az Egyesült Államok Ukrajna destabilizálására készül, és ennek érdekében mintegy kétezer zsoldost vontak össze Bécs környékén. Razumovszkij szerint – román cégek bevonásával – Washington saját kézben akarja összpontosítani az Európai Unióba irányuló gáztranzitot. Az információt szinte minden orosz és ukrán sajtóorgánum leközölte, a nyugati sajtóban teljes hallgatás fogadta. Okkal; 2013 novemberében álcivil tüntetések kezdődtek Ukrajnában. 2013 december végére a tüntetéseket radikalizálták, januárra már fegyveres harc zajlott Kijevben. 2014 február végére Ukrajna utolsó legitim kormányát megdöntötték, fegyveres hatalomátvétellel egy olyan csoport jutott hatalomra, amely azonnal megkezdte az ország energetikai vállalatainak privatizációját: amerikai befektetők számára.

A kijevi atlantista kormány stabilizációja közvetlen vezetett ahhoz, hogy Moszkva döntést hozzon az ukrán gáztranzit-vonal felszámolásáról (mert az amerikai ellenőrzés alá került). Az Ankarában összeült orosz-török kormányközi bizottság megkötötte a Török Áramlat néven ismertté vált projekt keretmegállapodását. Recep Tayyip Erdogan török államfő azt követően igen éles amerikai-ellenes retorikát kezdett meg. Egy alkalommal az államfő nyilvánosan is kifejtette, hogyan gyakorol Washington nyomást a török kormányra. Erdogan szerint az Egyesült Államok mozgatja az Iszlám Állam nevű terrorszervezetet, és a terroristák amiatt foglalták el a török-szíriai határ menti településeket, mert eközben Washington nyomást gyakorol a török kormányra, és el akarják érni, hogy a terroristákra hivatkozva a török haderő bevonuljon Szíria területére. Ha nem teszi, az ISIS Törökországban is aktivizálódna. Erdogan pálfordulását fémjelezte, hogy Vlagyimir Putyin orosz államfő 2014 decemberében egy törökországi sajtótájékoztató alkalmával jelentette be, hogy leállítják a Déli Áramlat projektet. A projekt leállítására amiatt került sor, mert – szintén Washington nyomására – Bulgária nem adta meg ahhoz az építési engedélyeket. Ehelyett került sor a Török Áramlat megkezdésére.

ulpius66 2016.01.10. 20:25:24

@egysmás:

Bocsika.

Így teljes a kép: egy szánalmas, primitív pártkatona vagyok.....
(azt nem árulom el melyik párté......)

kvadrillio 2016.01.10. 20:26:16

A Török Áramlat azonban egyelőre ugyanott tart, ahol annak idején a Déli Áramlat. A gázvezeték nyomvonala Oroszország-Törökország-Görögország-Macedónia-Szerbia-Magyarország. A projekt nyomvonala menti országokban elsőként Törökországban próbálták megakadályozni az új együttműködést. A Déli Áramlat leállítását követően Federica Mogherini, az Európai Unió külügyi és biztonságpolitikai főképviselője Törökországba utazott, hogy meggyőzze a török kormányt arról, “ne működjön együtt az oroszokkal”. Mogherini látogatását követően Erdogan Amerika-ellenes retorikája alábbhagyott, és Törökország késleltetni kezdte a megállapodást. Ennek részeként nem fogadták el a Moszkva által ajánlott gázárkedvezményt, hanem szándékosan olyan mértékű kedvezményt kértek, amit az orosz fél soha nem fogadna el. Moszkva végül azzal helyezett nyomást a török kormányra, hogy az állami gázvállalaton kívül egy sor magáncéggel megállapodott a gázárkedvezményről, így az állami gázvállalat piaci hátrányba jutott volna, ha tovább késleltetik a projekt megkezdését. 2015 májusára Törökország megállapodott Oroszországgal a gázárkedvezmény mértékéről, és a Török Áramlat építési munkálatai megkezdésének időpontjáról.

A megállapodás napján újabb beavatkozás történt a gázprojekt nyomvonala mentén; Macedóniában radikalizálódott egy kormányellenes tüntetés, több mint 30 rendőr megsérült. Szintén Macedóniában fegyveres terrorista csoportok kezdtek el működni (még a megállapodás napján), és a tűzharcban több rendőr életét vesztette. Az amerikai titkosszolgálat magánbeszélgetések hangfelvételeit szállította a nyugati ellenőrzés alatt lévő ellenzéki sajtónak, melyek így megkezdték a kormányellenes tüntetések felduzzasztását. Macedóniában a kormány nyíltan kezdett beszélni arról, hogy Washington részéről nyomásgyakorlás éri őket, és az ellenzék együttműködik külföldi titkosszolgálatokkal. Az is bebizonyosodott, hogy az álcivil tüntetéseket Soros György alapítványaival együttműködő csoportok szervezik. A kormány szintén nyíltan beszélt erről, aminek hatására több mint 90 ezer fő részvételével kezdődött kormánypárti demonstráció.

Washington szisztematikusan halad a Török áramlat nyomvonala mentén, és minden érintett országot nyomás alá helyez. Ami Törökországban és Macedóniában nem sikerült, azt tovább folytatták Magyarországon, és Görögországban. Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter május 19-én Teheránba utazott, ahol megállapodás született a két ország közti energetikai együttműködésről. A Regnum orosz sajtóorgánum azonban rámutatott a látogatás előzményeire; április 26-án Bulgária miniszterelnöke személyes megbeszélést tartott az iráni nagykövettel annak kapcsán, hogy Irán visszatérne a Nabucco projektbe, és elkezdene gázt exportálni az Európai Unió területére – Bulgárián keresztül. Eközben a Mehr iráni hírügynökség arról számolt be, hogy május első hetében amerikai delegáció érkezett Teheránba, ahol az amerikai energetikai cégek kitermelési engedélyének megadásáról zajlottak tárgyalások. A tárgyalásokat követően Abbasz Seri Mokadam, Irán helyettes olajügyi minisztere jelentette be, hogy a közeljövőben megállapodás születhet az Irán elleni szankciók feloldásáról.

Az Egyesült Államok folyamatosan munkálkodik azon, hogy az Európai Unió gázellátása egy olyan projekten keresztül legyen biztosítva, ami amerikai ellenőrzés alatt áll. Razumovszkij bejelentése szerint ugyanez volt a célja az ukrán EuroMajdannak, Ukrajna destabilizálásának. Panagiotisz Lafazanisz görög energiaügyi miniszter most a Szputnyik hírügynökségnek nyilatkozva jelentette ki, hogy a kormányt amerikai nyomásgyakorlás éri, és Washington azt akarja, hogy Görögország ne vegyen részt a Török Áramlatban.

kvadrillio 2016.01.10. 20:27:16

Enyhe kifejezéssel is szánalmas látvány, hogy miközben a projekt minden országa ellenállást mutatott az amerikai nyomásgyakorlással szemben, és arról nyíltan beszéltek, Magyarország kormánya az első udvariasan fenyegető szavakra megkezdte az amerikai ellenőrzés alatt álló gázprojekt letárgyalását. Macedónia fegyveres terroristákkal, az amerikai titkosszolgálattal együttműködő ellenzéki sajtóval, külföldről mozgatott kormányellenes tüntetésekkel és kiszivárogtatási botránnyal szemben védte meg korábbi állásfoglalását. Görögország vezetői szintén nyíltan beszélnek arról, hogy amerikai nyomásgyakorlásnak vannak kitéve. Törökország pedig az éppen aktuális erőviszonyoknak megfelelően foglal állást, de az államfőnek voltak tiszta és őszinte pillanatai. Magyarország kormánya nyomát sem mutatta annak, hogy lennének tiszta és őszinte pillanatai. Ugye senki nem feltételezi, hogy miközben a projekt nyomvonalának összes országa amerikai nyomásgyakorlásnak van kitéve, Magyarország érintetlen maradt? Az a tény, hogy a magyarországi politikusok nem mernek nyíltan beszélni a fenyegetésekről, csak annyit bizonyít, hogy az amerikaiak szájzárat tettek rájuk. Elszomorító látni, hogy hazánk minden történelmi időszakban így végzi; egy hanyatló hatalom utolsó csatlósaként, és a kormány még a végső pillanatban sem mer függetlenségre törekedni. Emiatt tart ott az ország, ahol éppen tart; a konfliktuskerülés, és az azzal együtt járó békés lopás lehetőségének elfogadása, ami a sírba viszi az országot.

MIT....AKAR.....AMERIKA ???????????????????????????????????????????????????

ulpius66 2016.01.10. 20:27:28

Nagybácsim!

Azt még ki is hagytad, hogy BÉRKOMMENTELŐ!!

ulpius66 2016.01.10. 20:30:37

@kvadrillio:

Ugyan semmi közöm az Európa Kávézóhoz.....de nem lehetne, hogy indítsz egy saját blogot, és ezt a sok baromságot ott propagálod????

Az EU Kávézó helyében eltanácsolnálak......persze ez az Ő dolguk......

igazi abramovics 2016.01.10. 20:39:42

A RADIKÁLIS DEMOKRATÁK AZ EGYETLEN MEGOLDÁS!!!
.
mi kérlelhetetlen elszámoltatást ígérünk, élethosszig tartó - még lábbal előre se ki soha, falják fel a dögeiket, vagy szociálisan temessenek a tíz körmükkel kaparva ki a sírolat, a kölykeket, fattyakat sterilizálni, NE SZAPORODJANAK! - bentlakásos táborban az ócsai lakóparkban. magas kerítéssel körbe, amin kívül "gyilokjárda" - ha valaki nem tudja mi az, nézzen utána! - hogy lehessen látni, mit művelnek odabent.
.
íme:
.
RADIKÁLIS DEMOKRATÁK

a demokrata nem fél
.
a RADIKÁLIS DEMOKRATA nem fél akár radikális eszközökkel fellépni a demokrácia érdekében, védelmében.
.
a RADIKÁLIS DEMOKRATÁK egy olyan szervezet, melynek a hatalom megszerzése, de nem hosszú távú megtartása a célja.

.
amennyiben később igény mutatkozik, abban az esetben párttá is alakulhat, de nem ez a legfőbb célja.
.
integrálni, tömöríteni kívánja azokat a természetes személyeket, s szervezeteket – pártokat, civil szervezeteket, mozgalmakat, s mindenkit – akik érdekeltek a demokrácia, a jogállam teljes egészének helyreállításában, újbóli megteremtésében.
tagja lehet mindenki, korra, nemre, rasszra, vallási identitásra tekintet nélkül.
.
PROGRAMJA
.
jelen helyzetben, Magyarországon nem lehet más célja egy demokratának, mint az orbáni diktatúra felszámolása, s annak létrehozói, támogatói, pénzelői, működtetői
.
TELJES KÖRŰ, ÉS VÉGLEGES ELSZÁMOLTATÁSA, FELELŐSSÉGRE VONÁSA
.
a RADIKÁLIS DEMOKRATÁK a magyar politikában – jelenlegi meghatározásuk alapján – addig vesznek részt, míg segítségükkel az orbáni diktatúra felszámolása, s a demokrácia, jogállam helyreállítása, újbóli létrehozása meg nem történik. .
amennyiben békés úton – úgy tűnik nem ez lesz a megoldás, sajnos – céljaik elérhetőek, abban az esetben a következőt kell tenni:
.
chartát kell elfogadni csatlakozóra nézve, mely a következőket tartalmazza:
.
minden csatlakozó szervezet, párt, természetes személy egyenlő.
.
amint a választásokon sikeresen megbuktatjuk az orbáni diktatúrát, a RADIKÁLIS DEMOKRATÁK alakítanak kormányt, mely szigorúan szakértői kormány kell legyen, s ez a kormány felelős, és kötelezett, hogy a kitűzött célokat megvalósítsa.
.
ha és amennyiben ezek eléréséhez több mint egy választási ciklus, avagy kevesebb, mint egy választási ciklus szükséges akkor addig áll fent a szövetség.
.
a chartának, illetve nyilatkozatnak tartalmaznia kell, hogy a RADIKÁLIS DEMOKRATÁK által létrehozott szövetség a csatlakozott szervezetekkel addig áll fent, míg a fenti célok meg nem valósulnak.
.
ha választásokon akarjuk megdönteni az orbáni diktatúrát, úgy minden szervezet, párt és természetes személy, aki az együttműködésben részt vesz, jelöl, illetve jelöltje, tagja indul a RADIKÁLIS DEMOKRATÁK keretén belül aláírásával elfogadja, s egyben nyilatkozik arról, hogy addig az együttműködés résztvevője, míg a győzelem következtében a kitűzött cél, azaz a demokrácia, jogállam helyreállítása, újbóli létrehozása, illetve az orbáni diktatúra felszámolása, s annak létrehozói, támogatói, pénzelői, működtetői teljes körű, és végleges elszámoltatása, felelősségre vonása meg nem történik.
.
amint a kitűzött célok megvalósulnak, a szövetség kormány rendkívüli választásokat ír ki, melynek lebonyolításáért felelős, s annak végéig, az új kormány létrejöttéig ügyvezető kormányként tevékenykedik tovább.
.
a rendkívüli választásokon, minden csatlakozott szervezet önállóan, avagy az általa meghatározott szövetségben vesz részt.
.
a jelenlegi orbáni diktatúra egyetlen képviselője, támogatója, tagja, szervezeteinek tagja, segítője, támogatója nem vehet részt. a közéletből, az állami, állami vállalati szerepvállalásból örökre, végérvényesen ki kell őket zárni.
.
akiket kell, lehet, s lehetőség van rá elzárásos büntetésre kell ítélni, akik elmenekültek az országból – sok lesz ilyen – azokat fel kell kutatni, hazahozni, s bíróság elé kell állítani.
.
amennyiben célszerű, akkor az általuk hozott, akár visszamenőlegesen alkalmazott törvényeket kell alkalmazni rájuk nézve. a teljes körű vagyonelkobzás - az elmentett vagyonok is, melyek strómanok, leszármazottak, rokonok kezén vannak – meg kell történjen.
.
radikalisdemokratakkukacszabadpostaponthu

Zollerbá 2016.01.10. 20:44:26

Antall nem tehetetlen, hanem fogott hazaáruló volt!
" 3-as számú mezben Jozef von Ferenczy, 8-asban Boros Imre, 11-esben Keresztes Sándor, 18-asban Mádl Ferenc, 21-esben Boross Péter, 30-asban Mécs Imre, 50-esben Demszky Gábor, 52-esben Csapody Miklós, 72-esben Debreczeni József, 99-esben Kónya Imre, 205-ösben Sárossy László játszott. A 209-es számú mez gazdáját, Medgyessy Pétert meg mindenki ismeri. A csapatból az égi pályákra is
jutott már játékos. 1-es számú mezben kergeti a labdát Illyés Gyula, 2-esben Vásárhelyi Miklós, 4-esben Bibó István, 5-ösben Antall József miniszterelnök."

Lakatos Pál: "Rendszerváltó" miniszterelnökök pórázon (A könyv 2003-ban készült.)
A könyv olvasható a neten is, érdekes módon 13 éve senki nem perelte az írót!

ulpius66 2016.01.10. 21:04:48

@igazi abramovics:

Nekem nagyon tetszik a pogromotok!!

Kemények legyetek, mint a vídia!

Egyébként ki állította össze a pogromokat, ki a miniszterelnök jelöltetek????

Zoltán Bara 2016.01.10. 21:50:28

@NemodaBuda: Faszikáim,a szociknál miért sürgettétek az elszámoltatást?

Zoltán Bara 2016.01.10. 22:05:25

@nagybátyád: Haver,ugye milyen szar dolog mikor valakinek egészen más a véleménye a dolgokról mint Neked?

átlátó 2016.01.11. 00:02:54

Mindenki elszámoltatható. Csak kellő kollektív akarat és bátorság kérdése.

Bambano 2016.01.11. 00:35:05

az alapvető probléma az, hogy a törvénytelenül szerzett vagyonok visszaszerzését és/vagy az egészért történő kártalanítást egyrészt nem túl törvényesen tudnád megtenni, másrészt mocskos sokba kerülne, amit megint azok szopnának meg mélytorokkal, akik rendesen dolgoznak és nem lopnak.

mert oké, visszaadod a trafik koncessziót azoknak, akiknek eredetileg volt. és az üzletük? a bejáratott vevőkörük? elveszed azoktól, akik most kaptak. azoknak rögtön lesz kártalanítási igénye. azt ki fedezi?

azért nincs erre senkinek válasza, mert nem létezik jó válasz.

Bambano 2016.01.11. 00:45:09

@ulpius66: azért megkérdezném, hogyha tényleg mindent elloptak, akkor ez a szerencsétlen kézivezérlésű ország miért csak egy darab cuslágot bírt leültetni?

azért 6 év után visszafelé mutogatni, mert az előző kanyarban is ti voltatok teljhatalmon, most is. még egy biszkut se bírtok lecsukni 25 év alatt, nemhogy egy hagyót, vagy egy nála komolyabb játékost...

tudod, ha én lennék orbán, és azt látnám, hogy egy vénember, akiben minden reggel duracell elemet cserélnek, képes sikeresen szembeszállni a teljes kézivezérelt ügyészséggel, akkor én úúúúgy de úúúgy kivágnám ezt az egész ügyészséget a francba, alkalmatlanság okán, hogy a fal adná a másikat. A közpénzügyi elszámoltatási lótifuti menne utánuk tartani a kerítést.

2016.01.11. 05:47:08

@toportyánzsóti: Akkor csak szeresd "eredményeit világuknak!

midnight coder 2016.01.11. 07:12:04

@turbólyuk: Sajnos ez minden pártra igaz. De a Jobbik még nem votl a vájúnál.

midnight coder 2016.01.11. 07:15:25

@Bambano: Anno Keller elvtárs is csak a saját családja problémáit tudta megoldani, az elszámoltatást nem. Ahogy 98-ban Orbánék sem tudtak mihez kezdeni Hornékkal, pedig a privazizációnál nagyobb tételű szervezetten elkövetett rablás még nem volt és nem is igen lesz az ország történetében. Aki el tud lopni pár száz milliót, annak már ügyvédre is futja, és jogállami keretek között nemigen tudsz hozzányúlni.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.11. 07:15:41

@ulpius66: Látom reggeli merevedésed egy kis ballibsizéssel támogatod meg.

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.11. 07:17:02

@midnight coder: "a privazizációnál nagyobb tételű szervezetten elkövetett rablás még nem volt "
Mire gondolsz? Ikarusz, Videoton, Széles Gábor? Ki is volt a privatizációs miniszter? Valami Mádl?

Kurt úrfi [teuto-nordikus paraszt legény] 2016.01.11. 07:19:05

@ulpius66: Más nem lehetsz mint szánalmas pártkatona, ha ekkor is csak a libsizés jut eszedbe.

megtorolom 2016.01.11. 07:42:34

Ha ez olyan egyszerű lenne! De nem az! Rengeteg összetevője és buktatója van a kivitelezésnek, hogy ez egyenlőre, csak mint kérdés merülhet fel.Csak rövid szeretnék lenni, és ezért ne háborogjatok.Először is, ebben az országban állandóan lerabolták. Horty időszak, nyomor. Háború után Rákosiék. Kádár alatt már, a vége felé 1985 után, elkezdődött a gyárak, üzemek, vállalatok szétszedése. Gengszter váltáskor újra kisemmizik a népet, eladjuk a kereskedelmünket, gyárainkat. Haszon élvezői a Kádár rendszer volt vezetői. Megegyeznek a pártok a váltó lopásban. Ma én vagyok hatalmon holnap te. A fidesznek maradtak az állami földek. És mindenre mindenki törvényt alkotott, vagyis mindenki a hatályos törvényeknek megfelelve ügyködött. Még nemzetközi bíróságon sem tudod megtámadni. Nálunk ma mindenki siker orientált, már ami a politikusainkat illeti, és a slepp szintén. Na most. kérdem én. Jöhet egy olyan kormány aki nem lesz körülvéve sleppel, vagy legalábbis hajlandó csak úgy puszira nekünk jólétet teremteni? Ja és minimum 2/3-t kéne elérni, hogy esetleg valamit tudjon kezdeni? A háborún meg ne gondolkozzon senki, mert az még rosszabb helyzetet teremtene. Akármilyen rosszul is esik, egyenlőre a felelősségre vonás utópisztikus. Ez az én véleményem. És én már 1 évre vagyok a 70-l. sajnos sok mindent láttam, hogy szkeptikus lehessek!

toportyánzsóti 2016.01.11. 08:18:42

@lényeglátó: 1-es megint,mit keresel emberek között gyűlöletgombóc?

Cpeti123456 2016.01.11. 08:26:57

Már elnézést, de a cikkíró hülye?
Mikor volt itt bárki is elszámoltatva az elmúlt 25 évben?
Mitől lenne is itt bárki elszámoltatva leszámítva a pórnépet?

Netuddki. 2016.01.11. 08:55:49

@ulpius66: Nyugi fideszfan, mindenki sorra kerül. Először a legnagyobb tolvajok lesznek a sorban...

Netuddki. 2016.01.11. 08:58:03

@Cpeti123456: Az, hogy nem volt itt még senki elszámoltatva, nem következik a nem is lesz. Ennek ugye többféle módja van. Lehet békésen, és lehet kevésbé békésen. Ma meg már nincs a Földnek olyan zuga ahol el lehet bújni. Főleg ilyen egyedi arcberendezéssel amilyen egyes tolvaj megélhetési politikusbűnözőknek van...

Netuddki. 2016.01.11. 08:58:38

@Cpeti123456: Ja, és a leglényegesebb dolgot lefelejtettem. IGÉNY LENNE RÁ.

Netuddki. 2016.01.11. 09:03:27

@megtorolom: Neked is csak azt tudom mondani, amit állítasz abból nem az következik, hogy ideje lenne már példát statuálni? Aztán olyan rendszer kiépíteni ahol aki 5Ft-ot ellop már lebukik.
Nem az a legnagyobb probléma, hogy a zemberek lopnak. Ilyen a zemberek természete, ebben valóban teljesen mindegy ki van hatalmon. Ha NEM LENNE RÁ LEHETŐSÉGÜK, akkor valóban megtisztulhatna a "szakma". Ha meg a megtisztítás és átláthatóvá tétel nem megy felülről, akkor alulról kell kikényszeríteni. Biztos pár életbe bele fog kerülni, de az semmi ahhoz képest amennyibe a tolvajok eltartása kerül. Ezt kellene végre felismerni!

nagybátyád 2016.01.11. 09:04:46

@Zoltán Bara: Á, nem az a szar. Az a szar, kispajtás, hogy nem tudu nk megbeszélni sem nézeteltéréseket. A konfliktuskezelésünk a konfliktus elmélyítéséből áll. Na, ez a szar dolog. Ma már eldőlt: az ország egyik része ki fogja irtani az ország másik részét. Már csak a szikra hiányzik hozzá. Ezt okozta ez a felcsúti rém.

Netuddki. 2016.01.11. 09:08:03

@toportyánzsóti: Az úgynevezett "zellenzék" lepaktált a tolvajokkal. Az ebből is látszik, hogy hajlandóak 1 levegőt szívni velük. Kezet nem fognék a ganékkal, hátha ragályos az az ostobaság és erkölcstelenség ami árad belőlük! Nem kellene mindezt eltűrni, mégis háborítatlanul parádéznak még a legkisebb falusi átadón is...

Netuddki. 2016.01.11. 09:12:07

@ulpius66: "Egyébként meg, mire Antall hatalomra került 1990 május..addigra a volt MSZMP-sek a "vadprivatizáció" során már szinte minden privatizáltak.....más szavakkal elloptak...."

Ezzel az állítással a "teccettek volna forradalmat csinálni" antaljóskát akarod mentegetni? Mellesleg nem egészen így történt. Akkor szedte meg magát jópár fideszes, fidesz közeli oliharga is, pintér csányi széles orbántata.
Szóval ennyire hülye nem lehetsz, hogy ennyire mentegetni akarod a tolvaj gazdáidat!

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2016.01.11. 09:14:40

@ulpius66: Hogy basznád szájba azt a jó édes kurva anyádat te féreg!

Cpeti123456 2016.01.11. 09:24:12

@bértrollbosszantó_kovi1970:
Teljesen igazad van, igény valóban lenne rá volt is.
Remélem lesz is...

Mr. Waszabi 2016.01.11. 09:39:18

Orbán megteremtette a precedenst a visszamenőleges hatályú törvénykezésre, ezáltal az ő uralkodása alatt történt vagyonosodások revíziójára is.

2016.01.11. 09:42:39

Én szivesen elmegyek siratóasszonynak, ha az elszámoltatás elkezdődik. Úgy fogok ríni hogy az maga a csoda lesz.
Aztán majd a kötélen lógók vagyonából én is lecsipek egy kis darabot, kézpénzben, földdarabban, szőlőben és kastélyban , annak mindegyik formájában.
Mert ez nekem jár, hiszen a sok mocsok szarházi politikus, és a haverjaik, amit loptak , azt az adófizetők pénzéből lopták el.
Istenem ! Milyen szép is lenne, ahogy az ágon, a magas és vastag fa ágán, a kötél egyik végén egy politikus, a másik végén egy másik politikus lógna. Mint a karácsonyfán. Felül a nagyja, alatta a seggnyalók, lakájok, hugyosok és köteles kéjelgők !
Olyan nagyon , de olyan nagyon rínák hogy no ! Még hagymát is tennék a zsebkendőmbe, hogy mindenki lássa, mennyire is sajnálom őket, hogy nem hamarabb kerültek oda, ahová valók. De remélem eljön az ideje annak is.
És ha elhínak elmegyek ríni is !! De nem ingyé ! Csak ha fizetnek !! Nincs társadalmi munka , az már elmúlt !

Netuddki. 2016.01.11. 09:49:03

Jó példa:
A "nemzet" gázszerelőjének a családja 1400 hektár földet vásárolt össze 2 milliárdért. Hacsak nem nyerek a lottón (nem nyertek), akkor honnan kapartak össze ennyi pénzt? Tudjuk, közbeszerzésekből. Mekkora luxusprofit kell ahhoz, hogy pár év alatt egy magánszemély ennyi pénzt ki tudjon venni (adózva, közterhekkel növelten) a cégéből? Szerintem itt az adófizetők nagyon rosszul jártak.

De tovább is van:
A fenti személy megveszi az orbántata bányáját. Névleg persze.
Ez mi ha nem osztalék az orbán család részére? Az után amit az adófizetők pénzéből sikerült a mészarosnak eltulajdonítani az orbán mini szterelnöki befolyásának a felhasználásával.

De ezek csak kiragadott részletek amiért az érintetteknek egyszer felelni kell, a vagyonukat pedig kárenyhítésként vissza kell szolgáltatniuk az államnak.

steery 2016.01.11. 09:52:19

Egy ország elitje, vezető rétege soha (megismétlem a gyengébbek kedvéért: SOHA!) nem vonható felelősségre és nem számoltatható el semmiért. Egy-két kirakatpert kivéve, amit púderként vetnek a nép szemébe. Hogy miért? Mert ők sem vonták felelősségre az előző rablóbandát. Nem nagyon láttam, hogy tömegesen zajlanának a perek és nyomozások a szoci gengszterek után és a hűvösre vagy bitóra kerülnének az urak. És így lesz ez utánuk is. A következő banda sem fog ilyen bolondságot művelni. Ugyanis akkor jogosan kéne számolniuk azzal, hogy precedenst teremtenek és később az ő töküket is elkapják majd.

A másik dolog a hatalom kérdése. Akinél a pénz, ingóság, ingatlan, termelőerő, annál a hatalom. A politikai hatalom nem hatalom ezek nélkül. Ezért bárki kerül politikai hatalomra bárhol, első dolga kell, hogy legyen (kötelezően) a harácsolás, minél nagyobb vagyon megszerzése, mert csak ezek révén tud valódi erejű hatalomra szert tenni. Ez ősidők óta így van és az idők végezetéig így lesz.

Ha elzavarjátok az urakat, csak anarchia marad utánuk és mindenki szívni fog. Így legalább az elit jól él, a nyomorgó többség meg nem számít. Király nélküli királyság van nálunk, demokratikus diktatúra. Ez a legjobb, amit eddig ki tudtunk találni. Tessék megbarátkozni vele és ügyesebben harácsolni, hogy nektek is jusson valami. Aki nem tolong a kondér körül, éhes marad.

Netuddki. 2016.01.11. 09:55:15

@jános515: Kötél? Hülyevagye? Az nem büntetés.
A szégyen, meg egy cella, ahol visszagondolhatsz a "szép napokra" életed végéig, na az a büntetés...

Netuddki. 2016.01.11. 09:59:31

@steery: "Akinél a pénz, ingóság, ingatlan, termelőerő, annál a hatalom."

Vagy az ásó, kapa.

De most komolyan, még mindig nem jöttél rá, hogy a pénz nem a megélhetési politikai elitnél van valójában, hanem annál aki megtermeli? A világ, fideszesek által libsinek csúfolt felén erre már régen rájöttek. Csak az ilyen diktatorikus országokban mint ez is mantrázzák agitprop céllal ezeket a dogmákat...

shred 2016.01.11. 10:01:05

@azigaziraptor: Csak pontot nem teszünk, más írásjel szabályos.

Krumpli Bogart 2016.01.11. 10:42:55

De mért csak "ezeket" kellene elszámoltatni? MINDAZOKAT el kell számoltatni, akik a rendszerváltás óta szisztematikusan, módszeresen, váltógazdálkodással fosztogatták az országot.
Sőt, a komplett gazdasági elitet is el kell számoltatni, azokat az ügyes üzletembereket is, akik milliárdosok lettek "önerőből, csak az első milliót ne kérdezzétek".
El kell számoltatni továbbá azokat a hivatali és vállalati vezetőket (NAV, rendőrség, OEP, MÁV, BKV, stb.), akik irreálisan magas jövedelmekkel és bónuszokkal fosztogattak, közpénzből dőzsöltek, konferenciáztak, csapat-építettek, stb., mert az nekik jár.
Ezt a 25 év alatt felgyülemlett fekáliahalmot kellene elszámoltatni kedves poster.

pragmatika2 2016.01.11. 10:46:32

Egyetértek, de menjünk szépen vissza 25-30 évet és onnan kezdve nyomozgassunk, ez csak így lehet korrekt.

Krumpli Bogart 2016.01.11. 10:55:03

Kár ilyen postokkal erőlködn (van belőle naponta legalább harminc), mert amíg így teszik fel a kérdést, hogy az egyiket el kell számoltatni, de bezzeg a másik tetűbandát vissza kellene hozni a hatalomba, addig itt nem lesz normális ország.

Azért ilyen ez az ország, mert még a bloggereink is csak így tudnak gondolkodni.

De a közembernek nagyon nagyon elege van már nem csak a fideszből, hanem az ellenzékből is, meg az ilyen bloggerekből is.

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 11:05:31

S pontosan mit kellene elszámoltatni? Minden kormányváltásnak az új kormány átveszi a folyó ügyeket és megvizsgálja, rendben vannak-e az anyagiak. Ha nincsenek, felejlentés tehető, s a bíróság dönt. Ez nem járható út?

BircaHang Média · http://bircahang.org 2016.01.11. 11:07:09

"Az ellenzék a jelenlegi módszereivel nemigen nyerhet. A nép rájuk vár, ők meg mintha a népre várnának."

A nép kimondta: nem kívánja a ballib ellenzéket ismét hatalmon. Azt hiszem, ez nyilvánvaló. Ezek után az egész kérdésfeltevés értelmetlen.

ulpius66 2016.01.11. 11:08:16

@Magna cum laudeTigeri másztesz digrii:

"@ulpius66: Hogy basznád szájba azt a jó édes kurva anyádat te féreg!"

Ballibsi szlogen: Tégy a gyűlölet ellen!
( na jó, ez vicc volt.....hiszen a példa is mutatja ők a legnagyobb gyűlölködők....
persze a szlogen jól hangzik, jópár agyatlan libsi-bérenc benyalja....)

toportyánzsóti 2016.01.11. 11:30:29

@bértrollbosszantó_kovi1970: Nem bontottad ki az igazság összes szálát,így csak a tehetetlen gyűlölet irányít.

Bambano 2016.01.11. 13:16:40

@midnight coder: hogyismondjam csak, amikor a 2/3-os többség ennyire felbátorítja az ügyvédtársadalom legalját, akkor a jogállamiság eléggé képlékeny fogalommá változik. ha még alaptörvényt is lehet módosítani, hogy az álmok valóra váljanak, akkor ott mindent lehet. szóval vagy nem voltak akkora jogsértések az előző nyolcévben, vagy annyira kétbalkezes a mostani ügyészi kar, hogy megérdemelné a fenékbe billentést.

vagy felmerül még lehetőségként, hogy mindenki lopott, mint az atom, és ezt mindenki tudja a másikról is, és ezért piszkos kis háttéralkuk kötődnek, ami miatt valójában senki nem akar rendes elszámoltatást... egy nagy hülye balekot beáldoznak mindkét oldalon, ki mikor van soron, oszt jónapot. ez utóbbi esetben viszont akkor az elmúlt8évezés okafogyott, egyformán lopott a magát ballibnek mutató komcsi a magát jobboldalinak vagy keresztény-konzervatívnak mutató komcsival.

az más kérdés, hogy a privatizációnál lehet, nem volt nagyobb lopás, csak azt nem a horn kormány fölözte le, hanem az antall kormány. illetve a fidesz az állami földeknél és a manyupnál.

steery 2016.01.11. 14:01:24

@bértrollbosszantó_kovi1970: A pénz mindig annál van, aki dönt a sorsáról, hogy merre menjen. Minden más csak süketelés. Márpedig nem azok döntenek a pénz útjáról, akik úgymond értéket termelnek, hisz tőlük folyamatosan elszedi a bankrendszer és mindenki más. A hatalom lényege tehát az erőforrások sorsáról való döntés. Ki döntheti el, hogy mit, mire, mikor költsünk.

ipartelep · http://ipartelep.blog.hu 2016.01.24. 16:06:14

Az ilyen posztoknál mindig külön kell választani két kérdést. Az egyik az, hogy mit kellene csinálni, mi lenne a jó. A másik az, hogy "mi lesz?".

Az elsőre az a helyes válasz, hogy ki kell mondani: a Fidesz, és csatolt részei egy bűnszövetkezet. Természetesen be kell őket tiltani, és kriminalizálni. A vezetőiket, és haszonélvezőket egyenként levadászni, és bíróság elé állítani. Gyakorlatilag úgy kell kezelni őket, mint a háború után az NSDAP-t, azzal a különbséggel, hogy annál következetesebben, és szisztematikusabban kell végigvinni a fidesztelenítést. Az írmagjukat is ki kell irtani a közéletből, sóval behinteni a helyüket is, és a nevük örökre legyen átkozott.

A második kérdésre nem lehet egzakt, pontos választ adni, mert ez jóslás kategóriába esik. Mégis, az esélyek, a valószínűségek (amelyeket a mostani állapotokból kiindulva extrapolálunk) azt mutatják, hogyha rendszerváltás lesz (is), a gengszterek nem lesznek felelősségre vonva. Semmiféle büntetés, sőt még jóvátétel sem lesz, továbbra is legális pártként ülhetnek a Parlamentben, és mérgezhetik a közéletet.

Ahhoz, hogy a felelősségre vonás megtörténhessen, az kell, hogy az ország lakossága a fent leírtakkal tisztába jöjjön. Ez teljesen lehetetlen, esélytelen kívánalom. Ezért a lehető legoptimistább fogatókönyv is csak valamilyen köztes megoldással számolhat. Mindenesetre, amíg ezek a banditák bármilyen, a legcsekélyebb szerepet is játszanak a közéletben, politikában, addig ebben az országban nyugalom, és esély a jobb létre, nem lesz.
süti beállítások módosítása