Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Orbán ugyanígy "szórakozott" 2006-ban

2015. szeptember 20. - Európa Kávézó

Számos hasonlóság fedezhető fel Orbán Viktor 2006-os és 2015-ös politikai cselekedei között. Ő diktálta akkor is a gyűlöletet, az országmegosztást - és most is.

2006-ban is hónapok alatt készítette elő a fizikai erőszakot és ezt tette 2015-ben is. Kilenc éve az őszödi beszéd néhány kiragadott mondata és az egymás után másodszor elveszített választás adta az apropót, és most is gyengülő pozícióinak megerősítése motiválja. 2006-ban Gyurcsány elmondta élete egyik legjobb, de hangsúlyaiban vitatható beszédét, amely alkalmassá vált a manipulációra. De Orbán egészen addig bajban volt. 2002 után ismét elbukott a váladztáson, a nyomban összehívott Fidesz-kongresszusra a küldöttek harmada el sem ment. Valamit ki kellett találni, hogy "a másik oldalon az az egyetlen komolyan vehető ember" megállítható legyen. Gyorsan elment a Fradi-pályára, beült a szurkolók közé - azóta sem tette. Melengette a beszéd híres-hírhedt mondatait. Majd az őszödi beszédről mit sem tudó közvélemény előtt elkezdte hazugozni a kormányt és a miniszterelnököt. A tévészékház ostrománál már nyilvánvaló volt, hogy az előkészítés alapos volt. Senki nem tudott róla, mi fog történni, de a Hír TV - egyedüliként - az atrocitás előtt odaért a helyszínre. Az akkor még valóban köztévéként működő Magyar Televízió felgyújtása lett a jel, az akkor még erre szervezetileg és felszerelésükkel is felkészületlen rendőrök az életükért küzdöttek a "futballszurkolók" ellen.

És még akkor sem esett le a tantusz, amikor a Fidesz az 56-os forradalomhoz semmilyen módon nem kapcsolható Astoriához szervezte október 23-ai demonstrációját. Így az azon részt vevő tömeg az előre felkészített, a Corvin közből induló szélsőséges csoportokkal terelődött egybe a Deák tér környékén. A konfliktus borítékolható volt. A közvélemény - a sokkolt kormánypártok bénasága miatt is - megvert áldozatokról, bekötött fejű fideszes képviselőről beszélt, miközben több rendőr sérült meg, mint civil. Orbán forradalmárai a kilenc évvel későbbi menekültekkel ellentétben - kirakatokat zúztak be, autókat gyújtottak fel, tankot kötöttek el és hidat zártak le.

Orbán elérte célját: ellenfelét antidemokratának sikerült bélyegezni, a liberális közírók és "jogvédők" is fanyalogtak, mintha a rendőrök nem a dolgukat tették volna. Nyugat-Európában bárhol ugyanezért napok alatt börtönt jár, itt évek alatt szinte minden elkövetőt felmentettek. Magyarország megrogyott.

És most itt vagyunk 2015-ben. Orbán ismét a rendőrséget használja fel céljai elérésére. Akkor az önkény kiszolgálóinak nevezte őket, most a határokat mentő hősöket láttatja bennük. Szerinte akkor rátámadtak a békés, amúgy arcukat eltakaró, náci karlendítésekkel üvöltöző ünneplőkre, most meg terroristát lát nyomorult sorsú menekültekben. A rendőr akkor átlépte hatáskörét és aránytalanul járt el, most azt kapta a rohadt migráns a rendőrtől, amit megérdemel. Akkor a műveleti terület elhagyására felszólított Révész Máriusz vonulgatott a tiltott zónában, hogy aztán kötés kerüljön a fejére, most viszont ne csodálkozzon a Röszkén megvert lengyel újságíró. Úgy kell neki, miért kolbálszolt műveleti területen.

Kimutatható a hasonlóság abban is, hogy Orbán a mostani, röszkei csatát is hosszan előkészítette. Plakátok, migránsozás, idegengyűlölet, kerítés, kötözködés a szomszédokkal és Európával. Sokszázmillió forintunkba került mindez, de Orbánt nem érdekli az ország. Sem az igazság, sem az emberélet, de még a határon túli magyarok sem. Különben nem zárná el Erdélyt és a Délvidéket kerítéssel az anyaországtól. Ha bajban van, bármit megtesz. Bajban volt 2006 nyarán és bajban volt 2015 nyarán is. Akkor a két vereség nyomasztotta, most pedig egy év alatt elvesztette szavazói harmadát, odalett a kétharmad, az ország a fideszes politikusok elképesztő lopásait taglalta. A Jobbik egyre jön fel, ezért meg kell tenni mindazt, amit a nyilas párt mond, hátha nem mennek el a szavazóink hozzájuk. Az orbáni kimeneküléshez a menekültek, ahogy anno az őszödi beszéd, épp kapóra jött. Az idegengyűlölet biztos gyúanyag.

A sors és a magyar valóság furcsa fintora, hogy demokrácia kontra diktatúra, európaiság kontra nacionalizmus meccsében megint Orbán és Gyurcsány áll egymással szemben. A civilek ehhez gyengék, a demokratikus pártok többsége vagy sorvad - ebben az esetben sunnyog is - (MSZP), vagy az enyészetté válik (Együtt, PM, Liberálisok, MOMA). 

Orbán hazudott és manipulált 2006-ban, ugyanezt teszi 2015-ben, csak még nagyobb téteket rakva az asztalra. Akkor is láthatta volna mindenki, hogy mi történt az utcákon valójában, és láthatná, ha akarná most is. Kérdés, hogy akarja-e látni az ország. Gyurcsány legalább megpróbálja, a többi sehol... Orbán pedig nyomja a saját csatornáin ezerrel a saját verzióját. De az idő sokat változott. A tét immár nem az, hogy Orbán újra kormányra kerül-e, megmentve ezzel politikai pályafutását. A tét immár Schengen, a magyar diplomácia, a becsület, a humánum, végső soron az Unió egysége. Orbán azt gondolja, hogy ha 2006-ban át tudta vinni az akaratát és egy idő után az emberek nem a szemüknek, hanem neki hittek, menni fog ez kilenc évvel később is.

A helyzet óráról órára változik. Hol ő tűnik erősnek és győztesnek, hol egyre szaporodó ellenfelei. De a becstelenek előbb-utóbb elbuknak. A magyar polgárokon is múlik, meddig eszik meg a maszlagot a határvédőről, aki kerítést épít nappal, mondván, ide menekült be nem teszi a lábát, éjjel meg buszokkal szállíttatja magyar földön azokat az ezreket, akik ellen állítólag a kerítést felépítette.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr707802550

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

F.M.J. · http://magan-galaxis.blog.hu/ 2015.09.20. 14:00:51

Pelikán elvtárs tanuvallomását is te írtad?

wallenberg8805 2015.09.20. 14:25:42

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

“Számos hasonlóság fedezhető fel Orbán Viktor 2006-os és 2015-ös politikai cselekedei között. Ő diktálta akkor is a gyűlöletet, az országmegosztást - és most is.”

Ez szamárság. 2006-ban nem az Orbán idézte elő az országmegosztást, hanem az őszödi beszéd tartalma. Az ország nagyobbik fele tűrhetetlennek tartotta a hatalom gyakorlásának az őszödi beszédből kiderült módját, a folyamatos hazugságot, tétlenséget, felelőtlenséget, az ország kisebbik fele a Gyurcsány-hívők meg csakazért is támogatták.

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

kranführer 2015.09.20. 14:32:58

Évek óta savanyú a szőlő igaz? Sajnos Orbán ebből a menekültügyből is jól fog kijönni.

mikimackó 2015.09.20. 14:42:35

@wallenberg8805: a gyurcsány beszéd kiragadott tartalma........., talán így.

wallenberg8805 2015.09.20. 14:53:58

@kranführer:

Nem volt kiragadva, az volt a beszéd lényege.

dr. jenőke (jenőke) 2015.09.20. 15:04:17

@mikimackó:
Kiragadott tartalom?
Az egészet csak nem lophatták el.

mikimackó 2015.09.20. 15:35:53

@dr. jenőke (jenőke): pedig ellophatják, aztán legalább annyit még beleírhatnának, mielőtt a zorbánc elmondja akárhol !

a nagy hohoohooo 2015.09.20. 15:42:37

Orbán élete a konfrontáció.Soha senkivel, semmilyen körülmények között, nem volt hajlandó vitát közös megegyezéssel lezárni.
Mindig az erő viszonyok alapján döntött. H visszakozni kellett akkor mindig volt előre gyártott kiút a menekülésre. Az ilyen estek redukálására mindig a jófiú szerepét próbálja magára vállalni a piszkos munka szerepére mindig talál valakit.
A 2006. őszi eseményeknek volt egy célja, Orbán szeretett volna miniszterelnök lenni. .2006 - ban nagyon mocskos dolgok történtek az akkori ellenzék a FideSS tudtával,felbujtásával.
Erre bizonyíték a semmisségi törvényük amely mintegy "judáspénz" a vandáloknak, illetve a rendőrség egyetemes elítélése, mert hiszem hogy a rendőrök a törvény szerint jártak el erre bizonyíték a videók!Aztán meg azt is láttuk és hallottuk, hogy Orbán valamivel korábban beült a futballhuligánok közé. Az is tény, hogy Orbán ragaszkodott ahhoz a helyszínhez, amitől sokan óva intették, ahol feltüzelte a híveit. Ő maga pedig beszállt a páncélautójába és elfelejtette tájékoztatni (rendőrségi kérés ellenére) a rajongóit, hogy rendőri attak folyik a Deák tér irányában a tomboló csürhe ellen, akik mindenképpen rá akarták húzni a rendőröket a tömegre (hangfelvételekből tudjuk). A rendőrök többszöri felszólítás után kezdtek el oszlatni, miután sokan nem tettek eleget a felhívásnak.
Azóta a nap is másképp süt, tudniillik a napot is és a csillagokat is lehazudják az égről az idejáró idétlenekkel együtt.A 2006. őszi eseményeknek volt egy célja, Orbán szeretett volna miniszterelnök lenni. 50 év telt el, el lehetett volna adni a nagyvilágnak a hatalomszerzését forradalomnak átkeresztelve.
És bebizonyította híveinek, hogy a legnagyszerűbb (és mostmár mondhatja immáron) legkegyesebb pártvezér.
Nincs is legmocskosabb, hisz minden FideSS-jobbikuSS mocskos: a kordonbontó kedves vezető, aki tüzelte a csürhét; a vénember, aki akkumulátort vitt a tankba; a focihuligán eszement, aki csak a rombolás kedvéért ment oda; a "katasztrófaturista", aki látván, hogy rendbontás zajlik, még közelebb ment, ahelyett, hogy eltakarodott volna apicsába, és még panaszkodik, hogy csíp a könnygáz; a töketlen rendőr, hogy nem lőtt bokán idejében két maszkos békés tüntetőt; kerényi, a milliós festményeivel, ahogy a fenti békés tüntetőket és a lovasrendőröket megfestve még a rendfenntartókat állítja be gonosznak; a rendőri vezetők, hogy nem érzékelték idejében a szar huligánok csürheszellemét; és ismét és főképpen az a nyálat fröcsögve demokráciáért ordító mentálsérült ingyenélő, aki a legitim kormányzatot az ő zavaros agya szerint, az ő megfogalmazásával forradalmárok segítségével, puccs-szerűen akarta megdönteni, aki buszokkal szállíttatja a békés tüntetőket, a bűnös maga : Orbán.

Toportyán Zsóti 2015.09.20. 16:40:38

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Jobberek a nemzeti keresztény uriember vicces paródiái,kgb fűhrerek seggnyalásával,baltás gyilkos szabadon engedésével akár saját gyermekeik megrugdosásával.

Toportyán Zsóti 2015.09.20. 16:44:46

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Szovjetunió és rákosi pajtás paródiáját adja elő a qrmány naponta,szinte szóról szóra.

Doberdo 2015.09.20. 16:56:53

Az ilyen kultur blogokon kulturáltabb hangvétel illik. Ez a jobb oldal igen tisztelt hozzászólóinak nem tetszik. Az azonban tény, hogy bár mindkét oldal adott vitatható
felfogású és hozzáállású politikusokat, a mai jobb oldal erkölcstelen és dicsekvő
képződménye minden határon túl megy. Ott még az is megengedett, hogy nagyon vitatható törvények alapján "regisztrált terroristákat" láttatnak minden bizonyítás nélkül olyan esetekben mikor ennek méltányos feltételei nem adottak. Amennyire
én tudom a terrorista merényletek során ártatlan polgári áldozatok sora veszíti el
életét egyetlen meggondolatlan esemény során. Nem tudom, hogy ez mennyiben volt igaz a röszkei határátkelőnél. Szerintem egyáltalán nem. Ezért Orbán Viktort
súlyos felelősség terheli személyében is.

István Tamasi 2015.09.20. 17:05:36

2006-ban békés demonstrálók voltak akik békességük jeleként vittek magukkal benzinespalackokat, tüzijátékokat, vasrudakat meg két bazi nagy akkut a muzeális tank beindításához.

deeed 2015.09.20. 17:16:47

Elmehettek a kurva anyátokba ! Senki sem hisz már nektek, kapálództok mint malac a jégen Ennyi volt elvtársak, mehettek le a wc-n, a helyetekre a pöcegödorbe

Bbogas 2015.09.20. 17:32:13

Mókás. Ha az őszödi beszéd ilyen fantasztikus teljesítmény volt, akkor miért nem a nagy nyilvánosság előtt mondta el Ferenc testvér?

Abban egyébként egyetértek a poszterrel, hogy tényleg ez volt Gyurcsány élete legjobb beszéde. Szerintem sokat használt vele. A Fidesznek. :)

Hegyi Zerge 2015.09.20. 17:49:20

@kranführer: majd ha kiüríti a te zsebedet is , akkor felébredsz?

2015.09.20. 18:10:16

orbán egy fekély a nemzet testén

Wendég 2015.09.20. 18:20:40

Nem igaz hogy Orbán így szórakozott 2006-ban.,helyszínen ott se volt .Gyurcsányra lehet irni ,megjelent a a határnál betolakodó terroristák között ,biztatta a kormány ellen őket.

Csak olyat ráfogni Orbánra ami igaz ,,, amit gyurcsány elkövetett az Orbánra kenik.

Bbogas 2015.09.20. 18:24:46

@h.kovacs: Akkor csak nyugalom. A nemzet majd biztos elzavarja a következő választáson. Még szerencse, hogy a túloldalon annyi tehetséges vvezető van. Szabó Timcsi, Fodor Gabika, Éliástóbiás József, Szigetvári, Gyurcsány... A bőség zavara :D

Wendég 2015.09.20. 18:31:46

A "Törésvonalak" szeptember 19-i adása.

www.utolag.com/Toresvonalak0919.htm

Wendég 2015.09.20. 18:33:43

@Bbogas:

:)))) nyugi ,Orbán marad.

2015.09.20. 18:42:06

@Bbogas: orbán birtokolja a teljes gazdasági elitet és a médiát, nincs esélye senkinek ellene
lenne tehetséges vezető, no nem a "túloldalon", henem az országban, de támogatók és média felület híján nincs esélye senkinek, hogy kinője magát
ha ez az állapot neked jó, akkor csak örörmködjél

Bbogas 2015.09.20. 19:03:53

@h.kovacs: Orbán birtokolja a gazdasági elitet és a médiát? Ott az ATV, a Klub rádió, Népszabadság, Népszava, 168 óra, HVG, Magyar narancs, ott az internet. Ez mind Orbáné?

2015.09.20. 19:13:14

@Bbogas: részben indirekt irányítja ezeket, részben marginálisak, nem tényezők

Bbogas 2015.09.20. 19:15:44

@h.kovacs: Orbán Viktor közvezetten irányítja a Népszabadságot???

2015.09.20. 19:22:42

@Bbogas: igen, meglep mi ? biztos nem olvasod, de szinte minden szám címlapján orbán van

cca. 2015.09.20. 19:23:35

Mit szívott a szerző?

Bbogas 2015.09.20. 19:28:17

@h.kovacs: :DDDDDDDDD

Ezt screenshotoltam, eltettem emlékbe. Tudod, nem elég a képeket nézni, olvasni kell az újságot. Mikor írt a Népszabi Orbán-párti elemzést? Ha egy marslakó lenne a címlapon, akkor azt mondanád, hogy az UFÓk irányítják közvetetten?

tomfree 2015.09.20. 22:49:16

"2006-ban Gyurcsány elmondta élete egyik legjobb, de hangsúlyaiban vitatható beszédét, amely alkalmassá vált a manipulációra."
Kurvaország. Hangsúlyaiban vitatható beszéd. Ez nem a hangsúlyaiban vitatható beszéd volt. Ez egy ocsmány, undorító beszéd volt egy politikai bohóctól.

ördöngös pepecselés 2015.09.20. 23:49:38

Libsi firkász menj azt nyald fényesre a Gyurcsány meg a Bajnai picsáját!!!!!

Tamas Kalman 2015.09.21. 02:37:47

nagyon jó írás, sajnos kevesen értik majd meg. ezért is lehet orbán hatalomban.

norbert79 2015.09.21. 08:34:07

@ördöngös pepecselés: Nem mondod komolyan, hogy te 2015-ben is még ennyire fosol Gyurcsánytól, illetve hogy kerül ide Bajnai? :D :D Látod? Igaza van az írónak, még mindig működik a félelemkeltés, két politikailag jelentéktelen tényezőtől fosol szinte parancsra... :-)

Medgar 2015.09.21. 08:42:51

Ebben a cikkben benne van minden amiért épeszű ember Orbántól függetlenül nem kér a liberálisokból.

Hiába az eddigi 5-600 000 menekült, hiába a teljes tanácstalanság és önzés a teljes EU-ban a liberálisoknak egy gondolatuk van: ORBÁNBA BELE KELL RÚGNI. Nem alternatívákat kell kidolgozni, nem lehet elismerni a helyzet tarthatatlanságát, csak mindent agyatlanul kritizálni kell.

Illetve egy halvány reménysugár azért megjelent:
egyenlito.blog.hu/2015/09/18/igy_lettem_ballibbol_turbomagyar_8_lepesben

program készítő 2015.09.21. 09:09:23

Orbánnak sem a neve ,sem a dns.e nem igazi.2006-ból lesz egy képsorozat valójában ki vezette a rendőröket?

bekerült 2015.09.21. 09:16:10

Íme egy hazugság az Orbánék részéről, amely bizonyítja a manipulálást !

www.origo.hu/itthon/20150919-mara-megbekelt-a-fidesz-a-gumilovedekkel-es-a-viperaval.html

Kovács szóvivő szerint, nem használtak viperát és gumilövedéket !
Kiderült, hogy a magyar rendőrök nyitották ki a kapukat és tévesztették meg a menekülteket !
Miért ?
Mert KELLETT egy atrocitás már a kezelhetetlen menekültekről !

Ha nincs bizonyíték, akkor gyártunk, jelszóval !

dr kíváncsivagyok 2015.09.21. 09:41:38

@wallenberg8805:
"Nem volt kiragadva, az volt a beszéd lényege. "
Mi volt a lényege ?
Az , hogy a rendszerváltás utáni kormányok ( az Orvban kormány is !!!) hazudott a népnek....
Orvbán mikor ismert be akár csak egyetlen hazugságot is ?
Vagy - ahogyan mondta- : sohasem hazudott ??

carattest 2015.09.21. 10:28:55

@wallenberg8805:

"Ez szamárság. 2006-ban nem az Orbán idézte elő az országmegosztást, hanem az őszödi beszéd tartalma. Az ország nagyobbik fele tűrhetetlennek tartotta a hatalom gyakorlásának az őszödi beszédből kiderült módját, a folyamatos hazugságot, tétlenséget, felelőtlenséget, az ország kisebbik fele a Gyurcsány-hívők meg csakazért is támogatták."

Ez a szamárság. Az öszödi beszéddel az emberek 90%-a nem is törődött volna, egy hír lett volna a sok közül, ha a jobb oldali médiabirodalom (élén a hírTV-vel) nem kezdi el mantrázni és sulykolni az emberekbe.
És ugyanez van most a migránsokkal. Hogy az embereket mennyire érdekelte a kérdés, azt jól megmutatta a nemzeti konzultáció: 8 millió kérdőívből 1 milliót küldtek vissza a választópolgárok. Persze azon az 1 millión belül nagy volt az egyetértők aránya, nyilván, mert túlnyomó részt az erre fogékony orbán hívők küldték vissza. A többség meg konkrétan leszarta. De a jobboldali fideszmédia kampánya elérte azóta a hatását, a "köz"tévéből ömlik a szar, és ha az egyszeri ember elégszer hall valamit, akkor szép lassan véleménnyé alakul. Így lett az, hogy megkérdezel egy átlag faluvégi marinénit és az a véleménye, hogy migráns = kosz, szemét = terrorista = félek tőlük.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 10:34:58

Szinte hihetetlen..

2006-ban Gyurcsány parancsára politikai utasításra beazonosíthatatlan rendőrök vertek több tízezer ellenzéki tüntetőt.

Ez már történelem.

Értem hogy a Gréczy Zsolt haveri körnek fényesre kell nyalnia naponta Gyurcsány seggét, de ez kezd röhejesbe torkollni.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 10:36:56

@webbr:

Az ÖSzödi beszédre azóta is emlékezik mindenki.

Onnantól kezdve Gyurcsány ha feltünt tüntettek ellene.

ÉS ez a jövőben sem fog változni, ezt megígérhetem.

SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !

Megfontolt 2 2015.09.21. 10:42:37

Valóban ez a történtek silány paródiája ami szégyene bárkinek aki mindezt kierőlködte magából ,de persze nem meri vállalni a saját nevével és egy valódi Európa Kávézó- ba be sem tehetné a lábát.
A valóságot az alábbi linkeken kellene olvasgatnia

www.google.hu/webhp?source=search_app&gfe_rd=cr&ei=rr3_VYvSL7Ot8weqloagAw&gws_rd=ssl#q=a+2006+os+esem%C3%A9nyek%2F+vizsg%C3%A1l%C3%B3bizotts%C3

www.origo.hu/itthon/20110926-balsai-istvan-jelentese-a-2006-oktober-23i-esemenyekrol.html

Völgyesi: A 2006-os vezetők emberölési kísérletben is bűnösök
2011. október 30. 14:24
A Legfelsőbb Bíróság nyugalmazott tanácselnöke szerint a 2006 októberében bűnös vezetők nemcsak terrorcselekményekkel, hanem emberölési kísérlettel is vádolhatóak.
78 komment
Feljelentették Gyurcsányt 2006 ősze miatt
2011. október 8. 10:47
Terrorcselekmény bűntettének alapos gyanújával tett feljelentést a legfőbb ügyésznél Gyurcsány Ferenc volt kormányfő ellen a 2006. őszi hatósági jogtiprások miatt Völgyesi Miklós, a Legfelsőbb Bíróság nyugalmazott tanácselnöke - írja szombaton a Magyar Nemzet.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 10:44:17

@Megfontolt 2:

Hát igen...

Az Európa Kávézó nevű blog jobban tenné, ha megismerkedne az eu-s trendekkel, azon túl, hogy 2006ot magyarázza el a GYucrsány híveknek újra és újra:

index.hu/belfold/2015/09/21/orban_viktor_keresztes_hadjarat_europa_kulpolitika/

shred 2015.09.21. 10:52:02

Az őszödi beszéd nem volt más, mint hogy egy zártkörű(-nek gondolt) munkamegbeszélésen a főnök leb..ta a munkatársait. Nyilván hasonló hangvételű kirohanások bőven előfordulnak más pártoknál is, csak azokat nem hozzák nyilvánosságra. Nem kell ebbe belelátni sem a bátor vezető lebilincselő őszinteségét, sem a hazaáruló komcsi patkány magyargyűlöletét.

Ma Baker 2015.09.21. 10:54:03

Kiemelkedően értelmes dolog az egyetlen embert és az egyetlen kormányt ekézni, aki tesz is valamit a bevándorlóinvázió kivédéséért.

carattest 2015.09.21. 10:54:39

@Ballib Cenzúra:

"Az ÖSzödi beszédre azóta is emlékezik mindenki."

Leírtam miért. A média megtette a hatását. "gyurcsánytakaroggy", "azemútnyócév", stb. ha lenne egy erős ellenzék, akkor ezt ma a fidesszel is meg lehetne csinálni, csak picit nehezebb, mert most kicsit jobban ki van építve a diktatúra.

"SOHA TÖBBET MSZP DIKTATÚRÁT !"

Egyetértek. Csak sajnos helyette most van egy fidesz diktatúra. Sokkal jobb. Csöbör -> vödör.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 11:01:31

@webbr:
Baromság.

Az MSZP a kormányzati idejének a 96%-ban elbukott volna egy előrehozott választás során.
A Fidesz a kormányzati ciklusának 96%-ban újra nyert volna.

A ballibek legnagyobb problémája, és ellensége éppenhogy a demokrácia.

Proud Mary 2015.09.21. 11:02:15

@shred: 2015.09.21. 10:52:02

ezzel maximálisan egyetértek, én sem fogalmazhattam volna meg jobban

Netuddki. 2015.09.21. 11:20:39

@shred: Erről a tényről a fideszdroidok hajlandóak megfeledkezni. Mint ahogy arról is, hogy a kedélyeket az orbánék vergődése korbácsolta fel. A tények meg makacs dolgok.

A párhuzam meg csak annyiban valós, hogy az orbánnak lételeme a szarkavarás. Az, hogy ez mennyiben hátrányos az országra az őtet qrvára nem érdekli. Csak legyen elterelve a népek figyelme a viselt dolgaikról.

nu pagagyí 2015.09.21. 11:24:28

@Megfontolt 2: A valóságról azért nem a Morvai Krisztina jobbikos vagy Balsai István fideszes tákolmányaiból kellene tájékozódni. Volt egy objektív jelentés is, amit egy független vizsgálóbizottság állított össze.

Csak a valóság kedvéért:
- Az események hisztériakeltéssel kezdődtek, állandósított pisiparti a parlament előtt, soha nem tapasztalt durva hangnem, mindenféle szélsőséges és uszító irományok, röplapok tobzódása, pedig még szó sem volt a "hazugság beszédről",
- Az első erőszakos cselekmény a tévé székház felgyújtása volt, az ott szolgálatot teljesítő rendőrök fizikai bántalmazásával egybekötve. Itt még nem sikerült bemutatni a "rendőri brutalitást", bár nagyon igyekezett a Hír tv, még lőszert is vitt a helyszínre. A cselekmény tudatos részét egy jól körülhatárolható együttműködő csoport (Fradi, Újpest ultrák, hol is van most Kubatov?) végezte, nyilván arra számítottak, hogy az összegyűlő bámészkodó tömeg is bekapcsolódik, ami nem történt meg.
- A további események is a szervezett terror képét mutatták, összehangolt tömegmozgatás, ki nem kényszerített provokációk a rendfenntartók ellen: kődobálás, barikádépítés, gójmotoros hiradólánc, stb.

Mi is volt a "hatalom bűne"?
- A rendőrök azonosítószám nélkül védték az életüket és próbálták fenntartani a rendet.
- "Belelőttek" a tömegbe. Igen, gumilövedékkel, de ez már elfelejtődött a jobboldali mítoszteremtés közben.

wolves84lb 2015.09.21. 11:26:52

@Bbogas: ez az egy szerencséje van orbánnak...hogy töketlen a teljes ellenzék...szomorú, hogy fletó még mindig az az arc, akire felfigyelnek a mostani ellenzékből. :S

De ettől orbán még egy parazita...

Scagnetti 2015.09.21. 11:28:40

"2006-ban Gyurcsány elmondta élete egyik legjobb, de hangsúlyaiban vitatható beszédét, amely alkalmassá vált a manipulációra."

Nem a hangsúlyokkal volt a baj, ti is pontosan tudjátok, Azzal volt a baj, hogy a miniszterelnök saját szájából hallhatta mindenki, hogy hülyére vették a választókat. Az már más kérdés, hogy a Fidesz ezt milyen módszerekkel használta ki. De függetlenül a balhézó csürhétől, és hogy ezeket esetleg Orbán küldte ki az utcára, Gyurcsánynak akkor rögtön le kellett volna mondania. A balhék nem változtattak a beszéd tartalmán. És az sem mentség, hogy ilyen beszéd a Fideszben is elhangozhatna, vagy talán el is hangzott már. Orbánék alkalmatlansága nem teszi Gyurcsányt alkalmassá. Visszamenőleg sem.

wolves84lb 2015.09.21. 11:32:46

@Ballib Cenzúra:
Nem, az a hihetetlen, hogy te ezt komolyan is gondolod:
"2006-ban Gyurcsány parancsára politikai utasításra beazonosíthatatlan rendőrök vertek több tízezer ellenzéki tüntetőt."

2015.09.21. 11:39:52

@kranführer: "Orbán ebből a menekültügyből is jól fog kijönni."

De ez nem azt bizonyítja, hogy igaza volt, hanem azt, hogy az ország tele van megvezethető birkákkal, és most éppen Orbán nyakában van a kolomp.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 11:41:54

@nu pagagyí:

A pisipartiról jut eszembe..
Tudod miért hugyoztak a térre ?
Mert Gyurcsányék elvitették a Toi-Toi-kat 2006-ban. Az összeset.

A menekült haverjaid is pont ugyanúgy hugyoznák szanaszét a Keletitől kezdve az összes tábort, ha a kormány nem gondoskodott volna az illemhelyekről, szemben Gyurcsánnyal aki direkt elvitette azokat, hogy a hozzád hasonló agyatlan ballibek hugyos viccekkel szarhassák tele a netet.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 11:46:28

@nu pagagyí:

Semmiféle hisztériakeltés nem volt.
Gyurcsány a hatalma megtartása érdekében szűk körben elmondta az igazságot.
Hogy 4 évig nem csináltak semmit, hogy majd beledöglöttek hogy úgy csináljanak, mintha kormányoznának, hogy gazdasági adatokat hamiosítottak, hogy hazudtak reggel délben meg este.

Ami nyilvánosságra került.
Innentől kezdve teljesen jogosan, a magyar társadalom egyként küldte Guyrcányt oda ahová való, a halál véreres f@szára.
Ő nem ment, így állandosúltak a tüntetések.

Erre ő szétverette önkormányzati választások után közvetlen, beazonosíthatatlan karhatalmistákkal az ellenzéket, mert erőt akart demonstrálni.

Sikerült neki.
SOHA TÖBBET SZP DIKTATÚRÁT !

denissz 2015.09.21. 11:48:33

@Ylim: Jó, tegyük fel, hogy az ország tele van megvezethető birkákkal...
És akkor ti kik vagytok??? Kezditek túltolni. :)

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 11:52:44

@Ylim:

Rólad egy vicc jut eszembe..
Bemondja a rádió:
- Figyelem figyelem ! Kérem az autópályán vigyázzanak, mert egy őrült szembe hajt a forgalommal !

Erre a ballib sofőr:
- Mit egy ? Van itt ezer is !

------
Megjegyzem nem csak az ország, hanem egész Európa:
index.hu/belfold/2015/09/21/orban_viktor_keresztes_hadjarat_europa_kulpolitika/

paragrafus 2015.09.21. 11:59:48

@wallenberg8805:
...."Ez szamárság. 2006-ban nem az Orbán idézte elő az országmegosztást, hanem az őszödi beszéd tartalma".....

Ez nem igaz.
Egyrészt az öszödi beszédből kiragadtak részeket, azokkal is manipulatív módon vezettél félre és csapták be a tömegeket.
Másrészt erre tudatosan készültek, erre kormánybuktatási szándlékot építettek. Hiszen a beszédet nem akkor publikálták, amikor az történt, hanem csak hónapokkal később. Addig ültek rajta, érlelték és építették a koncepciójukat, amivel végül is előálltak.
Szóval az öszödi beszéd nem indok volt, ahnem csak ürügy.

nemszólokmégegyszer 2015.09.21. 12:02:08

@wallenberg8805: Ezzel a névvel ilyen barom hüjjének lenni nem szabad. Te nem seggnyaló vagy, hanem f@szszopó. Mellesleg Gyurcsány is az, de ez téged nem ment föl.

nemszólokmégegyszer 2015.09.21. 12:06:10

@a nagy hohoohooo: Kezdettől fogva gerinctelen féreg volt. Most is az. És még a családját és talpnyalóit is a mi pénzünkből stafírungolja ki.

paragrafus 2015.09.21. 12:07:26

@Ballib Cenzúra:
....."2006-ban Gyurcsány parancsára politikai utasításra beazonosíthatatlan rendőrök vertek több tízezer ellenzéki tüntetőt".....

1. Gyurcsány semmiféle ilyen parancsot nem adott. Ez szemenszedett hazugság.
De ha te ehhez ragaszkodsz, akkor lészí szíves ezt az állításodat hitelt érdemlő módon bizonyítsd.
2. Politikai utasítás sem volt semmi ilyesmi. Erre is várom - cáfolat esetén - a bizonyítást.
3. Azt már az előző postban is idéztem: alkotmánybírósági határozat volt arra, hogy nem kellett egyedi azonosítót viselniük.
Tömegoszlatáskor a rendőrség nem egyénileg lép fel, hanem csapaterő kötelékben, ezért az egyedi beazonosíthatóságuk nem indokolt.

nemszólokmégegyszer 2015.09.21. 12:08:31

@Ballib Cenzúra: Nyaljál fidesses demokrata segget. Míg bele nem döglesz a nagy demokráciádba, önként, vagy belefojtanak.

paragrafus 2015.09.21. 12:11:52

@Megfontolt 2:
Völgyesi: A 2006-os vezetők emberölési kísérletben is bűnösök
2011. október 30. 14:24
A Legfelsőbb Bíróság nyugalmazott tanácselnöke szerint a 2006 októberében bűnös vezetők nemcsak terrorcselekményekkel, hanem emberölési kísérlettel is vádolhatóak.
Feljelentették Gyurcsányt 2006 ősze miatt
2011. október 8. 10:47
Terrorcselekmény bűntettének alapos gyanújával tett feljelentést a legfőbb ügyésznél Gyurcsány Ferenc volt kormányfő ellen a 2006. őszi hatósági jogtiprások miatt Völgyesi Miklós, a Legfelsőbb Bíróság nyugalmazott tanácselnöke - írja szombaton a Magyar Nemzet"......

Völgyesi Miklós feljelentését még a fideszes ügyészség is elutasította, mint alaptalan és megalapozatlan vádat. Egyetlen egy érvet, indokot, tényt, bizonyítékot sem tudott megjelölni, amely a legcsekélyebb módon is megalapozta volna azt, hogy a Polt Péter-i ügyészségnek lehetősége legyen arra, hogy ugorjon.

apanna 2015.09.21. 12:18:48

@bekerült: én végignéztem az egészet. Aki azt mondja amit Gyurcsány, az hazudik. Hazaáruló banda!

Sol Durka 2015.09.21. 12:24:37

Orbán közönséges politikai szélhámos, aki puccsal került hatalomba és aljas számításokkal (pl. választási rendszer átírása) tartja meg magát a vágyott hatalomban. Folyamatosan pufog, harcol, egyrészt mert ez motiválja, másrészt azért, hogy elfedje botrányosan dilettáns kormányzása látványos hibáit. A menekültek kriminalizálása (nem ismerős módszer a szocik erkölcsi meggyilkolásának idejéből?!) a pénzügyi botrányok, a brókerügyek elhallgattatására szolgál. 2006-ot az őszödi beszéd ürügyén ő, a megrögzött hazudozó robbantotta ki, csak akkor még nem sikerült magához ragadnia a hatalmat.

vénkujon 2015.09.21. 12:29:38

viktor nagy győzelme gyúrcsány ellen...jól összehozta az utcai zavargásokat. jeles!

Megfontolt 2 2015.09.21. 12:30:47

nu pagagyí

Azt a tömény hazugságot tartalmazó .általad "objektív"-nek titulált jelentést szégyenkezve el kellett ásniuk mert ezzel a saját hitelüket tették tönkre a a gönczöl és tsi.
Úgy látszik vannak itt elegen akik nem engedik hogy mindenkit bemocskoljon az egyre gyérülő ballib háborgás , vagyis felesleges erőlködés az effajta cikk ,szinte csak a Lipótról kiszorítottaknak ízlik !

csak egy néző 2015.09.21. 12:38:10

@paragrafus:
"Völgyesi Miklós, a Legfelsőbb Bíróság büntetőkollégiumának egykori tanácselnöke, aki közel 3,9 millió forintot kap munkájáért. "
Pedig rendesen megfizették.

Kényszerbagoly · http://kenyszerbagoly.blog.hu/ 2015.09.21. 12:42:52

Csak ez a mostani egy még jobban átgondolt, még alpáribb stratégia része:
kenyszerbagoly.blog.hu/2015/09/19/roszke-trial

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 12:45:16

@Sol Durka:

Ismerek olyan is aki puccsal került hatalomra, de az nem Orbán volt.

Valami Medgyessy nevű, D-209 jelzőszámú ürgét puccsolt meg az illető.

Peterpapo 2015.09.21. 12:48:05

Orbán Viktor ott volt a gáton az árvíz idején. Most miért nincs ott a határon?

De inkább ne is oda menjen, hanem inkább a jó büdös picsába. Ott a helye annak a mocskos kis bélféregnek.

shred 2015.09.21. 13:16:53

Nekem egyébként az jött le az elmúlt években, hogy a magyarok alapvetően nem bánják, ha meglopják őket és ellehetlenítik a gyerekeik jövőjét, csak a hazugságot nem szeretik. Lásd:

1. Gyurcsány-kormány: lelepleződik a nagy hazudozás, "úgy tettünk, mintha kormányoznánk", "trükkök százai" stb-stb, az eredmény: balhé, tüntetés, utcai zavargások, Gyurcsány takarodj.
2. Orbán-kormány: nyíltan, gátlástalanul kizsarolják a megtakarításainkat, hozzák sorra a nyilvánvalóan korrupciót építő törvényeket, adják oda a nemzeti vagyont a holdudvarnak, zsinórban felejtik ki a vagyonbevallásból az új házikót, és az eredmény: ----------------

mismásoló szalon 2015.09.21. 13:18:14

Csak szeretnéd, ha most is megosztaná az országot.
A menekültügyben viszont pár hozzád hasonló agybeteg kivételével az egész ország Orbán mellett áll.

Azok is, akik egyébként utálják Orbánt, mint pl. én.

(2006-ban meg nem megosztotta, mert azt már 2002-ben a TF-es beszédével megtette. 2006-ban csak a barmokat uszította a kormány ellen.)

nu pagagyí 2015.09.21. 13:20:18

@Ballib Cenzúra: Toi-Toi-ról szerintem a szervezőknek kell gondoskodniuk, de javíts ki.

Peterpapo 2015.09.21. 13:24:00

@mismásoló szalon:

Nem az agybeteg a kevés, hanem az agyatlan, megvezethető a túl sok.

cselaxi 2015.09.21. 13:28:41

Pontos összefoglaló.
A nyilas párt egy kicsit erős, de tudjuk be annak, hogy a hév elragadta a szerzőt.
Amit hozzátennék: Olyan, ami 2006-ban történt, nem volt a friss demokráciánk történetében, ezért volt a hozzá nem értés, finomkodás... mint most menekült ügyben, mert hogy ilyen sem volt. Hiába vannak a törvények, előírások, ha azokat vagy nem tudjuk alkalmazni, vagy olyan helyzet adódik, hogy nem lehet alkalmazni.

cabeza 2015.09.21. 13:29:24

Amikor orban eloszor kifakadt az elso valasztas elvesztese utan, mar tudtam, hogy ez most rombolni fog. Mindenaron a hatalom, ez volt a celja. Ezert alapitotta a polgari koroket is, hogy ezzel az eszkozzel etesse, futse, terjessze a nep kozott a propagandajat, hogy a megfelelo pillanatban raeressze a tarsadalomra az eszetlen, gatlastalan, indulatos, erzelmekkel tulfutott hiveit. Sajnos hatott is. Elore tudtam miert alapitotta ezeket a koroket.

Peterpapo 2015.09.21. 13:34:28

@mismásoló szalon:

Olvasgass, nézegesd, gondolkozz!

kettosmerce.blog.hu/2015/01/15/mit_tudunk_az_iszlam_-rol
kettosmerce.blog.hu/2015/09/17/europa_es_ami_fenyegeti
pendulum.blog.hu/2015/09/16/mitoszok_es_tenyek_a_muzulman_bevandorlasrol
szeka.blog.hu/2015/08/31/a_hat_leggyakoribb_tevhit_a_menekultekkel_kapcsolatban#comment-form
pendulum.blog.hu/2015/08/20/arpad-hazi_kiralyaink_es_a_bevandorlok

Geert Wilders meg Bill Warner a legnagyóbb és leghírhedtebb iszlamofóbok (az iszlamofób Dzsihádfigyelő/Jihad Watch nevű oldalak, Európa szerte levőpropagandáik, már nem is rajongó, hanem hívő táboraik vanna a különböző európai országokban, stb...) folyamatosan azt állítják, hogy Európában Franciaország (7,5%), Németország (5%), Svédország (5%) és Anglia (4,5%) az állandóan a sajtóban szereplő országok, hogy a muszlim népesség olyan nagy, hogy az őslakossággal már összeférhetetlenek.
A valóságban a 4 ország egyike sincs benne a top 10 legnagyobb muszlim kisebbséggel rendelkező országban: Európában Oroszország (11,7% - Oroszországban több őslakos muszlim él, mint Libanon és Jordánia együttes lakossága), Bulgária (13,7%), Grúzia (10,5%), Montenegro (18,5%), Macedónia (35%) is nagyobb arányban tartalmaz muszlim lakosságot mint a 4 nyugati ország. Ciprusnak az EU-hoz tartozó része pedig még nagyobb arányban tartalmaz muszlimokat: 22,7% (a konfliktus politikai a török és görög lakta rész között, hogy a szigetország hova tartozzon)
Vagyis még itt Európában is keleti országokban a muszlim nagyobb arányban laknak mint a nyugat-európai országokban, és mégis jobban együtt tudnak élni a többiekkel - és nem alakultak ki muszlim gettók. Vagyis egyáltalán nem számít az, hogy mekkora arányban vannak jelen kisebbségként.
Sőt, Nyugat-Európában a legtöbb konfliktus muszlimok és nem muszlimok között pont Olaszországban van, ahol a legkisebb az arányuk (2,4%).

Ráadásul Európában nemcsak vallási kisebbségként léteznek muszlmok, hanem vannak muszlim többségű európai országok is: Bosznia, Albánia, Azerbajdzsán, és az USA által létrehozott Koszovó. Valamit a 2 kontinensen elterülő Törökország és Kazakhsztán nyugati részei földrajzilag Európához tartoznak.

Geert Wilders és Bill Warner szerinti iszlám vallás és a muszlimok annyira gresszívek, és másokat elpusztítani akarók, hogy évente 150 milliónál több külföldi turista utazik muszlim országokba (többen, mint amennyien Latin-Amerikába + Kanadába + Ausztráliába + Új Zélandra + Indiába együttesen mennek). És a világ 10 leglátogatottabb nagyvárosa közül 3 muszlim: Isztambul, Kuala Lumpur, Dubai.
Az Afrikába utazó külföldi turisták több mint fele 4 muszlim országba megy (Marokkó, Tunézia, Algéria, Egyiptom).
Ázsia Top 10 legturistásabb országa közül 4 muszlim (Malayzia, Szaúd Arábia, Egyesült Arab Emirátusok, Indonézia - de az arab tavasz előtti évben még Szíria és Bahrain is ide tartozott).
Talán mégsem annyira erőszakosak, agresszívek, primitívek, és Nyugat-ellenesek a muszlimok mint amennyire azt Geert Wilders és Bill Warner állítják.

Nem a 20. sz-ban jelent meg az sizlám Európában, hanem már több mint 1300 évvel ezelőtt. 8 évszázadig voltak muszlimok a mai Spanyolország területén. Szicíliában 2,5 évszázadig volt jelen az iszlám. Hamarabb volt jelen az iszlám Európában, mint mi magyatok a Kárpát-medencébe letelepedtünk. Vagy mire az utolsó vikingek is áttértek a kereszténységre, addigra a szicíliai emírségnek már vége is volt, és a Cordobai Kalifátusnak is vége volt, Toledót már elfoglalták a keresztények, és az arabok helyett már a berber almohádok uralták Hispánia muszlim részét.
A Kaukázus területén a 9. sz. óta folyamatosan. Oroszország európai részén és Ukrajna területén 5 évszázada folyamatosan (Oroszországban (kisebbségben) több őslakos muszlim él mint Jordánia és Libanon együttes lakossága; a Krím félsziget muszlim tatárjait Sztálin írtatta ki). Lengyelország területén 7 évszázada folyamatosan. A Balkánon meg 8 évszázada folyamatosan jelen van az iszlám.

A muszlimoktól vette át Európa nemcsak ókori görög-római tudást (amit a barbár germán és szláv törzsek pusztítottak el), hanem a 0 (nulla) fogalmát és szimbólumát, arab számokat, algebrát, csillagászatot, kémiát, gitárt, kottát, fürdőkultúrát, pizsamát, orvostudományt, papírt, sakkot, 3 digites órát (óra, perc, mp kijelzés), stb...

Érdemes ezt megnézned, muszlimok készítették videó a saját vallásukkal és civilizációjukkal kapcsolatban:
www.youtube.com/watch?v=w09IhM2BiD0
Ez az Iszlám civilizációs tudományáról szóló 3 részes doksifilm:
www.youtube.com/watch?v=qL41gX0fJng
Ez pedig európaiak által készített rövid reklámfilm az iszlám világ tudományos dolgait bemutató tudományos angliai kiállításhoz, amelyben Sir Ben Kingsley játsza a híres tudós al-Jazari (áldzsázári) szerepét.
www.youtube.com/watch?v=JZDe9DCx7Wk

nem az én találmányom, de attól még érdekes.

nu pagagyí 2015.09.21. 13:35:26

@Megfontolt 2: Ha a tényeket figyelmen kívül hagyod, akkor bármi igaznak tűnhet. Mások nálad sokkal kreatívabbak voltak: álruhás izraeli rendőrök, titkos egyeztetések mindenféle háttérhatalmakkal a magyar nép megnyomorítására. Én szégyellem magam helyetted, hogy csak mocskolódásra telik tőled.

Szűtté mamá? Szűjjé! 2015.09.21. 13:35:27

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: A te kitekert bolond agyadban nyilván paródia. A valóságban viszont szomorú igazság. Az ország azóta, 10 éve áll háborúban, mert Viktor akkor sem nyugodott le, amikor 2010-ben meglett a hőn áhított hatalom és a pénzcsap. Azonban mégis Gyorcsány a hibás, mert ha akkor felismeri, hogy le kell mondania, akkor talán nem lett volna meg 2010-ben Viktornak a teljhatalom, csak egy egészséges egyszerű többség. És akkor mennyi minden máshogy lenne.

nu pagagyí 2015.09.21. 13:50:35

@Kormánymeghízott Államcickány Úr: A pénzcsap már 2006-ban megvolt Orbánnak, hiszen taroltak az önkormányzati választáson. El is adósították az összeset (svájci frankban persze), hogy finanszírozhassák a "nemzeti ellenállást". Nyilván pénzbe került a permanens, általában munkaidőben zajló hőzöngés, amire önkormányzati buszokkal szállították a fizetett statisztákat, finanszírozni kellett a polgári köröket, pénzt kellett nyomni a holdudvarba, hogy befektethessenek a médiába és biztosítsák dolgozóik szabadidejét a tömegrendezvényekre, fizetni kellett a beépített államigazgatási dolgozókat, hogy kiszivárogtassanak minden infót, amiből mazsolázhatott a puccsra készülődő politikai maffia.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.21. 13:52:32

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

Nem éppen.

Orbán elévülhetetlen érdeme, hogy elkezdte védeni az ország érdekeit Brüsszelben, s foglalkozni kezdett a kisemberekkel is. Ezen kívül nyíltan felmondta a liberális terrorkonszenzust.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.21. 13:53:32

@Kormánymeghízott Államcickány Úr:

"Gyorcsány a hibás, mert ha akkor felismeri, hogy le kell mondania, akkor talán nem lett volna meg 2010-ben Viktornak a teljhatalom"

Ez szinte biztos. A utolsó 2-3 év balliba szerencsétlenkedést sokat segített a Fidesz kampánya sikeréhez.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 13:58:45

@nu pagagyí:

Vitettek a szervezők oda mobil WC-ket.
Miutón Gyurcsány műveleti területnek nyilvánította a Kossuth teret, és betiltotta a tüntetést, elszállíttatta azokat.
Éppen azért hogy te hugyosozhasd őket.

Mert meglepő módon ők is hugyoznak, mint a migránsok.
Csak Orbánék plussz WC-t telepítettek mindenhova, Gyurcsány pedig elvitette azt.

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 13:59:49

@Kényszerbagoly:

Rohadák cenzúrázó mocsok vagy.

Csak a ballib szarkeverők hozzászólásait mutatod.

nu pagagyí 2015.09.21. 14:14:48

@Ballib Cenzúra: Ha egyszer műveleti terület, akkor nem tudom, miért pont oda akartak járni pisilni egyesek.

nu pagagyí 2015.09.21. 14:17:07

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Ha Gyurcsány akkor lemondott volna, ma nem lenne esélye arra, hogy megnyerje a 2018-as választást.

nu pagagyí 2015.09.21. 14:18:20

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Orbán úgy védi Magyarország érdekeit, hogy kárt okoz az országnak.

apanna 2015.09.21. 14:19:45

@Peterpapo: neked orvos kellene sürgősen. Aki nem tudja elviselni, hogy vannak másképp gondolkodók, az nem ismeri a demokrácia lényegét, sem a békés együttélés fogalmát.

bendeguz33 2015.09.21. 14:22:45

Ja, kérem Pintérrel a háta mögött sok mindent meg lehet szervezni!

cselaxi 2015.09.21. 14:33:15

@apanna: Valóban. A zemberek nagy része úgy gondolja, hogy az a demokrácia, hogy pocskondiázhat mindenkit, aki nem azt állítja, amit ő(k). Merthogy: azt látom, olvasom, hogy egymás (ismeretlen) testi adottságait, (ismeretlen) családját a 3. hozzászólás után elkezdi(k) valaki(k) becsmérelni, mert vagy elfogytak az érvek, vagy mert tényleg ilyen tahó a stílus.
"A stílus maga az ember."

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.21. 14:38:02

@nu pagagyí:

Gyurcsány sosem fog választást nyerni. S ezt leginkább a ballibek nem fogják hagyni.

Peterpapo 2015.09.21. 14:43:28

@apanna:

"Aki nem tudja elviselni, hogy vannak másképp gondolkodók,"

Ez honnan jött le Neked? Hozzászólásom melyik része utal arra, hogy nem viselem el a másként gondolkodókat?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 14:54:30

@nu pagagyí:

A Európai Emberi Jogi Bíróság már azóta kimondta, hogy az ál-"demokrata" Gyurcsányék jogosulatlanul zárták el a Kossuth teret a tüntetők elől.

www.kossuthter.net/node/862

nu pagagyí 2015.09.21. 15:43:59

@Ballib Cenzúra: 2012 november 17-én döntött így az Emberjogi Bíróság. Ez azt jelenti, hogy innentől már tényleg lehetne tüntetni a Kossuth téren. Kár, hogy azóta gyakorlatilag már sehol sem lehet ilyesmit csinálni, pláne nem több hónapig folyamatosan, ahogy az akkori kérelmezők szerették volna.

nu pagagyí 2015.09.21. 15:48:59

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: Most nem így néz ki, de hát egyszer minden véget ér. Még akár te is megvilágosodhatsz. Ez a kormány előbb-utóbb veled is ki fog cseszni valahogy. Attól, hogy a sor végén állsz a seggberúgandók listáján, nem kell könnyelműnek lenned.

fidesz maszop dk egykutya 2015.09.21. 15:51:27

De szép lett volna ha 2006-ban fidesz került volna hatalomra, úgy omlott volna össze a támogatottsága 2008-ban a válság miatt, mint a maszopnak, így mind2 párt oda került volna ahova való: a szemétdombra.

Peterpapo 2015.09.21. 16:04:22

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

"Orbán elévülhetetlen érdeme, hogy elkezdte védeni az ország érdekeit Brüsszelben, s foglalkozni kezdett a kisemberekkel is."

Ez csak a látszat. Orbán pont leszarja a kisembereket és az országot is. Semmi más nem motiválja, minthogy bekerüljön a történelemkönyvekbe. Be is fog, csak nem úgy, ahogy ő azt szeretné. Ja meg az is, hogy a sleppnek meg legyen mindene, amire szükségük van.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.21. 16:11:49

@nu pagagyí:

Semmi gond, ha bukik a Fidesz. Valójábban nem egészséges, ha a Fidesz ismét kap 2018-ban kétharmadot, jó lenne, ha nem ez lenne.

A lényeg: bukjon a ballibaizmus. A többi meg nem számít. Nekem nincs bajom se baloldallal, se jobboldallal, mindkettő oké. Sőt, a bal még közelebb is áll hozzám valójában.

Gyurcsánynak is vannak egyébként érdemei, ezt sosem tagadtam. De összességében az egyenlege negatív.

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.21. 16:14:09

@Peterpapo:

3 fajta politikus van:
- akit a pénz vonz,
- akit a hatalom vonz,
- akit a jövő történelemkönyve vonz.

A pénzéhes típus sosem jó.

Békés időben teljesen oké a hataloméhes típus. Általában kiváló adminisztrátorok.

Válságos időben viszont a harmadik típus kell, amilyen Orbán is.

Magna cum laudeTigeri másztesz digrii 2015.09.21. 16:26:15

Ééééa itt is birka volt az első!:))
Gyerünk dolgozni a pénzedért!

nu pagagyí 2015.09.21. 16:27:11

@maxval bircaman megbízott szerkesztő: A jövő történelem könyvének kiemelt fejezetei gondolom hasonló, víziókkal rendelkező figurákról szólnak majd, mint a múlté. Szemezgessünk csak a nagy formátumúakból: Horthy,Rákosi, Kádár, Ki emlékszik már Kállai Gyulára, vagy Bánffy Dezsőre?

Ballib Cenzúra · http://ballibcenzura.blog.hu/ 2015.09.21. 16:41:55

@nu pagagyí:

Horthy jóval pozitívabb kontextusba lesz betéve, miután az utolsó komcsik, munkásőrök is kihaltak.
Ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy Vásárhelyi elvtársnő szeirnt 2004-ben a történész hallgatók 1/4-e antiszemta volt. Ez magyarra lefordítva azt jelenti hogy nem a kommunista mantrát lökették.

Viszont Gyurcsány vélhetően bekerül majd, hisz ő volt Rákosi után az első, aki beazonosíthatatlan rendőrökkel verette szét ellenzékiek tízezreit.

csi szi 2015.09.21. 16:47:53

Igen, Orbán feltehetően benne lesz a 100 év múlva kiadott történelemkönyvekben fejezetként, Gyurcsány pedig csak lábjegyzetben lesz említve. Ez nem értékítélet.
Gyurcsány egy pojácának bizonyult, aki sokat dumált, pörögött ezerrel, táncolt, majomkodott, a "tehetséges" tanácsadói pedig jó ötletnek tartották nyilvánosságra hozni az őszödi agymenését, mert nekik annyira bejött (ha igaz ez a verzió). Gyurcsány is jó képességű, debatterként pl. alázta Orbánt a TV vitában, ez kétségtelen (bár ott Orbán szándékosan volt visszafogott, egy évvel korábban volt egy nyilvános vita kettőjük között ami nagyjából döntetlen lett, bár ott csak kóstolgatták egymást). Csak hát ez a villámsakk műfaja, a következő utáni lépést saját bevallása szerint sem tudta. Másik dolog, hogy Gyurcsány sikeresen szétverte maga alatt az MSZP-t, ezzel nem csak a saját, hanem a ballib oldal esélyeit is hosszú időre eltemetve ezzel. Pedig lehetett volna hosszú időre Orbán megfelelője a másik oldalon, nincs ugyanis olyan ballib politikus, aki hozzá hasonló karizmával bírna, Horn Gyula óta nem is volt. Persze Medgyessy megmutatta, hogy egy politikai hülyével is le lehet győzni Orbánt, ha profi kampány dolgozik rajta, és van médiaháttér, meg egységes balliberális oldal, amelyik át is szavaz, ha kell, mint anno a pesti szocik tömegesen a szadeszra. Ez mint széthullott 2010-re, és nem sikerült a sok vergődés ellenére még az újabb kétharmadot sem megakadályozni, a balliberális oldal beszorult egy kb. féltucat pesti kerületbe, ahol még van erős bázisa, esetleg még Szegeden, és kész. Az igazi proli szoci szavazótáborból pedig egy nagy darabot elvitt a Jobbik, főleg vidéken. Na ez az ahonnan "szép nyerni" majd 2018-ban, de ne adjátok fel a reményt. :) (Egyébként elképzelhetőnek tartom, hogy egy szivárványkoalíció legyőzi majd a Fideszt, csak erősen kérdéses, hogy képesek lesznek-e kormányozni utána... kormányválság, előrehozott választás, a Fidesz esetleges gyors visszatérése valószínű ez esetben is).

Jolka40 2015.09.21. 16:58:02

@Scagnetti: Orbán az öszödi beszéd óta a sajátjai között sem mer egy őszinte mondatot elmondani. Vajon miért? Hátha az ellenfélnek is vannak spiclijei?

jweiss 2015.09.21. 17:14:46

Szerintem az is kimutatható, hogy anyád egy útszéli k.

Bmw 2015.09.21. 17:18:02

Azok akik elvtársoznak, nézzenek már tükörbe . Orbán aki kőkemény komcsi dumát nyom. Ki faszom államosít vissza mindent. Orbán elvtárs, aki nem mellesleg besúgta
katona társait . Aki volt katona az tudja mi jár a spiclinek. Az mszp is lopott megérdemelte a bukást, nade amit a fideszes fiuk csinálnak az túlmegy minden határon.

maxell birka meghízott hegesztő 2015.09.21. 17:33:19

Gyurbán 2018-as győzelme előre borítékolható!

Orcsány meg eheti a kefét, hogy minden megmozdulásával újabb szöget ver a jobbliberális-antibuddhista-kereszténynacionalista pártok koporsójába.

Gyurbán Vikrenc az ultimate mutyisten 2015.09.21. 18:26:43

@maxell birka meghízott hegesztő: Egyetértek veled elvtárs. Te is a nagy PÁRT követője voltál anno?

bekerült 2015.09.21. 19:49:18

@apanna:
Én meg azt mondom, végig néztem az egészet és aki Orbánt védi az a hazaáruló és szégyent hoz az országra !
Ráadásul vak és süket, nem hall és lát mást, mint amit Orbán neki a szájába ad !

Érthető ?

Scagnetti 2015.09.21. 20:27:45

@Jolka40: Nem akar úgy járni, mint a Feri. Bár az igazi rajongóit szerintem ez sem riasztaná el. Azok ezt is megmagyaráznák valahogy, ahogy annak idején Feri hívei is elmagyarázták, hogy nem lettek átkúrva, hiába lehetett az ellenkezőjét hallani a felvételen.

Willkommenskultur 2015.09.21. 20:59:33

orbán megnyerte 2006ot
orbán megnyerte 2015öt

ennyi a párhuzam

kvadrillio 2015.09.21. 21:08:28

ÉN NEMTOM MIT FASZOSKODNAK EZEK A ROGÁN-LÁZÁR FELELŐSSÉGÉNEK MEGÁLLAPÍTÁSÁNÁL ????? VAN ALÁ- FÖLÉ- ÉS MELLÉRENDELTSÉGI VISZONY.
HA ORBÁN AZT MONDJA, HOGY A FUNKCIÓJUKAT MELLÉRENDELTSÉGI VISZONYBAN FOGJÁK ELLÁTNI, AKKOR MINDKETTŐ ERŐS EMBERKÉN T ÁLLHAT HELY A MAGA POSZTJÁN ÉS EGYIK SEM LESZ A MÁSIKNAK FŐNÖKE VAGY BEOSZTOTTJA !!! EZ ILLEN ECCERŰ !!! :)

Le Orme 2 2015.09.21. 21:14:55

GyurCSÓTÁNY, köszönjük, hogy ilyen geci vagy.

Mindeni náci, kivéve Elek Gábort (jotundert) 2015.09.21. 21:17:54

Mindenki tudja, hogy Orbán fasiszta, most ezt miért kell trilliárodszor is elmondani? He? Miközben szappanokat gyárt az ellenzékiekből?

tralalala 2015.09.21. 21:18:30

Hihetetlen, hogy európai szintű értékválság van, gyakorlatilag történelmi idők, ti meg még ott tartotok, hogy a zorbán a zorbán a zorbán.

Willkommenskultur 2015.09.21. 21:44:08

1933 ellenséges kisebbség uralja a német médiát, de hazudozása kiver minden biztosítékot
1934 ellenséges kisebbség 'hadat izen' Németországnak

2015 ellenséges kisebbség uralja a német médiát, de hazudozása kiver minden biztosítékot
???

fidesz maszop dk egykutya 2015.09.21. 21:49:52

@tralalala: Magyarország számára a legnagyobb veszélyt orbán és sleppjének fosztogatása jelenti.

turista a saját országában 2015.09.22. 02:10:00

Orbán egy mocskos alantas, asszony-és gyerekverő bűnöző féreg, aki a szerencsétlen menekülteket használta föl arra, hogy az új rendvédelmi törvényeivel és a rendkívüli állapot bevetetésével tovább lökje egyel M.-o.-t a nyílt fasiszta rendállam felé.

Első mohikán 2015.09.22. 04:03:28

@deeed: Tartalmas és alaposan megindokolt, tényekkel alátámasztott hozzászólás volt, köszönjük!

droid_ · http://matyiszuro.blog.hu/ 2015.09.22. 08:16:09

nekem tetszett az elolanc a parlamentnel. 50 gyurcsanyista, 50 gyurcsanytakarodj, 20 ujsagiro. ilyen posztokkal lesz ez meg ennyi se.

Peterpapo 2015.09.22. 09:35:25

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

"3 fajta politikus van:
- akit a pénz vonz,
- akit a hatalom vonz,
- akit a jövő történelemkönyve vonz.

A pénzéhes típus sosem jó.

Békés időben teljesen oké a hataloméhes típus. Általában kiváló adminisztrátorok.

Válságos időben viszont a harmadik típus kell, amilyen Orbán is."

Kultiválom, hogy megint próbálod megmagyarázni a bizonyítványt, de ismét tévedésben vagy. Nem csak ez a három lehetőség van és a válságot Orbán saját maga generálta, hogy tetszeleghessen a megmentő szerepében, de idővel kiderül, hogy az sem sikerült neki túl jól. Ráadásul egyáltalán nem jó, ha valakit a jövő történelem könyve vonz, mert az minden mást leszar. Nem érdekli, hogy mi történik, csak, hogy benne legyen a könyvben. Pont mint Orbán.

Peterpapo 2015.09.22. 23:37:45

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Nyilván nem a szíriai válságra gondoltam, hanem ami nálunk van a menekült áradat miatt.

Peterpapo 2015.09.23. 12:04:21

@maxval bircaman megbízott szerkesztő:

Kérlek mondd el, hogy mit oldott meg Orbán? A kerítéstől és a magyar nyelvű plakátoktól kevesebb menekült jön? Nem. Amikor azt hallod, hogy a szerbek buszokkal szállítják a horvát határhoz a menekülteket, a horvátok meg busszal hozzák a magyar határhoz, a magyarok meg vonatokkal viszik az osztrák határhoz, akkor ebben mi az, ami azt mondatja veled, hogy meg van oldva a probléma????

maxval bircaman megbízott szerkesztő · http://bircahang.org 2015.09.23. 12:31:32

@Peterpapo:

A probléma immár nem csak Mo-é, csökkentek erősen a kritikák Mo. ellen, mert látható lett: a horvátok még annyira se képesek kezelni a helyzetet, mint a magyarok.

Csordas Monika 2018.01.15. 23:24:02

Akkor Orbán kihasználta a jobbikosokat a balhéra es átverte öket .Vona ilyesmivel nemtud meglepetést okozni Orbánnak. Megérdemelte Vona..Gyurcsány örökemlék lessz Orbánnak a világelöt alázta porrá es ettöl dinkult meg... Az akkori csürhét lángszóróval kelletvolna égetni es agyonlőni mindet tolvajbanda....
süti beállítások módosítása