Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Orbán köteles beszéde

2015. április 29. - Európa Kávézó

Nagyjából itt van Orbán Viktor vége. Ő még nem tudja, de a világ már igen.

Emlékszünk még arra, mekkora vihart kavart már a trafikmutyi kezdetén, hogy lefóliázzák, besötétítik a dohányboltokat? A kritikus hangok már akkor intettek, hogy mennyi visszaélésre, bűncselekményre ad lehetőséget a kisstílű tolvajoknak ez a felelőtlen és felesleges szabályozás. Nem sokkal a piac lenyúlása és haveroknak adása után elindult a trafikrablási hullám. Több mint fél éven keresztül nem volt olyan nap, hogy ne arról szóltak volna a híradások, hogy éppen hol fosztottak ki egy trafikot: Rettegésben éltek a trafikosok, ezek a félkegyelmű haszonleső banditák meg légpuskákkal, műanyag pisztolyokkal és még ki tudja milyen fegyvernek látszó tárgyakkal pakolták ki a besötétített trafikokat fényes nappal úgy, hogy közben százak sétáltak el dohánybolt előtt gyanútlanul.

A trafikosok könyörögtek, hogy ne kelljen csukott ajtók mögött árusítaniuk. A kormány még csak a fáradságot sem vette, hogy napirendre vegye az ügy megtárgyalását. A tiltakozások ellenére a kormány semmit nem tett, amin persze senki nem lepődött meg, hiszen egyszer nem történt olyan eset az elmúlt 5 évben, hogy revidiálták volna bármely döntésüket, amiről kiderült, hogy hibás. Higgadtan, nyugodtan próbálták rávezetni a kormányt az érintettek, hogy nem lesz ennek jó vége, ám a válasz csak az volt, hogy rendben van ez a szabályozás, hiszen a kiskorúak védelme a legfontosabb. Persze. A többiek meg érdektelenek.

A tragédia bekövetkezett.

Egy elmebeteg rablógyilkos húszezer forintért ölt meg egy 21 éves kaposvári lányt - egyes helyi információk szerint több mint 30 késszúrással. Besötétített ablak mögött szurkálták össze ezt a szerencsétlen lányt.

Orbán tegnap válaszul a kaposvári tragédiára újra fölmelegítette a halálbüntetésről szóló álszent és alantas diskurzust, ahelyett, hogy beismerve kormánya hibás döntését azonnali hatállyal módosítaná a trafiktörvényt, hogy megóvja polgárait egy újabb tragédiától.

Kinek a lelkén szárad ez a gyilkosság?

Orbán Viktor és kormánya a felelős azért, hogy ez megtörténhetett. Ide vezetett a lopás, a pökhendiség és az ostobaság.

Ennek a kormányának sok bűne van, ami megbocsájthatatlan, ám ezeket egy másik, új, demokratikus kormány még korrigálhatja, jóvá teheti. De ezt a lányt már senki nem fogja visszahozni.

Orbán olyan mélyre süllyedt morálisan, ahova egy magyar ember sem kívánhatja az ország miniszterelnökét pártállástól függetlenül. Nem kívánhatja, mert minden magyarra rossz fényt vet, ha akarjuk, ha nem. Ez az ember minket reprezentál, minket képvisel a világban. Ha tetszik ha nem.

Még arra emlékeztetnénk az ideiglenes miniszterelnököt, hogy a 2002-es kampányban - más kontextusban ugyan - de Kövér László is kötelet emlegetett. Vereség is lett vége.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr817409154

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

altimus 2015.04.29. 14:15:13

Tegnap Pinter Sandor (belugymin) azt nyilatkozta, hogy o nem lat kapcsolatot a trafikokat ert rablasok es az uzlet portalok lefoliazasa kozott! (sokmilliardos vagyonvedelmi cege volt Pinternek evekig) Mondta ezt szemrebbenes nelkul, amikor a leghulyebb civilnek is nyilvanvalo volt, hogy a foliazott portal felhivas keringore.

Ennek ellenere en megtartanam a kotelezo foliazast es a belepest nehezitenem meg. pl. egy kotelezo szemelyazonosito igazolvany szkennelessel, amit bentrol le kellene az eladonak ellenoriznie es csak akkor beengedni a vasarlot, ha a sajat szemelyiet szkennelte be. Szinten kotelezove kellene tenni egy biztonsagi szefet, amit a dolgozo nem tud kinyitni, es amibe egy nyilason keresztul mindig be kellene dobni a 20.000 Ft-nal nagyobb keszpenzt.

werecke 2015.04.29. 17:06:43

gyógyszertár jellegűre kellene átalaktani a trafikokat, pult plafonig érő üveg belülről zárható legyen. Esetleg....

Pyrrhus 2015.04.29. 18:08:00

Érdekes, hogy amíg az elmebeteg uralkodóréteg be nem indította a trafikmutyit, közel sem volt ennyi trafikrablás, bár a jelenlegi helyek sokszorosán árultak dohányárut és a trafikok száma is többszöröse volt a mutyinyerteseknek.
Úgy hogy ne csak azt nevezzük elmebetegnek, aki rabol és öl, hanem azokat is, akik ez lehetővé teszik és ostoba rendeletekkel elősegítik.

Kázmér Klára 2015.04.29. 19:05:41

Kíváncsi lennék ha az Ő gyerekeikről lenne szó akkor, hogy beszélnének? Érzéketlenek!!!

Toportyán Zsóti 2015.04.29. 19:41:51

Ezek a gecik ezt is másra próbálják kenni pedig nem kell túl nagy ész hogy előre lássa bárki ezt a tragédiát még akkor is ha nem szólnak előre tőlük 100-szor okosabbak.

puszt 2015.04.29. 21:01:19

Az első pillanattól kezdve nyilvánvaló volt, hogy a 10-15-20nm-es, egyszemélyes boltokban 500ezer egymilliós készpénz forgalom hova fog vezetni! Isteni szerencse, hogy a csibészek nem számolnak. A fiúk azzal számoljanak el, hogy lehetett ennek a biztonsági kockázatát nem látni!? Fentebb írnak megoldást, én is gondolok egyet. Aki dohányzik legyen bankkártyája. Dohányboltban kizárólag kártyával lehessen fizetni! A NAV-nak is tetszene, hiszen liheg minden jövedékesért. Nincs ebben döbbenet, hiszen sokszor a fizetés miatt kötelező kártyát tartani, nem lesz ez igazi akadály. Akár mehetne az egész a netre is, hagy okosodjanak a dohányosok...

Brendel Mátyás · http://ateistaklub.blog.hu/ 2015.04.29. 21:01:52

tévedsz. Orbán itt megtalálta az aljas, de eredményes választ. az emberek többsége sajnos a halálbüntetés ellen van. felmérések igazolják. tehát Orbán kijátszotta az aljas, populáris kártyát, hogy hárítani tudjon. ezt szerintem sikerült neki hárítani. nem ezért fog bukni.

bélabácso 2015.04.29. 22:28:27

Álságos a trafik matricázás ügy: A DK és az MSZP meg az EGYÜTT hergelte az embereket, hogy idézem "firkálják össze a Fideszes trafikokat"...stb..és csak ez volt a legfinomabb uszítás...az eredménye a gyilkosság és a sok rablás lett az uszításnak. És most a kormányt vádolják a matricázás miatt...aha persze, hogyne.

[megmondoember] 2015.04.29. 22:53:23

@bélabácso: Azért orvosok közelében ezt a nézeteid ne nagyon hangoztasd, mert még agyhalottságod egyértelmű és megcáfolhatatlan bizonyítékaként értelmezik, és elkezdik kivágni és széthordani a szerveid, hogy azok nálad az életre érdemesebb magyar polgárok hasznára válhassanak!

bélabácso 2015.04.29. 23:01:36

@[megmondoember]: Azonkívül, hogy személyeskedtél, kurvára nem mondtál semmit. Most adtál a szarnak egy pofont.

bélabácso 2015.04.29. 23:02:57

@[megmondoember]: Bírom azt, amikor agyhalottak agyhalottaznak le másokat. :)

bélabácso 2015.04.29. 23:05:01

3 hónap múlva egy nyeszlett állampolgár sem emlékszik már semmire...milyen köteles beszéd? Annyi agyhalott tévénéző van ebben az országban, hogy nemhogy három hónapra nem emlékeznek vissza, a múlt héten sem tudják mi történt a közéletben.
Trafik "ügy": Szar dolog lehet a multik pénzét félteni, annál jobb viszont, hogy magyar kisvállalkozók kezében marad a bevétel, és nem viszik ki az országból. Ez a valóság, ezért van ez a kurva nagy liberális hiszti...

program készítő 2015.04.30. 00:17:30

3 Tapasztalatom van,Az első hely nagy forgalmú trafik,biztonsági őr védte,a másikban ott volt a tulaj és az eladó is,a harmadikban egy vásárlónak látszó "valaki" volt.(annyi infót kaptam pár sörért és egy doboz cigiért van ott.)

rexter 2015.04.30. 00:28:33

a legszomorúbb az h agymosott orbán fanok még itt is liberálisoznak :( miközben meghalt egy ember. ébredjetek már fel! orbán mindennek a legalja.

dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ 2015.04.30. 01:09:22

te megélhetési blogíró csicskány befejezhetnéd már hogy mások helyett döntsd el mikor lesz elegünk és kiből

konkrétan az ilyen senkiházi okoskodó gecikből ezerszer előbb van elegem mint az egész orbán brigádból

keményen drogozó kisember 2015.04.30. 01:27:31

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ:
Akkor te csak folytasd Orbán faszának szopását, miután a fosos seggét már tisztára nyaltad.
És holnap kezdheted elölről.

tralalala 2015.04.30. 01:56:39

már MEGINT megbukott orbán? Mondjuk már épp ideje volt, ezt ezen a héten még csak 3x jelentette be az indexes blogscéna.

anonymand 2015.04.30. 05:42:44

@bélabácso:

Neked éppen úton van a józan eszed, és várod, hogy megjöjjön, vagy még soha nem is volt?
"A DK és az MSZP meg az EGYÜTT hergelte az embereket, hogy idézem "firkálják össze a Fideszes trafikokat"...stb..és csak ez volt a legfinomabb uszítás..." - uszítás?
Uszítás?
Oszt ha ez volt a "legfinomabb", kérlek, forrásmegadással idézzél már kevésbé finom "uszítást".

..."az eredménye a gyilkosság és a sok rablás lett az uszításnak." - mondod te, mert nincs akváriumod.
A törvény azt írja elő, hogy kintről ne lehessen látni a dohányárút. Egy olyan boltban, ahol jószerivel más nincs is (számtalan ilyen kis üzlet van).
Ez az intézkedés te szerinted (mármint, hogy ne lehessen belátni), fokozott védelmet nyújt a bent levő eladónak?
Ok okozati összefüggés nincs a törvény és a (brutálisan) megnövekedett számú rablások között?
"DK és az MSZP meg az EGYÜTT" (meg a zemútnyócév, meg Gyurcsány -Bajnai), azok a hibásak.
Szerinted.
Sokan írnak hülyeséget, de ekkora baromságot még közületek is kevesen.
Dobogós teljesítmény, gratulálok!

Arthur Bloch 2015.04.30. 06:12:33

@bélabácso:"Qui scribit,bis legit."--Aki ír , kétszer olvas...-ez egy aranymondás, no persze csak azokra vonatkozik,akik olvasnak és gondolkodnak is.Szégyen az egész trafik ügy, - a mostani magyarázgatások pedig csak azt igazolják,hogy : "Qui s'excuse, s'accuse..." azaz a mentegetőző mindig önmagát vádolja a mentegetőzéssel !!!Kár folytatni !?

röf 2015.04.30. 06:17:51

"Nagyjából itt van Orbán Viktor vége. Ő még nem tudja, de a világ már igen"
Ha ha ... Évek óta vége van, de csak ti tudjátok. Az meg kevés...

Rudi Kató 2015.04.30. 06:20:38

Te hatökör az orsós likud vitya végét az okmozza, hogy elmatadt az elszámoltatás! ha bevezetnl a halálbűntetést akkor maradna a miniszterelnök mert akkor elképzelhetpő lenne, hogy titetket is felelősségre von!

Rudi Kató 2015.04.30. 06:23:18

@altimus:
Na te biztos a barom csányi érdekkörébe tartozol! nem a vénaszkennereket meg hasonló baromságokkal kel idegesíteni az embereket hanem a tolvajikat gyilkosokat a bűnük arányának megfelelpően kell bűntetni azaz a gyilkost ki kell végezni!

midnight coder 2015.04.30. 06:30:05

Igazából a közvéleményt a trafikok ellen hergelő balliberális média tehet az egészről. A postot elkövető nagyonhülyének pedig fel sem tűnik az ellentmondás: egyrészt tarfikmutyizunk, másrészt a kormányt hibáztatjuk a szegény mutyizó trafikosokat veszélyes helyzetbe hozó fólia miatt. Na most, ha én a gyíkembereket meg akarom jutalmazni azzal, hogy kezükbe adok egy ilyen aranybányát akkor nem fogom a másik kezemmel rizikóssá tenni az ügyletet.

Persze, igazából az egész egy nagy hazugság. Szerintem a világ milliárdosainak csak igen kis része tett szert trafikok üzemeltetéséből a vagyonára. Ennél a privatizélés vagy az autópályák építése 3x-os áron sokkal nyereségesebb üzlet.

2015.04.30. 06:43:09

A sok ostoba fideszes és a hű talpasok, most csóválják a fejüket és magyarázkodnak. Ezt ami sajnálatos módon megtörtént, bele volt kódolva a hülye és szánalmas törvényükbe.
Hazudhat itt Kósa, Rogán Lázár, Pintér és Orbán is, irhatnak hozsannát a bértollnokok, de senki nem tudja megmagyarázni hogy miért kellett egy jól működő bolti rendszert szétverni. Mert itt nem a magyar kisvállalkozók jutottak szerephez, hanem a fidesz seggét kinyaló, a viktor kezét csókolgató hű barátok, rokonok és családtagok.

De vajon mit mondana a Simicska által csúti jelentgető és gecinek nevezett hős dakotavezér, ha az ő vagy a Pintér, Lázár, Hhabony, netán Vajna, Rogán , Mészáros,Kósa felesége , gyereke lenne az áldozat ?

Bizonyosan a válasz--- az elmúltnyócév és gyurcsánybajnai a hibás lenne ! Mert erről is a szocik , a ballibek tehetnek ! Na ennyi eszük van, mint ami látszik ..Szánalmas, hányingerkeltő és gyalázatos amit eddig ezek a patkányok műveltek !
Mert ezek nem emberek ! Soha nem is voltak azok !

a nagy hohoohooo 2015.04.30. 06:46:24

@midnight coder: Aha ..
"Orbán a Jobbik hasznos hülyéje"....."egy vérből valók vagytok".
"http://hafr.blog.hu/2015/04/29/orban_a_jobbik_hasznos_hulyeje"

a nagy hohoohooo 2015.04.30. 06:47:11

Ez még jobb példa:

„Orbán Viktor szerint a móri bankrablás után Magyarországnak komolyan meg kell fontolnia a halálbüntetés bevezetését.Erről a leköszönő miniszterelnök szerdai, e minőségében utolsó rádióinterjújában beszélt. Elmondta, hogy a halálbüntetést korábban helytelen intézménynek tartotta, de megváltozott a véleménye annak nyomán, hogy személyesen találkozott a két héttel ezelőtti móri bankrablás áldozatainak hozzátartozóival.”
Tehát különösen szép, hogy most Orbán ezzel a fiktív kampánytémával próbál jobbikosabb lenni a jobbikosoknál, hiszen a móri bankrablás miatt Kaiser Ede évekig ült ártatlanul. Úgy kapott életfogytiglant, hogy semmi köze sem volt a rabláshoz, aztán még kártérítést sem ítéltek meg neki a hamis vád miatt.

Azaz Orbán egy olyan ügy miatt hisz a halálbüntetés jogosságában, amiben, ha akkor is lett volna halálbüntetés, kivégezhettek volna egy ártatlan embert.

444.hu/2015/04/29/orban-a-mori-bankrab...

a nagy hohoohooo 2015.04.30. 06:49:15

Undorító Orbán zsigeri gyűlöletre ható retorikája, akár a menekültekről, akár a halálbüntetésről van szó.Újabb cinikus károkozás a hatalom megtartása érdekében.
A menekültek elleni hecceléshez párosul most a halálbüntetés kérdése.
Nagyon rosszul állhat Orbán szénája, akarom mondani népszerűsége, ha egyre gyakrabban az emberek legalantasabb érzéseire, érzelmeire apellál.
És erre mondják, hogy Orbán zseniálisan érzi a néplelket,illetve zseniálisan tudja meghülyíteni az arra kapható szektát.
Tehát elkezdődőtt két jobboldali testvér egymást túllicitálva próbál szavazatokat venni. Kíváncsi vagyok mikor érnek el a cigányok deportálása témához.
Orbán egy utolsó gerinctelen szemét, de nagyon hülye ha azt hiszi, hogy a
populista szar dumája elég lesz ahhoz, hogy ne zuhanjon tovább a pártja népszerűsége. A szélsőséges retorika mar nem elég a Jobbik ellen, túl késő. Itt már csak az időutazás segítene, ha sosevolt kiradírozná ezeket a rogánokat, szijjártókat meg l. simonokat (a sor szinte végtelen) magával együtt a történelemből. A FideSSnek kampó, neki meg pláne. Bár abban nem vagyok biztos, jelen állást elnézve, hogy utánuk sokkal jobb világ jön...
De van, ez a "próbáljuk domesztikálni a széljobbot" c. elkúrt stratégia újabb kísérlete; az eddigi sikerességi rátára való tekintet nélkül, izomból.
Orbán már megint bebizonyította, hogy tesz magasról az országra, a hatalmán kívül senki és semmi nem érdekli. Felelőtlen ígérgetés, gátlástalanság, demagógia, indulatkeltés. A népszerűségért és hatalomért bármire hajlandó. Ha trafikgyilkosság, ha párizsi merénylet, több száz fő halott a Földközi-tengeren, mindegyiket gondolkodás nélkül kihasználja a saját politikai céljaira. Államfő helyett egy piti hatalommániás szociopatánk van. Köszönjük ezúton is azoknak, akik még mindig benyalják a szövegét! Hogy egy klasszikustól idézzünk, még egy kócerájt sem szabadna rábízni, nem hogy egy egész országot!
Próbálja a jobbik vitorlájából kifogni a szelet.
Statisztikák szerint a halálbüntetés nem jelent visszatartó erőt. Vigyék inkább a bűnözőket követ törni, ne napi 10 rugóért üljenek kényelmes cellákban - uniós kártérítési perrel, mert zsúfolt a börtön. Nevetséges.
Amúgy jó kis terelés megint... Fazekas Sándor úgy érzi, nincs oka arra, hogy lemondjon,hiába ő nevezte ki a nemzetbiztonsági átvilágításon kétszer is elbukott Kiss Szilárdot, hiába bukott az ő irányítása alatt az agrártárca több mint 400 millió forintot a Hungária Zrt. bedőlése miatt és hiába segítette a Kun-Mediátor csaló vezetőjét anno irodához lenne jobb téma is: trafikmutyi+fólia, Quaestor, MET, Paks2, Mészáros, Simicska...stb..megy a szerecsen mosdatás, mégpedig maga a szerecsen mosdatja saját magát.A keleti nyitás igen sokba kerülhetett Magyarországnak, sok pénz vándorolt ide-oda a kissszilárd-félék kezén keresztül. Amíg ők hallgatnak, addig ezeknek nincs okuk a lemondásra. Majd ha Pomócsi bácsi "elkezd beszélni", akkor kezdhetnek csomagolni.
A FideSSekre jellemző a nagyfokú felelőtlenség, ami még nagyobb önteltséggel párosul
Nem is szimplán terelés, hanem szavazógyűjtés. Ezen is látszik mennyire összefosták magukat FideSSmaffiózók.
Azt kérem, hogy lássatok át rajta mindannyian, ne dőljön be senki ennek az alantas, hatalomvágytól vezérelt demagógiának.
Ne kívánjuk senki halálát, ne ítélkezzünk mások élete felett.
Ezt fogják mondani akkor is, amikor a tömegek a korrupt FideSSes politikusok lámpavasra húzását követelik majd Orbán hergelése nyomán?
Börtönbe záratni az összeset,életfogytig, Orbánnal az élen, aki mások halálával kovácsol éppen politikai tőkét, hogy elterelje mocskos rablóbandájáról az emberek figyelmét.
Ne hallgassunk rá! Csak lopni akar tovább.

belav1.0 2015.04.30. 06:53:08

@altimus: Ezt a szegény lányt 20.000,-forintért ölték meg...
Mellesleg a dajcstomi-féle stadionbeléptető rendszer valahol porosodik , elő kéne venni, leporolni, adoptálni trafikra...

belav1.0 2015.04.30. 06:57:34

@bélabácso: Idézd be azt is kérlek, hogy azt is mondták, hogy húszezerért gyilkolják meg az eladót!
Téged még ki lehet elégíteni ezzel a gyúrcsányahibás dumával? hát barátom...

belav1.0 2015.04.30. 06:59:40

@bélabácso: Akkor nem azért, mert a mintegy negyvenezer trafikost elhajtották, és az üzleteket odaadták a csókosoknak?

bakula 2015.04.30. 07:02:40

Persze, hogy orbánnak vége. Nem veszitek észre, hogy mekkora hülyeségeket csinál, vagy csináltat a sleppjével .Biztos, hogy nem sokáig marad ez így. Ha volna egy cseppecske esze, már rég feloszlatta volna a parlamentet. Nem ismeri a bizalmi válság kifejezést. Az eu-nak is kötelessége, hogy beszéljen vele. Nem lehet olyan törvényekkel szembe menni, amit ő is aláírt, vagy már elfelejtett. A rossz döntéseknek, felvetéseknek vállalnia kell a kockázatát. Szó sincs itt ellenzéki hergelésről, sajnos olyan tragédia történt, amit bármilyen törvénnyel nem lehet helyrehozni. Családosok! Mit szólnátok, ha ez a tragédia a ti családotokkal történik meg.

Bikli néni 2015.04.30. 07:05:22

@midnight coder: Nem.
Van egyszer a trafikmutyi, amivel kedveztek Gipsz Jakabnak, aki ezért kinyitott mundjuk 10 trafikot és otthon melengeti a fenekét, vagy akárhol a világban, de nem a pultok mögött, az tuti.
Meg van Kovács Piroska, átlagos huszonéves lány, aki százezer forintért ácsorog egész nap egy levegőtlen, napfénytelen, sötét dohányszagú barlangban, és reménykedik benne, hogy ma se akarja majd senki kirabolni/megölni.

Te összemostad ezt a két ember(csoporto)t, és ellentmondással vádolod a posztot. Nem érzed az ellentmondást a mondanivalódban?

zsoltix 2015.04.30. 07:15:39

Nagy hülyeség eleve ez a láthatatlanság. Nem tudom, hány kiskorú szokott rá azért a dohányzásra, mert dohányárus polcot látott az utcáról, de olyan marha sokan nem lehetnek, hogy indokolja ezt a szabályt.

Killary Fucking Clingon 2015.04.30. 07:24:32

Nagyjából a szerző vége is itt van csak még nem tudja..

Sir Galahad 2015.04.30. 07:34:37

Bele kéne húznotok, mert már csütörtök van, és ezen a héten eddig még csak három blogon bukott meg Orbán.

seahawks 2015.04.30. 07:37:34

egy ilyen halálbüntetés elszólás miatt nem fog választást bukni, amíg a nyugdíjasok száját betömi valamivel. az embereket nem hozza lázba, hogy lesz-e halálbüntetés vagy sem. még orbán hitelessége sem hozza lázba. a rezsicsökkentés, na az igen!

György Adorjan 2015.04.30. 07:41:31

A szemet szemért, fogat fogért régóta ismerős szólás. Mózes egyik könyvében olvashatjuk: „Szemet szemért, fogat fogért, kezet kézért, lábat lábért, égetést égetésért, sebet sebért, kéket kékért”. Persze azt is hozzá kell tenni, hogy Krisztus nem teljesen értett egyet mindezzel, amikor hegyi beszédében Máté evangéliuma tanúsága szerint így szólt: „Hallottátok, megmondatott szemet szemért, fogat fogért. Én pedig azt mondom néktek: ne álljatok ellene a gonosznak, hanem aki arcul üt téged jobb felől, fordítsd felé a másik orcádat is.” Persze a Biblia sok minden másra is halálbüntetést rendelt, például azokra, akik szüleiket gyalázzák, vagy bántalmazzák, vagy azokra, akik állataik felügyeletét elhanyagolják, noha tudják, hogy „öklelősek” s azok emiatt más ember életét kioltják. Ugyanakkor nyilvánvaló, hogy a harmadik évezred elején már nem lehet hivatkozni a Bibliára, mint az emberiesség tökéletes fokmérőjére. Maga Ferenc pápa is, hivatkozva II.János Pál szavaira, azt írta, hogy a halálbüntetés nem szolgáltatna igazságot az áldozatoknak egy jelen időben, csak egy múltbeli cselekményt megtorolva, a bosszúnak adna teret.

Most már csak az a kérdés, hogy mi állhat Orbán incselkedése mögött a halálbüntetés visszaállítását illetően. A kaposvári tragikus eset okozta közhangulatot igyekszik így a maga hasznára fordítani, elveszített támogatóinak visszaszerzése érdekében, vagy egy újabb kiválasztotti megvilágosodás született a buksiban. Persze nem csak a minapi pécsi újságírói kérdésre adott válaszában pedzegette a miniszterelnök ezt a kényes témát, hanem már egy évvel ezelőtt a Kossuth Rádióban is kijelentette, hogy a halálbüntetés visszaállításának kérdésének taglalása, az uniós tiltás ellenére, „megérne egy misét”. Sőt, még korábban, első kormányzása idején, távoztában, a tragikus végkifejletű móri eset után a következőket mondta: „Én személyesen korábban azon az állásponton voltam, hogy a halálbüntetés egy helytelen intézmény. A móri eset óta azonban más időszámítás van Magyarországon.” .” A jobboldali populizmus magasiskoláját bemutató Orbán ma sem tréfál, kijátssza ebbéli kártyáit minden esetben, amikor kell. És most, hogy híveinek, támogatóinak száma ilyen ütemben csökkent, ismét elővette azokat.

Mit fog még elővenni kommunikációs bűvésztarisznyájából a következő években a pávatáncos, ki tudja. Egy biztosnak látszik, mindent el fog követni, hogy hívei ne csábuljanak el tőle és alakulatától. De ki fogja vizsgálni azt, hogy a különös kegyetlenséggel, nyereségvágyból elkövetett emberölések indítéka mögött mi húzódik meg, milyen társadalmi feszültségek generálják az elkövetők gyilkolásra kész hajlamait. Orbán Viktor ezen is elgondolkodhatna. Az anyagilag kilátástalan helyzetben lévők sorsán, a reménytelenségbe taszítottak helyzetén. Az M1 adásában a lakájelemző szerint Orbán halálbüntetéssel kapcsolatos pécsi megjegyzése csak a társadalom felelősségérzetének felkeltését szolgálta, semmi mást. A nemzeti trafikosokkal szemben egyébként is az ellenzék hergelte fel az embereket, így aztán inkább itt és nem a fóliázásban kell keresni a kiváltó okokat. A belügyér egyébként is nyilatkozott már ez ügyben, szerinte „Nem közbiztonsági szempontból fóliáztuk le a dohányboltokat. Tehát ez a kérdés így tárgytalan. Hogyha megnézzük, hogy hány üzlethelyiségben történt rablás, hány üzlethelyiségben volt olyan életellenes cselekmény, amelyik nincs lefóliázva, úgy gondolom, egyértelmű, hogy ez a fóliázás kifejezetten ezt se nem segíti elő, se nem hátráltatja” No komment!

Érdekes és sokatmondó az is, hogy a halálbüntetéssel kapcsolatban a kormánypártok képviselői ráharaptak a kaposvári tragédia nyújtotta populista kommunikációs lehetőségekre, de például az Illatos úti környezet szennyezésre, már nem annyira. Egy pillanatra sem kétséges, hogy szívbemarkolóan tragikus, ami a kaposvári 20 esztendős Fruzsinával történt abban a nemzeti dohányboltban. De kegyeletsértő az a mód, ahogyan a Fidesz erre reagál. Ahelyett, hogy az általuk létrehozott, az egyik legsúlyosabb bűncselekmény elkövetéséhez lehetőséget nyújtó okokat azonnal megszüntetnék, bosszút akarnának, vezetőjük erre tett célzást Pécsett. Ahelyett, hogy törvényi megoldást patópáloskodnak az Illatos úti történetben, jobb lenne azonnali intézkedéseket bevezetni az ottani áldatlan állapotok megszüntetése érdekében! Területlezárás, lakossági védőintézkedések, vegyvédelmi kármentesítéssel egyidejűleg. Politikai és büntetőjogi felelősség vizsgálatára van szükség, mind a kaposvári, mind az Illatos úti ügyekben! A bűnösökre pedig a törvény teljes szigorával kell lesújtani, eltiltva őket örökre a közéleti szerepléstől!

Mészáros Laci 2015.04.30. 07:53:51

Öntömjénfüstjétől zavartan pislogó poszt ez.

dr. jenőke (jenőke) 2015.04.30. 08:02:31

Emlékszik még valaki az emberek sorsáért aggódó fideszre? Konkrétan Lázár Jánosra?
Itt egy példa 2007-ből:
Az ügyészséghez fordul Lázár János, fideszes hódmezővásárhelyi polgármester egy 67 éves mindszenti férfi halála miatt. A férfi pénteken vesztette életét, amikor a hódmezővásárhelyi kórházból Szentesre szállította a mentő.
"alapos a gyanú a beutalási rend kialakítójának gondatlan eljárására"
És volt ilyen vélemény is:
"ha ezt a törvényt Gyurcsány Ferenc, Molnár Lajos miniszter és Horváth Ágnes államtitkár nem vonja vissza, törvény előtt kell felelniük népirtás miatt"

Hol vagyunk már ettől?
2011, Szíven szúrta magát a veszprémi nyugdíjbiztosítási igazgatóságon egy 56 éves férfi, mert rokkantsági nyugdíját jelentősen csökkentették - írja a napló-online.hu.

Szvidrigajlov 2015.04.30. 08:03:45

@puszt:
Ja! Egy cigi 1000 Ft, tranzakciós díj 500 Ft. Majd ha normális bankok lesznek Magyarországon is, akkor kártyázzatok.

csoio csagasz 2015.04.30. 08:04:01

Nem vagy képben.
Választás 3 év múlva. Előrehozottról csak álmodoztok.
A fideSS karaktergyilkos dugatlan kis pöcsei már gyűjtik az infót a jobbik vezetőiről. 3 év alatt szépen kicsinálják őket.
3 év múlva a birkák boldogan bégetve vonulnak az akolhoz, megkapják a tészta és krumpli fejadagot, oszt vitya újabb négy évet kap az agyhalottaktól.

Netuddki. 2015.04.30. 08:08:16

Bármennyire is szeretné az orbán és talpnyalói, hogy érdekeljen a halálbüntetés visszaállítása, NEM ÉR-DE-KEL. Rám ne hivatkozzon a kisded játékaihoz ez a gumicsimmás városi tajparaszt!

Az meg, hogy a sajnálatos esetre rábukott mint gyöngytyúk a takonyra, és próbálja olcsó politikai haszonszerzésre, terelésre fordítani, egyenesen visszataszító. Aki nem érti miért, magára vessen!

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 08:08:27

Én jövő keddre tippelek, hogy a népharag elsöpri. Mind a hatszázhúsz fő,

Gyurcsány, vagy valami kis 000000000000000.5% népszerűséggel rendelkező csoport kis zsebnapóleonja pedig melegít.

Karcsi75 2015.04.30. 08:10:26

Orbán kormányon marad mindaddig amíg az ellenzék nem jut konszenzusra. Azt amit a főpolgi választás idején előadtak szavakkal nem leírható.......

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.04.30. 08:12:27

Miután kiderült és világossá vált, hogy bünszervezetté avanzsálta magát a "kettös-állampolgárság rendszere (KÀP)", és hogy 10ezrével adják-veszik a magyar állampolgárságot maffiaként, a KÀP-maffia feje a Semlyén a vádakra reagálva szimpla NER-arroganciával inkább felgyorsította a KÀP rendszerét a V I Z S G Á L A T O K helyett.

Egészségesebb is Semlyénnek, ha a TEK védi ö(ke)t. Csak hogy ez nem lesz mindíg így.

Szvidrigajlov 2015.04.30. 08:12:38

1. Nem gusztusos, hogy Orbán elővette a témát, mert nyilvánvaló, hogy nincs esély arra, hogy a halálbüntetést visszaállítsák.
2. A téma felvetése csak kampány.
3. A halálbüntetésnek ugyanakkor van értelme. a büntetőjogi szankciók teteje. A büntetések értéküket veszítik, ha nincs meg a büntetések csúcsa. Mit kaphat egy tyúktolvaj, ha egy gyilkos is csak 20 évet kap? Ha pedig ennek fényében arányosítunk, akkor meg fogja érni tyúkot lopni, más kertjéből felszedni a termést stb. stb., végső soron pedig mindez a normakövetés ellen hat.
4. A halálbüntetés szükségszerű. A végrehajtása nem.
5. Mindezek ellenére nem értek egyet azzal, hogy az állam gyilkoljon.

dr. jenőke (jenőke) 2015.04.30. 08:13:31

Nem is olyan régen történt:

Két évig ártatlanul ült börtönben Schönstein Sándor, akit édesanyja meggyilkolásával vádolták meg, s ítélték 12 év fegyházra anélkül, hogy bármiféle bizonyíték lett volna arra, hogy bűnös.

www.kiskegyed.hu/aktualis/drama/schonstein-sandor-anya-gyilkossag-felmentes-134993

tisztapista 2015.04.30. 08:13:37

Ez nem köteles beszéd.
Annyira demagóg ez az összehasonlítás, hogy médiakommunikációs suliban tanítanám, mint a félremagyarázás iskolapéldáját.

Mészáros Laci 2015.04.30. 08:18:02

@puszt:

miért, hova vezetett?
azon túl, hogy a trafikrablásokat felkapja a sajtó, mint gyöngytyúk a taknyot.

dr. jenőke (jenőke) 2015.04.30. 08:21:58

@Szvidrigajlov:
Kicsit rosszul rangsorolsz.
Van akinek megváltás lenne a halál valamilyen betegsége, vagy bármilyen lelki fájdalma miatt.
Ugyanakkor az nem lehet büntetés, ami egyébként mindannyiunk közös sorsa: az elmúlás, vagyis a halál.

Ha az öngyilkosság is emberölés előre megfontolt szándékkal, akkor véletlen életben maradás esetén az elkövető esélyes lehet a halálbüntetésre, amely büntetési tételt csökkent az egyenes szándék mellett kimutatható eredménytelenség?

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.04.30. 08:29:17

@bélabácso:

"uszítás...az eredménye a gyilkosság és a sok rablás lett az uszításnak"

Ez bizony mind igaz, drága NER-testvérem. Így nem is okozhat problémát a hatályban lévöö törvényeinkkel fellépni ellene, ugye? Viszont minden ezen felül elhangzó szó csupán a kötelezö "napi-Habony", ha nem haragszol ;|

Akkor, hajrá.

Szvidrigajlov 2015.04.30. 08:30:05

@dr. jenőke (jenőke):
Nem rangsoroltam, csak egy szempontot adtam arra, hogy a jog szerkezetileg hogyan működik. Diszfunkciókat eredményez, ha a szankciórendszer torz, vagy aránytalan. Ha egy százmilliós adócsalás ugyanannyi büntetést kap, amennyi három gyorshajtásért is jár, vagy ha bankrablásért (viszkis) többet lehet kapni, mint emberölésért, az egyrészt azért van mert az igazságszolgáltatás működésképtelen, másrészt azért, mert a szankciórendszer torz. A torzítást pedig az eredményezi, hogy nincs igazi "csúcs-szankció".

Az öngyilkossággal kapcsolatos fejtegetésed brilliáns, Eleai Zénón is megirigyelhetné, avagy Gorgiász. Ettől még a kérdésre nem válaszol.

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 08:30:43

@Szvidrigajlov: Persze, nyilvánvaló, hogy ez kamu, de a téma időnkénti felvetése még akkor is a szólásszabadság része, ha Orbán veti fel, politikai célzattal.

A halálbüntetés körül pedig szerintem a hiszti óriási, egyszerűen nincs akkora jelentősége, hogy egy faszi a sitten elrohad, vagy majdnem elrohad és mellékesen fel is húzzák. Tényleg ahogy írod, ez a plafon érint évente talán 2 olyan embert, aki nagy valószínűséggel majdnem hogy még örül is neki.

Ha az állam jogellenességéről beszélünk, akkor súlyosabban ítélhető meg pld. az MSZP-SZDSz kormányzat, amely idején 2006.okt. 23-án a rendőrök engedéllyel céloztak fejre, ugyanakkor az égvilágon semmiféle felelősségre vonás nem történt, holott az akkori törvények is tiltották. Bárki elveszthette volna az életét mindössze amiatt, hogy Gyurcsányék keményen akartak fellépni.

Emiatt egyébként nem is a ballibsiket hibáztatom, hiszen azok számomra soha nem is voltak demokraták, hanem Orbánékat.

Bilbo 2015.04.30. 08:34:37

Csam megjegyzem a trafkutyizóknak, hogy a dohanyzas M.o.-on jelentosen csokkent. Orban WHO díjat kapott

www.euro.who.int/en/health-topics/disease-prevention/tobacco/news/news/2013/05/2013-world-no-tobacco-day-wntd-awards

A cigaretteeladás, ami eddig tipikusan külfödi láncokon keresztül ment, most magyar boltokban történik. Ezért a bevétel nem hagyja el az országot.

Netuddki. 2015.04.30. 08:37:31

@Szvidrigajlov: "Mit kaphat egy tyúktolvaj, ha egy gyilkos is csak 20 évet kap?"

Mit kaphatna? Először is mondjuk azt, hogy térítse meg az okozott kárt, kamatostul. Lehet, hogy nem tudja, de az állam feladata lenne, hogy így-vagy úgy behajtsa rajta.

Netuddki. 2015.04.30. 08:39:53

@Bilbo: Nyehehe! Jó vicc! Főleg annak tükrében, hogy közben a dohány feketekereskedelem meg jócskán megnőtt (valójában ez volt a célja a fidesznek), amiről persze pontos statisztika sose készül.

Szvidrigajlov 2015.04.30. 08:43:31

@♔bаtyu♔:
Persze, szólásszabadság. Megilleti a kancellárt is. Csak egy miniszterelnök szólása nem puszta vélemény, hanem politikai program. Kommunikációs alapvetés, hogy a szövegkörnyezet és a szituáció értelmez egy mondatot. Nem mindegy, hogy a szeretőd mondja dugás közben, hogy "állat vagy", avagy a kocsmában a vérben forgó szemű ivócimborád, késsel a kezében.
Ha ezt egy miniszterelnök nem érzékeli, ott baj van. Méghozzá elég nagy baj.
Amit én nagyon sajnálok. Többre tartottam Orbánt és a Fideszt, mint amit mostanában produkálnak. Elvesztették az önkontrollt? Vagy nem tudom...Be vannak szarva és kapkodnak? Mitől szartak be? A Vida Ildikós botránytól?
És ilyen értelmetlen dolgokkal kompenzálnak, mint ez a halálbüntetéses kérdés?
Gyurcsány szemkilövetéséhez pedig azt tudom mondani: az, hogy Gy.F. nem üli le a kormányzásával kapcsolatos büntetéseit (szemkilövetés, Lauder kaszinó, M6 projekt, 4-es metro,) az botrány. Hogy még nem verte senki agyon, az is. Persze...még nem találkoztam vele személyesen. Különben nem volna ép tagja.

Alick 2015.04.30. 08:46:49

"Orbán tegnap válaszul a kaposvári tragédiára újra fölmelegítette a halálbüntetésről szóló álszent és alantas diskurzust"

Jól megcélzott üzenet a jobbik és a fidesz között habozó érzelmi alapműködésű szavazóknak. Ez van.

Szvidrigajlov 2015.04.30. 08:47:47

@nicktolvajmentesítő_kovi1970:
Az adósrabszolgasággal egyetértesz? Mert hogyan máshogy lehet behajtani egy nincstelen tyúktolvajtól a tyúk árát.

No márpedig, ha az adósrabszolgasággal egyetértesz, akkor végső soron a halálbüntetéssel is.

Nagyszerű példa lehet ez annak végiggondolására, hogy a jogi szankciórendszert hogyan lehetne és kellene felépíteni és hogyan nem.

konrada 2015.04.30. 08:50:27

...bár valóban hülyeség ez a fóliázás, de azért kíváncsi volnék arra a statisztikára, milyen mértékben növekedett a bolti rablások száma.
...az más kérdés, hogy átstruktuálodott, hiszen az evidens, hogy a cigiben több pénz van, így ott érdemesebb próbálkozni...

Bilbo 2015.04.30. 08:51:21

@nicktolvajmentesítő_kovi1970: A dohanyzas a felere esett. A feketekereskedelem valamit nott, de ezzel egyutt a teljes dohanyzas (feher es fekete) joval kisebb. Lasd WHO prize. Vagy minbdeki hulye, es a Kalman Olga az egyetlen, aki a Hit Gyülekezet jóvoltából mindent tud.

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.04.30. 08:55:48

@♔bаtyu♔:

Mizu van, Dunántúli Gyerek? Fater megkapta már a beígért trafikot a "napi-Habony" osztásodért?

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 08:58:02

@Szvidrigajlov: Most ezen elvitatkozhatunk, én nem látom ennek akkora jelentőségét, egy politikai párt vezetője nyilván rá fog hajtani a szavazatokra, az általa gerjesztett társadalmi vita a halálbüntetésről pedig csak a liberálisoknál vágja ki a biztosítékot, akik amúgy is szeretik besorolni, mely témák tartozhatnak a szólásszabadság keretei közé.

Viszont a libsik száma elhanyagolható és hatalmi befolyásuk is csekély, tehát ők a vitát nem tudják korlátozni.

Szerintem túldimenzionálod Orbánékat, amit az ember egy kormánytól elvárhat az a GDP, államadósság és államháztartásának a hiányának az alakulása, azaz a gazdaságirányítás.

Most az, hogy pld. hogy Rogán korrupt és új autót vesz, vagy valami fideszes baromságokat mond a kamerába, azért nem lényeges annyira, mert egyrészt ezek az összesre jellemzők, másrészt a te boldogulásod a gazdaságirányításuktól függ.

Persze a diktatórikus elemek lényegesek, pld. az, hogy kimehess ellenük tüntetni és mondvacsinált okokkal ne verjenek szét, tehát ez alap, még a ballibsiknek is sikerült volna, ha nincs a 2006-ban a végsőkig elkeseredett Gyurcsány nyakában egy csomó hihetetlenül beképzelt és inkább külföldi kapcsolataikban, mint a nép szeretetében bízó libsikkel.

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 08:59:44

@Baszki, nincs már mit ellopni...: Te ki a faszom vagy? Én nem a Dunántúli gyerek vagyok faszfej. Régen rossz neked, ha azt hiszed minden jobbos valójában uyganaz:))))

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 09:02:14

@Alick: Inkább egy társadalmi elvárásnak tett némileg populáris módon eleget.

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 09:05:18

@Bilbo: Szerintem is ez volt a lényeg. A kevesebb dohányáru tisztán magyar értékesítési hálózatban fogy el. Egyik legnagyobb előnye, hogy bár a bevételkiesés így is nagy, az mégsem akkora, mintha megmaradna az eredeti értékesítési hálózat.

Persze az ellenőrzés is egyszerűbb.

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 09:12:10

@Alick: Egyetlen politikus sem hagyta volna ki ezt a ziccert főleg akkor nem, ha a legkomolyabb politikai ellenfele egyik legkomolyabb választói érve a halálbüntetés visszaállítása.

Nzoltan 2015.04.30. 09:44:23

A posztíró kurvára téved vagy mellébeszél.
Orbán okos. Soha sem véletlenül mondja azt, amit

nnnnnnnn 2015.04.30. 09:46:39

álmodoztok libsik? ha esetleg a fidesz nem nyer, nyer helyette a jobbik. az nektek csak mégrosszabb lesz, hehe.

Nzoltan 2015.04.30. 09:47:47

Jelenleg azért van cécó, mert a kurvára lecsúszott 'balos' ellenzék gusztustalan módon politikai tőkét akar kovácsolni az esetből. Ugyanez a haszonszerzés igaz a fideszre is. És akkor ne felejtkezzünk el a poszterről sem aki a kattintás számért teszi ugyanezt.

♔bаtyu♔ 2015.04.30. 09:49:29

Szerintem túldimenzionáljátok. Ez egy afféle liberális térfélre rángatott kínlódás, bizonyítván, a libsik igenis még vannak. Mondhatni, ez nem egy egetverő társadalmi probléma, komolyabb probléma ennél pld. a rossz minőségű bringaút.

A "nagy példakép", Amerika legfelsőbb bírósága nem lát kivetnivalót a méreginjekció használatában

Forrás: kuruc.info/r/4/142665/
nemzeti.net/l.php?u=3048785

hidroponi 2015.04.30. 09:49:38

a sok fidesznaci meg inkabb sirjon minden percert amig ez a fasz orban hatalmon van.
ket dolog miatt:
-minden pillanat amig hatalomban tolt az orszag karara van.
-minel kesobb bukik annal veresebb lesz.

wolves84lb 2015.04.30. 09:52:30

@bélabácso: a szar pofozását te aztán ne emlegesd, agyatlan fidesz-zombi...persze, nem a fóliázás miatt vannak a rablások, és persze nem a kormány tehet erről.

Hülye fasz vagy.

wolves84lb 2015.04.30. 09:54:02

@bélabácso: magyar kisvállalkozók? Te mi a kurva anyádról beszélsz??? Milyen magyar kisvállalkozók??? Nem sül le a bőr a képedről??? A palcsótomi féle 5-trafikos magyar kisvállalkozókról beszélsz? Baszódj meg...

tomwar 2015.04.30. 09:54:54

@bélabácso: A "firkald ossze" es a" rabold ki" kozotti logikai kapcsolatot levezetned?

wolves84lb 2015.04.30. 09:55:05

@dısʇıʞǝ uǝɯ ʞoɯd ןǝʇʇ: egy fideszestől ez nem csoda...patkányok vagytok...

wolves84lb 2015.04.30. 09:55:50

@tralalala: nem, te fasz...meghalt egy 21 éves lány...és a szomorú, hogy még ebbe sem bukik bele ez az elmebeteg cigány.

tomwar 2015.04.30. 09:56:40

@$$$=$$$: EL kell keseritselek, a Jobbik nem fog nyerni. BAr ketsegtelenul rosszabb lenne a baloldalnak csufolt csapatnak, de az orszagnak is. A Jobbik kormanykeptelen.

PiBá 2015.04.30. 09:58:31

"Ez az ember minket reprezentál, minket képvisel a világban. Ha tetszik ha nem."

Szerencsére a világ kulturáltabb felére nem igen hívják, mert nem fér bele a világukba.

tralalala 2015.04.30. 09:58:44

@a nagy hohoohooo: "Undorító Orbán zsigeri gyűlöletre ható retorikája, akár a menekültekről, akár a halálbüntetésről van szó.Újabb cinikus károkozás a hatalom megtartása érdekében."

Undorító a poszter zsigeri orbángyűlöletre hajtó retorikája akár a menekültekről, akár a halálbüntetésről van szó. Újabb cinikus károkozás a hatalom megszerzése érdekében.

OH LOOK WHAT I DID

tralalala 2015.04.30. 10:01:28

@György Adorjan: "A szemet szemért, fogat fogért régóta ismerős szólás. Mózes egyik könyvében olvashatjuk:"

Az érdekesség miatt hadd jegyezzem meg, hogy ez egy "felső" határ volt abban a korban, tehát valójában enyhítés volt a célja. Az volt a lényege, hogy ha valaki kiveri a szemed, akkor te is max. a szemét verheted ki, és nem ölheted meg pl.

vadi3 2015.04.30. 10:01:56

@György Adorjan: "A bűnösökre pedig a törvény teljes szigorával kell lesújtani, eltiltva őket örökre a közéleti szerepléstől! "

Mondj egy példát, amikor egy ismert politikusra lesújtott a törvény!!!!! Csak egyet és az ne Zuslag legyen, mert az kirakatper volt.

wolves84lb 2015.04.30. 10:02:59

@Bilbo: jézusom, te honnan másztál elő, melyik sötét üregből? Az 50.000 trafikból hány is volt multik kezén? És hány egyszerű magyar trafikosoknál?

idióta...

tralalala 2015.04.30. 10:05:12

@wolves84lb: nem, a szomorú az, mikor az ilyen mocskos politikai hullarablók egy haláleset kapcsán egyből azt lesik, hogy ebből hogy lehetne levezetni a számukra kedves politikai következtetést.

anonymand 2015.04.30. 10:06:08

@Bilbo:

"A feketekereskedelem valamit nőtt." - cizellált fogalmazás, az már szent!

"Megnégyszereződött a NAV által lefoglalt illegális dohány mennyisége – írja a Világgazdaság.
Tetszik a cikk? Ossza meg ismerőseivel is!

Míg 2013-ban csupán közel hét tonnát, addig tavaly már 27 tonna vágott és finomra vágott dohányt foglalt le az adóhatóság." - azt ugye te is tudod, hogy ez kissé túl van a "valamit nőtt" kategórián.
És ne feledd, a jéghegynek mindig csak a csúcsa látszik.
"A legális forgalom a korábbi évi 12 milliárd szál cigarettáról 7,3 milliárdra csökkent tavaly, miközben vágott dohányból változatlanul ötezer tonna fogy." - qrvául sikeres a harc a dohányzás (utáni adózás) ellen. :)))

vadi3 2015.04.30. 10:07:46

@♔bаtyu♔: "Ha az állam jogellenességéről beszélünk, akkor súlyosabban ítélhető meg pld. az MSZP-SZDSz kormányzat, amely idején 2006.okt. 23-án a rendőrök engedéllyel céloztak fejre"

Kívánom Neked azt amit a TV székház lépcsőjére kirendelt rendőrök kaptak, mellékelve egy kevés gyújtogatással és zabrálással kedves családtagjaid kárára. Egyébként pedig ismert a mondás a korpa és a disznók esetével.

tralalala 2015.04.30. 10:19:50

@anonymand: tonna, százalék, szál, lehetne egyfajta egységben megadni, mert így ha valakinek kurvára nincs kedve számolgatni (pl. nekem), akkor az is össze tudná hasonlítani, és nem kellene, hogy az az érzése legyen, hogy mindez csak azért van így megfogalmazva, hogy elfedje a lényeget.

Lásd még: "A haszonhalak aránya a korábbi tíz százalékról kilencven százalékra növekedett, és a tóban jelenleg 10.000 hal van" = ez gyakorlatilag bármit jelenthet, akár azt is, hogy a halak 99%-a kipusztult tavaly.

tralalala 2015.04.30. 10:35:43

@anonymand: javíts ki ha tévedek (nem értek a dohányzáshoz), utánanéztem, 1 szálk cigiben kb. 1g dohány van, tehát 7,3 milliárd szál az 7300 tonna, vágott dohány az 5000 tonna, tehát összesen 12300 tonna dohányt értékesítenek MO-n, ehhez képest a feketegazdaságból ami látszik, az ugye 27 tonna, mondjuk nyilván sok az elkerülés, szóval számoljunk a tízszeresével, legyen 270 tonna. Ez alapjána feketegazdaság mondjuk az eddigi 0.5%-ról 2%-ra növekedett, na most értem én, hogy a trend aggasztó, de ez azért még mindig nem olyan meggyőző.

Bilbo 2015.04.30. 10:42:13

@wolves84lb: Az eloadohelyek kozott sok volt a trafik. megis, a legtobb cigerettat a multikon keresztul adtak el. Mert azok forgalma joval nagyobb.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2015.04.30. 10:45:17

Élő tömeg addig tüntet,
Mígnem főnök halálbüntet
S tömegsírok domborulnak...
Ezért ne adj puskát nyúlnak!
;-)

Baszki, nincs már mit ellopni... 2015.04.30. 11:18:46

Off:

nem tudom, feltüünt másnak is, hogy az Index fö-címlapja egyre inkább Kormány-paropagandista lesz...?!

Innen kérdezem az Indexet: mégis milyen elönyhöz juttat benneteket a NER?

ON

laci_52 2015.04.30. 11:38:46

Nincs még vége Orbánnak és ha nem hibázik nagyot, egyhamar nem is lesz. Most szépen le kell vetetni a fóliát a trafikokról és vissza kell vonni a vasárnapi zárva tartásról szóló törvényt és mindezt jól kommunikálni, valahogy így: "Láthatja mindenki, mi elismerjük, hogy tévedtünk és a hibáinkat kijavítjuk.".

Csendben kellene kormányoznia tovább. Most az volna a legjobb, ha ezután legalább fél évig a kormány semmit sem tenne, csak vinné az ügyeket, így szerezhetné vissza a népszerűségét a Fidesz.

turista a saját országában 2015.04.30. 11:43:46

Így van. Orbán és bandája most a társadalom megmentő szerepében kíván tündökölni, akik "értik az üzenetet", és ezentúl megmentenek a bűnözőktől minket, de valójában anno a trafikokat kötelezően elsötétítő rendelettel ők maguk váltak most a kaposvári gyilkos felbújtóivá.

Void Bunkoid 2015.04.30. 12:53:36

@werecke: ez már a hatvanas-hetvenes évek óta így van ááámerikában. Gettó jellegű,, kétes közbiztonságú helyeken a kisbót/palackozott italok boltja egy berácsozott-bezárt-páncélozott doboz, ebben gubbaszt egész nap az eladó, mindennemű fizetés-árukiadás egy kicsi, húszcentis átmérőjű kiadóablakon át.

Csak éppen röhejes lenne, ha MINDEN dohánybolt átlényegülne ilyen gettókalitkává.
Akkor már egyszerűbb lenne levenni a fóliát és átláthatóvá tenni az üzletet.

Attól még, hogy nem látja a kisgyerek a cigarettát az utcáról, nagyon is tisztában van vele, hogy mi lehet ott venni, hiszen apu bemegy, aztán kijön egy csík cigivel. Biztos nem a kalapjából varázsolta elő.

Visceroid 2015.04.30. 12:59:49

Fidesz után Jobbik jön. Vajon ők be fogják szüntetni a trafikokat, vagy meghagyják a rendszert és ugyanúgy szedik be tovább a pénzt?

tralalala 2015.04.30. 13:02:22

@Baszki, nincs már mit ellopni...: "nem tudom, feltüünt másnak is, hogy az Index fö-címlapja egyre inkább Kormány-paropagandista lesz...?!"

A mostani címlapról:
- A jogászok kezébe került az ország
- Csintalan: Orbán környezete naponta megéli a Habony-féle terrorizmust
- A Miniszterelnökség visszadobta az Orbán vejére kiírt közbeszerzést
- Lázár mögött egy macsó falka ordibál
- Lázár Orbán érzékeny pontjain tapos

ez neked túlságosan kormánybarát. Szerintem igazából te vagy egyre orbán-fóbiásabb, ezért egyre erősebb cucc kell neked.

tralalala 2015.04.30. 13:04:57

A blogketrec még jobb:
- Mit várunk a magyar felsőoktatástól? Mert ez így nem maradhat, az biztos.
- A Fidesznek zabszem szorult a fenekébe
- Hazudozzunk, elvtársak! Ezek mindent bevesznek úgyis
- Rogán locsog, a valóság kopog
- Viktor, Viktor, most elszóltad magad?
- Kormányzás helyett kivégzés
- Folytatódik a kormányzati „one man show”
- Ez egy autoriter vezető személyiségzavarának tünete

kész kormánypropaganda, ez az index teljesen elorbánosodott.

búvár kondér 2015.04.30. 13:06:36

@bélabácso: Isten az atyám Te hülye vagy!
Hé paraszt hol teremnek e kies honnak ekkora barmai mint Te vagy? ...... ilyen seggnyaló szrevő barmot mint Te ritkán láthat az ember.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2015.04.30. 13:29:31

@♔bаtyu♔: Miért az a trafikos, akinek Debrecenben vagy Budafokon volt boltja az melyik multihoz tartozott. Vagy a sarki kisboilt az melyik multié? És a többi hasonló elárusító egység? Azok melyik multinak a beépített emberei voltak? Oké árultak cigarettát az Auchanban, a Tescoban és a Lidlben is. De árultak a MOL kúton és a CBA-ban is.
Neked a multizás már teljesen elvette az eszed. Csak felhívonm a figyelmedet, hogy CBA, OTP és MOL van a szomszédos országokban is. Ha úgy nézzük akkor ezek is rohadt multik. Akkor ki is a rohadt multi?
A Spar van Magyarországon is, rohadt multi? Pedig a részvényei egy család kezében vannak.
Hagyd már abba ezt a multizást. Ha ennyire multiellene vagy akkor mond már meg mi legyen? Zavarjuk haza az összes rohadt multit? De akkor a Mercedesz, az Audi, a Suzuki, és a többi multinak beszállító magyar vállslkozás is szünjön meg nálunk? Akkor mehetünk is visszas Észak Korea szintjére. Tényleg ezt akarod?
Mert akkor hülyébb vagy, mint a sok éves átlag.

Pipas 2015.04.30. 13:59:02

@tralalala: Az index egyre fidesz ellenesebb, ez tagadhatatlan. Persze, joguk van hozzá még akkor is, ha sokszor bizony annyira pártosak, hogy butaságokat írnak. De mondjuk azt mondani, hogy az index fideszbarát lenne, az elég húzós.

anonymand 2015.04.30. 14:54:43

@tralalala:

Kijavítalak.
Két fogalmat keversz, ezért igen súlyos tévedésben vagy.
Más dolog a feketekereskedelem mértéke, s teljesen más a fülön csípetteknél meglelt áru mennyisége.
"A Magyarországon nem adózott cigaretták arányára vonatkozó mutató 2012. évi 5,8%-ról 2013 végére 11,8%-ra nőtt, amelyből 11,3% volt a külföldön adózott, 0,5% pedig hamis termék. A százalékok közötti duplázódás azonban, mint a NAV aláhúzással is kiemelte közleményében, nem jelenti az illegális forrású, cigarettaszálra lebontott dohányfogyasztás megduplázódását." - hozzáteszem, hogy a dohányipar által megrendelt kutatás éppen úgy becslés, mint a NAV által megadott adat (ez olyan, mint a feketén dolgozók száma, hogy jellegénél fogva pontosan nem számszerűsíthető).

Lásd még: www.piacesprofit.hu/kkv_cegblog/piac/a-vetelrol-szoktunk-le-nem-a-dohanyzasrol/

Pipas 2015.04.30. 16:07:11

Vicces, hogy pont "köteles beszédről" van szó, úgy tudom, hogy a köteles beszédről az MSZP beismerte, hogy az ő propagandarendszerük találmánya volt. :D

bélabácso 2015.04.30. 19:32:35

@belav1.0:
mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/vandalizmusra-buzdit-a-dk-1170626

Idézek belőle ok???
"A DK aktivistái és szimpatizánsai péntek óta lefestik a nemzeti dohányboltok bejáratát annak érdekében, hogy „a polgárok tudják, ezek a trafikok közvetlenül kötődnek a Fideszhez”, illetve hogy jelezzék: sok „nemzeti bicska fog kinyílni a zsebekben”."

Ki is nyílt a bicska...gyilkoltak is vele!

bélabácso 2015.04.30. 19:33:20

@Baszki, nincs már mit ellopni...: A DK aktivistái és szimpatizánsai péntek óta lefestik a nemzeti dohányboltok bejáratát annak érdekében, hogy „a polgárok tudják, ezek a trafikok közvetlenül kötődnek a Fideszhez”, illetve hogy jelezzék: sok „nemzeti bicska fog kinyílni a zsebekben”.

mno.hu/magyar_nemzet_belfoldi_hirei/vandalizmusra-buzdit-a-dk-1170626

anonymand 2015.04.30. 21:26:08

@bélabácso:

Persze, hogy akad kérdés.
Te tényleg ennyire?..

"„nemzeti bicska fog kinyílni a zsebekben”." - ugye tudod, hogy miért is került a a'nemzeti' a mondatba?

"Ki is nyílt a bicska...gyilkoltak is vele!" - kevesen vannak (még köztetek is), akik ennél nagyobb baromságot képesek lennének leírni, mint komolyan gondolt véleményt.
"A bicska is kinyílik (tõle)
az ember zsebében. [Kinyílik (tõle) a bicska az ember zsebében.]
BIZ., TRÉF. a) ‘annak jelzése, hogy valami felháborító, dühítõ,
kétségbeejtõ’; b) RITK. ‘savanyú, élvezhetetlen bor jellemzése’." - hogy tágítsd látóköröd, művelődj, és elgondolkozz azon, hogy egy aktualizált közmondást uszításként értelmezz.
Forrás:
www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&cad=rja&uact=8&ved=0CCAQFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.tintakiado.hu%2Fdocs%2Fkozmondasok_eloszo.pdf&ei=XH9CVcKpC4KXOJecgNAD&usg=AFQjCNHwJjgNiyCarr9cKdHUDgyvKJyyrw&sig2=YwwnoglxxuUjnzW1TQ98-w
Isten birkája te!
"A bicska is kinyílik (tõle)
az ember zsebében. [Kinyílik (tõle) a bicska az ember zsebében.]
BIZ., TRÉF. a) ‘annak jelzése, hogy valami felháborító, dühítõ,
kétségbeejtõ’; b) RITK. ‘savanyú, élvezhetetlen bor jellemzése’." - ennek forrása:
wikiszotar.hu/wiki/magyar_ertelmezo_szotar/Bicska

Szóval nálad az alapok hiányoznak, alapok nélkül pedig ne próbálj meg várat építeni...

bélabácso 2015.04.30. 21:36:41

@anonymand: Igen, képletesen értették, ahogy a mondás szólt...de mégis ki úszított firkálásra, meg ki gyűlölködött folyton?? Aztán érdekes, elkezdték kirabolni a trafikokat...és most lett egy gyilkosság! Tehát a gyűlölködés és az úszítás a trafikok ellen az ellenzék felelőssége! ENNYI! De úgy látszik a kinyílik a bicska a zsebbent nem értetted, hogy értettem, ebből látszik, hogy tök hülye vagy baszki! ELOLVASTAD A LINKET AMIT KÜLDTEM BAROMARCÚ! HOGY MIRE BUZDITOTT AZ ELLENZÉK??? HM? AZ MEGVAN?

bélabácso 2015.04.30. 21:42:32

@anonymand: Az ellenzék és a médiájának hangulatkeltés a trafikok ellen egyértelmű! A felelősség is. Mégis hogy kellene érteni a "kinyílik a bicska a zsebbent" ? MIt fognak tenni az emberek? Hm???? Mire gondolt az ellenzék?? Kifejtenéd?

Ha itt valamiféle erőszak szítása valakinek a felelőssége ebben az országban, az a mai ellenzéké: 2004 december 5, és Kb. 2002-től 2010-ig amit folytattak mint kormányzati politika, és politikai "párbeszéd" szintjén: 23 millió román beözönlése...stb.stb. Aki itt felelős az elmúlt 25 év gyűlöletkeltéséért, azok az elvtársaid: Kovács László, Lendvai ex cenzor elvtársnő, Kurcsány, a Libajnai (akik miatt emberek akasztották fel magukat), a más politikai oldalon állóknak kecske baszást kérő Kecskeházy Attila, és társaik...ők a gyűlölet nagymesterei Ron Werberrel az élen...jó tanítványok lettek 2002 után. Debreceni könyvéből idézek:

mno.hu/migr/gyurcsany-vall-a-23-millio-romanrol-es-kover-kotelezeserol-497726

Aztán jöttek az Orbán szobor állítások, és fej levágása, meg rugdosása...megnéztem volna, ha valaki GYurcsány szobrot állít és mondjuk Bayer Zsolt szétrúgja a fejét...de ők ugye ilyen nem csinálnak, mert nem primitív prolik.

Aztán itt van a Bajai videó hamisítás, amit a Fidesz nyakába akartak varrni, majd kiderült, hogy az MSZP rendelte meg a videót. Szóval ezeket mérlegeld..

tralalala 2015.05.01. 02:36:01

@anonymand: Ok, de hát akkor az illegális dohány, a feketepiac nem nőtt jelentősen, nem? Értem én, hogy négyszeresére, de összegszerűen nem sokkal. Ha napi egy csepp sör helyett ezentúl négy csepp sört iszol meg, akkor mondhatjuk, hogy négyszer annyi alkoholt iszol, mint eddig, csak valójában elhanyagolható még mindig.

tralalala 2015.05.01. 02:39:32

@Pipas: "De mondjuk azt mondani, hogy az index fideszbarát lenne, az elég húzós. "

Hádde látod :D

anonymand 2015.05.01. 07:33:11

@bélabácso:

"FIGYELEM: NEM MATRICÁS, NEM TRAFIK!" - oszt ennek mi köze ahhoz, hogy te "A DK és az MSZP meg az EGYÜTT hergelte az embereket, hogy idézem "firkálják össze a Fideszes trafikokat"...stb..és csak ez volt a legfinomabb uszítás..." - uszítás?" kiknek a nyakába óhajtod varrni a trafikrablásokat, azok számának növekedését.

Feladvány kisegítő iskolásoknak, alsó csoport:
Mi ez?
"Aki hülye, haljon meg!"
1. Uszítás csoportos öngyilkosság elkövetésére a Fidesz hívők számára?
2. Uszítás a trafikosok ellen?
3. Szófordulat, lesújtó vélemény kifejezésére?
Telefonos segítség kérése megengedett.

anonymand 2015.05.01. 07:36:31

@tralalala:

"Ok, de hát akkor az illegális dohány, a feketepiac nem nőtt jelentősen, nem?" - nem OK!
Egyrészt azért, mer az illegális útra terelődött dohány után nem történik adófizetés, másrészt pedig a dohányzás jelentős csökkenéséről beszélni hazugság.
Hogy ki melyen mértékű növekedést tart jelentősnek, az egyéni szociális probléma.
Szerintem a 30-50% körül becsült növekedés jelentős.
Te szerinted nem.
Ennyi.

bélabácso 2015.05.01. 09:09:52

@anonymand: úgy látszik nem sikerült eljuttatni a lényeget, de azt hiszem nem fogom magyarázni, mert ha ennyi sem jön át, akkor ott a képernyő túlső felén egy idióta ül. :)
Bocs, az nem az én hibám...nagy a sötétség, de hát kb. ezért is van 10%-on a támogatottsági szinten a közvéleménykutatóknál...

De hát nomen est omen: Anonymand. Igaz? :) Pont az vagy, egy nimand. Ha egyáltalán tudsz németül...

anonymand 2015.05.01. 10:12:34

@bélabácso:

Ha nem is kronológiai sorrendben, de vegyük sorra ami éppen az eszembe jut.

"A graffitizés a magyar büntető törvénykönyv szerint alapesetben egy évig terjedő szabadságvesztéssel büntethető." - ölég világos. Aki tehát ilyen cselekmény elkövetésére buzdít (nem nevezném uszításnak), az nem jó úton jár (példának Haumann Péter említeném), ha túl nagy kár okozásával nem jár, a politikai tiltakozás eszköztárába belefér (vállalja mindenki a vele járó következményeket).
Remélem idáig világos.
Az azonban nem világos, hogy miként következik ebből a sajnálatos gyilkosság.
Az sem világos, hogy hogyan vagy képes ok-okozati összefüggésbe hozni az emberélet kioltását a grafittizéssel, ahelyett, hogy a kívülről nem belátható helység, mint vonzerő merülne föl benned.

"Igen, képletesen értették, ahogy a mondás szólt..." - úgy értették, ahogyan köll (definíciókat bemásoltam ugyi?).
..."de mégis ki úszított firkálásra,"... - mondom felhívás, felszólítás, nem "uszítás".
..."meg ki gyűlölködött folyton??" - erről lehetne külön vitanapot nyitni, nem fogok.

"Aztán érdekes, elkezdték kirabolni a trafikokat...és most lett egy gyilkosság! Tehát a gyűlölködés és az úszítás a trafikok ellen az ellenzék felelőssége! ENNYI!" - mondom én hogy hülyébb vagy mint én.
Minek ezt folyvást bizonygatnod?

"De úgy látszik a kinyílik a bicska a zsebbent nem értetted, hogy értettem, ebből látszik, hogy tök hülye vagy baszki!" - anyanyelvből szövegértelmezésből ötös!
"ELOLVASTAD A LINKET AMIT KÜLDTEM BAROMARCÚ! HOGY MIRE BUZDITOTT AZ ELLENZÉK??? HM? AZ MEGVAN?" - igen, meg.
Falfirkára, ha jó értettem.
De ha rosszul értelmeztem a felszólítást, akkor homályosíts fel kérlek!
"Az ellenzék és a médiájának hangulatkeltés a trafikok ellen egyértelmű!" - állítólag szabad országban élünk, állítólag szabad a véleménynyilvánítás, és nem állítólag nem a trafikok ellen, hanem a trafikmutyi ellen.,
Némi különbség.
Csak te nem vetted, veszed észre.

"A felelősség is." - ja, ez olyan ismerős (mint a Quaestor botrány).
Nem a kívülről beláthatatlan üzlet, hanem a szocik hibája.
"Mégis hogy kellene érteni a "kinyílik a bicska a zsebbent" ?" - már hoztam két forrásból is definiciót, legyen ölég annyi, oszt gondolkodj el, hogy mennyire vagy otthon az anyanyelvedben.

"Aztán jöttek az Orbán szobor állítások, és fej levágása,"... - iciri-piciri hazudság, de sebaj!
"..de ők ugye ilyen nem csinálnak, mert nem primitív prolik." - lásd TV székház "ostroma".

Kurz und gut, lehet, hogy hülye vagyok, de hogy te testhosszal vezetsz, mert jobban "teljesítesz", az bizonyos.
Sebaj.
Nem vagy egyedül...

anonymand 2015.05.01. 10:14:07

@bélabácso:

"úgy látszik nem sikerült eljuttatni a lényeget, de azt hiszem nem fogom magyarázni, mert ha ennyi sem jön át, akkor ott a képernyő túlső felén egy idióta ül. :)
Bocs, az nem az én hibám...nagy a sötétség, de hát kb. ezért is van 10%-on a támogatottsági szinten a közvéleménykutatóknál...

De hát nomen est omen: Anonymand. Igaz? :) Pont az vagy, egy nimand. Ha egyáltalán tudsz németül..."

:))))

csak egy néző 2015.05.01. 10:35:04

@bélabácso:
"Aztán jöttek az Orbán szobor állítások, és fej levágása, meg rugdosása...megnéztem volna, ha valaki GYurcsány szobrot állít és mondjuk Bayer Zsolt szétrúgja a fejét...de ők ugye ilyen nem csinálnak, mert nem primitív prolik."
Baromarcú köcsög, emlékszel még, amikor a Kossuth téren laktatok és a parlament elött hugyoztatok es szartatok, naponta masíroztatok ide oda akasztott Fletó bábuval es a környező villanyoszlopkra ragasztott akasztásra várok fotójára?
Hogy is van ez te primitív barom?

csak egy néző 2015.05.01. 10:38:38

@anonymand:
"Ne süllyedj le a hülyék (bélabácso) szintjére, mert legyőznek a rutinjukkal"
" Az embereket könnyebb hülyíteni, mintsem meggyőzni arról, hogy hülyítik őket".
( Mark Twain idézet)

bélabácso 2015.05.01. 10:46:27

@csak egy néző: Emlékszel most Tuaregre? Tudod, aki ott sátorozik és szarik a felújjított Kossuth téren. :D Az megvan? :D

bélabácso 2015.05.01. 10:47:48

@csak egy néző: Hiába erőlködsz baszkikám, soha a kurva életbe nem fognak a tolvaj haverjaid hatalomra jutni. Ugyanis, mi a nép, nem engedjük. Ez ilyen egyszerű. Na viszlát, 10% -os slepp. :)

bélabácso 2015.05.01. 11:03:41

@csak egy néző: Igen, valóban lehet, volt olyan is. De akkor 50-60 ezer ember volt heteken át az utcákon, jogos felháborodásuk okán... pl -8% államháztartási hiány, "elkúrtuk" beszéd, -5% GDP, 11% munkanélküliség, IMF hitelek, 85% államadósság... igen, ez volt az oka.

És most mi van? Ellenzéki szélbalos DK-s uszítás, 20 ember ha összejön, aztán azok is egymásnak esnek, majd 1 óra múlva hazamennek. :D Kivéve Tuareg a sátrában, aki össze vissza hugyozza a Kossuth teret a turisták szeme láttára. Szégyen.
De hát többen nem is jönnek össze, mert nem 8% a hiány, hanem 2-höz közelit, az államadósság 75%höz közelít, a munkanélküliség 7%, , a GDP pedig nem mínusz 5, hanem +3,5.

Ennyi.

omaha2 2015.05.01. 11:18:48

Ki írta ezt a barom cikket? Itt van O.V. vége? Ugyan már...Sok bűne van a kormánynak? Mik? A gazdaság helyreállítása? A bankok helyrerakása? A devizahitelesek terheinek csökkentése? A rezsiszámlák csökkentése? Az,hogy pl.csak nekem az említett tételekből éves szinten pár száz ezer Ft megmarad a zsebemben? Ez "mutyi"? A tisztelt hőzőngők hol voltak akkor,amikor Ocsmány Feriék szétlopták az országot? Amikor kiárusították a közműveket? Amikor félévente emelkedtek a rezsitételek? Amikor mi voltunk Európa szégyene? Amikor Ocsmány azt mondta: "hazudtunk reggel délben és este"? Akkor hol voltatok? Kövér László beszédét,úgy mint Orbán halálbüntetéses beszédét gyönyörűen kiforgatta/kiforgatja a balib hazug média. Orbán Viktor azt mondta,hogy be kell vezetni a halálbüntetést? Nem.Hanem meg kell vizsgálni jogosságát,kikérni az emberek véleményét.Véleményem szerint egyébként maximálisan támogatom a halálbüntetés bevezetését.Már csak azért is,mert szembemegy a gusztustalan liberalizmus eszméivel.

bélabácso 2015.05.01. 11:41:27

Idézem a Fletó imádóknak az ő négy évükről, mit mondott...többek között ez az oka a bukásuknak és az akkori tüntetés hullámnak.
TEHÁT IDÉZEK:
"És közben egyébként nem csináltunk semmit négy évig. Semmit. Nem tudtok mondani olyan jelentős kormányzati intézkedést, amire büszkék lehetünk,"

bélabácso 2015.05.01. 11:42:54

@csak egy néző: Mármint lesüllyedni a szobordöntögetős, videóhamisítós, másoknak kecske baszást kívánók szintjére? Hát oda valóban nem jó lesüllyedni..

bélabácso 2015.05.01. 11:44:41

Amerikában is van halálbüntetés. Itt miért ne lehetne?

bélabácso 2015.05.01. 11:52:22

@anonymand: Miért lenne a szobor állítás és fej rugdosás hazugság? Azon a felvonuláson beszélt Bajnai...ez egy ilyen banda. Aljas, gyilkos (Hajdú Bét ügy).

csak egy néző 2015.05.01. 12:29:06

@bélabácso:
"Emlékszel most Tuaregre? Tudod, aki ott sátorozik és szarik a felújjított Kossuth téren"
Te baromarcú, köcsög, voltál ott a sátornál, láttad, hogy ott szarnak?

" Ugyanis, mi a nép, nem engedjük."
A nép nem te vagy, te barom, te csak egy seggnyaló vagy a sok köcsög között, igaz, hogy te osztályelső vagy.
a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/1826/7321/original.jpg

"Mármint lesüllyedni a szobordöntögetős, videóhamisítós, másoknak kecske baszást kívánók szintjére? Hát oda valóban nem jó lesüllyedni.."

Akasztott Gyurcsány bábúval masírozó, akasztásra kijelöltek képeivel tacepaózó, választásra autóval hurcoló, bárkit "karaktergyilkoló", nyugdíj, trafik, föld, és mindenféle pályázatot mutyizó, családi összefogással 100 millás és a gyereknek 70 millás lakást vásárló,táguló lakással rendelkező, közpénzből titkárnővel, kurvával utazgató söpredék semmit sem vethet a másik szemére.

bélabácso 2015.05.01. 14:16:11

@csak egy néző: Nézzük meg a két időszak alatt a gazdasági teljesítményt. Hát erről ennyit. Nincs tökéletes kormányzás, és nincs olyan, hogy "na ezek patyolat tiszták, és nem lopnak". Lássuk be, ilyen kormány csak idealisták fejében van. Bizonyára vannak "ügyek", midig is voltak, lesznek is. Viszont a gazdasági eredményeket még az IMF, Fitch Ratings, EU és a többiek is elismerik. 10'-ben Görögország csődszintjén voltunk, most meg GDP-ben is éllovasok vagyunk...na ez a különbség! És ez nem kevés. Innentől kezdve én leszarom a Rolex órákat, meg az ellenzéki sajtó gyűlöletkeltését és irigység kampányát...

bélabácso 2015.05.01. 14:19:21

@csak egy néző: Ezek az ügyek mellé tedd oda ezeket is, mert különben egyoldalú vagy, igencsak:

2014. szeptember 23. 14:31:59 Orbán: Béres József felfedezése "unortodoxnak" tűnt Oda jutottunk, hogy 10 millió emberből valamivel több mint 4 millió 100 ezer dolgozik, és mindannyian fizetünk adót; ez azt jelenti, hogy többen toljuk a szekeret, mint ahányan ülünk rajta - mondta Orbán Viktor miniszterelnök kedden Szolnokon, a Béres Gyógyszergyár Zrt. új gyógyszergyártó részlegének avatásán..

2014. szeptember 23. 12:31:59 Önerőből fejlesztett a mosonmagyaróvári cégÖsszesen 4,1 millió eurós, mintegy 1,3 milliárd forintos fejlesztést zárt le az egészségügyi felszereléseket gyártó mosonmagyaróvári Nolato Kft., jelentették be a társaság vezetői kedden, sajtótájékoztatón..

2014. szeptember 22. 14:25:59 3 milliárdos beruházással fejleszt Hatvanban a Robert BoschA hatvani Robert Bosch Elektronika Kft. mintegy 871 millió forint vissza nem térítendő európai uniós támogatást nyert el egy 2,9 milliárd forintot meghaladó beruházásához, amelynek keretében új termelő berendezéseket, eszközöket szerez be, és 50 új munkavállalót is felvesz - közölte a cég hétfőn az MTI-vel..

2014. szeptember 22. 05:34:59 87 millióból születik egy munkahely a gigaberuházásoknálGórcső alá vettük az elmúlt napokban bejelentett gigaberuházásokat, melyek közel 3000 új munkahelyet hoznak majd létre összesen 245 milliárd forintért.

Hivatalos: 146 milliárd forintért épít üzemet az Apollo MagyarországonAz indiai Apollo Tyres Magyarországon valósítja meg első európai zöldmezős beruházását: mintegy 146 milliárd forintos befektetéssel Gyöngyöshalász közelében épül fel az Apollo gumigyár, amely 975 új munkahelyet teremt majd..

2014. szeptember 16. 15:13:59 Legnagyobb beruházását hajtja végre a japán cég MiskolconCsúcstechnológiát képviselő vállalat telepít egy teljes gyártófolyamatot Miskolcra - mondta Szijjártó Péter, a Külgazdasági és Külügyminisztérium parlamenti államtitkára kedden Budapesten, miután a magyar kormány nevében stratégiai együttműködési megállapodást írt alá a Takata japán autóipari céggel..

2014. szeptember 9. 20:13:59 Letették a 34 milliárdos gyár alapkövét SzolnokonElhelyezték kedden a China BBCA Group Corporation magyar-kínai közös beruházásban Szolnokon 34 milliárd forintból felépülő citromsavgyárának alapkövét, egy időkapszulát..

2014. szeptember 8. 13:34:59 Jóváhagyták az Apollo Tyres-nek nyújtandó magyar gigatámogatást Az Európai Bizottság jóváhagyta, hogy a magyar kormány 95,7 millió eurós - megközelítőleg 29 milliárd forintos - regionális beruházási támogatást nyújtson az Apollo Tyres (Magyarország) Ltd. számára a gyöngyöshalászi gumiabroncsgyár felépítéséhez..

2014. szeptember 5. 15:40:59 Megindult a próbaüzem az új pécsi dohánygyárábanElkezdődött a próbaüzem a BAT Pécsi Dohánygyár Kft. kilencmilliárd forintos beruházással épült új üzemében, amelyben egy új dohányterméket állítanak elő..

2014. szeptember 2. 13:19:59 Kazincbarcikán épít citromsavgyárat a kínai RZBCMintegy 30 milliárd forintos beruházással Kazincbarcikán építi fel európai citromsavgyárát a kínai RZBC vállalatcsoport, amely ezzel 165 embernek teremt munkahelyet..

2014. augusztus 29. 16:04:59 2,5 milliárdos autóipari beruházás GyőrbenKét és fél milliárd forintos beruházással épített és szerelt fel gépekkel új üzemcsarnokot Győrben a járműiparnak beszállító Qualitative Production Zrt., amely hosszabb távon első körös beszállítóvá kíván válni a szektorban..

2014. augusztus 29. 09:28:59 Továbbra is az állam húzza a beruházásokatAz első negyedéves csúcs után a második negyedévben is hasonló volumenben tudtak bővülni a hazai beruházások - közölte pénteken a statisztikai hivatal..

2014. augusztus 27. 18:07:59 Komoly bővítés a magyar EY-nélAz EY-hoz 66 új munkatárs csatlakozott a nyáron Magyarországon, világszinten pedig 15 ezerrel nőtt az elmúlt egy évben a cég magasan képzett szakembereinek a száma - közölte a nemzetközi üzleti tanácsadó és könyvvizsgáló cég..

2014. augusztus 27. 16:04:59 200 programozóra lesz majd szüksége az NNG-nekAmerika után Szegeden terjeszkedik az NNG, az ősszel nyíló új fejlesztői központba kétszáz új, főleg programozói állásra keresnek munkatársakat - jelentette be a cég elnöke szerdán Szegeden, sajtótájékoztatón.

NOS, CSAK KAPÁSBÓL ENNYIT, JÓ OLVASGATÁST !

bélabácso 2015.05.01. 14:22:08

@csak egy néző: Semmit? Ezt se vetheti a szemükre?
MERT HOL VAN EZ egy 70 millás házhoz képest!!!!!!!!!

Nézzük csak: GYURCSÁNY LOPOTT VAGYONA

Íme, ezt lopta el a Gyurcsány Magyarország népétől.A DK-s Gyurcsánynak itt vannak a országunk kárára elrabolt vállalatai, és cégeinek nevei és egyéb tulajdonai, nézzétek meg, továbbá nézzétek meg mennyi állami megrendeléseket kapott a cégeinek, és milyen összegű vissza nem térítendő állami támogatásokat kapott, amiket nem kellett visszafizetni neki.

Van kitől tanulni, pedig ez még csak egy kis nyálas senki a nagyhalak között!

Gy. F. jelenleg is fennálló közvetlen vagy közvetett tulajdonú cégei:

1. Altus Rt.

2. ROTAB Kereskedelmi Kft.

3. ALDO Ingatlanfejlesztő és Hasznosító Tanácsadó Kft.

4. Magyaróvári Timföld és Műkorund Kft., illetve jogutóda a MOTIM Rt.

5. Gép- és Felvonószerelő Vállalat, majd Gép- és Technológiaszerelő Rt., végül ARK Vagyonkezelő Rt.

6. Béta-Roll Hengergumizó Rt.

7. Tisza Műtalp- és Gumigyártó Kft.

8. Acélkar Kft.

9. Dunántúl Termékenység Egyesülés

10. EMO-WIND Kft.

11. M-Automatika Kft.

12. MOTIM Műkorund Kft.

13. MOTIM-Kádkő Kft.

14. MOGÉPSZER Kft.

15. MESZ Kft.

16. MAVIKA Kft.

(folytatás:)

A múltbeli közvetett vagy közvetlen tulajdon:

1. ACCES V. Vagyonkezelő Kft.

2. DÉTELL Szolgáltató Kft.

3. GPS Vagyonkezelő és Gazdasági Tanácsadó Kft.

4. Balassagyarmati Fémipari Kft.

5. Fönícia Kereskedelmi Kft.

6. Fittelina Ingatlanbefektetési és -hasznosító Kft.

7. FORTUS Rt.

8. ROE Vagyonkezelő és Szolgáltató Kft.

9. SZÍV-ŐR Egészségügyi Szolgáltató és Kereskedelmi Kft.

10. Perfekt Rt.

11. Bakonyi Bauxitbánya Kft.

12. BAUXIT Bányavagyonkezelő Kft.

13. Nomentana Kft.

14. Agóra Marketing Tanácsadó Kft.

15. Altus Consulting Gazdasági Tanácsadó Kft.

16. Altus Luxemburg S.A.H.

17. PARTAGAS MANAGEMENT Kft.

18. PERTIA Könyvvizsgáló Rt.

19. PERFEKT-Akadémia Oktatási és Szolgáltató Kht.

20. ÁRKÁDIA-HOTELS Üdültetési Kft.

21. Enviroinvest Kft.

22. Hír-Rádió Kft.

23. M.A.B . Ingatlanhasznosító Kft.

24. TMI Kft.

25. LBS ECONET Rt.

26. Magyar Közbeszerzési Hírbörze Kft.

27. Perfekt Karrier Kft.

28. Bajalog Kft.

29. Első Magyar Timföldipari Kft.

30. GER-COM Kft.

31. MOTIM-KERLANE Kft.

32. MOTIM Alumíniumszulfát Kft.

33. Balassagyarmati Fémipari Rt.

bélabácso 2015.05.01. 14:23:32

Gyurcsány lopott vagyona #2
Vezető tisztség betöltése a múltban (felügyelő bizottsági tagság):

1. NSZ 1999 Lapkiadó Rt.

2. Hidrotechnika Rt.

3. Sárvári Mezőgazdasági Rt.

4. Vasiterv Tervező Rt.

5. MOGÜRT Rt.

Azon cégek állami megrendelései és támogatásai, melyekben valaha szerepet vállalt:

Cég neve -----------------Állami megrendelések------- Állami támogatások

Perfekt Rt.-------------------------- 393 095 136 Ft-------- 12 500 000 Ft

TMI Hungary Kft. ------------------------300 795 Ft--------------------- 0 Ft

Bakonyi Bauxitbánya Kft. ------------5 796 597 Ft --------------------0 Ft

Perfekt-Akadémia Kht.--------------- 2 919 950 Ft --------------------0 Ft

Altus Rt. -----------------------------142 034 050 Ft --------13 596 256 Ft

NSZ 1999 Rt.-------------------------- 3 750 000 Ft---------- 3 000 000 Ft

Hidrotechnikai Kft.------------------------------- 0 Ft --------25 000 000 Ft

MKH Kft. ------------------------------12 860 213 Ft--------------------- 0 Ft

Enviroinvest Kft. --------------------------22 750 Ft --------43 029 775 Ft

Béta-Roll Hengergumizó Rt. --------3 139 515 Ft ------------537 000 Ft

Sárvári Mezőgazdasági Rt.------ 283 760 000 Ft ---------------------0 Ft

Motim Kádkő Kft. ---------------------------------0 Ft ---------1 311 000 Ft

Összesen: --------------------------847.679.006 Ft -------- 98.974.031 Ft

További jövedelmek, érdekeltségek:

Az államtól kicsalt többlet széndioxid kvóta külföldre eladásából évente további 80-100 millió Ft.

Fittelina Kft.: elcsalt áfa: 15-20 millió Ft.

Privatizációnál vállalt rekultiváció költségének elcsalása: 250-300 millió Ft. pl. Bakonyi Bauxitbánya esetében.

Őszödi üdülőjét az állammal (velünk) vásároltatta meg úgy, hogy Szilvási Gyuri barátjával állami pénzért béreltette havi 2.5 millió forintért. 25 millióba került nekünk. Amíg le nem járt a “bérleti szerződés”, meg sem közelítették. Üresen állt a ház több mint egy évig.

A MOTIM-et az anyósa segítségével vásárolta(?) meg 700 millió körüli összegért, de előtte a raktárakat több mint 2.5 milliárd Ft. (!) értékű nyersanyaggal töltötték fel.

A gyáron belüli környezetszennyező-anyagkezelést ellenőrizni sem tudják, mert nem engedik be az ellenőröket. Százmilliós kárt okoznak évente. Ami nem csak az összeg nagysága miatt bűncselekmény.

A villanyáramot lényegesen olcsóbban kapja. Hogy a nyereség meglegyen, mi fizetünk.

ElQró segítőkész anyósa, Apró Piroska – akinek az apja az 1956-ban a Kossuth téri tömegbe lövető Apró (Klein) Antal -, a Magyar Nemzeti Bank bécsi fiókjának kifosztásában jeleskedett, amit végül be is zártak. 70 milliárd (!) forintunk úszott el nyomtalanul. A bagóért megvásárolt és állami pénzen több mint százmillióért felújíttatott ún. képviselői klub összesen 130 milliónkba került.

Azon cégeknek juttatott állami támogatások és állami megrendelések, melyeket tulajdonlása idején folyósítottak:

Cég neve---------- Állami megrendelések-------- Állami támogatások

Perfekt Rt...----------------------336 205 381 Ft -----------0 Ft

TMI Hungary Kft.-------------------- 300 795 Ft ------------0 Ft

Bakonyi Bauxitbánya Kft. --------5 796 597 Ft----------- 0 Ft

Perfekt-Akadémia Kht. -----------2 919 950 Ft----------- 0 Ft

Altus Rt. -------------------------142 034 050 Ft------- 13 596 256 Ft

Béta-Roll Hengergumizó Rt---. 3 139 515 Ft----------- 537 000 Ft

Motim Kádkő Kft.---------------------------- 0 Ft ---------1 311 000 Ft

Összesen:----------------- 490 396 288 Ft ----------15 444 256 Ft

bélabácso 2015.05.01. 14:24:49

Nos, remélem ennyi elég lesz, tanulmányozd, amit küldtem! Jó szórakozást. :DDD

csak egy néző 2015.05.01. 14:39:00

@bélabácso:
Akkor most légyszíves egy ugyan ilyen alapos összeállítást Mészáros milliárdokat elfelejtő gázos zseniről, Töröcskei sikeres bankár zseniről, Széles elvtársról, Pintér elvtársról, Takony Árpiról is.

csak egy néző 2015.05.01. 15:00:58

@bélabácso:
Ja és el ne felejtsük a saját lábán álló kis családjának férfi tagját Tiborcz Pisti gyereket sem, hogy mennyi "közbeszerzést" is nyert a régi barátról nem is beszélve, aki ma már csak egy "gyökér gecinek" nevezi az igaz barátját Simlicska pajtit sem.

anonymand 2015.05.01. 15:13:44

@bélabácso:

Kedves felebarátom!

Óvnak attól, hogy leereszkedjek a szintedre.
Pedig én nem leereszkedek, hanem lehajlok, s megpróbálok segítő kezet nyújtani egy arra rászorulónak.
Hogy logikából megbuktál ezt ugye tisztáztuk.

Következik, az igazmondás.
Hogy fejlevágás ugyi nem volt ez tény. Lencsés Pistit megkérdezheted.
"Igen, valóban lehet, volt olyan is. De akkor 50-60 ezer ember volt heteken át az utcákon, jogos felháborodásuk okán... pl 85% államadósság.,"..."És most mi van?" ..."az államadósság 75%höz közelít,"
Meg fog nyőni az orrod, te kis füllentős!
"A március végi 84,5 százalékról 85 százalékra nőtt a GDP-arányos államadósság a második negyedév végére - jelentette a pénzügyi számlák adatai alapján kedden a Magyar Nemzeti Bank (MNB)." 2014. szept. 30.
Ez a 85% nem olyan 85% volt igaz.
Mert nem mentél kukát borogatni, székházat ostromolni.
Oszt:
..."11% munkanélküliség," - elfelejtetted ideírni, hogy Bonsai Duce szerint 450 ezerrel nőtt a munkahelyek száma. :)) :DDD
Vesd össze:
- havi átlag 180 000, azaz száznyolcvanezer közmunkás
- négy év alatt 350-500 ezer külföldre gazdasági menekült
"Tavaly 31 500 magyar állampolgár távozott legalább egy évre külföldre, majdnem 50 százalékkal többen az egy évvel korábbinál – derült ki a Központi Statisztikai Hivatal népmozgalomról szóló kiadványából."
Rekordszámú külföldre távozó (megjegyzem a hazai adatok mindig alacsonyabb számot mutatnak, mint a külföldről érkező adatok összesítése). Milyen hányaduk csökkenti az álláskeresők számát, milyen mértékben növelik a foglalkoztatottságot, mennyi a versenyszférában foglalkoztatottak tényadatai közé sorolható?"
- mint az köztudott a KSH a külföldön munkát vállalókat is beleszámítja a hazai statisztikai adatokba.
Nem folytatom a sort.
Lehet, hogy nehéz feladatnak tűnik, de gondolkozz el, s ha nekem nem is mered leírni a valós válaszokat, a tükrödnek mondd csak nyugodtan a szemébe!

anonymand 2015.05.01. 15:15:40

@bélabácso:

Csak az érdekesség kedvéért (meg persze, hogy lásd be 'tévedtél' az államadósságot illetően), a márciusi adat:
"Az államháztartás bruttó adóssága a GDP 76,9 százaléka volt a múlt év végén 0,4 százalékponttal alacsonyabb, mint egy évvel korábban - erősítette meg a pénzügyi számlák adatai alapján a Magyar Nemzeti Bank." 2015.03.15.

anonymand 2015.05.01. 15:19:48

@bélabácso:

"Miért lenne a szobor állítás és fej rugdosás hazugság? Azon a felvonuláson beszélt Bajnai...ez egy ilyen banda. Aljas, gyilkos (Hajdú Bét ügy)." - te holmi fejlevágásról írtál, ha hosszútávú memóriám nem csal. Az pedig hazudság.
Most tetézed egy újabbal, hogy ide kevered Bajnait.
Az összes létező perét ezzel kapcsolatban megnyerte, csak úgy látszik, hogy te a kötelező helyreigazításokat ezzel kapcsolatban nem olvastad.
Mer az nem főoldal, szalagcím, több hasáb, hanem halálozási rovat és apró betű, és két sor.

anonymand 2015.05.01. 15:26:46

@bélabácso:

A beruházásokról szóló munkád szép, tartalmas, majd minden igényt kielégítő.
2, azaz két dolog hiányzik belőle.
1. a 2010 óta kivonult cégek és megszűnt munkahelyek, valamint a tőkekivonás hasonlóan részletes felsorolása (ott sem kívánok hiánytalan listát, megelégszem egy kb. hasonló terjedelművel)
2. A Mercedest (tudod, ami most az ipari teljesítményben olyan jelentős tényező, az exportban szintén) nem említetted meg, pedig arra még a szerződés összehozóit sem hívták meg. Annyit legalább megérdemelt volna a beruházás, hogy súlyának méltóan szóba hozd. :)

anonymand 2015.05.01. 15:57:43

@bélabácso:

Készíthetnél, nur für mich, egy olyan összeállítást, hogy mennyi fizetést vett fel miniszterelnöksége alatt az egyik, és mennyit a másik.
Pl.
Mennyi vagyont szerzet a politikai pályafutása alatt az egyik, és mennyit a másik.
Az általad lopott, elcsal vagyoni részekhez ölég, ha megadod a linket, ahol is megtaláljuk a jogerős bírói ítéleteket.
Fáradozásodat előre is köszönöm!

bélabácso 2015.05.01. 19:04:25

@anonymand: Tehát jól írtam, hogy a 75%-hoz közelit. :) Kösz, hogy figyelmeztetsz, hogy jól írtam.

anonymand 2015.05.01. 19:28:32

@bélabácso:

Amennyi eszed van, írhattad volna azt is, hogy közelít az törvényben rögzítetthez.
Közelít.
Tavaly is valami 0,4 százalékkal közelített.
Olyan ez, mint ahogy érik Máriaországamutyisztán felminősítése.
Lassan 4, azaz négy éve. Aki mást állít, hazudik.
Azért nem ártana, ha vennéd a fáradságot és a többi kérdésre is válaszolnál.

bélabácso 2015.05.01. 19:34:09

Látszik, hogy milyen szar magyar vagy Te! Aki úgy beszél a hazájáról, hogy "Máriamutyisztán", az magyarnak nagyon hitvány!

csak egy néző 2015.05.01. 19:43:38

@bélabácso:
Elfelejtettél válaszolni kiskancsó.
Akkor most légyszíves egy ugyan ilyen alapos összeállítást Mészáros milliárdokat elfelejtő gázos zseniről, Töröcskei sikeres bankár zseniről, Széles elvtársról, Pintér elvtársról, Takony Árpiról is.
Ja és el ne felejtsük a saját lábán álló kis családjának férfi tagját Tiborcz Pisti gyereket sem, hogy mennyi "közbeszerzést" is nyert a régi barátról nem is beszélve, aki ma már csak egy "gyökér gecinek" nevezi az igaz barátját Simlicska pajtit sem.

bélabácso 2015.05.01. 19:57:11

@csak egy néző:

1. Anyád a kiskancsó, aki a világra szart, kezdjük ott.
2. Hány embernek ad munkát Mészáros Lőrinc? Elvégzi-e az adott munkát? Ezekre kérnék válaszokat. Köszönöm.

Nagyon szar lehet a magyar médiahelyzet, ha az a főtéma, hogy kicsoda Habony Árpád, valamint olyan kérdések merülnek fel, hogy egy magyar vállalkozó esetleg barátja-e bármelyik politikusnak, és azért nyer-e beruházásoknál, amivel magyar embereknek ad munkát, kenyeret, megélhetést, és nem arról szólnak a hírek, hogy az IMF-től mennyi hitelt vettünk fel, esetleg hol lesznek külföldi cégek általi beruházások magyarok helyett, netán mikor melyik állami vagyont adtuk már el megint, illetve, hogy 8% az államháztartási hiány, és hogy megint -5% a GDP, és kb. 11% a munkanélküliség..és 85% az államadósság. De ilyeneket nem tudnak kérdezni, mert nem ez a helyzet...marad hát Habony Árpád.

A liberális médiában nagyon nagy az erőlködés, mert penetráns a fingszag.

csak egy néző 2015.05.01. 20:53:41

@bélabácso:
1. Mélymagyar ,baromarcú kiskancsó.
2. Ilyen alapon, hány embernek ad munkát Gyurcsány?
A kommented középső része a kormányzati bullshit, és ezt te is tudod.

A fidióta trollok között nagy az erőlködés, mert penetráns a szarszag.

bélabácso 2015.05.01. 21:07:51

Mire gondolsz? Az Altusra, ami fiktív munkát végez? :DDD

anonymand 2015.05.01. 21:09:36

@bélabácso:

Válasz helyett minősítesz, sértegetni próbálsz.
Válasz helyett mélységes hallgatás.
Na, Isten áldjon!

bélabácso 2015.05.01. 21:11:54

Álszent vagy! Folyamatosan baromarcúzól, majd kijelented, hogy sértegetlek...liberális szokás ez. Viszlát!

anonymand 2015.05.01. 21:14:17

@bélabácso:

Azért csak kikívánkozik belőlem:
"Aki úgy beszél a hazájáról, hogy "Máriamutyisztán", az magyarnak nagyon hitvány!" - cáfold, hogy rosszul tudom, amit hazának hívunk, anno fölajánlották Máriának.
Cáfold, ha tudod, hogy az utóbbi öt év másról nem szólott szinte, mint mutyik tömkelegéről.

anonymand 2015.05.01. 21:25:09

@bélabácso:

Rendkívül szép gesztus a részedről, hogy orbitális hazugsággal búcsúzol.
"Álszent vagy! Folyamatosan baromarcúzól,... - hazudsz!
Hazudsz.
Hazudsz, mert ez vagy te.
"ELOLVASTAD A LINKET AMIT KÜLDTEM BAROMARCÚ! - bélabácso 2015.04.30. 21:36:4
Aztán idéztelek (belátom nem köllött volna).
Aztán én ezt a kifejezést le nem írtam.

Várom bocsánatkérésed.
"...liberális szokás ez."

bélabácso 2015.05.01. 21:32:31

@anonymand: ÚRISTEN! Te tényleg nem érted mit művelsz????? Ahogy Te beszélsz az országról..nem vágod? Nem érted? Ahogy gúnnyal beszélsz saját hazádról...nem vágod bazmeg? Atyaég,.....tényleg sötét vagy. Nincs miről beszélnünk...

Jesszusom...ha ezt a klubban elmesélem.

anonymand 2015.05.01. 21:33:41

@bélabácso:

"Álszent vagy! Folyamatosan baromarcúzól,... - hazudsz!
Hazudsz.
Hazudsz, mert ez vagy te.
"ELOLVASTAD A LINKET AMIT KÜLDTEM BAROMARCÚ! - bélabácso 2015.04.30. 21:36:4
Aztán idéztelek (belátom nem köllött volna).
Aztán én ezt a kifejezést le nem írtam.

Várom bocsánatkérésed.
"...liberális szokás ez."

csak egy néző 2015.05.01. 21:34:12

@bélabácso:
Mi van kiskancsó, nem sikerül összehozni a választ, te mmélymagyar?

csak egy néző 2015.05.01. 21:59:23

@anonymand:
Úgy látszik, bélabácsó lefagyott, vagy nem tudja, hogy mit hazudjon a kérdésekre.

anonymand 2015.05.01. 22:06:26

@csak egy néző:

Tipikus viselkedés a részükről.
A kérdések elengedése a fülük mellett, mély hallgatás, ha a szikár tények mást mutatnak, mint amit állítottak, még mélyebb hallgatás, ha rájuk bizonyosodik, hogy amivel vádaskodnak, azt ők maguk követték el.
Szokás még a terelési próba, majd ha az sem jön be akkor vagy a "gyűlölködsz!" bedobása, vagy a totális eltűnés (olykor napokra).
Ilyenek.

Tudod, én kultúrember voltom miatt nem vagyok híve az egyik anya felemlegetésének, "Te mi a kurva anyádról beszélsz???", viszont kezdem megérteni őket...

anonymand 2015.05.01. 22:09:04

@csak egy néző:

Még egy apróság.
Hallottál te már kormánytagot, kormánytisztviselőt, Fidesz-hívet bocsánatot kérni?
Lehet, hogy tévedek, de én az elmúlt 25 évben nem nagyon.
süti beállítások módosítása