Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Az emberek szavaztak: inkább Gyurcsány, mint Botka

2017. június 01. - Európa Kávézó

Két nap alatt két szavazás is volt arról, hogy Botkának igaza van-e, amikor azt állítja, Gyurcsány inkább akadály, mint előny, és lehet-e vele együttműködni. Mindkét voksolás Gyurcsány fölényes diadalát hozta. 

meg_gyf_botka.jpg

(A képen Gyurcsány Ferenc miniszterelnök és Botka László szegedi polgármester együtt avatja az M5-ös autópályát.)

Mi is tudjuk, hogy ezek a szavazósdik nem reprezentatívak. Igaz, azt is tudjuk, hogy az úgynevezett hivatásos kutatók egy része pedig nem független, megrendelőjük az MSZP, vagy az Orbán-kormány, tehát adataik hitelessége is vitatható.

Mégis érdemes megemlékezni az atv.hu és a Klubrádió friss kezdeményezéséről. Előbbi A nap híre című műsorban szavaztatta a nézőket, hogy igaza van-e Botka László, hogy Gyurcsány Ferenccel nem akar együttműködni. Mint a műsorban elhangzott, minden idők második legtöbb szavazata érkezett - több, mint nyolcezer -, és 68 százalékuk nem értett egyet az MSZP miniszterelnök-jelöltjével.

A Klubrádió pedig arra volt kíváncsi, igaza van-e Botka Lászlónak, hogy Gyurcsány Ferenc gátja a kormányváltásnak? 85 százalék szerint Botkának nincs igaza. 

Nincs ezen mit szépíteni: amikor szavazni kell, a válasz egyértelmű: inkább Gyurcsány, mint Botka. De az biztos, hogy az MSZP jelöltjének erőszakos letakarítási akcióját egyértelműen elutasítják az emberek. Együttműködést akarnak és nem perlekedést, széthúzást. Megvan a lesújtó véleményük a másik megsemmisítésére tett szánalmas erőlködésről. 

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr7512557279

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tótágas 2017.06.01. 13:37:59

És én még nem is szavaztam, mert nem tudtam róla: +1Gyurcsánynak

Anemone07 2017.06.01. 13:49:30

Ez a Botka egy rémálom ... miniszterelnökjelöltként ...

s.g.l. 2017.06.01. 13:53:16

Botka folyamatosan építi le magát?

csicsa 2017.06.01. 14:14:10

Az emberek szavaztak - hatásvadász cím, és mint ilyen, nem is igaz. 1 rádióadó 1 műsora, és 1 tévéadó 1 műsora tett fel kérdést, amire pénzért (sms) lehet válaszolni, tehát a nézők/hallgatók néhány %-a teszi meg csupán.

Scagnetti 2017.06.01. 14:47:57

Ilyen csúsztatások után csodálkoztok, hogy az ellenzéki szavazók nem vesznek komolyan titeket.

werecke 2017.06.01. 15:03:30

Nyolcezren szavaztak ? Emmá valami !!!

mordormodor 2017.06.01. 15:04:13

Én nem is tudtam szavazni, valamiért nem engedte a rendszer, tehát +1 Gyurcsány.
csicsa - "az emberek szavaztak" -még ha csupán 1-1 műsorban is, de az eredmény mind a két esetben UGYANAZ volt! Nem Századvég, nem Medián semmiféle megrendelés vagy manipuláció nem volt. Illetve, lehet, hogy az MSZP rendelte? Mert akkor még nagyobb pofára esés...

Barragon 2017.06.01. 15:17:02

Van olyan "sejtésem", hogy az ATV-s szavazást olyanok kezdeményezték, akik abban bíztak, hogy a Gyurcsányt "elutálók" lesznek többségben! És akkor Havas, -- aki köztudottan Gyurcsány "imádó"(???) - bődületes marhaságokat mondott volna! Még az eddigieknél is nagyobbakat! Persze most arcra estek egy kissé! Ha nem is kell túlértékelni ezeket a szavazásokat, de az mindenképpen levonható következtetés, hogy Botka "nincs sehol", mint ME jelölt! Képtelen szavazókat vonzani, sőt, még azt hiszem taszítja, az MSZP szimpatizánsok egy részét is!

Magdi Balogh 2017.06.01. 15:23:22

Gyurcsány csak jó szónok ! hajrá Botka!!

György Baranyai 2017.06.01. 15:27:59

Botka kezdi elvetni a Sulyok Máriát...(sulykot).

BAZINGA2 2017.06.01. 15:38:49

Botka egy beképzelt, öntelt, erőszakos, okoskodó alak. Soha nem lesz miniszterelnök. A vége az lesz, hogy az MSZP eltűnik a politikai palettáról.

szilmi 2017.06.01. 15:59:16

Csak Gyurcsánynak van tapasztalata, hogy kell vezetni egy államot.

belevauvau 2017.06.01. 16:26:58

Ha Gyurcsány annyira taszító figura lenne, akkor azt nem értem, hogy a DK kirekesztésével miért nem fog össze az ellenzék.
Nem látom azt a sokat emlegetett tömeget más ellenzéki pártok mögött, akiket a Gyurcsány taszít. A bajt én inkább abban látom, hogy az ellenzék időről időre elhiteti magáról, hogy nem képes még oly magasztos célért sem összefogni, mint a haza sorsa. Már az sem képezi találós kérdés tárgyát, mit akar a Botka. Tulajdon képpen, semmit. Viszont ezt valóban jól csinálja, ennek folyományaként megint behúz újabb négy évet mint polgmest, vagy ogy képviselő. Aztán majd megint négy évig hallhatjuk, olvashatjuk száz helyről a "kúrcsányozást".
Én személy szerint azt várom, hogy a demokratikus ellenzék végre a magasztos (vagy azt se bánom, ha önös) cél érdekében összefog, és valóban mindent megtesz azért, hogy a jelenlegi hazaárulókat elzavarja a francba.

szablya9 2017.06.01. 18:25:53

Vagy- vagy? Mindkettő totálisan alkalmatlan egy ország vezetésére!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.01. 18:44:40

Megszavazták a DK-szavazók, ez tényleg hatalmas eredmény.

werecke 2017.06.01. 18:46:39

@belevauvau: A baloldal kiégett , kihalt. Ennyi maradt nekik hogy : Óbán takaodj !!! És utána ? Visszahoznák ami volt ? Soha .

WLaci 2017.06.01. 19:17:03

Én csípem Botkát polgármesterként, de aki szerint navracsis egy európai demokrata, arra nem fogok szavazni.

Fukar 2017.06.01. 20:05:12

@belevauvau: "jelenlegi hazaárulók"
Jó,de akkor micsoda a demokratikus ellenzék?
Soroljam? Botka, Gyurcsány, Szél, Juhász, mint hazaszeretők!
Ember, szabad véleményt nyilvánítani, utálkozni, de marhaságot írni?

birka menet 2017.06.01. 20:08:42

Nagyon jól csinálja Botka. Tusatosítani kell a választókban, hogy a maszopból disszidált hibbant gyurcsánnyal nem szennyezi be a kezét. Ez a szemkilövető elmebeteg nagyon jól tudja, hogy az ő jelene-jövője a parazita szerep. Kell neki egy nagyobb gazdatest amire rátapad és beviszi azt a 2%-os pártját a Parlamentbe.

Botkának nagyon igaza van, hogy nem kér ebből a parazitából. Legfeljebb majd 2%-nyi gyurtcsótány buzi nem fog rászavazni, cserébe a 40%-nyi tétovázó szavazóból elhozhat 10-15%-ot. Ennyi meg elég is a győzelemhez.

Sexual Harassment Panda 2017.06.01. 20:09:46

Botka jó, csak ne akarná lebontani a keritést

gusthy1 · http://kolyokjoga.blogspot.com 2017.06.01. 20:13:48

Ezek aztán reprezentatív felmérések.
A Klub rádió hallgatói között erősen felülreprezentáltak a Gyurcsány-fanok, ez kiderül a Megbeszéljükből.
Az ATV közönsége meg a jó ég tudja, hogy mit gondol.
Mindenesetre az összes közvéleménykutatás Gyurcsány Ferencet tartja az egyik leginkább elutasított magyar politikusnak.

birka menet 2017.06.01. 20:14:42

@werecke: "Ennyi maradt nekik hogy : Óbán takaodj !!! És utána ?"

Ezut már pedzgette Botka: utána.

1. Elszámolás, pontosabbn a tolvaj fideszesekkel való leszámolás.
2. Progeresszív adó a kienemlkedő fizetésekre.
3. Családi oligarcha célú kormányzás helyett népi irányultságú kormányzás.

Neked melyik okoz majd nagyobb sokkot: hogy a vezíredet börtönbe vágja Botka, vagy hogy ezentúl a közpénzek garmadáit nem fogják kilopjni stadionokon, offshore számlákon keresztül, hanem bennhagyják a tégedet is szolgáló közcélokra?

kvadrillio 2017.06.01. 20:22:59

EP: állásfoglalás az antiszemitizmus ellen,,,,

A SZEGÉNYSÉG ELLEN FOGLALJATOK ÁLLÁST HÜLYE FASSZOPÓ GÖRBEUBORKÁS DEGENERÁLTAK !%!!!!

GallaiG 2017.06.01. 20:49:19

@MaxVal BircaMan HJCD:
Különleges nap a mai Birca et! Egyetértünk. Szerintem is Gyurcsány milliárdjai győztek az összes ilyen "közönség-szavazás"-os hókuszpókusz esetében.
Viszont te ma eltévesztetted a házszámot a Gyurcsány-Botka meccsben. A hazai maffiaállam és a moszkvai központ, a gazdáid érdeke, hogy tovább rombolja az ellenzéket Gyurcsány ártány. Tehát a fenti hsz-ért és hasonlóért lehet, hogy fegyelmit fogsz kapni. Csaxólok, jóindulatúan a régi barátságra tekintettel. :)
@Sexual Harassment Panda:
Botka a mostani helyzetben NEM akarja lebontani a kerítést, de gondolom, a fideszes álhír óta ezt már hiába fogja 1000 x is elmondani.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.01. 20:52:19

@szilmi: jaja, ki kell lőni a diktatúrának ellenszegülőknek a szemét

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.01. 20:53:54

@birka menet: na persze. Meg a kerítés lebontása, migráncsürhe beengedése.
Meg a gazdagok (tehát én, a normálisan kereső, és nem a minimálbéres vállalkozó) még nagyobb megadóztatása. Fasza program.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.01. 20:55:22

Ez a klubrádió van még akkor? Drágabolgárúr is?

ben2 2017.06.01. 20:55:58

Teljesen mindegy, hogy van-e összefogás a DK és az MSZP között, ha nem veszik be a Jobbikot legalább hallgatólagosan, akkor nem lesz kormányváltás. Mivel erről szó sincs, senki sem kerékkötője a 2018-as kormányváltásnak, mert az érdeklődés hiányában úgyis elmarad.
Botka és Gyurcsány is a "2018 után ellenzék vezére" szerepre készül.
Botka megpróbál valami értékelhető programmal előállni, illetve látványosan szakítani próbál a 2010 előtti "hitelből finanszírozzuk a demagóg ígéreteinket, ha meg elfogy a pénz hazudozzunk" baloldali politikával, Gyurcsány pedig megpróbálja kibekkelni, amíg a népharag felgyűlik Orbán ellen és ha addigra eltakarítja a konkurenciát a baloldalról, akkor egyedüli jelöltként majd visszaszavazza a nép a kormány élére, minden meg lesz bocsátva.
Ezért nyomja a gombot ezerrel a szektája minden nem reprezentatív szavazáson és ezért kiabálnak most kígyót-békát Botkára.

Buchhalter 2017.06.01. 20:57:32

@birka menet: a progresszív adó belengetése ha nem vetted volna észre minden szavazó többségében vörös posztó.Csak kampányolj vele! Már nyugaton is tele a középosztály cipője a lehúzó progresszív adóval!Kicsit sötét vagy!Független adószakértők és közgazdászok már többször is levezették,hogy abból nagy adó többlet nem nagyon van,de politikai veszteség igen.Azzal meg ne gyere ,hogy a legszegényebbek rosszul jártak.Ez nem igaz.Ha van gyereke a minimálbérnél akár a többi járulék adó terhére is igénybe veheti az adó jóváírást. Botka másik nagy baromsága a kerítés bontás beígérése volt ami még a saját pártjában és szavazóiban is kicsapta a biztosítékot.A Fidesz hatékony adó beszedést valósít meg ami már több nyugati államnak is tetszik : Ekeár, pénztárgép bekötése a NAV-hoz.Érdekes, Botka nem nagyon beszél bérlakás tervekről (olcsó albérlet fiatal dolgozó gyerekes pároknak) pedig az sok lappangó szavazót megmozgatna.

Buchhalter 2017.06.01. 21:01:29

@GallaiG: jól tudsz hazudni.Akkor a 24 hu ,ami köztudottan balos orgánum ,miért írta azt,hogy még MSZP-s körökben is kicsapta a biztosítékot Botka kerítés bontási ígérete? Miért hazudsz? Na innentől kezdve hiteltelen vagy!

GallaiG 2017.06.01. 21:21:18

@Buchhalter:
"Nem vagyok se kerítésépítő, se kerítésbontó
- mondta Botka, aki hozzátette, azt szeretné, hogy minél hamarabb el lehessen távolítani azt. Mint mondta, ehhez az kell, hogy az új európai mechanizmusok és határvédelem működjenek a válságövezetekben pedig megszűnjön az a helyzet, ami miatt millióknak kell elhagyniuk szülőföldjüket.
Úgy vélekedett, hogy a migrációs hullámot csak európai összefogással lehet megoldani. Megfontolandó javaslatnak nevezte azt felvetést, hogy Líbiában a menekültek befogadását és elszállásolását ellátó infrastruktúrát létesítsen az Európai Unió. Hozzátette ugyanakkor, tagadhatatlan joga egy nemzeti közösségnek, egy nemzetállamnak, hogy eldöntse, mennyi gazdasági betelepülőt akar befogadni."

Vagy te hazudsz, vagy nem tudsz magyarul. A kettő közül valamelyik.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.01. 21:40:53

@GallaiG: igen, eddig is kurvára sikerült az eu összefogás a migránkérdésben, hülye libsi

dorian gray · http://doriangray82.blogspot.com/ 2017.06.01. 22:32:59

@birka menet:
1. Elszámolás, pontosabbn a tolvaj fideszesekkel való leszámolás.
Azért ugye tudod, hogy ezzel már próbálkoztak,amikor Keller LAci vagy ki volt a közpénzügyi államtitkár. Összevissza feljelentgetett mindenkit é smindent de soha sehol nem tudtak bebizonyítani semmilopást. Mielőtt jönne a duma: az, hogy "de hát a Fidesz lop" az nem bizonyíték, egy büntetőeljárásban ettől kicsit több kell. Egyelőre arra van bizonyíték így hirtelen, hogy a négyes metró tulajdonképpen kettő, csak Demszkyék egynek az árát zsebben hazahordták.
Ha már elszámoltatásról beszélünk lehetne is kezdeni.

2. Progeresszív adó a kienemlkedő fizetésekre.
Ez jól hangzik, csak az MSZP már bebizonyította amikor kormányon volt, hogy neki ki számít gazdagnak. Vesszük az átlagfizetést, rádobunk 20%-ot mondjuk és ha te annál többet keresel,akkor már gazdagnak számítasz és mehetsz is a felső adósávba. Na ebből elég sok ember nem kér.

BiG74 Bodri 2017.06.01. 22:35:28

Én sem szavaztam, tehát -1 gyurcsánynak, és -10 botkának.

morph on deer 2017.06.01. 23:08:11

@Magdi Balogh:
Magdika, a suttyókat nem díjazzák a gondolkodó emberek!
Tehát ha a Botka fontos, akkor rá kéne beszélni, hogy civilizált politikusként és ne mezei gyökérként viselkedjen és akár még nyerhet is!

Így meg biztosan nem!
Szóval a dolog ott kezdődik, hogy Botka visszavesz az arcából, és előjön valami normális dologgal a proletárdiktatúrából származó "fizessenek a gazdagok" duma helyett, és ő lesz a győztes!

Egyébként meg akkorát bukik, - és vele az MSzP - mint még soha senki, ők sem eddig!
Az lesz az MSzP vége, csak szólok!

Szóval kedves Magdika, ha Botka fontos, akkor el kell érniük, hogy észbe kapjon, egyébként csúfos vége lesz!
Komolyan mondom!

Rozália Herke 2017.06.01. 23:09:46

Nekem Botka László olyan mint Orbán Viktor.Hatalomra törekvö nem Ember barát.Gyurcsán Ferenc Emberségből egyszerűségéből 5-ös.

birka menet 2017.06.01. 23:13:33

@enpera: "Meg a gazdagok (tehát én, a normálisan kereső, és nem a minimálbéres vállalkozó) még nagyobb megadóztatása. Fasza program."

Ez kell a Lopbánnak, a hozzád hasonló 10-es IQ-jú segghülye funkcionális analfabétája. Az a legszebb bennetek, hogy az a majdnem 0 IQ-tok meg is akadályoz titeket abban, hogy felismerjétek, hogy Lopbán gazditok titeket szopat a legjobban. Mind az egykulcsos szja-val, mind pedig az 50 világrekord különadójával meg a mindenhonnan elvont támogatásával.

Te tényleg azt gondolod, hogy ti semmire sem vitt panelprolik vagytok a progresszív adózás célcsoportja, nem pedig a milliókat, milliárdokat kereső fidesz csókos-tolvaj banda?
El ne hidd már Nertárs, hogy Botka meg akárki olyan hülye, hogy a te plusz 2-3 ezer forintnyi szja elvonásodra, hajt, nem pedig a gázszerelő és bünbandájának a milliárdjaira. Annyira ne hidd már fontosnak azt a semmre se elegendő fizetésedet, az csak a fidesz maffiának kell. Erre hozták létre a közmunkát, hogy azonos munkáért albán bért kapjál.

Persze ti illibbant fidiótak azt 0 fele konvergáló IQ-tokkal fel nem fogjátok a világ végéig sem.

netnepper 2017.06.01. 23:16:42

Gyurcsi egy igazi veretes pszichopata. Orbán 2.0 Csak hajrá ha kívánjátok, de ha már nagyon kaparja majd a torkotokat a xaros cumi, akkor szugeráljátok be magatoknak, hogy ínycsiklandóan finom...:-D

paragrafus 2017.06.01. 23:18:08

1989-ben Chilében 17 (!!!!!!!!!!!) olyan párt fogott össze Pinochet demokratikus úton történő leváltása érdekében, akik semmiben sem értettek egyet, politikai ideológiájuk rendkívül távol állt egymástól. És a közös cél érdekében mégis összefogást tudtak produkálni ők, tizenheten. Itt meg három, négy, öt, vagy hat olyan politikai formáció nem tud egy közös összefogást létrehozni, akik ráadásul még politikailag is közel állnak egymáshoz? Ezt így hogy?

birka menet 2017.06.01. 23:18:36

@Sexual Harassment Panda: "Botka jó, csak ne akarná lebontani a keritést"

Ha nagyon vacog a fogad a másfajta nációktól, akkor majd építesz magad köré egy saját keritést. Aztán majd úgy jársz kelsz a világban, hadd lássa mindenki hogy te felvilágosult 21. századi világpolgár europeer keresztény vagy. Nem pedig egy félszavakkal behülyítő, a világról semmit nem hallot félázsiai magyar parasztja.

Kelly és a szexi dög 2017.06.01. 23:33:48

Ki az az eszement, aki Fletóra szavazna?

morph on deer 2017.06.01. 23:50:03

@György Baranyai:
Mária egy gyönyörű nő volt - igen, én egy vén fasz vagyok, mert még ismertem - Botka meg egy nagyravágyó törtető, aki megragadta az utolsó esélyét, hogy valaki legyen belőle...

Azaz: Mária már volt ott, ahova Botka valószínűleg sosem fog eljutni: a közszeretetnek örvendő népszerű személy, - sztár? - szintjére.

Mindenesetre a sulyok elvetésében maximálisan egyetértek!
Véleményem szerint ugyanis Botka feltételezte, hogy a demokratikus nézeteket valló átlagpolgár ugyanolyan hülye, mint a fideszes változat, így aztán a fidesznél bevált módszerrel próbálkozott: Gyurcsányozás, keménykedés, igérgetés, lejárt szlogenek hangoztatása, stb.
Csakhogy ez itt nem így működik, kedves László, messze nem!
Ezért nem fideszesek ezek az emberek, ugye..!
Pech - mondta tanult bsrátom.
Elcseszte - mondom én!

Szóval a sulyok amit sikerült elvetnie az nem a Mária féle, sőt..!

morph on deer 2017.06.01. 23:54:00

@Kelly és a szexi dög:
"Ki az az eszement, aki Fletóra szavazna?"

Ez az, hogy nem kellene rá szavazni, viszont meg kellene egyezni vele, mert anélkül nem megy, erősködéssel meg végképp nem!

Ki az az eszement, aki nem látja ezt be..

morph on deer 2017.06.02. 00:01:52

@paragrafus:
"Ezt így hogy?"

Magyarok vagyunk, Árpád - meg a frász tudja még ki - népe!
Mi kell még?
Ez mindent visz, a turultojás óta!

Bár a minap a Han népe (is) voltunk, szóval némi ambivalencia megengedett, sőt, újabbsn elvárt! (Igaz, akkor a fehér kesztyű is előkerült, szóval legalább a tenyér viszketését ideiglenesen elkerültük..!)

ebella 2017.06.02. 03:36:25

Gyurcsányi, ha nem veszik be a bolsik, nem jut be a parlamentbe. Hazudhattok, ahogy csak a csövön kifér (épp ahogy a narancsos kiszfiúktól láthatjátok), az nem változtat rajta. És a három százaléknyi szavazata se kell, senkinek. Vele együtt se győznek, de mivel a narancsos bolsiknak most nem lesz egyedül kormányalkotó többsége, aki bejut azzal kell majd ellenük szövetkezni, a választások után. De szerintem gyurcsányiék nem jutnak be, úgyhogy figyelmen kívül lehet őket hagyni. Sőt kell! Többet ártanak, mint használnak..

fátum 2017.06.02. 04:33:58

Gyurcsány elmehetne már a fenébe. Ő az egyik akadály, ami miatt nehéz leváltani Orbánt.

fátum 2017.06.02. 04:41:42

Amennyi szavazatot nyerne egy baloldali összefogás a DK-val, annyit veszítene azok miatt, akik Gyurcsányt semmilyen formában nem akarják a kormány közelében látni. Ez egyszerű matematika. Egyáltalán nem számít, hogy egy internetes szavazáson a "többség" mire szavaz. A kisebbség által képviselt néhány százaléknyi szavazat pont ellensúlyozza a DK hatását. Botka nélkül az MSZP sehol sem lenne. Én csak miatta gondolkodtam el azon, hogy még egy esélyt adok nekik Orbán ellenében.

fátum 2017.06.02. 04:49:18

@morph on deer: Viszont onnantól kezdve, hogy megegyeznek vele, aki rájuk szavaz, Fletóra is szavaz. Ezt nagyon jól átlátják a szavazók. Pl. 2002-ben Orbán több szavazatot vesztett mérsékelt oldalon a MIÉP miatt, mint amennyit nyert a szélsőjobbosok révén.

mh1973 2017.06.02. 05:47:18

Szerencsére a közvéleménykutatások szerint Botka tarol, ferkóra a 150-200e ovi-gyűlölő nyanyát leszámítva senki nem kíváncsi! Nem tudom a sok retard minek erőlködne összefogással hisz az már többször elbukott. Szegény feri kapálózása érthető, hisz egyébként 3%-os pártként nem jut be a parlamentbe, egyébként meg tűnjön el a fenébe, mert az elmúlt 2 hétben a bomlott elméjű csak össze - vissza beszélt a semmiről!

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.02. 06:18:07

@GallaiG:

Nem vagyok politikus, nem kell taktikáznom.

Abban persze igazad van, hogy a ballib hatalomrakerülés legjobb ellenszere, ha Gyurcsány nagyon aktív.

MaxVal BircaMan alszerkesztőhelyettes · http://www.bircahang.org 2017.06.02. 06:21:13

@Sexual Harassment Panda:

Botka valóbam az első ember a ballib táborból, aki értelmesen beszél. Viszont a ballib agytröszt meg fogja fojtani őt, ha tényleg komolyan arra megy, amit mond. Manapság a ballib megmpndóemberek körében Orbán már csak a kettes számú ellenség, mióta megjelent a Botka.

nu pagagyí 2017.06.02. 06:41:43

Úgy gondolom, nem az MSZP-nek kellene erősíteni a primitív, rituális gyurcsányozás hagyományát. Maradjon ez a szellemi nyomorban szervesült jobboldali szekták napi betevője. Nem hülyék élén kellene bevonulni a hatalomba. Az MSZP sajnos elárulta a vezetőjét 2006-ban és azóta is folyamatosan rugdossa. Bizonyítania kellene, hogy nem a Fidesz kottájából játszik. Azt hiszem, tartozik egy bocsánatkéréssel és szerintem utána sikeresebb lehet az a kérése, hogy Gyurcsány húzódjon háttérbe.

György Baranyai 2017.06.02. 06:44:40

@morph on deer: Válaszod köszönöm, egyetértek! Eleve, hogy értetted a viccet, másodszor: válaszra méltattál, köszönöm!
Tisztelettel.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.02. 06:58:43

@Rozália Herke: igen, gyurcsány emberségesen lövetett ránk

nyünyüge 2017.06.02. 06:59:57

@gusthy1: Ráadásul a Klubrádió "véleménykutatása" emelt díjas sms-ben folyik. És még soha nem közölték, hogy hány darab sms-ből származik az adott százalék (az azonos számról küldött válaszokról nem beszélve).

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.02. 07:00:44

@fátum: tuti nem ez a baloldal fogja levátani orbánt, ne álmodozz :)

ebella 2017.06.02. 07:03:35

@nu pagagyí: Gyurcsányi tönkretette az országot, nem mellesleg a maszopot is. Ezt nem felejtik el neki soha. Ha államférfi lenne, nem egy kis hataloméhes akarnok, már régen háttérbe vonult volna. Arról nem is beszélve, minek alapított új pártot, ha most mindig visszakéredzkedik, és ha nem örülnek neki, hogy itta három százalékos megmentő, sértődötten csapkod maga körül.

FILTOL · http://hulyekkimeljenek.blog.hu/ 2017.06.02. 07:12:09

Nagyon egyszerű. Se botka se fleto. Alig várom hogy az SZDSZ sorsára jussanak a Patkányok.

midnight coder 2017.06.02. 07:21:43

@ebella: Fletóval kapcsolatban is van igazságod, de a kettő közül még mindig ő a vállalhatóbb figura. Az más kérdés, hogy a magyar baloldal kicsit olyan mint az USA: ott is csodálkoztam, hogy annyi ember közül sikerült a Trumpot és a Klingonnét kiválasztani mint potenciális vezetőt az ország élére. Nem igaz, hogy valamelyik diliházban nem találtak valami kevésbé súlyos beteget aki elvállalta volna... Ugyanez e kérdés felmerül az MSZP esetében is. Orbán és csipet csapata sem a matyóhímzés, de az MSZP-nek időről időre sikerül bebizonyítania, hogy képes őket alulmúló vezéreket kitermelni.

Nzoltan 2017.06.02. 07:29:01

@birka menet: Magyarországon a progresszív adózás le van járatva. Még a szocik járatták le. És abban bizony maga botka is benne volt. Köszönöm, nem kérek belōle.

Egyébként vicces, hogy a szocik a százezres középréteg pénzét akarják millióknak szétosztani. És utána mi lesz, ha a plebsznek az is kevés lesz? Mi lesz a következō ígéret? Ebbe már egyszer belebuktak.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 07:40:03

Én maximálisan támogatom, hogy a baloldal közös miniszterelnök-jelöltje gyucsány Ferenc legyen.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 07:54:14

@birka menet:

"Ha nagyon vacog a fogad a másfajta nációktól, akkor majd építesz magad köré egy saját keritést."

Ha annyira szereted más nációk faszát szopni, akkor költözz hozzájuk. Líbia, Irak, Nigéria, Afganisztán - mind szeretettel várnak téged.

háromperhármas 2017.06.02. 08:11:25

Botkával nem lehet nyerni, inkább taszítja, mint vonza az embereket. (De nincs helyette más... vagy van?)
Gyurcsány akkor tenné a legjobbat, ha közölné, hogy a választásokig átadja a párt vezetését XY-nak, és elmegy nyaralni.
Ő még fiatal, van előtte pár választás, amiken még részt vehet, egy "építkezés" után.
Ezzel a FIDESZ-t is kicsit megrángatná, mert így akár még összefogás is lehetne az ellenzéki oldalon.
(Csak azt a botkát tudnám feledni...) :-)))

ChemZso 2017.06.02. 08:18:20

@birka menet: "El ne hidd már Nertárs, hogy Botka meg akárki olyan hülye, hogy a te plusz 2-3 ezer forintnyi szja elvonásodra, hajt, nem pedig a gázszerelő és bünbandájának a milliárdjaira"

Azon nagyon fog segíteni az szja emelés. A menetet nyugodtan elhagyhatod a nevedből :-)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 08:18:51

@wmiki:

Nem lemond, hanem megbuktatja a demokratikus baloldal.

Mellesleg el vagy tévedve, keddenként szokott megbukni, ami ezen a héten is megtörtént.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2017.06.02. 08:21:20

@Kovacs Nocraft Jozsefne: te vagy lemaradva, az már régen volt, hogy csak keddenként bukik meg, ma már minden nap megbukik!
Mindennap IS!
Ezért gyáván lemond.

ChemZso 2017.06.02. 08:21:40

@nu pagagyí: Maradjon ez a szellemi nyomorban szervesült jobboldali szekták napi betevője.

Még szerencse, hogy ti elhozzátok a fényt. Azon meg el ne gondolkodjatok, hogy a többség miért rühell titeket...

ChemZso 2017.06.02. 08:25:03

@Nzoltan: "Egyébként vicces, hogy a szocik a százezres középréteg pénzét akarják millióknak szétosztani. És utána mi lesz, ha a plebsznek az is kevés lesz? Mi lesz a következō ígéret? Ebbe már egyszer belebuktak. "

A mai napig nem értik, hogy ez miért nem jó. Szerencsére.

Parajpuding 2017.06.02. 08:26:43

Azt hittem, Botka talán az egyetlen alkalmas ember, aki kihúzhatja az mszp-t a fosgödörből és kicsit is esélye lehet leváltani a felcsúti elmebeteg bűnözőt.
De úgy tűnik, jobb, ha marad csak szegedi polgármester, mert az országos politikában olyan, mint az elefánt a porcelánboltban. Több a kár, mint a hozadék.

Parajpuding 2017.06.02. 08:29:53

@FILTOL: a patkányok túlélők, szemben a szardarabokkal, amiből a fidesz-kdnp és rajongótábora áll.

mh1973 2017.06.02. 08:33:10

@nu pagagyí: te hol éltélt 06-09 között? Ki árult el kit? Épp ferkó tette mert azonnal nem állt fel és ezzel 2x is ovit segítette!

mh1973 2017.06.02. 08:34:19

@háromperhármas: olvass közvéleménykutatást, épp ferkó tartja távol a régi mszp-s tábor nagyját a szavazástól!

mh1973 2017.06.02. 08:35:19

@midnight coder: szegény feri is grazi eset, mint a csúti törpe is, te nem látod?!

Öcsielvtárs 2017.06.02. 08:37:21

Botka pontosan most bizonyítja, hogy alkalmatlan Orbán leváltására, az országot meg rábíznánk?? Na ne.... és felejtős, hogy csak 70+ évesek szimpatizálnak Gyurcsánnyal. Ha nem sikerült megegyezniük, azaz MSZP szégyene lesz.

Zoltán Lukács 2017.06.02. 08:37:26

Leginkább egyik sem. Gyurcsány hat éve áll egy szemétdomb tetején és önfeledten kukorékol, és ha valakit még ez sem győzött volna meg arról, hogy komolyak a problémák, akkor a kedvükért eljátszotta a "Tudok valamit Orbánról" shpwt, amiben elképesztő felelőtlenséggel járatta le önmagát.
Botka a "fizessenek a gazdagok" mottójával minden többé-kevésbé polgári, européer, nyugatos kultúrájú szavazó számára vállalhatatlan. Ez a stílus legfeljebb a szocik legprimitívebb szvazóira van pozitív hatással, akik egyébént is inkább ízlésbeli különbségek miatt maradnak távol a fütyisztől, mintsem lényeges elvi okokból.

alfacharlybravo 2017.06.02. 08:40:02

@szilmi: Gyurcsánynak????? Melyik államot vezette?

háromperhármas 2017.06.02. 08:46:05

@mh1973: Olvasok. Ezért (is) írtam, hogy el kellene menni nyaralni.

Kivlov 2017.06.02. 08:53:13

inkább. botka olyan súlytalan, mint meseházy volt. gyurcsánynak legalább van stílusa.
de egyébként meg marad a fityisz. :D

Gazz 2017.06.02. 09:13:35

Jó, ez nyilvánvalóan egy DK-s bérblog, de természetesen Botka. Gyurcsány lejárt lemez.

Alick 2017.06.02. 09:30:17

Botka és Orbán megegyeztek, hogy Botka néhány lendületes húzással (abcúg Fletó, fizessenek a gazdagok, lebontjuk a kerítést) biztosítja a Fidesz győzelmét, cserébe ki lesz tömve a klientúrája.

Alick 2017.06.02. 09:33:07

@midnight coder: Ha Fletónek lett volna egy kis esze, önkritikusan lemond az öszödi beszéd után, ma ezzel az erkölcsi tőkével esélyes lehetne.

nick papagiorgo 2017.06.02. 09:40:46

Botka azt felejti el, hogy egy Gyurcsány nélküli DK éppúgy elképzelhetetlen, mint egy Orbán nélküli Fidesz vagy egy Vona nélküli Jobbik.

Ezek hárman (mondjunk bármit is rájuk amúgy), el kell ismerni, hogy markáns figurák, akik a pártjukat irányítják, meghatározó szereplők, a pártjuk arcai stb.

Az MSZP meg meg már évek óta egy-két évente cserélgeti az épp aktuális vezetőit, akik amúgy tök súlytalan figurák, most ez van ott, holnap amaz, semmi változás. Valószínűleg ezért is van az, hogy Botka azt hiszi, hogy más is ilyen, és létezik "Gyurcsány nélküli DK".

Ebben a témában kíváncsi lennék még amúgy arra, hogy pontosan kik is azok a "2010 előtti politikusok", akiknek Botka szerint nincs helyük az MSZP mostani listáján. Mert neveket még nem hallottunk, csak azt, hogy az égvilágon senki (se Hiller, se Mesterházy se senki) nem érzi úgy, hogy ő érintve lenne. Én meg 2010 utáni arcot nem is nagyon tudok, ugyanazok vannak ott most is, akik 2010 előtt. Ez annak fényében érdekes, hogy "Gyurcsány ne", meg "2010 előttiek ne", de amúgy kbn mindenki igen :)

DZoli 2017.06.02. 09:47:39

Ezek a szavazások (habár nem reprezentatívak) egy valamit biztosan bizonyítanak: Botka egy olyan baloldalt akar megújítani, amelyik valójában nem is akar megújulni. Az a baloldal (beleértve a politikusait, az értelmiségét és a szavazóit), amelyik 8 év után sem képes megérteni, hogy Gyurcsánynyal csak veszíteni lehet, megérdemli a sorsát.
Ez a különbség a jobb- és a baloldal között: A jobboldal, ha másnak nem is, legalább saját magának jót akar. A baloldal viszont önsorsrontó, gyűlöli saját magát; máshogy nem tudom értelmezni ezt a Gyurcsányhoz való ragaszkodást.

nu pagagyí 2017.06.02. 10:10:09

@mh1973: Pont ott éltem, ahol te. Láttam, milyen eredményesen kenik a szart Gyurcsányra. No nem csak a Fidesz és a jobboldal aljanépe, de olyan volumenű figurák is, mint Szili Katica. Az Audi kulcsok belengetett megvonása úgy tűnik, túl nagy sérelmet okozott a pártban, pedig azt hitték degeszre tömhetik magukat majd közpénzzel a győzelem után.

nu pagagyí 2017.06.02. 10:13:58

@ebella: Meghagylak a hitetben, az észérvek úgy is leperegnének a teflonbőrödről.

apro_marosan_petergabor 2017.06.02. 10:16:34

Botka jól látja az Apró-Gyurcsány klánt ki kell hagyni a politikából, a Rákosi gyökerű csapat eddig még csak kárt okozott az országnak, bármire képesek lennének annak érdekében, hogy ahatalom közelébe kerülhessenek..
De Botkát sem kell félteni, a Szeviépes ügyei, Pistruji(egy harácsoló, jellemtelen, gátlástalan milliárdos) barátja megmutatja róla is, hová való, milyen az értékrendje.
Ezzel együtt inkább Botka, mint Gyurcsány.

GyMasa 2017.06.02. 10:17:58

@birka menet:
...
1. Elszámolás, pontosabbn a tolvaj fideszesekkel való leszámolás.
2. Progeresszív adó a kienemlkedő fizetésekre.
3. Családi oligarcha célú kormányzás helyett népi irányultságú kormányzás.
...
Es, mi FOG bekovetkezni, ismerve a baloldal habitusat es kepessegeit:
1., Progrsessziv adozas bevezetese, aminek hogy-hogynem az lesz a vege, hogy mindenki, aki 250k HUF felett keres, fizetheti a jo nagy adokat
1.a., Lesz majd "luxusado", ahogy hogy-hogynem pont a luxusban eloket valahogy el fogja kerulni, de a fentebb emlitett reteg ismet jarulakos veszteseg lesz.
1.b., Az osszes, adobol leirhato adokedvezmeny ki lesz vezetve, es visszahozzak - az amugy gazdasagilag rettentoen karos - mindenkinek jaro, "gyerekcsinalasbol megelest" osztonzo programjukat.
2. Elszam,oltatas, A'la 2002, de legalabb most jelentos Fideszes ugyeszsegi ellenallas kozepette.
Ha anno partatlan ugyeszseggel sem voltak kepesek semmilyen eredmenyt produkalni, akkorm ost majd biztosan sikerulni fog.....
3., A Fideszes csaladi alapu olgarchia helyett majd szoci alapu csaladi olgarcha vezetes kovetkezik.
Eddig nem erdekelt a valasztas, de ha sokaig idegesitenek, akkor veszem a faradtsagot, es visszautazok Magyarorszagra jovore szavazni a Fideszre...

nu pagagyí 2017.06.02. 10:22:36

Botka valószínűleg a Jobbikkal és/vagy a Momentummal szeretne valahogy szövetséget kötni, ezért gyurcsányozik. A taktikai gerinctelenség viszont hosszabb távon szokott visszaütni, igazi lesz. Utóbbit láthatjuk a Fidesz esetében, ők már ténylegesen átalakultak sunyi, puhagerincű csúszómászókká.

nu pagagyí 2017.06.02. 10:28:44

@apro_marosan_petergabor: Gyurcsány nem népszerűségi okokból akart reformokat, az országot szolgálták volna az elképzelései. Reformok nélkül az van, amit most látsz: se nyugdíjad nem lesz, se tisztességes egészségügyi ellátásod, se tudást nyújtó oktatási intézmények a gyerekeidnek. Nem lepusztítással óhajtotta egyensúlyba hozni az évente többszáz milliárdos hiányt szülő TB és oktatási büdzsét, hanem a minőségét megőrző/javító reformokkal.

sZulamith 2017.06.02. 10:29:37

+1 Gyurcsány!
"De az biztos, hogy az MSZP jelöltjének erőszakos letakarítási akcióját egyértelműen elutasítják az emberek. Együttműködést akarnak és nem perlekedést, széthúzást. Megvan a lesújtó véleményük a másik megsemmisítésére tett szánalmas erőlködésről. " Számból vetted ki a szót:)

Alick 2017.06.02. 10:36:40

@nu pagagyí: Mélyreható reformokat senki se akar bevállalni, mert az bukáshoz vezető szavazatvesztést jelent ebben a rendszerben, ezért csak tologatják a féceszt. Ha a minőség a reform célja, az önköltséges lesz és a szegényebbek fognak zúgolódni. Ha nincs extra bekerülés, akkor mennyiségi szelektálás lesz belőle, amin szintén sokan ki fognak akadni.
A népesség nagy része szídja a rendszert, ugyanakkor félti azt a kevés biztonság-illúziót, ami a jelenlegi viszonyok között elérhető számára.

sakkosfx 2017.06.02. 10:37:11

Mi a nép szempontjából nézve teljesen mindegy, hogy a cionizmusból ki kerül hatalomra! Egyik sem jobb a másiknál! Mint kiderült jót nem akarnak a Magyar népnek! Csak a javainkat akarják és el is veszik!

GyMasa 2017.06.02. 10:42:39

@fátum:
...Gyurcsány elmehetne már a fenébe. Ő az egyik akadály, ami miatt nehéz leváltani Orbánt...
Szerintem az akadaly az, hogy a jelenlegi baloldal semmi ertelmes alternativat nem tud kinalni az orszagnak.
Az nem program, hogy "Orban takarodj!".
Mert az meg nem latszik, hogy mi lenne azutan?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 10:46:03

@GyMasa:

"az meg nem latszik, hogy mi lenne azutan?"

Már hogyne látszana: egymás torkának esnek, így lesz egy anarchiába zuhanó, kormányzóképtelen kormány.

Legeslegalja · http://berrettegok.blog.hu 2017.06.02. 10:48:37

Én is Gyurcsánynak szurkolok.Ha eltünne lehet a ballibeknek lenne esélye.

GyMasa 2017.06.02. 10:52:55

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
...Már hogyne látszana: egymás torkának esnek, így lesz egy anarchiába zuhanó, kormányzóképtelen kormány...
Kormanyvalsag, uj valasztasok, es Fideszes 2/3-ad...
Mi lenne, ha kihagynank ezt az ujabb kort, es megovnank az orszagot az ujabb, 10 evre az arokba visszarugo csödtöl?

nick papagiorgo 2017.06.02. 11:02:27

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
szerintem amúgy egy ilyen nagy francia forradalom-szerűség lenne:
először leszámolnának a fideszesekkel (már akivel tudnak), aztán elkezdenek egymással is leszámolgatni.
Az égvilágon mindent megszüntetnének amit a Fidesz csinált (azt is, ami jó) csak azért, mert a Fidesz csinálta.
Ezzel ellennének kb 1-másfél évig, aztán jönne a totális anarchia, senki se értene egyet senkivel, de lemondani se lennének hajlandók, mert tudnák, hogy utána úgy visszaesnek, hogy ahhoz képest a 2010-es csak kisebb huppanás volt.

2017.06.02. 11:09:37

figyelem! ez egy DK blog. nem szavahihető.

Gyurcsány takarodjon már a közéletből. Most is van 200 ezer fidesz szavazó, akik csak protest szavazók gyurcsány miatt.

Tubati 2017.06.02. 11:19:48

@birka menet: A szemkilövést Orbán idézte elő, mint ahogy azt azt a folyamatot is, ami történt. Sokan nem nézték, gondolták át, miért történt mindez. Okosak !
Figyelem ! Arra ment ki a játék, hogy a mostani kormányzás létre jöhessen !
Hogy az országot birokba vegyék, hogy baráti, családi körből milliárdosok
szülessenek. Nem kell gyurcsányozni, mert nem tehette az ország érdekében amit akart, azt megakadályozta az MSZP Botkával együtt, az SZDSZ támogatásával. A csalás, a lopás, szabad rablás most van, ennek kell gátat vetni.
Ehhez a jobbik nem lehet partner, mert csak ennek a kormánynak a túlélését szolgálja. Ha a többi párt összefog vita nélkül, akkor lehet csak eredményt elérni.
Mind emellett szakértő kormány kell, helyre tenni a törvényeket, rendeleteket,
igazságot szolgáltatni, az ügyészség és bíróság jogállását helyére tenni.
Új választási törvény kiírása után, megtisztult, helyreállított rend után újra választásokat kell kiírni, amikor létező pártok - nem ma született pártocskák -
indulhatnak és az 5 % alattiak kiesésével lehetne kormányalakítás. Persze ezt
tőlem okosabb emberekre kell bízni, tapasztalt, tisztességes, hazáját szerető,
a női nemet is tiszteletben tartó politikusokra, tudós társadalommal karöltve.
Talpraesett nő politikusok is legyenek számításba véve miniszterelnökként,
mert többre is képesebbek lehetnének mint a férfi társaik.

konrada 2017.06.02. 11:21:10

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Na ja, a régi daliás szép idők, mikor kedd volt a zorbán-bukás, és csütörtök az államcsőd napja.
...de a patás ezt is elqrta, így már senki nem veszi be, hogy államcsőd lesz rövid időn belül.
...persze az utóvéd harcok még folynak: 2020 után lesz persze államcsőd, de azt még se lehet úgy menetrendivé tenni, mint a zorbán-bukást, az így marad az az így felszabadult napokon...

konrada 2017.06.02. 11:24:16

@Tubati: ...ahogy elolvastam az érvelésed, biztosan te is nő vagy...

GyMasa 2017.06.02. 11:30:40

@konrada:
...biztosan te is nő vagy..
Meghozza a progressziv-feminista fajtabol.

oregbeatsuhanc 2017.06.02. 11:37:20

Így se, úgyse fognak nyerni, se együtt, se külön.
Nem akarom ezeket a sunyi, tehetségtelen mutyizókat újra hatalmon látni, mert akkor a korrupciós mocsokból soha nem fogunk kimászni, nem fogják egyik szemét bandát sem elszámoltatni, megbüntetni, mert ezek egymás foglyai !
Nézzük meg, hogy simították el a 4 es METRÓ korrupciós disznóságait. Vajon miért?
Nem látok bennük semmi garanciát arra, hogy vissza ne térjen a rájuk jellemző, öncélú politika, mert úgy érzem képtelenek bármiféle változásra, így lettek kódolva és szocializálva.

A vállalható ellenzékiekre, LMP vel az élen, ha összefognak, ha nem szívesen szavazok.

Tubati 2017.06.02. 11:46:44

@birka menet: Menet nélkül finoman. Botka is elkúrta. Orbán győzelmére
játszik, mert egy jó polgármester megteheti Szegedért, de nem az országért.
Sajnos, az ilyen szószátyárok nem látják a fától az erdőt, csak kötözködik,
ár a pártjának és az országnak is.

Tubati 2017.06.02. 11:47:56

@Tubati: Ja, hogy lefeküdjön neki.

Tubati 2017.06.02. 12:01:09

@konrada: Nem, csak elismerem, a képességeik miatt megérdemlik. Ha a mostani
bajszos társaságot megnézem, ha egyes pártok ki szeretnének zárni egyes
korábbi vezetőket a jövőbeni szereplésből, tényleg komolyan gondolom,
vannak jól képzett, tiszteletre méltóak, megérdemelnének több figyelmet, de ez senkinek eszébe sem jut.

GyMasa 2017.06.02. 12:14:07

@Tubati:
...ha egyes pártok ki szeretnének zárni egyes
korábbi vezetőket a jövőbeni szereplésből,...
Ahogy az a melysegesen diktatorikus, es az emberi jogokat labbal tipro Nemetorszagban meg is tortent.

konrada 2017.06.02. 12:17:04

@Tubati:
...pedig olyan nőiesen érvelsz. Azok szoktak így ad hoc mindent tudóan kijelenteni valamit, miközben büszkék arra, hogy nem b..szák el az idejüket olyan hiábavalóságokra, mint a hírek-hírhátterek követése, vagy politikai-gazdasági elemzések olvasása...

John Doe3 2017.06.02. 13:09:15

@GyMasa: ad 2. "Dr. Polt Péter (2000. május 16. – 2006. május 16.) legfőbb ügyész" úgyhogy frissítsd fel az emlékezeted...

John Doe3 2017.06.02. 13:10:18

@Kovacs Nocraft Jozsefne: merthogy nyilván csak ez a két alternatíva létezik. Szegényes lelkivilágod lehet...

John Doe3 2017.06.02. 13:12:12

@GyMasa: a csőd be fog jönni, ne izgulj...

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.02. 13:12:28

Az összes ellenzéki pártnak össze kéne fogni egy 5 pontos programmal:
1., Leváltani Orbánt és népi zenekarát.
2., Leváltani Polt Pétert és ezáltal elkezdhetni a korrupciós ügyek kivizsgálását.
3., Visszaállítani az előző Alkotmányt.
4., Kétfordulóssá tenni a választási rendszert.
5., Lemondani és új választást kiírni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 13:16:27

@Frady Endre:

Tisztelt Hölgyem,

a korrupciós ügyeket nem fogják kiviozsgálni, mert ezekben a balos politikusok haverjai is vastagon benne vannak. Orbán is megígérte 2010-ben, oszt semmi nem lett belőle. Rest assured, az antikorrupciós kampány ott fog leállni, ahol az első balos politikus képbe kerül.

cselaxi 2017.06.02. 13:20:22

Botkát nem ismerem, de a "húzós" politikusok közül Gyurcsány hazudta a legkevesebbet. Mint a mesében: Aki nem hiszi, járjon utána!"

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.02. 13:38:34

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Orbán és az ő ígéretei... :DDDDDDDDDDDDDDDD
"Folytatjuk!" Mit, a szabad rablást?
"Tisztelt Hölgyem" Az, hogy te esetleg nő vagy, még nem jelenti azt, hogy rajtad kívül mindenki más is. Tudod az emberiségnek csak kb. a fele nő, a többi viszont férfi. Különben már rég kihaltunk volna.

GyMasa 2017.06.02. 13:48:01

@John Doe3:
..."Dr. Polt Péter (2000. május 16. – 2006. május 16.) legfőbb ügyész" úgyhogy frissítsd fel az emlékezeted......
Koszi!
De, ugye abban egyeterthetunk, hogyha az MSZP IGAZAN elszamoltatast akart volna 2002 utan, akkor megtalalta volna a modjat, hogy elharotsa azt a mar-mar egy isten erejevel vetekedo ereju Polt Petert...
Arrol nem is beszelve, hogy 2006 utan meg 6 evuk volt "elszamoltatni", azt' valahogy ugy sem sikerult...
Tevedes ne essek, a msik oldalt sem sajnalom, mert 2010 utan sem volt az ugynevezett "elszamoltatas" sem tulsagosan aktiv, sem tulsagosan sikeres...

GyMasa 2017.06.02. 13:54:01

@John Doe3:
...a csőd be fog jönni, ne izgulj....
Pedig jobb lenne elkerulni.
Azert, hogy arnyaljam egy kicsit a kepet:
- 2009-ban a "ide ugysem fog begyuruzni" kormany valoban az utolso pillanatban allitotta meg a csodot
- Es hagytak itt nekunk a roppant sikeres kormanyzasuk eremenyekent +10 000 Milliard HUF (10 000 000 000 000 HUF) allamadosagot, az addigin felul.
- 2010 ota pedig hetente csoddel riogatnak a baloldalrol, azt' csak nem akar eljonni az...
Mondjuk kezdenek tanulni a hibajukbol, es mar nem "Holnap", meg a "jovo heten" lesz a csod, hanem az igen kenyelmes "2-3 ev mulva".
AMi azert jo, mert a nep nagyresze eszreveszi, ah keddrol - csutortokre nem csodol be az orszag, mig 2-3 ev tavolsagban mar ez nem ennyire markans, es utolag sokkal konnyebb letagadni.

GyMasa 2017.06.02. 13:56:57

@Frady Endre:
...Az összes ellenzéki pártnak össze kéne fogni egy 5 pontos programmal:
1., Leváltani Orbánt és népi zenekarát.
2., Leváltani Polt Pétert és ezáltal elkezdhetni a korrupciós ügyek kivizsgálását.
3., Visszaállítani az előző Alkotmányt.
4., Kétfordulóssá tenni a választási rendszert.
5., Lemondani és új választást kiírni...
Szerintem 6 pontos progaramnak kellene lennie:...
0. Mindegyik jelenlegi politikus visszavonul, es csak olyanok lehetnek politikusok, akiknek semmi koze nem volt a kozigazgatashoz az elmult 28 evben.
Addigis, nagyon dicseretes az otleted, de jo esellyel semmilyen valtozast nem fog hozni.
Ha egyaltalan eljutna az 5. pontig.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.02. 14:33:54

@GyMasa: Nem az én ötletem. Hallottam már a Puzsértól és a Gulyás Mártontól is. Asszem tőlük... Puzsértól mindenképp.
Én amúgy el tudnék képzelni egy Momentum-Kétfarkú Kutya koalíciót. Az a te 0. pontodat is teljesítené. :)))

GyMasa 2017.06.02. 14:50:13

@Frady Endre:
Akkor ebben egyet is erthetunk!

GyMasa 2017.06.02. 15:03:09

@GyMasa:
Mondjuk a Momentummal konkretan elegg nagy aggalyaim vannak.
Nekem nem tetszik ez z izmozas, amit csinalnak.
Szegenyek verszemet kaptak az olimpiai akciojuk sikere utan, es mostmar aztan minden ellen ellenkeznek.
Ez pedig nem jo, mert nem kellene kionteni a gyereket is a furdovizzel...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 16:07:36

@Frady Endre:

Drága Hölgyem,

ne szégyellje, hogy Ön Frau Ady Endre.

enpera · http://c64blog.wordpress.com 2017.06.02. 17:00:47

@Frady Endre: ne zavarjon hogy a választási rendszert gyurcsány barátodék is megválasztották, akkor nem volt ekkora nyavajgás.
Az sem, hogy a nép a szemkilövetőt el akarta zavarni, nem sikerült.
Az alkotmánnyal nem tudom mi a bajod. Ja és a korrupcióviszgálatba durván belebuknátok :)

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.06.02. 17:23:19

@Frady Endre:

Drága Hölgyem,

ha valaki, akkor Ön beteg, amiért nő létére férfinak akarja kiadni magát. Talán annak is érzi magát. :(

Andráska8 2017.06.02. 18:29:22

Szuper! Botka egy nagy darab nulla.

nyünyüge 2017.06.02. 18:55:14

@DZoli: azért nincs igazad, mert a Klubrádió hallgatótábora amióta az összes vidéki frekvenciáját elveszítette teljesen a Budapest és környéki hallgatókra + a KR iránt annyira elkötelezett és anyagilag jól eleresztett párezer? vidéki emberre szűkült le, akik interneten hallgatják, ha a fene fenét eszik is.
Arról meg még véletlenül sincs információnk, hogy a KR többek között pénzgyűjtésre kitalált emelt díjas szavazásán hányan szoktak szavazni.
Ez a két komponens (és még akárhány számunkra ismeretlen tényező) teljesen bizonytalanná teszi egy ilyen szavazás értékét.
Magam részéről minden hibájuk ellenére maradnék a mégiscsak bizonyos tudományos alapokon működő hivatásos közvélemenykutatók eredményeinél. Azok szerint meg Gyurcsány momentán végzetesen megosztó.
(Szerintem amúgy már ő is elvesztette a hitét önmagában, csak mint egy duracell nyuszi működik a hívei bíztatásával. )

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.02. 22:20:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez valami perverzió nálad, hogy meg akarod változtatni az emberek nemét? Ez még Hitler vagy Sztálin elborult agyában sem bukkant fel ötletként... :)

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2017.06.02. 22:27:19

@enpera: "ne zavarjon hogy a választási rendszert gyurcsány barátodék is megválasztották, akkor nem volt ekkora nyavajgás.
Az sem, hogy a nép a szemkilövetőt el akarta zavarni, nem sikerült.
Az alkotmánnyal nem tudom mi a bajod. Ja és a korrupcióviszgálatba durván belebuknátok"
1., Gyurcsány nem a barátom.
2., A választási rendszert Hornék változtatták meg némileg, de nem az országost, hanem az önkormányzatit. (tehát nem megválasztották)
3., Az állítólagos szemkilövetés már azután történt, hogy a haverjaid szétverték és felgyújtották fél Budapestet.
4., Az "alkotmány" nevű fércmű egy ötletszerűen toldozott-foldozott Fidesz fércmű, amiről nem merték megszavaztatni a zembereket.
5., A korrupciót nem viszgálni, hanem vizsgálni szokták. Én nem buknék bele, mert semmi korrupcióban nem vettem részt. Orbán és népi zenekara viszont a maffiakormányával és a narancsoligarcháival már szétlopta az egész országot. Ha nem Polt Pötyike lenne a főügyész, már rég rács mögött csücsülnének.
Ennyike... :)

apro_marosan_petergabor 2017.06.04. 15:55:13

@nu pagagyí: Oh. Aki rendesen és eleget dolgozott, tanult annak van rendes nyugdíja. A Gyurcsány-Apró klán még hasznosat nem tett ennek az országnak, csak károkat okozott.

fátum 2017.06.12. 19:50:33

@enpera: Persze, nem is írtam ilyet. Jó lenne, ha csak arra válaszolnál, amit ír az ember, nem ami te hozzáképzelsz.

fátum 2017.06.12. 19:53:27

@GyMasa: Ez így igaz, de Gyurcsány egy megosztó személyiség, aki szavazatokat köt le a baloldalon, viszont sok szavazó számára elfogadhatatlan, így a személye komoly akadálya bármiféle együttműködésnek.

2017.06.16. 04:04:47

@paragrafus:

Egyik szar, másik kaki,
Szavazzon hát, az, aki
Ütődött, vagy eszement!
Akit becsapni még, belehet!

2002 Horn nagy gyűlésre, írtam!
süti beállítások módosítása