Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Orbán fasiszta diktátor

2015. június 06. - Európa Kávézó

Szokjunk hozzá a gondolathoz. Aki ilyen plakátokat kitetet egy országban, az fasiszta diktátor. Aki idegengyűlöletet terjeszt szándékosan és tudatosan, pláne párszáz nyomorult ellen, az holnap hagyja felfesteni az üzletekre, hogy ZSIDÓK, KIFELÉ!

Ha ehhez az ország asszisztál, akkor nem lesz megállás. A következő üzenetet megkapják a buzik, majd a nők, különös tekintettel a szinglikre. A magyar nyelvű plakátok és Orbán nyilatkozatai nekünk, ellenzéknek is szólnak. Nyílt uszítást fogalmaznak meg mindenki ellen, aki nem velük van. A fideszes pártszervezeteket feloszlató fideszes pártelnök üzenete mindenkire érvényes.

Mindenki lehet ellenség és senki nem mondhatja, hogy nem szóltak előre. Eddig a belpolitikai ellenfél, pontosabban az ellenség kapott óriásplakátot: Gyurcsány és Bajnai (persze leginkább Gyurcsány), aztán jött az Európai Unió, most pedig a bevándorló. Te, aki simán azt hitted, hogy a gyurcsányos óriásplakát csak pártharc két politikus között, most megtanulhatod a mórest... Még tán röhögtél is, hogy Orbán gyurcsányozik... Nem kellett volna...

Az üzenet akkor is, és most is Neked szól, kedves Olvasó! Ha nem azt mondod, gondolod, amit Orbán épp abban az órában, akkor ellenség vagy. Orbán tegnap az iszlámot dicsérte, korábban háborút hirdetett az Iszlám Állam ellen, most pedig plakátol az esetleg iszlám hitű bevándorló ellen.

A cél egyértelmű. Amíg most bosszankodsz, dühöngsz, addig sem a tolvaj paralimpikon sportszerv elnökéről, a Quaestornál elveszett 150 milliárdról, a már fel sem dolgozható napi szintű korrupcióról, Polt feleségének ötmilliós jegybanki béréről beszélsz. (Hát, hogy nyomozzon így Matolcsy ellen???)

Az Európa Kávézó nem híve az erőszaknak, de nem fogjuk bánni, ha e plakátoknak baja esik. Leragasztják, leszaggatják őket, szétcikizik a tartalmát. Ezt a folyamatot, ős patkány terjesztette kórt meg kell állítani. A hatalma elvesztésétől rettegő Orbán felvállalta a nyílt fasizmust. 

Ne legyints, hogy ez túlzás! Az első zsidótörvényre is jött a többi, majd a holokauszt. Ordas eszmék terjednek e plakátokon, amelyre mindig lesz vevő. Hát, ne hagyjuk, amíg nem késő.

Orbán pedig öles léptekkel halad a történelem szemétdombja felé.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr607521680

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bernik 2015.06.07. 20:45:46

@Kalmár:
Kérlek, részletezd a "sok hülyeséget", amit írtam! Ha nem teszed, csak blöfföltél.
Egyetlen k betűt hagytam ki, tehát helyesbítve így hangzik:
Hogyan gondolják a kiutat azok, akiK e kérdések megválaszolása nélkül akarnak újra demokráciát Magyaroszágon?!

Hajdú Peter 2015.06.07. 20:48:15

Sokkal kemenyebb fellepest varok a kormanytol, menekult ugyben, nehany bena plakatnal.
Az a minimum, hogy lojek halomra az osszes mocskos terroristat, aki csak az orszaghatar kozelebe jon.

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:10:02

Azért remélem, Orbánék aggódása nem merül ki néhány plakát kihelyezésében. Nem fogadok el később hivatkozást, hogy de az EU, vagy a ballibsik megakadályozták.

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:11:47

@Könnyen elkaptuk, uram!: ne görcsölj már, te nem nézel TV-t? Az osztrákok, németek ide küldik vissza azokat, akik a magyar határ felől jöttek.

Fel sem merül az, hogy a bevándorló mit szeretne.

Katica2 2015.06.07. 21:11:47

@KUHULIN: Én meg érveket várnék arra, hogy jó hogy itt él velünk KUHULIN, mert:
1.
2.
3.

Egy is elég lenne.

2015.06.07. 21:12:03

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Már megint????
Olyan érzékeny vagy! Hát fáj az igazság? Megértem. Szar lehet neked.
De tudod, ahogy a kevésbé ismert nóta mondja,
Az igazság nem vajaskenyér,
Mit megken anyu, s mi elmajszolunk.
Az igazságba, gyakran bizony
Belevásik minden fogunk
Minden fogunk, s semmit markolunk....

Úgy sajnállak, szegény te! Büntetésből te most kétszer.....

2015.06.07. 21:16:18

@♔batyu♔: Nem nézek TV-t.
De azért tudom. Az osztrákokról volt szó eddig, és nem értem, mi a reakciód lényege.
Ha a bevándorlót nem Magyarországon, hanem Olaszországban vették először nyilvántartásba, akkor oda toloncolják vissza.
Vagy te úgy tudod, minden menekültet Magyarországra toloncolnak egésuz Európából?
Ne görcsölj már!
Mondjuk logikus, ha valaki megszökik a hivatalos folyamat lezárulása elől, akkor visszaküldik oda, ahol elkezdődött.
Mindegy, a plakát ezen sem fog segíteni....
Az neked üzenet. Rettegj!

2015.06.07. 21:17:43

@♔batyu♔: Ja, tényleg, ha egy bevándorlót honosítanak, akkor nem változtathat lakóhelyet az EU-n belül????

Etniez 2015.06.07. 21:22:40

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kételkedés helyett gondolkodni kell. A határzár drága. Eredménye mi lesz? Több elkapott migráns, több etetni való száj.

Etniez 2015.06.07. 21:23:17

@Tiszteltetem Brüsszelet: Miért tartanám el? Munkaképes felnőtt férfiak, nem jár nekik semmi.

2015.06.07. 21:26:08

@Etniez: Nem jó! Vagy eltartod, vagy elveszi a munkádat! Hát nem érted????

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:32:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: Én akkor rettegnék ha Gyurcsányék kezelnék ezt a problémát. de szerencsére nem.

Az osztrákok viszont rettegnek:

"A szélsőjobboldal vezeti a pártok népszerűségi listáját Ausztriában: jelenleg az osztrák választók 28 százaléka szavazna a bevándorlásellenes Osztrák Szabadságpártra (FPÖ), miközben az országos szinten kormányzó nagy pártokat, az Osztrák Szociáldemokrata Pártot (SPÖ) és a konzervatív Osztrák Néppártot (ÖVP) a szavazók 23-23 százaléka támogatja – derül ki a Der Standard osztrák liberális napilap hét végi számában közzétett felméréséből. "

2015.06.07. 21:33:18

@♔batyu♔: Tényleg, azt láttad, hogy a Magyar Tengeren menekültek hajóját fordították vissza? Tömegével jönnek a menekültek Afrikából, mind Siófokon úszik partra....

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:34:04

@Etniez: Azért ez nem így működik. Régebben, Mo-t azért kerülték el a bevándorlók Mo-t, mert híre ment, hogy a magyar határőrök visszadobják őket, de csak egy kiadós verés után.

Érted, elég volt csak a hír.

2015.06.07. 21:34:13

@♔batyu♔: Tudjuk. Mint a UK esetében. Aztán a francia nevű legnagyobb angol lemondott....

zobod 2015.06.07. 21:35:29

Úgy tűnik, nem ismeritek a farkast kiáltó kismalac történetét...

2015.06.07. 21:36:40

@♔batyu♔: Bizony, ez így volt... te már csak tudod, hisz te is menekültél....én meg biztosra tudom, hogy a menekültek Ciprusra akarnak szökni, mert ott állítólag az embercsempészek által kért összeg töredékéért magyar állampolgárságot vehetnek, ha kínainak vallják magukat.
Gyorsított mandarin leckén vannak, először azt tanulják meg, hogy Óccccó.

Etniez 2015.06.07. 21:36:55

@♔batyu♔:
". Régebben, Mo-t azért kerülték el a bevándorlók Mo-t, mert híre ment, hogy a magyar határőrök visszadobják őket, de csak egy kiadós verés után. "

Bírom az ilyen urban legendeket

2015.06.07. 21:38:23

@♔batyu♔: Batyu! Hát nem tudtad, hogy van miért rettegni? Elveszik a munkádat! Mind bérkommentelő lesz, meg fidesz szimpatizáns, valamint egyetemi oktató! Óóóóóó!

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:39:49

@Könnyen elkaptuk, uram!: Nem is értem, nálad mi a gond? Te nem aggódsz, pont. Nem kell ezt ragozni. Magabiztos vagy mint az az MSZP-s a TV-ben, aki szerintem vagy két hete nem nézett híreket. Magánügy. Más viszont aggódik és elhiheted, joggal.

2015.06.07. 21:41:40

@♔batyu♔: Régebben, Mo-t azért kerülték el a bevándorlók Mo-t, mert híre ment,"
Jól elkerülték! Kétszer is!
" híre ment, hogy a magyar határőrök visszadobják őket, de csak egy kiadós verés után. "

Akkor hogy kerültek Ausztriába? Tudod, akiket most a geci osztrákok visszautasítanak...
Egyébként sem értem, minek a határzár. minek a plakát, ha rettegnek a bevándorlók, mert verik őket a határőrök????
Te kit nézel hülyének? Ja, senkit.

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:42:56

@Könnyen elkaptuk, uram!: Már megint kínlódsz? Szerinted az írástudatlan magyarul nem beszélő muszlim, afrikai, vagy koszovói cigány milyen munkámat vesz el?

Semmilyet. Eltartod, vagy átdobod a határon vissza a szerbeknek. Esetleg reménykedsz, hogy a lehető leghamarabb tovább szökik nyugatabbra és nem kapják el. Mert akkor vissza toloncolják és megint te eteted.

"Elveszi a munkámat":)))) Bár úgy lenne:))))))))))))))))))

2015.06.07. 21:43:20

@♔batyu♔: Hát, tudod a tv tényleg aggodalomra adhat okot...
Gondolom, a magyar TV az egyetlen hiteles hírforrás....
Kezdelek sajnálni....

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:44:35

@Könnyen elkaptuk, uram!:

1. Régen. 15 éve
2. "Akkor hogy kerültek Ausztriába?" Jó kérdés, végy elő egy térképet. Hát nem Mo. felől.

2015.06.07. 21:45:48

@♔batyu♔: Te tényleg hülye vagy, vagy csak megjátszod magad? Épp a kormány plakátharcáról van szó, és épp a kormány (várj, segítek: fidesz, Orbán) riogat azzal, hogy jön a csúnya bevándorló és elveszi a munkádat....
nem én mondom, a gazdád. Ne hazudtold meg, mert nem lesz kifizetés!

2015.06.07. 21:46:59

@♔batyu♔: Te, nagyongyökér! Aki nem Magyarországon lett regisztrálva, azt nem ide toloncolja vissza az osztrák!!!!
Te, teher az emberiség hátán! Egy szóval: Batyu.

2015.06.07. 21:48:38

@♔batyu♔: Hisz akkor nincs semmi gond! 15 éve volt egy hullám, akiket elvertek és hazatakarodtak, aztán senki nem jött, és most van megint egy hullám. El kell verni őket és kész! Csak azt tudnám, akkor Orbán miért aggódik?

Hannibal ante portas 2015.06.07. 21:49:12

Európai kávézó, ez sajna zaccosra sikerült. Csak így, tömören, sötétség honol a kávézódban. Meg az okos, föcskölődő, gyűlőlködő, Orbán fóbiás fejecskédben. Hiába írsz szavakat egymás mellé, attól még nem lesz semmi értelme, s hiába írsz akár részigazságokat is, attól nem fognak koherens egységet képezni, azaz nem válik igazsággá.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 21:49:38

@Etniez: A magyarországi munkaképes munkanélkülit is eltartod.

Ne tettesse magát hülyébbnek, mint amilyen.

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:49:40

@Könnyen elkaptuk, uram!: Mondjuk ez az, amit a legnagyobb mértékben magasról leszarok. Ha hirtelen menekülttáborrá válnánk, az nagyon nem érné meg azzal együtt, hogy viszont legalább a "Könnyen elkaptuk uram" nick szerint korszerű a gondolkodásmódom.

Semmilyen módon nem támogatom idegen kultúrájú nép tömeges beáramlását. Tömeges, tehát napi 100 vagy több. Akkor sem, ha egy része továbbmegy. Válassza Olaszországot. Esetleg Ukrajnát, majd Szlovákiát. (leszarom).

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:51:51

@Könnyen elkaptuk, uram!: Ha nem bírod a vitát mi a lófaszt keresel itt gyökér egy BLOGON, aminek a lényege a vita? Na szevasz b+, meg szoktam azért nézni, kivel társalgok és egy szint alá nem szívesen megyek.

Az ilyeneket utálom b+, elbeszélget velük az ember és vissza élnek ezzel.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 21:52:30

@♔batyu♔: Én nem szarom le.

EU tagként nekem nem érdekem, hogy az EU bármelyik országa nagyszámú menekültet fogadjon.

A belső munkaerőpiac szabad, kívülről meg zárt. Ez a lényege.

Etniez 2015.06.07. 21:54:28

@Tiszteltetem Brüsszelet: Már mint a 3 hónapnyi munkanélküli segélyre gondolsz? Vagy a közmunkaprogramra?

Etniez 2015.06.07. 21:55:10

@♔batyu♔: Látom még mindig nem fogod fel, hogy a határzár még több eltartott szájat jelent, mint ha hagyjuk őket tovább menni..

Édes Istenem, mint ha nem is magyarul beszélnék :(

♔batyu♔ 2015.06.07. 21:57:12

@Etniez: A határzár azt jelenti, hogy eleve be sem jön. Ha pedig valahogy belóg, közmunkában letölti a büntetését és szépen kiteszik a másik oldalon.

Elég jól elmondta Orbán. Azért legalább a híreket kellene nézned, ha már idejössz vitatkozni.

zobod 2015.06.07. 22:03:26

@Könnyen elkaptuk, uram!: nem kell elbagatellizálni. Látod, hogy a nyugatra özönlő kelet-európaiak milyen hatást váltottak amúgy kőgazdag, ráadásul a bevándorlók döntő többségét felszívni képes munkaerő piaccal rendelkező országokban.

Az szerintem túlzás, hogy emiatt a per pillanat hozzánk keveredett pár száz nyomorult miatt ekkora hajcihő legyen. Viszont maga az illegális migráció, főleg ha végül az illegális migránsok lerakóhelyévé válunk, mert ide zsuppolják a nagyon toleráns, felvilágosult, civilizált, fejlettnyugatidemokrációk a migránsokat - hát az bizony nem bagatell probléma.

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 22:06:42

@Etniez: Erre a kettőre. Persze ha kizárják őket belőle/nem vállalják akkor is élniük kell majd vmiből, mint a cigányoknak.

Nekem ez nem kell.

Etniez 2015.06.07. 22:10:16

@Tiszteltetem Brüsszelet: Te hány illegállis migránst láttál Magyarországon? Véleményed szerint hányan jöhettek már át a határon?

A kettő között látsz-e összefüggést?

Tiszteltetem Brüsszelet 2015.06.07. 22:15:43

@Etniez: Én keveset, és maradjon is így. De én elit környéken csapatom, ezeknek a lágereit meg olyan önkormikhoz csapják, akik képtelenek megvédeni az érdekeiket.

Etniez 2015.06.07. 22:18:33

@♔batyu♔: Nem. A határzár azt jelenti, hogy biztosan elkapják a határsértőket. Katona gondolom nem voltál...

Spacecake 2015.06.07. 22:21:53

Próbálok rájönni ennek a kampánynak az értelmére,de nem tudok...
Ez teljesen felesleges volt,ezért picsán lesz rúgva vki...

De akik emiatt eltávolodnak a Fidesztől,megintcsak a Jobbik karjaiba futnak,mert máshova nincs...
Öngól.

Etniez 2015.06.07. 22:38:01

@Spacecake: Nincs is. Sok hülye azt hiszi, hogy bármit is számít a véleménye, kitölti, visszaküldi, hőbörög.

A Fidesz meg jót röhög a birkákon, akik megették ezt a maszlagot.

Kár, hogy a Fidesz így lezüllesztette a nemzeti konzultáció intézményét. Vasárnapi zárvatartásról miért nem küldtek levelet? Az kicsit nagyobb probléma....

2015.06.07. 22:38:36

@♔batyu♔: A válaszod érzelmi töltetéből arra lehet következtetni, hogy kifogytál az észérvekből, esetleg épp te nem bírod a vitát. Vagy a kettő együtt érvényes. Mivel a fidesz rendelkezéseit kell védeni, amivel te sem értesz mindig egyet, így ez frusztrációt okoz, ami verbális kirohanásokban nyilvánul meg, b+.

2015.06.07. 22:40:35

@Etniez: Lehet ez a céljuk? Szól a kolomp, megy a birka? Most nagy a gond a fidesz házatáján. Már a békemenet sem menetel. És nem is békés.
A fidesz alapszervezetei meg sorban bomlanak fel.

2015.06.07. 22:46:20

@zobod: Két dolog:
1, nem bagatellizálom el, a plakátkampányra reagálok. Ez nem fogaj megfordítani a dolgok menetét. Arra jó, hogy ismét összeterelje a fidesz-nyájat.
Másra nem. Amire kiakadok, az a propaganda szajkózása....l ásd egyet értek veled, nem szabad elbagatellizálni a kérdést, a válasz sajnos nem itt születik majd meg.... a többi hiszti.
2,
A kelet-európai bevándorlás nem téma igazán, azt Cameron fújta fel, részben a romániai bevándorlók miatt, bár kimondani nem meri, nem teheti, a romániai cigányok aggasztják, részben pedig a választás miatt.
Nem hülye az az ember, ne nézzük le.
Már nyilatkozta az EU-val kapcsolatban is, hogy ő személy szerint nem híve az elszakadásnak....reformálni akar.
Egyébként könnyen kiszámolható, mi lenne a UK-vel, ha egymillió lengyel hazamenne.... csőd.

2015.06.07. 22:48:47

@Etniez: A határzár azt jelenti, hogy biztosan elkapják a határsértőket. "
Azért ez a valóságban nem állja meg a helyét.

Éhbérkommentelő 2015.06.07. 23:25:42

Mocskos egy biznisz a négerkufárkodás. Mindenki keres rajta, az embercsempész aki vesztébe küldi, meg az aki kimenti a tengerből De legmocskosabb aki illúziókat ébreszt benne és ezzel útjára indítja a Nagy Európai Álom felé

lezsír (törölt) 2015.06.08. 05:27:27

@pythonozok: mi nem fontos dolig a plakátőrzésben? Egy politikai párt nagy nyilvánosság előtt bűncselekmények elkövetésére szólított fel
sorozatjelleggel el is követtek ilyen bűncselekményeket
az a rendőri vezető, aki nem adja ki a további hasonló bűncselekmények megakadályozásához szükséges utasításokay, az alkalmatlan

@Etniez: az, hogy a szüleid kocsiját ellopták, az egy sajnálatos eset, nekik nyilván nagy veszteség, azt azonban ostobaság állítani, hogy az ügyben senki nem tett semmit
Bejelentették az autótolvajok, hogy lopni fognak a szüleidtől? Naugye!

ha egy szélsőséges politikai párt bűncselekményekre szólítja fel híveit, akkor arra a rendőrség időben válaszolhat, felkészülhet, sorozatjellegű bűncselekményeknél fel lehet göngyölíteni az ügyet, pláne ha előre bejelentik az elkövetést

a Magyar Gárda vonulásaira is mindig jutott rendőri, kommandós erő, a szélsőbalos felforgatókra is lecsapnak most
Elég enyhén, azt hozzá kell tennem.

Fazakas László 2015.06.08. 05:44:55

Alapvetően de pontosan - ugyanezek a "fasisztázó" hangoskodók a 2004-es december 5.-i választások előtt, amikor gyurcsányi és az antimagyar vörös csűrhe a nem-mel való szavazásra buzdította fel az itt élő, ámde nem igazi magyarokat, miért voltak ezek akkora nagy kussban?
Talán féltek a hazai vörös diktaturától?
Mert akkoriban mintha valamivel nagyobb lett volna az ávós terror, ami aztán 2006 októberére teljes fényében kicsúcsosodott az utcákon, tereken.
Amikor a diktátor magyarság ellenes rendőrsége izraeli, azonosítójel nélküli rendőr-segéderőket is bevetve a saját népére lövetett.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 05:48:25

@pythonozok: baromka, a magyarok legálisan mozognak az EU-ban, vállalhatnak munkát, az osztrák, német stb cégek meg szabadon hozhatnak létre vállalkozásokat, cégeket
Tudod ezért a szabad mozgás jogáért a magyar társadalom elég nagy áldozatokat hozott, privatizáció, piacnyitás, vámok eltörlése

Ha a burkina fasoi meg afganisztáni plebs szerez legálisan vízumot, munkavállalási engedélyt, akkor jöjjenek.

Az USA-ban se ugyanaz a megítélése egy Google által lefejvadászott magasan képzett, zöldkártyával megdobott indiai IT-szakembernek meg egy Rio Grandén átúszott, illegális, papírok nélküli, kitudja hol és miért körözött guatemalai senkiházinak. Egyik legális, a másik illegális.

Segítek a tanulság levonásában: a magyar az legálisan mozog EU-n belül, magyar (uniós) állampolgársága révén jogosult még szavazni is helyhatósági választásokon ott, ahol letelepszik az EU-ban. Vágod? Benne vagyunk egy klubban, ami nem kellene, hogy nyilvánosházzá váljon.
A nigériai, afgán, szíriai plebs az alapból ilyen jogokkal nem bír. Szerezhet vízumot, szerezhet munkavállalási engedélyt, tartózkodásit, később akár állampolgár is lehet.

Ezért lenne fontos fenntartani az EU külső határain a katonás fegyelmet, aknazárral, tűzparanccsal, elektromos kerítésekkel. Mert a magyar érdekeket is sérti, hogy olyan idegenek lépnek be az EU területére, akiket később el kell tartani vagy munkát vesznek el európaiaktól.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 06:07:55

@pythonozok: a magyar az nem gazdasági menekült, hanem ahogy a fényességes tekintetű Orbán (hogy az isten húzza a...) is mondta, egy közös,akarattal létrehozott gazdasági térségen belül szabadon kolbászoló arcok.
Ennek a jognak a kivívásáért a szoci és fidesz kormányok alatt is kurvanagy áldozatokat hozott a magyar nép. Az EU tagság elérése egy vívmány, összecsiszolt jogszabályerdő, privatizáció, piacnyitás stb. eredménye. A harmadik világ meg illegálba' előzne? Nekik csak a jogok kellenek, a kötelességeket leszarják.

Egy afgán ópiumtermelő vagy afrikai hadúr vagy indiai sorozatgyilkos, erőszakoló meg egyszer csak úgy dönt, hogy ő akkar most nyugdíjba vonul és mostantól Dániában fog segélyen élni. Minden papírját eldobja, befizet egy embercsempészhez és irány a jólét.
Én ismertem nyugat-eu-ban egy észak-afrikai arcot, aki szörnyű dolgokat követett el hazájában, majd dezertált a seregből, ezzel hirtelen politikai üldözött lett és azóta menekültként egy nyaralás neki az élet Európában.

Anno az USA-ba belépéskor, meg előtte vízumigényléskor a seggembe is belenézhettek. Nos? Fasizmus-e ez? Holokausztot követtek-e el rajtam ezzel? Én követtem a törvényeiket, nem akartam illegálisként ott maradni, bár a nyelvet beszéltem, volt social security number-em is, de vízumom lejártával hazatértem. Mert az amerikaiak, kanadaiak, ausztrálok komolyan veszik, hogy aki oda megy annak be kell tartani a helyi törvényeket. Nácizmus ez? Nem hiszem.

Nzoltan 2015.06.08. 06:56:24

@Könnyen elkaptuk, uram!: Az egy szűrő. Feltételezi, hogy akinek pénze van, az nem egy analfabéta birka. És hozza a pénzét is. És még nem is kötelező. Ha többet fizet, mehet nyugatabbra is.

kosztarovics bácsi 2015.06.08. 07:24:03

Remélem a kis kretén cikkíró jár majd elöl a niggerszeretetben, és befogad a saját lakásába néhány családot. Ja, hogy annyira már azért nem?

midnight coder 2015.06.08. 07:42:28

@zobod: Ez pontosan így van. Pár száz bevándorlót még el lehet tartani, egy-két ezret is. De ha a dolog tömegessé válik és Európa ide rakja le a beáramló szemetet, ahogy azt szeretik intézni más ügyekben is, akkor az hosszú távon toxikus lesz.

Ha innek kiáramlik mondjuk 500 ezer fiatal mérnök, orvos, stb. és helyére behoznak 500 ezer írástudatlan iszlamista kecskepásztort, az finoman szólva nem fogja nagyon megemelni a GDP-t.

1ghost 2015.06.08. 07:54:13

@kosztarovics bácsi:

Én pedig remélem, hogy te éhen döglesz és/vagy egy egyszerű rutinműtét visz el az egészségügyben, amit pénz hiányában nem tudnak végrehajtani, s mindeközben az agyad helyén lévő két bit közül az egyik azon elmélkedik, hogy a hon legeslegnagyobb problémája valóban az a néhány szerencsétlen hülye, aki ide akar bevándorolni.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 07:54:52

@lezsír: tehát szerinted fontosabb a náci propaganda mocsok őrzése, mint az állampolgárok életének, vagyonának védelme.
Okos.

Ad Dio 2015.06.08. 07:56:42

Na, be is indult szépen a szélsőségek adok-kapokja... A plakátok meglehetősen gusztustalanok, de ez a cikk is baromira túlreagáló. Ráadásul ugyanúgy zsigeri érzésekre apellál. Ebből így nem lesz kommunikáció. Ráadásul közép távon jelenleg Európában a bevándorlás teljes liberalizációja mellett kiállni egyértelműen szembemegy a többség akaratával. A bevándorlás fontos kérdéssé növi kim agát lassan, érdemben kell vele foglalkozni.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 07:58:15

@lezsír: szerintem a továbbiakban anyáddal... te olyan sötét vagy, hogy a legsötétebb náci is világít melletted.

2015.06.08. 08:01:26

@Nzoltan: Azért ez elég szemforgató gyenge csúsztatás.Akinek pénze van, az jöhet, mert biztos, hogy intelligens, tanult fő????
Ha fizet, mehet nyugatabbra is???? Tényleg?
Szóval a kínai árusok mind egyetemet végzettek, csak azért árulnak apiacon, mert ez a hobbijuk, egyébként orvos-kutatók a saját hazájukban.
Szerintem meg csupán a pénzük kell, az is külföldi számlára.
Érdekes, hogy nem az államnak fizetnek, hanem közvetítőnek. Érdekes, hogy az egyetlen szűrő a pénz....

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:02:27

@Ad Dio: kivel kellene kommunikálni? Aki tudja, hogy milyen mocsok dolog ez a kampány (ha csak a rá kidobott százmilliókat vesszük, már akkor is), azzal nincs mit beszélni, mert egyetértés van. A fideSS-t támogató aljanépség meg olyan buta, hogy hiába minden szó, nem értik. A maradék meg van akkora gazember, hogy érti, de valamilyen haszna származik belőle, ezért védi.

DezInf 2015.06.08. 08:03:06

Fidexqrvák riadó !!!!!!!!!!
Bánccsák a vezír plakáttyait !!!!!!!!!
Bírkamenetet minden plakáthoz !!!!!!!!!!
Hol van a CÖF-CÖKA-ORÖ plakátvédelmi kommandó ????????
Csak tojják belétek a pénzt, oszt csak ennyit értek ?????
Ki fogja megvédeni a vezírt, ha ezek a libsibolsik nem csak a plakátokat tépkedik, hanem majd belepisilnek a homokozóitokba is????

További érveimet is egy fidexqrvától loptam :
B+
B+
B+
B+
és külön tömjénzsót:)))))

2015.06.08. 08:04:14

@midnight coder: Igazad van, de azért két dologra hadd reagáljak: ha kiáramlik 500 orvos, és nem jön be senki, ugyanúgy nem nő a gdp.
Ha jól tudom, nem Magyarországra irányítják az összes menedékest, csak azokat, akik itt lépték át a határt és lettek beregisztrálva.

2015.06.08. 08:07:38

@Nzoltan: Egyébként a plakátokról elmélkedtünk, úgy gondolom, ezeken a kérdéseken nem segít néhány magyar nyelvű förmedvény.
Apropó, hogyan veszi el a munkámat egy külföldi, ha annyit tud magyarul, hogy befizesse a sápot?

2015.06.08. 08:09:25

@midnight coder: Viszont ha elveszi a munkámat, akkor azzal emeli a gdp-t.

2015.06.08. 08:11:52

@midnight coder: Most olvasom, hogy több mint ötvenezer jutott be eleddig Olaszországba. Te meg ötszázezret vizionálsz Magyarországra....miért nem ötmilliót?

kvadrillio 2015.06.08. 08:21:55

Csődöt mondott a nyomozás
Előző cikk
Következő cikk
Nyomtatás
szerző: Horváth Csaba László, forrás: Magyar Nemzet, 2015. június 8., hétfő 06:18

Noha a rendőrség korábban vádemelést is javasolt a két évvel ezelőtti, Fény utcai piacon történt húshamisítási ügyben, most mégis megszüntették a maratonira nyúlt nyomozást.

A hatóság indoka szerint nem volt megállapítható bűncselekmény elkövetése. A Magyar Nemzet és a Hír TV 2013 májusában végzett próbavásárlásokat a főváros egyik legnagyobb piacán, ezek során kiderült, hogy két hentesboltban is borjúhúsnak címkézett sertéshúst árultak. Végül a csalást a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) laboratóriumi vizsgálata állapította meg a beküldött minták alapján. Miután fény derült az átverésre, a piac üzemeltetői büntetőfeljelentést tettek, kiemelve, hogy az eladók veszélyeztették a fogyasztókat, mivel a két húsfajta eltérő konyhai feldolgozást igényel, a sertéshús megfelelő hőkezelés nélkül káros lehet az egészségre a benne található kórokozók miatt.

A felelősségre vonás azonban elmarad, pedig a büntető törvénykönyv három évig terjedő szabadságvesztéssel sújtja a rossz minőségű termék forgalomba hozatalát, a minőség hamis tanúsítását és az áru hamis megjelölését, valamint kétéves szabadságvesztés járhat a fogyasztó megtévesztéséért.

legközelebb patkányhúst fognak árulni...

kgonzo 2015.06.08. 08:25:49

Részlet magyarország alaptörvényéből:
"XIV. cikk(1) Magyar állampolgár Magyarország területéről nem utasítható ki, és külföldről bármikor hazatérhet. Magyarország területén tartózkodó külföldit csak törvényes határozat alapján lehet kiutasítani. Tilos a csoportos kiutasítás.

(2) Senki nem utasítható ki olyan államba, vagy nem adható ki olyan államnak, ahol az a veszély fenyegeti, hogy halálra ítélik, kínozzák vagy más embertelen bánásmódnak, büntetésnek vetik alá.

(3) Magyarország - ha sem származási országuk, sem más ország nem nyújt védelmet - kérelemre menedékjogot biztosít azoknak a nem magyar állampolgároknak, akiket hazájukban vagy a szokásos tartózkodási helyük szerinti országban faji, nemzeti hovatartozásuk, meghatározott társadalmi csoporthoz tartozásuk, vallási, illetve politikai meggyőződésük miatt üldöznek, vagy az üldöztetéstől való félelmük megalapozott."

Ad Dio 2015.06.08. 08:31:11

@pythonozok:

Picit szerintem itt mindenki beszűkült. A fő téma nem a plakátkampány, hanem a bevándorlás.

A plakátkampány szar. Ok. Ebben egyetértünk. De a vietnámi háborúval kapcsolatban sem a "weneedyou..." plakátkampány volt a legfontosabb probléma... vagy?

lezsír (törölt) 2015.06.08. 08:31:30

@pythonozok: ha ez neked náci propaganda, akkor mit szólsz a német, brit, olasz nyilatkozatokhoz, akik már kezdik levetni a polkorrekt álarcot és lassan artikuláltan kimondják, hogy ebből elég, be kell zárni a kapukat
ezekszerint mindenki náci lassan Európában
Neked ideje gondolkozni azon, hogy menedékjogot kérj Szomáliában, Afganisztánban, Pakisztánban, Indonéziában (ó bocsika, utóbbi most fordított vissza nemrég egy hajónyi valóban üldözött muszlim myanmari menekültet a nyílt tengerre, holott maga is egy muszlim ország)

Elég volt a hipokritákból!

Trackers 2015.06.08. 08:32:19

"Ha Magyarországra jössz, tiszteletben kell tartanod a kúltúránkat!"

Így hangzik a mondat, mely ballibeknél kiverte a biztosítékot.

És hogy miért ?

Mert megvetnek mindent ami nemzeti hagyományaink, identitásunk megőrzését szolgálja.
Ha szétverik a kötődéseinket, akkor nyernek.

Ne hagyjuk.
Immár nyíiltan kritiztálnak egy olyan mondatot, mely nem többet és nem kevesebbet tesz, mint felhívja a figyelmet arra, hogy Magyország a magyaroké.

♔batyu♔ 2015.06.08. 08:34:25

Jaj de jó ezt a ballib hisztit látni. Pedig valójában saját maguk annak az okozói, hogy az emberek nem akarnak bevándorlókat látni.
A ballib média szerint ugyanis az országnak alapból két fő problémája van.
1. Mindenki nagyon antiszemita - pedig még több holokausztmegemlékezés kell, még több kárpótlás, még több.... és persze valami főzsidó mondja meg mi a helyes. .
2, Mindenki nagyon kirekesztő, a cigányoknak segély kell, ha nem tudnak nekik jól fizető irodai munkát biztosítani, de a kötelező iskola nácizmus, hiszen a cigány kultúra sajátosságai, ebből kifolyólag az ingyen adott lepusztított lakások helyett is rendszeres időközökben adni kell egy másikat. A bentlakó cigány családdal felújjítatni pláne nácizmus. És persze valami főcigány mondja mi a helyes.

Na most akkor ezekhez hozzá jön mondjuk 5 év alatt mondjuk, 70.000 afgán írni-olvasni nem tudó agysebész, akinek még a templom sem smakkol.

Elégedetlen, a magyar adófizetők pénzét szivattyúzó "kisebbséggel" köszöni mindenki, de tele van a padlás.

Amok 2015.06.08. 08:39:19

Milyen jó, hogy 2004-ben nem rettegtetek a fasizmustól, mivel a baloldali uszítás uszítás csak polkorrekt lehet:
"Ne fizessünk rá a kettős állampolgárságra!
Ne fizessünk havi 20000 forintot családunk pénzéből!
Ne fizessünk mások helyett adót, nyugdíjat!
Ne fizessünk állásunkkal az olcsó határon túli munkavállalók miatt!
Ne fizessünk álmainkkal, mert nehezedik a lakáshelyzet!"

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:40:22

@♔batyu♔: na igen, épp a magadfajta náci tetvekhez szól ezzel a cirkusszal a fideSS.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 08:42:33

index.hu/kulfold/2015/06/08/bevandorlas_adatok_olaszorszag_menekultek_statisztika_migracio/

És ez csak Olaszország! Tavaly 170ezer menekült, a tendencia eddig 10% növekedést mutat ebben az évben. Két-három év alatt simán lesz 500ezer új, eltartásra szoruló, időzített bombaként ketyegő muszlimuk.
És eddig is rengeteg bevándorlójuk volt már. Illegálisok is szép számmal. Olaszországot fel fogja ez borítani. Gyenge gazdaság, észak-dél ellentét, óriási munkanélküliség, fiatalok kilátástalan helyzete...
Görögország hasonló helyzetben van.
Az Unió a keleti gyarmatállamaiba fogja toloncolni a menekülteket. Magyarország is kap majd százezer szomáliait. Nézzétek meg mit csináltak Malmőbő ezek. A nemi erőszakok száma picit meg fog ugrani, ahogy ez tőrtént mindenütt, ahol muszlimok bevándoroltak.
Azt hittétek a rejtett erőforrás romák a problémásak? Na majd most figyeljetek!

lezsír (törölt) 2015.06.08. 08:44:41

@pythonozok: érveid súlya alatt meghajlok... Tényleg, ti ballibek ezt a logikus érvelés dolgot nem nagyon gyakoroljátok

Peterpapo 2015.06.08. 08:45:30

Bizonyára többen is leírták már a hozzászólók, de most nincs időm végig olvasni a közel 400 hozzászólást, amit erről az egészről gondolok. A legszembetűnőbb dolog ebben az egészben, hogy a kormány nemhogy idegenellenes, de legfőképp magyarellenes, hiszen kik azok, akik külföldről jönnek ide, és tudnak magyarul, hogy értsék, ami a plakátra van írva? A külhonba szakadt magyarok. Az meg a másik, hogy ha idejössz, tartsd be a törvényeinket? Miért is? Ők betartják? Egy nagy faszt. Akkor mi miért is tartsuk be? Összegezve az egészet, elmehetne már végre a büdös kurva anyjába az összes vezető fideszes politikus! Azt nem értem, hogy a jobb érzésű, normálisabb fideszes politikus és szavazó miért nem hagyja ezeket már végre ott a francba? Vagy ilyenek nincsenek egyáltalán? Bár azt veszem, hogy ha jól tudom, akkor mindössze 400 ezer konzultációs levélre válaszoltak a polgárok, akkor elképzelhető, hogy már csak ennyien maradtak?

Trackers 2015.06.08. 08:45:37

@pythonozok:

Már megint az uncsi komcsi nácizás.
Ezért:

"Ha Magyarországra jössz, tiszteletben kell tartanod a kúltúránkat!"

Trackers 2015.06.08. 08:48:01

@Peterpapo:

Te nagyon kevered.

A határontúli honfitáraink ellen a kedvenc ballib hazaárulóid kampányoltak.
23 millió román ilyesmi.
Rémlik ?
A Fidesz adott nekik állampolgárságot, amit most is megkaphat bármelyik határontúli honfitársunk.

A szír és afgán bevándorlók magyar gyökereit és nyelvtudásukat illetően, ha megengeded vannak kétségeim.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:48:03

@Trackers: takonygerinc, miért szégyellitek a nagy elődeiteket? Legyetek büszkék rájuk!

Peterpapo 2015.06.08. 08:49:30

@♔batyu♔:

"Elégedetlen, a magyar adófizetők pénzét szivattyúzó "kisebbséggel" köszöni mindenki, de tele van a padlás."

És az adófizetők pénzét ezerszer jobban szipkázó fidesz kormányból is elegünk van, de kurvára! Takarodjanak a vérvörös gecibe! És ha véded őket, mehetsz utánuk Te is.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:50:00

@lezsír: bocs, de nálad gusztustalanabb alakot keveset látni még a blog.hu-n is. Ne várd, hogy érdemben foglalkozzon veled bárki, te kis "nem"-fideSS-es!

♔batyu♔ 2015.06.08. 08:51:03

@pythonozok: Persze, dehogy is a kurva anyádhoz, büdös ballibsi tetű.

Olvasgasd a kihelyezett plakátokat geci, neked is szól ám, ha ide látogatsz Tel avivból:))))

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:51:30

@Trackers: ez a magadfajta, hazátlan, náci csőcselék hazugsága. És a szép, hogy ti is tudjátok, hogy hazugság.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 08:52:29

@♔batyu♔: na megjött a takonygerincű, ezernickes náci tetű kultúrája is :D

♔batyu♔ 2015.06.08. 08:53:05

@Peterpapo: Szavazz ellen b, ne nekem mondjad. Én nem vagyok a pszichológusod.
Ha pedig a többségnek nincs elege, akkor te kedvenceid mehetnek a vérvörös gecibe, te pedig utánuk.

♔batyu♔ 2015.06.08. 08:54:20

@pythonozok: Legyen egy jó reggeled faszkalap, nem árt az:))))

Trackers 2015.06.08. 08:57:29

@pythonozok:

Kérd meg a pártközpontba levő ÁVH-s felettesed, hogy tanítson meg még pár szót neked, a nácin, és a takonygerincűn kívül, mert kezd egyhangú lenni a társalgás.

Peterpapo 2015.06.08. 09:05:29

@Trackers:

Úgy látom még mindig nem értetted meg az állampolgárság lényegét. Kedvenc hazug népnemzeti, polgári kormányod azt hazudta, hogy az állampolgárság nem jár együtt szavazati joggal. Aztán kiderült, hogy mégis. A hozzászólásod második részével pedig egyetértek én sem gondolnám, hogy a szír és afgán bevándorlók tudnának magyarul, ezért nem értem, hogy miért nem szírül és afgánul rakták ki a plakátokat? Vagy mondjuk angolul? Na ezért mondom, hogy magyarellenesek, mert a magyar nyelvű plakátokat, csak azok értik, akik tudnak magyarul és a friss bevándorlók közül ezek csak a külhoni magyarok lehetnek.

Peterpapo 2015.06.08. 09:07:42

@♔batyu♔:

Nagyon jól mondod én ellenük szavaztam! Milyen többségről beszélsz???? Arról a 25-27 százalékról, akik rájuk szavaztak? Ha Neked az többség, akkor újra kéne járnod az elemi iskolát.

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 09:08:21

@Trackers: nácika, még mindig nem adtál magyarázatot arra, hogy miért nincs annyi gerinced sem, hogy vállald az elődeidet.

lezsír (törölt) 2015.06.08. 09:48:28

@pythonozok: nembaj, majd beszélgetek a másik két kamu nickeddel :)

lezsír (törölt) 2015.06.08. 09:53:29

@pythonozok: brendelmatyinak miért nem ezzel a nickeddel szóltál be? Ha már a gusztustalanságnál tartunk...

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 10:17:07

@lezsír: az nehéz lesz, attól tartok... mivel nem nagyon van forgalomban több nickem...

pythonozok · http://visszabeszelo.blog.hu 2015.06.08. 10:18:44

@lezsír: konkrétan hol? Mert ahol "beszóltam", ott szerintem ezen a nicken tettem... :D
Egyszerhasználatos nicket akkor szoktam bedobni, ha valahonnan úgy tiltanak ki, hogy nem igazán adtam rá okot és ezt szeretném szóvá tenni. Egyébként nem jellemző, hogy párhuzamosan több nevet használnék.

Gellért Perényy 2019.05.26. 17:13:40

@Gellért Perényy: @Trackers: Gondolod, ha eddig nem tanulta meg, ezután majd jobban tudja!? " Aki hülye az is marad"!!

Gellért Perényy 2019.05.26. 17:26:21

@pythonozok: Gondolom, ahogy te is büszke vagy a zsidó -bolsevistákra! Pedig annyi embert öltek meg, hogy Hitler csak kisgyerek volt hozzájuk viszonyítva! A szibériai "internálótáborokban" megöltek, és a (többek között Magyarországról szibériai táborokba elhurcoltak is), akiket azután soha nem láttak viszont, az összes zsidó ezen miért nem ajvékol?? No természetesen tudom! PL: a 20 tagú "központi bizottságból 19 zsidó volt Rosenfeld manóval az "élen" ! Hány százezer ember lelke szárad rajtuk?? Majdnem "lelkükön"-t írtam!!

Gellért Perényy 2019.05.26. 17:32:52

Anyai nagybátyám 23 évesen esett el 42-ben mint "Totenkopf SS " Mert harcolt a vörös csatornatöltelék bolsevisták ellen !
süti beállítások módosítása