Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Európa nekiáll a menekültügynek - Orbán tovább szívatja a magyarokat

2017. november 16. - Európa Kávézó

Fontos nap a mai. Az Európai Parlament ma nagy többséggel, a jobb- és baloldali frakciók közötti egyetértéssel elfogadta az új közös európai menekültpolitikáról szóló javaslatot. Mindazok, akik szeretnék ezt a problémát megoldani, igennel szavaztak, akiknek ez szimpla felelőtlen és uszító kampány, a fideszesek, nemmel szavaztak.

unios_zaszlo_uj.jpg

A mai döntés szerint többé nem kizárólag a tagállamokra hárul a menekültügy megoldásának felelőssége. Ráadásul ezt az Unió pénzéből, az Unió irányítása mellett kell megoldani. Az EU ezzel nemcsak a menekültválság megoldása felé tett nagy lépést, hanem kényszerhelyzetbe hozta Orbánt. A magyar miniszterelnök úgy döntött, továbbra is a magyar adófizetőkkel fizetteti a gyűlöletkeltés számláját, ugyanis a menekültügy kezelésének elutasításával Magyarországra terhelik annak össze problémáját.

Orbán ezzel szembe megy a magyarok több, mint kétharmadával is. Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben. Erről szavazott meggyőző többséggel az Európai Parlament.

Orbán és a Fidesz megint szembement a magyarok akaratával, hogy folytathassa a nemlétező menekültek elleni háborút. Riogatás, hergelés. Ez Orbán politikája. Az Unió pedig nem kért ebből.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr9513286091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feldunai gyepű nászajándékba 2017.11.17. 13:40:17

I. István és Gizella érdekházassága drága mulatság volt Magyarországnak. Nem nagyon tanítják tankönyvekben, hogy mai több megyényi terület volt a nászajándék, ja meg a "kenőpénz" a későbbi államalakulatot megváltoztató puccshoz. Mesés rajzfilmes feld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

LKerekes 2017.11.16. 17:15:05

Te meg szívod apád faszát, geci firkász.

The Ghost Wolf O1G · https://www.youtube.com/watch?v=Hy6Cf9nGNiw 2017.11.16. 17:33:21

@LKerekes: Ennyit bírsz hozzátenni? Akkor te tényleg imádod O1GV-t. Vagy neked annyira jólmegy már, hogyakár te is képe vagy finanszírozni O1GV árnyékbokszolását a nálunk már nem létező menekültekkel? Mert ide már senki nem akar jönni, akár menekült, akár szomszédos országban lakó magyar. Még az ukrajnai magyarok is csak ugródeszkának tekintenek minket. Onnan sem tudtak vendégmunkásokat hozni. Aki jött, az ugyanazzal a lendülettel ment is tovább Nyugatra.
De mi megint szembe megyünk az autópályán a forgalommal, mert O1GV a fantomjaival harcol.

puszt 2017.11.16. 17:43:51

@The Ghost Wolf O1G: Szard le. Ez a tetves kerekes hetek óta több oldalon is trollkodik, a többi helyen Kerekes László ill. László Kerekes. Talán kétszer válaszoltam neki mire észrevettem, hogy egy gazember troll.

Zoltan Hazafi 2017.11.16. 19:23:59

Van egy Tóth Tamásnak nevezett troll is. Ugyanilyen ocsmány dumával.

Arthur Bloch 2017.11.17. 03:19:48

@LKerekes: Nagy parasztnak tetszik lenni...tetszik???!p

Kicsilulu 2017.11.17. 07:55:53

Igen, megszavazta, DE NEM ELSÖPRŐ TÖBBSÉGGEL!!!!!!
Tehát hazudtok, amikor azt állítjátok, hogy csak a Fideszesek szavaztak ellene!
Valamint akkor is hazudtok, amikor azt próbáljátok állítani, hogy a magyarok 2/3-a egyetért ezzel a döntéssel, mert azzal ti is tisztában vagytok, hogy még a balliberális szavazók tetemes része sem kér a bevándorlóitokból.

Kicsilulu 2017.11.17. 08:34:51

Ja, a szerintetetek "nagy többséggel" az valójában 751-ből 390 igen szavazatot jelent, vagyis még messze nem érte el a 2/3-ot sem!

Kicsilulu 2017.11.17. 08:37:22

@The Ghost Wolf O1G: A 751-ből csak 390 igen szavazat az tényleg azt jelenti, hogy csak mi megyünk szembe ezzel a döntéssel...

chrisred 2017.11.17. 09:52:22

@Kicsilulu: 390 vs 175 nem kicsi különbség.

2017.11.17. 10:03:57

@chrisred:
BOcs, hogy belevau, csak a számokat nézem:
" 751-ből csak 390 igen"

utána:

"390 vs 175 nem kicsi különbség. "

751-390=361 nálam.

Mit rontottam el?

chrisred 2017.11.17. 10:08:49

@icipicicsipa: Szerintem ott, hogy nem néztél utána, hányan vettek részt a szavszáson. 390 igen, 175 nem, 44 tartózkodás: vagyis összesen 609 képviselő nyomott gombot.

2017.11.17. 10:14:17

@chrisred:
Így már érthető amit írtál.
De a 44 most miért is tartózkodott?
És kik voltak azok?

postumus mumus 2017.11.17. 10:16:12

@Kicsilulu: A bevándorlókból senki nem kér viszont ettől függetlenül azért vannak. Ez olyan, hogy szutykos telet sem szereti senki mégis van, és valahogy át kell vészelni. Az eu meg akarja oldani a problémát, ezzel szemben a csuti patkánygeci csak uszít és önfejűen különcködik. No az ilyeneket szokta jól pofánbaszni a többség.

chrisred 2017.11.17. 10:17:36

@icipicicsipa: Egyet tudok, hogy Ujhelyi István tartózkodott, de hogy miért, inkább tőle kérdezd.

postumus mumus 2017.11.17. 10:20:25

@Kicsilulu: A csuti patkánygeci meg a választásra jogosultak 25%-nak szavazatával pattog kétharmaddal a parlamentben. Ez az eu parlamenti arány jóval több, mint amennyi felhatalmazása a csuti féregnek van.

Ekrü 2017.11.17. 10:25:13

@postumus mumus: Ha az EU meg akarná oldani a problémát ,akkor nem lenne Olaszország és Görögország olyan kétségbeejtő helyzetben.Azt ugye te se gondolod komolyan ,hogy kizárólag azért van migránsváltság mert a 28 EU tagállam közül egyedül Magyarország nem akar migránsokat befogadni?Végül is ez csak egy egy ország a 28-ból,ráadásul nem is túl nagy...

chrisred 2017.11.17. 10:43:48

@Ekrü: Pont azért akarja az EU megoldani a problémát, mert Olaszország és Görögország kétségbeejtő helyzetben van, vagyis a dublini rendszer nem működik.

AdamTheTux 2017.11.17. 10:49:41

@icipicicsipa: Érdekes módon a kvótanépszavazás interpretációja alatt nem volt ilyen fontos, aki tartózkodott, csak az, aki szavazott. Maradjunk következetesek: ha akkor nem volt fontos, akkor most sem az. (Ahogyan a választásokkor tartózkodók sem számítanak bele a végeredménybe)

Ekrü 2017.11.17. 10:50:50

@chrisred: Ha meg akarta volna akkor rég megoldotta volna.Nem kellett volna mást tenni mint lezárni a határokat és tudatosítani a migránsokban ,hogy fölöslegesen indulnak útnak.Attól bizony nem lesz jobb se az olaszoknak sem a görögöknek,hogy Magyarországot rákényszerítik,hogy fogadjon be migránsokat.Az csak azt fogja eredményezni,hogy majd itt is olyan kaotikus állapotok lesznek,mint jelenleg számos európai nagyvárosban.

Sexual Harassment Panda 2017.11.17. 10:51:40

@postumus mumus: nem, a "csuti patkánygeci" listán 44%-ot szerzett, a 106 egyéniből meg 96-ot megnyert.

Sexual Harassment Panda 2017.11.17. 10:52:16

Tiszta szerencse h nincs kötelező kvóta!

Sexual Harassment Panda 2017.11.17. 10:53:38

@chrisred: rs szerinted ez a magoldás, hogy a fél világot meghívjuk?

chrisred 2017.11.17. 11:01:32

@Ekrü: Mit jelent az, hogy lezárni a határokat? Kollektív módon kilépni a genfi egyezményből? Az Unió ilyen döntéseket nem hozhat meg a tagállamok helyett.

Bicepsz Elek 2017.11.17. 11:01:42

Eltoroltek a qvota plafont!! Aki ezt megszavazta az netto hazarulo pl a 2 DK-s kepviselo(Nidermuller es a masik)!!
www.europarl.europa.eu/unitedkingdom/en/media/news/2017/november17/dublinsystem16-11-17.html

chrisred 2017.11.17. 11:04:54

@Sexual Harassment Panda: Senkit ne hívjunk meg, még azt se, akinek van 300 ezer dollárja kölcsönbe. Aki állandó tartózkodást akar a határainkon belül, feleljen meg a bevándorlási szabályainknak.

Brix 2017.11.17. 11:08:48

"Mindazok, akik szeretnék ezt a problémát megoldani, igennel szavaztak..." Csakhogy ezt a problémát, ezzel az igennel nem lehet, megoldani, sőt kiterjesztik a menekültválságot az EU összes, eddig még kevésbé érintett országaira
Valójában két országcsoport: a célállamok, és védekezni képtelen határállamok szeretnének " közös " megoldást... Lenne ilyen, de ahhoz a jelenlegi szemléletet kellene megváltoztni... Kérdezem én: Szaud-Arábia, Katar, Kuwait, Ausztrália, Japán, Usa, Izrael miért nem szenved a menekültválságtól?
Mindennek az oka, az EU elhibázott politikája, az, hogy évekig tétlenül nézték az illegális migrációt, így fajulhatott el a migrációs helyzet...
Az Al-Jazeera-nak néztem egy riportját. ahol egy szakértő szerint csak Afrikából 7-8 millió, illegális migráns tartózkodik Európában, akik menekült státuszra nem jogosultak.... A szírek ma már alig jönnek, jönnek viszont Afganisztánból ( már csak kb 40 % kap valamilyen védelmet..) Bangladesből, Pakisztánból , és Afrikából , ahonnak szinte senki sem jogosult nemzetközi védelemre ( olyan 5-10% kap valamilyen védelmet..)
Az EU " megoldása " egy vágyálom, és soha nem fogja megoldani a migrácót. Ember tízmilliók indulnak el a következő években ide, hogy újabb lökést adjon a már Európában lévő, nincstelen , fiatal férfiak tömegeinek, akik státus-, lakhatás-, megélhetés nélkül közönséges útonállóként fognak élni, ahogy már látjuk Calais mellett: rabolnak és erőszakolnak...
Ez a sötét jövő, amit felvázol nekünk az európai liberális politika...
Köszönöm, ebből nem kérek. Akkor inkább Orbán.. ( Békeidőben nem biztos hogy rá szavaznék..)

2017.11.17. 11:09:04

Szerintem maradjunk annyiban, hogy nem hörögni kell ostobán, bután, mert megint érik egy 2/3-os fidesz 2018-ban.

De mondjuk legyen, maradjon meg a migránsimádóknak ez, másban úgysem tudnak érvényesülni...

chrisred 2017.11.17. 11:11:13

@Bicepsz Elek: 1. Felhívom a figyelmedet, hogy az Unió egyetlen hivatalos döntéshozó szerve az Európai Tanács, amelyiknek a tagállamok állam- és kormányfői a tagjai, köztük Orbán Viktor is.
2. Az Európai Parlamentbe nem a tagállamok delegálnak képviselőket, hanem az európai politikai pártok. Vagyis ott nem magyar, osztrák vagy szlovén képviselők ülnek, hanem konzervatívok, szocialisták, liberálisok, zöldpártiak és hát izé... euroszkeptikusok, ha adok a cukiságkampányra.

Cycmen 2017.11.17. 11:11:27

"Mindazok, akik szeretnék ezt a problémát megoldani, igennel szavaztak, "

Annak is a kurva anyját aki így fogalmaz! Nem megoldani akarják, hanem csőstől befogadni! Minden egyéb lehetőséget azonnal elvetettek, akik bármi eltérőt szóba hoztak annak nekiestek mint az állat!

Sexual Harassment Panda 2017.11.17. 11:16:52

@chrisred: ez így igaz, a Tanács fog dönteni!

Girhes Joe 2017.11.17. 11:21:04

@Ekrü:

Ráadásul még oda is mennek a Földközi tengerre, hogy kihalásszák a szerencsétleneket a vízből, és ahelyett, hogy Líbiába vinnék őket vissza, Olaszországba viszik. És ezek mondják azt, hogy meg akarják oldani...

Ekrü 2017.11.17. 11:24:14

@chrisred: Eddig én úgy tudtam,hogy nyitott határok csak EU-n belül vannak ,az is csak a schengeni tagállamok között. (vagyis így kéne lennie)De van az EU-nak egy külső határa amit viszont illene lezárni Mert az mégis csak furcsa,hogy miközben jelenleg a nem schengeni EU-s tag országok állampolgárait ellenőrzik a határon,addig a nem EU-s országokból mindenféle igazolvány nélkül a zöldhatáron áttrappolva bemasírozó népséget szó nélkül befogadnák.Kétlem,hogy a Dublini szerződésben olyan kitétel lenne ,hogy a külső határokat kötelező nyitva tartani.

Brix 2017.11.17. 11:25:43

Ahhoz hogy közös európai megoldás szülessen, először a sunyi, álszent, farizues európai politikát kellene felszámolni.
Megpróbálták az embermilliók ideérdezését , egy új lehetőségnek beállítani, elbatagellizálni , holott a tagállamok jelentős részében már szenvedi a lakosság a népvándrolás káros hatásait.
Először ki kellene mondani, hogy ez egy veszélyes , káros jelenség , amit katonai és jogi eszközökkel kellene kezelni és nem polkorrekt-marxista megoldásokat keresni
DE, az EU egy szerencsétlen , nyomorult szerveződés. Nincs egy saját hadserege, hogy Líbiában rendet tegyen és elvága a déli migrációs útvonalat
Arra sem képesek, hogy a nemzetközi emberjogot módosítsák , hogy valóban az első országban legyen szükséges nemzetközi védelmet kérni, hogy ne legyen tömeges nemzetközi vándorlás, mint most...
Valójában nem akarja már senki a "menkülteket " , ezt kellene a politikai döntéseknek is tükrözni...

chrisred 2017.11.17. 11:28:10

@Ekrü: Rosszul tudtad, az EU tagállamai között nem nyitottak a határok, hanem nincsenek határok, míg a külső határai nyitottak. Zártak például Észak-Korea határai, mert csak az léphet át rajta, akinek erre engedélye van.

Ekrü 2017.11.17. 11:28:40

@Girhes Joe: Ezt én sem értettem... Nem akarnak ezek semmit sem megoldani,mert ha úgy lenne ,már rég megtehették volna...

Girhes Joe 2017.11.17. 11:28:54

@Cycmen:

Az egész problémának egyetlen megoldása van: tűzparancs minden illegális határátlépőre, kortól, nemtől, bőrszíntől, szexuális irányultságtól függetlenül (demokraták vagyunk ugyebár). Usákok egész jól csinálják a mexikói határon. Ha ők lettek volna ilyen töketlenek, mint az EU, már fél Mexikó Texasban lenne. (Így meg csak az ötöde.) És mindez egyáltalán nem sért semmilyen egyezményt, mert aki menedékjogot akar kérni, az bemehet bármelyik EU tagállam bármelyik követségére, aztán ha megkapta a státust, hajrá, tárt karokkal várjuk.

Cycmen 2017.11.17. 11:45:49

@Girhes Joe: Ha ők lettek volna ilyen töketlenek, mint az EU, már fél Mexikó Texasban lenne.

Ahogy tudom, ott is van! :DDD
Az a cuki ahogy nekünk pofáznak toleranciáról, közben filmekben látható hogy kapják el a bevándorlásiak a főszereplőt és akarják kibaszni az usából!

chrisred 2017.11.17. 11:48:57

@Girhes Joe: A menekültügyi eljárások csak a kérelmező jelenlétében folytathatóak le, a követségek diplomáciai testületeinek tagjai között pedig nem lehetnek a küldő országok hatóságainak tagjai, így az idegenrendészeté sem. Tehát követségeken nem lehet lefolytatni menekültügyi eljárást.

röf 2017.11.17. 11:59:41

A libbant oldal azzal vádolja Orbánt. hogy politikai célra használja a szoci terminológia szerint menekülteket (valójában retkes hordát).
De hát ők ugyanezt csinálják.....

röf 2017.11.17. 12:02:09

@chrisred:
A menekültügyi eljárást egyáltalán nem lehet lefolytatni, mert akármit mondanak a retkek, hazudnak.
Ha igazat mondana, akkor nem dobta volna el a papírját.
De pont azért dobta el a papírját, mert mást akar állítani, mint ami a papíron van.

Alick 2017.11.17. 12:03:35

"Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben."

Európai szintű tűzparancsot. :p

Jakab.gipsz 2017.11.17. 12:07:02

Az a sok hibbant képviselő akik megszavazták a " megélhetési" bevándoroltatást elfelejti azt a tényt, hogy Európa sem képes eltartani természetes körülmények között 540 millió embert, más földrészek kifosztása nélkül amit szabad kereskedelemnek is nevezünk.

Az elöregedés pedig egy természetes folyamat, akik nem képesek az önreprodukcióra azok kihalnak, ez csak humán antropológia kérdés és nem politikai.

legális 2017.11.17. 12:16:04

T Poszter,

Orbán ezzel szembe megy a magyarok több, mint kétharmadával is. Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben.

erről valami bővebbet, lsz.
Milyen 2/3?
Milyen megoldás?

legális 2017.11.17. 12:17:38

Amiről most beszélgettek a EP-ben az nem valószínű, hogy itthon 2/3-ot kapna. Nemcsak a parlamentben de még a lakosságnál sem

maxval bircaman bácsi szeredőci mélyelemző · http://bircahang.org 2017.11.17. 12:20:27

Nem lesz belőle semmi. A nép erejét nem fogja tudni letörni Brüsszel. Túlságosan elkényelmesedtek a brüsszelita liberális nagyurak 35-emeletes jachtjaikon.

postumus mumus 2017.11.17. 12:25:09

@Sexual Harassment Panda: Mondhatjuk úgy is, de az tény, hogy a választásra jogosultak 25%-nak támogatását élvezi, mert ennyien szavaztak rá. Egy kultúrált, civilizált vezető ezt is figyelembe veszi amikor kormányoz. De mivel a csuti geci mindennek nevezhető csak nem civilizáltnak, így el akar nyomni minden ellenvéleményt. Tudja ezt ő is, hogy alig van támogatása, nemhiába görcsöl holmi konzultációkkal, népszavazásokkal. Eléggé abszurd, hogy egy 25%-os támogatottságú párt korlátlan hatalmat gyakorol, ezért fog kurva nagyot bukni, amikor eljön az ideje. A hatalma egy szalmaszálon függ, és csak azért lehet még mindig kormányon, mert a választók többsége leszarja. Ha ez megváltozik moszkváig fogjazavarni a nép, hacsak nem lógatja villanypóznára az elégedetlen tömeg őkegyelmességét és korrupt bandáját.

Brix 2017.11.17. 12:38:13

@postumus mumus: Nem a választásra jogosultak támogatása számít-hiszen 40 % olyan inaktív réteg van , akik soha nem szavaznak- , hanem azoké, akik el is mennek. Közöttük meg rekord magas, 50%-körüi a Fidesz támogatotsága...
index.hu/belfold/2017/11/02/republikon_intezet_oktoberi_kozvelemeny-kutatas/

postumus mumus 2017.11.17. 12:38:21

Ezt a sok fideszes rasszista köcsőgöt megnézem, ahogy a következő életében egy elmaradott ország pöcegödrébe születik, étlen- szomjan a saját szarában fetreng, mert nincs közmű, és egy szál alsogatyában nyakig sárosan aknagránatok elől menekül hazájából. Általában az ilyen jóslatok bejönnek, akik előző életükben nem tisztelik az emberséget, következő életükben megtanulhatnak nincstelennek és üldözöttnek lenni. A sors nagy úr.

Gedeon Vinklmann 2017.11.17. 12:40:57

F@sza......úgy látszik a monarchiát felcseréltük az unióra!

megamovieboy · http://europeanphalanx.blog.hu/ 2017.11.17. 12:43:17

Esetleg, ha megkérdeznék az alattvalókat is, talán máshogyan szavaznának.

postumus mumus 2017.11.17. 12:44:20

@Brix: Már hogyne számítana a választásra jogosult. Most ezzel azt írtad, hogy azok nem számítanak választópolgárnak, pedig dehogynem, ők is választásra jogosult magyar állampolgárok. Csak nehogy meglepődj, amikor ez az irdatlan tömeg megindul a szavazóurnák felé. Én azért ennyire nem nézném le hazánk eme tisztes többségét, mert ezek a személyek is emberek, és minden ember számít.

postumus mumus 2017.11.17. 12:52:52

@Brix: Ezzel most azt írtad, hogy ezt az irdatlan tömeget nem tartod választópolgárnak, az ő véleményük számodra nem lényeg. Pedig nekik is van véleményük, ők képezik a láthatatlan tömeget és ők lesznek az elsők aki vagy elhúznak innen nyugatra dolgozni, lehetetlen helyzetbe sodorva a magyar munkaerőpiacot. Ők nem szavazással fejezik ki nemtetszésüket, hanem más befolyásoló caelekménnyel, polgári engedetlenséggel, adókerüléssel, feketemunkával és egyebekkel, ami egy jogállam működését veszélyezteti. Többek között ezt csinálom én is.

Cycmen 2017.11.17. 12:53:21

@postumus mumus: "Ezt a sok fideszes rasszista köcsőgöt megnézem, ahogy a következő életében egy elmaradott ország pöcegödrébe születik, étlen- szomjan a saját szarában fetreng, mert nincs közmű, és egy szál alsogatyában nyakig sárosan aknagránatok elől menekül hazájából. "

Akkor majd a ballib köcsögök eltartatnak minket valami rendes népekkel, mi meg hálából szétbasszuk nekik az országukat!

ostvan1 2017.11.17. 12:58:06

@Girhes Joe: "tűzparancs minden illegális határátlépőre, kortól, nemtől, ..."
És már jelentkeztél önkéntesnek a gyilkoló-hadseregbe? Könnyű a fotelból pofázni, de állj le 1 m-re egy gyerektől, nézz a szemébe és lődd le. Aztán, ha az agya rád fröccsent, utána még sokat.
Gondolom, még egy kutyát sem öltél meg életedben. Pedig azokon lehet gyakorolni (bár nem szabad).
Tudod, menekültet lelőni GYILKOSSÁG. A világ minden országának törvényei szerint!

Brix 2017.11.17. 12:58:24

@postumus mumus: Azok véleménye számít, akik elmennek és kifejezik azt egy választás során. A többi ember rájuk bízza a döntést. A tudatlan és/vagy nihilista emberek soha nem szavaznak. Helyettük eldöntik azok, akik tudják mit akarnak és tesznek is érte... Most, amikor egyre jobban élünk, egyre jobb helyzetben van az ország, nincs protest hangulat....Orbán ráérzett arra is, hogy az emberekben kicsi a szolidaritás az idegen emberekkel szemben, hiszen az emberek elsősorban maguknak akarnak jót, a családjuknak, és a hazájuknak, nem idegeneknek... Most ez megjelenik a nagypolitika szintjén is

nemecsekerno_007 2017.11.17. 12:58:56

De azért ugye dolgozik is valaki a pofázáson kívül?! Mer' sose lesz itt EU-s GDP gyerekek :) Akkor meg nem lesz minden sarkon lélegeztetőgép!

Sir Galahad 2017.11.17. 13:01:31

"Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben." Ez valószínűleg így van, csak az a gond, hogy a megoldásról nincs európai konszenzus: a tagállamok egy része a migránsok korlátozás nélküli beengedését szeretné, más tagállamok meg azt, hogy ne engedjék be őket. Egyetértés híján maradnak a tagállami megoldások... amúgy persze lehet igaz, hogy a magyarok kétharmada közös európai megoldást szeretne, csak nem mindegy, hogy milyet. Valószínűleg inkább azt, hogy ne engedjünk be migránsokat.

Ez azért nem mindegy.

Bolshevik 2017.11.17. 13:06:01

@postumus mumus: "Többek között ezt csinálom én is."

Tehát ha nem tetszik neked egy demokratikusan megválasztott kormány, akkor adót csalsz, gerinces :D

jaap 2017.11.17. 13:06:25

@Ekrü: Oké le kellett volna zárni a határokat. No mesélj, hogyan? Főleg a pár ezer km-es tengeri határ lezárása érdekelne...

Bolshevik 2017.11.17. 13:07:03

A cikk meg jól illeszkedik a hazugságsorba:

nincs is kvóta -> csak pár ezer emberről szól -> na jó nincs felső határa, de ez tök jó dolog

És a vicc az, hogy bárki ha bármikor ellent mert mondani a magatokfajtának, indult, hogy uszít, hazudik, rasszista.

Cycmen 2017.11.17. 13:07:12

@ostvan1: "Tudod, menekültet lelőni GYILKOSSÁG. A világ minden országának törvényei szerint!"

A menekült paraméterei.

Háborús övezetből származik.
Ezt igazolni tudja.
Illedelmesen jelentkezik a határon és védelmet kér.
Együttműködik a hatóságokkal.
Nem tudom van e még egyéb ismérv, de nem ezt csinálják! Aki meg erőszakkal áttör a határon, arra akár lőni is lehet! Nem kell, de szoktak általában!

Hohó60 2017.11.17. 13:09:20

Egy Vigström nevű svéd internáci nőhelyttesítő robot azt nyilatkozta erről a vérforraló aljasságról, hogy szerinte ez a demokrácia.
Ennyi erővel majd 10-20 év múlva a bolsevisták -szigorúan demokratikusan- aut is elrendelhetik, hogy a magyarokat deportálni kell Grönlandra fókát enni. Mert kell a hely a még több migránsnak.

Ha Európa kicsit is normális lenne, azonnal börtönbe lenne csukva az összes bolsevista csirkefogó, akinek e a förtelmes terrorcselekményhez bármi köze van.

Katalóniaban egy semmiség miatt börtönöztek be politikusokat.
Akkor ezeknek mi jár?

chrisred 2017.11.17. 13:16:44

@röf: Ez nem akadálya a menekültügyi eljárás lefolytatásának, legfeljebb a menekült státusz elismerésének.

Sir Galahad 2017.11.17. 13:16:54

@jaap: Utóbbiról az ausztrálokat érdemes kérdezni. Nekik sikerült, pedig elég nagy tengerpartjuk van.

chrisred 2017.11.17. 13:18:12

@ostvan1: Ki kell hogy javítsalak, nem csak a menekült lelövése gyilkosság.

jaap 2017.11.17. 13:18:17

Van annak valami diszkrét bája, hogy fröcsögnek itt jópáran a szavazás eredményén anélkül, hogy eljutna a tudatukig, hogy ez egy JAVASLAT amiről szavaztak. Arról az apróságról nem is beszélve, hogy szemlátomást ezeknek a fröcsögő egyedeknek lövése sincs a javaslat tartalmáról hiszen ahhoz, hogy azt ismerjék angolul kéne tudni és az ugye nekik nem erősségük. Pech.

chrisred 2017.11.17. 13:20:07

@Sir Galahad: Na és az a tengerpart milyen messze van a legközelebbi szárazföldhöz? Az Antartktiszt még könnyebb lenne lezárni, nem beszélve a Holdról.

jaap 2017.11.17. 13:20:55

@Sir Galahad: Aham, az azért jelentős könnyítés, hogy többezer km óceán választja el őket a kiinduló országoktól :)

Hohó60 2017.11.17. 13:21:46

@postumus mumus:
Orbán azért van hatalmon, mert nincs alternatívája.
A tisztességes emberek rettegnek attól, hogy visszajönnek Gyurcsány Apró Vadai, lánykori néven SZADESZMP. Ettől ma csak Orbán mentheti meg az országot. A többiek nagy része a gazdasági helyzet javulása miatt szavaz rá.
Egy másik nagy rész a többiekre bízta a választást, nem megy el szavazni.
És vannak a meggyőződéses bolsevisták, például akik helyeslik a bevándorlók beerőltetését Európába. Szerencsére nálunk kevesen vannak, reméljük, soha többé nem lesz szavuk Magyarországon.

ostvan1 2017.11.17. 13:35:32

@Cycmen: Még mindig nem válaszoltál arra, hogy TE (ÖN) személyesen hajlandó lenne-e fegyvertelen gyereket (nőt, férfit) szemtől-szembe lelőni. Mert ne másoktól várjuk a piszkos munka elvégzését. Menjen oda, jelentkezzen önként, hogy lőni szeretne. Emberekre. Közelről!

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:39:50

@chrisred: Libiából se sokan eveznének azért át kétszeresentúlterhelt gumimatracon, csak hát a gondos segítő kezek Líbia partjainál ahol még a lábuk is leér már fel is szedik őket és szálltják át hajóval az EU-ba

telkoe 2017.11.17. 13:41:14

@Bolshevik: A bacsi egy igazi halado europai demokrata, a baloldali ertekek kiemelkedo tamasza, az csak latszat hogy egy nagypofaju ven szaros adocsalo. Az olyan aranyos kis kadari proli szokas, hogy meg buszke is arra hogy lop.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:44:19

@postumus mumus: "de az tény, hogy a választásra jogosultak 25%-nak támogatását élvezi, mert ennyien szavaztak rá. " Itt a hatalmas lehetőség, ennyire alacsony lécet kell megugrania a magát demoktarikusnak hazudó szabadcsaparonak és már el is takarították a geciorbánt.

csak hát az a baj, hogy a te matematikád nem csak a nyertesre hanem a vesztesre is érvényes és máris milyen hülyén néz ki, hogy a választásra jogosultak 5-6%át képviselők pampognak, hogy a 25% támogatottságú van hatalmon.

Girhes Joe 2017.11.17. 13:45:12

@ostvan1:

Megnyugtatlak, bőven lenne önkéntes a feladatra, több is a szükségesnél. És persze ha a bevándorlók tudják, hogy éles tűzparancs van, nem fognak az életükkel játszani, egy elenyésző merész/vakmerő/tökkelütött (nem kívánt törlendő) kisebbségen kívül, ergo nem kellene tízezrével arab gyerekeket lelődözni (nota bene, ebben pl. az izraeli hadseregnek sincsenek túl nagy gátlásai Palesztínában).

Ja és tájékoztatlak, hogy az illegális határátlépő nem menekült. Menekült az, aki menedékjogot kért és kapott. Most az, hogy a jelenlegi törvények nem engedik ezt egy külföldi követségen lefolytatni, kábé érdektelen, egy tollvonás lenne megváltoztatni.

chrisred 2017.11.17. 13:47:06

@eßemfaßom meg áll: A logikád szerint az összes magyar választó saját magának a 40%-a.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:48:19

@postumus mumus: "Csak nehogy meglepődj, amikor ez az irdatlan tömeg megindul a szavazóurnák felé."

Nem fog meglepődni ebben a scifiesetben sem, ugyanis minden kutatás felmérés arra a megállapításra jutott a választáson nen résztvevők pártpreferenciájáról, hogy arányaiban nagyon hasonló választásokon résztvevők preferenciájával. Szóval ha 60 helyett 99% lenne a részvétel, lényegesen semmi nem változna a végeredményben.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:51:05

@chrisred: A tények azok, hogy nem gumicsnakon érkeznek a gumicsónakban induló afrikaiak az EU-ban hanem hajón.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 13:51:47

"Orbán ezzel szembe megy a magyarok több, mint kétharmadával is. Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben."

Az, hogy a magyarok többsége európai megoldást szeretne, nem jelenti azt, hogy az EU által most hozott vagy hozandó megoldást - pl. felső korlát nélküli betelepítés - szeretné.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:52:18

@chrisred: Régebben még nem ment el teljesen az eszed, az agyadra ment ez a blogolás.

Cycmen 2017.11.17. 13:55:05

@jaap: " Arról az apróságról nem is beszélve, hogy szemlátomást ezeknek a fröcsögő egyedeknek lövése sincs a javaslat tartalmáról hiszen ahhoz, hogy azt ismerjék angolul kéne tudni és az ugye nekik nem erősségük. Pech."

Aki ellentmond az hülye! Helyben vagyunk, erről beszéltem! Libsitempó!
Persze jópáran élénken helyeselnek és ott nem vetődik fel hogy nem tudnak angolul mi?

chrisred 2017.11.17. 13:55:12

@Girhes Joe: Tévedés, a genfi egyezmény a menekült fogalmát használja arra is, aki menedékkérelmet nyújtott be és az elbírálása folyamatban van.

Az izraelieknél ez természetes. Megszálltak egy földterületet, ahol létszámbeli kisebbségben vannak, és ezt a hátrányt megfélemlítéssel próbálják kiegyenlíteni. Lásd még britek Indiában, az SS Ukrajnában vagy Tito partizánjai Újvidéken.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:55:18

@jaap: Mégis mentek oda amig ki nem tették a helyiek a "ha ide jössz visszadobunk a vizbe" táblát a partra. Azóta nem mennek.

chrisred 2017.11.17. 13:56:39

@eßemfaßom meg áll: El kell érnem azt a szintet, amit a vitapartnerek is megértenek. :)

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:56:51

@chrisred: "aki menedékkérelmet nyújtott be "

Azt a menedékkérelmet a zöldhatáron nyújtja be azzal, hogy átmegy rajta?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 13:57:17

@The Ghost Wolf O1G:

"képe vagy finanszírozni O1GV árnyékbokszolását a nálunk már nem létező menekültekkel?"

MÉG nem létező. Az EU épp mostanában akarja őket ránk erőszakolni, lásd felső határ nélküli betelepítési kvóta. Tudod, es gibt keine obere Grenze fürs Asylrecht, mondta a Merkelschlampe a választások előtt, és a választások után keresztül is verte az EU-n.

eßemfaßom meg áll 2017.11.17. 13:58:43

@chrisred: Ha ez a célod, eltévesztetted az irányt

A parasztbácsi felvesz egy vándort a szekérre. Az hosszan hálálkodik, majd megkérdi:
- Mondja, bátyám, messze van még Kolozsvár?
- Nincs messze.
Fél napi szekerezés után a vándor már nyugtalan. Ismét megkérdezi:
- Bátyám! Messze van még Kolozsvár?
- Hát, most már elég messze.

Cycmen 2017.11.17. 14:02:10

@postumus mumus: Csak nehogy meglepődj, amikor ez az irdatlan tömeg megindul a szavazóurnák felé.

Lépj már túl ezen pubikám! Aki nem szavaz, azt nem lehet besorolni sehova! Az nincs! Nulla! Ott lenne a lehetőség, mégsem él vele mert fasz! Félhullához is ki lehet vitetni mozgóurnát faszikám! Aki nincs ott szarik rá, ne ringasd magad abban hogy rátok szavazna! Állandóan ezekkel a fikciókkal szánalmaskodtok! A légváraitokkal jöttök idióták?

ostvan1 2017.11.17. 14:04:13

@Hohó60: Gondolkodtál már azon, hogy ha Németország nem enged be több bevándorlót Európán kívülről, akkor elkezdené elszívni pl. Magyarországról a munkaképes korú lakosságot. És itt maradnak a nyugdíjasok. De befizető már nem lesz. Tudom, most is hiányzik közel 1 millió honfitársunk. De, ha még 2 millió fog elmenni, akkor mi lesz az itt maradókkal?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 14:06:30

@jaap:

"Főleg a pár ezer km-es tengeri határ lezárása érdekelne...2

Parti őrségről, radarról, légi vagy műholdas felderítésről hallottál már? Első három már a 2. világháborúban is működött, gondolod, hogy ma nem működne? Csak akarni kellene, de épp ezt nem akarják azok, akik milliószám szeretnék betelepíteni Európába az arabokat és a négereket.

jaap 2017.11.17. 14:07:13

@Cycmen: Nem éppen. Csak vannak akiknek elég a kormánymédia, hogyismondjam, az igazság nem minden szeletét bemutató tájékoztatása. És vannak akik veszik a fáradtságot és elolvassák az egyébként nyilvános javaslatot a maga teljes valójában vagy más, nem magyar portálokon tájékozódnak a tartalomról. Libsitempó? Nem, ezt hívják tájékozódásnak. De te fröcsögj nyugodtan tovább.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 14:10:16

@ostvan1:

"Gondolkodtál már azon, hogy ha Németország nem enged be több bevándorlót Európán kívülről, akkor elkezdené elszívni pl. Magyarországról a munkaképes korú lakosságot."

1) Ez már a migráncsok előtt is folyt.

2) Szerinted hány magyar orvos, ápolónő, mérnök, kőműves és egyéb iparos marad itthon azért, mert a migráncsok elveszik a munkahelyüket?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 14:12:56

@jaap:

Úristen, most tőled tudtam meg, hogy én nem is tudok angolul. Még szerencse, hogy ez nem akkor derült ki, amikor fordítóként és tolmácsként dolgoztam.

jaap 2017.11.17. 14:13:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Juj! Ne kezdj bele mert nem filmről beszélünk hanem a valóságról. Látszik lila fingod sincs az említettek és a kis csónakok viszonyáról.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 14:22:21

"A magyar miniszterelnök úgy döntött, továbbra is a magyar adófizetőkkel fizetteti a gyűlöletkeltés számláját, ugyanis a menekültügy kezelésének elutasításával Magyarországra terhelik annak össze problémáját."

Ez komoly? Ha elfogadjuk az EU-diktátumot, akkor nem ugyanúgy mi fizetnénk a számlát?

1) Mi nem fizetünk be az EU közös kasszájába?

2) Az EU életük végéig fizetné a ránk erőltetett "menekültek" ellátását?

Cycmen 2017.11.17. 14:28:16

@jaap: Nem, ezt hívják tájékozódásnak. De te fröcsögj nyugodtan tovább.

Az én fröccsögésem, szemben a te tárgyilagos tájékozott stílusoddal !
Libsitempó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 14:30:58

@jaap:

"Ne kezdj bele mert nem filmről beszélünk hanem a valóságról."

Rossz hírem van számodra! Eddigi hiteddel ellentétben a 2. világháború a valóságban is megtörtént, nem csak filmeken. Parti őrség pedig még ma is működik, mármint a valóságban is.

A Frontexnek megvannak a műszaki lehetőségei, mostanában Líbia partjainál néha él is ezekkel. Míg korábban maga a Frontex fuvarozta szegín menekülteket az olasz partokra, mostanában gyakran épp elzavarja az ezt tenni szándékozó "civil" hajókat.

Wo ein Wille ist, ist auch ein Weg.

"Látszik lila fingod sincs az említettek és a kis csónakok viszonyáról."

A szövegedből inkább az tűnik ki, hogy neked nincs fingod sem róla. Ahogy arról sem, mire (lenne) képes a Frontex, ha a politikusok akarnák.

chrisred 2017.11.17. 14:45:49

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Szerintem kevered az olasz haditengerészeti egységekkel. Náluk igen egyszerű volt a képlet: amíg nem volt Líbia és Olaszország között egyezmény, addig csak a nemzetközi vizeken találkozhattak a csónakokkal, és a tengerjogi egyezmények szerint nekik a veszélyben levőket kötelező felvenni és biztonságba helyezni. Amióta bemehetnek a líbiai felségvizekre, átadhatják őket a líbiai hatóságokkal. Nem a politikusokon, hanem líbiai központi hatalom helyzetén múlt.

jaap 2017.11.17. 14:47:44

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Jaj bocsi nem tudtam, hogy perfekt angol fordító/tolmács és biztonságpolitika és katonai szakértővel akadtam össze. Nem a 2. világhábúról írtam de sebaj. :) Az a sok zagyvaság amit leírsz, a propaganda média szolgai másolása. Csak szólok a Frontex az erősen függ attól, hogy tagországok épp mit adnak bele, mind emberben mind technikában. Néha még a saját, más tagországbeli, hajóikat sem tudják egyértelműen beazonosítani nemhogy az ezekhez képest picinyke túlzsúfolt csónakokat megtalálni. Aztán ne értékeld túl a parti őrséget, pl. az amerikai az egyik legjobb a világon mégis képtelenek megbirkózni a tengeri úton beáramló kábítószer mennyiséggel amit éppenséggel kis hajókon és csónakokon csempésznek be az USA-ba. Elsőre javaslom azt próbáld meg kitalálni mi is a Frontex. Segítek, nem parti őrség. No szakérts tovább.:)

Hohó60 2017.11.17. 14:52:50

@ostvan1:
Gondolom, a vezető elvtársak erre is kitalálhatnának megoldást. Például ami a fociban van, ahol a nevelőegyesület is részesül az átigazolási díjból... Csak ittaz oktató-nevelő ország kaphatna díjat. Biztosan találhatnának még millió más megoldást.
Csak ők nem erre akarnak. Hanem arra, hogy ellenséges kultúrájú bevándorlók tízmillióit hozzák be Európába a nemzetállamok felszámolása céljából, az Európai Egybesült Államok kierőszakolása érdekében.

Hohó60 2017.11.17. 14:55:48

@jaap:

Itt a szándék a lényeg. Nem is akarják megállítani a migrációt. Hiszen rengeteget dolgoztak azon, hogy a lehető legtöbb idegen, sőt gyakran ellenséges kultúrájú bevándorlót tudják behozni.

Hohó60 2017.11.17. 15:02:44

Ekkora elmebetegséget, hogy a magyarok két harmada eu megoldást akar...
Pesze, azt akar. Hogy Európába senki se akarjon több tízmillió migránst erőszakosan behozni.

Ja, a végére még azt kelkett volna odaírni, hogy a Soros-terv, amit tegnap megszavaztak, nem létezik...

Hohó60 2017.11.17. 15:16:46

@eßemfaßom meg áll:

Arról van szó, hogy menekültügyi szabályokat a bolsevisták visszaélésszerűen használják.
Például korábban szó volt róla, hogy kobozzák el az embercsempészek hajóit, hogy miután átrakták a Frontex-hajókra a migránsokat, legalább újabb fordulót ne tudjanak csinálni. De ugye, a cél éppen az volt, hogy tudjanak...
Szóval, kitalálták, hogy nem lehet elkobozni.
Más kérdés, hogy később átálltak gumicsónakra, ami magától is elsüllyedt, vagy a migránsok elsüllyesztették.

A menekülő átmehet a határon...
Ez arra vonatkozik helyesen értelmezve, amikor a kedves szomszéd törzs machete-vel üldözi, és lekaszabolja, ha a határnál megáll.
Nyilván nem érvényes pl. a magyar-szerb határra, ahol senki sem bántja őket.
Tudják ezt a bolsik is, de itt szándékosan a betű szerinti értelmezéshez, nem pedig a rendelkezés szelleméhez kötik magukat.

Mi meg hülyék vagyunk, és hagyjuk ezeket a terroristákat garázdálkodni.

Nagyorrú Barbi 2017.11.17. 15:18:24

@postumus mumus: Tetveském! Fogadj be a saját lakásodba 20-30 félanalfabéta mocskot. Aztán majd pár esztendő miután visszatérünk a kérdésre. Hazánk harcolt a középkorban az iszlám ellen. Aki ezeket a tetveket szívesen látja Árpád örökén,, az hazaáruló és kötelet érdemel! Te is! Sose nyugodj békében!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:18:54

@jaap:

"a Frontex az erősen függ attól, hogy tagországok épp mit adnak bele, mind emberben mind technikában."

Pontosan, azért írtam, hogy csak akarni kell.

"próbáld meg kitalálni mi is a Frontex. Segítek, nem parti őrség."

Hol is írtam, hogy az?

"az amerikai az egyik legjobb a világon mégis képtelenek megbirkózni a tengeri úton beáramló kábítószer mennyiséggel amit éppenséggel kis hajókon és csónakokon csempésznek be az USA-ba."

Az ugye megvan, hogy egy rakomány illegális bevándorló kicsit könnyebben felismerhető, mint egy rakomány kábítószer? Amíg ezzel sem vagy tisztában, addig talán inkább egy óvodában oszd az észt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:21:09

@Hohó60:

"ellenséges kultúrájú bevándorlók tízmillióit hozzák be Európába a nemzetállamok felszámolása céljából, az Európai Egybesült Államok kierőszakolása érdekében."

Pontosan erről van szó, hívják azt Soros- vagy Kalergi-tervnek, esetleg felső határ nélküli menekültkvótának.

Nagyorrú Barbi 2017.11.17. 15:21:59

Orbán nem minket magyarokat szivat, hanem titeket, ti tróger, idegenszívű tetvek!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:23:48

@chrisred:

Köszönöm a kijavítást, valóban erre gondoltam.

Csak hát a határvédelemnek nem szabadna kimerülni e abban, hogy a szándékosan veszélybe került "menekülteket" kimentik és Olaszországba viszik. Ez nem határvédelem, nem is a tengerjogi egyezmények alapján történő segtségnyújtás, hanem intézményes embercsempészet - még akkor is, ha a Frontex hajói végzik.

morph on deer 2017.11.17. 16:33:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“... hívják azt Soros- vagy Kalergi-tervnek, esetleg felső határ nélküli menekültkvótának.“

Na most akkor minek is hívják?

Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél, - sőt, erről küldőtt kérdőivet, - lehet, hogy ő sem tudja jól?

Ráadásul én neked még mindig jobban hiszek mint orbánnak, - mea culpa - akkor most viktorka már megint félrevezeti az ország népét..?

Mondjuk nem ez lenne az első eset...
Akkor most mind a három terv létezik, az ugyanolyan, csak különbözőképpen hívják, vagy egyik ilyen, másik olyan, vagy akkor most mi is van?

Just asking...

Cycmen 2017.11.17. 16:33:21

@ostvan1: Még mindig nem válaszoltál arra, hogy TE (ÖN) személyesen hajlandó lenne-e fegyvertelen gyereket (nőt, férfit) szemtől-szembe lelőni.

Ez így elég aljas formában feltett kérdés, mert igazából nem lelövésről folyik itt a szó, hanem visszatartásról, elfogásról! A helyzet nem kívánja meg a fegyverhasználatot. Ellenben hogy a fiktív nézőpontot is érintsük, a röszkei balhénál, ha sikerül áttörniük és a tömegoszlatási eljárások nem működnek, én személyesen IS használtam volna fegyvert a törvényes feltételek mellett!
Azért még nem a szar húzza le a vécét hogy egy határátkelő megtámadóit a vendégszeretet szabályai szerint kell fogadni!

Alick 2017.11.17. 16:45:40

@postumus mumus: "...a következő életében egy elmaradott ország pöcegödrébe születik, étlen- szomjan a saját szarában fetreng, mert nincs közmű, és egy szál alsogatyában nyakig sárosan aknagránatok elől menekül hazájából."

Ha ilyen menekült lennék, hasonló éghajlaton keresnék egy békésebb országot, ahol tudnék gazdálkodni és nem egy másik kontinens nagyvárosi gettójában páriaként vagy drogdílerként szeretném végezni az életemet.
Nemcsak Tomóceusz Katatiki és Gyugyu végletei léteznek...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.17. 17:24:08

Az EP nagyjából azt a törvényt fogadta el, hogy felső korlát nélkül szétosztjuk a migránsokat, és sehol nem védekezünk.

Tekintve hogy az elkövetkezendő évekbe 4-5 milliárd ember fog érkezni a globális felmelegedés, és vízhiány miatt Afrikából, ez a lehető legnagyobb felelőtlenég Európa polgáraival szemben.

ostvan1 2017.11.17. 18:05:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Szerinted hány magyar orvos, ápolónő, mérnök, kőműves és egyéb iparos marad itthon azért, mert a migráncsok elveszik a munkahelyüket?"
Jelenleg az EU-n kívüli bevándorlók miatt nem nőnek a bérek Németországban. Ám, ha nem lenne olcsó munkaerő, akkor bérnövekménnyel csábítana a német gazdaság akárhonnan, tehát tőlünk is szakembereket.

chrisred 2017.11.17. 18:08:32

@morph on deer: Az elsődleges szempont nem a neve, hanem az, hogy létezik-e, és hogy milyen hatással van az életemre, és azokéra, akik közel állnak hozzám. Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig.
Míg ha Orbán tervnek nevezik vagy sem azt, hogy a magyar emberekből orosz gyarmati sorban élő, vagyon és földbirtok nélküli rabszolgakulikat csinálnak, azt kell mondanom, hogy a létezése esetén sokkal aktuálisabb probléma. Ugyanis a történelmi tapasztalok mutatják, hogy ez e

chrisred 2017.11.17. 18:09:07

@chrisred: egy szűk évtized alatt lebonyolítható.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:11:53

@morph on deer:

"Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél,"

Erről ne engem kérdezz, hanem Orbánt. Mondtam már, hogy nem én vagyok Orbán?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:14:01

@morph on deer:

"Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél"

Nem tudtad, hogy Orbán neve is tulajdonnév, nem csak Sorosé, ezért nagy kezdőbetűvel írandó?

Just asking...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:17:26

@ostvan1:

"Németországban. Ám, ha nem lenne olcsó munkaerő, akkor bérnövekménnyel csábítana a német gazdaság akárhonnan, tehát tőlünk is szakembereket."

Olyan sok "menekült" állt volna munkába? A hírek nem erről szólnak, hogy finoman fogalmazzak. Erősen kétlem. A bérek inkább azért nem nőnek, mert kell a sok-sok pénz a migránsok eltartására, ezért szorul az adóprés.

chrisred 2017.11.17. 18:28:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A németországi példátlanul magas adókra gondolsz?

nyerafidesz 2017.11.17. 18:36:13

@Brix: Teljesen egyetértek. A minap nyilatkozta a NATO egyik vezető tisztségviselője, hogy hamarosan 60.000.000 afrikai fog Európa felé indulni. Szerény véleményem az, hogy Európa vagy drasztikusan beleáll az ügybe, vagy pár évtized múlva már azért is bocsánatot kérünk, hogy élünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:38:15

@chrisred:

"ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig."

Ennek fuss neki még egyszer.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:41:12

@Sándor Tury:

Szerinted miért fogadták el az EU rassenschänderei a felső határ nélküli menekültkvótát? Ez már bizony a 60+ millióra való felkészülés.

chrisred 2017.11.17. 18:56:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kik fogadtak el mit? Ennek fuss neki még egyszer!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:02:55

@chrisred:

Nem szükséges, megjelent a hírekben. Elfogadták a tervezetet, amit most már semmi nem ment meg a hivatalos elfogadástól és EU-törvénnyé emeléstől.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:05:16

@chrisred:

Persze te ettől még nekifuthatsz újból a szerinted több évszázadig tartó iszlamizálásnak. Alapfokú demográfiai ismeretek és alapfokú számtan kell hozzá. Te ennél sokkal műveltebb és képzettebb vagy.

chrisred 2017.11.17. 19:08:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy jelentést fogadott el az Európai Parlament. Hogy ebből mi lesz, az Európai Tanácson múlik, tehát Orbánon is. Ha erre is rábólint, mint az ideiglenes kvótára, akkor még akár lehet is belőle valami.

chrisred 2017.11.17. 19:10:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem szükséges, tisztában vagyok a történelem korábbi betelepítési kísérleteivel, azok arányszámával, körülményeivel és eredményével.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:43:46

@chrisred:

"Ha erre is rábólint, mint az ideiglenes kvótára"

Jé, hát van/volt kvóta? Hát nem az volt a baloldali mantra, hogy nincs is kötelező kvóta?

felső határ nincs 2017.11.17. 19:45:01

a fidesz már rég megoldotta a migri problémát, ezért itthon nyugodtan mehetünk szilveszterezni a szabadba, anélkül, hogy egy falka néger seggberakna mielőtt jön az arab kamionos

megoldhatná az EU is a maga gondját a migrikkel, de ők szavazgatnak inkább

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:45:41

@chrisred:

Tényleg, a Római Birodalom bukása a legjobb példa, milyen igazad van!

chrisred 2017.11.17. 19:51:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lehet, ahogy te nem vagy Orbán, úgy én sem vagyok baloldali, semmiben nem befolyásolnak a mantráik.

felső határ nincs 2017.11.17. 19:57:04

@Sándor Tury: EGY darab segélyes sem éri meg az adózó pénzét, nem 1 millió. Meg a szapora fészekaljuk.

Minden társadalomban vannak szerencsétlenek akiket a többiek tartanak el, alapból is. A baloldal mindig is erre a rétegre épített inkább, nem csoda, hogy nekik érdekük minnél több illegális bevándorlót behozni. Kidobni már úgysem lehet, majd pár év múlva törvényesítik, és szavazhat.
A többség soha nem fog betenni a kasszába, csak kivenni, ergo ideális baloldali anyag.

A gond ezzel az, hogy nem fenntartható, és egy Hitler a vége az ilyesminek. Európa ma is le tudná napalmozni mind az 1 mrd afrikait, ha akarná, és a határait is meg tudná védeni, de egyelőre, bár egyre kevésbé, még a baloldali gondolatok uralkodnak Brüsszelben és a nyugati tagállamok többségében.

A migráció, a kvóta önmagában nem gond, sőt jó. Ausztráliában, USAban, Kanadában abszolút pluszt hoz az országokba. Az ördög itt is a részletekben van, ami a baloldalnak jó, az ritkán jó a dolgozó embereknek...

felső határ nincs 2017.11.17. 20:00:14

A németek többet költenek egy évben migrire, mint egészségügyre és ezzel már tele van a faszuk rendesen.

És akkor ebben a bünözés meg a bünüldözés ktge meg a demográdiai társadalmi következmények még nincsenek is benne. Meg Erdogan járandósága se a migrik feltartásáért.

Brix 2017.11.17. 20:09:56

@chrisred: " Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig " Ne gondold! A másik 2 millió minden évben bejön legálisan , és itt ragad az EU-ban, csak Afrikából 8 millióra teszik az illegálisan itt élők számát...
A nyugati nagyvárosokban már lassan több lesz a bevándorló gyökerű ember, mint az őslakos... Az iskolákban minden harmadik gyerek bevándorló szülőktől származik. Az afrikainak közel-keletinek itt már "csak" 3-4-5 gyereke születik, otthon meg akár 8...de még mindig túlszaporodja a helybelit...
A lényeg: a külső migráció exponenciálisan emelkedik az EU-ba. Afrikában nincs vége a demogrfiai boomnak... Csak Nigériában 500 millió körül lehet a lakosság 2050-re , de a többi afrikai ország is ugyanaz..
Szerintem csak egy út van a helyzet megoldására: drasztikusoan lezárni a határokat, megváltoztatni a menekültjogi törvényeket, és minden eszközzel megoldani a kitoloncolásokat. Az EU a világ egyik leggazdagabb területe, nem igaz, hogy nem tudja lefenyíteni ezeket a csóró országokat, hogy fogadják vissza a gazdasági migránsokat és akadályozzák a népvándorlást
Mindenre van eszköz, a népvándorlás megállítására is. Egyetlen akadály van csak: a kriptomarxista-liberális, altruista, önsorsrontó, farizeus politika
A fő irány az lenne , hogy első az itt élő emberek joga/ érdeke, és nem a globális jogok, amelyek abszurd helyzeteket teremtenek....

Hohó60 2017.11.17. 20:10:19

@chrisred:

Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát...

A közelmúltban importált kb. 2 millió migráns egyrészt a családegyesítés, másrészt az európait drasztikusan meghaladó demográfiai ráta miatt 5 éven belül 10 millió lesz.
(A bolsevista gazemberek épp most szavazták meg a családegyesítések akadálymentesítését.)

És persze szó sincs itt évi 1 millióról, azt csak el akarták hitetni velünk.
Ezt már onnan is tudhatjuk, hogy az internácik célja a nemzetállamok megszüntetése. Ehhez pedig legalább 50 millió idegenre van szükség, amiből aztán majd lesz 200 millió.
Mivel a migránsok az internácikra szavaznak, így a terrort folyamatossá tudnák tenni.
Mindeközben pedig folyamatosan keveredne a társadalom, és kialakulna a Belső Párt által eltervezett öntudat nélküli, elbutított söpredék, amit könnyen tudnak uralni.

chrisred 2017.11.17. 20:14:28

@Hohó60: Bocsi, az évi egymilliót a nemzeti inzultációból vettem, de neked elhiszem, hogy az egész szemenszedett hazugság.

felső határ nincs 2017.11.17. 20:21:20

@Brix: 'Az EU a világ egyik leggazdagabb területe, nem igaz, hogy nem tudja lefenyíteni ezeket a csóró országokat, hogy fogadják vissza a gazdasági migránsokat és akadályozzák a népvándorlást'

Nemcsak az egyik leggazdagabb, hanem abból a szempontból konkrétan a leggazdagabb, hogy itt a legjobb csórónak lenni a világon.

100 illegális migriből 100 csóró lesz Európában /vannak pénzes meg képzett afrikaiak és arabok is de azok minek jönnének a bokrokon keresztül amikor minden ország sorban áll értük/, de nekik is jár majd ugyanaz a világbajnok szociális háló, ami az USAban, Ausztráliában, Kanadában még a dolgzó őshonos állampolgároknak sem magától értetődő.

Én is azt gondolom hogy Afrikát újra gyarmatosítani kell, hogy rend legyen, nem gyógyszert meg kaját kell osztani, hanem uralni kell őket, Kína meg is teszi majd ezt Európa most gyenge hozzá. De a határait azért megvédhetné.

Még mindig jobb akár a vízbe borítani a csónakjaikat, mint berendezkedni évtizedes/évszázados polgárháborús állapotokra a világ egyik legjobb helyén. Nekünk, európaiaknak biztosan.

Volt már ilyen népvándorlós kaotikus korszak, sötét középkornak hívták és legalább 400 évig tartott, nem élveznénk.

Brix 2017.11.17. 20:31:58

@felső határ nincs: A lényeg valóban a részletekben van, mert minden ország megválogatja , hogy lehetőleg olyan embereket engedjen be , akik kulturálisan beilleszthetők a társadalomba, vagy speciális szakképzettséggel rendelkeznek, vagy nagyon gazdagok...
Ha nincstelen, tanulatlan , kultúrálisan idegen embertömegeket fogadunk be nagy számban, az csak a katasztrófát hozza el...Legalább az alapértékeknek meg kellene egyezni, hogy legyen miről beszélni..
A közel-keleti és az afrikiai nem való az európai kultúrába , mert visszaél a túlzásokba eső emberjogi - és jóléti rendszerrel...Az Öböl-országokban semmi baj nincs velük, mert ott semmi joguk sincs, és azonnal repülnek , ha bármit csinálnak.. Vagy rosszabb esetben: kegyetlen megverés/börtön
Nem azt mondom hogy ez a járható út, de időszerű lenne már pl. felszámolni az anarchiát Calais-nál... Ehhez erőszak kell és megfélemlítés, más eszköz nincs...

telkoe 2017.11.17. 20:33:59

@felső határ nincs: Van erről egy egész jó kis cikk a NZZben,
www.nzz.ch/meinung/kommentare/die-fluechtlingskosten-sind-ein-deutsches-tabuthema-ld.1316333

A cikkben idezett számítás szerint a szociálturisták költsége évi 55Mrd EUR, ami kb a Közlekedési (27,91), Oktatási és Kutatási (17,65) és Család Ifjúságügyi és Idősügyi (9,52) minisztériumok költségvetésének összege.
Más számítás szerint, minden menekült az élete során kb 450 000 EUR ba kerül.

Így persze érthető, hogy a Angela néni nagylelkű meghívója után a németek szeretnének más országokra mennyit csak lehet rálőcsölni az egyre kellemetlenebbé váló vendégeikből.

Visceroid 2017.11.17. 20:43:05

"Európa nekiáll a menekültügynek"

Olyat nem lehetne, hogy én nekiállok tiltakozni Brüsszelben, hogy adjanak nekem teszemazt egymilliárd eurót, és megtárgyalják az én ügyemet, hogy akkor most ideadják a teljes összeget vagy csak a felét? Belőlem miért nem lehet "ügy"?

felső határ nincs 2017.11.17. 20:59:37

@Brix: Én ezt szimpla pénzügyi kérdésnek tekintem, mert nekem nincs bajom a kultúrális keveredéssel. Nagyvárosban élek, külföldön, van néger meg arab meg mesztic haverom, mindenki multiban dolgozik, több nyelven beszél, jól keres. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs több színes a nagyvárosok szemetében, mint fehér, mert de van.

A főnököm konkrétan egyiptomi, de UKben cseperedett, ott is született. Jó szakember, tud dolgozni, és értékes mint ember. Vallásról sosem témáztam vele, de túl komoly muszlim nem lehet mert nem tartja az imaidőt, és iszik.

Szóval az sem jó ha egy konzervatívabb közösségre, vagy egy városra vagy bárkire rá akarják tukmálni a multikultit, mert baszki ne. De a személyes tapasztalatom meg az hogy minden kultúrából ismerek rendes embereket, és olyan környezetben dolgozom, hogy naponta legalább 10 nációval kell érintkeznem...

Ok a csajom magyar de ez személyes preferencia, valakivel magyarul is akarok beszélgetni hogy ne felejtsem el, szép nyelv ez nagyon, és még mindig ebben vagyok a legjobb.

Hohó60 2017.11.17. 21:22:14

@chrisred:

Tudom.
A Fidesz sajnos nagyon gyenge, finomkodik a bolsevistákkal, nem mondja ki az igazat.
Erre jó példa, hogy emberiség elleni internáci terrormerénylet helyett csak Soros-tervről beszél.
Persze a kettő ugyanaz, de a Fidesz ezzel azt a képet kelti, hogy csak Soros az egyetlen ellensége az emberiségnek.
Pedig el kellene mondania, hogy Merkel, Juncker, Renzi, Timmermans, Schulz, és a többi internáci bűnöző nélkül Soros semmit sem tudna elérni.
Fel kellene vetnie, hogy az internáci főbűnösök tárgyalását Nürnbergben tartsák majd, hogy egyszer és mindenkorra rögzítve legyen: náci és internáci ugyanaz.

Exploiter 2017.11.17. 21:35:39

Pedig jó lett volna egy nyugodt, békés kontinensen leélni az életet.

Egyetlen egy dolog azért némileg érdekes lesz, ahogy most is naiv kis emberbarátokat kapnak el a vendégek egy kéretlen körre, a hippik hullanak majd el először.

Érdekes lesz végignézni a feministák, lmbgtqjrh aktivisták, szélső balosok kínlódását is, ahogy továbbra is a fehér férfit hibáztatják amiért Abdul ledobta őket a tetőről.
De azért jobb lett volna mindezt elkerülni és súlytalan hülyeségeken vitatkozni velük továbbra is.

felső határ nincs 2017.11.17. 21:41:11

@telkoe: Ennél annyival bonyolultabb azért a dolog, hogy amit ugye a német adófizető a migrinek kifizet annak a nagy része azért az országban marad.

Tehát a pénz nem tünik el csak gazdát cserél.

Persze új érték nem teremtődik, és motiváció, szaktudás nélkül sajnos ez elképzelhetetlen. Ráadásul az őshonos német annyival kevesebbet fogyaszthat.

És ugye van a magánérdek, az állami pénz nagyon nagy részét Németországban mindenféle civil szervezet osztja szét, akik ugye legutoljára a migrinek fizetnek, először a saját fizetésük, ktgtérítésük és mutyijuk jön le a keretből, tehát ez a réteg egzisztenciálisan érdekelt az örökké tartó migri-szituban.

anyadmajma 2017.11.17. 22:04:07

@Hohó60: na, te hazaáruló bolsevik geci, pont hogy te vagy bolsevik:)

Hejes sírás 2017.11.17. 22:08:20

Nettó hazugság. Blogírónknak elkelne egy helyesírási szabályzat. Szivatja...

kerkov 2017.11.17. 23:34:41

Van nagyon sok liberális ismerősöm, akik külföldön élnek támogatják a bevándorlást, DE a gyereket nem iratják be olyan iskolába, ahol migránsok tanulnak. Ez a kétszínűség teteje. Javaslom nekik, amit főztek egyék meg, de köszönöm én nem kérek belőle.

zenitó 2017.11.18. 01:47:27

@ostvan1: Mit lehet ere válaszolni? Ezek szerint fiatal vagy még és nem voltál sorkatona. Képzeld el,hogy 30 éve megkaptuk a kiképzést, oszt' védtük a határt. Tűzparanccsal. Szép is lett volna,ha annak idején csak úgy kolbászolhatott volna ott a csőcselék. Kimondani is félve merem,de aknák is voltak. Robbanni szoktak rálépéskor. Akár kisgyerek alatt is. Ezért is nem próbálkozott átjutni rajta szinte senki.

zsu80 2017.11.18. 02:18:45

@morph on deer: Nem csak Orbán beszél folyton Sorosról. Ha a magyaron kívül más nyelveket is tanulnál. mondjuk legalább egy újlatint, követhetnéd az olasz híreket, ahol Sorost okolják a Földközi - tengeri invázióért, úgy az írott sajtóban mint minap a rádióban üvöltve sorosozott az egyik műsorvezető. Bizonyára őket is Orbán biztatta erre, ugye? Az nem fér bele a korlátolt fejekbe, hogy valami valóságalapja is legyen a dolognak és országunktól függetlenül jöttek rá?

zenitó 2017.11.18. 02:18:53

Pedig milyen egyszerűen és demokratikusan lehetne ezt a helyzetet kezelni az Unióban. Csupán egy népszavazást kellene tartani arról, hogy " Akarja e Ön, hogy az Unió befogadjon más földrészről származó menekülteket? Mindjárt kiderülne mekkora a valós támogatottsága ennek az öngyilkos politikának. Sokan ezt az egészet félreértelmezve vagy tudatosan félrevezetve "menekülteznek", miközben ez kőkemény honfoglalás. Kell az élettér,igen az ÉLETTÉR a túlszaporodott iszlám hódítóknak.

morph on deer 2017.11.18. 03:52:57

@zsu80:
“...Sorost okolják a Földközi - tengeri invázióért,”

Nem mondod..!
Én meg azt hittem még a minap is, hogy most már teljesen biztos, hogy Soros egy lovasrohammal akarja elfoglalni az országot, mivel orbán éppen lovashadsereg felállításán minkálkodik!

Ha meg mégis hajóval jön, akkor Zotmund fia, Kund lenne a megoldás, - egyszer már bevált!

Komoly(abb)ra fordítva a szót: a nyelvtudás önmagában nem elég, ahhoz a hiradást is kéne nézni/hallgatni!

(Pár hete ellöltözött a RAI1 a szokott helyéről, és azóta még nem hangoltam át a vevőt, valószínűleg ezért nem értesültem eme fejleményről,)

Azt azért biztosan tudom, hogy az olaszoknál nincsenek hibbant plakátok sorossal, továbbá azt is hogy az olaszok igenis teszik a dolgukat és próbálnak segíteni boldog-boldogtalannak.
Ez aannál inkább is becsülendő, mivel az orbán nevű sötét tapló, aki ezen túl még magyar miniszterelnök is, kerek perec megtagadta a segítséget az olaszoktól.

Hogy ott is óbégat valaki, és teli torokból sorosozik?
Orbán fertőző, az orbanizmus is!
Pár éve már úgy aposztrofálta az egyik idegenbe (szabadult) szakadt hazánkfia, hogy “orbán - the Carpathian carcinogen..”- és nem révedett!

Ideje kenne elkezdeni egy cmxxassívv Xxxx

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:42:21

@felső határ nincs:

"az állami pénz nagyon nagy részét Németországban mindenféle civil szervezet osztja szét ... tehát ez a réteg egzisztenciálisan érdekelt az örökké tartó migri-szituban."

Ne feledkezz meg az ügyvédekről, ők az illegális bevándorlás legnagyobb haszonélvezői. Rajtuk keresztül támadják meg százezerszám az elutasító határozatokat (menedék, családegyesítés), később ők perelnek ki az államtól röbb segélyt, majd jönnek az állítólagos diszkriminációval és a vallásszabadsággaé kapcsolatos perek. Aranybánya az ügyvédeknek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:44:41

@zsu80:

"Az nem fér bele a korlátolt fejekbe, hogy valami valóságalapja is legyen a dolognak és országunktól függetlenül jöttek rá?"

Őket is Orbán és Putyin fizeti.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:45:47

@zenitó:

"Kell az élettér,igen az ÉLETTÉR a túlszaporodott iszlám hódítóknak."

Aki le meri írni az élettér (Lebensraum) szót, az mocskos náci.

Exploiter 2017.11.18. 08:46:50

@morph on deer:

Az olaszoknál plakátok valóban nincsenek. Rómában egyet se láttam.
Tudod, mit láttam helyette? Katonai csapatszállítókat, gépfegyveres embereket minden nevezetességnél, minden sarkon, metróállomáson. Fémdetektoros kapukat nem csak a vatikánban, hanem még kisebb templomokban is.
Biztosan megéri ez a marhaság.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:52:18

Az EU hatalmasai szmében vörös posztó a népszavazás, hiszen még kiderülhet, hogy a nép mást akar, mint ők.

horvathviteztamas 2017.11.18. 09:02:23

Mindenki maradjon ott ahol van,,,Viktor is...arabok is...

Hohó60 2017.11.18. 09:10:09

@anyadmajma:

Mi van gyökér, az erózió lemosta rólad a földet, és napvilágra kerültél a mozgalmi illegalitásból? Anyukáddal is így szoktál beszélni? Mosd ki a szádat, mielőtt mskogni kezdesz. Barom.

Hohó60 2017.11.18. 09:19:57

@morph on deer:

Milyen segítséget tagadott meg Orbán?
A gazember Renzi százezer számra importálta a migránsokat, esze ágában sem volt megakadályozni. Mit kellett volna Orbánnak segíteni? Hogy ide hozza azokat, akiket az olasz bolsevik beerőltetett Európába? Aztán már mi a bánatért is?

Orbán számos országnak segített az illegális bevándorlás megakadályozásában, például Olaszország is megfogadhatta volna a tanácsait. Mert az illegális bevándorlást nem kezelni kell, hanem megakadályozni.

2017.11.18. 09:29:13

"akiknek ez szimpla felelőtlen és uszító kampány, a fideszesek, nemmel szavaztak."

Menjetek ti a büdös picsába.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.18. 09:46:55

Azért valahol megdöbbentő, hogy hónapokon keresztül szajkózzátok hogy nincs is kvóta, majd azt, hogy nincs is Soros -Terv.

Majd mikor az EP megszavazza a Soros-Terv betűje szerint a KORLÁTLAN, felső határ nélküli kvótát, akkor meg Európáztok !

Rohadt hazaáruló minden ballib migránsseggnyaló.

Exploiter 2017.11.18. 10:19:14

Végül is nincs kvóta valóban, az ugyanis adott számot jelentene. És hány százalékot kapunk? Arányosan 2-t?
Az évi 20000, családegyesítéssel 100000? Vagy ha netalán tényleg 10szer ennyien jönnek, akkor 1 misi?
Kapnak olyan segélyt majd, mint a németeknél? Lehetek én is szír menekült?
Vagy szegények kénytelenek lesznek annyiból élni, mint a nyugdíjasok?
Ki mondja meg nekik?
Annyi itt a kérdés, szerencse, hogy az eunak vegre van megoldása.

Alick 2017.11.18. 10:28:52

@Hohó60: Kifelé Orbán puha és simulékony, Merkel megérdemelt volna egy verbális kokit a kétszínűsége miatt, hogy egyrészt nagy csinnadrattával hirdette minden menekült befogadását, ugyanakkor Mengele módjára kiválogatja a hasznot hajtóakat, másrészt Törökországgal alkudozik, hogy akár fegyverrel is tartsák vissza a többit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 10:58:15

@Alick:

Köszönöm a linket, megvan e-pubban.

Érdemes még elolvasni ezt is:

Udo Ulfkotte: SOS Abendland: Die schleichende Islamisierung Europas

Kb.: SOS Nyugat: Európa lopakodó iszlamizálása

Sajnos csak PDF, de legalább gyári. Nem tudom, mi a magyar címe, vagy egyáltalán megjelent-e magyarul. Genesysről letölthető.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.19. 09:51:08

index.hu/kulfold/2017/11/18/csonakkal_akartak_bejonni_az_orszagba_a_menekultek/

"Jogellenesen próbált meg 10 menekült egy gumicsónakban Magyarországra bejutni Csongrád megyében - közölte a rendőrség. A rendőrök feltartóztatták, és az ideiglenes biztonsági határzárhoz kísérték őket.
A Szegedi Határrendészeti Kirendeltség járőrei november 18-án, este 9 óra előtt tartóztatták fel a határsértőket Röszke külterületén. A menekültek a település közelében található holtágon, egy motoros gumicsónakban próbálták átlépni az államhatárt. A csoport tagjai magukat szomáliai és iraki állampolgárnak vallották, de sem személyazonosságukat, sem magyarországi tartózkodásuk jogszerűségét nem tudták igazolni."

Magyarul eldobálták az útlevelüket és minden egyéb papírjukat.

Szegények természetesen azt hitték, hogy a határátkelőhely, ahol legálisan beléphetnének az országba. valahol a holtág vizén van.

chrisred 2017.11.19. 13:35:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Magyarul eldobálták az útlevelüket és minden egyéb papírjukat."

Már ha egyáltalán volt nekik.

A menekült kifejezés használata nem indokolt a cikkben, ha a tartózkodásuk jogszerűségét nem tudták igazolni, akkor értelemszerűen azt sem, hogy benyújtottak menedékkérelmet korábban.

"Szegények természetesen azt hitték, hogy a határátkelőhely, ahol legálisan beléphetnének az országba. valahol a holtág vizén van."

Kábé annyira, mint hogy M. Richárd azt hitte, hogy 120 km/h a megengedett sebesség a Dózsa György úton, vagy Kerényi azt, hogy a színházi munkakapcsolat elfogadott formája vállfával elverni a színészek fenekét. :)

telkoe 2017.11.20. 15:20:21

@felső határ nincs: Ennél annyival bonyolultabb azért a dolog, hogy amit ugye a német adófizető a migrinek kifizet annak a nagy része azért az országban marad.
Ugyanúgy az országban marad(na) ha Közlekedésre, Oktatásra vagy Családügyre fordítanák. Sőt még talán több hasznot hajtana az adófizetőknek, mintha arra fordítjá hogy improduktív generációkat importáljanak a szociális ellátórendszerbe.

Tehát a pénz nem tünik el csak gazdát cserél.
Igy van. Csak éppen annak nincs belőle haszna, aki megkereste. Rosszabb esetben még rosszul is jár a növekvő bűnözés és csökkenő oktatási és szociális kiadások miatt.

Persze új érték nem teremtődik, és motiváció, szaktudás nélkül sajnos ez elképzelhetetlen. Ráadásul az őshonos német annyival kevesebbet fogyaszthat.

Az őshonos német évekig hallgatta, hogy erre nincs, arra nincs pénz (nyugdíj, közlekedés, zsúfolt egyetemek, lakáshiány, stb stb). Erre most hirtelen kiderül, hogy mégiscsak van pénz, csak azt a kormány az állampolgárok helyett a frissen becsődülő szociálturistákra szeretné küldeni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.20. 15:45:39

@telkoe:

"a frissen becsődülő szociálturistákra szeretné küldeni."

Még ha csak szociálTURISTÁK lennének, mert a turista előbb-utóbb, de inkább előbb hazamegy. Ezek viszont egész életükre, sőt a számos utódjuk és azok utódainak stb. életére akar berendezkedni.

GyMasa 2017.11.21. 15:57:12

Itt egy nagyszeru szemlelteto video arrol, hogy mekkora ertelme van a migracionak, illetve, hogy milyen mertekben "oldja meg" a problemakat...
www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.21. 16:42:27

@GyMasa:

Nagyon szemléletes és logikus, két számtani alapművelet ismeretében (szorzás és osztás nem is kell) megérthető.

Persze ugyanez érvényes az európai migrációs helyzetre is. Plusz én is azt pofázom jó ideje, de természetesen a migrisimogatók befogják a fülüket, hogy a képzett migrik befogadásával Európa lényegében agyelszívást folytat azokból az országokból, amelyeknek a legnagyobb szükségük lenne arra, hogy ezek az emberek otthon építsék fel /újra a hazájukat.

GyMasa 2017.11.21. 17:24:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Eleg nagy kar, hogy a "kepzett migrik" nem a legszgnifikansabb csoportja az europaba aramlo tomegnek.
Egesz pontosan egy sincs kozottuk, hiszen egy orvos/mernok hivatalos uton is bevandorolhat kockazatmentesen Europaba...

chrisred 2017.11.22. 08:47:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez szép és nemes gondolat, de jelenleg azokban az országokban, akinek valamilyen hatalma van, nem azzal foglalkozik, hogy bármit is építsen, egyelőre rombolnak folyamatosan. Ezzel az erővel mondhatni, hogy az 56-os menekültek is cserbenhagyták az országot, és nem vettek részt a szocializmus építésében. Ilyenkor az ember nem tehet mást, meg kell várni, amíg abbahagyják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 09:03:22

@chrisred:

"Ezzel az erővel mondhatni, hogy az 56-os menekültek..."

Igen, ez így van. legalábbis azok esetében, akik nem az életüket féltve menekültek Nyugatra.

Valamelyest persze árnyalja a dolgot, hogy nálunk a Szovjetunió befolyása miatt semmi kilátás nem volt a cocista diktatúra bukására, míg a mostani migrik többségükben nem diktatúrákból jönnek, hanem olyan országokból, amelyeket a vallási vagy törzsi ellentéteik tettek tönkre és taszítottak polgárháborúba. Nem egy külső hatalom nyomja el őket, nem annak hatása okozza a polgárháborúikat, hanem a saját hülyeségük és fanatizmusuk.

De az egyes embernek nyilván ugyanúgy nincs befolyása a történésekre, ahogy nálunk sem volt, így lényegében egyetértek veled.

chrisred 2017.11.22. 11:35:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre, ahogy a kisebbik Bush terror elleni háborújának iraki vagy afganisztáni következményei is egy nagyhatalom befolyására vezethető vissza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 12:57:11

@chrisred:

"A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre"

Terelsz, nem tudom, miért. Általában színvonalasabban szoktál vitázni. Nem a válságuk, hanem a bukásukat követő pogárháborúk okairól volt szó. Azok pedig végig fennálltak, csak a diktatúra elnyomta őket. Aztán ahogy a diktatúrát az USA megföntötte, elszabadultak a vallási és törzsi eredetű indulatok.

chrisred 2017.11.22. 13:54:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, csak szokás szerint a tiédtől eltérő értelmezést kapásból elutasítod. Mindenesetre azzal, hogy az Aszad diktatúrát is bukottnak nevezed, lényegében érted, miről van szó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 17:21:10

@chrisred:

"...kapásból elutasítod"

A terelésedet utasítom el.

"Mindenesetre azzal, hogy..."

Nem nevezem annak. De hogy kevesebb lehetőséged legyen félreérteni, amit félre akarsz érteni, angolul írom:

It"s the reasons of the civil wars to follow their fall rather than those of their crisis I'm talking about.

Ám még így sem igazoltad az álláspontodat.

GyMasa 2017.11.23. 00:48:42

@chrisred:
... A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre,...
Pedig, tulajdonképpen az egész közel keleti szarakodás a szunniták és a siiták ellentétén alapul, megspékelve azzal, hogy számukra a cél nem egy közös win-win helyzet elérése, hanem a másik teljes elpusztítása.
...ahogy a kisebbik Bush terror elleni háborújának iraki vagy afganisztáni következményei is egy nagyhatalom befolyására vezethető vissza...
Kevered a dolgokat.
Az arab terrorizmus nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének.
És, nem 9/11 uán alakult ki, hanem a háború után folyamatosan.

chrisred 2017.11.23. 09:27:31

@GyMasa: Tévedés: A két említett béketáboros rezsim tipikus hidegháborús képződmény volt, a szuperhatalmak erőviszonyai mentén jött létre, és az értelmét is a szovjet rendszer összeomlásakor vesztette el. Azóta csupán az olajexport tartotta a víz felszínén a nem létező társadalmi egységű diktatúrákat, majd az olajár bezuhanása ki is végezte azokat.

"Az arab terrorizmus nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének."

Ugyanezt mondtam, hol vesztetted el a fonalat? Talán mert nem tettem idézőjelbe a kreténebbik Bush háborújának jelzőjét? Tessék: 'a kisebbik Bush "terror elleni" háborúja'. Sőt, továbbviszem az állításodat: A szunnita-siíta társadalmi ellentét a térségben nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének. A XX. közepén ezek a vallási ellentétek lényegében semmilyen hatást nem gyakoroltak az ott élő emberek életére, amíg a nagyhatalmak a vallási fundamentalisták támogatásával olajat nem öntöttek a parázsra.

chrisred 2017.11.23. 09:29:18

@chrisred: Bocsánat, természetesen a hidegháború nem a nyugati nagyhatalmak között zajlott, ezért a mondat természetesen így szól: "A szunnita-siíta társadalmi ellentét a térségben nem oka, hanem következménye a nagyhatalmak tevékenységének".

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 09:59:39

@chrisred:

"A XX. közepén ezek a vallási ellentétek lényegében semmilyen hatást nem gyakoroltak az ott élő emberek életére"

Erre szívesen olvasnék tőled valami bizonyítékot. Akkoriban a kelet-nyugati hidegháború uralta a sajtót, ezért nem lehet, hogy csak háttérbe szorultak ezek a vallási ellentétek?

"amíg a nagyhatalmak a vallási fundamentalisták támogatásával olajat nem öntöttek a parázsra."

Az olaj és az abból származő bevételek birtoklása miatti harc azért picit biztos hozzájárult ehhez, nem? Nem lehet, hogy a nyugati beavatkozás nem előidézte, hanem max. erősítette az eleve meglévő ellentéteket?

A parázsra öntött olaj nem szítja, hanem kioltja a parazsat.

OK, tudom, mindenért a fehér ember a hibás, ezért is kell az afrikai bevándorlókkal eltüntetni a fehér embert Európából.

chrisred 2017.11.23. 11:56:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én is csak annyit írtam, hogy ezek az ellentétek a háttérbe szorultak, más, világi jellegű témák uralták a közéletet.. Főleg azokban az országokban, ahol az európai jellegű társadalom kezdett kibontakozni.

"Az olaj és az abból származő bevételek birtoklása miatti harc azért picit biztos hozzájárult ehhez, nem?"

Ez volt a nyugati és keleti nagyhatalmak beavatkozásának oka, enélkül a Közel-Kelet nem vált volna elsőszámú hadszíntérré.

Ezek szerint soha nem sütöttél szalonnát tábortűznél.

GyMasa 2017.11.23. 16:44:43

@chrisred:
Már a két ág kialakulása is gyűlölködő légkörben történt meg, a Mohamed halála utáni egy-két évtizedben.
Szóval, az alapok megvoltak mindvégig ezügyben.
Annyira tehát nem volt nehéz dolguk a nyugatiaknak.
És, én abban sem vagyok biztos, hogy ma békésen élnénak egymás mellet, ha semmiféle beavatkozás nem lett volna...

chrisred 2017.11.23. 17:04:32

@GyMasa: Ez mondjuk ugyanúgy elmondható a katolicizmus és a protestantizmus kettéválásáról is. Nem állítottam, hogy a nagyhatalmaknak nagyon nehéz dolguk volt, csak kicsit meg kellett támogatniuk a fanatikus deviánsokat, De ezen a téren Hitler se ütközött nehézségekbe Németországban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 17:11:55

@chrisred:

"Ez volt a nyugati és keleti nagyhatalmak beavatkozásának oka"

Az olajbevételek miatt nyugati beavatklozás nélkül is egymásnak estek volna.

Na meg az arab/iszlám terrorizmus sem írható kizárólag a nyugati hatalmak számlájára. Nekem úgy rémlik, mintha ENSZ-határozattal létrehoztak volna ott egy Izrael nevű államot, melynek elpusztítása kezdettől fogva az arab/iszlám államok legfőbb célja volt. München rémlik?

"Am 14. Mai 1948 zogen sich die letzten britischen Streitkräfte aus Palästina zurück und David Ben Gurion verlas die israelische Unabhängigkeitserklärung. Noch in der Gründungsnacht erklärten Ägypten, Saudi-Arabien, Jordanien, Libanon, Irak und Syrien dem jungen Staat den Krieg."

de.wikipedia.org/wiki/Geschichte_des_Staates_Israel#Staatsgr.C3.BCndung

Azaz még Izrael állam kikiáltásának éjszakáján hadat üzentek neki, nyilván a nyugati hatalmak mesterkedésének következményeként.

GyMasa 2017.11.23. 21:27:18

@chrisred:
És, ma hány katolikus/református terroristáról tudsz?
Hány terrortámadás köthető hozzájuk?

chrisred 2017.11.24. 08:25:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mert amúgy szerinted ki hozta létre Izraelt, ha nem az ENSZ BT állandó tagjai, azaz a nagyhatalmak?

chrisred 2017.11.24. 08:28:22

@GyMasa: Vagyis belátod, hogy igazam volt, és a néhány száz évvel korábbi vallási szétválás és a jelenlegi helyzet között semmi összefüggés nincs?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 13:19:02

@chrisred:

Mert amúgy a holokauszt után lett volna más választásuk? Aztán meg Palesztinát is létrehozták, nem? Kik miatt is nem alakult meg ténylegesen a palesztin állam?

Bár nem hiszem, hoghy ebbe érdemes belemenni, örök viták forrása.

GyMasa 2017.11.24. 13:39:17

@chrisred:
VALAMI köze csak lehet a dologhoz, meg mondjuk még annak is, hogy az iszlám egy intoleráns, agresszív vallás, ami még a saját vallási ágaival kapcsolatban is a teljes megsemmisíítést tekinti győzelemnek.
Ráadásul, a világ összes terroráldozatai közül messze az arabok vannak túlsúlyban.
Mert, amíg történik egy-egy terrortámadás Európában, vagy az USA-ban, addig az arab világban naponta százával halnak meg az emberek terrorakciókban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 16:01:19

index.hu/kulfold/2017/11/24/egyiptom_mecset_tamadas/

"Legalább 200 ember meghalt, amikor fegyveresek támadást intéztek egy mecset ellen az egyiptomi Sínai-félszigeten, Bir al-Abed városánál. A bombákkal és fegyverekkel elkövetett támadásban további 125 ember megsebesült, de az áldozatok száma tovább növekedhet, mivel kora délután még csak 54 halottról lehetett tudni. Ez az egyiptomi civilek ellen valaha végrehajtott legvéresebb merénylet."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 18:28:12

Apró adalék a véleménynyilvánítási szabadság liberális gyakorlatához. Épp az előbb bannoltak a Reflektor blogról, amiért Bakács LOPakodó Tibor írásához oda mertem kommentelni, hogy újra itt a szalámitolvaj.

Még szerencse, hogy a liberráltak az internetet nem tudják cenzúrázni, így a neten fellelhetők a Bakács LOPakodó Tibor szalámi- és sajtlopásával kapcsolatos anyagok.

chrisred 2017.11.25. 08:43:05

@GyMasa: Szerencsére Európában a hidegháború vége óta nagyot zuhant a terrorcselekmények száma, de ez újból azt igazolja, amit írtam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 09:12:43

@chrisred:

Én inkább azt látom, hogy az utóbbi másfél-két évben határozottan nőtt Európában a terrorcselekmények száma. És szinte kizárólag muzulmánok az elkövetők.

chrisred 2017.11.25. 10:22:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tévedés, az utóbbi években a merénylők és a merényletben elhunytak döntő többsége orosz vagy ukrán volt Európában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 11:33:45

@chrisred:

Ez a megállapításod nem áll ellentétben azzal, hogy Európában az utóbbi másfél-két évben drasztikusan megnőtt az iszlám terorrizmus.

msfifa2 2017.12.04. 21:48:13

"OK, tudom, mindenért a fehér ember a hibás, ezért is kell az afrikai bevándorlókkal eltüntetni a fehér embert Európából."

Szerintem ebbe túl sokat látsz bele. Nem a "fehér ember" a hibás ebben a kérdésben, hanem nagyon sok szempontból az USA kormányzata, ami a dolgokat elbaszta. Nem is kicsit.

zsu80 2017.12.09. 00:12:39

@morph on deer: Nem ártana kezeltetni magad. Remélem a te betegséged nem fertőző :)) Amúgy gratulálok ha olyan afrikai látványt akarsz itthonra, mint ami Olaszország néhány városában fogad, hogy az utcán sétálva csak négereket látsz. Ja, néhány arabot is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.09. 08:31:28

@zsu80:

Na és mi bajod neked azzal, ha 50-60 év múlva Magyarországon a magyar, Európában a fehér ember kisebbségbe kerül vagy akár el is tűnik, és szorgos néger és arab emberek szántanak-vetnek ill. dolgoznak, tanulnak, termelnek, kutatnak, oktatnak, miközben a világbékéről és a toleranciáról, a nők és a homoszexuálisok egyenjogúságáról, szeretetről, vallásszabadságról és demokráciáról dalolnak és tenyerükön hordozzák a pár megmaradt keresztényt?
süti beállítások módosítása