Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Európa nekiáll a menekültügynek - Orbán tovább szívatja a magyarokat

2017. november 16. - Európa Kávézó

Fontos nap a mai. Az Európai Parlament ma nagy többséggel, a jobb- és baloldali frakciók közötti egyetértéssel elfogadta az új közös európai menekültpolitikáról szóló javaslatot. Mindazok, akik szeretnék ezt a problémát megoldani, igennel szavaztak, akiknek ez szimpla felelőtlen és uszító kampány, a fideszesek, nemmel szavaztak.

unios_zaszlo_uj.jpg

A mai döntés szerint többé nem kizárólag a tagállamokra hárul a menekültügy megoldásának felelőssége. Ráadásul ezt az Unió pénzéből, az Unió irányítása mellett kell megoldani. Az EU ezzel nemcsak a menekültválság megoldása felé tett nagy lépést, hanem kényszerhelyzetbe hozta Orbánt. A magyar miniszterelnök úgy döntött, továbbra is a magyar adófizetőkkel fizetteti a gyűlöletkeltés számláját, ugyanis a menekültügy kezelésének elutasításával Magyarországra terhelik annak össze problémáját.

Orbán ezzel szembe megy a magyarok több, mint kétharmadával is. Az Eurobarométer közvéleménykutatása szerint a magyarok több mint kétharmada európai és nem tagállami megoldást szeretne menekültügyben. Erről szavazott meggyőző többséggel az Európai Parlament.

Orbán és a Fidesz megint szembement a magyarok akaratával, hogy folytathassa a nemlétező menekültek elleni háborút. Riogatás, hergelés. Ez Orbán politikája. Az Unió pedig nem kért ebből.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr6213286091

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Feldunai gyepű nászajándékba 2017.11.17. 13:40:17

I. István és Gizella érdekházassága drága mulatság volt Magyarországnak. Nem nagyon tanítják tankönyvekben, hogy mai több megyényi terület volt a nászajándék, ja meg a "kenőpénz" a későbbi államalakulatot megváltoztató puccshoz. Mesés rajzfilmes feld...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nagyorrú Barbi 2017.11.17. 15:18:24

@postumus mumus: Tetveském! Fogadj be a saját lakásodba 20-30 félanalfabéta mocskot. Aztán majd pár esztendő miután visszatérünk a kérdésre. Hazánk harcolt a középkorban az iszlám ellen. Aki ezeket a tetveket szívesen látja Árpád örökén,, az hazaáruló és kötelet érdemel! Te is! Sose nyugodj békében!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:18:54

@jaap:

"a Frontex az erősen függ attól, hogy tagországok épp mit adnak bele, mind emberben mind technikában."

Pontosan, azért írtam, hogy csak akarni kell.

"próbáld meg kitalálni mi is a Frontex. Segítek, nem parti őrség."

Hol is írtam, hogy az?

"az amerikai az egyik legjobb a világon mégis képtelenek megbirkózni a tengeri úton beáramló kábítószer mennyiséggel amit éppenséggel kis hajókon és csónakokon csempésznek be az USA-ba."

Az ugye megvan, hogy egy rakomány illegális bevándorló kicsit könnyebben felismerhető, mint egy rakomány kábítószer? Amíg ezzel sem vagy tisztában, addig talán inkább egy óvodában oszd az észt.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:21:09

@Hohó60:

"ellenséges kultúrájú bevándorlók tízmillióit hozzák be Európába a nemzetállamok felszámolása céljából, az Európai Egybesült Államok kierőszakolása érdekében."

Pontosan erről van szó, hívják azt Soros- vagy Kalergi-tervnek, esetleg felső határ nélküli menekültkvótának.

Nagyorrú Barbi 2017.11.17. 15:21:59

Orbán nem minket magyarokat szivat, hanem titeket, ti tróger, idegenszívű tetvek!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 15:23:48

@chrisred:

Köszönöm a kijavítást, valóban erre gondoltam.

Csak hát a határvédelemnek nem szabadna kimerülni e abban, hogy a szándékosan veszélybe került "menekülteket" kimentik és Olaszországba viszik. Ez nem határvédelem, nem is a tengerjogi egyezmények alapján történő segtségnyújtás, hanem intézményes embercsempészet - még akkor is, ha a Frontex hajói végzik.

morph on deer 2017.11.17. 16:33:11

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
“... hívják azt Soros- vagy Kalergi-tervnek, esetleg felső határ nélküli menekültkvótának.“

Na most akkor minek is hívják?

Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél, - sőt, erről küldőtt kérdőivet, - lehet, hogy ő sem tudja jól?

Ráadásul én neked még mindig jobban hiszek mint orbánnak, - mea culpa - akkor most viktorka már megint félrevezeti az ország népét..?

Mondjuk nem ez lenne az első eset...
Akkor most mind a három terv létezik, az ugyanolyan, csak különbözőképpen hívják, vagy egyik ilyen, másik olyan, vagy akkor most mi is van?

Just asking...

Cycmen 2017.11.17. 16:33:21

@ostvan1: Még mindig nem válaszoltál arra, hogy TE (ÖN) személyesen hajlandó lenne-e fegyvertelen gyereket (nőt, férfit) szemtől-szembe lelőni.

Ez így elég aljas formában feltett kérdés, mert igazából nem lelövésről folyik itt a szó, hanem visszatartásról, elfogásról! A helyzet nem kívánja meg a fegyverhasználatot. Ellenben hogy a fiktív nézőpontot is érintsük, a röszkei balhénál, ha sikerül áttörniük és a tömegoszlatási eljárások nem működnek, én személyesen IS használtam volna fegyvert a törvényes feltételek mellett!
Azért még nem a szar húzza le a vécét hogy egy határátkelő megtámadóit a vendégszeretet szabályai szerint kell fogadni!

Alick 2017.11.17. 16:45:40

@postumus mumus: "...a következő életében egy elmaradott ország pöcegödrébe születik, étlen- szomjan a saját szarában fetreng, mert nincs közmű, és egy szál alsogatyában nyakig sárosan aknagránatok elől menekül hazájából."

Ha ilyen menekült lennék, hasonló éghajlaton keresnék egy békésebb országot, ahol tudnék gazdálkodni és nem egy másik kontinens nagyvárosi gettójában páriaként vagy drogdílerként szeretném végezni az életemet.
Nemcsak Tomóceusz Katatiki és Gyugyu végletei léteznek...

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.17. 17:24:08

Az EP nagyjából azt a törvényt fogadta el, hogy felső korlát nélkül szétosztjuk a migránsokat, és sehol nem védekezünk.

Tekintve hogy az elkövetkezendő évekbe 4-5 milliárd ember fog érkezni a globális felmelegedés, és vízhiány miatt Afrikából, ez a lehető legnagyobb felelőtlenég Európa polgáraival szemben.

ostvan1 2017.11.17. 18:05:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Szerinted hány magyar orvos, ápolónő, mérnök, kőműves és egyéb iparos marad itthon azért, mert a migráncsok elveszik a munkahelyüket?"
Jelenleg az EU-n kívüli bevándorlók miatt nem nőnek a bérek Németországban. Ám, ha nem lenne olcsó munkaerő, akkor bérnövekménnyel csábítana a német gazdaság akárhonnan, tehát tőlünk is szakembereket.

chrisred 2017.11.17. 18:08:32

@morph on deer: Az elsődleges szempont nem a neve, hanem az, hogy létezik-e, és hogy milyen hatással van az életemre, és azokéra, akik közel állnak hozzám. Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig.
Míg ha Orbán tervnek nevezik vagy sem azt, hogy a magyar emberekből orosz gyarmati sorban élő, vagyon és földbirtok nélküli rabszolgakulikat csinálnak, azt kell mondanom, hogy a létezése esetén sokkal aktuálisabb probléma. Ugyanis a történelmi tapasztalok mutatják, hogy ez e

chrisred 2017.11.17. 18:09:07

@chrisred: egy szűk évtized alatt lebonyolítható.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:11:53

@morph on deer:

"Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél,"

Erről ne engem kérdezz, hanem Orbánt. Mondtam már, hogy nem én vagyok Orbán?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:14:01

@morph on deer:

"Azért kérdem, mert orbán egyfolytában Sorosról beszél"

Nem tudtad, hogy Orbán neve is tulajdonnév, nem csak Sorosé, ezért nagy kezdőbetűvel írandó?

Just asking...

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:17:26

@ostvan1:

"Németországban. Ám, ha nem lenne olcsó munkaerő, akkor bérnövekménnyel csábítana a német gazdaság akárhonnan, tehát tőlünk is szakembereket."

Olyan sok "menekült" állt volna munkába? A hírek nem erről szólnak, hogy finoman fogalmazzak. Erősen kétlem. A bérek inkább azért nem nőnek, mert kell a sok-sok pénz a migránsok eltartására, ezért szorul az adóprés.

chrisred 2017.11.17. 18:28:53

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A németországi példátlanul magas adókra gondolsz?

nyerafidesz 2017.11.17. 18:36:13

@Brix: Teljesen egyetértek. A minap nyilatkozta a NATO egyik vezető tisztségviselője, hogy hamarosan 60.000.000 afrikai fog Európa felé indulni. Szerény véleményem az, hogy Európa vagy drasztikusan beleáll az ügybe, vagy pár évtized múlva már azért is bocsánatot kérünk, hogy élünk.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:38:15

@chrisred:

"ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig."

Ennek fuss neki még egyszer.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 18:41:12

@Sándor Tury:

Szerinted miért fogadták el az EU rassenschänderei a felső határ nélküli menekültkvótát? Ez már bizony a 60+ millióra való felkészülés.

chrisred 2017.11.17. 18:56:02

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Kik fogadtak el mit? Ennek fuss neki még egyszer!

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:02:55

@chrisred:

Nem szükséges, megjelent a hírekben. Elfogadták a tervezetet, amit most már semmi nem ment meg a hivatalos elfogadástól és EU-törvénnyé emeléstől.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:05:16

@chrisred:

Persze te ettől még nekifuthatsz újból a szerinted több évszázadig tartó iszlamizálásnak. Alapfokú demográfiai ismeretek és alapfokú számtan kell hozzá. Te ennél sokkal műveltebb és képzettebb vagy.

chrisred 2017.11.17. 19:08:22

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Egy jelentést fogadott el az Európai Parlament. Hogy ebből mi lesz, az Európai Tanácson múlik, tehát Orbánon is. Ha erre is rábólint, mint az ideiglenes kvótára, akkor még akár lehet is belőle valami.

chrisred 2017.11.17. 19:10:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem szükséges, tisztában vagyok a történelem korábbi betelepítési kísérleteivel, azok arányszámával, körülményeivel és eredményével.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:43:46

@chrisred:

"Ha erre is rábólint, mint az ideiglenes kvótára"

Jé, hát van/volt kvóta? Hát nem az volt a baloldali mantra, hogy nincs is kötelező kvóta?

felső határ nincs 2017.11.17. 19:45:01

a fidesz már rég megoldotta a migri problémát, ezért itthon nyugodtan mehetünk szilveszterezni a szabadba, anélkül, hogy egy falka néger seggberakna mielőtt jön az arab kamionos

megoldhatná az EU is a maga gondját a migrikkel, de ők szavazgatnak inkább

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.17. 19:45:41

@chrisred:

Tényleg, a Római Birodalom bukása a legjobb példa, milyen igazad van!

chrisred 2017.11.17. 19:51:07

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Lehet, ahogy te nem vagy Orbán, úgy én sem vagyok baloldali, semmiben nem befolyásolnak a mantráik.

felső határ nincs 2017.11.17. 19:57:04

@Sándor Tury: EGY darab segélyes sem éri meg az adózó pénzét, nem 1 millió. Meg a szapora fészekaljuk.

Minden társadalomban vannak szerencsétlenek akiket a többiek tartanak el, alapból is. A baloldal mindig is erre a rétegre épített inkább, nem csoda, hogy nekik érdekük minnél több illegális bevándorlót behozni. Kidobni már úgysem lehet, majd pár év múlva törvényesítik, és szavazhat.
A többség soha nem fog betenni a kasszába, csak kivenni, ergo ideális baloldali anyag.

A gond ezzel az, hogy nem fenntartható, és egy Hitler a vége az ilyesminek. Európa ma is le tudná napalmozni mind az 1 mrd afrikait, ha akarná, és a határait is meg tudná védeni, de egyelőre, bár egyre kevésbé, még a baloldali gondolatok uralkodnak Brüsszelben és a nyugati tagállamok többségében.

A migráció, a kvóta önmagában nem gond, sőt jó. Ausztráliában, USAban, Kanadában abszolút pluszt hoz az országokba. Az ördög itt is a részletekben van, ami a baloldalnak jó, az ritkán jó a dolgozó embereknek...

felső határ nincs 2017.11.17. 20:00:14

A németek többet költenek egy évben migrire, mint egészségügyre és ezzel már tele van a faszuk rendesen.

És akkor ebben a bünözés meg a bünüldözés ktge meg a demográdiai társadalmi következmények még nincsenek is benne. Meg Erdogan járandósága se a migrik feltartásáért.

Brix 2017.11.17. 20:09:56

@chrisred: " Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát, hát akkor el fog tartani pár évszázadig " Ne gondold! A másik 2 millió minden évben bejön legálisan , és itt ragad az EU-ban, csak Afrikából 8 millióra teszik az illegálisan itt élők számát...
A nyugati nagyvárosokban már lassan több lesz a bevándorló gyökerű ember, mint az őslakos... Az iskolákban minden harmadik gyerek bevándorló szülőktől származik. Az afrikainak közel-keletinek itt már "csak" 3-4-5 gyereke születik, otthon meg akár 8...de még mindig túlszaporodja a helybelit...
A lényeg: a külső migráció exponenciálisan emelkedik az EU-ba. Afrikában nincs vége a demogrfiai boomnak... Csak Nigériában 500 millió körül lehet a lakosság 2050-re , de a többi afrikai ország is ugyanaz..
Szerintem csak egy út van a helyzet megoldására: drasztikusoan lezárni a határokat, megváltoztatni a menekültjogi törvényeket, és minden eszközzel megoldani a kitoloncolásokat. Az EU a világ egyik leggazdagabb területe, nem igaz, hogy nem tudja lefenyíteni ezeket a csóró országokat, hogy fogadják vissza a gazdasági migránsokat és akadályozzák a népvándorlást
Mindenre van eszköz, a népvándorlás megállítására is. Egyetlen akadály van csak: a kriptomarxista-liberális, altruista, önsorsrontó, farizeus politika
A fő irány az lenne , hogy első az itt élő emberek joga/ érdeke, és nem a globális jogok, amelyek abszurd helyzeteket teremtenek....

Hohó60 2017.11.17. 20:10:19

@chrisred:

Mert ha valóban évi egymillió bevándorlóval akarják átalakítani egy félmilliárdos közösség etnikai arculatát...

A közelmúltban importált kb. 2 millió migráns egyrészt a családegyesítés, másrészt az európait drasztikusan meghaladó demográfiai ráta miatt 5 éven belül 10 millió lesz.
(A bolsevista gazemberek épp most szavazták meg a családegyesítések akadálymentesítését.)

És persze szó sincs itt évi 1 millióról, azt csak el akarták hitetni velünk.
Ezt már onnan is tudhatjuk, hogy az internácik célja a nemzetállamok megszüntetése. Ehhez pedig legalább 50 millió idegenre van szükség, amiből aztán majd lesz 200 millió.
Mivel a migránsok az internácikra szavaznak, így a terrort folyamatossá tudnák tenni.
Mindeközben pedig folyamatosan keveredne a társadalom, és kialakulna a Belső Párt által eltervezett öntudat nélküli, elbutított söpredék, amit könnyen tudnak uralni.

chrisred 2017.11.17. 20:14:28

@Hohó60: Bocsi, az évi egymilliót a nemzeti inzultációból vettem, de neked elhiszem, hogy az egész szemenszedett hazugság.

felső határ nincs 2017.11.17. 20:21:20

@Brix: 'Az EU a világ egyik leggazdagabb területe, nem igaz, hogy nem tudja lefenyíteni ezeket a csóró országokat, hogy fogadják vissza a gazdasági migránsokat és akadályozzák a népvándorlást'

Nemcsak az egyik leggazdagabb, hanem abból a szempontból konkrétan a leggazdagabb, hogy itt a legjobb csórónak lenni a világon.

100 illegális migriből 100 csóró lesz Európában /vannak pénzes meg képzett afrikaiak és arabok is de azok minek jönnének a bokrokon keresztül amikor minden ország sorban áll értük/, de nekik is jár majd ugyanaz a világbajnok szociális háló, ami az USAban, Ausztráliában, Kanadában még a dolgzó őshonos állampolgároknak sem magától értetődő.

Én is azt gondolom hogy Afrikát újra gyarmatosítani kell, hogy rend legyen, nem gyógyszert meg kaját kell osztani, hanem uralni kell őket, Kína meg is teszi majd ezt Európa most gyenge hozzá. De a határait azért megvédhetné.

Még mindig jobb akár a vízbe borítani a csónakjaikat, mint berendezkedni évtizedes/évszázados polgárháborús állapotokra a világ egyik legjobb helyén. Nekünk, európaiaknak biztosan.

Volt már ilyen népvándorlós kaotikus korszak, sötét középkornak hívták és legalább 400 évig tartott, nem élveznénk.

Brix 2017.11.17. 20:31:58

@felső határ nincs: A lényeg valóban a részletekben van, mert minden ország megválogatja , hogy lehetőleg olyan embereket engedjen be , akik kulturálisan beilleszthetők a társadalomba, vagy speciális szakképzettséggel rendelkeznek, vagy nagyon gazdagok...
Ha nincstelen, tanulatlan , kultúrálisan idegen embertömegeket fogadunk be nagy számban, az csak a katasztrófát hozza el...Legalább az alapértékeknek meg kellene egyezni, hogy legyen miről beszélni..
A közel-keleti és az afrikiai nem való az európai kultúrába , mert visszaél a túlzásokba eső emberjogi - és jóléti rendszerrel...Az Öböl-országokban semmi baj nincs velük, mert ott semmi joguk sincs, és azonnal repülnek , ha bármit csinálnak.. Vagy rosszabb esetben: kegyetlen megverés/börtön
Nem azt mondom hogy ez a járható út, de időszerű lenne már pl. felszámolni az anarchiát Calais-nál... Ehhez erőszak kell és megfélemlítés, más eszköz nincs...

telkoe 2017.11.17. 20:33:59

@felső határ nincs: Van erről egy egész jó kis cikk a NZZben,
www.nzz.ch/meinung/kommentare/die-fluechtlingskosten-sind-ein-deutsches-tabuthema-ld.1316333

A cikkben idezett számítás szerint a szociálturisták költsége évi 55Mrd EUR, ami kb a Közlekedési (27,91), Oktatási és Kutatási (17,65) és Család Ifjúságügyi és Idősügyi (9,52) minisztériumok költségvetésének összege.
Más számítás szerint, minden menekült az élete során kb 450 000 EUR ba kerül.

Így persze érthető, hogy a Angela néni nagylelkű meghívója után a németek szeretnének más országokra mennyit csak lehet rálőcsölni az egyre kellemetlenebbé váló vendégeikből.

Visceroid 2017.11.17. 20:43:05

"Európa nekiáll a menekültügynek"

Olyat nem lehetne, hogy én nekiállok tiltakozni Brüsszelben, hogy adjanak nekem teszemazt egymilliárd eurót, és megtárgyalják az én ügyemet, hogy akkor most ideadják a teljes összeget vagy csak a felét? Belőlem miért nem lehet "ügy"?

felső határ nincs 2017.11.17. 20:59:37

@Brix: Én ezt szimpla pénzügyi kérdésnek tekintem, mert nekem nincs bajom a kultúrális keveredéssel. Nagyvárosban élek, külföldön, van néger meg arab meg mesztic haverom, mindenki multiban dolgozik, több nyelven beszél, jól keres. Ezzel nem azt akarom mondani, hogy nincs több színes a nagyvárosok szemetében, mint fehér, mert de van.

A főnököm konkrétan egyiptomi, de UKben cseperedett, ott is született. Jó szakember, tud dolgozni, és értékes mint ember. Vallásról sosem témáztam vele, de túl komoly muszlim nem lehet mert nem tartja az imaidőt, és iszik.

Szóval az sem jó ha egy konzervatívabb közösségre, vagy egy városra vagy bárkire rá akarják tukmálni a multikultit, mert baszki ne. De a személyes tapasztalatom meg az hogy minden kultúrából ismerek rendes embereket, és olyan környezetben dolgozom, hogy naponta legalább 10 nációval kell érintkeznem...

Ok a csajom magyar de ez személyes preferencia, valakivel magyarul is akarok beszélgetni hogy ne felejtsem el, szép nyelv ez nagyon, és még mindig ebben vagyok a legjobb.

Hohó60 2017.11.17. 21:22:14

@chrisred:

Tudom.
A Fidesz sajnos nagyon gyenge, finomkodik a bolsevistákkal, nem mondja ki az igazat.
Erre jó példa, hogy emberiség elleni internáci terrormerénylet helyett csak Soros-tervről beszél.
Persze a kettő ugyanaz, de a Fidesz ezzel azt a képet kelti, hogy csak Soros az egyetlen ellensége az emberiségnek.
Pedig el kellene mondania, hogy Merkel, Juncker, Renzi, Timmermans, Schulz, és a többi internáci bűnöző nélkül Soros semmit sem tudna elérni.
Fel kellene vetnie, hogy az internáci főbűnösök tárgyalását Nürnbergben tartsák majd, hogy egyszer és mindenkorra rögzítve legyen: náci és internáci ugyanaz.

Exploiter 2017.11.17. 21:35:39

Pedig jó lett volna egy nyugodt, békés kontinensen leélni az életet.

Egyetlen egy dolog azért némileg érdekes lesz, ahogy most is naiv kis emberbarátokat kapnak el a vendégek egy kéretlen körre, a hippik hullanak majd el először.

Érdekes lesz végignézni a feministák, lmbgtqjrh aktivisták, szélső balosok kínlódását is, ahogy továbbra is a fehér férfit hibáztatják amiért Abdul ledobta őket a tetőről.
De azért jobb lett volna mindezt elkerülni és súlytalan hülyeségeken vitatkozni velük továbbra is.

felső határ nincs 2017.11.17. 21:41:11

@telkoe: Ennél annyival bonyolultabb azért a dolog, hogy amit ugye a német adófizető a migrinek kifizet annak a nagy része azért az országban marad.

Tehát a pénz nem tünik el csak gazdát cserél.

Persze új érték nem teremtődik, és motiváció, szaktudás nélkül sajnos ez elképzelhetetlen. Ráadásul az őshonos német annyival kevesebbet fogyaszthat.

És ugye van a magánérdek, az állami pénz nagyon nagy részét Németországban mindenféle civil szervezet osztja szét, akik ugye legutoljára a migrinek fizetnek, először a saját fizetésük, ktgtérítésük és mutyijuk jön le a keretből, tehát ez a réteg egzisztenciálisan érdekelt az örökké tartó migri-szituban.

anyadmajma 2017.11.17. 22:04:07

@Hohó60: na, te hazaáruló bolsevik geci, pont hogy te vagy bolsevik:)

Hejes sírás 2017.11.17. 22:08:20

Nettó hazugság. Blogírónknak elkelne egy helyesírási szabályzat. Szivatja...

kerkov 2017.11.17. 23:34:41

Van nagyon sok liberális ismerősöm, akik külföldön élnek támogatják a bevándorlást, DE a gyereket nem iratják be olyan iskolába, ahol migránsok tanulnak. Ez a kétszínűség teteje. Javaslom nekik, amit főztek egyék meg, de köszönöm én nem kérek belőle.

zenitó 2017.11.18. 01:47:27

@ostvan1: Mit lehet ere válaszolni? Ezek szerint fiatal vagy még és nem voltál sorkatona. Képzeld el,hogy 30 éve megkaptuk a kiképzést, oszt' védtük a határt. Tűzparanccsal. Szép is lett volna,ha annak idején csak úgy kolbászolhatott volna ott a csőcselék. Kimondani is félve merem,de aknák is voltak. Robbanni szoktak rálépéskor. Akár kisgyerek alatt is. Ezért is nem próbálkozott átjutni rajta szinte senki.

zsu80 2017.11.18. 02:18:45

@morph on deer: Nem csak Orbán beszél folyton Sorosról. Ha a magyaron kívül más nyelveket is tanulnál. mondjuk legalább egy újlatint, követhetnéd az olasz híreket, ahol Sorost okolják a Földközi - tengeri invázióért, úgy az írott sajtóban mint minap a rádióban üvöltve sorosozott az egyik műsorvezető. Bizonyára őket is Orbán biztatta erre, ugye? Az nem fér bele a korlátolt fejekbe, hogy valami valóságalapja is legyen a dolognak és országunktól függetlenül jöttek rá?

zenitó 2017.11.18. 02:18:53

Pedig milyen egyszerűen és demokratikusan lehetne ezt a helyzetet kezelni az Unióban. Csupán egy népszavazást kellene tartani arról, hogy " Akarja e Ön, hogy az Unió befogadjon más földrészről származó menekülteket? Mindjárt kiderülne mekkora a valós támogatottsága ennek az öngyilkos politikának. Sokan ezt az egészet félreértelmezve vagy tudatosan félrevezetve "menekülteznek", miközben ez kőkemény honfoglalás. Kell az élettér,igen az ÉLETTÉR a túlszaporodott iszlám hódítóknak.

morph on deer 2017.11.18. 03:52:57

@zsu80:
“...Sorost okolják a Földközi - tengeri invázióért,”

Nem mondod..!
Én meg azt hittem még a minap is, hogy most már teljesen biztos, hogy Soros egy lovasrohammal akarja elfoglalni az országot, mivel orbán éppen lovashadsereg felállításán minkálkodik!

Ha meg mégis hajóval jön, akkor Zotmund fia, Kund lenne a megoldás, - egyszer már bevált!

Komoly(abb)ra fordítva a szót: a nyelvtudás önmagában nem elég, ahhoz a hiradást is kéne nézni/hallgatni!

(Pár hete ellöltözött a RAI1 a szokott helyéről, és azóta még nem hangoltam át a vevőt, valószínűleg ezért nem értesültem eme fejleményről,)

Azt azért biztosan tudom, hogy az olaszoknál nincsenek hibbant plakátok sorossal, továbbá azt is hogy az olaszok igenis teszik a dolgukat és próbálnak segíteni boldog-boldogtalannak.
Ez aannál inkább is becsülendő, mivel az orbán nevű sötét tapló, aki ezen túl még magyar miniszterelnök is, kerek perec megtagadta a segítséget az olaszoktól.

Hogy ott is óbégat valaki, és teli torokból sorosozik?
Orbán fertőző, az orbanizmus is!
Pár éve már úgy aposztrofálta az egyik idegenbe (szabadult) szakadt hazánkfia, hogy “orbán - the Carpathian carcinogen..”- és nem révedett!

Ideje kenne elkezdeni egy cmxxassívv Xxxx

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:42:21

@felső határ nincs:

"az állami pénz nagyon nagy részét Németországban mindenféle civil szervezet osztja szét ... tehát ez a réteg egzisztenciálisan érdekelt az örökké tartó migri-szituban."

Ne feledkezz meg az ügyvédekről, ők az illegális bevándorlás legnagyobb haszonélvezői. Rajtuk keresztül támadják meg százezerszám az elutasító határozatokat (menedék, családegyesítés), később ők perelnek ki az államtól röbb segélyt, majd jönnek az állítólagos diszkriminációval és a vallásszabadsággaé kapcsolatos perek. Aranybánya az ügyvédeknek.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:44:41

@zsu80:

"Az nem fér bele a korlátolt fejekbe, hogy valami valóságalapja is legyen a dolognak és országunktól függetlenül jöttek rá?"

Őket is Orbán és Putyin fizeti.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:45:47

@zenitó:

"Kell az élettér,igen az ÉLETTÉR a túlszaporodott iszlám hódítóknak."

Aki le meri írni az élettér (Lebensraum) szót, az mocskos náci.

Exploiter 2017.11.18. 08:46:50

@morph on deer:

Az olaszoknál plakátok valóban nincsenek. Rómában egyet se láttam.
Tudod, mit láttam helyette? Katonai csapatszállítókat, gépfegyveres embereket minden nevezetességnél, minden sarkon, metróállomáson. Fémdetektoros kapukat nem csak a vatikánban, hanem még kisebb templomokban is.
Biztosan megéri ez a marhaság.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 08:52:18

Az EU hatalmasai szmében vörös posztó a népszavazás, hiszen még kiderülhet, hogy a nép mást akar, mint ők.

horvathviteztamas 2017.11.18. 09:02:23

Mindenki maradjon ott ahol van,,,Viktor is...arabok is...

Hohó60 2017.11.18. 09:10:09

@anyadmajma:

Mi van gyökér, az erózió lemosta rólad a földet, és napvilágra kerültél a mozgalmi illegalitásból? Anyukáddal is így szoktál beszélni? Mosd ki a szádat, mielőtt mskogni kezdesz. Barom.

Hohó60 2017.11.18. 09:19:57

@morph on deer:

Milyen segítséget tagadott meg Orbán?
A gazember Renzi százezer számra importálta a migránsokat, esze ágában sem volt megakadályozni. Mit kellett volna Orbánnak segíteni? Hogy ide hozza azokat, akiket az olasz bolsevik beerőltetett Európába? Aztán már mi a bánatért is?

Orbán számos országnak segített az illegális bevándorlás megakadályozásában, például Olaszország is megfogadhatta volna a tanácsait. Mert az illegális bevándorlást nem kezelni kell, hanem megakadályozni.

2017.11.18. 09:29:13

"akiknek ez szimpla felelőtlen és uszító kampány, a fideszesek, nemmel szavaztak."

Menjetek ti a büdös picsába.

Ballib cenzúrázók réme 25 2017.11.18. 09:46:55

Azért valahol megdöbbentő, hogy hónapokon keresztül szajkózzátok hogy nincs is kvóta, majd azt, hogy nincs is Soros -Terv.

Majd mikor az EP megszavazza a Soros-Terv betűje szerint a KORLÁTLAN, felső határ nélküli kvótát, akkor meg Európáztok !

Rohadt hazaáruló minden ballib migránsseggnyaló.

Exploiter 2017.11.18. 10:19:14

Végül is nincs kvóta valóban, az ugyanis adott számot jelentene. És hány százalékot kapunk? Arányosan 2-t?
Az évi 20000, családegyesítéssel 100000? Vagy ha netalán tényleg 10szer ennyien jönnek, akkor 1 misi?
Kapnak olyan segélyt majd, mint a németeknél? Lehetek én is szír menekült?
Vagy szegények kénytelenek lesznek annyiból élni, mint a nyugdíjasok?
Ki mondja meg nekik?
Annyi itt a kérdés, szerencse, hogy az eunak vegre van megoldása.

Alick 2017.11.18. 10:28:52

@Hohó60: Kifelé Orbán puha és simulékony, Merkel megérdemelt volna egy verbális kokit a kétszínűsége miatt, hogy egyrészt nagy csinnadrattával hirdette minden menekült befogadását, ugyanakkor Mengele módjára kiválogatja a hasznot hajtóakat, másrészt Törökországgal alkudozik, hogy akár fegyverrel is tartsák vissza a többit.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.18. 10:58:15

@Alick:

Köszönöm a linket, megvan e-pubban.

Érdemes még elolvasni ezt is:

Udo Ulfkotte: SOS Abendland: Die schleichende Islamisierung Europas

Kb.: SOS Nyugat: Európa lopakodó iszlamizálása

Sajnos csak PDF, de legalább gyári. Nem tudom, mi a magyar címe, vagy egyáltalán megjelent-e magyarul. Genesysről letölthető.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.19. 09:51:08

index.hu/kulfold/2017/11/18/csonakkal_akartak_bejonni_az_orszagba_a_menekultek/

"Jogellenesen próbált meg 10 menekült egy gumicsónakban Magyarországra bejutni Csongrád megyében - közölte a rendőrség. A rendőrök feltartóztatták, és az ideiglenes biztonsági határzárhoz kísérték őket.
A Szegedi Határrendészeti Kirendeltség járőrei november 18-án, este 9 óra előtt tartóztatták fel a határsértőket Röszke külterületén. A menekültek a település közelében található holtágon, egy motoros gumicsónakban próbálták átlépni az államhatárt. A csoport tagjai magukat szomáliai és iraki állampolgárnak vallották, de sem személyazonosságukat, sem magyarországi tartózkodásuk jogszerűségét nem tudták igazolni."

Magyarul eldobálták az útlevelüket és minden egyéb papírjukat.

Szegények természetesen azt hitték, hogy a határátkelőhely, ahol legálisan beléphetnének az országba. valahol a holtág vizén van.

chrisred 2017.11.19. 13:35:36

@Kovacs Nocraft Jozsefne: "Magyarul eldobálták az útlevelüket és minden egyéb papírjukat."

Már ha egyáltalán volt nekik.

A menekült kifejezés használata nem indokolt a cikkben, ha a tartózkodásuk jogszerűségét nem tudták igazolni, akkor értelemszerűen azt sem, hogy benyújtottak menedékkérelmet korábban.

"Szegények természetesen azt hitték, hogy a határátkelőhely, ahol legálisan beléphetnének az országba. valahol a holtág vizén van."

Kábé annyira, mint hogy M. Richárd azt hitte, hogy 120 km/h a megengedett sebesség a Dózsa György úton, vagy Kerényi azt, hogy a színházi munkakapcsolat elfogadott formája vállfával elverni a színészek fenekét. :)

telkoe 2017.11.20. 15:20:21

@felső határ nincs: Ennél annyival bonyolultabb azért a dolog, hogy amit ugye a német adófizető a migrinek kifizet annak a nagy része azért az országban marad.
Ugyanúgy az országban marad(na) ha Közlekedésre, Oktatásra vagy Családügyre fordítanák. Sőt még talán több hasznot hajtana az adófizetőknek, mintha arra fordítjá hogy improduktív generációkat importáljanak a szociális ellátórendszerbe.

Tehát a pénz nem tünik el csak gazdát cserél.
Igy van. Csak éppen annak nincs belőle haszna, aki megkereste. Rosszabb esetben még rosszul is jár a növekvő bűnözés és csökkenő oktatási és szociális kiadások miatt.

Persze új érték nem teremtődik, és motiváció, szaktudás nélkül sajnos ez elképzelhetetlen. Ráadásul az őshonos német annyival kevesebbet fogyaszthat.

Az őshonos német évekig hallgatta, hogy erre nincs, arra nincs pénz (nyugdíj, közlekedés, zsúfolt egyetemek, lakáshiány, stb stb). Erre most hirtelen kiderül, hogy mégiscsak van pénz, csak azt a kormány az állampolgárok helyett a frissen becsődülő szociálturistákra szeretné küldeni.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.20. 15:45:39

@telkoe:

"a frissen becsődülő szociálturistákra szeretné küldeni."

Még ha csak szociálTURISTÁK lennének, mert a turista előbb-utóbb, de inkább előbb hazamegy. Ezek viszont egész életükre, sőt a számos utódjuk és azok utódainak stb. életére akar berendezkedni.

GyMasa 2017.11.21. 15:57:12

Itt egy nagyszeru szemlelteto video arrol, hogy mekkora ertelme van a migracionak, illetve, hogy milyen mertekben "oldja meg" a problemakat...
www.youtube.com/watch?v=LPjzfGChGlE

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.21. 16:42:27

@GyMasa:

Nagyon szemléletes és logikus, két számtani alapművelet ismeretében (szorzás és osztás nem is kell) megérthető.

Persze ugyanez érvényes az európai migrációs helyzetre is. Plusz én is azt pofázom jó ideje, de természetesen a migrisimogatók befogják a fülüket, hogy a képzett migrik befogadásával Európa lényegében agyelszívást folytat azokból az országokból, amelyeknek a legnagyobb szükségük lenne arra, hogy ezek az emberek otthon építsék fel /újra a hazájukat.

GyMasa 2017.11.21. 17:24:16

@Kovacs Nocraft Jozsefne:
Eleg nagy kar, hogy a "kepzett migrik" nem a legszgnifikansabb csoportja az europaba aramlo tomegnek.
Egesz pontosan egy sincs kozottuk, hiszen egy orvos/mernok hivatalos uton is bevandorolhat kockazatmentesen Europaba...

chrisred 2017.11.22. 08:47:37

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Ez szép és nemes gondolat, de jelenleg azokban az országokban, akinek valamilyen hatalma van, nem azzal foglalkozik, hogy bármit is építsen, egyelőre rombolnak folyamatosan. Ezzel az erővel mondhatni, hogy az 56-os menekültek is cserbenhagyták az országot, és nem vettek részt a szocializmus építésében. Ilyenkor az ember nem tehet mást, meg kell várni, amíg abbahagyják.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 09:03:22

@chrisred:

"Ezzel az erővel mondhatni, hogy az 56-os menekültek..."

Igen, ez így van. legalábbis azok esetében, akik nem az életüket féltve menekültek Nyugatra.

Valamelyest persze árnyalja a dolgot, hogy nálunk a Szovjetunió befolyása miatt semmi kilátás nem volt a cocista diktatúra bukására, míg a mostani migrik többségükben nem diktatúrákból jönnek, hanem olyan országokból, amelyeket a vallási vagy törzsi ellentéteik tettek tönkre és taszítottak polgárháborúba. Nem egy külső hatalom nyomja el őket, nem annak hatása okozza a polgárháborúikat, hanem a saját hülyeségük és fanatizmusuk.

De az egyes embernek nyilván ugyanúgy nincs befolyása a történésekre, ahogy nálunk sem volt, így lényegében egyetértek veled.

chrisred 2017.11.22. 11:35:17

@Kovacs Nocraft Jozsefne: A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre, ahogy a kisebbik Bush terror elleni háborújának iraki vagy afganisztáni következményei is egy nagyhatalom befolyására vezethető vissza.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 12:57:11

@chrisred:

"A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre"

Terelsz, nem tudom, miért. Általában színvonalasabban szoktál vitázni. Nem a válságuk, hanem a bukásukat követő pogárháborúk okairól volt szó. Azok pedig végig fennálltak, csak a diktatúra elnyomta őket. Aztán ahogy a diktatúrát az USA megföntötte, elszabadultak a vallási és törzsi eredetű indulatok.

chrisred 2017.11.22. 13:54:15

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Nem, csak szokás szerint a tiédtől eltérő értelmezést kapásból elutasítod. Mindenesetre azzal, hogy az Aszad diktatúrát is bukottnak nevezed, lényegében érted, miről van szó.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.22. 17:21:10

@chrisred:

"...kapásból elutasítod"

A terelésedet utasítom el.

"Mindenesetre azzal, hogy..."

Nem nevezem annak. De hogy kevesebb lehetőséged legyen félreérteni, amit félre akarsz érteni, angolul írom:

It"s the reasons of the civil wars to follow their fall rather than those of their crisis I'm talking about.

Ám még így sem igazoltad az álláspontodat.

GyMasa 2017.11.23. 00:48:42

@chrisred:
... A Kadhafi- vagy az Aszad-rezsim válságát se egyszerűsíteném le vallási vagy törzsi ellentétekre,...
Pedig, tulajdonképpen az egész közel keleti szarakodás a szunniták és a siiták ellentétén alapul, megspékelve azzal, hogy számukra a cél nem egy közös win-win helyzet elérése, hanem a másik teljes elpusztítása.
...ahogy a kisebbik Bush terror elleni háborújának iraki vagy afganisztáni következményei is egy nagyhatalom befolyására vezethető vissza...
Kevered a dolgokat.
Az arab terrorizmus nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének.
És, nem 9/11 uán alakult ki, hanem a háború után folyamatosan.

chrisred 2017.11.23. 09:27:31

@GyMasa: Tévedés: A két említett béketáboros rezsim tipikus hidegháborús képződmény volt, a szuperhatalmak erőviszonyai mentén jött létre, és az értelmét is a szovjet rendszer összeomlásakor vesztette el. Azóta csupán az olajexport tartotta a víz felszínén a nem létező társadalmi egységű diktatúrákat, majd az olajár bezuhanása ki is végezte azokat.

"Az arab terrorizmus nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének."

Ugyanezt mondtam, hol vesztetted el a fonalat? Talán mert nem tettem idézőjelbe a kreténebbik Bush háborújának jelzőjét? Tessék: 'a kisebbik Bush "terror elleni" háborúja'. Sőt, továbbviszem az állításodat: A szunnita-siíta társadalmi ellentét a térségben nem oka, hanem következménye a nyugati nagyhatalmak tevékenységének. A XX. közepén ezek a vallási ellentétek lényegében semmilyen hatást nem gyakoroltak az ott élő emberek életére, amíg a nagyhatalmak a vallási fundamentalisták támogatásával olajat nem öntöttek a parázsra.

chrisred 2017.11.23. 09:29:18

@chrisred: Bocsánat, természetesen a hidegháború nem a nyugati nagyhatalmak között zajlott, ezért a mondat természetesen így szól: "A szunnita-siíta társadalmi ellentét a térségben nem oka, hanem következménye a nagyhatalmak tevékenységének".

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 09:59:39

@chrisred:

"A XX. közepén ezek a vallási ellentétek lényegében semmilyen hatást nem gyakoroltak az ott élő emberek életére"

Erre szívesen olvasnék tőled valami bizonyítékot. Akkoriban a kelet-nyugati hidegháború uralta a sajtót, ezért nem lehet, hogy csak háttérbe szorultak ezek a vallási ellentétek?

"amíg a nagyhatalmak a vallási fundamentalisták támogatásával olajat nem öntöttek a parázsra."

Az olaj és az abból származő bevételek birtoklása miatti harc azért picit biztos hozzájárult ehhez, nem? Nem lehet, hogy a nyugati beavatkozás nem előidézte, hanem max. erősítette az eleve meglévő ellentéteket?

A parázsra öntött olaj nem szítja, hanem kioltja a parazsat.

OK, tudom, mindenért a fehér ember a hibás, ezért is kell az afrikai bevándorlókkal eltüntetni a fehér embert Európából.

chrisred 2017.11.23. 11:56:14

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Én is csak annyit írtam, hogy ezek az ellentétek a háttérbe szorultak, más, világi jellegű témák uralták a közéletet.. Főleg azokban az országokban, ahol az európai jellegű társadalom kezdett kibontakozni.

"Az olaj és az abból származő bevételek birtoklása miatti harc azért picit biztos hozzájárult ehhez, nem?"

Ez volt a nyugati és keleti nagyhatalmak beavatkozásának oka, enélkül a Közel-Kelet nem vált volna elsőszámú hadszíntérré.

Ezek szerint soha nem sütöttél szalonnát tábortűznél.

GyMasa 2017.11.23. 16:44:43

@chrisred:
Már a két ág kialakulása is gyűlölködő légkörben történt meg, a Mohamed halála utáni egy-két évtizedben.
Szóval, az alapok megvoltak mindvégig ezügyben.
Annyira tehát nem volt nehéz dolguk a nyugatiaknak.
És, én abban sem vagyok biztos, hogy ma békésen élnénak egymás mellet, ha semmiféle beavatkozás nem lett volna...

chrisred 2017.11.23. 17:04:32

@GyMasa: Ez mondjuk ugyanúgy elmondható a katolicizmus és a protestantizmus kettéválásáról is. Nem állítottam, hogy a nagyhatalmaknak nagyon nehéz dolguk volt, csak kicsit meg kellett támogatniuk a fanatikus deviánsokat, De ezen a téren Hitler se ütközött nehézségekbe Németországban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.23. 17:11:55

@chrisred:

"Ez volt a nyugati és keleti nagyhatalmak beavatkozásának oka"

Az olajbevételek miatt nyugati beavatklozás nélkül is egymásnak estek volna.

Na meg az arab/iszlám terrorizmus sem írható kizárólag a nyugati hatalmak számlájára. Nekem úgy rémlik, mintha ENSZ-határozattal létrehoztak volna ott egy Izrael nevű államot, melynek elpusztítása kezdettől fogva az arab/iszlám államok legfőbb célja volt. München rémlik?

"Am 14. Mai 1948 zogen sich die letzten britischen Streitkräfte aus Palästina zurück und David Ben Gurion verlas die israelische Unabhängigkeitserklärung. Noch in der Gründungsnacht erklärten Ägypten, Saudi-Arabien, Jordanien, Libanon, Irak und Syrien dem jungen Staat den Krieg."

de.wikipedia.org/wiki/Geschichte_des_Staates_Israel#Staatsgr.C3.BCndung

Azaz még Izrael állam kikiáltásának éjszakáján hadat üzentek neki, nyilván a nyugati hatalmak mesterkedésének következményeként.

GyMasa 2017.11.23. 21:27:18

@chrisred:
És, ma hány katolikus/református terroristáról tudsz?
Hány terrortámadás köthető hozzájuk?

chrisred 2017.11.24. 08:25:13

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Mert amúgy szerinted ki hozta létre Izraelt, ha nem az ENSZ BT állandó tagjai, azaz a nagyhatalmak?

chrisred 2017.11.24. 08:28:22

@GyMasa: Vagyis belátod, hogy igazam volt, és a néhány száz évvel korábbi vallási szétválás és a jelenlegi helyzet között semmi összefüggés nincs?

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 13:19:02

@chrisred:

Mert amúgy a holokauszt után lett volna más választásuk? Aztán meg Palesztinát is létrehozták, nem? Kik miatt is nem alakult meg ténylegesen a palesztin állam?

Bár nem hiszem, hoghy ebbe érdemes belemenni, örök viták forrása.

GyMasa 2017.11.24. 13:39:17

@chrisred:
VALAMI köze csak lehet a dologhoz, meg mondjuk még annak is, hogy az iszlám egy intoleráns, agresszív vallás, ami még a saját vallási ágaival kapcsolatban is a teljes megsemmisíítést tekinti győzelemnek.
Ráadásul, a világ összes terroráldozatai közül messze az arabok vannak túlsúlyban.
Mert, amíg történik egy-egy terrortámadás Európában, vagy az USA-ban, addig az arab világban naponta százával halnak meg az emberek terrorakciókban.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 16:01:19

index.hu/kulfold/2017/11/24/egyiptom_mecset_tamadas/

"Legalább 200 ember meghalt, amikor fegyveresek támadást intéztek egy mecset ellen az egyiptomi Sínai-félszigeten, Bir al-Abed városánál. A bombákkal és fegyverekkel elkövetett támadásban további 125 ember megsebesült, de az áldozatok száma tovább növekedhet, mivel kora délután még csak 54 halottról lehetett tudni. Ez az egyiptomi civilek ellen valaha végrehajtott legvéresebb merénylet."

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.24. 18:28:12

Apró adalék a véleménynyilvánítási szabadság liberális gyakorlatához. Épp az előbb bannoltak a Reflektor blogról, amiért Bakács LOPakodó Tibor írásához oda mertem kommentelni, hogy újra itt a szalámitolvaj.

Még szerencse, hogy a liberráltak az internetet nem tudják cenzúrázni, így a neten fellelhetők a Bakács LOPakodó Tibor szalámi- és sajtlopásával kapcsolatos anyagok.

chrisred 2017.11.25. 08:43:05

@GyMasa: Szerencsére Európában a hidegháború vége óta nagyot zuhant a terrorcselekmények száma, de ez újból azt igazolja, amit írtam.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 09:12:43

@chrisred:

Én inkább azt látom, hogy az utóbbi másfél-két évben határozottan nőtt Európában a terrorcselekmények száma. És szinte kizárólag muzulmánok az elkövetők.

chrisred 2017.11.25. 10:22:59

@Kovacs Nocraft Jozsefne: Tévedés, az utóbbi években a merénylők és a merényletben elhunytak döntő többsége orosz vagy ukrán volt Európában.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.11.25. 11:33:45

@chrisred:

Ez a megállapításod nem áll ellentétben azzal, hogy Európában az utóbbi másfél-két évben drasztikusan megnőtt az iszlám terorrizmus.

msfifa2 2017.12.04. 21:48:13

"OK, tudom, mindenért a fehér ember a hibás, ezért is kell az afrikai bevándorlókkal eltüntetni a fehér embert Európából."

Szerintem ebbe túl sokat látsz bele. Nem a "fehér ember" a hibás ebben a kérdésben, hanem nagyon sok szempontból az USA kormányzata, ami a dolgokat elbaszta. Nem is kicsit.

zsu80 2017.12.09. 00:12:39

@morph on deer: Nem ártana kezeltetni magad. Remélem a te betegséged nem fertőző :)) Amúgy gratulálok ha olyan afrikai látványt akarsz itthonra, mint ami Olaszország néhány városában fogad, hogy az utcán sétálva csak négereket látsz. Ja, néhány arabot is.

Kovacs Nocraft Jozsefne 2017.12.09. 08:31:28

@zsu80:

Na és mi bajod neked azzal, ha 50-60 év múlva Magyarországon a magyar, Európában a fehér ember kisebbségbe kerül vagy akár el is tűnik, és szorgos néger és arab emberek szántanak-vetnek ill. dolgoznak, tanulnak, termelnek, kutatnak, oktatnak, miközben a világbékéről és a toleranciáról, a nők és a homoszexuálisok egyenjogúságáról, szeretetről, vallásszabadságról és demokráciáról dalolnak és tenyerükön hordozzák a pár megmaradt keresztényt?
süti beállítások módosítása