Akkor. Amikor. vagy inkább Úgy. Ahogy.

Európa Kávézó

Európa Kávézó

Gyurcsány lebuktatta Kósát (Orbánt)

2016. július 07. - Európa Kávézó

Megint lebukott egy fideszes ármány. Gyurcsány Ferenc verte keresztbe a kezdeményezést azzal, hogy egész egyszerűen bemondta, mit ajánlott Kósa Lajos a szocialistáknak. Ha részt vesznek a kampányban, pénzt kapnak érte. Magyarán: a Fidesz kilóra megvenné az ellenzéket, hogy részvételükkel tegyék érvényessé és eredményessé a kvótás, valójában az országot az unióból kiléptető népszavazást.

gyf_ov_sok.jpg

Micsoda erkölcsi hitványságot mutat ez? Képzeljük már el a helyzetet! Kósa Lajos felhívja Tóbiás szocialista pártelnököt, hogy figyi, Tóbi, ha beszálltok a népszavazásba, akár úgy is, ha ellenünk, de részvételre buzdítotok, kaptok párszáz milliót. Nem jön az majd rosszul, gondolhatja tovább ajánlattevő és a megszólított. (Úsztok, úszunk az adósságban, néhány vidéki irodát is megmenthetnénk stb....)

Kósa a Gyurcsányt cáfolni igyekvő közleményben maga is elismeri, hogy az ajánlatot nyilvánosan megtette a frakcióvezetők valamelyik egyeztetésén. Nem bánnánk, ha Schiffer András is jelezné, mi erről a véleménye, netán hat-e valamiképpen az LMP álláspontjára a mi pénzünkből tett ajánlat? 

Az biztos, hogy a DK még a népszavazás bejelentésének napján kiállt a távolmaradás mellett, ehhez később az Együtt, a PM és a MOMA is csatlakozott. Molnár Gyula, az új MSZP-elnök is már bojkottpárti. Egyedül Fodor Gábor, és a nevéhez kötött Mókus örs tart ki a részvétel mellett. Lehet, hogy Orbán és Fodor szorosabban tartja a régi barátságot, mint gondolnánk? 

Ott tartunk, hogy Orbán retteg, hogy nem lesz még az érvényességhez szükséges 4 millió szavazat a Fidesszel és a Jobbikkal együtt sem. Ezért az adófizetők pénzén kilóra megvenne részvételre buzdító pár százezer voksot. MIndegy milyen voks, vele ért egyet, vagy sem, de emelje a részvételt, hátha meglesz a négymillió szavazat.

Ezt leplezte le Gyurcsány, és vallotta be a hír valódiságát Kósa. Ilyen ez a hatalom, és így tesz az igazi ellenzék. Azonnal porrá zúzza ezt a galádságot. 

Szerintünk Orbán bukásának reménye mindennél többet ér. Aki pedig ezektől pénzt fogad el hazája elárulásáért, az essen ki a parlamentből és tűnjön el örökre a közéletből.

A bejegyzés trackback címe:

https://europakavezo.blog.hu/api/trackback/id/tr818872846

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lilla50 2016.07.07. 16:31:08

Azért nem egészen ez a sorrend, de lényegében így volt! Nem volt Kósa részéről ártatlan ajánlat, ha Tóth Bertalan is tudott arról.

Meglátjuk, hogy az érvényességhez szükséges 4 millió szavazó összejön-e az összellenzék bojkottja mellett, mert a kérdés maga is, de a felvezetés is áthallásos és sugalló. akarja-e ---hát ki akarná?
Ezért sunyi!

Magentax 2016.07.07. 17:51:27

Lilla50: Meg azért is sunyi ez az egész sztori a kvótanépszavazás körül, mert a fideszközeli média már kezdi pedzegetni, hogy mégiscsak kellenének azok a migráncsok - akiktől eddig úgy féltette tisztelt kormányunk a munkánkat - különben az óriási munkaerőhiány miatt egy-két éven belül összeomlik az ország gazdasági élete.
Közmunkás van dögivel, de ők semmihez nem értenek. Aki ért valamihez és akar is dolgozni, kimegy külföldre három-négyszeres bérért.

stiga 2016.07.07. 18:22:08

Képzeljük már el a helyzetet! Kósa Lajos felhívja Gyurcsány DK pártelnököt, hogy figyi, Ferkó, ha beszálltok a népszavazásba, akár úgy is, ha ellenünk, de részvételre buzdítotok, kaptok párszáz milliót. Nem jön az majd rosszul, gondolhatja tovább ajánlattevő és a megszólított.

gebacsi 2016.07.07. 19:34:22

@Magentax: Maradjunk annyiban, hogy a migrók sem értenek semmihez sem, nem csak a derék közmunkásaink. A migrók nem beszélnek az adott ország nyelvén, se nem írnak, se nem olvasnak, még azt sem tudnád elmagyarázni nekik amit a közmunkásoknak nagy üggyel bajjal sikerül, azaz söpörd fel a retket a kiemelt szegély mellett kis kupacokba és a kollegád majd fellapátolja egy platóra.
Gyaníthatóan a Lajtán túli gazdaságok sem remekelnének ha minden közép-kelet európai hazamenne. Azért megnéznék egy olyan scenario-t, hogy csak az echte nyugati ember maradna a saját országában. Ha ők nem tudnának ekkora bért csengetni akkor szarban lennének. A munkaerő piaci gondokra a migrók nem megoldások, az biztos.
És mindezekkel együtt az egész magyar politikai garnitúra megérett a süllyesztőre.

siriq111 2016.07.07. 21:24:24

@Magentax: Bizony. Varga mar be is jelentette, hogy 250 ezer kellene . Persze nem eu-s , hanem akar torok iraki stb. Minden belefer mar lassan csak legyen itt a 250 ezer ember.

H.Sandor 2016.07.08. 05:32:03

Akkor most Mr 20% megbukott vagy sem ?? Mondjuk már ideje lenne !
Az is érdekelne,hogy ugyan miért kell hirtelen átalakítani "Tündérország" kormányát ?
A reformok működnek,a pénznyomda zakatol,a gazdaság száguld,a hungarikumokért egymást ölik a külföldiek. Akkor mi lehet mégis a baj ?

Hizdahr zo Loraq 2016.07.08. 06:13:28

@Lilla50: Akarja-e, hogy egy Orbán által aláírt nemzetközi egyezményt a parlament jóváhagyása nélkül a magyar állam ne hajtson végre?

jenfrenc 2016.07.08. 07:01:38

Csak halkan súgom, a cikkíró fülébe, hogy Schiffer már nem az LMP társelnöke......nem tőle kell kérdezni.....

bontottcsirke 2016.07.08. 07:59:58

Szokásos politikai cselszövés. Nem tudom mi különleges benne.

Csaba Szikora 2016.07.08. 08:07:25

Ez a ripacs Fletó már az anyja hasában is hazudott.Hogy rohadna el a..........

H.Sandor 2016.07.08. 09:15:17

Csaba Szikora--ez mennyi trafikot ér a családnak ??
Ez a mocskolódás gyomorfekélyt okoz és agyi elváltozásokat.
Persze ha megéri,akkor az más,mert az ilyeneknek is meg kell élnie.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.07.08. 12:39:21

@Csaba Szikora: Rendben. Meló elvégezve. Pénzt utaljuk. A következő gyurcsányozás már prémiummal jár.

Kurt úrfi teutonordikus vezértroll · https://hatodiklenin.blog.hu/ 2016.07.08. 12:40:20

@H.Sandor: " és agyi elváltozásokat." Az ő agyi elváltozásai már akkor megvoltak amikor láncfűrésszel csinálták a lobotómiáját.

Frady Endre · http://fradyendre.blogspot.com/ 2016.07.08. 12:40:26

Én már előre hányok a mindenhonnan ömlő idegenellenes kampánytól. Természetesen közpénzből, ami addigra elveszti közpénz jellegét... :)

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.07.08. 12:45:28

Mit rinyál a csúti génselejtes törpe?
A hívek elintézik, hogy érvényes legyen. Ki, és hogyan tudja ellenőrizni, ha a csúti gané azt mondja, hogy érvényes volt, a 8 millió hivatalos szavazóból 13 millió magyar nem akarja a migráncsokat, oszt bekaphatjátok.
Nem ez lenne az első hazugsága a függönymögött bújkáló migráns gecinek.

FF 2016.07.08. 12:49:07

Mindig is Brüsszellel álltunk háborúban.

MACISAJT 2016.07.08. 12:53:16

A Magyarország EU-csatlakozásáról
szóló népszavazás eredménye

(2003. április 12.)
A szavazásra jogosultak száma 8 042 272 fő 100%
A megjelentek száma 3 669 252 fő 45,62%

Ebből érvénytelen szavazat

17 998 a megjelentek 0,49%-a

Ebből érvényes szavazat

Válaszok száma százalék
Igen 3 056 027 83,76%
Nem 592 690 16,24%
Összesen 3 648 717 100%

Fenti adatokat a 2003-as EU csatlakozási népszavazásról azért idéztem be, hogy világos legyen.
Ha netán megismétlődne arányaiban az akkori részvétel (45%) és
a kérdést arányaiban is kábé 83-16% arányban szavaznánk meg(illetve nem)...

akkor is a kormány lenne nyerő helyzetben, bármikor prezentálhatná itthon és Brüsszelben hogy lám, most ugyanannyian szavaznak ellenük mint akkor mellettük...
Úgyhogy a ballibák a bojkottjukkal csak szívességet tesznek.
No meg szavazóiknak:"üljetek otthon, ennyit bírunk nektek mondani":P

Már csak azt várom, a 2018-as országgyűlési választásoktól mikor maradnak távol...

Nyihihi:P

bloglegelő 2016.07.08. 13:00:18

Orbán retteg, hogy kevesen népszavaznak ? lehet

Gyurcsány, Kósa meg a többifaszom ezt mondták, meg nem azt mondták ? lehet

én elmegyek szavazni, mert nem akarok együttélni olyanokkal, akikel nem akarok.

Hogy rosszul ítélem meg őket ? lehet
De az én életemet az én döntésem, felelősségem határozza meg, ne mások

- felelőtlensége
- önigazoló, cinikus felsőbbrendűsége

ez ilyen kurvaegyszerű

aki meg mást akar a számba rágni, az meg kurvaprimitív, de ez nem is baj. Amíg nem adnak hatalmat a kezébe MÁSOK, addig ott is marad, ahova való, a moslékban.

2016.07.08. 13:09:24

@gebacsi: Az a baj, hogy elképzelni sem tudod, hogy Európán kívül is képesek szakmát tanulni az emberek. A bevándorlók között sokkal nagyobb arányban vannak legalább egy értelmes idegen nyelvet (pl. angol) beszélők, mint a nem bevándorló magyarok között.
De a legnagyobb különbség a tartósan munkanélküli magyarok és a bevándorlók között, hogy az utóbbiak szeretnének dolgozni. (A közmunkásokat meg felejtsük el, ez a legnagyobb baromság, amit orbánék kitaláltak. Szakképezni kellene őket, hogy normális állást találhassank, nem pedig szemetet szedetni, vagy fideszes polgik földjén dolgoztatni, ami csak benntartja őket a rendszerben.)
Angliában (pardon, az Egyesült Királyságban)sokan a kelet-európából érkező migránsok miatt hisztiznek (lásd brexit), csak azt felejtik el hozzád hasonlóan ők is, hogy a külföldről érkezők általában olyan munkát vállalnak el, amit angol akkor sem, ha éhhalál fenyegetné vagy olyat, amire nem találtak kellően képzett angolt (bocs britet).
Tehát vagy elkezdjük megfelelő képzésben részesíteni azokat, akiknek nincs, vagy hozunk be külföldről szakképzetteket.
Persze ha akarnál (vagy képes lennél) gondolkodni, akkor mindezekre rájösz magadtól is, és nem beszólogatsz baromságokat.

Secnir 2016.07.08. 13:19:51

áááá, hagyjuk már ezt a hírt! dr. kósáról nem tudom elképzelni, hogy ennyire alattomos legyen...
;)

ob.szerver 2016.07.08. 13:26:28

Ha egy lakosságcserével lecserélnénk a szíriai menekülteket a fidesz szavazókra - akiknek minden felmérés szerint a több mint 80%-a olyan funkcionális analfabéta, aki a nevén kívül semmit nem tud leírni, és aki még a szavazólapon is csak a logó alapján tudja kiválasztani kedvenc pártját - akkor az olyan intellektuális impulzust jelentene az országnak, amely legalább 5 éven keresztül évi 3-4%-kal növelné a GDP-t.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.08. 13:44:28

Orbánnak nincs miért félnie ebben az esetben: annak valószínűsége, hogy elveszti a népszavazási csatát kb. ugyannyi, mint hogy Gyurcsány nyeri idén az elnökválasztást az USA-ban, azaz 0,001 % körüli.

chrisred 2016.07.08. 13:49:26

Ha Gyurcsány a részvétel mellett kampányol, talán még a Fideszeseket is el tudná tántorítani a szavazástól.

bloglegelő 2016.07.08. 13:51:24

@Ylim: lehet púderes szöveget nyomatni angolokról stb., de talán nézd a kereslet-kínálat pofonegyszerű törvényét: amire van kereslet, arra leszkínálat is.

ha a jó)(magyar) tőkéseknek keresletük van szakmunkára, akkor lesz magyar szakmunka.

Ja ??? .. hogy az a kurva melós rendes bért is akar érte kapni ?

de akkor miből lesz az extraprofit, BAZMEG ???

AKKOR NEM ÉR NEVÜNK !!!

jöjjenek a vendégmunkások hugyért, szarért.

gratulálok, hogy ezt pártoljátok, sötétek

Mr. Waszabi 2016.07.08. 13:59:47

Na ja, a korrupciónak nincs megállása itten. Pedig már nem sok minden van, amit kenőpénzzel és nem törvénnyel intéz Orbán.

Csuti Ördögüző 2016.07.08. 14:06:20

@Ylim: igen persze. Eddig mar 54 munkaba is allt a 2 milliobol németorszagban, persze egy db sem a versenyszferaban-50 az allami postanal.

Meselj meg!

MR1 Lajos 2016.07.08. 14:34:54

@Magentax:
Kellenének munkánsok.
De a migránsok nem akarnak dolgozni, másrészt nem is értenek semmihez.
nem kéne keverni a kettőt.

Másrészt itt van nálunk 800 ezer munkanélküli cigány. Kb. annyira képzettek, mint a migránsok, angolul is pont annyira tudnak, de legalább a magyart beszélik. Szóval lenne itt munkaerő.

MR1 Lajos 2016.07.08. 14:37:12

@BircaHang Média szerkesztősége:
Gyurcsánynak kereken 0% esélye van elnökválasztást nyerni Amerikában, mivel nem is indulhat, ugyanis feltétel az USA területén való születés. Pápa jelenleg még nem az USA területe.

MR1 Lajos 2016.07.08. 14:39:48

Egyébként meg akárhogy rinyálnak is az ehhez hasonló bloggerek, a népszavazás érvényes lesz (Fidesz + Jobbik emberei biztosan elmennek, de sokan az ellenzékből is, mert azok sem akarnak a nyakukra migránsokat, meg miattuk még több adót, mert azokat is etetni kell, ugyanis dolgozni egyik sem akar, de éhen halni sem - ilyenből meg van már nekübnk hazai gyártásból vagy 800 ezer, cigányok gyűjtőnéven ismerik őket), és legalább 80%-os lesz a NEM szavaztok aránya, de lehet, hogy 90% fölött.

Netuddki. 2016.07.08. 14:51:50

@MACISAJT: Mi a faszomnak örülsz te tolvaj fideszes hulladék?

Netuddki. 2016.07.08. 14:53:02

@MR1 Lajos: "dolgozni egyik sem akar, de éhen halni sem"

Az orbán bandára célozol?

MR1 Lajos 2016.07.08. 15:08:50

@Tibi !:
Talán tanulj meg olvasni. A válasz ott van a hozzászólásban.

MR1 Lajos 2016.07.08. 15:09:41

@BircaHang Média szerkesztősége:
Nem valószínű. Ott azért nem módosítják hetente az alkotmányt, mint Orbánék az alaptörvénynek nevezett förmedvényt.

KDNP a selejtek gyűjtőhelye 2016.07.08. 15:10:49

2008 környéke:

1 millió kínai munkást is ellát a magyar gazdaság

2015:

Nincs szükség a migránsokra akik elveszik a magyar munkahelyeket

2016:

250 000 külföldi munkavállalót kell hozni, hogy a magyar gazdaság talpra álljon. Ami külön azért érdekes, mert az utóbbi 6 évben ugye gazdaságilag a porba aláztuk egész Európát.

A függönymögött bújkáló génselejtes migráns geci ismét bebizonyította, hogy az agymosott tömegekre alapozza a kommunista maffiarendszerét.

J.W. Booth 2016.07.08. 15:15:50

aki elmegy népszavazni, az a kisember szekerét tolja.
Egyetlen ésszerű megoldás nem elmenni.

utána így könnyebb lesz megolvasni a nyájat.

pokesz70 2016.07.08. 15:24:51

Normális országban az a normális, hogy egy ilyen esetben az ellenzék automatikusan kap valamennyi központi forrást azért, hogy ők is elmondhassák a véleményüket. Persze Magyarország nem ilyen ország, itt a fidesz csak akkor lebegtet be ilyesmit, ha az az ő érdekeit szolgálja és megpróbálják úgy beállítani, mintha ez valami kegy lenne a részükről.
Ha nem akarunk migránsokat, rendben. Rettegünk 1600 embertől. Akik nyílván nem tudnák megoldani a képzett munkaerőhiány problémáját, mert azt csak az oktatás, a szakképzés oldaná csak meg. De az Orbánnak olyan nem kell, mert mi is lenne, ha még több ember tanul meg gondolkodni, a világot értelmezni, saját véleményt formázni?

Chiccbp 2016.07.08. 15:31:13

A poszter nem érti a miértet, ez egyértelmű, de akkor miért posztol róla? Sz ellenzék évek óta hisztizik, hogy nincs pénzük kampányolni, a kormánynak meg van. A Fidesz tett egy gesztust, amire persze nem mondhat igent az ellenzék, de ezzel saját magukat szúrják tökön, mert így, ha meglenne sz MSZP 200 ezer aláírása, arra sem kapnak lóvét. Ennyi a lényeg.

BircaHang Média szerkesztősége · http://bircahang.org 2016.07.08. 15:43:16

@MR1 Lajos:

Pedig már megesett, s éppen az elnökválasztás kérdésében!

Jolka40 2016.07.08. 15:44:08

@Chiccbp: Vagyis szimpla zsarolás forog fenn?

Chiccbp 2016.07.08. 15:46:36

@Jolka40: nem. Kaptak egy lehetőséget, ami a jövőre vonatkozik. Kell vagy nem kell. Hol lenne ebben a zsarolás?

Jolka40 2016.07.08. 15:52:40

Nem kéne előbb olyan országot csinálni Magyarországból, ahová szívesen jönnének a migránsok? Mi több, a magyarok is szívesen itt maradnának?

MACISAJT 2016.07.08. 16:08:48

@Tibi !: (" Mi a faszomnak örülsz te tolvaj fideszes hulladék? ")

Ezt a tiszta hangot szeretem, eftársak :P
Aztán lehet menni grünferenciákra, panaszkodni hogy Putyin, Orbán és a szélsőjobb(!) trolljai uralják a netet, ajvé:

nol.hu/belfold/putyin-orban-es-a-szeljobb-trolljai-uraljak-a-netet-1621761

Nyihihi:P

igazi hős 2016.07.08. 16:17:18

@bloglegelő: "én elmegyek szavazni, mert nem akarok együttélni olyanokkal, akikel nem akarok. " Ha tényleg erről szólna a népszavazás, akkor én is elmennék, de az egy másik kérdés lenne, pl. "Akarja-e, hogy Magyarországot továbbra is a jelenlegi politikusi elit vezesse, vagy inkább hívjunk ide 3 revizort Németországból?" De a mostani kérdés egyenlő azzal, hogy "Ugye, szerintetek is csak pénzt jár nekünk Brüsszeltől, de a közös döntésekből vonjuk ki magunkat?" illetve "Magyarországon az a keresztény erkölcs, hogy a pápa minden buzdítása ellenére sem vagyunk hajlandók befogadni 3000 háborús menekültet?"

igazi hős 2016.07.08. 16:25:04

@MR1 Lajos: Várhatóan közel 100% az igenek aránya, de az 50%-os részvétel nagyon valószínűtlen, eddig nem volt ilyen népszavazási részvétel, ennél fontosabb kérdésekben sem. Ezért kéne, hogy az is elmenjen, aki szerint néphülyítés az egész kampány, de nem fog. Orbánék emelték fel az érvényességi küszöböt, nehogy egyszer a szavazók akarata érvényesüljön Orbánéval szemben, most visszanyal a fagyi.
Nem mintha bármit is számítana, hogy 1 millió vagy 5 millió igen lesz a szavazócédulákon, Orbán azt csinál, amit előre eltervezett. Ja nem, tervezésről szó sincs, szóval azt csinál, amit abban a pillanatban épp kitalál.

otgorbebogre 2016.07.08. 17:03:24

@bloglegelő: Eltekintve attol hogy az allaspontod undorito, mert mar mostse elhetsz azokkal akikkel akarsz (lasd en se tudlak innen kinepszavazni pedig nagyon nem akarok veled elni).
Magyarorszagnak az ilyen kerdesekben VETO joga van. tehat Orban =Brusszel. A nepszavazason elmondott velemenyed semmit sem er. Inkabb a Fidesszel targyalj emg menj tuntetni Orban ellen ha valamit akarsz. (ja hogy neki kell a penz az EU-tol es nem fog semmit csinalni.. bocsi...)

Bogyó 2 2016.07.08. 17:15:06

@MACISAJT: Nyihoghatsz, de a brüsszeliek nem hülyék. Tudják, hogy milyen a kérdés. Tudják, hogy milyen gyűlöletkampány folyik. Tudják, hogy a részvételt is kell nézni, nemcsak az arányokat. Számukra se kérdés, hogy szinte 100%-os többség lesz, akik nemmel fognak szavazni. KI a fene akar kifejezetten kötelező betelepítést? Ez olyan mintha azt kérdeznénk, hogy akarunk-e több beteget a kórházakba. Ki a franc akar? De mégis ha valaki beteg, akkor ellátjuk, segítünk, kórházat építünk. Pártunk, kormányunk és ti viszont arra szavaznátok, hogy dögöljenek meg, kábé így álltok a kérdéshez.
Mindannyian nagyon jól tudjuk, hogy a korrekt kérdés az lett volna, hogy Ön szerint részt vegyen-e Magyarország is a háborús menekültekkel kapcsolatos kérdés uniós szintű kezelésében, vagy valami ilyesmi. És ez nem menekültpárti kérdés, mert az meg lehetne olyan, hogy Ön szerint Magyarország az uniós országok többségének szolidaritásával ellentétesen tagadja meg a háborús menekültek segítését? Szóval, a kérdés nem korrekt,. ti is nagyon jól tudjátok.

Az meg, hogy az ellenzék távolmaradását várod, mutatja mennyire nagy demokrata vagy. Tipikus fideszes, aki észak-koreai módra egypártrendszer után áhítozik.

Bogyó 2 2016.07.08. 17:20:49

@MR1 Lajos: "Másrészt itt van nálunk 800 ezer munkanélküli cigány. Kb. annyira képzettek, mint a migránsok, angolul is pont annyira tudnak, de legalább a magyart beszélik. Szóval lenne itt munkaerő. "

Te se sok migránst láttál. Próbáld már ki, hogy egy migránscsoporthoz odamenve kérdezgeted őket angolul, tuti, hogy lesz aki talán jobban tud nálad. Na, most ezt próbáld ki a cigánysoron is...

baldoc 2016.07.08. 17:30:26

@Chiccbp: " Ennyi a lényeg."
Maga máshoz is ilyen hülye?
Vagy minket néz hülyének?

Chiccbp 2016.07.08. 17:33:59

@baldoc: mondtam már, hogy ha csak ezen a szinten tudsz, inkább kuss. Kösz.

baldoc 2016.07.08. 17:37:27

@Chiccbp: Mit köszön, hogy hülye?

Chiccbp 2016.07.08. 17:39:02

Hogy megérted, hogy elköszöntem. De még ennyit sem fogsz fel. Szerintem ne próbálkozz kommentekkel, az se fog menni.

baldoc 2016.07.08. 17:42:30

@Chiccbp: Kicsoda maga? Mit tud rólam ilyen biztosan?
A fenti kommentje, a "lényeg"-es viszont bemutatja magát.
Vagy nem tud értően olvasni vagy született hülye vagy minket néz hülyének.
Azért próbálkozzon, hátha sikerül!

Chiccbp 2016.07.08. 17:47:01

@baldoc: egy: hülyének nézni azt lehet, aki egyébként nem hülye. Te ebből a kategóriából kiesel :) kettő: ha nem érted a kommentem, ne kommentáld. Három: elköszöntem. Ebből melyik szót nem érted?

baldoc 2016.07.08. 17:49:13

@Chiccbp: Na akkor válaszoljon erre:
" A Fidesz tett egy gesztust, "
Mondjon már egy példát amikor a Fidesz GESZTUST tett 1990 óta!!

nniicckk 2016.07.08. 17:53:48

A libsik minden korulmenyek kozott megszopjak.
Ha elmennek, siman meglesz a 4 millio. Ha meg netan nem mennek el, es nem lenne meg a 4 millio, akkor meg, kb a szavazatok 98 szazaleka a kvota ellen fog szavazni.
Es egy 98 szazalekos, ervenytelen nepszavazas, azert igen komoly fegyver lesz a kormany kezeben.

baldoc 2016.07.08. 17:57:32

@nniicckk: "szavazatok 98 szazaleka a kvota ellen fog szavazni."
Kérem mondjon már valami tényt arról, hogy található a KVÓTA az EU-ban vagy Brüsszelben!

Chiccbp 2016.07.08. 18:11:04

@baldoc: pl Fletó kapott 72 órát lemondani 2006-ban. Nem azonnal kellett volna, hanem csak 3 napon belül. Meg most ez. 2 példa :)

1ghost 2016.07.08. 18:22:47

Hehe, ez a fidesz. Azt hiszik mert a körülöttök lévő söpredéket meglehetett venni kilóra, hát meg lehet venni az országban mindenkit.

Csakhogy, nem mindenki söpredék ám fiúk. Nem ismeritek a walesi bárdokat? Inkább leszünk mi is walesi bárdok,. minthogy a titeket országtönkretevő szarházi alakokat bármivel is segítsünk.

Világos nertársak?

dunántúli gyerek 2016.07.08. 18:24:13

@Bogyó 2: Naná, de eddig csak 54 dolgozik az 1 millióból. Azaz nemcsak hogy nem mondasz igazat, hanem a helyzet még rosszabb. Utcaseprésre sem alkalmasak Németországban, amihez nem kell nyelvismeret.

hirtv.hu/hirtvkulfold/54-migrans-dolgozik-az-egymilliobol-1350308

Erről a Frankfurter Allemeine Zeitung írt mielőtt Hirtvzni kezdesz, igaz az Index szerint nincs hírértéke.

baldoc 2016.07.08. 18:26:56

@Chiccbp: 1. Az nem GESZTUS, hanem zsarolás.
2. Ha GESZTUS lett volna , akkor nyilvánosan teszi, nem titokban.
Szóval mondjon már egy igazi GESZTUST!
Mondok egy példát: 1994.-ben a 2/3-os ballibek az 5%-os Fidesznek 8% részt adtak a parlamenti helyek elosztásánál.

gebacsi 2016.07.08. 18:30:07

@Ylim: ember(forma valószínűleg), dolgozz és irányíts embereket munkában és rájössz, hogy kivel és mit lehet elvégeztetni. Egy valamilyen angol konyhanyelv még nagyon kevés.
Ok nélkül ne minősíts senkit, főleg ha az élet és operatív munkatapasztalatod a nulla felé konvergál tartósan.
Nem értettél az írásomból semmit, röviden nyugat Eu a saját kényelmét fenntartja keletről, csak, hogy mi ugyanezt nem tehetjük, mert nincs honnan képzett munkaerőt iderántani. Pontosabban munkaerőnek nevezett horda az lenne, de semmi nem vág össze azzal mamit nekik itt tudniuk kellene.
A szakképzés fontosságában nincs véleménykülönbségünk, csak nem a felsőfokúak képzése lenne a cél hanem szakmunkásoké és a közvetlen termelésirányítóké.
Szebb jövőt.....

dunántúli gyerek 2016.07.08. 18:32:05

@baldoc: 1994ben volt egy választási tv, most meg van egy másik. Senki nem adott senkinek semmit, hanem ilyen lett a választási matek.

baldoc 2016.07.08. 18:35:39

@dunántúli gyerek: Miről beszél ???
5% eredményhez 5% parlamenti hely járt 1994.-ben és 2014.-ben is!! Érti??

baldoc 2016.07.08. 18:48:28

@dunántúli gyerek: Maga nem dunántúli hanem hülye gyerek!
A Fidesz 2014.-ben 67% -ot nyert és 67% parlamenti helyet kapott a patkóban és a bizottságokban!
Eddig érti?!
Na most, 1994.-ben a Fidesz 5%-ot ért el, épphogy bejutott (nézzen utána!)
és ezért 5% parlamenti hely járt neki, DE a 2/3-os ballibek GESZTUSBÓL és mert demokraták és nem ellenséget látnak mindenhol 8%- nak megfelelő helyeket adtak a Fidesznek.
Érti már hülye gyerek?!

baldoc 2016.07.08. 18:55:22

@dunántúli gyerek: Maga nem dunántúli, hanem hülye gyerek!
2014.-ben a Fidesz 67%-os eredményt ért el és 67%helyet kapott a patkóban és a bizottságokban.Érti??
1994.-ben a Fidesz 5% eredményt ért el a szavazáson és ezért 5% parlamenti hely járt nekik,DE a 2/3-os ballibek 8%-nak megfelelő helyeket adtak a Fidesznek, mert ők demokraták, nem ellenséget látnak mindenkiben.A törvény , szabály ellenére adtak többet a Fidesznek.
Na, ez GESZTUS!!

dunántúli gyerek 2016.07.08. 18:56:07

@baldoc: Nem, a fidesz 2014ben nem 67%-ot ért el. Viszont 67%-ot kapott a patkóban, mert igy adta ki a választási matek.

hu.wikipedia.org/wiki/2014-es_magyarorsz%C3%A1gi_orsz%C3%A1ggy%C5%B1l%C3%A9si_v%C3%A1laszt%C3%A1s

baldoc 2016.07.08. 19:00:46

@dunántúli gyerek: Maga tényleg hülye gyerek!
1994.-ben az akkori törvény és szabály ellenére adtak többet a Fidesznek! Érti?!
Mi köze ennek a választási matekhez, mi??

dunántúli gyerek 2016.07.08. 19:08:41

@baldoc: '2014.-ben a Fidesz 67%-os eredményt ért el és 67%helyet kapott a patkóban és a bizottságokban.'
Ha a korábbi hazugságodat megmagyaráztad, majd foglalkozom ezzel is.

baldoc 2016.07.08. 19:10:33

@dunántúli gyerek: Maga tudja, hogy mi a különbség a választási törvény és a Ház szabály között??

gabpocok 2016.07.08. 19:26:03

@baldoc: Mondjuk az hogy hülyeséggel próbálsz vmit alátámasztani... Elmondom nem a legjobb "érv" egy olyan dologgal kardoskodni amihez fogalmad sincs....
ÉS pont ennyi köze van a választási matekhez(elvileg anno érettségin még kötelező volt a nyelvtan látom azóta ezt is kivették...)

baldoc 2016.07.08. 19:32:14

@gabpocok: Kérem fordítsa le a kommentjét érthetőre!

eßemfaßom meg áll 2016.07.08. 20:41:54

@Ylim: "@gebacsi: Az a baj, hogy elképzelni sem tudod, hogy Európán kívül is képesek szakmát tanulni az emberek. A bevándorlók között sokkal nagyobb arányban vannak legalább egy értelmes idegen nyelvet (pl. angol) beszélők, mint a nem bevándorló magyarok között."

oszt akkor ha olyan sok jólképzett müvelt jött már ide akkor miért van az, hogy németben az egymilla megérkezettból tizezerben mérik azokat akit tudtak valahol alkalmazni?

eßemfaßom meg áll 2016.07.08. 20:46:09

@baldoc: "2014.-ben a Fidesz 67%-os eredményt ért el" ezt egyeztetni kellene a többi demokratával mert azok azt óbégatják naphosszat, hogy negyvenakárhányszázalákkal lett kétharmada a fidesznek ittademokráciavége

baldoc 2016.07.08. 20:53:33

@eßemfaßom meg áll: Valóban , 2014.-ben a 44% a választási törvény szerint a parlamentben 67%-ot jelentett. Véletlenül a Fidesz módosította a választási törvényt ilyenre.
Csak a antidemokraták, no meg az igazság iránt közömbösek nem láttak semmi problémát ebben.
Szóval vagy hallgasson vagy éljenezzen egy antidemokratikus rendszert.

gebacsi 2016.07.08. 21:11:39

na öreg itt a parasztvakítás vége, társalgás befejezve, mérd a tízezreket, mert a reális germánok nem tudnak addig számolni........, mert nincs mit ezek közül. Európán kívül is van élet és oktatás, de azok akik idejöttek és jönnek azok valahogy ebből kimaradtak. over.

Chiccbp 2016.07.08. 21:17:14

@baldoc: mitől lenne zsarolás? Mellesleg nem titokban tette, Fletóról ugye tudjuk, hogy hazudik, érdekes, hogy te még hiszel neki :) szóval frakcióvezetői értekezleten tette. Ja, hogy a DK-nak olyan nincs? :)

baldoc 2016.07.08. 22:18:47

@Chiccbp: "Mellesleg nem titokban tette" " frakcióvezetői értekezleten tetten tette, "
Akkor erről miért nem tudtak az MSZP és az LMP képviselői??
Vagy miért tagadták volna le, ha nyilvánosan történt??

Chiccbp 2016.07.08. 22:20:55

@baldoc: ne viccelj már, hogy ne tudott volna róla az MSZP, mikor Tóbiástól hallotta Fletó? Te beteg vagy:)

baldoc 2016.07.08. 22:36:18

@Chiccbp: Akkor nézzél Híradókat pl. RTL és ATV Ott nyilatkozta Gúr Nándor, hogy őket nem kínálták meg pénzzel.

Chiccbp 2016.07.08. 22:46:06

@baldoc: akkor ezt beszéld meg Fletóval:) ő konkrétan Tóbiástól tudja.

eßemfaßom meg áll 2016.07.08. 23:19:57

@baldoc: "Valóban , 2014.-ben a 44% a választási törvény szerint a parlamentben 67%-ot jelentett."

1994-ben meg az 52% eredmény 72%-ot jelentett a parlamentben.

Csak a antidemokraták, no meg az igazság iránt közömbösek nem láttak semmi problémát ebben. Meg esetleg azok akik fel tudják fogni, hogy a fránya vegyes választási rendszerben - bárki irja is a törvényt-, annak lesz sok képviselője aki elviszi az egyéni körzeteket.

baldoc 2016.07.09. 10:52:21

@eßemfaßom meg áll: Miért hazudik??
Csak hazudni tud??
MSZP 54% volt és az SZDSZ 18% volt 1994.-ben !!!!
Ez 72 %, ezt meg tudja érteni!
Na, ilyen hazug a jobboldal mint maga!
Nincs igaz alapjuk, csak a hazugság, a manipulálás, a propaganda!!
Nem szégyelli magát??

eßemfaßom meg áll 2016.07.09. 11:24:43

@baldoc: Ok, számolhatunk ugy is, hogy leirjuk az elnyert mandátumok számát és összeadjuk igy kijön, hogy a fidesznek 67% elnyert mandátummal 57%-a lett a parlamentben, de akkor nem értem mi a porblémád.

Mindenesetre az tény, hogy az mszpszdsz 94-ban az első fordulóban listán (ez a valós támogatottság) összesen 50%-ot kapott (sorry elaszámoltam este, 31%mszp+19%szdsz) és lett összesen 72% manátumuk, a fidesznek pedig ugyanekkor volt 7,7% listás eredménye és kapott 5,8% manátumot.

Az ugy nem megy cukorbogyó, hogy az egyik választáson az elnyert mandátumokat emlegeted a másikon meg a listás eredményt attól függöen, hogy melyik verzó a kedves a szívednek.

Vegyes a választási rendszer, érted?

baldoc 2016.07.09. 12:30:44

@eßemfaßom meg áll: Hülye vagyok én is , hogy leállok vitatkozni egy ilyen hazug jobbossal.
1. Teljesen másról volt szó , a politikai gesztusról
2. 2010 után miért írta át az addig 20 évig jól működő választási törvényt a Fidesz
3.Nemcsak a törvényt, de még a választási körzeteteket is átírta
Miért? Hogy igazságosabb legyen a választás vagy hogy saját magára szabja az egész rendszert?
Aki ezt védelmezi, sőt megmagyarázza az gátlástalan, azaz kár az időt rápazarolni.

eßemfaßom meg áll 2016.07.10. 10:15:40

@baldoc: '1. Teljesen másról volt szó , a politikai gesztusról'

meg arról, hogy hazudtál az arányokról (pont ugyanazt amit az összes ballib hazudni szokott)

"2. 2010 után miért írta át az addig 20 évig jól működő választási törvényt a Fidesz"

Mert ők nem csak pofáztak a kisebb parlamentről mint előtte egy évtizeden át mindenki más, hanem meg is tették, hogy 200fősre csökkentik és ezt picit nehéz lett volna megvalósítani a vonatkozó törvény változtatása nélkül.

Meg se merem kérdezni, téged mennyire háborított fel amikor 1994-ben az 3/4-es mszpszdsz kormány első dolga még az 1994-es önkormányzati választások előtt átirni a választási törvényt - meglepetééés: kétfordulósról egyfordulósra és nem 3 évvel a következő választás előtt hanem 3 hónappal?

"3.Nemcsak a törvényt, de még a választási körzeteteket is átírta"

Gondolom elkerülte a figyelmedet, hogy 2014-ben 386 helyett 200 képviselőt kellett megválasztani. Ez picit nehezen valósítható meg a 386 képviselőre szabott körzetekkel.
Mindemellett az Alkotmánybíróság 2005-ben előírta az addigra aránytalanná vált körzethatárok átrajzolását, 2011-ig mulasztásos alkotmánysértést követett el a partlament amiért nem módosították.

www.jogiforum.hu/hirek/13791

"Az Alkotmánybíróság megállapította továbbá, hogy az Országgyűlés jogalkotói feladatának elmulasztásával alkotmányellenes helyzetet idézett elő azáltal, hogy nem teremtette meg maradéktalanul az egyenlő választójog alapelvéből következő követelmények érvényesülését biztosító jogszabályi feltételeket.
Az Alkotmánybíróság felhívta az Országgyűlést, hogy jogalkotói feladatának - az országgyűlési képviselők soron következő választását követően - 2007. június 30-ig tegyen eleget.
[22/2005. (VI. 17.) AB határozat]"
süti beállítások módosítása